Male Demon Hunter odhalen a rozhovor s tvůrci hry

demon-hunter-male Blizzard nám konečně ukázal
první obrázky mužské verze Demon
Huntera
. A aby tomuto velikému oznámení dodal na epičnosti, Jason
Bender (designer) a Christian Lichtner (vedoucí umělecké tvorby) se rozhodli
poskytnout rozhovor stránce Diablofans.com na téma Demon Hunter.

Konečně jsme se tedy dočkali a můžeme si prohlédnout protějšek
ženské Demon Hunterky:

male-demon-hunter-concept-nahled

Rozhovor mezi Diablofans.com a designéry Diabla 3:

DiabloFans: Máte v týmu nějaké ženy, které hodnotily
vzhled mužské varianty Demon Huntera?

Christian Lichtner: Ano, skutečně máme a skutečně ho
hodnotily, protože náš tým je složen z mužů a žen a tady v Blizzardu
nás zajímá názor každého jednotlivce. Získali jsme tak mnoho různých
názorů od všech umělců, designerů a programátorů, protože každý
může říci svůj pohled na danou věc, zvláště když se jedná o design
herních charakterů. Je pro nás opravdu důležité, aby se charaktery líbily
širokému spektru fanoušků a komunitě samé. Chceme si být jisti, že jsme
vytvořili něco nového a zároveň se drželi příběhu a pozadí každého
charakteru. Máme zde postavu bojující z dálky, která umí bojovat
i jinými způsoby, spíše něco jako postava bojující z dálky s něčím
navíc. Takže ano, názor žen v našem týmu je velmi důležitý.

DiabloFans: Odkud jste čerpali inspiraci při tvorbě
mužské verze Demon Huntera?

Christian Lichtner: Tato otázka nám již byla mnohokrát
kladena a těžko se na ní odpovídá. Je jasné, že mnoho věcí se od
konceptu Demon Huntera automaticky předpokládá, myslím tím něco jako:
všichni jsme fanoušci tohoto univerza, hrajeme počítačové hry, čteme
komixy, sledujeme filmy a televizní pořady, dokonce máme rádi knihy
o umění a podobné věci. A všechny tyto věci nám dávají jistý náhled
na tuto postavu v různých formách. Ale u Demon Huntera bylo
nejdůležitější, že je to postava bojující z dálky. V důsledku jsme
ho pak udělali trochu více houževnatého, hubenějšího, dost možná
podobného typu Trenta Reznora nebo Clinta Eastwooda, něco jako zloduch, který
není tak tělesně stavěný. Chtěli jsme si být jisti, že to lidé pochopí
tak, jak jsme to vytvořili, tak aby po pár minutách hraní řekli: „Jasně,
o tomhle ta postava je.“ Také jsme chtěli, aby bylo jasné, že se jedná
o postavu se dvěma kušemi, mnoha „udělátky“ ve stylu Van Helsinga nebo
Kate Beckinsale z Underworldu. Jde o to, že tohle byl jen původní námět a
my se opravdu snažili, abychom vytvořili něco nového a jedinečného tak,
aby se nestalo, že přijdete a řeknete, „Jasně, tohle vzali
odtamtud.“

DiabloFans: Jak už jsme se dříve dozvěděli, mužská
verze Demon Huntera byla vrácena zpět k animátorům k přepracování.
Můžete říci něco více o tom, s čím jste nebyli spokojeni?

Christian Lichtner: To je dobrá otázka. Povím vám o tom
trochu více. Pokaždé, když vytváříme nový charakter, snažíme se o to,
abychom vyplnili díru. Myslím tím to, že jsem opravdu potěšen a šťasten,
když slyším lidi říkat například „Mým favoritem je Monk.“ nebo
„Já mám rád Barbara.“. Jestliže se lidé nemohou shodnout na tom, která
postava je pro ně nejzajímavější, pak je to jedině dobře, protože pak
jsme naši práci odvedli dobře. Různí lidé mají rádi různé postavy
z různých důvodů. Opravdu jsme chtěli, aby byl Demon Hunter temnou
postavou, aby se pohyboval na hranici dobra a zla. Stále je to samozřejmě
hrdina, ale už loví démony tak dlouho a už tak dlouho je ponořený v tomto
prostředí, že převzal některé démonské charakteristiky. Jednotlivé
charaktery by měly mít vlastní atmosféru a jsme velice rádi, když víme,
že každému se líbí jiná postava. Jedním z našich cílů je vytvořit
takový charakter, aby na každého působil trochu jinak. V případě Demon
Huntera byly animace hotové až zbytečně příliš brzy. Byly dobré a
vypadaly skvěle, ale neseděly nám moc k temné povaze postavy. Takže
ještě jednou, toto je postava, u které jsme se chtěli vrátit trochu zpět
k Necromancerovi, jen o něco temnějšímu. Také jsme chtěli, aby tato
postava věděla vždy o něco více než ostatní. Ví, že se blíží
démoni a kde se schyluje k bitvě. Prostě jsme potřebovali animace, které
by to podpořily.

Christian Lichtner: (doplněno k rozhovoru až po jeho
dokončení – pozn. red.)
Během rozhovoru jsme špatně pochopili
otázku ohledně animací Demon Huntera a rádi bychom to upřesnili. Zrovna
jsme dokončili přípravu charakteru k oznámení na www.diablo3.com a samozřejmě jsme kvůli
tomu museli přizpůsobit úhel kamery při natáčení, což bylo nesmírně
obtížné. Postava je na tom aktuálně velice dobře. Demon Hunter má jedny
z nejzajímavějších schopností, které jsme dosud vytvořili, a tak jsme si
na jejich animacích dali hodně záležet. Nemůžeme se dočkat, až je
uvidíte v akci.

DiabloFans: Jak daleko je Demon Hunter ve vývoji
v porovnání s ostatními postavami?

Jason Bender: Tahle postava přišla samozřejmě o něco
později, protože jednotlivé postavy jsme vytvářeli postupně. Ale mnoho
skillů je hotových a funkčních a stále testujeme jejich vzájemnou
součinnost a tato práce nás opravdu baví a snažíme se nalézt nejlepší
způsob, jak je skloubit dohromady. V tuto chvíli je již mnoho věcí
v hodně pokročilé fázi, takže jsme schopni hrát a trávit mnoho času
s Demon Hunterem, což je také důvod, proč nás to tolik baví.

DiabloFans: Bude Demon Hunter bojovat spíše ze zadní
linie vzadu společně s Wizardem a Witch Doctorem, nebo spíše v té
přední s Monkem a Barbarem?

Jason Bender: Demon Hunter má několik schopností na
krátkou vzdálenost, ale jinak je určitě považován za postavu bojující
z větší vzdálenosti a Wizard s Witch Doctorem bojují o něco blíže
k nepříteli. Takže většinu času budete za Demon Huntera vzadu, ale kvůli
povaze některých skillů (které nejsou zaměřeny na lučišnictví a ani
k nim nepotřebujete dvoje kuše), jako jsou pasti a různá mechanická
udělátka, se dostanete i blíže do boje nebo je použijete k útěku. Demon
Hunter má tedy několik zajímavých schopností, které mu dovolují utéci
z boje – například pomocí pasti. Skvělé je na tom to, že je to
kombinace Wizarda (boj z dálky) a Monka (pohyblivost). Pokud jste tedy dobří
taktici a stratégové, pravděpodobně budete bojovat na obou frontách (jak
zblízka, tak zdálky). Ale samozřejmě díky střelným zbraním budete
většinu času opodál.

m-dh-creating-a-choke-point-nahled

Demon Hunter vytvořil úzký
průchod pomocí pasti.

DiabloFans: Má tato postava nějaké schopnosti pro boj
zblízka?

Jason Bender: Ona je spíše zaměřená na luky a kuše,
vždyť její primární zbraň je užívaná na dálku, ale vzhledem k jejím
„udělátkům“ se pohybuje v různých vzdálenostech od boje. Není to
tak, že by vzala kladivo a někoho jím praštila, ale spíše tak, že
položí past na zem a pokusí se do ní nalákat nepřítele. Jde spíše
o ovládnutí bojiště než přímém boji zblízka.

DiabloFans: Dočkáme se kromě Multishotu ještě
nějakých starých známých schopností? Něco jako Guided Arrow (naváděná
střela)?

Jason Bender: Multishot nebude fungovat tak, jako fungoval
v Diablu 2. Rozhodně jsme se znovu podívali na střelbu v Diablu 2 a
snažili jsme se ji nějak zakomponovat do Diabla 3. Jak upravit Multishot?
A jak Guided Arrow? Chceme to důkladně zvážit, přehodnotit a zakomponovat
do Demon Huntera. Existuje hodně fanoušků těchto schopností a i my sami je
máme rádi, takže chceme zajistit, aby ve trojce v nějaké podobě byly.
Chceme docílit toho, že vezmeme dobré věci z Diabla 2, přidáme k nim
nové nápady a vložíme je do Diabla 3.

m-dh-battle3-nahled
DiabloFans: Bude Demon Hunter používat k boji i jiné
elementy než je oheň? Nebo nám je dají až použité runy?

Jason Bender: Povím vám něco o herní stránce tohoto
problému a Christian rozebere umělecké zpracování. My chápeme Wizarda jako
postavu, která je založená na bleskové, mrazivé a ohnivé magii. Demon
Hunter je spíše takový podlý, používající různá „udělátka“. Co
vlastně myslíme pod pojmem „udělátka“? Různá ostří, ostny nebo
střely, ale zároveň ovládání chování démonů a schopnosti blízké
stínové magii. Oheň jsme použili proto, že je poměrně běžný, vyskytuje
se přirozeně, a pak tu je právě stínová magie, která je Demon Hunterovi
mnohem bližší než například Wizardovi.

Christian Lichtner: Ano, z uměleckého hlediska jsme se
snažili podpořit přesně tyto elementy. Co tím chci říci je, že jsme se
snažili, aby každý charakter a jeho schopnosti byly odlišné od ostatních.
Minimálně v PvP je to důležité, abyste mohli okamžitě poznat, proti komu
stojíte, jestli to je Monk, Barbar nebo někdo jiný. To je samozřejmě hodně
náročné a složité s přibývajícím množstvím skillů. Nelze prostě
udělat jednu schopnost jen červenou a druhou jen modrou. Je nutné udělat
zdravý mix všeho dohromady. Zkrátka se snažíme tyto věci od sebe odlišit
co nejvíce. Například u Demon Huntera se snažíme, aby vypadal více temně
než ostatní. Temně fialová, červená a podobné barvy, které si každý
spojí s démonickými věcmi.

Jason Bender: Ano, pokud například past vypadá jako
dynamo a měla by vysílat blesky, potom použijeme blesky. Ale rozhodně se
nestane, že by přivolala mraky, hromy a blesky. Takže pokud vypadá jako
dynamo, mělo by vám dát elektrickou ránu, je to tedy více materiální
záležitost.

DiabloFans: Když už jsme u toho, jak budou vypadat pasti
v PvP? Uvidí je nepřátelé?

Jason Bender: No, pojem past je jen naše pracovní
označení, je to spíše takové udělátko. Pokud hodíte na zem věc, která
bude střílet blesky, pak to opravdu uvidíte. Stejně tak jako uvidíte
Wizardův skill Hydra. Máme ale také pasti, které jsou neviditelné, zatím
se ale snažíme je do hry nějak vhodně zakomponovat. Musíme se rozhodnout,
jestli něco takového ve hře chceme, nebo ne. Jak už jsme ale říkali, jsou
to spíše taková udělátka, která rozmístíte po bojišti. Monstra si jich
nebudou všímat, vběhnou do nich a hráč tak bude moci před nimi utéci.
Což je skvělé, v PvP se ale bude muset hráč rozhodnout, jestli proběhne
místem plným otáčejících se ostří, nebo proběhnout kolem Hydry.

m-dh-fan-of-knives1-nahled DiabloFans: Můžete nám říci něco více o tom, jak
funguje skill Sentry?

Jason Bender: Sentry by měla být taková standardní past,
podobně jako je Hydra. A pomocí run změníte její fungování. Nechci nyní
zacházet příliš do podrobností, protože je to stále ve fázi vývoje. Ale
už jste viděli, co runy dokážou s wizardovými skilly a co konkrétně
provede s Hydrou, ale v případě Demon Huntera si můžeme dovolit udělat
mnohem šílenější věci, zvláště když máme zkušenosti z tvorby run
pro Wizarda. Mnoho z nich hodláme využít právě u Sentry skillu. Je tu ale
mnoho dalších pastí, které střílejí rozličné věci, když na ně
šlápnete. Takže základní verze Sentry bude dělat přesně to, co od ní
čekáte – bude střílet šípy.

Ve zbytku rozhovoru se čtenář dozví, že resource systém Demon Huntera
je stále ve vývoji a že Demon Hunter může používat obouruční kuše a
luky, a že tu možná také ještě bude možnost kuše v jedné ruce a
v druhé toulec se střelivem (šípy apod.).

Celý rozhovor je k dispozici na http://www.diablofans.com/…emon-hunter/?…

322 komentářů u „Male Demon Hunter odhalen a rozhovor s tvůrci hry

  1. KUFI: No, ale zas se bude jediný štvát s manou, jak to tak vidím a to summonění ze začátku taky asi nebude nic moc. Vidím podobný zážitek jak za necra – nejdřív strašně slabý a později pekelně mocný. Aspoň že teď bude mít snad od začátku nějaká silnější útočná kouzla, než byly pošahané Zuby. :)

  2. Xar: jak sucho…to mozna tady :) Ale jinak se skoro denne dozvidas neco novyho. Tuhle rozebirali treasure seekera, obsirne se venovali dodge, zmene run, provazanosti skillu na typy zbrani, upresnily tiery setu, a doktorovo gargantuan je prej natolik „cool“, az je ho temer skoda na class skill :) Konecne taky finisujou se skillama a vsechny akty maji hratelny od zacatku do konce. A taky se objevily pekny artworky ranny verze DH, ktery me osobne se libi mnohem vic nez jeho finalni podoba.

  3. Psychopat: Podle všeho tou lokalizací myslel český obal na CD, v druhém příspěvku se nezmiňuje že by obal nemohl být v češtině, jen psal, že není český dabing a ani titulky ve hře. Prostě a jednoduše tiskárna (nebo jak se ta cipovina co dělá obaly jmenuje) dostala za úkol vyrobit obal na diablo 3. Mimochodem pamatujete na tu aférku se SC2, kdy se taky tak měsíc před vydáním na net dostali fotky (a myslim že i video) balení nějaké edice SC2? Tak tohle by mohlo být něco podobného.

  4. To co tu pisete som este v zivote nepocul. Ze by Blizzard North nebol sucastou Blizzardu? Technicky to bola vetva Blizzardu, ale pamatam si, ze mnohi ludia povazovali Blizz za naj firmu hlavne preto ze vytvorili seriu Diablo a o nejaku pobocku sa nezaujimali. Takze to ked EA Canada vytvori NHL tak to je ich hra a nie hra EA? Ved EA Sports = seria NHL. To znamena ze Diablo nepatri ani northu ani sillicone and synapse ale blizzardu. Maju na tu znacku odjakziva prava? Maju. Tak potom je to ich. To nie je situacia typu westwood a prava na C&C kupene firmou EA.

  5. Jo, jenže tu měl na svědomí český distributor, kterým byl v té době tuším CD Projekt, který dělal lokalizace do mnoha her. Nyní je distributor ADC Data, což je firma, která se primárně zaměřuje na distribuci IT hardwaru a distribuci her od Blizzardu má jako „bokovku“.

    Sordahon: Beru tě za slovo. Stejně Blizzard už před pár lety potvrdil, že lokalizace do dalších jazyků nebudou a pochybuju, že ABC Data se o to budou starat.

  6. Byly to dva rozdílné vývojářské týmy. Silicon & Synapse a Condor. Silicon & Synapse se poté přejmenovali na Blizzard. Potom za nimi přišli tehdy Condor s nápadem na tahové RPG (Diablo). Blizzard je najal jako celý tým a poskytl jim prostředky a technologie. A tak vznikl „podtým“ (technicky zaměstnanci) pod jménem Blizzard North.

    Co se týká té prezentace, tak toto video bylo o historii Blizzardu jako takového. Blizz North jsou přeci jen větev Blizzardu. Skoro nikdo z nich už u Blizzu nedělá, tak s kým by jsi chtěl dělat interview? ;-) :-D

  7. Tib3rian: jak nepatri blizzardu north? dyt oni udelali D1 a D2 a soucasny blizzdard si to ted vzal na starost… pritom nebyt Blizz.north tak D2 neni a neni nejlepsi RPG hra minulosti a si myslim ze i soucasnosti a tak to bude i do budoucna…

    Ale stale nechapu jedno,blizzard a blizzdard north byli uplne jine skupiny ne? jiny spolecnosti?? nebo to nebyla nahoda ze meli stejne jmeno skoro??

  8. Jasne asi mate pravdu ja nepoznam historiu Blizzardu tak dobre, ale preco ignoruju vlastnu hru pri pohlade do vlastnej historie? Ta hra nepatri byvalim clenom Blizzardu North ale im. Pre ziveho boha ved robia pokracovanie dvojky a nie jednotky. Nadvazuju na nu pribehom, preberaju z nej herne mechanizmi, to je nejake divne podanie veci. Takto sa hype na dalsi diel serie nerobi.

  9. Blizzard North ignoruju a sami tam hovoria o firme Silicon & Synapse, ktora ma z Blizzom spolocne velke h… Toto vobec nechapem co to ma byt za nezmysel. D2 je ich najlepsia hra, je to stale ich znacka, vydavaju na nu patche, staraju sa o nu a ani sa tam o nej nezmienia? To musi byt nejaky fail.

  10. Titan ma predsa vyjst na konci roku 2014, co to sem pre boha tahate. D3 vyjde bud tento rok, alebo do konca marca 2012 alebo v najhorsom v lete 2012(tomu by som dal tak 15% sancu). To je absolutne iste na 100%. Blizzard to uz potvrdil. Pesimizmus je jedna vec, iracionalna panika druha. A ja uz som myslel ze s takymito nezmyslami je pokoj.

  11. Ach ten můj věčný pesimismus. Doufám, že D3 vyjde co nejdřív, jinak se taky může stát, že se na pár let opět odloží díky megalomanskému projektu Titan. Blizzard začal stahovat veškeré volné síly, které se podílely na WoW právě pro zmiňovaný projekt o kterém tvrdí, že to bude to „nej“ z jejich dílny.

  12. LOYF: Dane sme aj my brali minulý týždeň a rovno som na tej hodine spomínal na časy keď sme sundávali Diabla my dvaja a ako nás stále väznil :D. No od kolovky sa dostať k tomu čo je Diablo teraz. Mali dlhú cestu alebo niečo fajného húlili. Alebo boli inteligentí a nesedelo im niečo s takým potenciálom.

  13. BoB: diablo melo byt puvodne claymation hra, jeslti ti to nic nerika, tak chobotnice z druheho patra bude vystiznejsi :) ale udelali to v 3d… libil s ejim koncept a zrovna zacli v 3d, tak se do toho pustili… a taky byli strasne pysny na trailer k diablu 1… ale o diablu 2 sjem nic nepostrehl.. a to jsem koukal 48 minut misto prednasky o danich xD

  14. Vy s tím naděláte. Náhodou třeba relentless až wrathful hadry vypadaly drsně, zejména ve hře rozpohybované a když jste si zneviditelnili u některých helmu. ;) Ale přidávám se k tomu, co tu už kdysi psal Garn. Víc by mi do D3 sedly méně přehnané hadry, menší náramenníky apod. I když jak se dívám na obludnou masku witch doca… Ale ten asi holt má být obludný.

    OT otázka: Co si myslíte o fury? Jsou lepší semaforové kuličky, nebo kontinuální baňka s tekutinou, ke které se zas vrátili? Osobně se mi pro disproporčnost semafor moc nelíbil, tak jsem rád, že je baňka zpátky. A celkově fury hodnotím kladně, teď jsem zas nainstalovat po letech D2 a jediné, co mě občas u barbara štve, je mana. Když člověk delší dobu bije např. double swingem, tak je pak pořád na nule a nemůže si ani zařvat nebo poskočit, takže musí kupovat modré lahvičky nebo dávat body do energy (věci s kradením many mi ještě nepadly).

  15. Zdravím místní fans Diabla 3 a rozšířím vaše řady.Dívám se na ofic, stránkách na postavy v muž. a žen. provedení a musím uznat,že některá z obou variant vypadá vždycky o něco lépe.Je to možná dáno věcima co mají na sobě,takže na začátku v 1 levelu takhle určitě nevypadají.Např Witch doktor se mě v ženském provedení líbí víc,naopak barbar jako chlap je zase lepší.Jediný dilema mám jak to rozjedu v kouzelníkovy a hantrovi.Jinak jsem stejně ,, nadrženej“ na trojku jako vy. ;-)

  16. Uvidíme… nechme se překvapit, já Blizzardu věřím, ale prostě odjakživa mají různé rasy a povolání své pevné charakterové rysy… jako např. Gandalf, Gimli atp., čarodějové, trpaslíci, chodec atp. Samozřejmě to by se do takové hry nehodilo, ale přesto by se k tomu tak dle mě mělo přihlížet. Třeba barbar je prostě udělaný skvěle i v DII, lépe bych si ho nepředstavil, ale třeba vidět kouzelnici v plné plátové je pro mě nepředstavitelné :D. Ale je fakt, že v DII vlastně měla taky celku objemnou zbroj a přesto to vypadalo dobře, tak jak píše Bubba, charakter to dost odlišilo od ostatních, zároveň to vypadalo dobře… no vlastně s vámi souhlasím, ze zhora to bude jistě nakonec vypadat v pohodě, tak se omlouvám za flame :). Na všem je něco—

    BTW: Mangu absolutně nesnáším, neznám větší error grafiky :D!

  17. Tenhle problém nevkusně velkých kusů brnění už se jednou řešil, konkrétně šlo tuším o hlemy. Jestli si dobře pamatuju, tak tehdy někde zaznělo, že to Blizzardi dělají kvůli tomu, aby bylo na první pohled ve hře rozeznat, o jaký charakter se jedná. A myslím, že na tom něco bude. Ve hře bude ta postava tak 10× menší než na tom obrázku, takže věřim, že to nakonec nebude tak výrazné a opravdu to poslouží jen jako rozlišovací prvek.

  18. Mne osobne sa „čačané“ zbroje celkom páčia. Vo WoWku a niektorých MMO je to síce už dosť prehnané ale napríklad v TES také daedrické brnenie bolo cool 8-). Diablo sa našťastie drží pri zemi. Ako písal LOYF je tam akýsi kompromis aby si to zachovalo „vážnu“ tvár a aby to bolo epic.

  19. v Africe jsou rádi, že maj vodu xD a teď tam padá jedna diktatura za druhou… takže D3 je to poslední co je bude zajímat xD a je pravda, že se nelze zavděčit všem… vemte si na jak velký trh (ano pořád je to firma a ta musí myslet na ostatní a nejen na opravdové fandy), takže to co zatím vidíme je jakýsi kompromis mezi wowkem a lineage 2… mám na mysli velikost zbraní a armorů a ne grafiku atp… a já nemám důvod pochybovat o tom, že to bude fungovat skvěle

  20. Josef: Tak jsem se teď schválně mrknul na stránku s charaktery na d3.com a nezdá se mi že by všichni byli okovaní :) Příjde mi že to jejich brnění k nim celkem pasuje. Každopádně to cos psal ohledně velkých kusů brnění, tak někdy to vypadá komicky, někdy blbě a někdy to celkem sedne, je to kus od kusu, názor od názoru … Mně osobně třeba ty velký nárameníky nijak nevadí :) Asi jsem už jsem si zvykl. Víš jak prostě nejde se zavděčit všem. V zemích východně od nás a jejich manga stylem jsou zvyklí na úplně jiný vzhled zbroje, jinak se na to budou dívat v africe, americe … :) U nás, kde středověk hrál velkou roli a všude okolo nás dýchá ještě spousta gotické atmosféry, je takové fantazy zvětšování zbroje poněkud nepředstavitelné, jelikož si to dokážeme představit, že křehká postava takovou věc prostě neunese a nebo se v ní nepohne. Ale to bysme zase zabředli do diskuze o obouručním luku apd. ;)

  21. Bubba: Něco pravdy na tom co píšeš je, ale přesto, všechno má své meze… Pokud se chceš odlišit, je fakt, že to uděláš jen vybavením, ale prostě křehká schránka nemůže pojmout tak těžké brnění s kterým má i barbar problém… a mít na rameni kus plechu, kterej tě při každém pohyvu přetně tětivu nebo rovnou setne hlavu z krku, to už je moc daleko… lepší by bylo pro kouzelnici udělat nějakou pěknou róbu se znaky run, zajímavým zpracováním, barevností… i takhle by to šlo a nevypadalo by to tak blbě dle mě… Ale chápu co chceš říct a asi to tak je… nicméně šlo by to lépe, dle mě by se měli trochu orientovat povoláním a charakterem… nemusí mít každý cáry plechu a všechno plech… je to pak i dost jednotvárné :-?

  22. Josef: Záleží z jakého úhlu se na to díváš. Představ si že tvoříš epického hrdinu, jak uděláš aby vypadal jinak než obyčejný člověk? Musíš mu dát nějaké prvky, které ho odlišují od ostatních. Musí budit respekt a odstrašovat nepřítele a většinou právě barvy a velikost výzbroje v tobě vyvolají pocit té výjimečnosti. Funguje to tak i v realném životě, že i nepraktické věci dokáží už jen svým vzhledem odstrašit nepřítele, třeba za doby Napoleona apd. taky by měli větší úspěch s luky, ale přesto používali pušky které byly pomalé, ale za to hlučné, nosili rudé oblečení, aby všichni viděli kolik jich je a odstrašili už jen pohledem na jejich množství ;) To, že blizzard vzal tyto reálie a ještě je trochu nafoukl, už je pak čistě věcí vkusu. Některým se to líbí a připadají si tak výjimečnější, druhým se to nelíbí a chtěli by něco střídmějšího, kompromis v tomhle asi neuděláš ;)

  23. Caldeum: je pravda že toho letos výjde hodně a už mě to také napadlo že i z tohoto titulu si počkají na únor, březen. Co se týče armoru, já být kouzelních tak si pro větší bezpečí také vezmu plnou plátovou. Teoreticky pokud to člověk vezme na pohyb, byl by vlastně jediný kouzelník kdo by mohl bez problému nosit plnou plátovou :-) skoro pořád jen stojí a šmrdlá rukama v tom by ho moc neomezovala, rozhodně méně nežli Barbara v boji. Mrkněte na statečné srdce, to byly barbaři a žádného jsem neviděl v ničem jiném než sukni. :-)

  24. Co si vůbec myslíte o třídách brnění a jejich použitelnosti charaktery? (Systém DrD,D&D) Hry zakládající se na těchto systémech to tak mají a mě to příde dobré… Těžko si představit křehkou sorceresku s ANCIENT armorem jen díky vytažení strange bodů… Stejně tak bych viděl DH spíše v pěkném koženo látkovém, hnědo zeleném… ikdyž tady to spíše není hraničár, ale démonický lovec, tak budiž jiné barvy, ale pořád by to měla být postava obratná a lehce oděná… Čím dál více mi vadí ty nesmyslné a obří cáry plechu na remení, rukavicích atp. Je to moc přearmorované, těžké, neobratné, překážející a i nositeli nebezpečné… Jak by DH byl hezký bez těch cárů a s méně oplechováním… i v animaci na D3.com mu to rameno překáží s kuší… Naprostá zbytečnost dle mě… Cesta blizzardu v D3 se mi zatím líbí, jen tohle mi vadí, vše zbytečně moc robusní armory s nesmyslnými prvky a to i u křehkých postav… Kouzelnice by přeci jen měla míst spíše kožené rukavice a róbu, nemyslíte? Sem zvědav na vaše názory a ani to není tolik OT :)

  25. pro nepříliš zdatné angličtináře: Liberation.fr se ptá jestli by jim Mike Morhaime a Frank Pearce v nedávném interview mohli říct datum vydání DIII odpověd: Bohužel ne. Jen že se snačíme hru dodělat tento rok. Vývoj je technicky dokončený, pokračujeme v dalším testování. ANO, MÁ HODNĚ ŠANCÍ DOSTAT SE NA PULTY KONCEM ROKU 2010, to vám teď ale nemůžeme plně zaručit. trochu sem to zkrátil

  26. Ať se snažím sebevíc, tak nemůžu najít žádné nové obrázky ani videa(ingame nebo gameplay). Poslední jsou z Blizzconu 2010 a od té doby se po Diablu 3 slehla zem:-( Buď si tvůrci uvědomili, že zahájili „hype“ moc brzy a trochu zbrzdili, nebo naopak finishují a chystají veliké překvapení:-)

  27. njn,lidi se nudi pri cekani na Dcko 😀 jde to poznat,uz se vymysli blbosti,jen aby bylo o cem psat 😀

    jinac u hry to jde poznat jesli tam je 30 nebo 60 fps – jde to pak plynuleji a jde to videt..nejde o snimky,ale proste to jde plynule pak:) a u monitoru to jde taky poznat – kdyz mate 30Hz tak to na vas blika a boli vas z toho oci,ale kdyz uz mate vic jak 60 tak to uz nepoznate jestli mate 100 nebo treba 10000Hz,a nad 60 uz vas oci neboli…;-)

  28. tak jako nechcu nic rikat ale kazdej vidi jinak nevim jak je to presne s fps ale 25 u hry neni good jako jinak mam kamosa co proste pozna od pohledu 5 milisekundovej monitor fakt ze jo tak nevim proc by nekdo nemohl poznat rozdil mezi 30 a 60 fps jeste je rozdil jestli analog nebo digital analog 25 fps musi blikat snad kazdymu

  29. schvalne: vzhledem k tomu, ze utube prehrava vsechny videa s 29,9fps tak nevim co jsi tim chtel rict. Ale opet te nepotesim, prave tu prede mnou lezi dekadickej citac, kterej mi multiplexuje vstupy do 7segment displeju, pri 40 a 50Hz displej dela co? Bliká. Blikani uz je temer neznatelne, kdyz displej spoustim pri vetsi frekvenci jak 60hz. Teprve tehdy do toho vstupuje setrvacnost oka. Jestli by sis nemel zajit k ocari ty ;)

  30. schvalne:Presne jak pisou kolegove, bez synchronizace ti je 25fps k nicemu, neni to plynule a u filmu se s tim setkavas vpodstate denne, prestoze jsou nataceny s 25fps. V drivejsi counterstrike dobe nikdo dobrej na min jak 85fps nehral, povetsinou jim stacilo nad 100+fps a kdybys takovemu hraci tenkrat rekl, ze nepozna rozdil mezi 60fps a 100fps tak by se ti vysmal a rychle vyvedl z omylu ;)

  31. @ schvalne

    To máš jako kdysi s natáčením televize na kameru. Oko sice zachytí třeba 24 fps a na obrazovce ti jede 25 fps, ale ty zobrazení a vnímání se přesně nekryjí, takže občas vidíš (podvědomě) jen černou obrazovku a to ruší. Mimochodem je to poznat i na filmech.

  32. Ohledně těch vašich očí… problém je pouze v nemožnosti synchronizace 25snímků z GK a 60(nebo více) snímky na monitoru. Pokud docílíme na GK více snímků než je obnovovací frekvence monitoru, většinou žádné problémy nepozorujeme. Samozřejmě nejlepší by bylo srovnat frekvenci monitoru a počet snímků z GK + zapnout vertikální synchronizaci. Každý člověk na světě vidí trošku jinak, ale myslet si, že rozeznám 25hz,50hz,100hz,600hz je bláhové až naivní.

  33. já: Tak s tím jdi k doktorovi, že máš vyvynutější zrak než zbytek lidstva a až o tobě uvidím nějakou reportáž v novinách „Čech má nejlepší zrak na světě a jeho oči dokážou stíhat 60 snímků za sekundu“ tak se ti tu klidně veřejně omluvím.. do tý doby raději šoupej nohama a mlč, když tomu nerozumíš ;-)

  34. schvalne: a ty si zopakuj fyziku základní školy…nejsem jediný, kdo vidí znatelný rozdíl, mezi 30 a 60fps…navíc jse spoutsta joudů, kteří se dokonce nechali marketingem překecat a uvěřit lži, že 30fps(u konzolových her často 22!) je pro oko naprosto plynulé..gratuluju..si další z nich

  35. Njn problém D2 enginu bol v tom, že pôvodne nebol stavaný na 800×600 (čo bola chyba, pretože pri tomto rozlíšení mal hráč problém vnímať vzhľad a detaily creepov- čo napríklad u Ancient Horadrimov bola veľká škoda) a patche, ktoré znásobovali počet nepriateľov (na lokáciu) oproti pôvodným počtom. Vrcholom všetkého bola hellfire torch, pri ktorej napr. zeal paladinovi šiel firestorm skoro neustále. Výsledok- engine, v ktorom sa strácajú hardwarovo náročné detaily. Mimochodom podľa mňa je dobré, že D3 vyvíjajú iní tvorcovia- stačí prihliadnuť na výsledok práce niekdajšieho Blizzard North → fail (príkladom je Hellgate London alebo nedokončený Mythos). Torchlight je vďaka úšpesnému klonovianiu Diablo 1 (a hudbe Mata Uelmena) výnimka ;-).

    Caldeum: Skôr ani vyjsť nemôže, pretože o bete budeme počuť najskôr v máji (a ani to nie je zárukou toho, že ju spustia). Teda pokiaľ neveríš konšpiračným teóriam typu „utajená beta“ :-D.

  36. diablo 2 se vždy seká…protože snímkování bylo bravůrně nastaveno napevno..a to na ubohých 25FPS..kvůli animacím..v té době to byl technologický odpad, který mi snižoval samotnou hratelnost…kdyby ale diablo 2 jelo na hladkých 60FPS, tak do dnes nehraju nic jiného, ale tohle mě odradilo

  37. Psychopat: Já si pamatuju, že když jsem zkoušel na své hodně staré sestavě pustit D2, tak menu bylo totálně rozhašené, všelijak barevné a naprosto nečitelné. Nakonec jsem se ale proklikal až do hry a ta byla úplně v pohodě a nesekala se. Musel jsem se tak naučit přesně kam kliknout po paměti abych pokračoval v rozehrané hře. :-D

  38. Tož SC2 jsem rozjel na celkem slušné detaily, občas se to zpomalilo, ale nikdy vyloženě neseklo. Hrát to šlo v pohodě, přesto mi neustále vyskakovalo okno, že bych možná měl ubrat. 😀 Doufám, že bude D3 nanejvýš na téhle náročnosti, radši snad trochu níže. Přeci jen u SC2 nešlo o tak zběsilá a dynamická jatka, jakými má D3 být.

  39. Tak multiplayer byl horší no, to je fakt, když si necomancer pořídil moc velkou školku, nebo se sešly sorcky co měly moc nabušený firewall atp., tak to potom bylo obrázkové čtení :) Já mám 8 let starou sestavu a věřím, že mi to pojede bez problémů, BLIZZ pro to udělá vše ;)… ale to je zas OT.

    Doufám, že po tomto nebude moc dlouhé informační sucho… je to fakt na umření, když se dlouho neobjevuje nic dalšího :(. Ještě nevyšlo ani DIII a já už se těším na datadisky a jsem zvědav, co mají za esa v rukávu, jaké nové postavy atp.

  40. Can i run it ? … kto sa pyta na min konfiguraciu dajte si do system req. ( can i run it ) Starcraft2 a ako bolo povedane malo byt to byt o kusok mensie … tymto by sme tento ot skoncili a teraz podme s5 k diablovi … inak 1.3.2010 je reset ladderu na AHG tak kym d3 vyjde stihnem spravit aspon mf sorcu a.i :-))

    este som sa nevyjadril k male DH vyzera dobre taky nabuseny 😀 bude to moja druha postava hned po barbarovi ktory je podla mna najviac epic husto husty starec , milasik

  41. TO Garn: Další možnost jak se dostat ke klíči k darkspore je pokusit se ho někde vyhrát. Mně se to takhle povedlo jak se SC2, tak i teď v darkspore. Co se týče Darkspore tak celkem legrace, akorát mi vadí to množství hrdinů, nemám k nim pak takový osobní vztah ;) K tématu, male DH vypadá přesně tak jako DH ženská, museli udělat taky nějakýho frikulína i pro ženský 😀 Osobně ještě nevim co budu hrát, většinou se můj výběr odvíjí od toho co si vyberou kámoši, ať máme každej něco jinýho. Ale zatím asi wizard :) a další v pořadí monk 😀

  42. Pokud mluvíš o Darkspore, tak jednotlivý vlny rozesílání jsou od čtvrtku od 6 do pátku do 6 a beta je puštěná jen o víkendu. A myslím, že ti klíč přijde, testuje to strašně málo lidí na to aby měli nějaký feedback.

    EDIT: A kdyby ti přišel key, tak mi tu napiš vzkaz, mohli bychom zapařit. =)

    Co se týká výběru hráčů, tak každá firma má jiný algoritmus výběru podle preferencí. Klíče se rozdávají po vlnách. Ve Starcraftu 2 jsem byl přihlášený jako obyčejný smrtelník, co nemá koupený Starcraft 1 a má nabušený comp a dostal jsem se na řadu měsíc před koncem tuším 4 nebo 5-ti měsícové bety. Takže i obyčejný smrtelník má šance dobré bych řekl.

  43. OT: rozmyslam ze kupim d2:lod bestseller ( najviac ma zaujima ci to este hra tolko ludi na to aby sa pretahovali postavi, hlavne cesi a slovaci [ kto hral na bnete alebo realme vie o com pisem ] ) tak sa da nabuchat 85 aj viac s gearom za tyzden hrania inak ma to uz nebavi ;-) musim proste hrat nejaku diablovku a tq,torch. som presiel davno , sacred nechcem nepaci sa mi to a na tu spaceoidnu diablovku mi este nedosiel mail s betou hraval som asi pol roka na Hellgate , a bavilo ma to, bud sa chodili ballruny alebo mf ba dokonca tam mali vlastny mod na hellfire torch a anihilus ci ako sa vola ten modry kamienok 😀

  44. Garn: jo to co rikas to je sice pravda, ze do beta testingu se takto prihlasis – taky jsem to chtel udelat hned po blizzconu,udelal jsem si account,ale beta testovat nemuzu… Protoze musis mit aspon jednu hru od blizzardu na battlenetu registrovanou a ja nemam ani jednu,takze se nemuzu prihlasit a pokud pekna22: taky nema zadnou reglou,tak se taky neprihalsi… :(

    a uz prestante s tema 2ma lukama a kusema,3 dny nebo jak dlouho se tu o tom hadate 😀

  45. Abych uzavřel tuto diskuzi.. sice nejde aby měl v každý ruce jeden luk, ale ze dvou luků najednou lze střílet. Každý aspoň trochu chytrý člověk který myslí hlavou si dokáže vytvořit ze dřeva či ze železa nějaká spoj mezi luky, tzn. díky tomuto spoji, který by oba luky držel dohromady, by Vám stačilo chytnout jen jeden luk a natáhnout 2 tětivy najednou by už neměl být problém, jediný problém by byl potom v nabíjení, ale jsem si jist, že po chvíli přemýšlení, by si DH vytvořil nějaký ten zásobník i pro luk :-D

  46. @Garn: Vzpominas na hru NOX (diablovka)? Postava Conjurer mohla pouzivat luky a kuse. Po vystrelu z kuse jsi musel asi na 2 vteriny zastavit, aby mohl nabit. Ovsem vystrel z kuse zpusoboval ohromna zraneni.

    @DH .. : Cinska verze opakovaci kuse Chu ko nu (zname z D2) ma podstatne vetsi kadenci nez „pistolova kuse – (DH)“, je silnejsi a podstatne presnejsi (dve ruce). Proc teda DH pouziva nesmyslne 2 minikuse? Protoze to je COOL. Lidi to zerou. Proc ma DH na rameni blatnik z bourany Felicie? Protoze to lidi zerou. A proc nema tu klasickou past, co sklapne a utrhne nohu, ale misto toho hazi pultunovy monstrum plny rotujicich britu a ozubenych kol? Lidi to totiz zerou. Nikoho nezajima bojeschopnost postavy, ale jenom jeji image. Hlavne si nejak drsne obliknout tu svoji Barbinku a vyrazit do boje.

    Zatim bych to videl takto: Barbari luxuxsni, monk a bambusak v pohode, sorcka nic moc a DH vyhrava zlateho hamburgera za image.

  47. No podle mě každej, kdo to s tím střílením ze 2 luků myslí vážně je IDIOT a argument, že je to fantasy je mu na pytel. I kdyby tu animaci nějak vymysleli, byl by to největší epic fail ve fantasy všeh dob. poznamka pro rejpaly: střílel jsem z různých typů luků i z velké a malé kuše a mám co dělat abych ve hře akceptoval ty dvě maly kuše, ale snad by to nějak šlo i v realu takže budiž :)

  48. no ja som animaciu strielania z 2 lukov naraz videl ale bolo to pri 4 rukej meduze cize ak by si demon hunter vedel pricarovat dalsi parruk tak kludne ale ak nie tak ma smolu a kusu co sa sama nabija som tiez videl a nie vo filme ani v hre ale v dokumente cize pls stop rozoberaniu co je realne a co nie ked je snad kazdemu rozumnemu cloveku jasne ze 2 kuse realne su ale 2 luky ani omylom

  49. Preboha čo sa tu zas hecujete :-D? Keď ste sa na cca 30 poste zhodli, že je to blbosť tak načo na 83 riešite, že je to ešte väčšia blbosť? Mimochodom, koncept boja DH ako taký je dosť nereálny, ale dva luky- ak si to niekto skutočne myslí nech sa prosím odfotí a pošle svoju fotku (takého ehm človeka som ešte nevidel) :-D. Mám pocit akoby ľudia zle čítali posty ostatných (poprípade ich nečítali vôbec) a prišli si sem miesto toho dráždiť testosterónové žľazy ;-).

    otázka: dotaz: Pokiaľ na oficiálnej stránke nenájdete žiadne údaje, ktoré hľadáte (v súvislosti s Vašimi otázkami) miestna populácia fóra (napriek tomu, že je rozumovo a vedomostne zdatná) vám nemá ako na 100% odpovedať.

  50. Geoffrey: Nenut ma prehlasit nieco o iq pod 100. V skutocnosti si mozes nabit jednu kusu, potom druhu obidve chytit a vystrelit naraz. Vo fantasy zanre je to normalne. Ale 2 luky naraz nenatiahnes. V hre z hladiska designu je strielanie z 2 lukov naraz nemozne. Nie som programator ani designer, ale napad pouzivat 2 luky naraz vznikol len v tejto diskusii a dufam ze tu aj zanikne. Boze vacsiu blbost som za 20 rokov co hram hry este nepocul.

  51. No, tak si to preberme. U luku musi DH manualne natiahnut sip na tetivi 2 lukov naraz. Musel by cely ten proces previest magickou cestou – vzduchom si prelozit 2 sipi k lukom, natiahnut ich na tetivu a pustit, to vsetko magicky. Kdezto u kusii staci iba magicky vlozit sip a manualne potiahnut spust. Z hladiska animacie je pouzivanie 2 lukov naraz neriesitelne. Rozmyslajte ludia a potom piste.

  52. Garn: A to co jsi postnul byla jesna z těch lehčích kuší. Měl jsem možnost mít v ruce těžkou historickou kuši a ta byla tak těžká, že se těžce nesla i na ramenu, nemluvě o míření a tichém pohybu po lese při lovu. Navíc nikdo z nás nebyl schopen natáhnout tětivu. Takže jak říkáš, mluvit o realističnosti v Diablu je mimo…

  53. bude mi prosím vás stačit tenhle noťas:Procesor: Intel® Pentium® Processor T4500 (1M Cache, 2.30 GHz, 800 MHz FSB)

    Grafika: Embedded Intel® GMA X4500M

    Pamäť: 3072 (23072MB on board) MB DDRII 800

    Pevný disk: 320GB (5400rpm) SATA

    Optická mechanika: DVD Super Multi DL (5.25″, 12.7mm)

    dík za dpoveď.

  54. Normální kuše s velkým K se nabíjí oběma rukama tak 2 vteřiny. Až mi ukážeš hru, kde bude kuše, a po každým výstřelu tam bude 1s animace, jak se zastavíš, dáš kuši na zem, natáhneš tětivu a jdeš střílet, A zároveň ta hra bude „akční“ RPG (asi by teda moc akční nebylo), tak mi laskavě řekni, díky.

  55. Co to tu zase řešíte? Říkat obouruční luk je asi stejně zbytečné jako o 2 metrovým meči říkat, že je obouruční, a stejně se to dělá. Dual kuše jsou fajn, je to způsob jak alespoň trochu reálně střelci vnutit dual wield. Nevím proč máte potřebu řešit tu takový zbytečnosti. Až hra vyjde, tak bude každýmu putna, jestli nosí DH 1, 2 nebo 3 kuše naráz. A ukažte mi toho mimoňe, kterej začal mluvit o dvou lucích…

  56. Authan: Jo, ale všimni si, že to jsou JEDNOruční kuše, né DVOUruční kuše, čili jsou tako takové malé samostříly, které je reálné držet v jedné ruce, kdežto třeba OBOUruční dlouhý luk těžko… Kuš se dá držet v jedné ruce a i pomocí spouště vystřelit, u luku potřebuješ natáhnout tětivu ;)

  57. Nechápu, kde pořád berete to, že by měl držet obouruční luk v jedné ruce? Obouruční neznamená jednoruční. Pochopit se dá třeba obouruční měč v jedné ruce barbara, ten proto má předpoklady, oproti jiným, ale v případě luků je to nesmysl.

    Stejně tak nechápu ty dotazy tady, to si někdo dělá srandu ne? 😀 Uvidíme, až hra vyjde, bude tam napsaná min. a max. konfigurace ;)

    Olalá: Doudám, že bude skutečně vidět podobně jako v DII i když bude zrovna v ruce, aby byla ve stínu, prostě všude, jinak je to hnus, jak píšeš :(

    .: Chceč-li to vidět takto omezeně, rádoby vtipně, proč ne, ale má to větší hloubku ;)

  58. No konečne! Vzhľadom k tomu, že vizuálny rozdiel medzi mužskou a ženskou verziou DH je zatiaľ spomedzi všetkých postáv asi najmenší, nechápem to maturovanie zo strany Blizzardu :-P. Takže už máme oficiálne všetky postavy, až do bety bude Blizzard sušiť :-D. Btw, D3 zatiaľ vedie v projektoch od Blizzardu čo sa týka dĺžky vývoja od ohlásenia až po release.

  59. BTW: Ten odkaz na wallpaper mi nefunguje, který to byl? Mě nejlepší z DII příde tento: http://wallbase.net/…paper/806640, ta scéna je naprosto dokonalá, vykreslení postav přesné, tak jak si ty dané chary představuji, no není co dodat, z toho jsem prostě na měko :).

    Otázka: Tato otázka je předčasná, ale určitě to vydají na běžně používaném médiu, při nejhorším se to bude dát i oficiálně stáhnout ;)

  60. Skvělý článek/překlad, za který mockrát děkuji! Myslím že se DH fakt povedl a že si dávají hodně záležet… Škoda že takového parádní rozhovory neposkytují pořád, já jsem to hltal víc než večeři :).

    Kdy už také poskytnout rozhovor webu diablo3.cz? Znáte někdo lepšího adepta? Já ne :-P

    Škoda, že se nezeptali na tětivu, ta u mě hraje dost roli. Jinak nevím co máte za problém s tím nabíjením kuší, DH oplývá magií, tak jako každý Diablo charakter, ať už více, či méně… takže si tam ty šípy může jednoduše vy/při/čarovat atp. Nevím kde kdo našel, že by měl nosit dva luky? To je blbost a já se to nikde nedočetl :). Stejně tak je jasné, že penalizace za smrt budou. Mě dost zajímá, jestli bude směr jasný, 2 kuše = nejlepší build a nebo jestli udělají i zajímavé stromy pro luky/obouruč/kuše.

    Ještě jednou díky za překlad, fakt super, nemohu se dočkat. Já musím říct, že určitě ozkouším všechny charaktery, každý bude mít hodně do sebe a kdo řekne, že něco hrát nebude, je hlupák, když to ani nezkusí. Jistě každý něco preferujeme, ale je dobré zkusit vše, ikdyž to třeba nebude nejhranější postava, jistě to bude kvalitní zážitek při jejím hraním ;)

  61. Zdravím, Demon Hunter se povedl, určitě to mohlo dopadnout hůře. Pročítal jsem si originál a možná by do českého překladu bylo dobré dopsat, že Blizzard nevyloučil přidání nějaké malé mršky (v originále „companion“) Demon Hunterovi, ačkoli se ještě neví jestli bude dočasný nebo permanentní. Přijde mi to jako docela „cool-feature“ o kterou bych jako český čtenář nerad přišel :)

  62. Tak male mě velice sklamala :( vypadá spíš jako typické hadry z pouště. Moc temná mi nepřipadá ale co nadělám.Teď k tomu co řekl Caldeum. Na PvPmi DH nepřipadá jako nej postava ano bude sní problém vypořádat ale pro wizarda nikoli. Hodi bublinu na čas a hned bude……….

    Vůbec netuším co říct na ty pasti doufám že me to nezklame… Dále by mě zajímalo co bude s multi-shotem :) doufám že bude protože na hodně nepřátel se to hodí.

  63. KUFI mi mluví 100% z duše. :) Postavy alá Solomon Kane mám sice rád, ale v D3 bude tolik jiných zajímavých povolání, že v mých prioritách skončí asi na posledním místě. Vivat neurotický witch doctor a Blizzardi by mu měli honem dodělat trailer, nebo mě naštvou. :)

    btw Jak řekl, že když se lidé neshodnou na tom, která postava je lepší, tak to znamená, že odvedli dobrou práci, s tím souhlasím.

  64. Prijde mi ze si trochu protireci. Kdesi rikaly, ze DH byl prvni vytvorenou postavou a ted tvrdi, ze „prisla samozrejme o neco pozdeji“. Tak jak to s nim teda vlastne je? :)

    Ja jsem od zacatku pro WD male. Hrozne se mi libi jak se mu klepe leva ruka v klidovym postoji :) a taky animace fire bomby. Je to takovej voodoo bastard kterej jako by vypad z videoklipu k albu Roots od Sepultury. Puvodne jsem byl rozhodnutej pro voodoo vetev se specializaci na fire bombu, ale kdyz ten skill tab uz nekolikrat prekopali tak se uvidi az ve finale jak ho rozjedu.

Napsat komentář