Zimní vzhled webu a 8 typů poškození v Diablu 3

xmas-snehulak Pekelně ledový a zároveň temný,
takový je zimní vzhled tohoto webu pro tuto zimu. Na rozdíl od loňské zimy,
kdy převládal spíše sníh, je letos kladen důraz hlavně na ledovou, a
zároveň temnou, atmosféru. A je to právě led, který se dočkal
nejefektnějšího zpracování.

Do spodní části stránky byl přidán led, který je nejvýraznějším
prvkem zimního designu. Možná si říkáte, že jste tento led už někde
viděli. Ano, a to v roce 2008 v době před ohlášením Diabla 3. Tehdy
byl na oficiálním webu Blizzardu následující obrázek, který měl
naznačit příchod Diabla, respektive jeho ohlášení:

teaser-ice5andahalf-nahled

Ledové hroty jsou „přilepeny“ ke stránce a jsou částečně
průhledné. Nejlépe si tento efektivní doplněk vychutnají ti, kteří mají
největší rozlišení monitoru. Pokud vám ale led vadí, můžete jej
vypnout. Najeďte kurzorem na led a v pravém dolním rohu obrazovky se objeví
křížek. Klikněte na něj a led se automaticky přemístí na konec stránky
a už tam zůstane.

Pokud si budete chtít led opět zapnout, postupujte podobným způsobem.
Najeďte kurzorem na led a v pravém dolním rohu klikněte na symbol šipky
nahoru. Led se opět „přilepí“ k obrazovce.

Temnou atmosféru zajišťuje horní stránka webu, kde můžeme vidět
mračna a sněhovou bouři. Obrázek v pozadí je stejný jako v letní verzi
vzhledu – tedy pohled na Caldeum. Ovšem květiny už zvadly a zmizely.
Další změny v designu se týkají spíše už jen odstínů barev či
světlosti a kontrastu.

Za tento zimní vzhled webu vděčíme Spellswordovi.

Na závěr stručně o typech poškození v Diablu 3. Už včera jste se
na našem Facebooku mohli
dočíst, že ve hře bude celkem osm typů poškození (damage). Jsou to:

  • Physical (fyzické)
  • Fire (ohnivé)
  • Lightning (bleskové)
  • Cold (chladivé)
  • Poison (jedové)
  • Disease (onemocnění)
  • Arcane (magické)
  • Holy (svaté)

Oproti Diablu 2 tedy máme dva nové typy poškození: Disease a Holy.
Magické poškození, v Diablu 2 označované jako Magic, bude pravděpodobně
v Diablu 3 známé jako Arcane, i když půjde asi
o tajemnější magii.

Vývojáři doplnili, že tento seznam není kompletní a že se může
ještě kdykoli změnit (stejně jako spousta dalších věcí). Podrobnější
informace o předmětech se dočtete v sekci Předměty.

186 komentářů u „Zimní vzhled webu a 8 typů poškození v Diablu 3

  1. Tak jsem zahlidnul counter navstev tohoto webu. Celkem 1 a 1/2 mega. Kdyz si vezmu, ze prumerne kazdy navstevnik stravi 5 minut ctenim/psanim a vynasobim to 1 500 000, tak je to 14 let zivota. Jen na TOMHLE webu! Ted si predstavte, co casu muselo D3 sezrat po celym svete na vsech strankach. Cela nase civilizace uz stravila vecnost ctenim/psanim/premejslenim o hre, ktera jeste ani nevysla. Tak doufam, ze to bude za to stat. :)

  2. no asi spš dořešili ne? je vidět že bez skillů to prostě nejde. Kdyby to byl schopný dohrát bez jediného skillu tak to bude asi velký problém? Jo stojím si za tím že je to jednoduchá věc, určitě je to snazší než vytvořit a provázat všechny skilly, traity a další ability. SLabá postava zemře 20× silná ani jednou co je na tom. Já když hrál poprvé D2 za kouzelnici jsem u Andariel strávil 3hodiny, když jsme tam po roce hraní přišel s amazonkou trvalo mi to asi 30 sekund. O tom to přeci je, najít ty lehké cestičky které jsou až za těma těžkýma.

  3. tomu hovoris jednoduchá vec? podla mna je to dost zlozite, musia ratat s tym ze na bossa pojde niekedy slaboch a niekedy nabuchany rambo. A aby slaboch mal ako prezit-musi mat dost health orbov, a aby ten silnejsi zase nemal obrazovku posiatu orbami, tak to nemoze padat stale jak na trhanici, ale urcite to uz maju vyriesene. Ale zase ked si vezmeme ze bashiok skusal ist s barbarom bez skillov, a umieral na kazdom rohu, tak to mozno este nedoriesili :-)

  4. Snad nebude ale nějak extra velký 😀 třeba si na nějakého těžkého bosse našetrim 10 hp potek, okolo něj si zabiju pár mobek na orby, všechno to použiju a umřu na 10% jeho hp a než doběhnu tak bude mít zas 100% a já už bez potek a široko daleko ani jeden orb 😀 tak to ho tam můžu lechtat jak chci a už asi to nedám 😀

  5. Trait ti dexterity zvedne max o 100%. V D2 když pereš všechno do jednoho statu, tak ten stat zvedneš o 2500%.

    EDIT: A ještě je rozdíl když máš Amu s 500 dexterity a 20 energy a Amu, která má 20 dexterity a 500 energy a k tomu přirovnáš v D3 DH, která má 20 str 20 dex 20 vit atd. a DH, která má 20 str 40 dex a 20 vit.

  6. D3 podle všeho opravdu vyjde NEJDŘÍVE až na vánoce 2011. Jejich velkohubá prohlášení bude beta a máme 3000 beta klíčů teda momentálně vyšumí do ztracena a aktuální budou nejdříve za půl roku… To je asi to samé, jako když Blizzard prohlásí „chystáme nové MMO a bude beta!“ Deus EX 3 se taky posunul na Q2 2011, to je teda pech…

  7. Oficiální prohlášení Blizzu spočívalo v tom, že o vyhození toho týpka se uvažovalo několik měsíců a podle jejich slov žádné info neuniklo. Takže 1) týpek zjistil že poletí, naštval se a zveřejnil info (blbost, mají to ve smlouvě, ten by platil až by zčernal) 2) Blizz mluví pravdu a je to jen dobře načasovaný fake 3) Blizz zatlouká a někdo to vážně stealnul (viz pozn. k bodu jedna) 4) 21.12. 2012 opravdu bude konec světa O_o Já se osobně přikláním ke čtvrté možnosti.

    Jen bych rád upozornil lidi, kteří to chtějí brát vážně, že to info nekoresponduje s realitou (viz rozbor na diablo.incgamers.com) a i kdyby to pravda byla, tak se podle toho nemůžeme orientovat, protože Blizzard nikdy nic nevydá přesně na čas.

  8. nerad bych Blizzardum krivdil, ale v posledni dobe evidentne na batlenetu vzrostly „laagy“ a ted i kdyz me net jde, tak se k batlenetu nepripojim a tak me napada, ze krmi servery a pripravuji nejakou prijemnou zakernost, no uvidime. Jak to rikali Cimrmani:“Muzeme proti tomu protestovat, muzeme s tim nesouhlasit, ale to je asi tak vsechno, co proti tomu muzeme delat! :-D :-D

  9. 2Ňouma- budem ešte väčší pesimista ;-) na Vianoce dostaneme od Blizzardu miesto videí h*vno a najbližšia novinka náš čaká niekedy v druhej polovici januára a to bude mužská verzia DH… a krátko na to tie videá. K môjmu predošlému postu- nechcel som prirovnávať D3 s Dragon Age alebo s Mass Effect- len ich považujem za pravepodobnejších kandidátov na hru roku. Sucho, sucho, strašné sucho- Blizzard necháva fanúšikov hladovať- ani placebo v podobe artworku nám nedajú :-? maximálne tak fan art a to nie je ich zásluha.

  10. to Nouma / trochu hecuju, ale nejaky cas od Blizzconu utekl a kdyz uz si pustili pusu na spacir, tak predpokladam nejaky vysledek. Jinak me to pripada, ze nekoho napadlo: „Bez jim rict ze bude Beta, at je nejaka sranda“. Potom to oznameni ma stejnou vahu jako kdyby v predpovedi pocasi rekli, ze v noci bude tma. :-D

  11. Pro me je diablo jako sachy. Pribeh me nezajima a stejne prostredi me vyhovuje. Jinak na to ze beta vyjde do Vanoc, uz moc casu nemaji, jinak nechapu proc ji na BlizzConu vubec zminovali. Je pravda, ze se na podobnych akcich dost chlasta a jestli se nekdo dostal malinko do jineho stavu, tak je mozne vsechno.:))

  12. no tak příběh D2 je klasický klišé… lama, která pak zachrání celý svět před samotným diablem… styl vyprávění.. tak pěkný, ale jako vaření z vody :/ ale třeba u dragon age nebo mass effect, to uz jsou zas typy her, kde me ta dylka tech dialogu kolem pribehu stve… zlata stredni cesta, takovej gothic mi prisel akorat… neco rekl, ale nerozmazaval to do 20 predeslych pokoleni a vladu kazdyho zvlast x) ale tka je to kazdyho vec

  13. @delo: Je to systém, který nám ulehčí práci s kontrolováním commentů. Výhodou pro vás teď je to, že až na vážnější porušení pravidel (vulgarismy + zákony ČR) nemusíme (a nejspíš nebudeme) moderovat diskuzi. Je to ale spíš jedno z řešení a je to zatím nahozené na zkoušku. Ideální to není, ale je to sranda, ne? :-D

  14. Příběh má i film nebo kniha, ale ne hratelnost. Chci říct, že nelze soudit kvalitu hry podle příběhu. Stačí se podívat na různé žebříčky TOP her všech dob atd. Jsou tam dost často hry typu Tycoon, Mario, Sim City, Doom, Dungeon Master (ano, čtete dobře) atp. Tzn. hry nestavějící na příběhu, ale na hratelnosti, což je imo u hry nejdůležitější. Jinak souhlasím s tím, že příběh Diabla je celkem slabota. Má sice pěknou formu (filmečky, hudba, TYRAEL!:), ale obsah je dost klišovitý a lineární. Nicméně musím dodat, že u Hack and Slash RPG toto imo není zase tak podstatné, nicméně i tak je to samozřejmě plus a taky doufám, že D3 bude mít lepší příběh. Chtělo by to více napětí, zvratů a hlavně emocí.

    2 Garn: Hele, to s těma 2 postama denně je špatný vtip nebo máte nějaký problém? Já jen, že sem tohle ještě nikdy a nikde, za ty roky, co se pohybuju na internetu, nezažil. 8-O

    2 Ňouma: „Myslím, že diablo3 bude zábavné, nějakou dobu vydrží, ale žádné výbuchy emocí nepředpokládám.“

    Vítej. Kde si byl poslední 2 roky? Já jen že těch výbuchů emocí kolem této hry už bylo od docela dost a to ještě ani nevyšla. Ale taky doufám, že to těch pár let vydrží. Jaká hra dneska nevydrží, že? :-D

  15. @Stranger: Co se příběhu týká, tak i když jsem Diablo dohrál, tak mi to nic nedalo, ale přimělo mě to přečíst si knížku a zjistit si Lore a začal jsem spoustu věcí chápat a viděl jsemsouvislosti i ve hře. Třeba v Mass Effectu mi opravdu tekly nervy, když jsem nemohl přeskakovat cutscény nebo jsem se některými půlhodinovými dialogy proklikával potřetí.

    @Koka: Wizard není jako Socka, všchny ability Socky se smrskly do jednoho stromu, přibyly arcane kouzla a conjuring. Typově je to stejná postava (caster – glass cannon), ale herně ani příběhově ne.

    @Ňouma: Pobavil jsi, dík.

  16. 2Stranger: Jen se neboj mít svůj názor. A už vůbec si ho nenech vymlouvat.

    Diablo3 prostě díru do světa neudělá. To by opravdu museli vytvořit něco mimořádného. Prozatím se mi zdá, že jen trochu inovovali žánr. Technologicky téměř dotáhli čtyři roky starý Titan quest (když budu optimista), a to je málo. Myslím, že diablo3 bude zábavné, nějakou dobu vydrží, ale žádné výbuchy emocí nepředpokládám.

  17. Stranger: to nemas pravdu,hodne lidi zajima probeh diabla – me osobne na pribehu zalezi uplne nejvic a chci vedet jak to bylo dal a pribeh – cely pribeh – diabla zeru uplne maximalne… a Osobne si myslim,ze bez pribehu nemaj hry vzbec smysl – jen chodit a vrazdit,o cem to je proboha?? to nema hra smysl bez pribehu..

  18. vy ste asi fakt naivni d3 bude hra roku za to dam ruku do ohne a co je to za keci ze vecina hracu pribeh d2 ani nevnimala vetsinu hracu co znam ja to hraje hlavne kvuli nemu nerikam ze byl nejak extremne dobre podanej primo ve hre ale ale je super ten dko napise neco jako stranger neni srdcar do celeho D

  19. Tak tomuto sa povie sucho :-? D3 ako hra roku? To ťažko- skôr to získa rpg ako Dragon Age 2 alebo Mas Effect 3 (to bude dobrý rok pre Bioware). Dôvodom je precízny príbeh. Pokiaľ bude mať D3 tak udupaný príbeh ako D2, kde stačilo Q zobrať a zabiť démona, tak nemá šancu. Otrepaný epilóg „Blahoželáme, zachránil si svet (zase)“, na to nestačí. Väčšina hráčov diabla príbeh ani nevnímala, pretože nemusela. Načo budem počúvať nudný monológ- aj tak len nejakú potvoru zabijem a tým to hasne. Na otázku „čo je to soulstone?“ padala otázka „A to je čo?“. Veď jedna z prvých reakcií hráčov na D3 bola „Ako je to možné, veď si trojicu zabil, nie?“ Ostáva len dúfať, že D3 sa v tomto polepší.

  20. Myslím, že pokud ta hra bude dostatečně vyšperkovaná a bude se hrát roky jako D2 (což by nemělo být tak těžké, protože z toho co zatím ohlásili, vypadá D2 oproti D3 jako nedodělaná trapárna), tak budou nějaké kritické recenze ohledné doby vývoje většině hráčů ukradené. Vzpoměňme na D2 a kritiku grafiky. Dodnes si dobře vzpomínám na recenzi v Levelu, kde to zdrbali za 640*480. Dnes se tomu směju a je možné že i autor té recenze.

    Btw, Diablo 3 podle mě hra roku nebude. Tohle dostávají většinou nějaké FPS next-gen graphics konzolovky. PC hra na DirectX9 tohle v roce 2012 nemůže dostat. Ledaže by se něco zásadně změnilo. Navíc kvalita Blizzardích her se ukazuje až časem. Tak jako tak, Blizzard tyhle ocenění imo nepotřebuje, aby hru dostal mezi lidi.

  21. Já to vidím naprosto černě. Podle mého názoru se ani na Blizzconu 2011 nedozvíme přesný termín vydání. Pakliže tomu tak bude, tak pro mne se D3 odsune na vedlejší kolej, jelikož už na přelomu q1/q2 2011 má vyjít dlouho očekávané Guild wars 2. Čím více budou tvůrci prodlužovat vývoj a betatesting, tím více budou čelit ostré kritice recenzentů. Je to naprosto logické. Spousta lidí se bude ptát, proč to tvůrci neudělali tak či onak, když hru vydali až v roce 2012 a měli tedy spoustu času na to, hru vypiplat k dokonalosti.

  22. to jeslti někdo dělal na wowku a teď ho přesunou do diablo týmu… to si myslíte, že z toho hned bude wowko ? nikdo z nich tu hru, ani engine nevymyslel… takže jediný co budou dělat je, že budou dělat s tim enginem, předem daný úkoly xD takže já byhc naopak podpořil víc lidí, odkudkoliv, tam :)

  23. „Newska na tiscali, že všichni zaměstnanci blizzardu pracují na wow a starcraft, mě moc nepotěšila.“

    Toto je ptákovina. A prosímtě, když už nevěříš nám, že poskytujeme všechny podstatné informace, tak věř webům jako je Kotaku, diablo.incgamers, Gamestrailers, BlizzBlues apod. ale ne českým médiím.

  24. Tak konečně vydanej Cataclysm…teď by se pozornost mohla upínat k Diablu a už by to mohli doklepat :-( Newska na tiscali, že všichni zaměstnanci blizzardu pracují na wow a starcraft, mě moc nepotěšila. K Two Worlds, nesnášim tvoření postav a sáhodlouhý vysvětlivky všech vlastnosti a dovednosti, takže sem se z menu do hry jako takový nedostal :-) :-D a unnistall, to samý Dragon Age, tam sou zas ty dialogy…prostě Diablo nemá konkurenci a hledat srovnatelně dobrá RPG už sem vzdal a budu čekat a čekat a …

  25. Jojo, IE zahodit, natož starší verze! Co se týče Darkspore, nemám rád RPG mimo fantasy, kde jsou roboti a jiné nesmysly z budoucnosti :D. Drakensang nevypadá zle, uvidíme, jak to dopadne… každopádně ta grafika začíná být dost stejná na každé hře… :( Dnešní doba nabízí nové technologie a přesto vše pohlcuje, je to jak s auty, kolikrát je jediný rozdíl na autě jen jeho značka a vlastnosti :D… tak nějak obrazně a proto jsem rád, že Diablo jde opět svou vlastní cestou ;)

  26. Když najedeš na led, tak vpravo dole je šedý křížek, když na něj klikneš, tak se led odtentuje dolů a neposouvá se s obrazem. Pokud ti to takto nefunguje, tak prosím napiš verzi a typ prohlížeče. :-)

    EDIT: James se k tomu vyjádří, ale vím, že psal, že v některých IE to nejde.

  27. NFS a GTA jsou jiný žánr, toto je stejný žánr. Spíš vy tvrdíte, že Titan Quest a Diablo 2 jsou jiné hry, protože jedna se odehrává v Řecku a druhá v Sanctuary. Podívej se na ty ability, některé mají skoro stejný design (například ty výbuchoidní jsou podobné monkovým skillům), herně je to prakticky to samé, hra má stejný princip, stejný styl pohledu, podobný typ soubojů, kooperaci pro 4 hráče, PvP, … je to stejná hra jen v jiném grafickém kabátě. Dokonce sami tvůrci to v rozhovoru označili jako „Diablovka“. Jako hádat se nebudu, ale faktem zůstává, že je to stejná hra (aka stejný žánr) akorát v jedné ovládáš emzáka s vibro-čepelí a v druhé barbara s obouručkou.

    A btw: zmetek: „at na to koukam ze vsech stran tak zadnou spojitost nevidim“ zmetek: „ale jedno spolecne to ma je to akcni rpg“

  28. zastavam se nazoru honzi srovnavat DARKSPORE s D3 neni podle mne na miste kdyz uz sme u togo tak garne kde vidis nejakou podobnost at na to koukam ze vsech stran tak zadnou spojitost nevidim ale vec nazoru podle mne je to neco jako srovnavat NFS a GTA ale jedno spolecne to ma je to akcni rpg tot tak vse

  29. Nehledě na nějaké úniky z čínských poboček atd. je teď Diablo III další na pořadu dne, protože další datadisk k WoW chvilku potrvá a má to vyjít před SC2.

    Ještě bych rád upozornil, že zanedlouho začne betatest dalšího konkurenta D3, tentokrát jde o Darkspore od firmy Maxis/EA. Na oficiálních stránkách se jde přihlásit do bety a můžou vás vybrat (http://www.darkspore.com). Hra samotná vyjde Q1/2011.

  30. Krásny design… Caldeum by síce mohol byť trocha rozostrený/zahmlený, lebo tak trošku vytŕča, ale inak vážne geniálne… a ľad sa mi strašne páči 😀 Nj, myslím, že by ste mali poslať mail nejakým Public Relations manažérom alebo webovým designérom z Blizzu, aby ste im ukázali, ako sú pozadu ;)

  31. @Bemik: Arcane dává jako speciální efekt silence, Holy bude mít taky další efekt, předpokládám něco proti démonům (+dmg, blind, stun?). Každý druh poškození dává nějakou specialitu. Stejné je to v D2, ale podle mě trochu nedomyšlené. Rozdíl mezi poison a disease vysvětlovali na twitteru. Existuje na to stejná resistence, ale poison dává damage over time a disease zpomaluje regenraci HP. (pro D2kaře řešení PMH pro castery)

    Rozdělování physical damage nedává smysl. V D2 např. fungovalo, že všechny maceky dávaly +%dmg to undead a nemuseli kvůli tomu dávat nový typ poškození. Stejně tak na všechny bodné zbraně můžeš dát „pierces through 50% of armor“. Můžou to udělat oběma způsoby, to už je jedno.

  32. Bemik: Ono záleží jak se na to člověk dívá. Magickému poškození se v Diablu 2 říká Magic, ne Arcane, proto jsem to vzal jako nový typ poškození, i když to bude třeba to samé, jen pod jiným názvem. Pak se nabízí otázka, proč tomu dali vývojáři jiný název? V článku jsem to každopádně upřesnil.

  33. Arcane – jak psali kluci, prejmenovanej magic

    Disease – nemoc je oproti jedum dlouhodoba zalezitost, takze by mela spis omezovat atributy/rychlost… nez davat dmg

    Holy – v D2 vsechna holy kouzla zpusobovala magic dmg a bylo to v poho..

    Podle me ted Blizzard trochu vari z vody. Spis bych uvital rozdeleni physical dmg. na crush/pierce/cut..

    Chtel jsem toho napsat vic, ale primrznul mi kurzor k dyzajnu :-D

Napsat komentář