Konzole, PvP a Demon Hunter

aaa-diablo3-logo Několik dní po BlizzConu se
objevují ještě rozhovory, a to konkrétně se servery VG247 a Kotaku. Jejich
aktéry ovšem nejsou příliš známá jména jako Jay Wilson nebo Bashiok, ale
senior designer Jason Bender a art director Christian Lichtner. Máme tu
3 takové menší střípky, tak se na ně pojďme společně podívat.

První jistě nepotěší většinu fandů, jedná se totiž
zavedení Diabla III na konzole. Podle Jasona se ale nemáme
bát, protože v tuto chvíli je veškerý jejich zájem směřován na PC
verzi hry a konzolová alternativa by připadala v úvahu až po
vydání PC verze
, a nijak by do ní nezasahovala. V rozhovoru se
mluví o tom, že akční RPG jako žánr je poměrně vhodný pro konzole
narozdíl od jiných.

Druhou informací je to, že se systém PvP ranků
inspiroval u Call of Duty. Diablo III je totiž primárně stavěné na
kooperačním PvE, kde padají itemy. Byla by proto hloupost dávat za PvP také
itemy a snižovat tak prioritu PvE. Budeme se proto muset spokojit
achievementy a ranky za naše arénové výkony. Je možné,
že se setkáme i s novými avatary na svůj Battle.net
profil jako je tomu u Starcraftu 2 i Call of Duty.

Třetím tématem rozhovorů byla nově ohlášená postava. V rozhovoru se
dozvídáme něco o tvorbě postavy. Byla předurčena jako
protiklad k Monkovi – svatému bojovníkovi, který je
hbitý v boji zblízka. Proto tu máme tedy temného střelce s tajemnou
minulostí. brutálním charakterem a chladnokrevností.

36 komentářů u „Konzole, PvP a Demon Hunter

  1. budu na ňoumu reagovat zde: jak si psal ohledně těch achievmentů a jak lze tyto „staty“ oklamat, mě zase připadá celkem využitelné, kdyby udělali ne stylem „vyhraj 50 pvp v aréně“ ale „vyhraj HC tournament v aréně“ by se tam přihlásilo, třeba 64 lidí a byl by normálně pavouk, tak to by pak mělo určitou hodnotu

  2. „…a bude se líp hrát než na pc…“

    Líp? Bavíme se o Diablu a konzolích, takže myslíš spíš… zjednodušeněji a omezeněji, že ano? To potom jo, když ti to bude automaticko-chaoticky targetovat, protože nevím jak by si chtěl zaměřovat z 50 potvor na obrazovce konkrétní potvory (ranged útokem/kouzlama) nebo místa na obrazovce pro cast aoe spellů (atd. atd. atd) pohodlněji než myší. Ledaže by si z toho udělal jinou hru, upravil skilly/kouzla styl hraní hry… a už jsme u toho předělávání, s tím tě pár milionů lidí pošle víš kam. Diablo prostě patří na PC stejně jako MGS nebo Tekken patří na konzoli. Proč to někdo nechápe, nevím.

    Btw, nevím z jakého roku si přicestoval, ale dnes už skutečně neplatí, že konzole mají větší výkon než PC.

  3. @Patch: Je tu řeč o zjednodušování ovládání a herních mechanismů. Viz Fallout 3. Mimochodem konzole se nemůže PC rovnat ani kdyby si Deckard Cain oholil plnovous. Všichni to ví, tak laskavě přestaň trollovat nebo to budu mazat. Jestli máš nějaký úžasný důkaz, kterého si ještě nikdo nevšiml, tak ho směřuj na fórum. Díky.

    EDIT: Jsme parta tupců, kteří neberou trolling, sorry.

  4. Původní ps2 byla ekvivalentem 2stovky PC a přesto vytáhla grafiku a hratelnost mnohem výš než by zvládlo pc (např. ve hrách Black, Soul Calibur 3, Tekken 5, Tourist trophy atd…) protože se specializuje jen na hry a ne blbosti jako net, Word atd… PS3 má výkon 3.2GHZ, vývojáři používají jen 20% jejího potenciálu a i tak vycházejí hry na který byste museli mít totálně nadupaný Pc 😀 K tomu se hry dodávají na 9GB discích, z kterých se část instaluje a pak se až 80% hry stahuje samotnou hrou z netu…Takže nějakýho smrskávání kvůli nám konzolistům se fakt nebojte 😀 PC sucks XD

  5. Přinejmenším teda musím ocenit, že nedošlo k výmazu minulého příspěvku. A někdo tvrdil, že tam vidím nějaké poškození sekem nebo úderem? Nemyslím. Sám jsem v příspěvku na který reaguješ tvrdil, že tam nic takového není (resp. není veřejně vidět). Takže… když já budu tvdit, že krychle je vzásadě kulatá, ty že je do špičky a ve všech blizzardích hrách to tak bylo, nic to nebude měnit na faktu, že je to prostě krychle :-D Dokud prostě Blizz nezveřejní více info o itemech, můžeme se pouze dohadovat…

  6. 2Garn: Ok promiň, nejsem takový fanboy jako ty. Já například o zbraňovém systému D3 nevím vůbec nic (jestli to třeba nebude tím,že ještě nic o itemech nezveřejnili). Můžeš mě tedy poučit a vysvětlit jak jsi ke svému názoru došel? Z jediného screenshotu popisu zbraně, který mám k dispozici vyplývá, že třídy zbraní v D3 neexistují (resp. jsou skrytým atributem). Takže, pokud máš ohledně tohoto nějaké info třeba z hraní dema na Gamescom, budu rád když se podělíš. Jinak aspiruješ na titul “ Mazák roku “ :-D

  7. @Ňouma: Možná když nebudeš používat terminologii z Everquestu, kde je úplně jiný systém zbraní, tak nebude potřeba nic vysvětlovat.

    EDIT: Nemyslíš si, že je vcelku zbytečné rozvíjet hádku kvůli tomu, že ty používáš terminologii Everquestu a dalších odovzených her, kde se zbraně dělí na tupé/sečné, potažmo bodné, a Blizzard používá jiný systém, a to ten, že zbraně se dělí na 1H, 2H (slovy one hand a two hand) a poté se dělí na třídy podle typu zbraně – maces, axes, swords, bows, crossbows atd., a někteří ostatní uživatelé webu to nedokážou pochopit?

    EDIT2: Abych to ještě lépe osvětlil, tak obouruční hůl, kterou Monk používá můžeme zařadit v Everquestu jako 2HB – two hand blunt weapon. Stejně tak jej můžeme zařadit jako 2H staff – tedy 2 hand zbraň a třídu hole. Toto espectra nedokázal pochopit. To je celý problém a nerad bych takovou prkotinu dál rozvíjel.

  8. 2Hltac: 1HB- one hand blunt( nevím jak to nejlíp přeložit,ale asi tupé zbraně např. palcáty,klacky a podobná veteš do jedné ruky) 2HB už si odvodíš sám (hole apod.) H2H-hand to hand (zbraně pro boj rukama např. boxery). Těch zkratek je samozřejmě daleko víc dle druhu zbraně. 2Jura: No tu souvislost najdeš opravdu jen pokud jsi golden axe někdy v životě hrál. Jedná se o to, že Blizzard zařadil takové malé zpestření v podobě „dojné krávy“. Jedná se o moba, ze kterého padají peníze ne po smrti, ale už před ní. Po každém zásahu do něj vypadne hromádka zlaťáků, a těch ran podle videa vydrží docela dost. Totot se poprvé objevilo právě ve hře golden axe, kde jsi mezi levely u ohně kopal malého trpaslíka a jemu z pytle na zádech vypadávaly věci. Potvůrka z D3 má na zádech také pytel a navíc vcelku směšně mumlá, takže na sebe hned upozorní.

  9. Diablo 3 samotne snad vydani na konzole neovlivni, ale pripadny datadisk uz se konzolim prizpusobovat bude- nejde o to ze by se musely obe verze datadisku vyvijet zaroven, ale spise o to,ze pri samotnem navrhu uz se bude s konzolema pocitat a hra se bude dale zjednodusovat jak jsme u her pro konzolisty a jejich „sit and play“ instantni zabavy zvykli.

  10. Je mi celkem jedno, jestli Diablo vyjde na konzole. Na jednu stranu bych to uvítal, protože to Blizzardu přinese víc peněz (ne že by to nějak potřebovali :-) a možná větší motivaci na další díly nebo datadisk navíc. Ale spíš sem proti. Protože by bylo fajn, kdyby Pcčkáři měli taky nějakou exclusive hru, zvlášť takýhleho kalibru. Spousta sqělých her vychází jen na konzole (jeden příklad za všechny – Red dead redemption).

  11. Diablo na konzole? Proč ne, když to nezdrží vývoj verze pro PC. Achievementy+ranky pro PvP je krok správným směrem.
    Ještě připojím pár postřehů z toho DH hi-res videa. Monk měl v ruce i 1HB zbraň (takže zatím je očividně možno použít 2HB,1HB,H2H popřípadě jednoruční zbraně kombinovat se štítem). WD ukázal nový „look“ (barevprostý, nádherně ošuntělý), nový spell(dříve jsem ho jinde nepostřehl) a odhalil pro mě velmi zajímavou věc. Používá foukačku. Pravděpodobně to bude pouze animace spellu, protože normálně má v ruce štít. A jako zatím poslední věc, čeho jsem si všiml (teda spíš mě to okamžitě praštilo do očí) je to, že se autoři očividně nechali inspirovat Golden Axe. Schválně jestli objevíte souvislost. :-D

Napsat komentář