Vliv předmětů na vzhled postavy a efektivní přechody

predmety To, jak postava
vypadá, nebude možné v Diablu 3 upravit, tedy alespoň ne manuálně. Řeč
je o obličeji, vlasech a případně barvě kůže. To, jak postava vypadá,
bude možné upravovat pomocí předmětů. Důvod
je jednoduchý, pohled na postavu bude ve hře z větší dálky, takže by
detaily v obličeji stejně nebyly vidět.

Nyní k prostředí, respektive k přechodům
mezi jednotlivými lokacemi. Na některých místech by totiž měly být
speciální efekty (např. záře). Více ale nejspíše až na BlizzConu.

24.07.2010 0:24 hod. – aktualizováno
Na Battle.net fóru bylo později upřesněno, že jde o takové efekty, které
se objeví v okamžik, kdy hráč přejede kurzorem na vstup/východ do jiné
lokace. Může jít o nějaké světlo či jiné zvýraznění. A ty, které
nyní vývojáři dokončili, prý vypadají opravdu povedeně.

100 komentářů u „Vliv předmětů na vzhled postavy a efektivní přechody

  1. Budem trochu OT a ospravedlnujem sa za to. Nechodim sem casto, koli tomu ze nie moc casto vyjde nejaka zmysluplna novinka z dielne D3. Dufam vsak, ze D3 bude minimalne v 3D :D, alebo ze vas hra doslova vtiahne do epickeho deja skombinovaneho s nadhernou grafikou a poskytne mi zazitok na cely zivot. Vychadzam s jednoduchej priamej umery: Cim dlhsi cas cakania, tym kvalitnejsie prevedenie. A ze to uz je nejaky ten piatok odkedy zacali s vyvojom vieme vsetci.

    Moj nazor je, ze hru mali ohlasit az minuly rok, alebo zaciatkom tohoto roku. Mali by noviniek za vagon (ak by informacie pustali von systematicky, postupne a nie naraz vela jak to na zaciatku robili) a neunudili a neznechutili by velke percento fanusikov tejto klasiky.

  2. na jejich určo kkotské reakce jsem už nekoukal, páč fanatické a tupé „ovce“ nepřesvědčíš…ale někdo musel přijít s realitou na světlo…3D uprava SC1 + 3D datadisk pro D2 a další datadisk do WC3 – to vše bude nabídka této už komické formy po nehorázných letech za 1500,–…nevím kdo je tu debil, aby se z tohoto radoval

    ENJOY

  3. Unique předměty v obchodech sou hloupost. Možnost vygamblit modrý, žlutý itemy v gamblu bylo návykový :)) Nebo třeba jedna supr-dupr věc jako u Wirta za přemrštěnou cenu, něco na ten způsob. Třeba Blizzardi v trojce pro nás připravěj eště něco kreativnějšího :) co doufám je ale vyšší obtížnost a větší hodnota goldů. Jednička byla obtížnější, u dvojky se už polevilo, u LoD pak eště víc a to byla škoda. Taky hodnota peněz minimální. Vim že Blizzardi o tom už mluvili, že hodnota goldů bude vyšší, možná podobně jako ve WoW (i když MMO nemám rád), ale doufám v tu obtížnost, aby každej 10ti letej n00b bez sebemenšího skillu nelítal po battle.netu 8-) 8-)

  4. no ano, lenze oficialne su v hre len fallen a este jedmo monstrum- teda opravte ma ak to tak nie je. A hra se furt vyvíjí, takze si myslim ze nebudu hadzat napady,nacrty a pod. z toho co uz maju spravene do kosa. Oni sami tvrdia ze sa vela veci este moze zmenit. Maju uz niake mostra, lenze jeste nemaju spravenu hru, ked bude hra spravena, urcite aj monstra este doladia, a ked to bude hotove hra ako celok tak to este cele vyšperkujú. Je to ako puzzle, či?

    To, jak postava vypadá, bude možné upravovat pomocí předmětů- nebolo to uz aj v D1?

  5. v niektorych hrach ma ten pribeh moc otravuje, ked nusim kopu casu stravit rozhovormi, ale v diable sem tam niekoho popocuvam ze co a jako a po prejdeni aktu si pozriem viedo bez ktoreho by diablo nebolo take dobre pribehovo, a ten pribeh je uz od jednotky uplne uzasny. A k tej „monster wall“- cakal som ze ukazu stenu dlhu jak neviemco, a oni ukazu kratku stenu a este je na nej toho malo, a screen taky ze nerozoznam buk od žihľavy(kopřivy) :-?, ale aspon ze cosi a nie nič:-)

  6. Stone a ostatni: asi jsem byl spatne pochopen xDxD ajsny ze o pribeh tam jde… nekde u minulyhoc lanku jsem to obhajoval, pred culmikem mam zato xD chtel sjem rict, ze pribeh v Diablu ej proste danej… a neudelas s tim tolik jako v Dragon Age, kde ten pribeh cely stoji na vasich rozhodnutich, krome nekolika udalosti, kteryma projdete vzdy, at uz se rozhodnete jakkoliv… a okecavani toho pribehu je hlavni naplni ty hry… a ne jako u diabla… kde, diky bohu, netravite vic casu vybiranim moznosti, jeslti hoz abit, nechat jit a vydirat, nebo jen nechat jit… nez zabíjením potvor :-)

  7. Jentak: staci umet anglicky a sem tam si neco precist a pochopis pribeh i bez videii :-D a k pribehu D2 ….. je to jedna z veci co me na Diablu bavi uz od D1 ma fantasticky pribeh a je ot v podstate jenom stupidni zabijeni :-D takovy pribeh nemaji ani nektere soucasne hry typu bez a zabijej.

    P.S. Calisto pokud jsi to nehral neposuzuj a pulka veci co jsi rekl v tom velkem komentari nebyla pravda …dekuji Mirdovi ze to udelal ja jsem nemel silu :-)

  8. Tak pokud jde o příběh, tak v D2 to rozhodně nebyla hlavní část hry, samozřejmě každy RPG je o příběhu, ale když vezmeš třeba příběh z Baldurs Gate 1 a 2, tak to je uplně jiný liga. A k těm unique v obchodě: byt by tam mohly, ale tak prasácky pžedraženy, aby na ně hráč šetřil třeba měsíc nebo 2, prostě tak, aby to vystihlo tu vzácnost( když už nemusíš řešit, jestli ti ten item padne, tak se na něho pěkně nadři)

  9. LYOF: co kecas,v diablu jde HODNE o pribeh,hodne % lidi si to oblibilo prave diky pribehu – napr aj ja… pribeh v diablu je hodne… a kdyz jsme u toho,pribeh v JAKYKOLI hre je zakladem… o cem je pak rezba bez pribehu? kdyz chodim a jen zabijim… to se nekomu libi?? bohuzel ano co koukam…takovy lidi by potrebovali doktora.. A diablo je o zlo vs. dobro,vypraveni jak to vsecko bylo a je,atd..

  10. unikátky by v obchodách být ne,ěli, vždyť člověka mimo killu monster, bavilo nacházet nové věci…a kdybych si je mohl koupit, už by to nebylo ono

    a Callisto má v něčem pravdu, ale na totální kritiku si počkám až po vydání…teď taky kritizuju, ale jen to, co zatím ukázali…

  11. ale kdyby sel zakoupit tak ho pak ma kazdy ale oni tohle mysli sem nekde cetl chteji opravdu zavest ale myslim ze sem cetl ze pri nekonecnem mnoztvi predmetu a malem poctu unikatu v krame je sance na zakopeni toho stejneho myslim hrac na hrac 1 ku milionu tyjo tech predmetu asik bude opravdu mnoho :-?

  12. hany: Možno ti len praje šťastie:D A áno veľa by sa z tej unikátnosti stratilo. Ale privítal by som keby v obchode mali veci väčší význam. Napríklad že by ste si mohli za dosť vysoké peniaze kúpiť nejaký weapon booster ktorý by zo zbrane spravil dočasne niečo fakt silné.

  13. hany: kupování unique ? mě by to nevadilo… říkali, že tma bude víc stupňů vzácnosti ne? tak kdyby v obchodě bylo něco, co má lepší vlastnosti než magic… tak proč ne? když to bude mít dostatečnou hodnotu.. samozřejmě dost nadhodnocenou… dejme tomu aspoň 5 krát větší hodnotu, než by byla realná hodnota toho předmětu… protože někdo má štěstí na goldy.. někdo na předměty… a takhle by otevřeli další kanál, kudy by se mohly ze hry dostávat vydělané peníze.. a to by zas o chvilku dýl trvalo, než by se zalto dostalo do fáze bezcennsoti…

  14. Callisto: tak tobe je tak 8–11 let xD a Dragon Age nemůžeš srovnávat s Diablem… to DA je hlavně o příběhu… rozhovory ti zaberou asi tak 20% ze hry… možná i víc.. v diablu akorát přečteš zabij toho a toho… a jdeš a žádný vykecávání, kolik za to dostaneš… u toho monstra nediskutuješ jestli ho necháš jít atd xD Mirda tu ten zbytek řekl… a psychopat: on neni debil… on nemůže za to, že jeho iq je někde mezi návodem k rychlovarný konvici a obalem od tyčinek…

  15. psychopat: High 5! Za tú hlavatú príšeru myslel asi tú vec na konci traileru. A to nie je Diablo. To je len nejaký nezdomestifikovaný démoník ktorý čaká na nejakého z piatich hrdinov ktorý ho zdomestifikuje. Takže prosím Callisto nabudúce keď budeš chcieť urážať niečo o čom nič nevieš choj na ABCgames a tam ti vyhovejú. :)

    K téme… Keď používam nejaké kúzlo, tak aj vyzerám. Nebolo to už aj v D2? Vždy bolo vidieť keď ste „mali niečo na sebe“ či to myslia tak inak?

  16. no promin mas pravdu ono akcni RPG to sou tituly tak na 20 hodin jenze kdyz to porovnam s jinejma RPG jako je treba Dragon Age tak to mame rok se to vyvijelo 100 hodin hrani tady to mame 5 let no takze si myslim ze do 500 hodin hrani se urco vejdeme a jinak to snad z toho Diabla delaj MMORPG protoze jinak by to nemohlo trvat 5 let,rok a pul mozna 2 roky nejvic to se jeste da

  17. Callisto: Tak hezky popořádku 1. Vydavatel: u obou her Blizzard Entertainment 2. Charaktery: barbar zůstává, v datadisku se možná navrátí ještě jiná hratelná postava z D2, a navíc změna v tomto směru určitě neuškodí 3. Města: V Diablu 3 bude mimo jiné Tristram, Lut Gholein, Kurast … neslyšel jsi ta jména někde? 4. Skilly: Bash, Taunt, Frenzy, Leap Attack, Whirlwind, Teleport, Hydra, Charged Bolt, Frost Nova, Blizzard … stále nic 5. Jaká zlatá příšera s hlavami po celém těle? 6. Grafika: Věc názoru, ale rozhodně má styl 7. Hratelnost: Ty už jsi hrál Diablo, že dokžeš posuzovat hratelnost? A dokonce už znáš i dobu hraní 8-O

    Omlovám se, že jsem porušil zákaz „Nekrmte troly“, ale na tohle jsem si musel zareagovat :-D

  18. Hele, poozrite sa ludia, aj mne casom fiablo sa prestáva páčiť, ale ak si pozriem nejaké videá tak hned mi stúpne nálada, a mám strašnu chut si to zahrať D :-P :-P. Ono to kus vyzerá ako WOW, ale nemyslím že to hre nejak ublíži, akurát mne sa nechcelo hru hrat celu „čiernom “ prevedení, ale zas fakt tam netreba rôzne svetielka a pod. Ja si myslím že to bude dobrá hra ;-)

  19. vite lidi ja uz to nemuzu udrzet a musim to rict kruci na co tady cekame?uz celkem 5 let cekame a co z toho?jednou za mesic prijde novinka typu „mozna ze se ve hre obevi toaletni papiry,ale neni to jeste officialne potvrzene“ pristi mesic prijde novinky typu uz „je to potvrzene“ stejne Diablo 3 nema s diablem nic spolecnyho dokonce ani vydavatele ne,charaktery jiny,mesta jina,skilly sou taky uplne jiny,dokonce ani to hlavni ze hry neni stejny a to Diablo nerikajte mi ze ta zlata potvora s hlavam po celym tele je Diablo?chcete mi kruci rict ze za 5 let tohle?grafika nahovno,doba hrani tak 15 hodin max,hratelnost v dnesni dobe uplne prumerna proste vsechno na dnesni pomery uplne prumerny Diablo bylo peklo a zlo ale co z toho ty WoWkari udelali to se neda a to mame jeste cekat vic jak ROK!!!!!za hru starou 10 let jenom slepsi grafikou?tak na to se muzu teda vysrat reknu vam jestli to nebude legenda na dalsich 10 let tak se tady bude vrazdit!!

  20. jinak jestli dobře chápu o čem Bashiok mluvil tak on potvrdil že některé skily vzhled ovlivní ale pouze dočasně. Bude to asi něco na co jsme zvyklí z klasických RPG typu BG, NWN kde třeba při použití stoneskin vypadala postava jako kamená socha če při použití skillu etheral visage zase jako průhledný duch. Takže pokud budou skily fungující pouze dočasně a budou mít například obranou funkci tak typuji že dočasně ovlivní vzhled postavy. Ale s tímto si myslím, že jsme počítali všichni :-)

  21. Podobný dotaz ohledně efektů jako zde v komentářích se objevil také na Battle.net fóru. Bashiok na to hned reagoval a má jít o takové efekty, které se objeví v okamžik, kdy hráč přejede kurzorem na vstup/východ do jiné lokace. Doplnil jsem to také do textu článku (viz výše).

    Mot: Díky. Pravopisná chyba opravena.

  22. Podle mě se někdo zeptal cim nebo jak bude moc hrac ovlivnit vzhled postavy a stoho vyplinula odpověd.Co se týká toho přechodu z lokace do lokace sohlasím s Mirdou jak už bylo řečeno je přece jasný že jiné světlo bude v Dungeonu a jiné bude v krajině.Ikdyž si mě taky napadlo že jiné bude v pralese kde sluníčko zastinujou stromy a jiné na poušti kde mu nic nevadí ale rozhodně by mi to nevadilo kdyby to až tak nebrali ale pokud to udělají tak to o to bude víc reálné :-D.Na druhou stranu by jim to dýl trvalo :-(.

Napsat komentář