Jelikož v Diablu 3 nebudou town portály, pomocí který se
dalo v Diablu 2 dostat okamžitě do hlavního města, budou muset být
nahrazeny něčím jiným. Čím vším? Tak například waypointy, které by měly být velice
blízko sebe (konkrétní zhruba 10 minut hracího času). Nutnost prodávání
předmětů by pak měla vyřešit salvage.
V neposlední řadě bude ale také možné využít tzv. Scoll of
Wealth, pomocí kterého by se měly dát předměty prodat. Asi půjde
o jakousi obdobu Scroll of Identify z Diabla 2 s tím, že po použití
scrollu zmizí předmět i scroll a hráč obdrží místo předmětu peníze
stejně tak jako kdyby předmět prodal u obchodníka. Podrobnosti na toto
téma budou zřejmě zveřejněny později.
Fakta o Scroll of Wealthu byla doplněna také do sekce Předměty.
Z jiného soudku. Přestože je potvrzeno, že Diablo 3 na
konzole nevyjde, vývojáři přiznali, že je to právě
Diablo 3, které by bylo pro přechod na konzole ideální. Zejména pokud jde
o ovládání.
Na závěr perlička pro nedočkavce. Ve video-interview na serveru Gamona se
Jaye Wilsona, hlavního designéra Diabla 3, zeptali na datum
vydání a požádali ho, aby to napsal na papír. A tady je
výsledek:

„Až to bude, tak to bude.“
Tuto třešničku si připravil Hannibal, kterému také spolu s Psychopatem
díky za pomoc.
Stan : HP nikdy nebudes mit malo po boji (ve vetsine pripadu) Health orby padaji ze zabitych monster (ale nemaji 50% drop nebo tak) takze kdyz zabijes 3–5 mas sanci ze ti padne 1–2 ? Kdyz to udelas sikovne a jenom nestojis a rubes tak orb ani potrebovat nebudes ….. tot muj nazor
Ok, uznávám, že jsem to zkritizoval trochu ostřeji, netušil jsem že to s lidma tak zamává, jinak kritizovat hru co jsem nehrál vyjde stejně jako chválit hru co jsem nehrál.
no nevim jestli se tu s tebou nekdo hadal ci nikoliv ale mit nazor je jedna vec a kritizovat neco co jsi sam nehral nevis jak to funguje a jak se to realne chova vec druha. myslim ze to priste staci trochu jinak podat a nikdo ti nic nerekne. ahoj
Nic opravdu neřešim, jen píšu co se mi zdá špatně, někdo píše co se mu zdá super a taky mu to nevymlouvám za každou cenu, to že to někdo nechápe neni můj problém jen nevim proč tu kvůli tomu rozjíždět hádku, s názorem je to jako s dírou do prdele, každej máme nějakej, takže se neni nutný hádat, respektuju že někomu jako Tib3rian a dalším to přijde logický, nebudu jim to rozmlouvat, mně jak ten systém prezentujou logický nepřijde a ty chyby jsem vysvětlil, co řešíte, nevim. Proč musí každá výtka k D3 skončit takhle, fakt netušim, už se to stává sportem.
Není zač zajímavé info je i na diablocz.com i když asi nic nového pro někoho kdo zde nečte vše se tam možná něco najde.
Dik, psycho.
to samozřejmě netuším ale řekl bych že ano ale za určitou cenu
stan a jemu podobní zde řeší něco co vyřešit nikdy nedokážou, tohle se prostě uvidí až bude hra hotová…
To Stan: ano ano mas pravdu, vyjadril som sa trochu nejasne. Myslim si ze hra nebude podotykam nebude lahka kvoli vysokemu percentu padania health orbov, lenze ty alebo Stone potom poviete ze budeme mat prilis malo zivota, kedze ich padne malo. Sak to bude vyvazene niekde medzi tym. Prides z mesta s plnym zivotom a s par health potionmi, zabijes prvu skupinku, doliecis sa z orbov, ktore vypadli a pojdes dalej. Nechcem teba a Stona zbytocne urazat, lenze to co hovorite nema logiku. Nerozumiem vam, a ostatni ocividne tiez nie.
To jsou komentáře, že by z toho jeden blil!
Opakujem nebude vela orbov, ale akurat. A v pripade, ze Wealth scrolly nebudu predavat, tak ich bude padat dostatok. Ziadne problemy v tomto nie su. To by vyriesil aj moj 80 rocny dedko, ktory ziadnu hru nikdy nehral. Bol by som rad, ak by mi niekto ako psychopat objasnil, ci sa wealth scrolly budu dat kupit. Myslel som si, ze ano.
Tib3rian – pokud orbů bude tak moc jak naznačuješ, bude to zas moc lehké a přitom Diablo potřebuje být víc těžké, D1 i D2 bylo přiznejme si lehké a to jsem hrál na HC. Když už informace, tak kde si přišel na to, že předměty prodáš během hry aniž by si šel do města? Sice jsou tam svitky pro tenhle účel, ale to snad neznamená, že jich budou padat kvanta. Waypointy budou jistě na mapě, ale problémy s tím spojené co jsem popsal platí, jinak netušim proč sem pleteš pojmy jako demagogie, ale což.
To Stan and Stone: Kluci, pracujete tu s urcitimi faktami, ktore ste si neviem odkial vymysleli. Dokonca je to horsie, ste demagogovia par exelance. Ze pred bojom s dalsou skupinkou budete mat nizky zivot? Nie nebudete, health orbov bude dost prave po boji. No a ked to pripustite, tak ze vraj ich bude vela a hra bude lahka. Ze ludia budu hladat stale waypointy? No, health orby + trocha potionov doplni zivot presne tak, aby to stacilo a aby to zaroven udrzalo obtiaznost a riziko smrti, predmety predate pocas hry a do mesta budete chodit hlavne po questy a k artisanom. Kto bude stale hladat waypointy, tak ako pisete, bude mentalne retardovany a neschopny pochopit princip nicoho.
Nevim kde jste vzali „potvrzeni“, ze D3 na konzolich nevyjde. Naposledy na tohle tema prohlasily, ze to neni prave ted vec kterou se zabyvaji. http://www.computerandvideogames.com/article.php?… Tudiz nic o tom, ze konzolovej port nebude. Stale visi ve vzduchu a driv nebo pozdejs vyjde i na konzolich, to tvrdim od zacatku.
Díky za info. Psychopat FTW !
na webu se mluvilo o gamblingu, zatím to vypadá tak že se ještě nerozhodlo jak to bude ale jednou z možností je prý použití speciálních receptů na vysokých úrovní u kterých nebudete vědět jak dobrou zbraň dostanete či s jakými affixi což by prý mohlo být hodně zajímavé a zábavné. To ale opravdu prý neznamená že starý systém zavrhly.
tak jsem ztrávil 10min života než jsem přečetl všechny komentáře a bohužel kdybych tu dobu tupě zíral do zdí ztrávil bych je lépe. Nejlépe to asi vystil Paratus. Je mi jansé že vzhled je subjektivní k tomu se již nemá cenu vracet, teď tedy k tomu podstatnějšímu. I kdyby a zdúraznuji to i:) byla hra jednodušší je zde vždy možnost hrát hardcore které jsem u D2 miloval i když často i skončil, to je pak adrenalin i při sebemenším souboji a nějaké death penalty vás nezajímají. Věc druhá, nedívejte se na D3 jako by to bylo upravené D2. Zde bude systém jiný a jestli věříme tomu že budou mít peníze hodnotu (jako že věřím) tak při smrti a nutné opravě brnění které třeba opravdu příjde o všechny bonusy a nebude kvůli častému úmíraní na jeho opravu je hodně velký postih. Nevím proč tady většina lidí píše že to má být pro každého, vždyt teď hrají lidi na PC už od šesti let to mi chcete říct že by nebyli schopni hrát D3? To že jsou masírováni hrami na deset hodin a RTS střílečkami ještě neznamená že jsou to všichni počítačoví analfabeti. Polovina z lidí co tu píše komentáře je dle jejich kvality také v tomto věku a rozhodně byste o sobě nic takového neřekli. Town portal měl v D2 pouze dvě použití, první jako útěk ze souboje a druhý pro návštěvu kupců. Ta odpadá jelikož již nebude potřeba takže zbýval jen útěk. Htál jsem TQ kde to nebylo možné a to byl adrenalin když jstě s 5% života utíkali před hromadou monster na které se stále nabalovali nová abyste doběhli k WP. Nesoudil bych herní principy dopředu když nevíte jak to bude fungovat dohromady. Věřím že ještě shrnutý názor napíše Garn až se vrátí ale zatím z toho co jsem mohl od něj číst se mu D3 opravdu líbí. Ahoj
ta grafika, ktera je zminena nekym snad u kazdeho noveho postu, stejne jako prirovnani k wow… urcite by ste ani nechteli odejit a pustit nekoho dalsiho, kdyby jste tam byli a D3 parili… stejne s tema portama a dalsima vecma… D3 neni datadisk k D2, to si uvedomte (prosíííííííím), takže je jasné, že tam něco nového bude… a kritizovat to před tím, než to uvidíte v praxi… no to už tu bylo taky tolikrát, že mě to unavuje… k tomu co napsal „já“ se ani nebudu vyjadřovat… možná tak: otvírej tu hubu, až z ní přestanou padat hov** ( myšleno obrazně)
Tak waypointy snad budou na okraji u vchodu do lokace nebo na podobně zapamatovatelném místě. Můj orientační smysl je sice totálně v pr*, ale zapamatovat si jeden směr nahoru dolu doleva nebo doprava a případně dojít podél okraje mapy ještě zvládnu. A kdyby něco tak podle mě budou mít kromě minimapy i scrollovatelnou „maximapu“, v dnešní době by bylo pěkně blbý kdyby ne.
mato: jj,cetl jsem to co Garn psal:) vim ze tam jsou questy a cesty vyznaceny,ale o waypointech nic nerikal… jasne ze tam budou vyznaceny,ale aby byli k najiti
Stone: Garn ktorý to hral vravel že na mape sú vyznačené hlavné cesty ktoré Ťa vedú do iných území alebo ku Questu.
AnonymousFairy – ta hra tě k tomu nutí ne způsobem ke kterýmu si to přirovnal, ale tím, že ti to tak lehce umožňuje, představ si, kdyby v tý hře byla možnost používat funkci „automatický uzdravování“, bude tě někdo nutit to používat? nebude, je to jen na tobě, ale realita je taková, že si to většina lidí prostě zapne. To samý to co jsem popsal, nikdo tě nenutí se tak chovat, ale je jasný, že skoro všichni budou sbírat vše protože za to bude víc peněz a bude z toho honba za penězi a nebo zkrátka jen proto, že jim bude blbý to tam nechat, ve finále naprostá absence toho skvělýho systému rozhodování.
Stone – ke zpracování bych dodal snad jen, stačí kdyby to udělali tak jak kreslí artworky, to by byl luxus, upřímně jsem ještě neviděl tak hroznej odklon od artworků jako zatim v D3.
AnonymousFairy: jasne ze mi automapa rika hodne veci,ale kdyz bude mapa vetsi, tak si to musis cely projizdet a hledat to a pak teprv k tomu jit a kdyz jsi daleko,tak nez tam dobehnes,tak mas i 5 minut pryc,kdyz budou 10 minut hrani od sebe.. s townportalem jsi tam hned… no a kdyz jich bude moc,tak by me zajmalo,jak to bude rozdeleny a pojmenovany – jich musi byt aspon 2 v kazde lokaci,to pak dela hrooooooozne moc waypointu a to pak teda nechci videt ten seznam a premysleni kam se portnu…
však když budeš mít málo života, tak použiješ flašu, která má cd, takže to akorát nebudeš spamovat nebudeš řešit umírání? však hardcore + skupinové hraní to bude nejlepší přeplnění inventáře? aj v D2 stačilo nebrat každou hovadinu, tzn žluté, zlaté a speciální radši si o rok počkám, než aby to měli na půl, si vemte D2 se hraje i po 10 letech, takovejch her moc není
Sakra zapomněl jsem na mezeru před odpovědí pro Stona, proč tu není edit?
Stan – aha takže tobě bude někdo stát u hlavy s bouchačkou a nutit tě sbírat všechno co najdeš? Nikdy nic takovýho nemusíš dělat, buď budeš sám sebe prudit a chodit všechno prodávat, nebo budeš mít o trochu víc času chodit a kosit. Když tě manipulace se zmetky nebaví, nesbírej je. A hodit něco do Zavazadla a dát rozložit je cca. 5–15 vteřin? Stone – lítat a hledat waypoint? Automapa ti nic neříká? A jakákoliv penalizace na Softcore, I „žádná“ (objevím se u waypointu) je zdržení. Vlastně jakákoliv hra která ti po smrti nesmaže save je jen taková zdržovačka – vždycky se dřív nebo pozdějc s tou jednou postavou dostaneš na konec. Jediná hra která je o tom (co nejdéle) neumřít je Hardcore a Real Life.
Stone z toho „starého D3 z koša“ asi len použili princíp grafiky lebo Torchlight ktorý sa vyvíjal ľudmi z Blizzard North má podobnú „kreslenú“ grafiku. Nie nebudeš stále umierať lebo Blizzard zdvôraznil že chcú poriadne spenalizovať smrť. Pozrite sa, prečítajte si všetko čo kedy Jay a Bashiok vypustili na svet a potom porozmýšlajte. Prečítajte si to znova a až potom sa bavte
Lebo je to bezvýznamné. Nejdeme Vás tu presviedčať že to bude lepšie. Musíte na to prísť sami. A ešte jedna vec. Diablo 3 sa robí tak že majú dobrý nápad, tak ho realizujú. Ale nechcú aby mal chyby tak radšej berú všetky možné alternatívy. Preto sa to toľko krát prerába a preto nevedia kedy to spravia. Chcú aby to bolo aspoň také dobré ako D2. A priznajte si že to je ku*va ťažká úloha !
Mirda: no budou padat asi z 10% jak padali – a nekdy to ani nestacilo v D2 jak padali a musel sis jit koupit – teda pokud jsi nehral za Paladina,tam jsem to sal z nich ostosest… takze ted flasky budou padat jedna za 2 hodiny…
no a prave to furt a furt predelavaj,az z toho vznikne buhvi co…
AnonymousFairy: jo o Salvage vim, to je dobra vychytavka,ale tak co kdyz porebujes jit do mesta, budes pobihat a hledat na mape kde to vlastne bylo??? neni lepci svitek portalu,myslim ze jo… no a s tou smrti – to je prave blbost,ted uz bdue jedno jestli umres – reknes si umru no,a co,obevim se o kousek dal…takhle kazdy bude umirat a behem pul hodiny umre nejmin 5krat, a o cem to je… prave to ma byt o tom – NEUMRIT a o tom je snad kazda hra si myslim ne??? a tady to ted bude dennim chlebem ( pomalu minutovym ) a to se mi moc nelibi… takze kdyz nebdues mit zivot a nebudes mit orb – tak raci umres,obevis se vedle s plnym zivotem a pujdes do toho znova a zase umres,protoze si nic ozivovaciho ani koupit nemuzes a tak dal bdues umirat,dokud ti nejaky orb nepadne… to je proste blbost podle me…
a kde ste to vzali ze bylo skoro hotove v roce 2004? nikde se o tom nepsalo,nebo aspon o tom nevim…
Hami: hodili to do kose bud cely nebo z toho neco pouzili – to nikdo nevi – jen proto,ze se North rozpadli a skoncili,kdyby se nerozpadli,uz to davno parime,pac by to uz bylo hotovy a vydany…
mato – to co píšeš je sice super a souhlasim, já taky rád zažívám adrenalin ne jen bezhlavě lítat do davu, jenže faktem asi je, že dřív nebo později ti to zdraví jednoduše musí dojít a co pak?, leda že by padaly orby hodně často což zas bude hru činit lehkou.
AnonymousFairy – mně osobně tohle nelíbí vůbec, na Diablu jsem krom jinýho miloval taky ty chvíle kdy jsem se musel rozhodovat co si nechat, co zahodit a jít dal, to že sjem musel dělat rozhodnutí mě bavilo, s tímhle novým systémem ale každej bude sbírat všechno, všude a jen lítat waypointama do města. Mimochodem, když lidí budou sbírat každou blbost protože je hra k tomu bude vyloženě nutit, bude asi opruz každou tu blbost přehazovat do toho likvidačního báglu nebo se budou přes zkratky řešit kam se kterej předmět umístí, těžko říct, rád bych Diablo než simulátor sbírání a prodávání předmětů.
to Stan & Stone: A kdo vám řekl, že healing potions nebudou? Už několikrát bylo zdůrazněno, že zůstávají, ale mají cooldown.
Pánové, pánové, vysvětlete mi proč by měl vůbec někdo pobíhat a HLEDAT Waypointy, když díky „Zavazadlu“ (to je ta nová kostka co žere předměty) a scrollům of wealth bude pravděpodobně sakra těžké naplnit inventář hodnotnýma věcma (když někdo sbírá bílý shity tak to má těžký, ale i tak, Zavazadlo to jistí). Prostě budu postupovat hrou, narazím na nový waypoint, portnu se do města, vyřídím co potřebuju a jedu dál. Problém?
Jo a ještě, přítomnost neomezených portálů je přesně to, co mě osobně láká k tomu, sbírat každou blbost a portit se do města prodávat, takže absence portálů můj problém nezhoršuje, ale řeší.
Hami nemôžeš vedieť prečo to spravili. Mali na to asi dosť dobré dvôvody. A Stone. Oni chcú spraviť hru aby si ju hral plynule a aby bola trošku náročnejšia na taktizovanie. V D2 si len bušil spellil strielal a spamoval potiony. Tu si budeš musieť vyberať riziká. Idem ďalej a budem mať možno šťastie na orby. Proste ak chceš ísť ďalej tak musíš zabíjať a viac si dávaš pozor čo robíš. Je to tak lepšie.
snad si D3 zahrajou aspon moje vnoucata
Stone – další možnost je, že smrt nebude mít skoro váhu, takže hráči budou klidně umírat aniž by to nějak extra vadilo, co na to ale HC hráči, to těžko říct, a je to přitom tak prostý, nechat lahvičky, protože tohle zkrátka nejde o*hcat. K tomu ne/dodělání, z jednoho interního zdroje padlo i info, že téměř hotovo bylo už v roce 2004, a nepředělávalo se jen jednou.
no tak bylo skoro hotoví, ale oni začali znovu protože nebylo dost kvalitní
Stan: jj,presne tak, k tem waypoitum mam uplne stejny nazor : proc udu pobihat a hledat nejaky,kdyz muzu mit rychly town portal… toto taky nechapu a podle me je to blbost… jenze problem,ze oni tam ty town portaly nedaj,pac by to bylo proti jejich nynejsi politice, protoze nechtel aby lidi furt litali do mesta a uzdravovali se – proto nebudou skoro vubec flasticky a budou ty orby… a to je podle me taky dalsi blbost – kdyz nebudu mit zdravi,tak jak se mam asi vylecit,kdyz mam jit zabit nekoho aby mi padl orb,ale jak to mam udfelat kdyz nemam zivot??? toto mi uz nejde od zacatku do hlavy… by me zajmalo jak to teda fakt bude,pac takto jak to zatim rekli,mi nepripada ze by to melo usetrit cas atd,spis uplne naopak…
Hami: neni pravda ze diablo bylo hotovy uz davno,kde jsi to vzal??? vzdy jen bylo rozdelane u Blizzard North a to se rozpadlo tak vyvoj skoncil,ale ze bylo hotovy a zrusili ho,to neni pravda!!
Stan budú len padať. Budú že vraj aj normálne Potiony ale nebudeš môcť spawn.
Skoro to vypadá, že nespokojenost s vzhledem roste, aspoň to tak na mě působí, to je fajn, aspoň se o tom mluví.
Žádný TP, to je pěkný, takže v zájmu akce a svižnějšího hraní, kterým to obhajujou budu místo rychlého svitku pobíhat několik minut k waypointům a od waypointu zase zpátky do akce, suma sumárum, takovej výlet do města může být sranda i na 15 a více minut, to je teda majstrštyk, nehledě na to že pohyb krajinou se nakonec smrskne na neustálý teleportování po waypointech, atmosféra jak víno, krajinka, farmy, zříceniny, monstra a do toho mapa prošpikovaná teleporty, hm. Problém organizace takových waypointů už je asi jen třešínka na dortu, buď jich bude jak nas*ano a nikdo se v tom kde kterej waypoint je stejně nevyzná a bude se zuřivě teleportovat než se trefí, nebo jich bude málo, člověk se vyzná ale pak to bude znamenat že mapy budou malé a herní doba malá.
Skoro bych řekl, že čí víc toho řeknou tim víc o Diablu pochybuju a uvědomuju si, že to už asi nebude ono.
Jen detail, nesleduju vše, orby mají padat jen z nepřátel (nebo se dají koupit?) takže v případě malýho zdraví kdy se musim uzdravit budu muset jít do bitvy = trochu blbost, nebo budu muset šlapat cestu k waypointu abych mohl nějaký koupit = x minut zdržování? Nebo je tu další možnost?
Hami lebo Diablo 3 by vyzeralo ako Torchlight. Možno by to bol Torchlight. A Torchlight nie je až taký dobrý. A Blizzard nech sa na to pozeráš akokoľvek vie vždy čo robí a vždy to spraví dobre.
Pokud by chtěl Blizzard pouze vydělávat tak mi někdo pls. vysvětlete proč se s tou hrou tolik let dělaj?? D3 bylo hotové už dávno, ale pak někdo usoudil, že je málo kvalitní. Vše hodili do koše a začali úpně znova, i-když by si to určitě kvůli tradici koupilo dost lidí a oni by na tom vydělali. A teď pro odpůrce 2 otázky: 1-Proč vyhodily hotovou hru a tím i všechny prachy, které vývoj hry stál a všechny peníze které by tim vydělali? 2-Proč hru vytváří tak dlouho a s každým detailem se tak dělají?? (vývoj hry stojí neskutečný prach) Asi to nebude proto aby udělali shit hru a trhli na tom
To Já: Tak dál hraj jedniču, mysli si o blizzardu že sou to hovna, zajdi si do kostela na gotickej štýl, a nepoštěj nám tu takové hovna ze stupaček, ty jestli seš fun diabla tak asi začnu dělat balet…..
Nechci rejpat, ale v sekci predmety mate chybu. Ve vyjmenovanych vecech ktery muze mit postava na sobe vam chybi platy na ruce. Takze oproti D2 nejsou novy veci dve, ale tri. Viz: http://j.imagehost.org/0140/inv.jpg
hadejte se do krve,do toho
Ale inak nic v zlom. Respektujem kritiku na snahu Blizzardu vytazit z prilezitostnych hracov co najviac sa da a kaslat pritom na hardcore publikum. Ale ja som z Diabla 3 absolutne nadseny.
aku hovadinu mas na mysli? Novinky su super, interface vratili k lepsiemu, podla vsetkeho bude 3ka tazka, vyborny prvok s artisanmi a mnozstvo skvelych malych vylepseni. To ze Wow ma 3 datadisky a SC2 3 casti mi je jedno. Diablo 3 bude mat zrejme len jeden datadisk a to urcite skvely, zmysluplny a hodny svojej ceny.
To vykradli z Duka. 😀
JUra: uvědom si, že původní diablo bylo založeno na depresivní atmošce a byť to ve dvojce už trochu pokulhávalo, tak ten gotický syrový vizuál to zachranoval…ale tohle je už naprostá výprava do disneylandu
Tib3rian: aha takže se mám chovat jak tupá ovce a sežrat každou hovadinu…i když jsem fanda…jako fanda uvádím taky svou představu pro vylepšení…ale chápu že je to dnes založeno právě na zaslepených fanbojích, kterým stačí herní společnosti sypat jen další datadisky s dalším pořadovým číslem a maj vyděláno
já: lol hrál jsi kampaň to je něco tak boží, že to snad ani není možné!!! nekecej a mlč nikdy neuděláš grafiku, která by se líbila všem…a když tu hru chceš dobře prodat tak to musíš udělat aby se to líbilo co nejvíce lidem…škoda že ty jsi takový typ člověka, který by hrál nejraděj s černou obrazovkou…..Btw: už bylo řečeno že „temnost hry“ není určena jen jasem…
Aby som parafrazoval jeden stary dopis z jedneho casopisu. Ak sa na Diabla „netrepete“, tak sem ani nepiste. Nie ste skutocny fanusikovia Diabla 3 a podla toho by sa malo s vami jednat.
Stone: Říkají ti něco waypointy? Budou se objevovat zhruba každých 10 minut hry. Navíc při padání prodejních svitků a rozkládání předmětů tě hra nebude nutit do města chodit tak často, jako tomu bylo v D2.
To jsme na Game Parku? Vypadá to jako diskuse 12ti letých fracků, kteří sice o vývoji her ví velký kulový, ale hubu mají plnou blbých keců o tom, jak si Blizzard dělá z lidí pr*el.
a muze mi nekdo rict,jak se bez portalu dostaneme do mesta??? pokud vim,tak to nebylo nikde receno
Takže vám připadá, že bude hra lehčí když zmizí typický způsob boje „rubu dokud jsou lahvičky a pak townportal“? Ano sice se oběvíš o kousek dál s plnými životy a brněním, jenže to brnění bude rozbité. ve WoW to funguje tk, že když máte rozbité brnění, tak z nho nic nemáte, jste jakoby nazí a vzhledem k tomu, že podle posledních informací bude zlato mít konečně nějakou hodnotu, tak si bude dávat skara pozor, aby vás nerozřískali každou chvilku a potom jste museli platit milióny za opravy.
Lidé si stále stěžují. „Je to jako WOW, je to moc lehké, je to moc barevné…“ Že napíšete že to bude moc lehké je úplně dementní, protože to nemůžete posoudit jen podle další informace (teda pokud nebude znít: „Diablo 3 bude hrozně lehká hra!“ :D) a navíc se to bude ještě docela měnit takže nakonec něco nebude ani pravda…..
to nikdo: Tak si zahraj hardcore a o adrenalin nouze nebude.
Gryning: je to tak, navíc takový 3D SC1.5, jaký vydali, mohli zkrouhnout do dvou let po čisté jedničce, ale po 12cti? – trapnost
To je jasná věc že bude D3 lehčí. Pokud sledujete dění ohledně WoWka, tak víte že jejich nová filozofie je aby si hru mohl zahrát uplně každý (pod)průměrný hráč. Boužel při této skutečnosti zapomínají na to, že „hardcore“ hráčum prakticky nic nového nenabízí. Samozřejmě že u MP se asi nudit nebude nikdo, ovšem o uspokojení ze zdolané opravdu „obtížnosti“ se asi nebude dát mluvit. A vůbec na to nezkoušejte reagovat, že tohle je jiná hra. To je prostě cesta kterou se Blizzard vydal – způsob jak si vydělat co nejvíc peněz. p.s.: Všimněte si co udělal se SC2. Ano, právě že skoro nic. Neříkám že to je „špatně“, stará hratelnost byla výborná a nová grafická podoba ji pouze oživila. Jenže téměř žádné inovace. A proč? Přeci aby náhodou nešlápl vedle a nerozhněval si tim své fanoušky… protože peněz neni nikdy dost!
sruzeni TOWNPORTALU
tak to se mi teda vubec nelibi…a jak se asi dostanem do mesta,to by me teda fakt zajimalo..
nebude vam zilama proudit ten adrenalin jak kdyz si de clovek nahej pro telo byl to skill nalakat na sebe hordu potvor a pak tam rychle vlitnout
jako musim rict ze s tou smrti se mne to taky neliby jen si vzpomente na d1 jakej to byl boj dostat se pro telo kdyz clovek hebnul nekde na dobrym miste v d2 to bylo uz o neco lepsi ale kdyz clovek hebnul na hell u tech bleskovejch duchu tak prakticky nemel sanci se pro telo dostat sam a musel se kurev**y snazit ale nakonec to slo ale tady te to bude stat jenom zlato za opravu podle mne nelogicke jen muj nazor
a co z toho, kdžy tě killnou?…objevíš se tři metry zpátky s hadrami na sobě a půjdeš je hned vypráskat znovu…tady už ani ta smrt nebudu mít uroveň a člověk se o toho panduláka už nebude skoro vůbec bát
to nebude jednoduší, ale hratelnější, každopádně všechny změny co zatim blizzard zveřejnil, povedou k lepší hratelnosti, čiště teoreticky, by peníze neměli být takovej odpad jako ve dvojce, checkpointy jsou lepší než porty a meče (atd) by se měli opotřebovávat jen při smrti? jednoduší to taky nebude, když bashiok psal, že ho ty zombie šampioni naklepali a s těma měl člověk problém až na hell
prý: 90 % komunity je současným světlejším a barevnějším grafickým stylem spokojeno, jen 10 % si stěžovalo. Jay Wilson i jeho tým jsou se vzhledem spokojení a neplánují ho měnit.(zdroj: diablocz.com)
…jsou tyto možnosti:
nic jiného to být nemůže, páč když jsem kolikrát četl jejich fora, tak se přikláním k: b)
s těmi waypointy a tak celkově…nevím, ale zdá se mi, že z toho dělají stále větší a jednodušší arkádu…a nejspíš to bude ještě jednodušší, než dvojka
Tohle říkali i kluci z 3DRealms..a beha mi z toho mraz pozadech..

btw znamená to: Až to bude hotové
kruci az to bude tak to bude tohle vetsinou znamena u mi sestry 5 let-nikdy co se tyce tech konzoli tak to byla teda tresnicka na dortu to by bylo dalsich 5 let navic
Takze zlato, za ktore sme v 2ke kupovali Scrolls of town portal, mineme v 3ke za Scrolls of Wealth.