Vývojáři si asi šetří nové informace na
blížící se magický den, což potvrzuje i fakt, že Diablo 3 na herním
veletrhu E3 2010, který se bude konat v kalifornském Los Angeles,
nepředstaví. Buď tedy přijdou s něčím novým osmadvacátého června,
nebo o to více toho bude na podzimním BlizzConu.
Tolik k E3.
Nyní k oficiálnímu Battle.net fóru. Tam bylo potvrzeno, že Durability,
tedy životnost předmětů tak jak ji známe
z Diabla 2 LoD, by neměla chybět ani v Diablu 3.
2Saxik: preeeesneeeee
Jeste bych dodal ze na E3 bylo demo Mortal Kombatu 9 !!
jojo ale stejně diablo III vede na plný čáře

ja uvidim po beta testu, jestli se tam dostanu xD a kdyzs e mit o libit nebude (preci jen mam radsi fantasy -L2,WoW) taks i to nekoupim.. a kdyz jo… tak si najdu free server :-p
Saxik…plne s tebou souhlasim az na ten origos =D to si jeste nejsem jisty ale uvidime…
Nechápu proč si myslíte že SWtor je napodobenina nebo něco vykráda … myslím že spoustu fanoušku hvězdných válek (v americe každej třetí ) tuhle hru uvítá já to rozhodně za wow měnit budu
a hned si poletím pro origoš a na offik 😀 …akorát souhlasím s LOYF o té kapicě servru ale doufám že tomu bude jinak nemůžu se dočkat

očekávám screenshoty ze 3. aktu.
no pomaly ale isto sa blíži výročie…sú očakávanie či veríme blizzardskej lenivosti?:D
myslim SW:TOR
sice se mi to zezacatku moc nezdalo…ale…..az to vyjde a budou nejake free servery tak si to urco zahraju =D
SW:ToR je tam grafika hudba je to dokonca hra takze je to jasna napodobenina wowka
já jo xD a pro mě se svět zboří xD
SW:ToR spíš „vykrádá“ Dragon Age, Mass Effect, Kotor a Jedi Knight. Zajímalo by mě ale, kde v tom to WoWko vidíš, to už je fakt paranoia toto. Jinak Bethesda je fail, Fallouta jim nikdy neodpustím, o mód do Oblivionu nikdo nikdy nestál.
mna tiez sere bethseda ze nejako nic nwepriniesla okrem Falloutu…teraz pripravuju super vec a o nej by som sa chcel celkom dozvediet
alebo new vvidejko…inak vola sa to Brink (co op RPG kalenica)
SW:TOR je o nicem vypada to jak wow akorat
To uz radsi star wars unleashed to je hra… a zapomels na Assassins Creed: Brotherhood
to teda ano, pamatuji si jak jsem kdysi viděl poprvé trailer duny to už je taky asi 14 let a to byla paráda, tohle je již téměř dokonalé, škoda že Blizzard také nepřišel s nějakým videjkem
tak ty SW obe vypadaj nadupane
jen aby to s SW:TORem nedopadlo jako s tim Connanem… nejdriv dobry a pak se zacly objevovat chyby, nestacily kapacity serveru atd… a ted uz jen cekat na Blizzcon 
A je tu E3! Představily se nám tyto hry:
Need for Speed: Hot Pursuit (trailer, tradiční NFS)
Star Wars: The Old Republic (trailer, MMORPG)
Call of Duty: Black Ops (gameplay, FPS)
Medal of Honor (trailer, FPS)
Gears of War 3 (co-op gameplay, 3rd person shooter)
Fallout: New Vegas (trailer, something like Fallout 3)
Star Wars: Force Unleashed 2 (trailer, jedi knightovka)
Mafia 2 (trailer, gangsterka)
FEAR 3 (trailer, horror FPS)
Crysis 2 (teaser, sci-fi FPS)
The Witcher 2: Assassins of the Kings (developer diary, prej hard-core RPG)
Hodně moc doporučuju SW:TOR trailer tady. Jinak nic moc překvapení, nic inovativního jsem neviděl. GOW 3 4man Co-op vypadal hodně mocně, ale pořád je to Painkiller-style kosička. CoD už šanci nedávám, NFS vypadal slušně, měl by tam být nějaký promakaný MP, že by hráči mohli hrát za poldy i racery. Fallout vypadal jak datadisk na F3. Ta druhá starwarska vypadala taky good. Trailer tady.
Těch novinek nebude moc, tak si je musej šetřit :-/
Ona se durabilita vlastne s lvl rusi sama, pozdeji prestane cloveka zajimat, s vyssim lvl naroky na opravu jasne klesaji.
no aspoň bonusy jako „recovery durability“ už nebude tak „obyčejná věc“
Adagio: myslím, že kdyby v pruběhu opotřebení věcí postupně odcházely vlastnosti, tak by to hráče akorát tak nasíralo: vylezeš z města, dostaneš pár ran do štítu, a odejdou ti třeba odolnosti na oheň a blesky no a i když máš třeba dost životů, nebo vemeš heal orb, tak stejně táhneš zpátky do města.
Já bych tu durabilitu zrušil nebo jí dal větší význam…např. v průběhu opotřebovávání by přestaly fungovat vlastnosti ty zbraně a pak by to mělo smysl to jít opravit bo tak něco, jinak durabilita strácí smysl hned po tom, co ji identifikuju a opravim:D
Menej goldov nic neriesi a tak isto drazsie opravovanie hlavne v multiplayeri …snad tam budu dake „zod“ sutre .
Sa tesim na 5. postavu
walhall: alebo by im mohlo dropovat menej goldov
, alebo drazsie opravovanie
, hadam to uz niako vyvazia 
jo xDteleportnes se a zjsitis, ze jsi zapomnel portnout spodni pradlo.. kolik lidi by asi hralo za Wizardku xD
akoze hodis fireball a zapalis si golier?:D
NOX: Nevyvážený? Ale zato logický. Na druhou stranu by se různým kouzlením mohly opotřebovávat hadry, co má kouzelník na sobě…
a to je prave ono, v D2 byly dostupný všude a ve velkym množství, ale hlavně díky SoP se dalo prodat téměř vše co jsi našel… a to znamená další penízky… a pokud jsi hrál za magiše… tak ty prachy se staly neužitečnými rychleji… v D3 by neměly být SoPy… tkaže nebudeš tak často prodávat… magič.m by se mohla snižovat durability kouzlením… a tu opravu oceňovat na základě prodejní hodnoty.. tohle vše by mělo odvrátit onen bod, kdy se zlato stane bezcenným…
Me teda durabilita v D2 pekne srala. Vraceni se do mesta kvuli opravam mi prislo jako uplne zbytecny pretrhavani gameplaye. Penize nemaji v D2 az takovou hodnotu jako napr ve WOW, kde vas oprava epicky vybavy stoji skutecne majland a tezko se vam ty penize vydavaji.
morte:presne tak, ak tam ma byt durabilita tak tam musi byt aj cosi ako town portal, inak by si sa musel vracat na posledny waypoint, alebo by si vedel opravovat veci v terene, v D1 to s warriorom slo
Já sem tím příspěvkem spíš chtěl říct, že pro svobodu a kreativitu hráčů při tvorbě postav je zrušení skill tree určitě přínos, ten oblivion byl jenom příklad pro představu.
Sam jj D3 a Oblivion maju spolocne len to ze je to hra..ze je to RPG..a ze je to fantasy :D…a diablo 3 je viac viazane dejom a vsetkym…Oblivion je ako GTA pre RPG fantasy svet:D
Hrával sem TES IV Oblivion, tam strom dovedností nebyl, a při tvorbě postavy to byla paráda a daly se tvořit unikátní charaktery. Je ale fakt, že s D3 je to těžký srovnání, protože 1. V Oblivionu fakticky neexistovaly povolání. 2. V D3 se automaticky rozdělujou body vlastností, a to tomuhle systému moc nepřeje.
Suchylnajzl: a proč si myslíš, že je blbý, že zrušily strom dovedností? stáhnis i Torchlight a vyzkoušej jaký to je
tolik možností bez nutnosti investováni bodu do něčeho co nepoužiješ…
s durability sa proste musi narabat opatrne ked ide o D3 ktore ma byt maximalne premakane a vyvazene…v tomto ma kazdy pravdu…to ze pre casterov je to vyhodnejsie…to ze sa velmi dobre koriguju peniaze…ked nie je durability je to skoro „zanedbatelne“…ale ked je tak to celkom dost vela veci ovplyvnuje…maju v blizzarde tazke rozhodovanie no:)
Ak tam nebudu portaly tak mysim ze durability bude dostˇ neprakticke.
můžou jednodueš udělat že opravy věcí u kouzelníků budou zase dražší nebo častější přeci jen kouzelníka zasáhnou třeba častěji, to se dá vychytat a přesně souhlasím s LOYFem, je to nástroj jak výrazně korigovat příjmy hráčů.
to je zrovna jedna z mala veci kterou bych ozelel. Na tom nestoji Diablo ale ostatni funkce vcetne stromu dovednosti ktery zrusili… to at jsou do hajzlu. at uz to vydaji cim driv tim lip to pujde do hajzlu a propadliste vecnosti.

durabilita je nic moc(stara zauzivana vec bez kt. si neviem D2 ani prestavit, to proste k tomu patri), ale ak ma mat v D3 zlato vyssiu hodnotu a ma byt pouzite aj na nieco ine ako v D2, tak budu mat casteri, kuzelnici vyhodu lebo nemusia tolko opravovat veci ako ostatne chary, kt. veci nicia kazdym utokom. podla mna je to trochu nevyvazene
„Ethereal itemy jsou jednou z nejlepších vymožeností na D2“ xDxD wtf akorat by se z nich udelali vzacny itemy, a slo by to i bez durability…
Ethereal itemy jsou jednou z nejlepších vymožeností na D2, ale samozřejmě nedávají smysl bez existence durability. Takže doufám, že přesně takto přemýšlí i vývojáři D3
jj, taky by mi chyběla. Ta čirá radost, když je člověk hluboko v dungu a meč či brnění se mu „rozsvítí“ červeně .. o to nás nesmí ochudit!
Durability je jeden z faktoru, ktery ovlivnuje vydaje hrace, a tim umoznuje oddalit bod, kdy se zlato v Diablu stane téměř bezcenným… ale že by mi chyběla, kdyby tam nebyla…