Systém léčení na základě health orbů byl nyní upřesněn. Dosud jsme
věděli, že health orby se objeví na zemi po zabití monstra, co ale
v případě nějakého bosse či těžšího nepřítele? V takovém
případě, jak bylo nyní objasněno, budou vypadávat health orby z monstra
během boje.
Health orby se navíc budou lišit velikostí. U běžných
monster budou jen malé health orby a mohou se objevit jen po zabití
nepřítele. Velké health orby budou u šampionů a šance na jejich drop bude
jak během souboje, tak po smrti monstra. No a největší health orby budou
u vzácných monster. Tam je také největší šance na drop – každou
čtvrtinu z celkového počtu životů monstra a také po smrti.
Objasněny byly také definice typů monster, jako jsou
šampióni, vzácní a unikátní nepřátelé. Rozdělení monster bylo nyní
přidáno do sekce Monstra, kde najdete také bestiář monster.
Garn: You have been trolled. Tolik zbytečného textu…
v poslední době je solitaire jediná hra na kterou mám čas
Vysvětlíš to? Nepochopil jsem.
Garn: ty si fakt moc, get a life
…obchodní zástupkyně Runic Games promluvila…
a co teprve Solitaire, bacha na něj
Minesweeper ovládne svět…jen škoda, že má WoWkařskou grafiku…
Tak to je vtipné srovnávat vybalancovanost CoD kde máš pár zbraní, s RPG které je značně rozsáhlejší ve všech směrech
Howhg…
No nevím, mám na věc jiný názor. Torchlight má 3 postavy a je to SP only (mimochodem každá postava má 1–2 imba skilly, kterými IKčkuješ obrazovku, takže o balance bych pomlčel v tomto případě). SC2 i W3 jsou hry, ve kterých se hrají světové turnaje. WoWko je MMORPG, které má 10 postav se třemi talentovými stromy a dost rozličným způsobem hraní a hlavně 2v2, 3v3 a 5v5 arénami. Diablo je „SP rubačka“, která má ale i MP. Dokud kostíš sám, je to vklidu, ale jakmile jsi v grupě s kámošem, tak se začínáš ptát, proč on tě v duelu zabije a proč on zabíjí zombíky rychleji? A co se RPG systému týká, tak bych taky pomlčel, hru jsi nehrál a info se mění s každým týdnem, takže si počkej na vydání a pak suď. Osobně jsem otevřený novým úhlům pohledu, ale přijít na fansite D3 a začít vykládat, že Blizzard hrabe pod sebe a že to jsou kapitalističtí vypočítaví zmetci…pravděpodobné, že dostaneš naloženo.
prej od kdy je prodej her zalozen na jejich kvalite
to mne rozesmalo a je to pro mne half-joke nebo spis full -joke

kirilenko: s*ru ti na tvoje RPG, Diablo hraju pro svou celkovou jednoduchost, spousta lidí nenávidí RPG právě kvůli obrovské překombinovanosti, Diablo zvolilo takovou cestu kompromisu, která mnohým (včetně mě) plně vyhovuje! Tvůj děd je half-joke!
nejde jen o RPG, že…navíc tohle není BG, tohle je jednoduchá rubačka…torchlight to zvládá do roka, tak proč ne diablo?(řečnická otázka)…nene, prachy maji, tak není kam spěchat, hezky piánko
a co se týče samotného RPG, tak D3 bude v tomto notně osekaná sranda, která by se měla upravit na „half-joke-RPG“
člověk si říká když zmizí kadlik a jemu podobní že tu bude nuda…naštěstí nás vždy někdo mile překvapí
vybalancoovat hru kde je tolik proměnných jako v RPG je dle mého opravdu složité a chce to čas
o kdy je prodej her založený na jejich kvalitě???…mimo jiné zdravím CoD serie a mnooooooho jiných
Tady máme zase nějakýho odborníka co už vyvinul několik her, kterých se prodaly miliony…
to je ono, nikde taková dokonale vybalancovaná hra není a aby se blizzard dostal alespon na tu schůdnou uroven, tak na to potřebuje mnohem více času, než jiní komedianti
Ukaž mi vybalancovanou hru…a vynechej Minesweeper a Solitare.
tato firma si dává s balncem práci proto, páč ji dělá problém vůbec nějaký udělat a proto ji to tak trvá…WoW, SC2, WC3…
neřkekl bych že balanc dělá této firmě problémy ale že jako jedna z mála si tato firma dává s balancem velkou práci
jak už tu kdosi psal, tak je jasné, že tohle budou balancovat jěště hodně dlouho i po vydání…balanc dělá této firmě obrovské problémy
pallino2293: Vždy zkus tu věc na kterou se ptáš nejprv najít tady na webu…od toho tu to máme tak hezky udělaný
Asi takhle, lahvičky budou, ale nebudou se dát kupovat a budou mít cooldown. Někde se tuším píše něco o tom, že se budou „postupně plnit“, nevím co přesně se tím myslí, ale možná že čím kratší dobu po použití počkáš, tím míň tě to vyléčí. Uvidíme.
Pallino2293: Měly by být také.
sa chcem spytat, budu len health orby alebo aj lahvicky ako v D2??
„Skeleton King Ve Wizard traileru jsme mohli slyšet jeho posměšky na adresu Wizardky. To je ale zatím vše.“
Neřekl bych, viděl jsem video s gameplayem Wizardka x Skeleton King, a ten boj nebyl krátký, i když né celý, ale vidět tam bylo dost věcí.
hejlovany to je fakt ale na druhou stranu jestli u nějakého bose je šance že vypadne health orb až dosáhneš 1/4 života tak jak to bashiok psal tak popstava s velkým damage se k tomu dostane za 30s ale postava s polovičním za 60s a to je už docela rozdíl
Ja teda health orbom vobec neviem prist na chut. Male orby, velke orby, to uz je jak v nejakej plosinovke… Mozno bude maly orb doplnat menej zivota, velky orb vela zivota a pak by mohlo byt velke cervene srdce a to doplni zivot na full…
cituji..„tam je také největší šance na drop“ ..to znamená že ty šance budou podle mě počítaný na zásah, ale v těhle fázích života monstra bude největší šaqnce na drop. Takže teoreticky čím menší demage (víc zásahů), tím ti padne víc orbů..aspoň takhle je to podle mě logický a jinak to fungovat snad ani nemůže..Protože když budeš mít silnou postavu, která sundá moba na jednu, dvě rány, tak ten orb nebude asi potřebovat tolik jako slabší postava, která s tím mobem bude bojovat dejme tomu půl minuty…
myslím že je to fajn systém, ale je pravda že to trochu znevýhodňuje hráče kteří budou mít třeba v určité fázi menší damage
Adagio dobře ty, ale aby nakonec orby nelítaly jak ze stržené sprchy a člověk měl tolik hetla, že by s ním nakrmil afriku…
same as D II
Doufám, že jedna z vlastností v D3 nebude x% better chance to getting health orb proboha
každopádně s health orby bude HC docela výzva 
no niekedy som rychly jak blesk 😀 , ale ak ste niekto hral tu RPG mapu z warcraftu trojky Borderlands,– tak tam som mal bud vela orbov ked som ich rozkosil rychlo alebo ked bola silna horda proti mne tak som len dufal v drop orbu a cakal na bliziacu sa smrt. Alebo v multiplayeri proste odist z boja a cakat kym to tam niekto iny vyhubí. no krasne potiony no
no tak jsi rychlejší než jsem si myslel
kazdu stvrtinu z celkoveho HP sa mi zda malo- to niekedy nebude stacit, to este zmenia sto razy
, mohli nehat potiony a nevyrabat taketo ……..
Nice