Větší videa a české titulky u cinematics traileru

aaa-diablo3-logo Nedávno byl rozšířen obsah
tohoto webu, ale videa zůstala nezměněna. A vše je napraveno – videa
u jednotlivých charakterů (jak úvodní, tak
i ty gameplay) i trailer z ofic. ohlášení Diabla 3 jsou nyní větší.
A co víc, k cinematics traileru byly
přidány české titulky (za pomoc s jejich zavedením patří poděkování
Hannibalovi).

35 komentářů u „Větší videa a české titulky u cinematics traileru

  1. Kufi – aha, tak to jsem koukal asi na něco jinýho, tohle opravdu vypadá na 18 vzhledů, ale osobně počítám ve finále se vzhledem „přesně“ podle předmětů v inventáři a přizpůsobenými každé třídě ale ve výsledku odpovýdající aspoň zhruba těm předmětům.

    mimochodem, už nevim co to bylo za hry, ale viděl jsem už několikrát cut scény s in game modely udělané stylem, že charakter vypadal přesně jako ten, který hráč zrovna ovládal, osobně nevidim problém po technický stránce zařídit, aby pro cut scény, které jsou vždy stejné engine automaticky použil postavu co hráč zrovna ovládá, technicky to je řešitelný.

  2. V anglictine je to tady http://diablo.incgamers.com/…-pcgames.de/ Je to receny v odstavci o ingame cutscenach, kde vypocitava co vsechno by ovlivnilo pripadnej ingame filmecek. Ja si ale myslim, ze to bude stejnej system jako ve WOW. Kdo ho hral tak vi, ze se projevuje na vzhledu postavy kazdej jednotlivej dil equipu extra (ramena, kalhoty, helma..) ale jinak vzhledove moc nesouhlasi s 2D portretem predmetu. V Titan questu to funguje korektne – co si nasadite v inventari, to se presne zobrazi na modelu postavy. Jenze tam sou ty predmety 3D modely narozdil od systemu Diabla 3, kde portrety predmetu kresli 2D grafik. V TQ dokonce ze zabityho protivnika vypadne presne to, co mel na sobe, nebo co drzel v ruce.

  3. Ještě, že je vzhled každé postavy unikátní. Tohle mi vadilo třeba v TQ. Postavy vypadaly všechny stejně (resp. podle toho, co měly za brnění), bez ohledu na to, jestli to byl mág nebo bojovník. Nedokážu si představit, že hraju v partě 5 rozdílných classů a všechny stejný, protože mají plátovku. Nuda.

    JUra: Půjde to poznat, akorát ten předmět bude na každé postavě vypadat jinak. Zatím to tak z dostupných informací vypadá.

  4. Osobně jsem počítal se změnou modelu přesně podle oblečené zbroje, měl jsem za to, že ty přednastavený vzhledy už jsou přežitek, vždycky mi to vadilo. Hádám, že postava je minimálně stejně velká jako v předchozích dílech, takže to pro mě zápor je celkem velký, škoda.

    Ale nějak se mi tomu nechce věřit, ve finále bych se spíš vsadil, že vzhled se bude měnit přesně podle předmětů, doufám v to.

  5. WD je overpowered hlavně kvůli tomu, že ostatní classy mají na „surival“ ability cooldown 30s (stomp u barba a ice nova u wizarda). Zatímco WD na ten Horiffy nemá cooldown, takže on prakticky umřít nemůže… Další věc je, že ti jeho pesani strašně vydrží a potáhnou tak 1/2 až 3/4 celého toho davu na sebe. Pak ti zbyde 5 mobů, které zIKčkuješ aji autoattackem.

    A to jsme se nepochopili. Já mluvím o těch pointech, kde se ressuješ. Jsou vždycky v úzkých průchodech do další části mapy. před tím mostem byl určitě checkpoint.

  6. Garn: zatim je to prej nejvetsi brnkacka za WD diky jeho prehnane silny Firebomb. Ty 2–3 „checkpointy“ na lokaci mas na mysli ony klasicky „waypointy“ znamy z D2 jakozto teleporty do mesta? V D3 by meli byt krom nich jeste checkpointy (ala Titan quest) ktery, pokud se nemylim, jsou urcity „neviditelny“ useky hry, ktery se hraci ulozi pri jejich probehnuti jako posledni pozice a po pripadny smrti se na ni objevi. A tech bude na lokaci treba 50 si myslim. V jednom videu z druhyho aktu umrel hrac na konci provazovyho mostu a objevil se na jeho zacatku.

  7. Na pcgames.de je zajimavy, az spoileroidni, interview s Wilsonem. Spoustu veci uz vime, ale nejaky fakta jsou novy.

    • Inventar: momentalni vzhled inventare je temer finalni a uz nejmin pul roku se nezmenil. Puvodni koncept invetare mel spocivat v rozsirovani reuznyma batohama, to uz ale davno zrusily.
    • Artisani: Artisanu bude celkem 5(!), pricemz prvniho – kovare, potkame v prvni tretine 1 aktu, klenotnika na konci a Mystika na zacatku 2 aktu (ten je ale jeste v ranny fazi vyvoje). Bude muzskyho pohlavi, cimz odpalily spekulace o Adrii jakozto Artisance. Abyste si ziskali jejich prizen, musite napred splnit vstupni quest. Kovarovi musite pomoci ulozit jeho zombifikovanou rodinu k vecnymu spanku (kill em all! :), kdezto klenotnik ma hmotny cile – ziskat drahokam jednoho demona a nasledne profitovat z vasich nakupu.
    • Truhla na odpad: Pri jejim ziskano od kovare bude v inventrari zabirat misto jako normalni predmet, ale pri prvnim pouziti se premisti do UI jakozto tlacitko. Coz se tyka vicero veci.
    • Odkladaci truhla: Za prachy se postupne bude dat vylepsit do ohromny velikosti.
    • Smrt: bude stat prachy ve forme oprav vybaveni, ktery v momentu smrti utrpi znacny poskozeni, stejne jako je tomu ve World of Warcraft. Cim lepsi equip tim drazsi oprava. Hrac se i s veskerou vybavou objevi na nejblizsim checkpointu, kterych ma byt mnohem vice nez wayipointu. uff. Mimochodem, v jednom shackycam videu z vystavy PAX 2009 jsem si vsim, ze hrac se objevil vylozene par metru od mrtvoly, takze uz zadny zdlouhavy probihani X patrama dungu.
    • Zmena vzhledu postavy: jak uz bylo receno, zadna nebude, krom ruznych efektu aur. Zadny skilly menici vzhled postavy – takze bye bye druidovi a shapeshiftingu. Coz mi az tak uplne nesedi v kontextu s wizardovo skillem „Stoneskin“ http://www.diablowiki.net/…toneskin.jpg
    • Rozhovory s NPC: pri nem bude pohled lehce zazoomovanej a rychlost skrolingu textu se bude dat zvysit.
    • Ingame animacky: Nebudou… zabrali by totiz spoustu casu, jelikoz hra obsahuje velky mnozstvi postav, NPCcek, 5 druhu povolani, navic kazdy se dvojim pohlavim a ruzny druhy brneni. Pro kazdou kombinaci postav by tak musel byt udelan extra filmecek.
    • Pocet setu brneni: 18
    • Pribeh: stravily na nem mnoho casu, hlavne na jeho zakonceni, aby mohla navazovat expanze.
    • Battlenet: postavy vytvoreny ve vasem accountu zustavaji i po odinstalovani hry. Cily stejnej model jako u WOW, kdy neni postava ulozena na HDD, ale na Blizz serveru.

    tjamtadydada a to je vse pratele

  8. Stone: Ideální by samozřejmě bylo, kdyby byla všechna videa s českými titulky. Já osobně bych se do toho i rád pustil, bohužel ale kvůli nedostatku času to bude asi na hodně dlouho. Ono i s těmi titulky u cinematics traileru vypomáhal Hannibal, který to tak výrazně urychlil. Pokud by měl někdo zájem pomoci, určitě se vše hodně urychlí.

Napsat komentář