Gamescom: nové NPC – Artisan, sdílená truhla, setové předměty

gamescom-logo Gamesom
2010
 je tady a hned na dvanáctou hodinu polední je naplánována
prezentace Jaye Wilsona. Ještě včera večer vývojáři prostřednictvím
oficiálního Twitteru informovali, že už za několik hodin budou představeny
novinky Diabla 3. Tento článek bude průběžně aktualizován.


17:00 hod.

  • Na Kotaku se objevilo video stejné jako na gametrailers, ale v celku a
    s lepší kvalitou zvuku a obrazu. Je o novince jménem Artisan (Řemeslník)
    s živým komentářem Jaye Wilsona
  • Jay popíše způsob socketování, upgradování věci a efektní
    vylepšování Řemeslníka samotného:


13:14 hod.
Všechny informace budeme nyní zpracovávat a postupně zveřejňovat. První
články a jejich aktualizace čekejte ve večerních hodinách. Do té doby
můžete sledovat komentáře tohoto článku
případně pak aktuální informace na Diii.net:
http://diablo.incgamers.com/…com-d3-event.

13:05 hod.

  • potvrzeny setové předměty (možnost jejich craftu)
  • bude vyváženost předmětů – ideální bude míst unikátní zbraně,
    vzácné brnění a craftové boty
  • tisková konference skončila

13:01 hod.

  • vše bude stát zlato

12:52 hod.

  • nutnost identifikace předmětů, tak jak to bylo v Diablu 2,
    zřejmě nebude

12:51 hod.

  • množství socketů bude záviset na levelu předmětu

12:48 hod.

  • uveden mulesystem – potvrzena sdílená truhla a poštovní systém
  • town portály v Diablu 3 nebudou – zjednodušují hru, když může
    hráč „utéct“ – bude jen něco, co umožní členům družiny dostat se
    k sobě
  • minimapa (HUD) zobrazuje NPC – obchodníky a další
  • později ve hře bude možné Artisana specializovat například
    na sekyry

12:41 hod.

  • hráč bude moci mít až 3 artisany najednou – od každého jeden
  • každý předmět bude socketovatelný

12:38 hod.

  • Hardcore

12:33 hod.

  • upřesnění Artisans – jsou to NPC postavy, které s vámi putují
    světem – ve městě si např. otevřou obchod (obdoba putování Deckarda
    Caina v Diablu 2 napříč všemi akty)
  • od 5. levelu bude možné gemy koupit u Artisana

12:22 hod.

  • NPC klenotník – poskytuje gemy (drahokamy)
  • možnost zavedení „gem words“, tedy jakéhosi ekvivalentu
    runových slov
  • Mystic – místo, kde jsou magické předměty (hůlky atd.)

12:15 hod.
Jay Wilson přednáší. První zprávy:

  • nové speciální NPC postavy – Artisans
  • kovárna – místo pro socketování předmětů a
    craftování brnění
  • bude to placené – za zlato

12:05 hod.
Začala tisková konference.


11:41 hod.
Odkaz na přímý přenos: http://tv.esl.eu/…/55-flv-free


11:02 hod.
Na Diii.net spustili Live
chat
, takže ovládáte-li alespoň zčásti anglický jazyk, můžete
sledovat dění přímo z akce.


108 komentářů u „Gamescom: nové NPC – Artisan, sdílená truhla, setové předměty

  1. Nechápu, proč a kdo tady, co píše o grafice…dneska něco na tý konferenci padlo něco o grafice? Nemyslim si, novinky se toho taky netýkaj, tak tady zas něco nerozjíždějte. Někteří by chtěli asi ponurou grafiku jako při vstupu do Lost city ve 2. aktě, kdy bylo vidět úplný ***** a nedalo se hrát.

  2. Dobre, možno prirovnávať to s WoW priamo nie ale má to ako keby taký nádych komiksovej grafiky, niečo na spôsob do istej miery ako Torchlight, isteže nie rovnaké ale niečo na ten spôsob a moje vnímanie komentovať naozaj nemusíš, budem len rád…;-) a Naoghas, s tým druhým aktom máš pravdu, v D2 to bolo veľmi slnečné, tuto je to zaiste temnejšie čo sa exteriérov týka…

  3. to ja nene to neznamená to ti jen říká jaký má zbran teoretický damage za secundu. On si to umí spočítat každý sám ,respektive každý čech nevím jak američani:) ale jde spíše o to že hned vidíš jaká zbran je toereticky nebezpečnější což jsi předtím nepoznal, bylo napsáno pouze fast attack ale nevěděl jsi co to znamená respektive kolik úderů za seundu jsi teoreticky schopen uštědřit

  4. Celkom fajn tieto inovácie, veľmi osviežujúce..ale nepáči sa mi že zmenili kurzor myši, ten čo bol v prvom deme, resp. ten čo je aj na tomto webe je milion krat lepši…a tá grafika…fakt akási WoW dosť podobná…ale to teraz nie je podstatné, hlavne že máem konečne nejaké súce info… ;-)

  5. je divné že u damage per second je jedna hodnota to dle mého není úsplně správně. pokud je damage v rozmezí 5–10 a zbran je schopna uděřit 2× za sekundu mělo by být v kolonce per second hodnota 10–20, myslím že to průměruji na hodnotu 15. Dává ti to lepší přředstavu o tom jaké damage jsi shcopen udělat. Máš pomalou zbran s velkým damage nebo rychlou s menším, tuhle ti hned ukáže která je v rp.měru za určitý čas lepší. Takto to bylo například v Titan questu.

  6. Erendil: řekl bych že 3–22 je „reálný“ rozmezí poškození a dps je poškození, které dáš za sekundu, ale ty ho každou sekundu nedáváš protože zbraň má nějakou rychlost s kterou seká/mlátí/střílí. dps se vypočítává z rychlosti zbraně, takže když budeš mít dps 22 tak budeš sekat 1× za sekundu, nevím jak se to přesně počítá je to jako příklad

  7. jj přesně jak píší na dii net nový systém zaručuje dvojitou ztrátu peněz, první když chcete craftovat druhou abyste povýšily artisana musíte věci „transformovat“ na základní suroviny, takže zase příjdete o peníze (tím myslím že věci nemůžete prodat ale musíte je přeměnit)

  8. v tom videu je to trochu matoucí ale říká tam že ta druhá podoba je maximální možná pokud se podíváte na průběžné změny na screnshotech zjistíte že se vzhled mění jen pozvolna a při 16 levelech … zajímalo by mě v kolikáté obtížnosti vůbec budete schopni dosáhnout maximálního levelu artisanů a jak to bude řešeno v MP

  9. je to něco asi ve stylu co známe ze strategií, musíš natěžit suroviny a pak si můžeš zlepšit dřevorubce co pak kácí rychleji, tady musíš nasbírat určité množství „nerostů“ které pak povýší „artisana“ na další úroveň kde již bude nabízet lepší věci či služby. Asi bude na tobě jestli nerosty sám nasbíráš nebo je získáš z transformace z předmětů…je možné že to špatně chápu a na zlepšení artisana budou potřeba speciální nerosty získané jen z přeměny věcí

  10. Identify bych klidně vynechal, když to tak sleduju goldy budou hodně potřeba a nejspíš jich nebude taková záplava jako v D2, takže by to byl zbytečný výdej goldů, navíc by mě nebavilo magické itemy stále dokola identifikovat a když dojdou svitky tak nosit u sebe a čekat než dojdu do města abych se podíval co sem to vůbec pobral za harampádí…

Napsat komentář