Systém řemeslníků je zajímavý a zábavný

kovadlina Podle výsledků poslední ankety je nový systém
NPC postav, tzv. artisanů, hodnocen převážně (87% hlasů) pozitivně.
Zhruba desetina (9%) ho nepovažuje za nic zvláštního a zbývající čtyři
procenta respondentů si myslí, že je to příliš komplikované a složité,
nebo jim to nepřijde nijak zajímavé.

Ankety se zúčastnilo celkem 1000 návštěvníků tohoto webu. Anketa byla
zařazena k ostatním vyhodnoceným anketám. Více
informací o řemeslnících se dočtete ve zdejší sekci Charaktery – NPC postavy, kde najdete
také poměrně obsáhlé video s českými nebo slovenskými titulky.

Do spodní části pravého menu byla zařazena nová anketa. Týká se
nedávno ohlášené páté herní postavy – ženské podoby Demon Huntera (viz
obrázky výše):

Jak hodnotíte ženskou podobu Demon Huntera?

  • Líbí se mi.
  • Ujde.
  • Průměr.
  • Nelíbí se mi.

25 komentářů u „Systém řemeslníků je zajímavý a zábavný

  1. Co se týče singlu tak zábavná postava to asi nebude… ale co se týče PvP si myslím že na to má zatím super skilly, ve výstřelech velký damage (škoda jen že v střílela strašně pomalu) a rychlé přemistování se středním dmg… dobrý bylo že se přemístila i když do ní někdo bušil… což u socresky v tom 2v2 PvP co jsem viděl ta prvně hodila slow popošla a pak se portla… (kdyby to šlo podle mě by se portla dřív)

    což bude asi ve výběru postavy dost zásadní… takže já hodnotím zatím kladně ;-)

  2. Postava se mi líbí. To se ale nedá říct o skillech, který mě zatím moc nenadchly. Vzhledem k tomu, že i melee postavy budou mít nějaký ten spamovatelný AOE ranged skill, tak nevím co speciálního bude moct DH nabídnout. Taková sorska je zatím díky svým abilitám mnohem zajímavější. DH zatím postrádá šťávu.

  3. To mě moc neštve. Jednak v D2 hraju teď Amu, která na konci normalu měla brnčo, které vypadalo jako neprůstřelná vesta Swat, druhak v D2 normálně cpeš na socku full plate armor. Další fakt je, že brnění by měla mít nějaký progress a někteří lidé si tu před BC stěžovali, že Witch docova brnění jsou málo epická. Spíš mě docela pobavil počet šípů v toulcích, který se zvětšuje podle stupně gearu. :-D Jako bývalý lukostřelec bych taky mohl zkritizovat milión věcí, ale moje láska ke střelným zbraním je to, co mě motivuje hrát DH, takže bych byl sám proti sobě. :-)

Napsat komentář