Oživování v arénách, shrines a screenshoty Diabla 3 z roku 2005

firebombO půlnoci našeho času se vývojáři z Blizzardu
rozhodli odpovědět na několik dalších dotazů od věrných a zvídavých
fanoušků, kteří dychtí po každé nové informaci či obrázku. A jelikož
právě včera počet fanoušků na Facebooku dosáhl hranice 575 000, byl
zveřejněn nový artwork a screenshot.

Můžeme si tak dopodrobna prohlédnout Witch Doctorův skill nazvaný
Firebomb, který najdete v sekci Artworky. A na
screenshotu je pak ukázka druhého aktu, který svou krajinou velmi
připomíná ten z Diabla 2. Vidět je na něm Monk, který
právě zabil vzácné monstrum, po kterém zbylo jen morové mračno, naleznete
jej v sekci Screenshoty.

Na otázku jestli se dočkáme nových efektů u svatyní Blizzard odvětil,
že tento prvek dodali do hry, aby hráče motivovali k boji a on tak mohl
využít tento dočasný bonus co nejvíce, tudíž se žádných
negativních efektů nedočkáme
.

Hráči, kteří se nejvíce těší na PvP arény potěší či možná
zamrzí zpráva o nemožnosti oživování padlých
spoluhráčů v arénách. Na rozdíl od PvE, kde budete schopni přivést
k životu mrtvého kamaráda tím, že na něj kliknete, ovšem jen po
omezenou dobu.

Pokud patříte mezi ty, kteří rádi hledají skryté
věci
, pak dávejte pozor – Blizzard nepřímo potvrdil, že na
oficiálních stránkách www.diablo3.com
je možné najít nějaký easter egg či jinou ukrytou informaci. Co je na tom
pravdy ale bohužel nevíme.

Jak už zmiňoval
Garn, na stránkách http://diablo.incgamers.com/ se objevily
zajímavé screenshoty původního Diabla 3, na kterém se
pracovalo v letech 2000 – 2005. Tento projekt byl ovšem zrušen a na hře
se díkybohu/bohužel začalo pracovat od začátku. Vše se mělo odehrávat
v lokaci nazvané High Heavens (Vyšší nebe) a na screenshotech je vidět
sám Tyrael spolu s jiným archandělem.

obrazek obrazek obrazek obrazek
obrazek obrazek obrazek obrazek
obrazek obrazek obrazek
obrazek obrazek

159 komentářů u „Oživování v arénách, shrines a screenshoty Diabla 3 z roku 2005

  1. Když vidím, co provedli Blizz North na Torchlightu, tak bych řekl, že ten tvůj poslední odstavec možná ani nemusí být pravdivý.

    EDIT: Jinak co se toho věku týká, tak to je hodně zcestné. Většina top guild ve WoW má věkové průměry kolem 25 let. Znám WoWkaře, kterým je přes 40 let a mají rodiny a syny často starší, než jsem já. Záleží to čistě na jedinci, nemůžeš to škatulkovat. Doufal jsem, že je překonaný mýtus, že průměrný hráč WoWka má 13 let, dislexii, disgrafii, je asociál a rodiče mu platí hraní. Tak tomu není a nikdy nebylo. Lidi hrají co je baví, a to, že se distancují od grafického designu nesouvisí s věkem ani s inteligencí. Naše guilda z WoWka si tradičně drží věkový průměr dost nad 20 let. Hráči se znají i osobně ze srazů, většina jsou vysokoškoláci, co studují kybernetiku, práva, informatiku, medicínu, vojenství, ekonomii. Je pravda, že s Diablisty si sedím víc, ale naše guilda určitě byla na míle vzdálená od představy většiny lidí o WoWkařích.

  2. Tib3rian: Nakonec pohled na to jak dnes vypadá D3 je samozřejmě subjektivní. Každej si udělá obrázek, jestli je ta cesta, kam se Blizz vydal správná. Chápu, že old-schoolové D3 by vydělalo asi mnohem méně, než WoW-like D3. Ale o potenciálním úspěchu jsem vůbec nemluvil. Neberu jistotu, že staré D3 mělo být lepší. Jen jsem se snažil říct, že kam směřovalo D3 bylo opravdové Diablo, zatím co nové Diablo je úplně jiné kafe a hra by se mohla jmenovat jinak a moc by se na tom nezměnilo.

    O prachy Blizzu samozřejmě jde a když už je řeč o tom, jak moc autistická se tváří být komunita Diabla, tak mi věř, že je to přesně naopak. Tohle přirovnání bude vždycky spjato s WoW komunitou. Zatímco většina opravdových fanoušků originálního Diabla jsou z většiny dospělí a od her chtějí něco jiného, než jim dá WoW, tak nové D3 přiláká spíš víc mladých hráčů. Vlastně kompletně novou vstvu fanoušků, která bude převyšovat nad tou původní.

    Ničemu nedávám 100% pravděpodobnosti, jen mě udivuje, že se k tomu Blizzard nedokáže vyjádřit. Vždycky je lepší jít s barvou ven.

    PS: Nechtěl sem nikomu kecat do grafiky. Samozřejmě na tom nic nezměním – jen spekuluju. Ale fakt je, že kdyby nic nepředělávali, tak sme tu už zhruba v roce 2007 mohli mít D3 takové, jak mělo vždycky vypadat a aby zapadlo do série.

  3. krYshuT: Ver mi, ze mi dochadza mozno viac veci, nez komukolvek na tejto stranke. Nech to nikto neberie ze sa chcem nadradzovat nad ostatnych, to nechcem, ale musis pochopit, ze na par riadkov textu sa neda napisat kompletne cely nahlad na vec a vsetko co si naozaj myslim. Ale jednou z veci ktora mi je jasna je, ze Blizzard je jedna z poslednych firiem, ktora netvori len pre zisk ale aj pre kvalitu. A bez urazky trosku autisticka a uzavreta komunita Diabla (podobne ako aj mnohe komunity inych old school pc hier) nie je cielova skupina Blizzardu. Oni chcu pritiahnut sirsie publikum a ak plati to ze Blizz zrusil povodne D3 a prerobil ho podla vzoru wow kvoli zisku(comu neverim), tak potom si asi myslia, ze sa to bude pacit vacsine buducich hracov D3. V tom pripade je dobre aby uspokojili vacsinu, nie mensinu. Nejde im len o zisk ale aj o kvalitu a oblubenosti D3. Hracov wow asi tazko pritiahne Diablo 3 len preto ze ma trosicku podobnu grafiku. Wow je oblubene vdaka inym veciam nez je grafika. A hratelnost tiez nepritiahne hracov wow, pretoze je v D3 uplne ina. Jasne chyba tomu hlbsia argumentacia, ale to by zabralo 2 strany textu.

    To ze si ludia myslia ze je grafika podobna wow, ze blizzardi ju spravili podobnu wow aby sa hra viac predavala, nas, co mame radi grafiku D3 moze nastvat ale to je asi tak vsetko. Mna nezaujima nazor tisicov odporcov grafiky D3, mna zaujima to ci sa paci mne. Ktora firma robi grafiku podla nazorov ludi? Vsetci uspesni vyvojari prezentuju uz hotovu vec v takej grafike, aby hra uspela na trhu. Otazka je len ci okrem zisku maju aj zaujem vytvorit fakt poctivu, kvalitnu a trvacnu hru.

    Co vlastne chces pocut? Ano Blizzard zahodil povodne D3 lebo chcel viac zarobit, ale usudzovat ake bolo zo 14 a k tomu nic moc neukazujucich screenshotov? Kde beries taku istotu, ze povodne D3 bolo lepsie. Ja si myslim, ze to bola slepa ulicka, co nakoniec naznacil pred urcitym casom aj byvaly clen Blizzardu North, kedze hovoril, ze D3 bolo v pokrocilom stadiu vyvoja, ale ze wow bola priorita. Na to aby sme tuto „kauzu“ mohli seriozne hodnotit nemame dost informacii.

  4. krYshuT: Něco podobného bys mohl říci o zrušení Starcraft: Ghost a měl bys pravdu. Ten byl totiž ve fázi bety a ve stejné době se vyvíjelo WoW. Protože betatesteři Ghosta hodnotili velice záporně, rozhodl se Blizzard projekt zrušit a zaměřit se na slibnější vývoj WoW. A udělal dobře, protože díky tomu má Blizz dost peněz na vývoj her, které za něco stojí. I když to sebou nese nevýhody typu oddalování vydání.

  5. Je naprosto evidentní, že 1) WoWko nebylo úspěšné kvůli grafice a 2) v roce 2005 ještě WoWko úspěšné nebylo (boom přišel až s prvním datadiskem – 2007), tak proč by kvůli tomu stornovali projekt? Možná kdybychom věděli více o rozpadu Blizz North, tak by se tomu dalo věřit, ale takto přidávám tvůj post do archivu konspiračních teorií o vývoji D3. Založím to hned vedle „Jaye Wilsona unesli mimozemšťani a naočkovali mu zničit celou sérii Diablo“. :-)

    EDIT: Vývoj původního D3 se přerušil 4 měsíce po vydání WoW. (WoW – Q1/2005, D3 bylo přerušeno někdy v půlce 2005) To by mělo na vyvrácení stačit.

  6. krYshuT: Co chces ako vyvratit, vsetko co si napisal sa uz sto krat preberalo a Blizzard dal jasny signal, ze do grafiky im moze hovorit len babicka Jaya Wilsona a ta je slepa.:) Nazory inych ludi nez su oni sami ich nezaujimaju a smeju sa nad nimi. Herne mechanizmy, hratelnost, to je oblast na ktoru chcu pocut nazory hracov, pretoze grafiku uz aj tak menit moc nemozu ak to nechcu vydat v roku 2015.:) a to nechcu.

  7. Tak to je fail. 5 let starý koncept vypadá mnohem líp, než ten aktuální. A to ta hra ani nebyla dokončená. Interface je skoro jako z D2, ale zbytek se nese vy stylu všech Diablovek. Ty obrázky jim pravděpodobně utekly, protože sami je určitě uvolnit nechtěli. Asi sem jedinej kdo to prokoukl nebo co? Je NAPROSTO EVIDENTNÍ, že je to kvůli úspěchu WoW, proč zahodili 5 let práce za hlavu. WoWko se ukázalo jako obrovský money-maker zhruba rok po vydání (2005), kdy Blizzard zrušil současnou verzi D3 a celou si překopal podle vzoru World of Warcraft. Určitě to tak bylo, dokáže mi to někdo vyvrátit? Nějaká redakce si tohle přeci musela taky uvědomit a rád bych byl za otevření nové kauzy, protože tam kam směřovalo staré DIII se mi líbilo víc. :-D Suck on Blizz

  8. Ty vole to aj ja. Tesim sa na desiatky veci, ale prostredie a vsetky otazky s nim spojene ma lakaju najviac. Kde zacne hra, co bude dalej, proste vsetky lokacie, ktore sa stanu slavne. To prostredie ma proste svoje pozadie, charakter a kazda cast bude mat svoj vyznam v celom diablo univerze a o tomto sa moze ostatnym diablovkam a dost mozno aj hram len snivat.

  9. Tib3rian: …Vzdy zalezi na tom z akeho uhla sa na to pozera. Alebo kto si ako nastavi farebnost v grafickych ovladacoch 😀 stavim sa o nejaky uniqe mec ze sa to da len sa mi nechce to overovat Mne vobec nevadi grafika d3, kazdu noc si pred spanim pustim nejaky gameplay v 1080p inak nezaspim, strasne sa na to tesim, a ako asi Garn pisal ze si nevie predstavit spely v podovnej grafike tak ja tiez nie.Ja som najviac namotany na to prostredie, kazdy vodopad kriky stromy proste namotavka 8-)

  10. Ked grafiku nezmenili po masivnej kritike a peticii proti nej, tak ju nezmenia ani keby ich mucili. Blizzard dobre vie aky maju fanusikovia nazor na grafiku D3, aj to ze ju pripodobnuju k WoW. A ak je diablo 3 z roku 2005 temnejsie nez sucasne, tak potom je max payne akcna komedia s eddiem murhym. Blizzardi spravne povedali, ze si fanusikovia mylne myslia, ze Diablo 2 bolo temnejsie. D3 je farebnejsie ale zaroven temne. Ale je to len moj nazor, chapem ze mnohym moze ta prilisna farebnost prekazat. Vzdy zalezi na tom z akeho uhla sa na to pozera.

  11. Garn: Ale „spokojeno s vyvojem“ a „Ktery vytvarny styl preferujete“ jsou dve naprosto rozdilny otazky :) Ta prvni je hodne obecna a zahrnuje vsechno od skillu az po runovej system. Kdezto druha konkretne dava vybrat mezi starou „temnejsi“ a novou „wow“ tvari Diabla. A jsem si jistej, ze kdybyste stejne formulovanou otazku nadhodily ve zdejsi ankete, tak to dopadne plus minus nejaky procento, stejne. Jinak ja sem hlasoval pro volbu ze je mam rad oba. Za prvy to je pravda a za druhy vim, ze ted uz Blizzard nic tak zasadniho jako je vytvarna stylizace menit nebude. Takze uz ani nema cenu se čílit.

  12. Garn: Přesně tak nemůžeš brát vzorek z jedné skupiny která je přímo vyhraněna jedním směrem za staticky významný. Musel bys vzít třeba 1000lidí z různých webů zabývajícími se hrami, ti by to pak mohli nezávisle posoudit. Případně kdyby se jednalo o náhodný vzorek. Třeba u people metrů je nutných myslím 1000 měření na 1 000 000 obyvatel, představ si kolik lidí v anketě by se muselo zúčastnit aby to pokrylo řekněme 5 miliard lidí :-) a poslední věc, v povaze lidí je být stále nespokojen proto si myslím že převládá i kritika současného vývoje (dle mého neoprávněná). I kdybych pominul vzhled a diablo by vyšlo dříve je možné se domnívat že by rozhodně neprošlo tak radikálními úpravami jako nyní což by byla veliká škoda protože si na tom opravdu dávají záležet.

  13. KUFI: „47% z 3000 lidi ma stejnou vypovidaci hodnotu jako 47% z jednoho milionu lidi, statisticky to vyjde uplne na stejno.“

    Ne, nemá, protože návštěvníci IncGamers nejsou statistický vzorek. Na našem webu proběhla anketa, kde se ukázalo, že 55% lidí je s vývojem D3 spokojena a 30% je to putna. Takže kdyby se Blizzard řídil naší anketou tak je vše v pořádku. A pokud můžeš 2800 vztáhnout na milión, tak 1050 taky.

  14. KUFI: „Tib3rian: nejde o pocet lidi, ale o procenta.“ Věštec, nebo kde jsi to vzal? :-D DH resource systém se mi líbí a male verze taky. Bál jsem se že to bude druhý male blood elf, ale nakonec to není tak zlé. K visuálu jsem se už vyjadřoval stokrát, tak se nebudu opakovat.

    A někteří lidé tu by si mohli odpustit vulgarismy, jsme lidi, díky. :-)

  15. Já jsem si zapnul Diablo 1 včera v noci a málem jsem si nadělal do kalhot. Ta hudba je děsivá a za wizarda jsem otevíral každé dveře se smrtí v očích. :-D Když jsem přišel k Butcherovi, tak mě 4× zabil, než se mi podařilo ho zavřít za mříže a ustřílet fireboltem. 8-) A i tak mi to spotřebovalo všechny mana potky :-? Ale ten soundtrack mi vážně naháněl husí kůži.

  16. Jsem docela zvedavej na ten resource system u DH. Ma mit dva bary – nenavist a disciplinovanost – pricemz nenavist regeneruje mnohem rychlejs, ale je urcenej slabsim skillum ktery tak budou pristupny takrka neustale. Naslednou bitku s DH si predstavuju tudiz nejak ve stylu spam multishot, multishot, multishot..molten arrow…multishot, multishot, multishot..bola shot.

    Tib3rian: Tady nejde ani tak o prostredi jako o vytvarnej styl. Lidi proste chteji aby to nebylo tolik cartoonovsky ve stylu WOW, ale aby to melo temnejsi feel predchozich dilu.

  17. Abemon: tak tak,taky mi to prave prislo a chvili jsme si predstavoval ze hraju D3 😀 ale pak me nadseni vystridal vztek, protoze mi to diablo vubec nepripomanlo..musim uznat,ze grafika jako takova se da,ale je to prave na me moc malovany,proto se mi to nadruhou stranu moc nelibilo a s diablem to nema co delat… jestli to bude mit vic jak 30 pater,tak se asi zcvoknu uz 😀 je to jen rubacka,nic vic 😀

    ::: Jo a doufam ze v D3 budou take statistiky..vi se o nich? jako kolik jsem zabil nepratel apodone? to se mi hrozne libi a v D2 mi to chybelo a doufam ze to do D3 hodej,jinac by me nastvali…

  18. Stone: Ano máš pravdu. :-D Prostředí Torchlightu je hodně podobné Diablu 3 … v některých patrech jsem si dokonce připadal, že se dívám na úvodní gameplay barbara. Pravda postavičky jsou trochu stylizované, ale jinak téměř jako vejce vejci. ;-) Po vizuální stránce má u mě Torch jedničku. Jen škoda, že je to tak bezduše stereotypní :-(

  19. Abemon: vis,ono jde hlavne o to,ze tam ty prvky ala wow jsou – koukni na barbara – jaky ma nesmyslny OBROVSKY obleceni a celkove vsecky postavy maj sileny obleceni – napr ten barbar – ty jeho „nárameňáky“ jsou skoro vetsi jako jeho hlava,a ted to porovnej s D2 – tam meli jen pekny obleceni a kdyz brneni jako mel paladin – tak pekny obly a ne brneni ktery je 5 krat vetsi jako on… to mi hrozne moc vadi.. celkove je to takovy vsecko hrozne moc obludny,nemuzu si pomoct… ale tak nic s tim neudelam a radsi at to tak uz nechaj,protoze jinac by to vyslo az v roce 2222.

    btw: ted jsem zacal hrat Torchlight – no je tu tupa hra teda (trocha OT,omlouvam se: kolik to ma prosimvas pater? uz me to nebavi, jsem v 25 patre a uz jen tupe chodim,neprolizam to cely a hledam schody dolu,abych byl u konce,ale stale nic a ten blbec mi tam dava slta zabij potvoru v dalsim patre – nic jinyho tam neni :D) no a ten pandulak mi hrozne pripomina barbara z D3,tou zbroji atd.. ono mi to celkove pripomina D3,nechapu to 😀 ale prijde mi,ze blizzardi do D3 zkopirovali hrozne moc prvku 😀 jako napr:automaticky sbirani penez,inventar kde jdou veci na jedno policko atd atd atd..takze D3 je pomalu kopii 😀 (samo ten puvodni koncept,aspon ze vratili ten tetrisovej inventar,to maj stesti hosi)

  20. spousta lidí (většinou mladších) nemá svůj názor a proto přijímá názory jiných. Pokud se chtějí trochu zviditelnit je jasné že je snazší přejímat ty kritické názory. Pokud někdo napíše že je tu zřejmá podobnost měl by také uvést proč si to myslí. Toto téma nemá konce proto bych jej uzavřel. Co se týče vzhledu hry je jasné že to vychází z původního konceptu D2. Bylo to děláno kdy bylo D2 ještě velmi aktuální takže je jasné proč se v nich zrcadlí původní D2. Myslím že videa z pouště již dobře ukázali že barvy nezmanejí konec temného prostředí. :-)

  21. Ze by sa D3 podobalo wowku alebo warcraftu 3 viac nez mnohe ine hry? Da sa najst vela hier, kde su prvky podobne wow, hlavne medzi fantasy hrami. Ano Diablo 3 ma podobne prvky v grafike ako wow(napriklad oblecenie wizarda), ale obidve hry su od Blizzardu, takze je to pochopitelne. Preco sa nejdeme bavit o tom, ake su graficke rozdiely medzi tymito hrami, pretoze tych je nepomerne viac a celkove graficke spracovanie je u obidvoch hier uplne ine.

  22. Je to tu zas, Diablo vs Wow… že si ti lidi nedají pokoj. A starcraft II jakoby wowku taky z oka vypadl, co? 😀 😀 Však je taky od blizzu…

    Mám pocit, že při každém světelném výbuchu lidi mají pocit v tom spatřovat „podobnost s wowkem.“ Ono se to dá udělat temný i s pár barvičkama navíc. Co se dívám na gameplaye, tak to hráče velice rychle vtáhne do své atmosféry a nepustí po dalších několik týdnů, což je samo o sobě dobrá vizitka (snad jediná podobnost s wowem ;)). Ty původní screeny ve mě vyvolávají pocit, že by to byl tak leda trochu vylepšený datáč D2 než D3. Spíše bych řek, že ne současná, ale tehdejší verze by sklidila velmi mnoho kritiky. Já jsem zatím spokojenej, jakým směrem se to vyvíjí a myslím, že na konci z toho bude vyníkající hra, která přinutí mlčet a hrát i největší kritiky.;)

  23. Psychopat: Naprosto s tebou souhlasím. Obě hry mají podle mě skvělou grafiku, ale každá absolutně jinou. Někteří lidé mají asi nějaký zákal nebo co, že to nevidí.

    WoW:

    • tvary postav a budov spíše komiksového či pohádkového charakteru
    • zbraně mnohdy 2× větší než samotný jejich nositel
    • věci typu kulomet, vrtulník, puška z Unreal Tournament, motorka a jiné
    • všude kolem spousta barev a světýlek jako v omalovánkách

    Diablo 3:

    • tvary postav a budov odpovídají realitě
    • zbraně si zachovávají správný poměr ku velikosti nositele
    • žádné „plasma guns“ ani podobné nadčasové technologie
    • temnější barvy, šero, žádné křiklavé odstíny

    …tak a teď do mě :-D

  24. zase je to tu, trailery na monka udělaly game editoru a vůbec je dělat nemusely (viděli jste něco podobného u nějaké hry?) herní videa budou klasicky nejlepší co kdy člověk vůbec vidě. A co se týče grafiky. Jestli někdo vidí podobnost WOW grafiky a D3 tak je to s ním hodně špatné.

  25. franzkfk: Prosím nabudúce daj všetko do jedného komentáru. (A neodpovedaj na to že Ťa na to upozorňujem lebo by to bol zase zbytočný „spam“). S tou gramatikou to už nechajte tak. Áno je to väčšinou vizitka o človeku ale keď to niekomu proste nejde, tak mu to nejde. S tým nič nespravíme, s tým musí niečo robiť on. A myslím že poznámky na jeho osobu tomu nepomôžu.

    Ghoust: Grafika sa rieši stále. Ani s tým nič nenarobíš.

    Plus inak aj mňa by zaujímalo čo všetko mal severný blizz pripravený. Nevadlio by mi keby zverejnili úplne všetko. Napríklad aj demo ktoré mali :) .

  26. Ví se vůbec jaké classy měl Blizzard North v rukávu? Jisté bylo, že se neopakovaly.

    A co se týče mého názoru na D3 z 2005. Pokud to neni fake:), tak to vypadalo moc dobře. Nejsem odborník, ale pokud to je jen izometrické 2D a ne 3D, což je věc která vadila Irvine, tak to vypadá pořád dobře. Je to uvěřitelnější, monumentální…a HLAVNĚ detailní. Jediné, co Irvine udělalo, bylo předělání do 3D, aby si to usnadnili s předměty atp. a přidali takový sračky jako plovoucí čísla (damage) a ukazatel zdraví nad příšererama…a stejně to dali pryč, protože je to sračka. Neříkám, že nové D3 bude sračka, určitě ne, ale chtěl bych vědět, co se jim nelíbilo na předešé verzi.

  27. Qwuinn: Pár slov bylo jak ze slověnštiny. Můj bratranec je dislektik a píše líp než ty. Vždycky když někdo reaguje na někoho, kdo píše s pavopisnými chybami, tak je jeho reakce typu: „Proč to řešíte?“ „Nechápu, proč se to řeší.“ To je prostě tak, dělá to tvou vizitku. Pokud pravopis neřešíš, tak nechoď do školy. Určitě ti to bude ku prospěchu.

  28. mato: Co by se ti nelíbilo na „krvavě rudý znak kouzla“ (crimson spell rune)? 😀 Né fakt, máte pravdu, tyto překlady jsou fakt odporné, „Strašlivý obouruční meč vymítače démonů“ je spíše k smíchu než k respektu 😀 (viz například IK set z D2 – „set Nesmrtelného krále“ :D)

  29. Ivos: Fakt? Mně přijde, že mu padne jako ušitý. Když si odmyslíš ten pseudo-ruční-superštít, tak jde o klasický koncept ošacení u postav typu assassin, rogue atp. Kápě + vysoké boty + spousta kožených opasků a řemínků … prostě standart. A zpět k tomu „štítu“ … myslím, že je stylový a říká: „Nejsem jenom obyčejný vandrák, ale drsnej mafián!“ Koho zajímá, že si s tím při svých akrobatických kouscích může ublížit? Já se taky neptám jaktože wizardovi neshoří klobouk, když čaruje fireball. :-D

    A abychom konečně uzavřeli kapitolu češtiny. Ptáte se proč stále někdo apeluje na pravopis? Já vám to povím. Protože je to stěžejní bod všeobecných znalostí řadového člověka. A pokud někdo neumí správně napsat i/y nebo s/z a nestyděl se ve škole za basu z diktátu, tak ať se stydí aspoň tady. (tedy pokud za sebou má základní školu) Protože někdy se ty zvěrstva nedají ani přečíst. Tohle jsou fakta, tak ať se pořád nevymlouvají a naučí se psát jako lidi.

  30. Psychopat tak mi to nedalo a napsal jsem tam autorovi (Aleš smutný) toto: chápu, když osmi až dvanáctileté děti dělají chyby v i/y… ale v internetovém „seriózním“ článku ? Dokonce už horší, než na Novinkách.. Aleši vrať se na základku a procvič si vyjmenovaná slova, nebo si pořiď lepšího editora, protože tohle už je vážně Smutný.

    I tady je v celé diskuzi u jedné novinky méně chyb než jeho jediném odstavci xD To mi klidně zas říkejte rejpale, a že nejsme ve škole xD ale ten chlap je za to placený ne :/

  31. Současné Diablo 3 je proste to nejlepší co dokázali udělat.. nevím si ho představit jinak..miliony lidí se na současné Diablo teší moc… Proč by měli po tolika letech práce stornovat projekt fakt jen kvůli zhruba 1000 lidem? Blizzardi vědi že současné Diablo má své kvality,to víme všichni…Nejradši by jsme ho mali už ve svých PC…tak proč ho rušit? Starší Diablo 3,které malo vyjít by byla též super hra,na tu dobu (2005) ae ne teď..

  32. „Poison cloud“ vypusteli po zabiti prece mumie v D2, tohle je urcite to samy.

    Jinak affix dotvari slovo pridanim suffixu(postfixu) neboli pripony za slovem, nebo interfixu (je uprostred slova) a prefixu – predpona pred slovem.

    Mohli byste nahodit anketu jestli by lidi radsi brali vzhled puvodniho D3. Na inc je pro puvodni vzhled vetsina lidi, coz by mel vzit Blizz v potaz a pripadne skartovat soucasny Diablo a zacit nanovo.

  33. Abemon, Ashen: TQ jako zkrácení doby čekání doporučuji :) + datadisk odemkne další povolání a další akt… místo run jsou tam esence a msíto runewords z nich skládáte, podle receptů, které najdete, takový pěkný artefakty :) a co je uspr.. sdílená truhla x) takže když bduete hrát za druhou postavu, budete rambo už od začátku :)

  34. AshenCZ: Titan Quest není tak stereotypní jako Torchlight … jako zkrácení čekací doby na D3 si to rozhodně můžeš zkusit zahrát. Torchlight je dle mého pocitu založený na principu Diabla 1 (pouze v jiném kabátě), kde pořád postupuješ hlouběji a hlouběji do kobky. V roce 1996 to pro uspokojení hráče stačilo, ale dnes už to neobstojí. Nic moc se tam nemění a questy jsou tak bezduché, že se plní samy jen tím, že prostě pokračujete v zabíjení dalších a dalších kvant monster. Titan Quest jsem nainstaloval před týdnem a hrál sice asi jen hodinku, ale jakési smysluplné úkoly jsem dostal, takže budu pokračovat. Torchlight mě přestal bavit po dvou dnech, kdy jsem zjistil, že mě již nic nového ve hře nečeká.

  35. Zdravím,

    Geoffrey: Rozhodně není zač, rád si zlepším angličtinu a jen se mi to nezdálo. Mimochodem použitým slovníkem byl Lingea Lexicon 2002 (placená verze).

    DH se mi poměrně líbí, ale měl jsem otázku k tomu Titan Questu – hrál jsem D1, D2(:LoD), zkoušel jsem Hellgate:London a Torchlight, vyplatí se zkusit Titan Q? Není to na pricnipu stále stereotypního Torchlightu?

  36. na xzone.cz změnili datum dostupnosti z „léto 2011“ na „vánoce 2011“ … :-D veškeré moje naděje na zázrak se rozplynuly … já vím, že bylo téměř jasné, že to o prázdninách vyjít nemůže, ale pořád jsem tak nějak v podvědomí doufal ;-) … ale vánoce už bych vcelku uvítal … snad Ježíšek nezklame :-P

  37. Jak psali na diablofans.com, že by vypadalo cool kdyby přidali Demon Hunterovi nějaký typ miniona. Tohle kdyby se opravdu uskutečnilo, tak bych musel přehodnotit svoje preference u výběru postavy a pravděpodobně by vyhrál DH. Už tak mě docela zviklává na svou stranu svým zajímavým příběhem a tím, že ho Blizzardi od začátku pojali jako takovou zkušenější a informovanější postavu oproti ostatním (co se týče situace v Sanctuary a postoji k démonům). A udělat Demon Hunterovi povahu Clinta Eastwooda mi přijde taky jako trefa do černého.

  38. Já až na kluky z gameparku a ze score taky ne. Cesty tam jsou udělané podobně jako v Titan Questu, většinou vedou k dalšímu pokračování hlavního questu. Když si chceš poexpit a zabojovat, tak můžeš odbočit. Mapy jsou dle mého úměrně velké, tak akorát. S dungeonem jsem se setkal jen v MP, kdy já (WD) a barb jsme dělali hlavní quest a Wizard se nám ztratil, našel dungeon do kterýho vlezl a umřel tam… ale asi tam loading nebude.

  39. Díky.. mám ještě jeden dotaz.. Nebloudil si po mapě? Tak jak tomu bylo v D2 ? Mne si vždycky v Titan Questu stávalo,že jsem vůbec nevědel kam mám jít… byla tam zbytečně obrovská mapa… jsou v Diablo 3 cesty po kterých máš jít? A jaké jsou prechody do dungeonu? Hodí tě tam hned,nebo je tam načítávání? Hm,a promiň že se tolik ptám,ale nepoznám nikoho kdo by už hrál Diablo 3 😀

  40. Nasiel som nieco chodte na diablo.com tuk explore the world of sanc…mate tam the world of sancuatry nad nim diablo a 3 III ako D3 tuk na to hodi vas to na prvu stranu spraute to 3 krat a hodi vas to na daku world of warcraft fan stranku chdte znej naspet a zopakujte to a hodi vas to sem http://us.blizzard.com/…o3/undefined napis Grats u broke it.this page doesn t exist or some other horrible error has occured. Idem skusat este napisem :-(

  41. Grafika je opravdu úžasná, na rok 2005 skvělý! A opravím všechny, kteří nepoznají rozdíl mezi 2D a 3D, protože tyto screeny podle mě vypovídají jasně o tom, že jsou ze 3D hry i když stále ne zcela zbavené 2D prvků (narozdíl od dnešní verze). Dnešní D3 je (stejně jako WoW založeno čistě na modelaci a příliš si nehraje s texturami.

    Rozhodně ale není čas na to dělat hned nějaké soudy. To, co jsme zatím viděli z nového Diabla 3 jsou hlavně dungeony a krajina. Žádné screeny s nějakým velkým městem jako tyhle ještě nevyšly, takže teprve až uvidím screeny třeba z caldea nebo Urehu, budu moct srovnávat. Jediné, co se zatím dá porovnat je vstup se sochami, který najdeme v obou verzích. Jedná se o tyhle obrázky:

    http://www.itechnologie.cz/…iablo3-3.jpg http://www.diablo3.cz/…screen12.jpg

    To, který z nich má v sobě více ducha Diabla a který je lacinnější a zároveň kýčovitější ať posoudí každý sám ;-)

  42. @tecka: Ted je to moderni. D2, TitanQuest, DungeonSiege, Sacred… Vsude musis jako na potvoru projit mirny pasmo, pak slapnout na rovnik, prebehnout polarni kruh a pak te pustej za hlavnim bubakem. Clovek si kolikrat pripada jak Willy Fog. Netvrdim, ze je to spatne, ale Pamatuju legendy (D1), kterym stacila 16ti patrova dira pod jednou vesnici a hratelnosti v klidu konkuruje vsem temhle cestopisum.

  43. Co tím sleduji, že v každé své hře jdou podnebné pásy po sobě ve víceméně stejném pořadí (vezměte si D2 – I. akt mírný pás, II. akt poušť, III. džungle, IV. „taková podivná planoucí krajina“, V. pochmurný sever; a teď WoW – v původním Azerothu pásy od mírného po džungli, první datáč potom „podivná planoucí krajina“ a hned po něm „pochmurný sever“ – a teď to samé? wtf?).

  44. Proč radši nepostneš ten obrázek, který se ti stáhl, když jsi mu kliknul na oko? :-D Na Incgamers už asi před 2 lety borci rozebírali celý zdrojový kód těch stránek, takže kdyby tam něco bylo, tak bychom to věděli už dávno. A další offtopic mažu, zůstaneme u tématu, díky.

  45. Me se to teda libi to stary D3, jsem z toho nadsenej a zaroven smutnej,ze to nevydali..

    Ale hlavne by me zajimalo, jestli pouzili pribeh ze staryho D3 nebo ne…protoze stari blizz north v tom byli majstrstici,tak doufam ze to po nich prevzali a neco dodali a pak by ten pribeh byl nejlepsi na svete..:) :-D :-) asi se jich nikdo neptal ze? jestli ho pouzili…..????

  46. No jak sa pozeram na tie screeny, tak toto je 3 rozmerna grafika, tak to som sa trosku sekol. Musim povedat naozaj, ze tvarovo je to uzasne, dokonca je neuveritelne ze sa im podarilo zachovat ten stary izometricky nadych a pritom je to 3D. Ale vyber farieb sa mi nepaci, 3D modely su zle a UI je otrasne a uprimne na tu malebnu grafiku v gameplay videu za Witch Doctora to nema.

  47. Joric, to co popisujes sa nenazyva zkaza menom world of warcraft, ale existuje na to nazov prechod do 3D grafiky. Pretoze toto stare Diablo 3 je 2D izometricka hra, kdezto sucasne Diablo 3 je 3D izometricka hra. Tento problem mali vsetky serie, ktore pocas svojej existencie presli do 3 rozmeru. U jednych je lepsie 3D(Supreme Commander) u inych 2D(Fallout). Z nejakeho dovodu su 3 rozmerne hry od Blizzardu farebnejsie nez ich starsi 2D predchodcovia(vid Warcraft 3).

  48. Má aj táto verzia čosi do seba. Ale som rád, že súčasné Diablo vyzerá tak ako vyzerá. Skôr by mi vadilo, keby úplne vynechali High Heavens. Zabiť pre zmenu anjela (veď sa v artworku na D3 objavil Imperius, nie?) by bolo osviežujúce. Aj vidieť niečo nové, peklo sme videli už dvakrát, nebo ani raz.

  49. Zdravím, nejsem si jist, ale poprosil bych moderátory o překontrolování překladu věty:

    „…Monk, který právě zabil vzácné monstrum pomocí skillu Plague Affix…“ z originálního:

    „Looks to me like the monk just killed a rare monster with the Plague affix.“ z twitteru Diabla.

    Zdá se mi totiž, že Plague Affix v tomto případě neznamená skill, ale že mostrum mělo předponu (slovník říká že Affix je předpona, přípona nebo affix) Plague, a proto po zabití se z něj stal zelený mrak. Čili že tento zelený mrak není monkovo dílem, ale dílem mostra a nepomáhá monkovi nýbrž ho zraňuje :)

Napsat komentář