Health orby budou vypadávat z monster také během boje

health-orb Systém léčení na základě health orbů byl nyní upřesněn. Dosud jsme
věděli, že health orby se objeví na zemi po zabití monstra, co ale
v případě nějakého bosse či těžšího nepřítele? V takovém
případě, jak bylo nyní objasněno, budou vypadávat health orby z monstra
během boje.

Health orby se navíc budou lišit velikostí. U běžných
monster budou jen malé health orby a mohou se objevit jen po zabití
nepřítele. Velké health orby budou u šampionů a šance na jejich drop bude
jak během souboje, tak po smrti monstra. No a největší health orby budou
u vzácných monster. Tam je také největší šance na drop – každou
čtvrtinu z celkového počtu životů monstra a také po smrti.

Objasněny byly také definice typů monster, jako jsou
šampióni, vzácní a unikátní nepřátelé. Rozdělení monster bylo nyní
přidáno do sekce Monstra, kde najdete také bestiář monster.

37 komentářů u „Health orby budou vypadávat z monster také během boje

  1. No nevím, mám na věc jiný názor. Torchlight má 3 postavy a je to SP only (mimochodem každá postava má 1–2 imba skilly, kterými IKčkuješ obrazovku, takže o balance bych pomlčel v tomto případě). SC2 i W3 jsou hry, ve kterých se hrají světové turnaje. WoWko je MMORPG, které má 10 postav se třemi talentovými stromy a dost rozličným způsobem hraní a hlavně 2v2, 3v3 a 5v5 arénami. Diablo je „SP rubačka“, která má ale i MP. Dokud kostíš sám, je to vklidu, ale jakmile jsi v grupě s kámošem, tak se začínáš ptát, proč on tě v duelu zabije a proč on zabíjí zombíky rychleji? A co se RPG systému týká, tak bych taky pomlčel, hru jsi nehrál a info se mění s každým týdnem, takže si počkej na vydání a pak suď. Osobně jsem otevřený novým úhlům pohledu, ale přijít na fansite D3 a začít vykládat, že Blizzard hrabe pod sebe a že to jsou kapitalističtí vypočítaví zmetci…pravděpodobné, že dostaneš naloženo. :-)

  2. nejde jen o RPG, že…navíc tohle není BG, tohle je jednoduchá rubačka…torchlight to zvládá do roka, tak proč ne diablo?(řečnická otázka)…nene, prachy maji, tak není kam spěchat, hezky piánko

    a co se týče samotného RPG, tak D3 bude v tomto notně osekaná sranda, která by se měla upravit na „half-joke-RPG“

  3. cituji..„tam je také největší šance na drop“ ..to znamená že ty šance budou podle mě počítaný na zásah, ale v těhle fázích života monstra bude největší šaqnce na drop. Takže teoreticky čím menší demage (víc zásahů), tím ti padne víc orbů..aspoň takhle je to podle mě logický a jinak to fungovat snad ani nemůže..Protože když budeš mít silnou postavu, která sundá moba na jednu, dvě rány, tak ten orb nebude asi potřebovat tolik jako slabší postava, která s tím mobem bude bojovat dejme tomu půl minuty…

  4. no niekedy som rychly jak blesk 😀 , ale ak ste niekto hral tu RPG mapu z warcraftu trojky Borderlands,– tak tam som mal bud vela orbov ked som ich rozkosil rychlo alebo ked bola silna horda proti mne tak som len dufal v drop orbu a cakal na bliziacu sa smrt. Alebo v multiplayeri proste odist z boja a cakat kym to tam niekto iny vyhubí. no krasne potiony no

Napsat komentář