O virtuální vstupenky na BlizzCon není zájem

blizzcon-logo Alespoň tak to vyplývá z ankety, která proběhla zde na tomto webu. Naprostá
většina (94%) účastníků ankety si vstupenku na BlizzCon buď nejspíše nekoupí, a nebo už se
rozhodla si ji vůbec nepořizovat. Pouhých pět procent respondentů má
v plánu, nebo je již pevně odhodláno, si vstupenku koupit.

Virtuální vstupenky lze pořídit na oficiálním webu BlizzConu. Cena jedné
Virtual Ticket je 29,95 EUR.

Do spodní části pravého menu byla nyní přidána nová anketa. Týká se
systému řemeslníků, kteří byli v srpnu představeni na herní akci
Gamescom 2010. Její podoba je následující:

Co říkáte na nový systém řemeslníků?

  • Zábavný a zajímavý.
  • Komplikovaný a složitý.
  • Nudný a nezajímavý.
  • Nic zvláštního.

Informace o řemeslnících najdete v sekci Charaktery – NPC postavy.

40 komentářů u „O virtuální vstupenky na BlizzCon není zájem

  1. Blizz nedělal špatné hry ale pomalu zkomerčňuje – wow je postupně zlamilej jak praso, sc2 rozkouskujou na 3ks, a d3 zbavěj většiny variability a rpg prvků krom equipu, aby to mohli hrát i bezprstý mimina který si jsou schopný vybrat 3 skilly že 7 se kterejma to dojedou. I mistr tesař se někdy utne.

  2. jj psal sjem ti ze prolomili obranu… zrhuba 4 hodiny po tom co to vyslo, to bylo cracknuty, ale bez moznsoit ukladani… o par hodin pozdejc reloaded 1.00 ale bez skirmishe… a tri dny po tom razor1911 1.1 a 1.2 skirmish i kampan… 1.03… odstranila to diky cemuz ten crack od razoru fungoval xD a proto si myslim ze i tahle cast toho patche bude uz v 1.00 verzi D3 :) nebo to bude udelany tak, aby ten patch ani nemusel byt pouzit :) a skidrow si na to asi ani netroufl :)

  3. mali by to urobit ako diablo2. battle.net a single palyer su od seba uplne nezavisle. ziadne ze chcem hrat single a musim sa prihlasit na bnet ucet. a mali by si to rozmysliet s tym tcpip. na diablo2 tiez nebola podpora nelegalnych serverov a dnes je tolko moznosti: pvpgn, dokonca aj servery pospajane do realmov… iba co furt sikanuju tych co poctivo platia. z dlhodobeho hladiska je zaujimavejsia hacknuta verzia s nejakym multiplayer pluginom + modmi nez original. aj d2 by som uz nehral keby nie super mody od komunity hracov. skoda toho to obmedzeneho myslenia blizzardu…

  4. Po dvou dnech od vydání SC2 mi tuším Loyf psal na icq, že už prolomili ochranu. Jediná šance Blizzardu je udělat tak dobrý Battle.net. Jenže jakmile hru udělají tak, že Battle.net bude parádní (a přinutí tak hráče si hru koupit), tak zase vyvstanou protesty jako tu níže, že hra je moc závislá na BN, který je nespolehlivý. Je to na pováženou, ale zkuste si uvědomit klady i zápory.

  5. Free: achievmenty by mi byli ukradeny, hlavni by bylo, ze mi to funguje a muzu to hrat :) Loyf: to si opravud myslis, ze by Razor, reloaded nebo skidrow neprolomili Blizzard obranu? aspon na patch 1.00? :) tak to se klidne vsad, ze do tydne bys mel plny warez fora s odkazy na ruzny cracky a crackfixy :)

  6. LOYF: hmmm když se podíváš na jejich „výpisy“ tak zjistíš že za čtvrtletí mají čistý zisk zhruba 250 mil dolarů…mohli by se jednou smilovat:D ( cena je ve zkutečnosti tak vysoko, protože nemaj na stream dostatečně dobré servery a kdyby snížili cenu tak by to bylo na nic pro všechny. Alespoň můj názor)

  7. Můj pokoj se během BlizzConu přemění v malou tiskovou kancelář, James má připravený live chat, kam budeme překládat Q&A a tiskovky v reálném čase. Bohužel se nemůžeme zúčastnit osobně kvůli finanční náročnosti (pro případné sponzory to vychází na jednoho člověka 35–40 tis. korun podle typu ubytování). Takže poskytneme snad to nejlepší, co můžeme z této vzdálenosti udělat. :-)

  8. JUra: Blizzard je jen firma, jejiz cilem je dosahnout zisku… a na marketingovym oddeleni urcite hledali idelani cenu v pomeru s poptavkou.. a nejspis dosli k zaveru, ze kdyby cena byla trikrat mensi, tak lidi stejne 3 krat vic nebude… takze ti, stejne jako nam ostatnim, co si tu vstupenku neporidime, nezbyva nic jinyho, než si počkat, až ty novinky budou tady na webu, videa na youtube atd :)

  9. Ještě mě neukamenovali :) Jinak BN mě naštval, když padl uprostřed mise – hrál jsem ji pak ještě 5×, ale k achivu už sem se nedostal – nmožná se na to někdy ještě juknu 😀 U D3 by mě to dokázalo dost naštvat, protože tam sou pády dost nevyžádané i při normálním killení o bossovi, ke kterýmu sme se 2 hodiny plazil a už ho 30 minut drtím ani nemluvě. 😀

  10. Mamut: az na to, ze remeslnici ve WoWku nejsou :) jestli myslis profese, tak to jsi uplne mimo, protoze system remeslniku v D3 a system profesi ve WoW jsou zcela rozdilne systemy. To ze u obou neco craftis, to je asi jasny, tim padem D3 bude kopirovat spoustu RPG her. Dale k tematu offline Diabla: Myslim, ze bude moznost hrat D3 offline bez napojeni na bnet a kdyby neslo, tak nevidim duvod si D3 dat na dva disky a jedno D3 si cracknout (ikdyz to asi bude az ta posledni moznost), protoze crack urcite bude slouzit stejne jako u SC2 jako offline Single.

  11. Mno B-net nejel včera od večerních hodin do dnešních cca 12:00. Nedávno (nevím již přesně, 3 nebo 4 týdny to může být) to nešlo 3 dny v kuse… Copak to, chápu že ne každý den je „svátek“ ale že nedají nikde info a pak všichni reinstalují, hrabou se v nastavení Win apod. (dle rad blizzard supportu) aby pak na různých neofiko forech zjistili že to nejde jen jim ale všem, to mi přijde hloupé.

    I já bych uvítal možnost hraní offline (např při výpadku) a následné synchronizaci při obnově spojení. Nicméně si myslím že to bude řešeno jako u SC2. Tedy nejprve log na B-net a pak hraní singlu.

  12. @Chiko: Já to beru podle steamu … (ne uplně) ale prostě seš online můžeš hrát s kámošema … no a pak seš někde kde není připojení k netu … steam ti automaticky nahodí offline mod … a můžeš hrát … achievy které uděláš se ti pak najednou zobrazí až budeš zase online … jasný že to je hraní s kámošema a tak … ale když budu někde kde není dostatečný internet k tomu aby sis tu hru užil nebo žádný je ten offline mod docela použitelný

  13. @Klaun: To docela pochybuji. „Offline“ hraní bude asi zastoupeno jen single playerem, který zatím není jasno, zda bude jako v SC2 propojen přes battle.net kvůli achievementům a pod., ale přímo offline verze hraní jak si to vy představujete asi nebude. Nevidím totiž důvod, proč by to měl blizzard dělat. D3 hrajete online s přáteli, né že si naexpíte solo lvl 60 (což mimochodem považuju za prakticky nemožné) a strávíte nad tím 5× více času, než kdyby jste hrál online s více lidmi. Co mě zajímá, a pokud vím Blizzard se ještě k tomuto tématu nijak konkrétně nevyjadřoval, je možnost Ladderu. V D2 byl Ladder jakási osobní prestyž, a v D3 by tomu mohlo být podobně, ale nikde jsem zatím nenašel informaci o možnosti tohoto hraní.

  14. @T.D. Co prosím? Kdy jste měl problém s battle.netem? Já jsem na SC2 nalogován 10h/7 a skutečný výpadek b.netu jsem zažil za celou dobu od vydání možná třikrát. S tím, že se do 15 minut restartoval a fungoval dál, jinak maximálně tak lagy nebo problém s připojením, ale nikdy mi to nehodilo chybu s připojením k b.netu…

  15. Spíše než podobnosti z WOW bych se bál provázanosti s Battlenetem, který každou chvíli nejede a znemožňuje tak spuštění hry. Snad to do vydání Diabla vyřeší, nerad bych vyplázl 1500,– abych se pak díval jen na logovací obrazovku a hlášku „server nenalezen“ nebo něco podobného, jako je tomu teď u SC2. A to samosebou i v případě že chci hrát jen v singlu :/

  16. Hodně věcí je z wowka, ale z hlediska oblíbenosti (byť ne každý fanda Starcraftu miluje i wowko atd.) Blizz NIKDY neudělal špatný krok. Už staré warcrafty a Starcraft I byly pecka. Takže věřím, že Blizz i tentokrát podá skvělý výkon a nakonec to většině lidí ani nepřijde přeplácané wowkem, protože oni to zvládnou chytře zakomponovat. Koneckonců ve wow je spousta dobrých věcí.

Napsat komentář