Gamesom
2010 je tady a hned na dvanáctou hodinu polední je naplánována
prezentace Jaye Wilsona. Ještě včera večer vývojáři prostřednictvím
oficiálního Twitteru informovali, že už za několik hodin budou představeny
novinky Diabla 3. Tento článek bude průběžně aktualizován.
17:00 hod.
- Na Kotaku se objevilo video stejné jako na gametrailers, ale v celku a
s lepší kvalitou zvuku a obrazu. Je o novince jménem Artisan (Řemeslník)
s živým komentářem Jaye Wilsona - Jay popíše způsob socketování, upgradování věci a efektní
vylepšování Řemeslníka samotného:
13:14 hod.
Všechny informace budeme nyní zpracovávat a postupně zveřejňovat. První
články a jejich aktualizace čekejte ve večerních hodinách. Do té doby
můžete sledovat komentáře tohoto článku
případně pak aktuální informace na Diii.net:
http://diablo.incgamers.com/…com-d3-event.
13:05 hod.
- potvrzeny setové předměty (možnost jejich craftu)
- bude vyváženost předmětů – ideální bude míst unikátní zbraně,
vzácné brnění a craftové boty - tisková konference skončila
13:01 hod.
- vše bude stát zlato
12:52 hod.
- nutnost identifikace předmětů, tak jak to bylo v Diablu 2,
zřejmě nebude
12:51 hod.
- množství socketů bude záviset na levelu předmětu
12:48 hod.
- uveden mulesystem – potvrzena sdílená truhla a poštovní systém
- town portály v Diablu 3 nebudou – zjednodušují hru, když může
hráč „utéct“ – bude jen něco, co umožní členům družiny dostat se
k sobě - minimapa (HUD) zobrazuje NPC – obchodníky a další
- později ve hře bude možné Artisana specializovat například
na sekyry
12:41 hod.
- hráč bude moci mít až 3 artisany najednou – od každého jeden
- každý předmět bude socketovatelný
12:38 hod.
- Hardcore
12:33 hod.
- upřesnění Artisans – jsou to NPC postavy, které s vámi putují
světem – ve městě si např. otevřou obchod (obdoba putování Deckarda
Caina v Diablu 2 napříč všemi akty) - od 5. levelu bude možné gemy koupit u Artisana
12:22 hod.
- NPC klenotník – poskytuje gemy (drahokamy)
- možnost zavedení „gem words“, tedy jakéhosi ekvivalentu
runových slov - Mystic – místo, kde jsou magické předměty (hůlky atd.)
12:15 hod.
Jay Wilson přednáší. První zprávy:
- nové speciální NPC postavy – Artisans
- kovárna – místo pro socketování předmětů a
craftování brnění - bude to placené – za zlato
12:05 hod.
Začala tisková konference.
11:41 hod.
Odkaz na přímý přenos: http://tv.esl.eu/…/55-flv-free
11:02 hod.
Na Diii.net spustili Live
chat, takže ovládáte-li alespoň zčásti anglický jazyk, můžete
sledovat dění přímo z akce.
nebude identifikace predmetu
dyt to k tomu patrilo:(
ja chapu proc mobove na konci po smrti svetelkuji modre ptze na ne pusobi ucinek te zbrane co ma monk v ruce ne mrknu a vidim
Vsimli ste si ten interface a inventar? Vyzera to trochu ako z Diabla1. Dufam, ze vo finale to bude vyzerat podobne. Skvela zmena naspät k lepsiemu.
Dat mail do komentare… jak jsou lidi nepoucitelni
rad pomohu napis mi na mail co je potreba a rano se na to vrhnu mail je roman.brzon@seznam.cz ahoj
Psychopat: Pomoc určitě uvítám. Dnes jsem byl rád, že jsem stihl aspoň tu prezentaci Jaye Wilsona, potom jsem neměl čas. Ale již bylo avizováno, vše se nyní zpracuje a určitě budu rád když někdo pomůže. Nějaký kontakt?
bylo to tu už dříve, Blizzard nechce switch protože zlehčoval hru
No a jeden možná tupý dotaz, bude v D3 existovat Switch, na videu se nikde nezaznamenal možnost přepnutí zbraní, omlouvám se jestli už to tu někde bylo…
K té holce je to na 95% ona stáhl sem HD trailer D3 a porovnal má stejnou košili kousek pod loket (stejná barva), vysoké kozačky,pásek a stejnej učes… Třeba je to jeho dcerunka, nakonec z něj bude Gott Cain

Nechápu, proč a kdo tady, co píše o grafice…dneska něco na tý konferenci padlo něco o grafice? Nemyslim si, novinky se toho taky netýkaj, tak tady zas něco nerozjíždějte. Někteří by chtěli asi ponurou grafiku jako při vstupu do Lost city ve 2. aktě, kdy bylo vidět úplný ***** a nedalo se hrát.
Dobre, možno prirovnávať to s WoW priamo nie ale má to ako keby taký nádych komiksovej grafiky, niečo na spôsob do istej miery ako Torchlight, isteže nie rovnaké ale niečo na ten spôsob a moje vnímanie komentovať naozaj nemusíš, budem len rád…;-) a Naoghas, s tým druhým aktom máš pravdu, v D2 to bolo veľmi slnečné, tuto je to zaiste temnejšie čo sa exteriérov týka…
Já bych tu grafiku teda s WoW vůbec nesrovnával. D3 je bezkonkurenčně lepší a navíc třeba ten 2. act je hodně dobře udělanej a s ponurnější atmosférou než v D2
to ja nene to neznamená to ti jen říká jaký má zbran teoretický damage za secundu. On si to umí spočítat každý sám ,respektive každý čech nevím jak američani:) ale jde spíše o to že hned vidíš jaká zbran je toereticky nebezpečnější což jsi předtím nepoznal, bylo napsáno pouze fast attack ale nevěděl jsi co to znamená respektive kolik úderů za seundu jsi teoreticky schopen uštědřit
jestli někdo tvrdí že je tato grafika něčemu podobná tak se nebudu vyjadřovat k jeho vnímá, přeci tahle grafická stylizace je úplně něco jiného, je to jiný styl, jinak kreslené a jinak to vypadá, nechápu že to někomu připadá vůbec podobné
Celkom fajn tieto inovácie, veľmi osviežujúce..ale nepáči sa mi že zmenili kurzor myši, ten čo bol v prvom deme, resp. ten čo je aj na tomto webe je milion krat lepši…a tá grafika…fakt akási WoW dosť podobná…ale to teraz nie je podstatné, hlavne že máem konečne nejaké súce info…
„Nesmíš věřit všemu, co se říká v televizi“
je tam, ale „nutnost identifikace předmětů, tak jak to bylo v Diablu 2, zřejmě nebude“
http://www.gametrailers.com/…o-iii/703111
rychlejsie sa da pozret tu
nevím, jestli to už někdo nepsal, ale identifikace předmětů bude, jelikož v aktuálním videu z GC je vidět, že se u prodejce dá koupit „Scroll of indetify“.
takže to znamená, že monstrum pokaždé zasáhnete?
je divné že u damage per second je jedna hodnota to dle mého není úsplně správně. pokud je damage v rozmezí 5–10 a zbran je schopna uděřit 2× za sekundu mělo by být v kolonce per second hodnota 10–20, myslím že to průměruji na hodnotu 15. Dává ti to lepší přředstavu o tom jaké damage jsi shcopen udělat. Máš pomalou zbran s velkým damage nebo rychlou s menším, tuhle ti hned ukáže která je v rp.měru za určitý čas lepší. Takto to bylo například v Titan questu.
Tak dps ti asi řekne víc…jt rozhodující faktor při rozhodování, jakou zbraň použít.
Erendil: řekl bych že 3–22 je „reálný“ rozmezí poškození a dps je poškození, které dáš za sekundu, ale ty ho každou sekundu nedáváš protože zbraň má nějakou rychlost s kterou seká/mlátí/střílí. dps se vypočítává z rychlosti zbraně, takže když budeš mít dps 22 tak budeš sekat 1× za sekundu, nevím jak se to přesně počítá je to jako příklad
este tam mas aj aj hodnotu atacks per second , ked touto hodnotou vynasobis priemerny damage z 3–22 (co je 12,5), tak ti vynde 17,5 … Cize vsimaj si viac ten damage per second
Nerozumim tomu, proč ti mobové na konci videa po smrti začnou modře světélkovat …
Teď se zeptám jako ten největší noob na světě, ale jaký je rozdíl mezi hodnotama dmg u těch zbraní? Je tam damage per second 17.5 a damage 3–22. V Torchlight to bylo taky, ale nechápu k čemu je to dobré tam mít 2 hodnoty a podel jaké poměřovat zbraně…
ten screen na tim hrbitove je uzasnej a libi se mne jak tam dava ten attack tak to vrha svetlo na kostlivce
Díky moc
presne nad tim vojakem co tam stoji
V tom videu stojí celou dobu nahoře…
jak tam stoji monk u toho artisana tak sou jako kdyby v levem hornim rohu trosku na stranu
Hej lidi, kde máte toho Caina a tu holku?
Já jsem asi slepej a nebo jsem se díval úplně jinde 
podle mne nebudes socketovat vec ktera za to nestoji a nez najdes nejakou ktera za to stoji tak na to prachy nejaky uz met asi budes hold blizz rikali ze zlato v D3 bude mit velkou cenu ale tohle sem taky necekal
Sledoval sem ty ceny těch itemů, gemů a tak…docela by mě zajímalo kde naberu cca 25 000 na ten socket toho shieldu
bude odměna za splnění questu nějaký goldy?
jamesi nevím jestli na to všechno nejsi sám kdyby bylo potřeba s něčím pomoci tak napiš
po dlouhem hledani sem caina nasel a vypada to jak ta holka ale nevim drzi v ruce luk tak mozna ale asi to bude ta holka
tipl bych to na tu holku
je dobrý, že Barb už nemá žádný tři koule, co se postupně naplňujou a je to teď jednodušší…
jj přesně jak píší na dii net nový systém zaručuje dvojitou ztrátu peněz, první když chcete craftovat druhou abyste povýšily artisana musíte věci „transformovat“ na základní suroviny, takže zase příjdete o peníze (tím myslím že věci nemůžete prodat ale musíte je přeměnit)
Nevíte někdo co to stojí za postavu v tom videu vedle Caina??..je to ta holka ze cinematic traileru??..nebo 5. postav (rogue) ???
v tom videu je to trochu matoucí ale říká tam že ta druhá podoba je maximální možná pokud se podíváte na průběžné změny na screnshotech zjistíte že se vzhled mění jen pozvolna a při 16 levelech … zajímalo by mě v kolikáté obtížnosti vůbec budete schopni dosáhnout maximálního levelu artisanů a jak to bude řešeno v MP
Každopádně změna artisana po grafické stránce je dosti povedená
, připovíná mi to změnu charakteru ve hře Mu-online, když šlověk splnil 3nd Quest…
A socketnout půjdou i předměty, které v D2 nešly. např. opasek
J ale tak kdo by cpal 25 000 socket do obyčejného štítu za 12g
… než už něco socketnu tak si to kurevsky rozmyslím jestli mě to stojí za ty prachy a o hodinu pozděj nenajdu 4× lepší štítek baz socketu…
pokud se podíváte na závěr videa zjistíte že i monk je schopen nosit štít a že řervené ohraničování nepřátel je fuč…doufám že to tak i zúústane
ten vizuiál mi připadne horší a horší…navíc nulový detaily, všude bloom a namázlý obraz…rozhidně jsem za tu dobu čekal alespoň nějaké zlepšení…
Aha…neprodejná. Tak to bude chtít asi taky trochu popřemýšlet než rozhazovat goldy. No sem zvědavej na Blizzcon teda
to bude kvantum novinek
kdo z nějakého důvodu nemůže stáhnout press kit tak zde
http://www.gametrailers.com/gamescom/
jako pochopím že vytvoření socketu bude nákladné ale že je pak věc vlastně neprodejná…to slušně omezí tvé zisky. A to se jednalo o mizerný štít. Věřím že u rare brnění bude vytvoření jedné pozice pro gem opravdu částka o řád či dva vyšší.
o řád míň…psycho se pak opravil, neboj
ale i tak tj docela darda, ale určitě ty investice budou stát za to…
Vypadá to že Sockety si budu muset domluvit s artisanem na splátky 250 000 g

je to něco asi ve stylu co známe ze strategií, musíš natěžit suroviny a pak si můžeš zlepšit dřevorubce co pak kácí rychleji, tady musíš nasbírat určité množství „nerostů“ které pak povýší „artisana“ na další úroveň kde již bude nabízet lepší věci či služby. Asi bude na tobě jestli nerosty sám nasbíráš nebo je získáš z transformace z předmětů…je možné že to špatně chápu a na zlepšení artisana budou potřeba speciální nerosty získané jen z přeměny věcí
*Magické přísady
Adagio řekl bych že spíše rozložení předmětů na nějaké magické součásti… Nejspíš čím lepší Item, tím lepší magické přísady přísady.
Identify bych klidně vynechal, když to tak sleduju goldy budou hodně potřeba a nejspíš jich nebude taková záplava jako v D2, takže by to byl zbytečný výdej goldů, navíc by mě nebavilo magické itemy stále dokola identifikovat a když dojdou svitky tak nosit u sebe a čekat než dojdu do města abych se podíval co sem to vůbec pobral za harampádí…
Takže „salvaging“ je v podstatě výměna nepotřebných itemů za nějaký materiály na upgrad caravany a craftění?
identifikačku bych tam nechal…i když třeba jinou formou
říkali že pravděpodobně nebude je možné že je to zase jedna z fází vývoje a nebo to funguje trošku jinak než v D2
Dobrá otázka naco je tam Scroll Of Identify za tech 30 zlatých když identifikace předmětů v D3 nebude, nějaká inovace hajzlpapíru na diablo WC ????
http://diablo.incgamers.com/…wgallery.php?…
kdo to nemá stažené tak se na ně ,ůže podívat zde jsou to ty první snímky v každé z actů
jsou tma také vidět rozdílné velikosti health orbů
zde kdyb chtěl někdo vše…http://eu.blizzard.com/en-gb/company/press/presskits.html
je tam nový screenshot ze hřbitova…a ten vývoj té kovárny je teda fantastický
Kurňa..pořád stahuju..ať žije rychlý připojení
Jak sem na to tak koukal, tak se nehnu z města
o jednu nulu méně pardon
kdyz tem nebude identifikace tak na co je tam ten svitek ?
o jakých videích mluvíte???…z kama je stáhnout??…
vytvoření socketu ho stálo asi 250000 ale prodání bylo jen za 1…ty peníze budou asi docela mizet
ááááá já už to chci sakraaaaa
Muly se používají jako truhly, takže to bude systém sdílené truhly..konečně
videjka sou luxusni na neco takoveho sem dlouho cekal
Tak myslim, že redakce bude mít nějakou dobu na to vstřebat všechny informace obsažený v tom .zipu
Je toho opravdu hodně.
asi jsem si cvrnknul
wow tak to si stáhněte
Stahujte, sou to neškodný nový gameplay videa
Ty vole, ty videa sou famózní…
to co to je je jasné jde spíše o to že se nějak nerozepisovali ohledně toho jak bude fungovat či jakou bude mít podobu…je to něco na způsob truhli ale v jaké podobě to netuším
netuším co to je stáhnu to a pak napíši http://eu.media.blizzard.com/…-caravan.zip
a co je vubec ten mulesystem ?? psycho rekni ty beztak vis xD
Nebude identifikace , to je dobře , stejně to bylo k ničemu , každej pak už předměty znal a věděl co se ukrývá pod tím a tím i bez svitku identifikace .
heslo dne…jelikož to často opakoval vše bude stát peníze
asi místo runových slov budou klenotová slova:)
Town portály nebudou, ale waypointy jo. Chtěj udržet svižnost
a budou i sety:) no paráda tak já jsem už asi ohledně D3 docela v klidu:)
sorac cetl sem to na tom live chatu jeste nez se to obevilo tady
Jojo Hardcore bude nej , Diablo 2 jsem posledních 6 let už ani nehrál jinak než na HC
ted jsem se docetl ze tam nebude town portal co je na tom pravda ??
aha takže to udou společníci kkteří budou mít i vlastní questíky a vlastní specializace až v samotném průběhu hry…to by mohlo být super
těm artisanům zatím moc nerozumím
zatím novinky vypadjí dobře…prý nebude vždy úplně jasné co soketovaná věc udělá jako že víte že přidá třeba damage ale bude zde i princip náhody
Co je Mulesystem?
Zatím to vypadá tak, že jsou tři typy řemeslníků – mystic: vyrábí magické věci, blacksmith: opravuje a přidává sockety a jeweler: vylepšuje úroveň jewelů (5 úrovní). Maximální level artisanů je 16.
hardcore bude…supeeeer:)
„Just say it´s 2010“ … „No, it´s not“ … takže letos žádný překvapení

kdo umí německy tak jsou již nějaké infromace zde:
http://diablo3.ingame.de/kommentare.php?…
me te to strasne hryze, kolikateho?
takže datum vydání bylo potvrzeno…when its done
Update: Are more experienced and better with time # Update: Results are to have some predictable properties, but still be random # Update: Does it cost gold and materials # Update: Salvaging: From unneeded items can produce materials for crafting
http://www.ustream.tv/…amescom-2010
😀 sry
http://www.ustream.tv/…amescom-2010
http://www.ustream.tv/…amescom-2010
Update: New Feature: Artisans – special NPCs # Update: Artisans must be obtained through quests for one and have something to do with crafting Repair # Update: Blacksmith: socketing items, armor crafting
D3 na tom streamu ale neni..první přenos začíná až ve 13.00..myslim, že to je turnaj v Quake..
treba tam pozname garna, kdyby vedel kde je kamera tak by treba pred ni mohl udelat salticko

http://tv.esl.eu/…/55-flv-free
Live stream
super mrknu ba bořiče mýtů alespoň mi to rychleji uteče a pak u z vesela na novinky typu nic není jisté a asi se to ještě zmení ale nevadí
nemusí pršet stačí jen když kape
Tak ještě hoďku