Další info o řemeslnících, konec inventáře plného talismanů a rozšiřitelná truhla

kovadlina Sekce Charaktery – NPC postavy byla
doplněna o další informace o řemeslnících, a to fakt, že hráče
budou později ve hře následovat všichni tři řemeslníci. Také víme, že
s prvním řemeslníkem se hráč setká už v první třetině prvního aktu.
Dokonce už jsou známé i konkrétní úkoly, kterými si hráč získá
jejich důvěru.

A ještě jedna věc k řemeslníkům: pokud bude mít hráč dostatek
zlata, může řemeslníky dostat na nejlepší úroveň přímo bez větších
komplikací. Mimochodem, řemeslníci nebudou jediné NPC
postavy
, které budou poskytovat hráči nějaké služby. Podle
vývojářů bude podobných NPC postav ve hře více, ale nyní ještě nebyly
zveřejněny.

Diablo 3 nebude nutit hráče nosit v inventáři žádné
předměty za účelem nějakých výhod. Příkladem takového systému bylo
Diablo 2, ve kterém musel hráč nosit talismany (charms) v inventáři, aby
získal jejich bonusy a vlastnosti. Tak to v Diablu 3 fungovat nebude.

Do sekce Předměty – Truhla byly
doplněny nové informace o truhle, a sice to, že bude možné truhlu za
poplatek rozšířit. To, jaké jsou její největší rozměry
čtěte ve zmiňované sekci.

S předměty možná trochu zvláštně souvisí i smrt.
Pokud totiž hráč zemře, poškodí to jen jeho předměty, na nic jiného to
vliv mít nebude. Takže zřejmě nebudou žádné ztráty zkušeností, jak to
bylo v Diablu 2. To ještě poznáme…

I ke skillům byly přidány nové
informace. Konkrétně to, že dovednosti nebudou mít téměř žádný vliv na
vzhled herní postavy. Maximálně bude možné ovlivnit vzhled
postavy nějakou „aurou“ či něčím podobným. Nicméně nepůjde o nic
velkého.

A nakonec zpráva o datadiscích. Vývojáři se prý z jistých důvodů
musí rozhodovat o rozšiřujících dodatcích do hry už teď, takže si
možná některé věci nechávají až na datadisky.
V minulosti se spekulovalo o návratu dalších herních postav z Diabla 2,
ale nic takového zatím nebylo oficiálně potvrzeno.

Za pomoc se zpracováním těchto informací děkuji kolegům z www.diablo-3.net.

23 komentářů u „Další info o řemeslnících, konec inventáře plného talismanů a rozšiřitelná truhla

  1. tie datadisky su dielom activision marketingu. staci sa pozriet na SC2 ktore je rozdelene na 3 diely a pritom tam nie je co delit, za normalnych okolnosti to ma byt v jednom baliku. takze d3 bude ukazkovy vytahovac penazi, cakajte minimalne 3 datadisky. ked si ale predstavime ze by blizzard aj v tejto dobe vydal datadisk k d2 s novym aktom a par predmetmi/monstrami, vsetci pobezime do obchodov to kupit. cize aspon pre skalnych fanusikov to bude obrovske +

  2. Musíte pochopit jednu věc. To že bude nějaký datadisk bylo jasné celou dobu. Oni to jen officiálně oznámili. A jde taky o to, že když budou na nějakém datadisku v budoucnu dělat je lepší když je ta vydaná hra už na to nějak připravená. Když by vytvořili D3 a vlbec nepřemýsšleli co přidat do datadisku, pak by se jim to tam implantovalo třeba hůř.

  3. rozhodně by měli aspoň zinteraktivnit prostředí, bo ty sterilní, namázlé a prázdné cesty po kterých se zvláště ve druhém aktu hráči pohybovali jsou až moc nudné…a znovu zopakuji: jen si vzpomeňtw na noxe a tu jeho obří a pestrou interakci, která umocnovala feeling a požitek ze samotné hry

  4. Co jsem měl možnost já poslouchat rozhovory s Jayem tak jak o tom mluvil on je spousta věcí u kterých sami ještě něvědí jak je použít a jak je tam zabudovat a že u všeho nebude úplně nezbitné aby tam bylo hned. Na oc by se pak člověk těšil dále. Říkal že v datadiscích bude prostor pro nové zbraně, bonusy a další vylepšení včetně nových postav a prodloužení příběhu. Rozhodně to nebude tak že by hru nedotáhli do konce a polovinu věcí přenesli do datadisků. Když se ho ptali co si o datadiscích myslí říkal že se mu zdá škoda že D2 mělo jen jeden takže bych řekl že se dočkáme alespoň dvou přídavků. Jen si myslím že už Blizzard ukázal jak to s D3 vypadá a měli byste jim začít také trochu věřit, zatím je to dle mého super což potvrdil i Garn který hru sám hrál.

  5. největší demence od vývojáří bývá, když ještě před vydáním samotné hry oznámý, že hra bude mít tatadisky, do kterých si musí některý „fičury“ nechat – takže nám tedy říkají, že nám vydají po 10ti letech vlastně polotovar a ještě nejmíň dašlí 10let bude trvat, než si ji zkompletuju pomocí datáčů k „dokonalosti“…datadisky mají oznamovat až nějaký čas po vydání hry s tím, že je napadlo daší dodatečné vylepšení a né, že už o tom vylepšení vědí, ale dají ho tam až v datáčích – hnus

  6. To zdielanie truhly ostatnými postavami a truhla rozšíriteľná za poplatok bude si myslím asi zrejme fungovať ako v Titan Quest, veľmi podobný systém…ale každopádne, najviac ocenujem to že sa predmety konečne budú dať presúvať, to ma fakt v D2 irituje ked nájdem niečo pre barba a hrám za paladina, ved to poznáme… ;-)

Napsat komentář