Sezóny

Největší novinkou v patchi 2.1 je bezesporu nový herní soutěžní systém – Sezóny. Založte si nového hrdinu a soupeřte s ostatníma, pokořte nové výzvy, získejte exkluzivní odměny, zažijte ten pocit začít znovu od začátku.

Jak fungují?

Takže jsi se přihlásil do hry a jsi připravený vytvořit si prvního sezónního hrdinu. Kde začneš?

Stejně jako ostatní postavičky, sezónní hrdina začíná svou pouť v nabídce, kde si vytváříš jiné hrdiny. Vyber třídu, pohlaví, jméno. Tak jako vždy. Pak zaškrtni políčko "Seasonal hero". Najdeš ho v levém dolním rohu. Zmáčkni "Creater hero". Bum ho! Tvůj nový nephalem je přiraven na Sezónu!

 

 

Pokud se na to cítíš, můžeš si vytvořit i Hardcore hrdinu, který se bude účastnit sezón. Prostě a jednoduše navíc zašktrni políčko "Hardcore".

Sezónní hrdinové jsou kompletně odstřižení od těch běžných. To znamená, že začínají úplně od začátku, nemají zlato, blood shardy, sdílenou bednu, Paragony, řemeslníky, plánky nebo předměty. Ke všemu se musíte probojovat. Stejně jako běžní "Normal" a "HC" hrdinové, i ti sezónní mají oddělený průběh hrou. A sezóny taky tak.

Co můžu dělat?

Stejně jako je zábava šplhat po žebříčku, je mnoho různých věcí, než jen dosáhnutí maximální úrovně nebo nejvyšších pater žebříčku, které můžete během sezón dělat.

Prvním úkolem by mělo být dosažení 70 a získání nějakého toho vybavení. Poté se můžete vydat třemi směry, ve kterých můžete soutěžit: 1. plnění Conquestů – to jsou exkluzivní achivementy určené pro sezóny; 2. získat co nejvíce možných Achievemnt bodů; 3. dosáhnout nejvyšších tierů v Greater Rifts. Greater Riftům se budeme věnovat v jednom z příštích blog-postů, sledujte tedy pozorně naší stránku

Žebříčky

Své postavení, ve výše zmíněných aktivitách,  můžeš sledovat v Žebříčkách. Porvi se s nimi o nejvyšší místa. Chceš být prvním, kdo dosáhne 70 v nové sezóně? Zabojuj, a budeš navždy zapsán nesmazatelným inkoustem do Concquest žebříčku. Nebo jsou snad tvojí prioritou Achievement body? Porovnej získané body s ostatníma v žebříčku Achievement bodů. Jsou Greater Rifty tvým působištěm? Zjisti, jak si stojíš v porovnání dosažených časů s ostatníma, nejrychlejší vyhrává žebříček sezónních Greater Riftů.

Sezóny nabízí nespočet herních výzev, své dosažené výsledky si budeš moct porovnat s kamarádama, jinýma postavičkama stejné třídy, hráčema z klanu nebo stejného regionu. Žebříčky budou dostupné jak ze hry, tak přímo z komunitního webu. Stačí pár kliků myší a můžeš si je prohlédnou, nezáleží jestli se právě nacházíš ve světě Sanctuary nebo surfuješ na webu.

 

 

Conquesty

Achievementy jsou plnící se výkladní skříní vašich dovedností nebo oddaností určitým úkolům. V Sezónach jsme Achievementy posunuli na vyšší level tím, že jsme uvedli Conquesty. Obsahují těžké úkoly, které můžou být splněny jedině hrdinou, který se účastní sezón. Conquesty jsou jak "Normal", tak HC. Pokud chcete splnit všechny Conquesty, mějte připravené "Normal" hrdiny, ale i HC!

A co dělá Conquesty jiné narozdíl od normálních Achivementů? Conquesty jsou obecně tězší na splnění. Odměnou budiž zvláštní perk. Pokud jsi mezi první tisícovkou, kteří splní daný Conquest, tvé jméno bude do konce sezóny nesmazatelně zapsáno do Conquest žebříčku. Kdo dřív příde, ten dřív mele. Musíš hejbnout kostrou, pokud chceš být na vrcholu tabulek! Ikdyž to do první tisícovky nezvádneš, stále budeš až do konce sezóny dostávat body.

Chceš mít náskok před ostatníma? Podívej se na obrázek o řádek níž a začni pomalu spřádat plány.

 

Odměny

Šplhání po žebříčku možná není pro tebe a ptáš se "Co z těch Sezón budu mít?". Existuje spousta důvodů, aby všichni Sezóny vyzkoušeli. Jako účastníci Sezón budete mít možnost si jako první ošahat zbrusu nové legendárky a exkluzivní sezónní sety určené pro transmogrifikaci.

S první sezónou přijde 10 nových legendárních předmětů. Nejdříve budou dostupné pouze pro hráče sezón a teprve po jejich ukončení budou dostupné i pro ostatní. Každou další sezónu budou uvedeny další, exkluzivní, legendární předměty. Budou určené pro sezóny do jejich skončení, až pak se mohou těšit ostatní.

Několik nových předmětů určených pro 1. sezónu.

Dáváme také dohromady nový, extrahustý, exkluzivní set určený pro transmogrifikaci, jako odměnu za účast v Sezónách. Každou Sezónu obdržíte jednu část tohoto dokonalého setu. A co pro to musíte udělat? Stačí dosáhnout 70. úrovně během sezóny a transmogrifikační plánek se odemkne u vašeho Mystika. Na všech postavách, sezónních i nesezóních.

 

Pro účastníky první sezóny je určená helma. Krásná, že?

Sezóny

Začínáme historicky první sezónou. Je důležité vědět, co se stane, jakmile skončí. Ve chvíli, kdy bude sezóna ukončena, vaši sezónní hrdinové se stanou "obyčejnými". Pokud jste hráli sezónní HC postavičku, stane se z ní nesezónní.

Postavičkám zůstane vybavení, materiály určené na profese, zlato, Blood Shardy, Paragon zkušenosti a pokud během sezóny naleznete nové plánky, které na "obyčejných" hrdinech neznáte, tak i ty budou přeneseny. Totéž platí i pro sdílenou truhlu, řemeslníky (pokud mají vyšší level než ti na nesezónních postavách). A pokud získáte během sezóny Achievement, který jinak nemáte, bude taktéž převeden do své nesezónní podoby.

Ikdyž začnete od začátku v sezónách, tak i vaši nesezónní hrdinové shrábnou odměny ve formě předmětů, zkušeností a achivementů!

Sezóny

Těšíme se, až začnou sezóny a doufáme, že jste si užili přehled toho, co vás čeká. Jste připravení na start 1. sezóny? S jako postavičkou začnete? Zaměříte se na Conquesty nebo radši na Greater Rifty? Chceme znát vaše plány, dejte nám vědět do komentářů!

Buď připraven, nephaleme! Postav se zlu a bojuj, odměna Tě nemine!

Zdroj: Battle.net


Poznámka z Bluetrackeru: Pro vytvoření sezónní postavičky budete muset mít volný "chlíveček", Blizzard v současné chvíli neuvažuje, že by zvýšil počet míst pro postavičky. A první sezóna by měla trvat 2 až 3 měsíce.

77 komentářů u „Sezóny

  1. Asi už se to řešilo, ale nemůžu to za boha najít.

    Kamarád má jen originál D3 a season postavu vytvoří, ale nemůže do adventure módu, tedy nemůže plnit úkoly na season je to tak?

    Nejde mi ho ani svést semnou do adventure, jednoduše je to zablokované a musí mít RoS je to tak?

    Díky za odpověď…

  2. pre nonliferov je normal hrat kazdu sezonu od zaciatku… pre mna to neni normalne a ani logicke, je zbytocne robit furt dokola postavu a tahat sa za nejakym rebrickom v pocitacovej hre 😀 radsej si budem levelovat postavu vyssie a vyssie pretoze zivot je prilis kratky aby som robil furt to iste ako je uzasna sezona…

  3. Anduinlothar: Diablo už má opravdu hodně záplat, problém je rozlišit ty které si vyžádali hráči od těch které chtěli autoři. A další problém je ten, jak poznat, co většina hráčů opravdu ocení. Na ofi fórech jdou nejvíce slyšet hlavně ty kritiky, bo ti spokojení se většinou nemají důvod ozvat a tedy je jich téměř vždy výrazná menšina. Autořům pak, pokud se chtějí těmi připomínkami zabývat, nezbývá nic jiného, než množství požadavků porovnat s množstvím hráčů. Pokud při milionu hráčů dva nebo tři "vykřiknou", že chtějí něco změnit, tak by to neměl být důvod se něčím znepokojovat. Otázkou je, kde je to kritické množství? Sto? Pětset? Tisíc?
    A další věc pak je, o co se jedná. Pokud jde o nějakou drobnost, pak se danou věcí nejspíš začnou zabývat i při poměrně malém množství "nespokojených" hráčů. Ale pokud jde o něco, co je podle autorů důležité a podstatné pro hru a hratelnost, pak danou věc změní až při opravdu většinové převaze. Ostatně stačí se podívat, jak dopadla situace s hrou Mass Effect 3, kdy se zvedla opravdu silná vlna kritiky na nepovedený konec.
    Poslední otázkou pak už je jen to, zda se tímto autoři aspoň trochu řídí, nebo jestli sebou nechávají házet jak trávou ve větru. 🙂

  4. No jo, ale režisér film a natočí a nemění ho, navíc film je jednodrázová žáležitost (jasně, někteří lidé jdou na film 3x a pak si ho doma pustí ještě 12x, ale o nich nemluvím). Diablo už má tolik záplat, že se původní kalhoty ani nejsou vidět. Tzn. hráč vidí snahu tvůrců něco měnit, hráč vidí, že ani tvůrci nejsou spokojeni s danou formou (jinak by patch nevydali), ale pak vydaj patch, který (v jejich domnělých očích) nic neřeší a zabývá se blbinama jako taneček postaviček (to je i v mých očích). A pokud jejich armáda betatesterů (jestli nějakou vůbec ještě mají) je nedokáže usměrnit, asi by to měli dělat sami hráči. Chápu, že existují tací, kteří budou nespokojeni vždy a kteří tuto nespokojenost budou předkládat nevybíravě. Ale to už je zpět na tvůrcích, aby si z té kupy kritiky vzali k srdci ty smysluplné výhrady. A nebo nemusí no. Ale pak ať se nediví možným následkům; v mém případě to je tak, že když už mám D3 koupené, tak si ho občas zapnu a překonám ty absurdity, které ve hře přetrvávají (např. síla kouzel se odvíjí od síly zbraně nebo elemental dmg ve zbrani nemá žádný vliv na vůbec nic). Ale D4, ani další datadisk D3, už prostě nekoupím. Nemám jim za zlé to, co dělají, ale prostě využiji svého prává nedotovat je dalšími penězi. A přesně o tom tady mluvím. Ta kritika sama o sobě důležitá není, ale ten samotný odliv hráčů by je zajímat měl.

  5. samozrejme, odist a mlcat. Bud to hras alebo nie. ak si si vsimol, nevravel som ze hraci nemozu vyjadrit svoj kriticky nazor. lenze. tebe by pripadalo normalne, keby sa niekomu napriklad nepacila kniha Harry Potter, povazoval by jej kupu za stratu penazi a napriek tomu by stale bol na fan site HP a kritizoval knihu? Alebo by sa niekomu nepacil novy Hobit a chcel by od Jacsona a spol. aby ho tocil inak? A toto sa prosim pekne deje denne v diskusia o pc hrach! Samozrejme ze si ho Jackson natoci podla svojich predstav a rozmarov. toto som mal na mysli. Hrac nemoze kecat do designu hry a vyvojar si zase nemoze nechat kecat do designu hry.

  6. Ok, tak jinak. Můj příspěvek byl zbytečně útočný, když ho čtu znovu a některá slova jsem si mohl ušetřit. Nicméně mám zato, že zatímco Spielberg i když udělá pár blých filmů, ostatní s ním neseknou. Ale pokud se Blizzard 2 roky ubírá někam, kam by neměl (což podlě mě dělá částečně, podle jiných kompletně a abych byl fér, tak podle dalších to není pravda vůbec) a opakovaně dělá chybné nebo nedůležité kroky místo toho, aby se zabýval důležitými věcmi (což dle mého pravda je), tak se mu prostě a jednoduše může stát, že hráči odejdou k jiným hrám. Divák, i když se Spielberg (teoreticky) v posledních filmech popálil, mu ty dvě hoďky v kině / u televize věnuje, protože to není zas taková porce času. Ale Diablo? Většina hráčů to hraje minimálně několik hodin týdně a to už se člověk rozmýšlí, jestli si příště koupí i další Diablo, pokud to předchozí nenaplnilo očekávání. A z tohoto důvodu by se Bliz měl starat i o tu nejhorší kritiku (a tím nemyslím se jí řídit).

  7. Anduinlothar: Rozumiem tomu, ze ponuka by mala byt prisposobena dopytu. Tvorit nieco co nema potrebnu uroven a netrafi sa do vkusu konzumenta je blbost. Lenze to je len tazko pripad hernych ci filmovych nosicov. V tejto branzi si robi Spielberg a spol co chce a takisto to robi aj Blizzard a spol. 🙂 Nemozes si pliest zlepsovanie produktu, ktory sa v predchadzajucom pripade stretol s neuspechom, s tym, pocuvat kazdeho chytraka. Hra nemoze byt tvorena podla takej velkej hracskej komunity. Blizzard ma vlastne napady, vlastnu strategiu, ktora iste zahrnuje i nasluchanie dobre napisanej kritike. Ale vlastne to som uz popisoval v poslednej vete predosleho prispevku. Naviac starostenie sa o financnu politiku firmy je z tvojej stany trochu, nehnevaj sa, nepochopitelne. Si snad hovorca Blizzardu, ze ides hovorit co chcu a co musia robit? Cely dnesny pristup je chory, nerozlisuje a existuje v extremizovanych polopravdach. Tak aky ciernobiely pohlad? Co je ciernobiele na tom, ze hraci nemaju co kecat do designu hry, do grafiky, do pribehu a prepierat zalezitosti, ktore su vo vysostnom drzani vyvojarov!? Blizzard vyda zadara sezony a niekto povie, ze mali cas venovat niecomu inemu? Snad nechces aby toto oni pocuvali? Hrac ma pravo sa vyjadrit k tomu, ako sa mu co nepaci a paci, ale nie k tomu, ako by sa co malo robit a nasledne sa vyhrazat, ci urazat Blizzard, ak taha hru tam, kde sa ctenemu reprezentantovi nastvaneho publika vobec nepaci. Nech by mal ako dovod i vacnu slavu odkazu Northov alebo akukolvek inu uslachtilu vec.

  8. Tib3rian: tvůj (prezentovaný) pohled je omezený a černobílý, je mi líto, že se takoví jako ty najdou… Blizzardu jako výrobcům a hlavně prodejcům musí záležet na tom, co si o jejich produktu kupující myslí a pokud jejich podněty působí na hráče negativně, měli by udělat něco pro to, aby se to zlepšilo, jinak si koupi jejich dalšího produktu rozmyslí (ty píšeš, že hráči musí nakonec přijmout to, co tvůrci servírujou, pokud to chtějí hrát, ale zapomínáš na to důležitější, že daleko víc než hráči chtěji hrát tu či onu hru, tvůrci chtějí peníze. Jak jednou hráč odejde, bez jakéhokoliv postihu si najde něco jiného, jakmile ale začne studio tvořit aušuš, čímž ale neříkám, že tím je D3, tak má po dlouhodobé investici vložené do svého jména). To, co píšeš ty, je krátkozráké a banalizující. Navíc píšeš, že pokud se hráčovi postup vývojářů nelíbí, má si to odinstalovat a hlavně nepsat na fanouškovské stránky? Tak tohle snad ani nemůžeš myslet vážně (a dál tenhle tvůj názor ani nemusím komentovat, protože s tou zvrácenou logikou a členěním všeho na dvě možnosti bys ten komentář asi nepobral).

  9. Pyrrus: Tiez mohli vydat hru a po 2 rokoch si povedat, ze na to kaslu a prestat vyvyjat dalsi obsah. Ziadat od Blizzardu aby hru robil tak ako chce kazdy druhy chytrak je smiesne. tento biznis funguje tak, ze vyvojari tvoria svoje veci a ponukaju ich ludom. Niekto by si tu mal ozrejmit pojem slov fanusik, konzument, divak. Takisto ako je zrejmy pojem slova citatel. Plnenie istych zelani je ok a Blizzard to tak robi pomerne casto, ale stale len do miery aku si sam zela. Hrac moze povedat, je to blbost a vykaslat sa na hru, alebo moze prikivnut. Lenze v prvom pripade by teda nemal byt aktivny ani na fanusikovskych strankach. Kritika musi mat svoj ramec, mieru a musi byt podana aspon s istym nadhladom inak nemoze byt z podstaty veci tolerovana a respektovana.

  10. snad nebudou nové legendárky jediným důvodem proč hrát další sezóny – bojím se toho, jaké množství legendárek by mohlo ve hře být za pár let, bude blizzard pořád vymýšlet jejich nové unikátní vlastnosti? tak aby byly zábavné? rád stavím vlastní buildy, za pár let bych tak mohl hledat jeden předmět z pár stovek, ve hře ale přece není možnost, jak najít konkrétní legendárku s větší pravděpodobností = divné

    proč nenechat nalezení určitých legendárek jen pro sezónní hru? přejít na normální postavy klidně mohou, ale možnost najít určité legendárky bych nechal jen v sezónní hře (tak by se nemusely do hry přidávat pořád nové a nové)

    sezóny/ladder ano, současné provedení je pro mě zatím divné

  11. Psychotoxic: Ano, četl jsem celý tvůj příspěvek. Stále hledáš věci na skilly nebo místo skillů, které blizz buffnul nebo nerfnul. Chápu, že pokud se snažíš držet na špici a hrát vysokej T+, tak při všech úpravách, které blizz provádí, měníš výbavu asi dost často. To však nic nemění na tom, co jsem napsal – autoři truhlu chtějí tak jak je. Nemusí se ti to líbit, ale bohužel s tím nic nenaděláš. Můžeme být rádi, že tam přibyde navíc pátá záložka a že tam přibyde teď a nemusíme na ni čekat do dalšího datadisku, jestli nějakej bude. Není to moc, ale lepší než ty tři, co tam byly, když hra vyšla.
    Na tvůj příspěvek jsem reagoval hlavně proto, že byl napsanej tak, že buď bude truhla neomezená nebo to hrát nebudeš.

  12. Pyrrus: Čítaš/vnímaš/akceptuješ aj celý príspevok ("Stále hľadať nové veci na nové skilly ktoré blizz buffol, a staré veci musíte vyhodiť lebo v truhle už miesta nie je.")? Či len jeho časť ("o hrať nebudem dovtedy dokým tam nedaju neobmedzenu trhulu")
    Myslím si že som uviedol dosť logický dovod pre neobmedzenu truhlu.

  13. Sezóna by měla být něco, co hráč chce s chutí hrát hned od spuštění. Bohužel po uvedení všech okolností, jak to bude fungovat, jsem tak nějak ztratil chuť, byt jsem se na to těšil. Ano, nemusím začínat sezónu, nikdo mě nenutí, ale ani nic mě nenutí abych ji hrál. Moje představa je začít každou sezónu s chutí a těšit se na unikátnost předmětů či jiných věcí. Získat prostě svoji odměnu poctivým hraní a odlišit se tak od ostatních víkendových hráčů. Je tu spousta lidí co to budou hrát aby se umístili v tabulce, ale to je tak jediné co si odnesou, navždy zapsán zlatým písmem do nějaké tabulky.
    Zkuste se zamyslet nad tím co dělá sezónu tak unikátní a proč budu chtít hrát každou abych o nic nepřišel.
    Koncept dobrej, provedení ale není dotažené.
    Nejsem jeden z těch co si stěžujou jak je Diablo špatné, hraju ho s chutí a nehledám prkotiny,ale sezóna pro mě měla bejt něco unikátní s unikátním ziskem a ne že to pak bude mít každej 🙁

  14. Mám docela velký zkušenosti s Diablo II: LOD, který jsem hrál jak na free shardech, tak na oficiálu, kde season-ladder systém fungoval.

    Že Blizzard nikoho nenutí hrát season, je jenom částečná pravda. Ano, on sice nenutí, ale to bude zajímat takové ty víkendové sólisty, co se ve hře objeví jen na pár hodin a šmitec.

    V praxi to vypadalo tak, že jakmile začala nová season, každej lepší hráč hned zakládal novou postavu a jelo se. Normální postavy mimo ladder nikdo už téměř nehrál, takže v "normálním" světě bylo mrtvo.

    Tady to může být trochu jiné, protože tu nefunguje lobby systém, ale hraje se na nějakej náhodnej join a nebo hrajete třeba pouze s guildou nebo přáteli. To v Diablo II moc nešlo nehledě na to, že tam mohlo být ve hře až 8 hráčů a tak se progresoval Baal na Hellu a farmily se ty nejlepší věci.

    Takže to jen moje takové vyjádření k seasonům: Blizzard hráče nutí hrát seasony jenom nepřímo. Kdokoli to s Diablo III myslí trošku "vážně", bude season hrát. Komunitní nátlak se o to postará.

    Jinak mi příjde docela stupidní pořád mazat postavy a zakládat nové. Zavedl bych do hry něco, jako "season veteran". Řekněme, pokud nějaká postava v Season toho dokáže hodně a vyslouží si nějaký achievement na konci season, tak odměnou bude unikátní ikona a jiná barva jména. Prostě systém odměňování, stejně jako to známe ve World of Warcraft… tituly za konec PvP sezóny: challenger, rival, duelist, gladiator.

    Nebo mi to připomíná Call of Duty a jejich Prestige systém, kdy si dobrovolně resetujeme level za nové achievementy, ikonky atd..

    Já bych ten systém na převádění itemů udělal přes nějakého merchanta-NPC, který bude sloužit jako obří truhla, kde budou pozůstalé věci ze Season.
    Season veteran postavy by se resetovaly na level 1, pokud by s tím sám hráč souhlasil.

    Když souhlasí, má level 1 prestige postavu. Když ne, postava je normal.

  15. Pyrrus: Problem je v tom ze tito ludia nadavaju na vsetko. A kedze je Diablo tak citliva tema(a trojka nezodpoveda stylu Northov), nadavaju este dvakrat viac. Ovladaju skoro vsetky diskusie a nemas proti nim sancu. Bohuzial pre nich su uz len akymsi "inventarom" internetovych diskusii a uz ich nikto neberie vazne, berie ich len ako nutnu sucast sceny.

  16. Psychotoxic: Jedna záložka do truhly je málo, chtělo by to neomezenou… – A nebyl by to tak trochu cheat? Hra a v tomto případě truhla je udělaná tak, jak je a jak to chtěli a chtějí autoři. Na světě skoro nic není tak, jak by člověk chtěl. Když hraješ třeba karty, taky si stěžuješ, že je v balíčku málo es a že bys jich tam chtěl víc?

    Karsa: Blizz by měl investovat čas strávený tvorbou sezóny jiným směrem… – Například? Co myslíš že ve hře chybí a co myslíš že bys ocenil nejen ty, ale i ostatní? Ptám se jako někdo, kdo se na novej patch těší, což se dá brát tak, že alespoň za mou osobu jde blizz správným směrem, ale jsem ochoten uznat, že lidé jsou různí a každej by chtěl něco jinýho. Tisíc lidí = tisíc názorů…

    Z několika komentů: Je málo slotů, musel bych mazat postavu apod. – Tohle je uznávám trošku složitější. Už jsem viděl pár lidí, kteří mají rozehraný 2 cruse, 2 witche atd. a každýho s jinou výbavou. Jeden witch s Jade setem, druhej se Zunimassou apod. Když k tomu přidám SC/HC tak uznávám, že takhle se sloty zaplní hooodně rychle. Já to takhle nehraju, ale to je moje věc a nemůžu ostatní nutit hrát stejně. Mám prostě od každé třídy jednu postavu, na ní mám best výbavu, co mi padla a která sedí k mému hernímu stylu a kdybych rozehrál novou, tak je mi dopředu jasný, že nakonec bych skončil se dvěma téměř identickýma charama. A jelikož víceméně hraju jen SC, tak mám slotů dost. Tady by asi bylo fakt nejlepší, kdyby blizz přidal řekněme 2 extra sloty (po jednom na SC/HC). I když si stejně myslím, že platí to, co jsem psal ve svém předchozím příspěvku – schovat věci z vytuněnýho charu do truhly, smazat a uvolnit tím slot pro novou, ale tu samou, sezóní postavu. Po skončení sezóny a po převedení postavy vybrat a nasadit věci z truhly zpět a hotovo. Jedinej rozdíl bude ten, že vám zmizí v profilu těch tisíc nahraných hodin s danou postavou. 🙂

    Abych to nějak shrnul: Tak nějak si myslím, že NĚKTEŘÍ z vás (schválně to píšu velkýma) to strašně moc "žerete". Bejt na špici a nic jinýho se nepřipouští. Hrát a hlavně "efektivně" zvládat minimálně T5, nejlépe T6, jinak to nemá cenu zapínat. Jak se něco změní byť jen o pár procent, už se strašně řeší, že postava Ghoma nedává pod 15 vteřin jako před změnou a že je to strašný a nedá se to hrát. Hra má především člověka bavit. A zábavy jsem od vydání D3 za těch zatím cca 1200 odehraných hodin dostal vrchovatou měrou. Nevzpomínám si, že by se mě jakákoli změna nebo patch nějak negativně dotkly až na jednu vyjímku, ale to je spíš o zvyku (u DH mi vyhovovalo víc, když Sentrynu stavěl u sebe a ne pod kurzor). Chci si hrát a chci se bavit. Proto asi u toho nemám nervy v kýblu a nekritizuju všechno kolem sebe. Někdy to taky zkuste. :o)

    PS: Těma odpověďma nechci do nikoho rejpat, jen mi připadlo, že bych mohl napsat svůj náhled na věc. 🙂

  17. Jednu záložku do truhly 😀 Heeeh Pri tých ich neustálych zmenách skillov a takzvaného "balancovania" to hrať nebudem dovtedy dokým tam nedaju neobmedzenu trhulu (neobmedzené miesto v nej). Stále hľadať nové veci na nové skilly ktoré blizz buffol, a staré veci musíte vyhodiť lebo v truhle už miesta nie je.

  18. Argument, ze sezona je pro lidi co si to chteji zahrat od zacatku uplne bez equipu mi prijde celkem zcestna, kdybych chtel hrat nejakou postavu od zacatku a sbirat novy itemy apod, tak omg to udelam normalne bez sezony a holt nebudu sahat do bedny a vyuzivat paragonu a ruznych merchantu. Legosky budou dostupny dalsi mesic z predchozi sezony cimz holt je sezona stale na pcu, lepsi kdyby Blizz investoval cas straveny tvorbou sezony jinym smerem…

  19. Já ti jen říkám, jak to vnímám jako někdo, kdo se doteď diskuze neúčastnil. Přijde mi, že ty lidi si myslí, že na ty sezóny jen kydáš hnůj (a upřímně, vzhledem k tomu, jak se na D3 často kydá hnůj, se tomu nelze divit). Proto ti píšou to o tom nehraní sezón a proto to zas tak špatný argument není. Retardovaný argument to opravdu je pro člověka, co s hraním Diabla bojuje (a řekl, že takových je v poslední době spíše více než méně) a sezóny bral jako možnou záchranu. Ale protože je asi jasné, sezóny to nakonec taky nezachrání (opakuji, nahlížím na ně stejně pesimisticky jako ty), tak pak je jasné, proč jsi tak rozhořčený :/ Nejhorší je, že D3 není do morku kosti špatná hra, ale těch na hlavu postavených a nelogických detailů (a bohužel i podstatných) je tam tak mnoho, že to opravdu je boj. Zajímalo by mě, jestli se takhle tehdy mluvilo i hraní D2 – tenkrát jsem to hrál jako sólovku na odreagování, žádné diskuze jsem nečetl, ale vzhledem k tomu, že např. ještě v roce 2011 jsem ho opětovně (a dokonce již poněkolikáté) nainstaloval, svědčí spíše o opaku. Také je možné (až pravděpodobné), že ze mě mluví nostalgie a neberu to objektivně.

  20. Hrat bych je samozrejme chtel, problem je v tom, ze takhle je proste nema smysl hrat. Pokud by me vubec nezajimaly, tak bych o nich asi nic nepsal ne? byly by me ukradeny. Takze kdyz otocim to co jsi rekl, tak ocekavam,z e kdyz o necem pisu, tak me to z nejakyho duvodu zajima a necekam,z e na zacatek celyho postu musim napsat, ze to pisu proto, ze me to zajima.

  21. BaronDevil666: Tvůj postoj bych chápal, kdybys nějak žalostně toužil po sezónách a tyhle v tuto chvíli oznámené ti nepřijdou dostatečně slibné. Tuto touhu však nikde nedáváš najevo (takže počítejme, že po nich netoužíš) a jen na ty stávající (zatím co se týče PTR) prskáš s tím, že se to do hry nehodí a že je to debilní krok. A když ti někdo řekne, že ty sezóny hrát nemusíš, tak dokola omíláš, že to je retardovaný argument. To by vskutku byl, ale za předpokladu, že ty sezóny hrát chceš, což, opakuji, z tvých postů nevyplývá. Z těchto fakt a předpokladů vyplývá pouze to, že buď jsi idiot, nebo se neumíš vyjádřit. Pokud nijak ty sezóny hrát nechceš, tak je nehaň těm, kteří se na ně teší. Pokud je hrát chceš, tak to řekni a přestaň se bránit těm "retardovaným argumentům" tak retardovaně (protože pak by v tu chvíli retardované vážně byly, ale dokud tu zmíněnou touhu neprojevíš, tak jediné, co je na nich retardovaného, je fakt, že jsou mířeny na dementní obsah tvých okének). Nikdo tě kamenovat nebude, ale dokud nevyjádříš, co ve skutečnosti chceš (jestli vůbec něco chceš), tak se nediv, že ti lidi odpovídají takhle (a tobě to připadá jak od hlupáků).

    Co se týče toho, co píšeš, s tím souhlasím, více méně se vším a ty sezóny neplánuji hrát – plánoval jsem je, než jsem se od někoho dozvěděl, ale za tu informaci neručím, že ty lega budou padat po sezóně i těm, kteří ji nehráli. To bylo podle mě jediné smysluplné lákadlo (neberu nikomu touhu to hrát od začátku, ale jak se říká, 2x do jedné řeky nevstoupíš, ten pocit fakt odezní rychle, zkuste si založit postavu v jiném regionu). Ale já se bez těch sezón obejdu, takže pokud mi někdo řekne, že když je nechci hrát, ať je nehraju, taky to tak beru.
    A snaha být vepředu v žebříčku? To je trochu výsměch, protože to by člověk musel být opravdu nolifer (resp. Diablolifer, protože nolifer je trochu vágní termín, někdo má rád filmy, někdo sport a někdo Diablo. Pro Diabložrouty můžou být nolifeři lidi, co se denně honí za balónem nebo choděj běhat do lesa), nebo cheater (v jakémkoliv slova smyslu, např. multiboxer, exploiter, apod.). Jestli si někdo myslí, že když bude hrát poctivě vydřených 6 hodin denně (což je pro např. pro mě už docela dost hustá darda na hru, ale pro paragon/gear-chasery je to jen taková malá šichtička) a bude mít i mizivou šanci být někde v popředí, tak ať jde myslet znova.

  22. Astarti a vsichni ostatni: prectete si prosim alespon jednou ten clanek…

    NIC SE NEPREVADI do dalsi sezony!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je tam dost vykricniku, abyste to uz brali v potaz? Sezoni postava se po sezone stane nesezoni a vsechno co mela se presune na nesezonni postavy. Dalsi sezonu zacinas UPLNE, jeste jednou: !!!!!!!!!!!UPLNE!!!!!!!!!!!!! od nuly.

    Porad se ptate na to samy, co je v clanku jasne napsany. bejt autorem clanku, docela by me to sralo popravde 😀

  23. Keď už pribudnú sezónne postavy Sc/HC… tak by mohli rozšíriť aj počet možných postáv. Určite sa nájde niekto, kto bude mať Sezónnu postavu z každého charakteru. Keď skončí sezóna, tak ich bude musieť jednoducho zmazať, lebo na ďalšiu sezónu bude mať všetky sloty plné. To sa mi zdá byť také nedoriešené. Alebo to spravia ako v D2? Ladder a NonLadder postavy?

  24. Sorry, klidne me kamenujte, ale veta: "Kdyz se ti to nelibi, tak to nehraj", je vazne retardovana:D

    V D2 to slo i se smazanim postavy, protoze tam jaksi nebyl zadnej paragon system. To bych rekl, ze je prave nejvetsi kamen urazu v techhle sezonach.

    Priklad:

    Mas postavy na normalu s paragonem 400.
    Vyexpis si behem sezony sezonni postavu s para levelem 50, pak ti ji prehodi na normal a ty dva-tri mesice co si expil poznas tak asi na 1cm paragonu 400->401. Drtivou vetsinu itemu stejne vyhazis, protoze snad necekate, ze najdete ty sezonni legendarky na max lvl a jeste ze je snad pouzijete i v normalni hre? I ted, kdyz padne dobrej typ legosky, stejne ji z 90% rozlozite, protoze ma na houby staty – to samy bude tam. Na novej postave nice, ale na uz equipnutej? Smejdy – rozlozit.

    Takze se klidne vsadim, ze kazdou sezonu bude 90% hracu expit max lvl 70, aby meli odemcenej vzhled nejakyho itemu a tim to hasne, protoze kazdej chce videt nejakej progres, kterej zkratka a jednoduse sezony nenabidnou a nenabidnou v zadnym pripade ani nejaky porovnani mezi hracema – prvnich 100 000 mist je vyhrazeno pro multiboxery oficialne povoleny Blizzardem- have fun. To ostatne budou stejne jedini, kteri z tech sezon budou mit uzitek, nikdo jinej, nebo mozna tak 0,0001% normalnich hracu.

    Idea sezon je nice, ale kdo to nevidi, je mi lito, zkratka nezapada do konceptu D3. Neustale nekdo porovnava, ze v D2 to slo tak proc ne v D3 – odpoved je jednoducha – protoze jsou to dve rozdilny hry. To je jako porovnavat prsi a poker – oboji je karetni hra, ale nemuzes uplatnovat pravidla z jedny v tej druhej.

    Vy vsichni, co se tu rozplyvate nad novou hrou a tim, ze budou nove zebricky… Opravdu se zamyslete, jestli zebricek, kterej budou ovladat neferovi hraci ma nejakej smysl. Az uvidite sami, ze prvni den tam nekdo vede zebricek s postavou lvl 70, paragon 120 a kompletne oblecenej v end game equipu a budete se rozcilovat, ze takovej zebricek je k nicemu, tak se sem vratte a prectete si tenhle muj komentar.

  25. Gold Eagle: Hm… že v diablu2 (a ve spoustě jiných her) to nebyl problém, taky měnili skilly.. i synergie mezi skillama přidali patchem.

    To co jsi psal jde vyřešit úplně krásně jako to řeší v PoE (a určitě i jinde) – když změní nějaké skilly, tak si můžeš přerozdělit všechny body.. jak jednoduché..

    tohle neustálý zvyšování čísel mi už leze krkem.. to s dalším datadiskem bude primární skill dávat 2000% , sekundární 15000% atd..

  26. Jako nápad to byl dobrej,ale ztrácí smyls ve chvíli kdy po sezóně všichni budou mít všechny legy k mání. Když už se rozhodnu hrát postavu od začátku, tak za ten investovanej čas chci mít něco unikátního. Jen kvůli transmogu mě ani nehne trávit čas hraním nové postavy. Když si chvilku počkám, budu to mít za dax a expím vklidu dál.
    Další věc je, proč postavu nezachovat v sezóně a další sezonu začit s již naexpenou postavou ale plně zbavenou o výbavu, jen základní bílé věci a urychlit tak postup ve hře k pořádnému hraní sezony.

    Já do toho ale nemám co kecat, jsem jen prostý uživatel, jen Blizz nejlépe ví co budem chtít hrát 🙂

  27. Zní to skvěle a jak píše v komentářích Pyrrus, který to perfektně vystihl a i já se těším na založení nové postavy a rozjetí hry od počátků, přesně, ta vůně nově zakoupené hry a znovurozjetí s žebříčky a novými achievementy, skvělý doplněk.

    Ale k mému dotazu, nevíte, jestli bude Blizzard ohlašovat předem start do nové sezóny, nějaký odpočet středoevropského času do startu s příchodem nového patche? 🙂

  28. easyyy: Nevím nevím.Představ si, že by jsi jako v D2 nemohl jednou vybraný skilly změnit a Blizzard by ti, jak to nyní dělá, nerfnul nejprve skill z 220 % na 150, pak ho zvednul na 330% (u některých ze 400% na 150% a pak na 1000% :D) a ještě změnil typ z physicall na lighting s tím, že máš gear na physical. 😀 Jaj to by byl infarktů u klávesnic. Jim vyhovuje, že si můžeš vždy naklikat skill a runu jakej chceš, bo jak se v tom vrtaj, tak jen řeknou, tak si to změňte jak vám vyhovuje. Nemusíte začínat zase znova další postavu dle toho jak jsme to zase překopali aby vám to pak vyhovovalo.

  29. Tak já teda nevim. Asi jsem divnej nebo jinej nebo tak něco. Už jsem se k sezónám vyjádřil u jinýho článku, ale po přečtení některých komentů tady mi to fakt nedá a musim se ozvat.

    1. Především sezóny blizz nikomu NENUTÍ. Nechcete je hrát, nehrejte je. Vyřešeno.

    2. Hráli jste vůbec D2? Nebo jste jenom viděli pár screenů někde na webu? Protože mi tak nějak připadá, že možnost b je u většiny správně. V D2 jste si založili novou postavu, objevili jste se ve městě a u sebe a v truhle ty postavičky měly … překvapení… nic (až na obyč bílou zbraň a případně štít) A přesto D2 lámalo a svým způsobem stále láme rekordy v počtu aktivních hráčů. V čem se sezóny v D3 liší? Komu to nevyhovuje, nechť si dál tuní své vymazlené herody do paragonu 12 678 či nějakého jiného vysněného čísla. Sezóna je prostě na to, aby jste se s opravdu novou postavou (všechno na nule) za dobu 2-3 měsíce buď pokusili dostat se co nejdál a nejvýš v žebříčcích, anebo (můj případ) abyste znovu zakusili pocit z jakoby právě zakoupené a čerstvě nainstalované hry. A znovu: nikdo to nikomu nenutí!!

    3. Pokud nechcete těch sezoních postav rozjíždět deset, tak v případě, že máte zapráskaný všechny sloty a chcete si zahrát sezónu, nebude myslím pro nikoho zas tak velkej problém se rozhodnout a říct si: "V této sezóně pojedu třeba monka, tak fajn => ze svýho vytuněnýho sundám výbavu do truhly, smažu ho a založím sezonního. Po třech měsících mi ho stejně převedou zpátky, tak zas na něj nahodím věci z truhly a jede se dál." Problém s volným slotem vyřešen. A volné místo v truhle? Nepřidali náhodou další záložku?

    Konstruktivní kritika nezaškodí. Zkritizovat změny ve hře, které nějakým způsobem mění hratelnost a to (stává se) k horšímu, je v pořádku. Ale házet zbytečně špínu na herní mód, kterej vůbec nemusíte pouštět a kterej (do třetice :)) vám nikdo nenutí, je trochu mimo.
    Ale jak jsem psal na začátku: jsem asi divnej nebo jinej, já to sám nepoznám, takže se třeba pletu a všechno je jinak, jak zpívají Kabáti. :o)

  30. Nesouhlasím s těmi kteří říkají že sezóny jsou zbytečnost nebo bl.bost svůj smysl mít budou, myslím že je dost hráčů kteří si rádi zahrají od 0, legendárky se sice převedou, ale nebudou tak silné. Navíc to bude nová výzva pro HC hráče, kdybyste v případě smrti měli přijít úplně o vše.

  31. BaronDevil666: To, že můžeš mít jen "x" postav, je sakra málo místa v truhle atd atd to je zase úplně jinej problém. Zase tady nemáš důvod mít 2x stejnou postavu když si můžeš na jedný postavě udělat desítky buildů.

    A s tím, že to nemusí nikdo hrát to je pravda a nevím, proč by to měl být špatnej argument? Je to produkt, kterej někdo vytvořil. Ty jsi jim zaplatil za to, že to CHCEŠ hrát, ne že MUSÍŠ ne?

    To, že je ten produkt špatnej už od vydání a že to jde do větších a větších sr**ek to je věc jiná. Hold už neplatí že každá hra od blizzu je pecka.

  32. AlmightyCraft: přesně tak jak jsi napsal.

    Je vidět že tu nikdo nehrál D2 pořádně, krom pár jedinců 🙂 Seasons k Diablu vždy patřily a to jak to Blizzard vymyslel je perfektní. Jinak v D2 se Vám mazaly postavy během 90 dnů neaktivity, tak můžeme být rádi, že něco takového tu není a je zde omezení jen na 12 slotů 🙂

  33. Easyyy: sorry, ale co budes delat v 11ty sezone? Tam proste budes msuet, at chces, nebo enchces, mazat postavy (za predpokladu, ze bys ted jeste zadnou nemel). A to samo o sobe je proste debilita. V podstate mazes cas, kterej si tou postavou ztratil. Jasne – itemy zustanou, zustanou i expy… Ale ta konkretni postava?

    To, ze to nikdo NEMUSI hrat je vzdycky ten nejstupidnejsi argument. Jako neco totalne posrat a pak rict: Vzdyt to nemusite hrat… To je fakt idiocie.

    Nerikam ze sezony jsou blbost, rikam, ze sezony provedeny takhle v D3 jsou blbost.

  34. Prej sezony blbost.. jste nehráli nic jinýho než D3 ne?
    Za prvé: je to jedna z jejich posledních šancí jak si u hry udržet hráče.. myslím hráče, ne zombie typu gabynator atp.
    Za druhé: sezónu nikdo z vás NEMUSÍ hrát
    Za třetí: stejně se jim to nepovede dokud si neuvědomí, že v téhle hře prostě MUSÍ být víc možností customizace postavy (ne přes předměty) a ne tenhle debilní systém kdy si člověk vybere co chce na lvl 70, bez problému si milionkrát resetne paragon atd..

  35. Shadou: Kazdou sezonu dostanes jednu cast toho setu. Ne ze po prvni sezone dostanes celej.

    Almighty: V D2 se to osvedcilo, protoze tam nebyl 10 postav cap. V D3 je to proste kokotina. Me na sezonach nic nevadi samozrejme – kdo je chce hrat, at je hraje, ale jejich koncept pro D3 povazuju za totalni retardaci. A fer sance? :D:D:D Vzhledem k tomu, ze blizzard primo povolil pouzivani multibox systemu (jelikoz do ted blizz nepochopil, jak multibox funguje, i kdyz jim to tam vysvetlovalo x hracu), tak se ohrome tesim na ty vyrovnany sance 😀 Nevim co ti prijde vyrovnany na tom, ze zatimco ty poctive s jednou postavou budes mit paragon 10 a budes nachazet prvni solidnejsi lege, multiboxer bude mit paragon 350 a bude oblecenej do best of equipu :D:D

  36. Stále nechápu co tu komu vadí na seasons…?? Vždyť to Blizz nikomu nenutí. Hraj si co chceš. Čím víc toho bude na výběr tím pro mě líp. Já si rád čas od času začnu novou postavu a když to bude doprovázené sem tam nějakou zábavou, nevidím v tom problém. Ta hra pro mě není o tom sekat, sekat, sekat, leg drop, sekat sekat atd…. Ale o tom se odreagovat a zahrát si fajn hru s kamarádama. Samozřejmě když jen někdo sedí u kompu a nejde se s prominutím ani vys.at tak chápu že se z něj stane předpojatý diablo klasik fanatik…

  37. Sezony fungují téměř stejně jako v D2, tam se to osvědčilo a určitě je bude v D3 hrát spousta lidu.
    Nikdo nemusí zakládat sezoní postavu (bonusy ze sezony budou poté dostupné i pro nesezoní postavy "legendarky")
    Ten kdo si založí postavu sezoní ten pojede komplet od začátku "vše jako když si koupí new hru" propracuje se kam se propracuje a po uplynutí termínu sezony se vše "exp, goldy, legendarky, recepty, kdejaka jiná kktína" převede na normální postavu do sezony 2 pak pujdete zase uplne jako new start hry a stále dokola…. je to pro hráce kteří rádi začínají uplně od začátku a nebo si chtejí měřit délku svého …. a mají rovnocené startovní podmínky jako každej jinej (ale kdo není nolifer tak si pouze pěkně zahraje a bude rád když se v žebříčku umístí na nějaké slušné pozici) (já doufám budu aspoň na 71513 místě 🙂

    Je to tedy dobrovolná možnost jak začít soutěžit s uplně fer šancema.

    Pro ty co do teď nepochopili: Cokoliv v sezoně získáte vám zůstane v klasické hře "nesezoní"/ do další sezony si nenesete ale nic.

  38. No zatim sem tot ak pochopil – kdyz se ze sezoni postavy stane pak normlani, tak nema z ceho tahat data pro dalsi sezonu a kazda sezona bude komplet nova. Tudiz vazne demence. I kdybys ted nemel zadnou postavu, pod eseti sezonach mas 10 postav a musis mazat tak jako tak. A znova paragonovat pokazdy… FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Napsat komentář