Už několikrát se spekulovalo, že by Diablo
3 mohlo přejít na konzole, jenže vývojáři se k tomu doposud příliš
nevyjadřovali. Nyní na oficiálním webu Diabla 3 zveřejnili zprávu, že
hledají pracovníky zaměřené na konzole. Hned vzápětí však dodali, že
verze pro konzole nebude nijak ovlivňovat vývoj Diabla 3 pro PC.
Již od počátku bylo jasně řečeno, že Diablo 3 na PC má absolutní
přednost a že nic nezbrzdí či jinak ovlivní jeho vývoj, tedy ani práce na
konzolové verzi. Podrobnější informace najdou případní zájemci na
oficiálním webu www.diablo3.com.
Vraťme se tedy k počítačové verzi hry. Vyvolané pomocníky ve hře
nebude možné ovládat (např. zadávat jim příkazy, na koho mají
zaútočit). Jistě si vzpomínáte na Diablo 2, kdy Necromancer
mohl vyvolat kostlivce a ti za něj automaticky bojovali. V Diablu 3 by to
mělo fungovat podobně.
K předmětům. Klávesa ALT zobrazující na zemi ležící předměty bude
v Diablu 3 fungovat úplně stejně jako v Diablu 2. Podle reakcí a
komentářů na našem
Facebooku šlo poznat, že i takové maličkosti mohou
znamenat hodně.
A na závěr střípek o Talismanu:
všechny charmy v Diablu 3 budou mít stejnou velikost 1×1.
Já už tak nějak přestávám doufat v to, že Diablo 3 vyjde během roku 2011. Blizzcon zkončil, vody utichly a o betě ani zmínka. Snad se vývojářům zadaří vydat hru alespoň v roce 2012.
tohle je oficialni headset primo od SONY a kecani podporuje snad kazda hra ktera ma MP
Předpokládám, že tohle taky není standartně součást konzole.
na konzolich se nic nepise, ale mluvi pres BT headset http://www.playcentrum.cz/…3-550104.htm
Jo, tohle mě taky vždy zajímalo. Jak se řeší komunikace v onlinovkách. Navíc když člověk hraje hry typu Diablo, tak se většinou dost často pohybuje i ve fórech, na aukcích, room chatu atd. Bez klávenice ani ránu.
Mě by zajímalo, zda jde na konzolích psát. Nějak si neumím představit, že hraju diablo, ať už s jakýmkoliv ovládáním a přitom nekomunikuju s ostatními hráči. To by snad ani při obchodivání nešlo.
delo: „akorát mi nějak uniká, jaký je rozdíl mezi konzolí a PC“ …tak rozdil je hlavne v tom, ze na konzole vychazi hry co se na PC nikdy neobjevi at maji HW jakejkoliv. A nebojim se toho, ze by Blizzard vydal hru se spatnym ovladanim. Jeste nikdo nikde nerek kdy vyjde konzolova verze, takze sem zatim v klidu. A pochybuju ze bude crossover mezi PC a konzolackou verzi. Oboji bude urcite mit vlastni servery a laddery.
Btw, taky by mě zajímalo, co budeš dělat ten dejme tomu rok+, než vyjde port. Nebudeš hrát? Nebo budeš a pak si jen na stůl dáš místo PC PS3? Co tím získáš navíc? Budeš ve fórech na battle.netu naříkat, jak ti to dlouho loaduje oproti PC šunkám za pár hadrů, které mají 8GB+ RAM a SSD disky?
To je moc hezký KUFI, takhle budou moci udělat ovládání u konzolový verze jako u PC bez kompromisů, akorát mi nějak uniká, jaký je rozdíl mezi konzolí a PC, pokud máš obojí na stole s monitorem, klávesnicí a myší jako v tom videu (pominu-li, že dnes už má PC vyšší výkon, více paměti, rychlejší disky atd…). Tohle je tak pro někoho, kdo má konzoli a NEMÁ žádné PC nebo Mac. A kdo dnes nemá alespoň nějaké šunkové PC (které v době D3 bude bohatě stačit). A kdo v Americe nemá Mac? V takovém případě mi port přijde marketingově trochu neefektivní. Hry na konzole nejsou dělané primárně na myš a klávesnici. Můžeš se jen modlit, aby Diablo 3 bylo mezi prvníma, jinak přeju příjemný oser s gamepadem.
jeste lepsi nez klavesnice http://www.playcentrum.cz/…3-749201.htm
delosombres: no problemo senore http://www.playcentrum.cz/…3-493201.htm http://www.youtube.com/watch?…
Konzolová verze neovlivní tu PC? Takže si konzolisti připravte klávesnici a myš, pokud budete chtít hrát s PC hráčema na battlu
(za předpokladu, že to vůbec půjde).
S tima charmama, bych nechal takove charmy pro vsechny classy a ty jak psal stranger (medvedi zuby, modlitebni koralky atd.) by byli fajn jako treba unikatni class charma
Tak ted nwm jestli sem ten talisman pochopil dobre… to ma bejt misto kam se budou davat charmy? nebo to aspon na tom screenu tak vypada. no jestli jo tak by sem se treba mohli dockat setu treba jenom z charmu a mozna by mohlo hrat i roli na jakej slot se ten urcitej charm vlozi
a to by byla teprv novinka
Tip na novinky: PvP Hardcore – viz bouřlivá diskuze
Petrklic: taky sem tudle funkci odjakziva mel na spejcbaru
Lip se pak mackal TAB kde sem mel pro zmenu mapu.
*hack and slash. Pardón, musel som sa opraviť
Ňouma: Ja viem
, ale nevieš, kde, kedy a koľko tých pomocníkov za hru bude. Priamo ovládať spoločníkov je kravina, s tým súhlasím. ale rozdiel medzi „útoč len na toho, na koho útočím ja“ alebo „vymaľuj to tu na červeno“ by sa predsa len šikla. V D2 to bola slabosť, väčšina hack and slah hier to má, dokonca aj Torchlight (čím nechcem tú hru nejak znevážiť). Je to len môj názor, ja by som to tam privítal.
2Garn: Ohledně vyhypovanýho „braku“ BO… No nevím, já BO koupil. Věděl jsem přesně do čeho jdu, co od toho očekávat. Single jsem projel v kuse velmi se mi líbil příběh. MP je věc sama o sobě. Sice má trochu bugy, ale nic zásadního, jen to trochu poštelovat. Jinak je to změna oproti MW2. Můj názor je ten, že kdo věděl co kupuje, je spokojen a hraje. A komu se to nelíbilo, ten si léčí komplexy na metacritics. A u Diabla 3 to bude podobné, to si dovolím tvrdit už teď.
2Stranger: Možná, že tě překvapim, ale tato hra nebude Diablo 2
Pravdepodobně jediné pety bude mít WD a celá jejich podstata spočívá v tom, jak je někomu nechat krásně vybuchnout do xichtu. Pokud čekáš nějakou strategii s petama, s největší pravděpodobností se nedočkáš. Na hirelingy zapomeň rovnou, nebudou. Jen se čas od času objeví nějakej „úžasnej pomocník“ (čti buran s klackem v ruce), kterej ti rádoby pomůže s postupem dál, přesně jak je ukázáno ve videu.
ALT bola klávesa ktorá sa v D2 najviac používala. Dokonca viac ako potiony:) Takže to že sa vráti je len dobré.
Ňouma: Koľkokrát sa v D2 stalo, že kvôli hirelingom alebo summonom postava chcípla. Len kvôli tomu, že po hlave prilákala všetky okolité hordy. Jasné, to čo si povedal sa hodí na normal difficulty, ale na hell to chcelo taktiku. Rýchlosť boja by mal určovať hráč, nie samovražedné NPC.
Ivos: JJ to souhlasim taky to zni docela povedene
taky souhlasim s Garnem napis to na BN jako napad
kdo vi, treba se prave tvyho napadu chytnou 
no tak si to prehodis i v D3… tady slo jen o to, ze to tam bude xD a je jedno na cem xD
Technická poznámka k zobrazení předmětů na zemi – přehodil jsem si již od začátku znázornění předmětů na zemi na „space“. Prstama ovladam F klavesy a opasek a spodni casti dlane si klikam na space podle potreby. Mohu bojovat a mam prehled co je na zemi, vyhovuje me to.
To je dobrý nápad, zkus to napsat na BN fórum.
Ja mam za to, ze D2 melo aggr. a def. rezim u hirelingu. Rogue a kouzelnik se vzdy drzeli dal od nepratel, desert merc. a barb. sli do toho po hlave. Sice nebyla moznost nastaveni, ale uprimne, moznost aggresive modu u lucistnice nebo def modu u barba…
A charmy me prijdou az dost rozmanity, spis jako pytel se smetim. Ani by mi nevadilo, kdyby se zobrazovaly u barba treba jako medvedi zuby, u monka jako modlitebni koralky, u doctora kosti a kustky… proste tematicky k postave.
OT: Přemýšlel jsem docela hodně ohledně preview a recenzí na Diablo III. Jak se k tomu recenzenti postaví, jestli bude sbírat desítky jen kvůli jménu nebo jestli bude opravdu tak kvalitní a recenzenty zaujme… Pokud chcete vidět, jak vypadá pravý nahypovaný brak s největší prodejností na světě, tak doporučuji kouknout toto hodnocení: http://www.metacritic.com/…ty-black-ops Modlím se, aby D3 nedopadlo podobně…
Jujda, to už je trochu přehnaný se mi zdá. Asi jednotlivé charmy budou slabší… A grafické vyvedení se mi také moc nezdá. No uvidíme…
Velikost talismanu je tady. http://www.diablo3.cz/…talisman.png
Stranger: Na co proboha defend ?
I aggresive bude zoufale málo 
Jinak charmy 1×1 jsou super, teď ještě vypáčit z blizzu velikost talismanu… A alt na zobrazení předmětů na obrazovce? Proč, radši ať dají hromadný sbírání itemů… bude salvage peklo
Dúfam, že UI pomocníkov bude lepšia ako v D2. Mody ako Defend a Aggresive by nebol od veci.
Bolek: ..je to opět vyřešeno????.. V D2 tohle právě vyřešený nebylo. Tam měli na multi všichni stejnej drop a kdo ho dřív sebral, ten ho prostě měl. V D3 by tohle mělo být jinak a to tak, že každej hráč ve hře bude mít svůj vlastní drop..
Erendil: Já to pochopil tak, že V Singlu není co řešit a v multi hraješ především s přáteli. Pokud jsi ve skupině, je to opět vyřešeno tím, že každému padá něco jiného a ostatní to ani envidí, takže jediný problém by nastal, kdybys hrál multi a někdo se na tebe pověsil.
no len aby konzoly su pre mna odpad a druhorada platforma po pc, ale blizzard cim dalej sa snazi zarabat a byt vplyvnejsi v inich sferach – i ked to je predmetom podnikania. I tak to bude extra kvalitna hra ktoru si nemoze nikto nechat ujst
teda doufám že něco nezmění v pc verzi kvůli tomu že to chystají i na konsole… a jak to je s těma předmětama? je to tak že co si zabiješ to je tvoje? už žádné kradení z mrtvol které zabil někdo jiný?