Přehlídka postav 2/6 – Female Wizard

wizard-female „Jízdní řád“
zveřejňování obrázků jednotlivých herních postav pokračuje tak, jak se
očekávalo. Dnes je na řadě Female Wizard, tedy ženská podoba Wizarda. Předměty na této postavě prý
odpovídají konečné fázi obtížnosti Normal (cca level 27). Ještě by
mělo být dodáno, že postava na sobě nemá žádný specifický set.

Jde jen o zobrazení vybraných předmětů na dané postavě. Zdá-li se
vám, že postava má na sobě kabát, je to omyl. Takový má zkrátka zbroj
vzhled.

wiz-female

Female Wizard


Přehled obrázků postav
Datum zveřejnění Herní postava Náhled
30.09.2010 Male Witch Doctor witch-doctor-male
05.10.2010 Female Wizard wizard-female
07.10.2010 Female Barbarian barbar-female02
13.10.2010 Female Witch Doctor witch-doctor-female02
14.10.2010 Male Wizard wizard-male
19.10.2010 Male Barbarian barbar-male

50 komentářů u „Přehlídka postav 2/6 – Female Wizard

  1. To bohužel dost dobře nejde. Každý class má (a vždy měl v Diablo sérii) unikátní design (tzn. ne jak třeba v Titan Questu, kde sice postava má na sobě přesný item, ale nepoznáš, jestli to je wizard, druid nebo fighter, protože mají na sobě stejnou helmu, brnění atd..), tudíž by si musel udělat itemy v inventáři zvlášť pro každý class, což znamená class-specific itemy a jejich drop a to Blizzard očividně nechce. Opět se staví gameplay nad realističností. Šlo by to udělat tak, že by se dropnul společný item a u každého classu by vypadal v inventáři jinak, ale to mi přijde jako utracený čas, který se dá imho zužitkovat užitečněji.

    Jinak vypadá to parádně. Helma hodně epic, ale má to styl, je to kreativní, do fantasy mi to sedí perfektně, imho lepší než nějaký stokrát viděný rip-off reality. Jasný, že se to nelíbí každýmu, ale to je samozřejmě jeho problém a ne designérů Blizzardu.

  2. to garn/sigurn:je mi jasne ze je zbytecne k tehle hre myt vipilovane postavi do detailu kdyz ze vzdalenosti z jake je uvidite to stejne nepujde poznat jen sem chtel poukazat na to ze hra z dnesni doby by mela promitan na postavu presne to co ma na sobe ne se omezovat na x..(18)vzhledu nerikam ze je to spatne jen pri dnesnich moznostech to jde zpracovat lepe a jak uz je psano nize tak si t podle mne d3 zaslouzi (klidne bych modeloval po nocach predmety jeden za druhem samo viz navrh jen aby to tam bylo je to urcite realne ale ne pro 1 cloveka ale podle mne to za to stoji nechci zpochybnovat praci jedne z nej hernich firem(od Warcraft orc and humans bezkonkurencni vyvojar her aspon u mne ) jen by to za tu praci stalo aspon treba narameniky a ruzne doplnky jako trena amulety atd by se mohli regulerne zobrazovat

  3. Jen tak ze zvědavosti … jak je nahoře ten odkaz na předprodej Diabla 3 na X-zone, tak je tam dostupnost od léta 2011 … doufám, že se to datum změní s oficiálním oznámením data vydání. Stejně je to divné … proč tam není třeba napsané, že datum vydání ještě nebylo zveřejněno?

  4. podle mne helma je odklopena jinak ze postava bude met 18 ruznych podob setu je sice pekne a k D se to hodi respektive sme zvikli na mnohem min vzhledu ale do D3 jakozto novodobe zpracovani nesmrtelne legendy mne to fakt moc nesedi vim ze je to asi hafo prace ale vemte si ze to sou fakt low poly model kterych sou ve hre tisice a jakozto 3D grafik neverim ze by to tym blizzardu nemohl zvladnout takovejch modelu udelam za pul dne 10 kdyz se s nema budu hrat kdyz ub budou samozdrejmne navrzene ale na druhou stranu delat 2 modeli od kazde casti setu na male a female verzi charu… na co se s tim bude blizz srat kdyz nam muze zavrit hubu 18 vzhledama s tim ze se bodou moct menit barvi casti zbroje no nevim podle mne by si D3 zaslouzilo vice nemyslite ??

  5. Mně to spíše přijde kvalitní až na ten trochu horší design hučky, ale celkově je to jedno z nejlepší co jsem zatim z D3 viděl, skoro to vypadá, že je to z jiný hry, ten W(se nesmí říkat)W z toho neni skoro poznat. 27 level na normal z celkových 60, hm, radši no comment. Někde jsem tu pochytil něco o tom, že musí udělat spousty vzhledů, hm, a to si pak teprve představte, že existujou hry kde je zcela běžný, že se každé vybavení přesně promítne na postavu, Blizzard to má o dost jednodušší, takže jakýpak copak.

    Richard – jsem se mrknul na ty antény a říkám si „ta wizardka má ale hnusnou helmu“ až pak jsem si všiml, že koukám na mužskou verzi, tohle Blizzard fakt pěkně hnojí.

    S designem má Blizz fakt problémy, přitom na netu se dá najít tolik inspirace v reálných zbrojích, ve filmech a já nevim v čem ještě.

  6. Ty helmy jsou fakt horší .. jinak se mi ten komplet líbí. Je to takové trošku jinak stylově zařazené, než jsme byli v Diablu zvyklí, ale myslím, že i tak je dobré :o) Až na ty helmy .. jsou fakt hrozné .. zatím všechny co jsem viděl 😀 Ale žádná zatím není horší, než ty dvě antény co má male wiz na ofic webu …

  7. já nevím ale i v tradičních RPG jako bylo BG či NWN mohl kouzelník nosit klidně plnou plátovou zbroj takže bych kovové prvky neviděl až tak nereálně, ty ostny pravda asi nemají moc efekt ale řekl bych že pro nepřátele mohli působit dosti hrůzostrašně. Ta helma je opravdu trošku přehnaná ale boty jsou bezva.

  8. 3 hodiny jsou naprosto dostačující. A zkuste uhádnout co to znamená, že Diablo III bude hned ráno jako první na main stage s „gameplay“. :-)

    EDIT: Dám vám nápovědu. Od 10 hodin ráno bude pravděpodobně hratelné demo, tzn. že by asi bylo blbé, kdyby hráči znali nové imba-bimba features dřív, než by je stihli ohlásit. ;-)

    Co se týká organizace, tak Pátek 19:00 začátek akce (pro nás znamená první „ilegal“ videa a první newsky), 21:00 přijdou asi největší ohlášení a tím pro nás den skončil. V sobotu 19:30–20:30 „Crafting Sanctuary“ (nevím co tím myslí, pravděpodobně to bude Art panel) A tradiční Q&A, které nepřinese nic nového od půlnoci do 1 hodiny ranní v noci ze soboty na neděli.

  9. nesmíte zapomínat že jde o prý 18 podob výstroje na postavu, nevím jestli bude každý kousek třeba tedy i rukavice měnit vzhled ale vezmeme li třeba jen 5 věcí máme 90 podob vzhledu x2 pro obě varianty postav a x5 pto všechny postavy a jsme na 900 typech věcí co museli udělat. A u všeho jesště bude možnost měnit barvy což se dostáváme někam k pěti tisícům. Myslím že to na věci z konce první obtížnosti vypadá moc pěkně.

Napsat komentář