Testování multiplayeru se čtyřmi hráči ve hře

battlenet Vývojáři testují Multiplayer se čtyřmi hráči
v jedné hře a zatím to vypadá, že tento počet hráčů se zdá být
ideální. Je tedy možné, že se toto číslo nakonec na této hodnotě
zastaví, i když nic ještě není jisté. Důvod, proč není hráčů více,
je přehlednost hry.

Když je totiž např. 6 hráčů v jedné hře, situace může být kvůli
všemožným explozím a efektům nepřehledná. Tolik k multiplayeru. Další
otázky, kterými se vývojáři zabývali, se týkaly max. levelu postavy a
ranku skillů. O tom ale asi až jindy.

193 komentářů u „Testování multiplayeru se čtyřmi hráči ve hře

  1. Diablo3 bude největší propadák, 4 hráči v obřím herním světě, bude opravdu málo, jenže bojím se bojím že herní svět nebude tak velký, bojím se že bude tak malý že konec hry přijde za 24 hodin. Postava kterou bude tvořit 20 polygonů se bude míhat v malém světě namalovaném v 2 rozměrném prostředí kde bude pět dvaceti polygonových postav její nepřátelé. Protože výmluvy typu ježiši těch hráčů tam nemůže bejt víc to by byl pak chaoz pět hráčů už je moc nenene, maximálně čtyři, jsou fakt trapný vzpomeňme třeba na Doom3 to byl netu hroznej průer max 4 hráči co to je? To je přeci hovadina, a jestli že to nemá běhat polance ale jen přes nějakej vzdálenej placenej server…..ať s tim dou do hazlu, dvojka byla geniální v tom že neměla omezení, čím víc hráčů tím víc nepřátel, mohl jsem to hrát na prehistorický mašině Pentium 233Mhz,64MbRam z žádnou 3D kartou a hra šlapala. Diablo2 prostě udělalo boom jako hoado a jediný boom co udělá Diablo 3 bude malinký šplouchnutí do hona asi takový jako když seete v kadibudce a hono padá na další ho*na. Diablo si představuju na enginu Doom 3 protože stíny a peklo tam byli zpracovaný nádherně. Všechno ve 3D s tím že si můžete měnit pohledy a to takový jaký vám vyhovuje takže hráč si bude moct vyprat jaký pohled zvolí. Obří gigantická monstra. mít na výběr alespoň z 20 herních charakterů a multiplayer 500 hráčů, zmatek nezmatek. Herní svět 800×800 kilometrů toho nejkrásnějšího prostředí, s tím že si ho hráč bude moct teraformovat, no co věčně věků sem toužil v Diablu 2 přikreslit si svůj vlastní hrad. Jestli todle Diablo 3 mít nebude tak do světa neudělá ani ťuk. A jestli todle Diablo 3 mít nebude tak si ho ani nekoupim, páč to bude zbytečná ztráta peněz, času a námahy dizajnérů, programátorů, 3d a 2d animátorů…..atd…prostě ztráta času
    Blizzárdu.

  2. dnes se objevila otázka jestli bude nějaký snadný způsob jak si mezi charaktery v jednom účtu transportovat věci tak abyste je nemusely nechávat u kamaráda či někde na zemi. Bashiok na to že to zatím do hry nedali ale určitě o tom přemýšleli a v nějaké podobě by to tam vložit chtěli ;-) tak zase drobnost která určitě mnohé potěší…

  3. No uvidime ako to spravia ale podla mna by to malo byt tak ze do jednej hry sa zmesti kazdy classa , samozrejme ze mozu byt v jednej hre aj vsetko wizardky ale malo by to byt tak , ale som strasne zvedavy ako spravia PVP system.Kazdopadne uz nemozem vydrzat na tu meluu a jednoznacne pojdem najprv za sorcku ( wizard ) pretoze s tou sa bude najlepsie farmit.

  4. Sam – me prave sedl neco mezi Barbem a Paladinem ale Barbar bude muj 1. char potrebuju neco co rozmaze hordu nepratel po cele obrazovce uz se nemuzu dockat na ty jatka =D

    Sobos – kazda hra muze vypadat zezacatku dobre a pak muze stat za h**** :-D ale muj osobni nazor na D3 ? Bomba, Super, Über, Šupa, Mega C00L :-D :-D

  5. Psychopat-JAsne ale tosimě se špatně pochopil chtěl sem znát tvůj názor na věc ne to že oté hře nevíme skoro nic,ale zamyšlení do budoucnosti jak by to mohlo být viš a jaktože jak štakš chtěl bych znát tvůj názor na celou věc ale jestli mi ho nechceš říct nemusíš. :-D

  6. Mně teď spíš napadlo, když Jim píše, že by napoprve hrál za monka, co vy ostatní ? Pořád si nemůžu pomoct, ale monk se mi líbí ze všech postav nejmíň. S monkem se mi blizzardi fakt netrefili do noty, a hrát za něj budu až naposled, i když uznávám, že je originální. Tak sem se chtěl zeptat jestli su vijímka, nebo jestli to někdo tady vidí stejně ?

  7. záleží dle čeho to bereš, je jasné že v současnosti je daleko větší hráčská komunita a hry jsou daleko rozšířenějším počítačům dostupné již skoro každému.Je tedy jasné, že si hru pořídí určitě více lidí nežli v budoucnu kdy jsme se 3 kamarádi střídali u D1 a trvalo nám měsíc než jsme sehnali hratelnou verzi… :-)

  8. mato: me kdyz hra hodne zajima, tak hltam nedockavosti uplne vsechno co se kolem ni jenom sustne. Coz se mi vymstilo v pripade Silent hill serie (moje nejoblibenejsi hra). Kdy sem z videi, screenu a interview jeste pred rozehranim vedel co-kde-kdy-jak. A to u hry stojici na pribehu a dejovych zvratech neni zrovna dobry.

  9. Ja sa na D3 teším lebo D2 je naj a nič lepšie pod slnkom s takou chuťou hrať asi nebudem. Je tu tá možnosť že D3 nebude až také chytľavé. Čo by som nechcel ale predsa treba uvažovať a rátať aj s tým. I keď Blizz odvedie určite super prácu. Keď čakám na nejakú hru tak v podstate nepozerám úplne všetko okolo nej a nepozerám každý interview, není to ani pri D3 a sem chodím kvôli tomu že sa niečo málo dozviem a hlavne kvôli Vám:) Je tu sranda:D

  10. jj je to blbé, vždycky jsem si říkal když jsem byl malý. To bude paráda až bude po škole, příjdu domů z práce pustím si PC a budu pařit až do rána. Věc se má tak že jsem denně 12hodin u PC v práci takže chut si ještě něco zahrát už není a když je tak si stejěn řeknu jestli to není škoda promhrat něčím co vlastně nic kromě zabití času nic nepřinese. Trochu závidím těm kterým až výjde diablo bude kolem 14 let a budou si moci zahrát fajn hru…no skoro stejně jako mě když bylo D1 a D2 :-)

  11. psychopat: to je fakt, s datadiskem 7(?) postav, to by nemelo smysl. Taky si budu muset vzit dovolenou abych si ho moch vubec zahrat. Vsechny videa i blizz konference uz mam najety na spamet. Sem na tu hru taky nazhavenej jako na zadnou jinou. Snad jeste na The Last Guardian pro PS3, to je tak na stejno.

  12. jak řekl delo, za rok přijde datadasik respektive asi tak za 5 let jestli to půjde tímhle tempem a pak postavy přibydou takže by stejně v partě nebyly zastoupeny všechny. Mám jen strach z toho že se na hru moc těším a moc si ji idealizuji a že to nakonec (snad ne) dopadne špatně. V poslední době si již kvůli práci nic nezahraji a proto se na D3 těším jak malej kluk na Vánoce :-)

  13. Borderlands hraju na patchi 1.3.0 a je to co krok to bug. Randomizér itemů je úplně k *****, spousta myšlenek je totálně nedotáhnutých, na mapách jsou tuny a tuny míst, kde se prostě stuckneš a jediné co ti pomůže je alt+f4. Skill trees u všech postav jsou prakticky stejné. Pokud nemáš vyskillovaný ve dvou různých větvých cooldown na abilitu, tak je totálně nepoužitelná… Ta grafika je fakt děs, ale ve hře je perfektní humor a když umíš anglicky, tak to jsou hlášky jak sviňa. Zkus si třeba vytvořit růžnové auto typu Monster, to je prostě nářez nebo Moxxi jak v aréně to komentuje třeba „Its raining body parts!“ a vidět třeba Zombie Midgeta nebo toho borce jak ti v základu dává Q a v datáči je zombík a zvrací ti itemy, to by prostě nemohlo mít vážnou grafiku. Jen doufám, že takto nedopadne D3.

    Co se designu týká, tak hodně věcí je subjektivních, každý vnímá umění jinak, takže některé věci diskuzí asi nevyřešíte. A ten chaos na obrazovce…je něco jiného to hrát a něco jiného dívat se na videa. Taky je něco jiného sledovat 10 minut vidko a nebo to s kámošema hrát měsíc. Řekl bych, že je to dost o zvyku.

  14. Mno: Taky by mě zajímalo jak vypadal Tristram před D1…Možná má to temné prostředí něco společného s ukrytým soulstonem Diabla v katedrále nb tak něco, takže možná Tristram vždycky vypadal takhle a pak když začaly události jedničky, tak bych nad katedrálou nečekal Visuté zahrady Semiramidiny :)

  15. ty efekty jsou už teď až MOC a to že se bouchne do jednoho kostlivce a padá jich dvacet kolem je prostě divné. To už si pak opravdu nedokážu představit, jak čtyři nadupané postavy používají kouzla na protivníky, to musí být chaos nad chaos. To mi asi 22palcový monitor stačit nebude na přehlednost hry.

  16. rozumím tomu že nasvětlení dělá ve výkonu hry opravdu hodně ale většinu stejně dělají textury a nerozumím tomu proč by tmavší textura zabrala více výkonu než barevná. Jak ale říkám atmosféra, temná atmosféra se dá navodit daleko více prvky než jen barevností prostředí a třeba obrázky z pouště mi přišly již dalece temnější. Je možné že na celém výrazu také trochu zapracovali tak aby působil pochmurně. Stále věřím tvrzení, že celý postup hrou bude provázet i celková změna atmosféry ve hře a tedy i její vzezření. Vím že to třeb nevypadá tak děsivě ale proč když se někdo pohybuje v zeleném lese se zelenou trávou by ta tráva měla vypadat jak po požáru a les jako by 20 let nepršelo. ;-)

  17. Wilson říkal, že takhle ve photoshopu je to v poho, ale v enginu je to dost těžké udělat, aby to šlapalo na co nejvíce mašinách, tady je jasně vidět přístup Blizzardu, který mají de facto u všech svých her, tzn. pro co nejvíce lidí, což má samozřejmě svoje klady i zápory. Přesto Diablo 1 vypadalo bohovsky a taky si to zahrál každý. 😀 Snad teda bude aspoň nějaký patch nebo mód, protože třeba ten upravený screenshot no. 2 vypadá úplně úžasně oproti originálu. Je pravda, že přehlednost utrpěla, ale oproti bonusu pro atmosféru, je to utrpění zanedbatelné. :) Ten styl je v poho, dokonce nejsou proporce vůbec tak přehnané jako ve WOW nebo WC3, ale ta barevná paleta je prostě na diablo vedle. Pojetí SC2 mě od nákupu odradilo. Jednotky jako Dark Templar jsou tak pokažené, že si nehodlám kazit zážitek, jednotky a budovy celkově vypadají jako plastové hračky. Hratelnost bude asi dobrá, ale to je u jedničky asi ještě pořád lepší. :) D3 bych řekl, že, podle těch prezentací vývojářů, půjde s hratelností oproti D2 o hodně nahoru.

  18. řekl bych že je to extrémně přehnané a přesně to ukazuje horší přehlednost, spousta odstínů se slévá, není vidět ta správná prostorovost. A jelikož to byl schopen takto upravit pouze zásahy z photoshopu ze základní fotky nebyl by to ani pro blizzárd nejspíše nikterak složitý zásah, věřím, že i oni chtějí jak již bylo řečeno navodit postupný „potemňovací“ efekt. A ten nelze začít s šedivými stromy ale pouze s rozkvetlou zelenou loukou a hnědými zajíci :-)

  19. mno áno vyzerá to teraz super a veľa ľudí by chcelo aby to tak vyzeralo, lenže by sa zvýšili nároky a to Blizzard nechce, plus ten design nie je už taký originálny, čo Blizzard tiež nechce. Garn: nechápem prečo každý odsudzuje Borderlands kvôli grafike, hral som to pár krát na xboxe splitscreen s kamošom a on to považuje práve kvôli Diabloidnosti (systém itemov) za naj hru na xbox. (a to ich má celkom dosť :-) )

  20. A taky byly sepsány petice proti petici ohledně designu, byly to ale jen zoufalé výkřiky. Tu petici podepsalo snad i přes 100 tisíc lidí, ale 9/10 byli boti a i kdyby to bylo 100 000 hráčů, tak je to zlomek těch, co si to koupí. Taky jsem to podepsal, i když se mi design líbí. Teď hraju kupříkladu Borderlands, který jsem předem kvůli polokomixovému vzhledu odsoudil, ale jako…velmi dobrá hra s obrovským potenciálem, který je sice místy promrhaný, ale co už. Jako viděl jsem už slona plavat do schodů, ale když kulka letí půl sekundy dráhu 20 metrů, to je ještě větší arkádovina než NFS… 8-O

  21. Tak jenom já jsem se neozval, protože, jak tady určitě všichni ví, byly proti grafice D3 sepsány i petice a Jay Wilson, si jako reakci na ně, nechal udělat to barevné D3 triko s duhou a obláčky. Jasně, že se zaměřují, na co nejširší publikum, proto to vypadá tak hnusně.

  22. mno: ale na druhaou stranu, proto, že to přijde disco jednomu člověku (beru to tak, že jsi se ozval jen ty, že je to disco) tak to má taky svou výpovědní hodnotu xD a kvůli 1% nebudou měnit design hry xD blizzard se jako každá firma vyráějící produkty, zaměřuje na co nejširší publikum… naštěstí s nadhledem… jinak by to byl samej emoupír a hannah montana xD

  23. to psychopat : Diablo bylo vždy o „množství“ nepřátel :-) chytřejší tam budou taky – bossové rozhodně … stačila ukázka Siegebreakera a jeho finálního hitu :-) Krom bossů tam bude určitě víc inteligentních nepřátel – jak jsi napsal … kostlivci se kryjí štítem … u toho blizzové určitě neskončili …

  24. více nežli množstvím nepřátel bych dal přednost chytřejším nepřátelům tak aby to byla pro hráče výzva a musel u toho i přemýšlet, dobrý příklad jsou ty skeletoni. Vytáhnout štít tak je potřeba je omráčit jinak na ně zbraní nic nesvedeš a nebo po dalece delší době.

  25. já si dávala player 8 i v singlu, stejěn je sranda jak když to člověk hraje poprvé má problémy a stále umírá a když již po několikáté tak si dává player 8 a je stejně vysmátej, pamatuji se jak sem se poprvé bál vlíst do každé kobky a když jsem poprvé vlezl k durielovi a byl asi tak za 7 sekund se svou kouzelnící tuhej tak mi málem ruplo srdíčko :-)

  26. :-)je to rozhovor o nicem protoze to neovlivnite a jde jen o zvyk osobne bych rek ze 4 hraci budou super a popravde si myslim ze v D2 tech 8 hracu je uplne hnus a malo kdy hrajou vecinou jen tak afkujou a chodej si pro dulezity predmety a nechvaj se rushovat nebo chodej mimo partu kvuli expum uz 4 se nezapojili vsichni ale v D3 uz to bude jiny kdyz tam maj bejt hordy nepratel a stamina ze by tam nebyla by mi moc nevydilo protoze ji vyuzije malo kdo podle me tam nebude a hned budete mluvit jinak az si to zahrajete:-D

  27. No nevím ale nešlo by toudělat tak že se člověk musí registrovat pod plným jménem a adresou ale na foru by mohl vystupovat pod přezdívkou spadající k tomuto účtu tak že kromě administrátorů a podobně by nikdo jiný neměl přístup k jeho plným informacím? teď jde o to jestli by toto mělo nějaký efekt… :-)

  28. Je to špatný. Je jasný, že se chtějí zbavit lidí, kteří dělají na fórech a diskuzích plácaj kraviny. Stačí se mrknout na diskuzi stránek centrum a seznam 8-O. Ale dělat databázi důvěrných dat není asi to nejlepší. Bohužel nemůžu sám za sebe říct, jak jinak se bránit :-|

  29. A dúfam že to bude ako sľubovali, že to nebude iba čisot bezhlavá sekačka ale aj trošku taktické. V D2 sa mi nepáčilo že som si to musel potom dávať v single na /players 8 aby ma to dostatočne uspokojilo. Uvítal by som vyššiu náročnosť, nastaviteľnú. Napríklad ako v Killing Floor kde bolo fakt cítiť keď prišlo viacej hráčov a potom bola taktika nevyhnutná. Spomínate niektorí ?:P

  30. sohlasím s tím, že pokud je v partě více lidí není reálně možné aby se všichni aktivně do bitvy zapojily a proto spíše jen očumují a získávají zkušenosti. Někteří samozřejmě né úmyslně jelikož jsou na nižších levelech nebo né tak dobří hráči ale většinou nemají v úmyslu hrát. Proto si myslím že počet 4–5 je výborný. Je škoda že tedy nebude možné mít všechny členy v partě což by sice jak říká delo po datadisku stejně nebylo možné ale je jasné že pokud budou v partě 4 kouzelníci bude zde daleko více kouzelných efektů nežli 4× barbar a proto pokud jde o omezení jen kvůli přehlednosti asi to vždy nebude až tak platit.

  31. Zajímalo by mě, jestli bude mít složení party na hru nějaký vliv. Blizzardi tvrdili, že nic jako tank nebo healer nebude, ale tak přeci jen mít v partě barbara s velkou výdrží, který udrží dav od casterů, zní rozumně. Potom je jasné, že většina lidí se bude snažit o co největší rozmanitost, a jestli budou 4 postavy v MP max, tak která vypadne? ;-)

  32. Když si to tak vezmete, tak když ste ve hře se sedmi dalšíma lidma (plnej stav) a jede se normálně (žádnej rush), tak sou vetšinou 2 až 3 hráči kteří kosej všechno a zbytek se za nima jenom plouží…takže v tomhle směru si myslim, že 4 hráči sou tak akorád aby se musel zapojit každej kdo je v partě..

Napsat komentář