Diablo 3 se na E3 2010 nepředstaví

battlenet Vývojáři si asi šetří nové informace na
blížící se magický den, což potvrzuje i fakt, že Diablo 3 na herním
veletrhu E3 2010, který se bude konat v kalifornském Los Angeles,
nepředstaví. Buď tedy přijdou s něčím novým osmadvacátého června,
nebo o to více toho bude na podzimním BlizzConu.
Tolik k E3.

Nyní k oficiálnímu Battle.net fóru. Tam bylo potvrzeno, že Durability,
tedy životnost předmětů tak jak ji známe
z Diabla 2 LoD, by neměla chybět ani v Diablu 3.

44 komentářů u „Diablo 3 se na E3 2010 nepředstaví

  1. Nechápu proč si myslíte že SWtor je napodobenina nebo něco vykráda … myslím že spoustu fanoušku hvězdných válek (v americe každej třetí ) tuhle hru uvítá já to rozhodně za wow měnit budu :)a hned si poletím pro origoš a na offik 😀 …akorát souhlasím s LOYF o té kapicě servru ale doufám že tomu bude jinak nemůžu se dočkat 8-O :-)

  2. A je tu E3! Představily se nám tyto hry:

    Need for Speed: Hot Pursuit (trailer, tradiční NFS)

    Star Wars: The Old Republic (trailer, MMORPG)

    Call of Duty: Black Ops (gameplay, FPS)

    Medal of Honor (trailer, FPS)

    Gears of War 3 (co-op gameplay, 3rd person shooter)

    Fallout: New Vegas (trailer, something like Fallout 3)

    Star Wars: Force Unleashed 2 (trailer, jedi knightovka)

    Mafia 2 (trailer, gangsterka)

    FEAR 3 (trailer, horror FPS)

    Crysis 2 (teaser, sci-fi FPS)

    The Witcher 2: Assassins of the Kings (developer diary, prej hard-core RPG)

    Hodně moc doporučuju SW:TOR trailer tady. Jinak nic moc překvapení, nic inovativního jsem neviděl. GOW 3 4man Co-op vypadal hodně mocně, ale pořád je to Painkiller-style kosička. CoD už šanci nedávám, NFS vypadal slušně, měl by tam být nějaký promakaný MP, že by hráči mohli hrát za poldy i racery. Fallout vypadal jak datadisk na F3. Ta druhá starwarska vypadala taky good. Trailer tady.

  3. Adagio: myslím, že kdyby v pruběhu opotřebení věcí postupně odcházely vlastnosti, tak by to hráče akorát tak nasíralo: vylezeš z města, dostaneš pár ran do štítu, a odejdou ti třeba odolnosti na oheň a blesky no a i když máš třeba dost životů, nebo vemeš heal orb, tak stejně táhneš zpátky do města.

  4. a to je prave ono, v D2 byly dostupný všude a ve velkym množství, ale hlavně díky SoP se dalo prodat téměř vše co jsi našel… a to znamená další penízky… a pokud jsi hrál za magiše… tak ty prachy se staly neužitečnými rychleji… v D3 by neměly být SoPy… tkaže nebudeš tak často prodávat… magič.m by se mohla snižovat durability kouzlením… a tu opravu oceňovat na základě prodejní hodnoty.. tohle vše by mělo odvrátit onen bod, kdy se zlato stane bezcenným…

  5. Hrával sem TES IV Oblivion, tam strom dovedností nebyl, a při tvorbě postavy to byla paráda a daly se tvořit unikátní charaktery. Je ale fakt, že s D3 je to těžký srovnání, protože 1. V Oblivionu fakticky neexistovaly povolání. 2. V D3 se automaticky rozdělujou body vlastností, a to tomuhle systému moc nepřeje.

  6. s durability sa proste musi narabat opatrne ked ide o D3 ktore ma byt maximalne premakane a vyvazene…v tomto ma kazdy pravdu…to ze pre casterov je to vyhodnejsie…to ze sa velmi dobre koriguju peniaze…ked nie je durability je to skoro „zanedbatelne“…ale ked je tak to celkom dost vela veci ovplyvnuje…maju v blizzarde tazke rozhodovanie no:)

  7. durabilita je nic moc(stara zauzivana vec bez kt. si neviem D2 ani prestavit, to proste k tomu patri), ale ak ma mat v D3 zlato vyssiu hodnotu a ma byt pouzite aj na nieco ine ako v D2, tak budu mat casteri, kuzelnici vyhodu lebo nemusia tolko opravovat veci ako ostatne chary, kt. veci nicia kazdym utokom. podla mna je to trochu nevyvazene 8-O

Napsat komentář