Nedávno byl rozšířen obsah
tohoto webu, ale videa zůstala nezměněna. A vše je napraveno – videa
u jednotlivých charakterů (jak úvodní, tak
i ty gameplay) i trailer z ofic. ohlášení Diabla 3 jsou nyní větší.
A co víc, k cinematics traileru byly
přidány české titulky (za pomoc s jejich zavedením patří poděkování
Hannibalovi).
35 komentářů u „Větší videa a české titulky u cinematics traileru“
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
PT@CZA: V ranné fázi vývoje je imho Mystik ne 2. Akt
KUFI:Kdes přišel na to že je 2 akt v ranne fazi vyvoje?!Nemakaji na nem uz nahodou od minuleho roku??
K traileru barbara jsem nyní doplnil první verzi českých titulků – viz http://www.diablo3.cz/…rbarian.html. Uvítám nahlášení jakýchkoli nepřesností.
Tomu se tuším říká machinima. Problém v případě D3 bude nejspíš ve 2D provedení. A takovéto animace se vyznačují nižší kvalitou.
Kufi – aha, tak to jsem koukal asi na něco jinýho, tohle opravdu vypadá na 18 vzhledů, ale osobně počítám ve finále se vzhledem „přesně“ podle předmětů v inventáři a přizpůsobenými každé třídě ale ve výsledku odpovýdající aspoň zhruba těm předmětům.
mimochodem, už nevim co to bylo za hry, ale viděl jsem už několikrát cut scény s in game modely udělané stylem, že charakter vypadal přesně jako ten, který hráč zrovna ovládal, osobně nevidim problém po technický stránce zařídit, aby pro cut scény, které jsou vždy stejné engine automaticky použil postavu co hráč zrovna ovládá, technicky to je řešitelný.
V anglictine je to tady http://diablo.incgamers.com/…-pcgames.de/ Je to receny v odstavci o ingame cutscenach, kde vypocitava co vsechno by ovlivnilo pripadnej ingame filmecek. Ja si ale myslim, ze to bude stejnej system jako ve WOW. Kdo ho hral tak vi, ze se projevuje na vzhledu postavy kazdej jednotlivej dil equipu extra (ramena, kalhoty, helma..) ale jinak vzhledove moc nesouhlasi s 2D portretem predmetu. V Titan questu to funguje korektne – co si nasadite v inventari, to se presne zobrazi na modelu postavy. Jenze tam sou ty predmety 3D modely narozdil od systemu Diabla 3, kde portrety predmetu kresli 2D grafik. V TQ dokonce ze zabityho protivnika vypadne presne to, co mel na sobe, nebo co drzel v ruce.
delosombres: Přesně tak. Tohle jsou ty maličkosti, co lidi ve výsledku nevnímají (nebo se jim teď nelíbí), ale ve výsledku dělají hratelnost. Tohle Blizzard ovládá bravurně a já jim v tom věřím. Zatím mě nezklamali ani jednou.
rekl bych ze na konci cinematicu by melo bejt necitim se tu bezpecne a ne to nevypada bezpecne
Btw, opravte mě, pokud se mýlím, ale netýkalo se to číslo 18 „jen“ počtu barev, kterými se bude dát obarvit zbroj (podobně jako v HGL) a ne počtu modelů?
Ještě, že je vzhled každé postavy unikátní. Tohle mi vadilo třeba v TQ. Postavy vypadaly všechny stejně (resp. podle toho, co měly za brnění), bez ohledu na to, jestli to byl mág nebo bojovník. Nedokážu si představit, že hraju v partě 5 rozdílných classů a všechny stejný, protože mají plátovku. Nuda.
JUra: Půjde to poznat, akorát ten předmět bude na každé postavě vypadat jinak. Zatím to tak z dostupných informací vypadá.
Ok, našel jsem to, němčina je sice chabá, ale chápu to tak, že se to týkalo setových předmětů a ne promítnutí předmětů na postavě.
Garn – to jsem si přečetl, spíš jsem měl na mysli konkrétní větu, místo kde je to napsané, řečené, němčina neni moje parketa a pro někoho kdo ví kde to přesně je, je to rychlejší sem dát.
Zdroj je pcgames.de
Čtu dobře? V d3 si obléknete nějakou věc a ono to nepůjde poznat to je výsměch všem hráčům? vtip nebo jen špatně chápu?
Kufi – ještě jsem zapomněl, mohl by si napsat zdroj, co se týče toho vzhledu, díky.
Osobně jsem počítal se změnou modelu přesně podle oblečené zbroje, měl jsem za to, že ty přednastavený vzhledy už jsou přežitek, vždycky mi to vadilo. Hádám, že postava je minimálně stejně velká jako v předchozích dílech, takže to pro mě zápor je celkem velký, škoda.
Ale nějak se mi tomu nechce věřit, ve finále bych se spíš vsadil, že vzhled se bude měnit přesně podle předmětů, doufám v to.
Nevidím to jako zápor. Když to hraješ na 22“ monitoru, tak ta postava je velká asi 1–2cm. To máš pár pixelů.
Stan: kdyz to nebude odliseny akorat jinou barvou ramen apod. jako v D2, kterou si ve vysledku pri prevlikani ani nepostreh, ale celkovou zmenou modelu, tak to az tak vadit nebude.
Tak to byla teda zrovna nahoda, ze umrel hnedle na checkpointu. WD ma nekromancerovo skolu, holt zadny orezavatko
18 vzhledů postav…hm, naivně jsem si myslel, že vzhled bude odpovídat oblečené zbroji, zklamání.
WD je overpowered hlavně kvůli tomu, že ostatní classy mají na „surival“ ability cooldown 30s (stomp u barba a ice nova u wizarda). Zatímco WD na ten Horiffy nemá cooldown, takže on prakticky umřít nemůže… Další věc je, že ti jeho pesani strašně vydrží a potáhnou tak 1/2 až 3/4 celého toho davu na sebe. Pak ti zbyde 5 mobů, které zIKčkuješ aji autoattackem.
A to jsme se nepochopili. Já mluvím o těch pointech, kde se ressuješ. Jsou vždycky v úzkých průchodech do další části mapy. před tím mostem byl určitě checkpoint.
V D2 je tech vzhledu postav 16 vcetne vyobrazeni bez armoru, ale nejaky se opakujou. takze tam mela postava mozna tak 12 podob: http://diablo2.diablowiki.net/…r_Appearance
Richard: asi jsem to napsal spatne. Neni tim mysleno sety typu Trang-oul, ale 18 ruznych podob/vzevzreni postavy. Na setovych predmetech teprve budou pracovat, takze urcite jeste ani nevi kolik jich bude.
Garn: zatim je to prej nejvetsi brnkacka za WD diky jeho prehnane silny Firebomb. Ty 2–3 „checkpointy“ na lokaci mas na mysli ony klasicky „waypointy“ znamy z D2 jakozto teleporty do mesta? V D3 by meli byt krom nich jeste checkpointy (ala Titan quest) ktery, pokud se nemylim, jsou urcity „neviditelny“ useky hry, ktery se hraci ulozi pri jejich probehnuti jako posledni pozice a po pripadny smrti se na ni objevi. A tech bude na lokaci treba 50 si myslim. V jednom videu z druhyho aktu umrel hrac na konci provazovyho mostu a objevil se na jeho zacatku.
A ještě se vám musím pochlubit, za wizarda jsem v demu 4× chcípnul.
Pocet setu 18 .. hm .. přál bych si větší číslo :/
Ty checkpointy jsou hodně častý. Když to porovnám s D2, tak 2–3 na lokaci. Na článku už pracuju, teď jsem se vrátil zničený ze Slovenska pro změnu.
Na pcgames.de je zajimavy, az spoileroidni, interview s Wilsonem. Spoustu veci uz vime, ale nejaky fakta jsou novy.
tjamtadydada a to je vse pratele
pardon: nie save ale safe
, keby ste chceli pomoc rad pomozem
ja by som tiez pomohol z prekladom, ale jedina veta ktoru som kompletne prelozil a pamatam si ju je : I don
, ale napr. to videjko o artisanoch sa myslim dalo cele prelozit na prve pocutie
t think it
s save here.Tie titulky by boli skvelé k všetkým videám. Len viem že je s tým dosť babračka.
ja bych klidne vypomohl a nasel bych si cas,ale bohuzel pulce toho nerozumim… snad by se nekdo prihlasil a pustil se do toho:) nez diablo vyjde,tak je casu dost:) rok urcite:)
Jen si rejpni. On si to určitě hodně zaslouží…
Stone: Ideální by samozřejmě bylo, kdyby byla všechna videa s českými titulky. Já osobně bych se do toho i rád pustil, bohužel ale kvůli nedostatku času to bude asi na hodně dlouho. Ono i s těmi titulky u cinematics traileru vypomáhal Hannibal, který to tak výrazně urychlil. Pokud by měl někdo zájem pomoci, určitě se vše hodně urychlí.
vyborny,sice toto bylo to z lehcich videji,takze se to da prelozit… ale bylo by taky dobry prelozit ty ostatni videjka,zase tak dobra anglictina u me neni a pulce tam nerozumim…