Jsou to dva roky, co bylo ohlášeno Diablo 3

aaa-diablo3-logo A magický 28. červen je opět
tady – den, kdy bylo oficiálně ohlášeno Diablo 3. Stalo se tak těsně
před polednem na akci Worldwide Invitational 2008, která se tehdy konala
v Paříži. Nejdříve smíšené pocity, nebo možná i zklamání, časem
postupné uklidnění a teď snad i zvědavost a opět aktivované
napětí.

Vývojáři totiž hru v mnoha ohledech upravují a potvrzují, že
nejnovější ukázka ze hry může vypadat jakoby byla z úplně jiné hry.
Doufejme tedy, že ty letošní novinky budou stát opravdu za to!

141 komentářů u „Jsou to dva roky, co bylo ohlášeno Diablo 3

  1. už se těším na další classy a sem strašně zvědavý kdo to bude :) paladin/warrior tu bude podle mě určitě… jen by mě zajímaly ty další.. už ted máme úpně novej class Monka což mě dost překvapilo.. další bych typoval assasin/ku a amazonku nebo někoho s podobným názvem a schopnostmi … 8-O

  2. No … mě by spíš zajimalo co „oficiálně“ uveřejní za informace o d3 na letošním blizzconu …

    resp. při každým blizzconu zveřejnili pár informací o světě / hratelnosti a nějakou tu herní postavu …

    Aktuálně je docela probíraným tématem na anglických fórech to, jak chtějí navrhnout stromy skillů a samotný systém skillů … i o tom by něco málo mohli v září vypustit („mohli“ … takže zase nic)


    K těm RPG … questy podle mne patří do všech RPG … ať jsou jaký jsou … to že tam bude hl. linie questů který prostě každej splní to je základ – alespoň tě hra někam směruje – ale aby to i po delší době nebylo jen to samí (jako d2, d1) chtějí tam dát ten systém (a já je v tom podporuji, prodlouží to už tak dlouhou hratelnost) vedlejších náhodných q … kdo je nechce plnit, nemusí – kdo jo tak si díky nim přijde ke slušné odměně … myslím že tímhle blizzardi hru zpestřej hodně lidem …

  3. A uplna bomba by bola keby boli qvesty dynamicke napr ta posle neaka npc /kovac/ najst neaku kus zeleza na ukutie zbrane proti monstru ktore ohrozuje jeho usadlost a mas moznost mu pomoct alebo sa nan vykaslat … a to vyvrcholi tak ze ked sa nan vykaslel tak mu to monstrum snici budovu a jeho zakiluje stane sa sneho ghul a bude ta nahanat cez pol aktu :-D a ked mu pomozes smasti tu zbran da ti s prosbou ze je stary aby si zabil to monstrum a to bude neaky miniboss no proste parada :-D ale to uz asi prehanam hhhhh a mam x dalsich prikladoch :-D

  4. pns: vzdyt pribeh a to co vsecko vypravi lide ve meste a mimo nej- o to v diablo jde,je to jeden obrovsky pribeh a to je nejlepci a proto taky ma diablo takovy ohlas :P pak by to byla jen rezacka a to je fakt k nicemu…jen bezhlave rezat nepratele a mit z toho nic… to si muzes jit zahrat Quakea;-)

  5. Bylo by super, kdyby v každým aktu bylo třeba 5 questů nutných pro postup ve hře a třeba ještě dalších 5. ktzerý můžeš splnit, ale nemusíš. Zároveň by ty nepoviné byly podstatně líp „zaplacený“. to už by pak záleželo na každým, jestli je bude plnit nebo ne… 8-)

  6. já ještě k těm questům ty tam samozřejmě být musí, občas mi příjde že sem někdo napíše nějaký komentář jen proto aby taky nějak přispěl ale tohle se snad nedá myslet vážně, projít hrou bez nějakých dílčích úkolů by dle mého hodně rychle narazilo. Jako parádní nápad vidím náhodné questy. Hlavní výhoda v questech je přeci také odměna třeba bonusové skily a další věci ty normálně není možné dostat. Třeba quest kdy po vás pojmenovali zbraň mi přišek super. I ten pocit že ten svět ovlivňujete, že mu pomáháte nějak profiluje Vaši postavu a pokud budou i questy kdy byste se mohl rozhodnout komu pomoci bylo by to ještě lepší. Důvod že něco narušuje kontinuálnost je dle mého hloupost, to kupování lahviček či uspořádávání věcá v inventáři bylo daleko složitější a kdo si pečlivě procházel všechny mapy na questy stejně narazil a nemusel nic moc dělat.

  7. Garn: Jenom jsem ten odkaz na questy zběžně prohlídnul a hned dvě chyby – Lachnadan → Lachdanan, Arcibishop → Archbishop.

    pns: Akt 1 … pouze Andariel; Akt 2 … kostka, hůl, amulet, zbytek je po cestě; Akt 3 … Khalimovy ostatky, zbytek cestou; Akt 4 … pouze Diablo; Akt 5 … Ancients jsou opět v cestě, pak jen Baal. Tak nevím, co tě brzdí.

  8. kyby jste si precetil muj prvni prispevek, tak jsem nenapsal, bez zadnych questov, ale ne takove aby hru brzdili a hraci museli nekde neco zpetne dohledavat… to ze kdyz tu hru jde nekdo po 20 a uz ho nebavi a naopak vyhledava neco noveho, pak jsou ukoly plusove… jinyk hra jako diablo je akcni rpg kde se maji zabijet tuny kostlivcu a ne hledat pokladnicky s predmety, aby me to pustilo do dalsi faze hry…

  9. nerekl jsme pribeh, ale ukoly, jsou plne k nicemu… kdyz jsem hral d2 poprve, vubec jsem nestihal a nezajimalo me co mi tam kdo vypravi, zdrzuje to, ve 2aktu, kdy musite mit hul, to bylo strasny.. hlavni ukol je zabit diabla nebo bratry a tim to konci… podle me by to hre jen pomohlo v kontinualnosti…

  10. Zarpen tvoja myslienka sa mi pacila taky Ureh by nemusel byt zly nozno uz je zakombinovany v 3tom akte ani o tom nevieme :-D lebo naozaj sa moc toho o pribehu a celych aktoch prakticky nic nevie v uvodzovkach mysleno …a ako som cital ze chcu pouzit casti aj s knih to by bola proste bomba …

  11. Its time to clear my… Posledný a druhý sa mi najviac páčia . Rôznorodosť spraví svoje. LOYF:tak v treťom som mal problémy zo všetkými charmy okrem sumonnera, (nerátam median tam som mal väčšinou chary na area dmg plus tí necromancery boli proste super:D). Ale nejdem tu demagogicky presadzovať svoj názor 8-)

  12. mě se líbil 5 akt, tam se prolínaly zmrzlé části společně s troskami, jeskyně a další. Bylo to velmi různorodé a zajímavé a hlavně tam nebyli ti hajzlíci šamanové co plivali ten oheň …fuj! :-D líbí se mi myšlenka nejednoznačných aktů tedy půlka třeba v poušti půlka v lese (né pralese) :-) taky byly parádní Tal Rasha tomb, ale ten vesmír před nimi s nekromancerem bylo na sebevraždu :-(

  13. Pánové, toto se tu rozebíralo už před lety a každý rok se to vrací jako bumerang, takže pokud tu opět budete rozdmýchávat nějakou větší flame war, tak vás odporoučím na fórum a promažu to. Většina lidí se stejně shoduje po zralé úvaze na tom, že zrušení manuálního rozdělování atributů customizaci neovlyvní, trochu ano, ale hra na tom prostě nestojí. Nechci tu demagogicky prosazovat svůj názor, ale zkuste se podívat na D2 webu na buildy. Hlášky jako „do síly a dex kolik potřebujete, energy nic a zbytek vitality“ jsou téměř u každého buildu až na nějaké vyloženě extrémní buildy. Navíc těch pár bodů v síle ti celkový damage téměř neovlyvnilo. Jít jakéhokoli bosse 1000× a dropnout pěkný unikát zvedlo dmg mnohem víc než ty body.

  14. hele, mluvime o stejny hre? xD protoze fakt nevim, co je zabavnyho na pridavani atributu xD pak uz je to jen o tom, ze vis kolik potrebujes max, tak to tam das, ale na skilech zalezi, jaka ta postava bude vic, nez na atributech… pridavani atributu byla sranda ve falloutovi, tak to dost vyrazne menilo hru, kdyz sis zvetsil sanci na uspech ( je jedno, jeslti u odemykani, strelby atd.) ale tady? ne fakt promin, ale na rozdelovani atributu Diablo (1,2) nestalo

  15. koukám, že kdyby zrušili levelování uplně, tak byste stejně dál zaslepeně a spokojeně předli…jako sorry, ale těšit se, že si další level navýším buď životy, nebo damage bylo jedním ze zábavných základů od diabla 1 – 2…tohle zrušili spíše kvůli balancu, který jim dělá obrovské potíže a potřebují na něj až přehnaně mnoho času

  16. hlavně to, že už si nemůžete rozdělovat body do síly atd, je celkem trapný krok…vždyť celé diablo bylo na tomto založeno, že se člověk těšil, kam si další level dá body…hmm, že by síla, nebo trefa?…pouhý strom skillů není ono

    takhle to dopadne, že všichni budou na konec stejní(s namaxovaným nej skillem)…nuuuuda

  17. Garm: Souhlasím, že to mohli přeházet, ale jinak nevidím problém v tom, že se prostředí z D2 opakuje v D3. Vždiť se D3 odehrává v tom samým světě, takže mapa zůstává stejná, a to jek nás po ní tvůrci hry povedou je jejich věc. Navíc tady někde myslím byla zmínka o tom, že akty mebudou tak jednotvárný jakm v D2 ( např. v jednom aktu pouišť i lesy) , ale nevím, jak to bylo přesně, tak mě kdyžtak opravte .

  18. @psycho: V tomto máš určitě pravdu, ten vzhled je unikátní v tom smyslu, že stavby si nejsou podobné, ale pořád je to tematicky to samé. Přeci jen mohli dát první akt v poušti, druhý jungle, třetí třeba tristram ruins, čtvrtý zimní a v datadisku nějaký „arcane“ aby se ty lokace proházely. Když máš v obou dílech 2. akt pouštní, tak to přeci jen je divné…

  19. souhlasím s tebou Garne ale například první akt i když se odehrává jak v katedrále tak venku je svým prostředím naprosto neztotožnitelný s prvním aktem v D2 myslím po vzhledové stránce. Co se týče druhého aktu tam už toto bohužel neplatí ono písek je písek:) a jeliokž jsem v D2 třetí akt naprosto nesnášel doufám že zde pralesy vynechají :-)

  20. Už téměř jistě bude na BlizzConu ohlášena poslední postava. A osobně bych očekával, že už pracují na 4. aktu. Mohli by taky upřesnit datum vydání a datum beta testu. Tomu ale moc nevěřím, Blizzard je na přesná data hodně háklivý. No a skoro určitě tam budou mluvit o skill trees a resource systémech postav. A jen pro pořádek je to BlizzCON a GamesCOM. :-)

  21. mezi námi – já tu tristam music nedobrovolně slyšel už tolikrát, že jestli ji ještě uslyším v nezměněné podobě i v D3, tak 100% z ní už olezu…aneb, všeho moc škodí

    jinak tu opracdu nikdo neví, jestli bude v D3 procentuální šance na strefu, nebo už ne???

  22. CADAVER podle me vsechno sedi, presne podle stareho ofic. soundtracku.. ta viola v kombinaci s kytarou ke konci je aboslutne nejuzasnejsi a nejnostalgictejsi melodie co sem kdy slysel.. jenom cumim do prazdna a posloucham jak ten cas utika, jak sem mel 11, 12 let a hral D1 po BN a tu melodii slysel kazdodenne. :-|

  23. věřím že v datadisku se staré postavy lehce obměněné jistě vrátí ale teď si na nás určitě připraví nějakou specialitku a třeba s mnichem jsem opravdu spokojen i styl komb se mi moc líbí a řekl bych že to povede i k obtížnějšímu ovládání a půjde i o hráčovi schopnosti a nejen o používání dvou hlavních skilů jako v D2

  24. a kdo řekl že třeba ranger/rogue nemůže být pojatý jako muž lesa…jelikož je vidět že všechny postavy pojali trochu odlišně i tato pátá pravděpodobně nějaká s lukem nebude čistokrevný lukostřelec a třeba si ovčas nějakou tu kožešinu taky obleče. V druida nevěřím alespoň né v základní hře.

  25. Wizard – je obdoba kouzelnice ale je postaveny/a trosku jinak(jak by jste chteli udelat originalniho kouzelnika chytraci ??? =D)

    Vsemohouci Jay Willson rekl ze Barbar bude JEDINA postava z D2 a pro D3 chteji mit co nejoriginalnejsi sadu postav coz dokazuje WD a Monk, a to ze Wizard je taky z D2 je pekna kravina viz. 1. cast komentare :-) :-D

  26. To nikdo nikdy neví.JAk bylo ohlášení D2 tak od té doby vycházela 4roky celkem mne to štvalo ale ten zážitek potom jak sem si D2 zahrál byl nezapomenutelný a v té době to proně byla určitě nej hra na světě a krásné je že i po tolika letech mnebaví tak doufám že tet bude ten zážitek ještě věčí. :-) :-)

  27. Teda toto letí! Jenom se divím, že jak mohl být někdo někdy zklamaný, když se dozvěděl, že bude Diablo pokračovat? Nechápu. Jedna z nejlepších her, proč by si nezasloužila pokračování, když to jejich vývojáří neumí pokazit? Že jsou fandové zklamaní teď jen kvůli tomu, že už ji dávno nehrají, to bych pochopil, ale trpělivost se vyplatí…;-)

  28. asi sem mrtvej clovek se pta na neco kludnyho ne oni musej probirat dalsi charakter omg druid jestli tam bude druid tak misto monka mohli dat klidne papeze kruci co chybi v D3 z puvodnich diab…el dame pritele na telefonu?ano je to luk a ostep takze Hunter,Ranger nebo nejakej jinej nazev a ted zpet k mimu debilnimu dotazu KDY SE POPRVE OBJEVILA ZMINKA O D3 predem diky za odpoved xD

  29. Nemaju tam este rano ? som tak trosku poleteny stych casovych pasiem tak sa pytam :-D ci novinky nebudu u nas cez noc hhh a ak nie prklinam blizzard …diabla na nich postvat… Mna osobne by nezaujimali uz ani nove postavy ale datum :-D odpoved poznam /ked to bude hotove tak to bude vydane :-D/ a co je podstana vec mohli by trosku priblizit aj pribeh vo co gou nemusia finale ale aspon naznacit :-D

  30. spíše mě zajímá, jak se nyní staví k rychlému mizení mrtvol. páč to ubírá na atraktivnosti…nejlíp by udělali, aby si sám uživatel mohl nastavit interval trvání mrtvol, na výkonu svého PC pro singleplayer…pro MP, by klidně z pochopitelných důvodů, mohli mizení nechat

    váš názor?

  31. hele lidi mam dotaz kdy se poprve objevila zminka o D3 protoze sem nedavno probiral casaky o hrach a v jednom Score z roku 2006 bylo prave to ze to jeste neni oficialne potvrzeno ale ze by melo D3 bejt jo mimochodem byla tam vtipna poznakama v roce 2006 psali ze:takze se ASI D3 do pristiho roku nedockame xD

Napsat komentář