Optimalizace, fáze vývoje, mounti, systém statů

aaa-diablo3-logoMáme tu další várku novinek
z Blizzardího Twitteru opět od Bashioka a k tomu několik
poznámek od Jaye Wilsona a rozhovor s Mikem
Morhaimem
pro jeden neznámý herní server. S informacemi se roztrhl
pytel, takže se tedy pojďmě na ně společně podívat.

První téma, ke kterému se Bashiok vyjádřil je fáze vývoje. Blizzard
zvážil začlenění Demon Huntera mezi hratelné charaktery a rozhodl se jeho
koncept změnit. Střelecká postava prý zůstane, ale bude více
kladná
, aby seděla do celkového konceptu. Toto zdržení bohužel
oddálí vydání hry asi o půl roku, což potvrdil i Mike
Morhaime.

Druhým tématem je optimalizace hry. Blizzard chce hru
přizpůsobit co největšímu počtu hráčů, přičemž podle šéfa Diablo
III týmu Jaye Wilsona jsou na velmi dobré cestě. Bohužel to
v tuto chvíli není ideální a na zkušební sestavě (procesor AMD Phenom II
x6, operační paměť 8GB RAM DDR3 1333MHz a grafické karty Crossfire 2× ATI
HD 5970) se hra trochu seká. Podle Jaye Wilsona by se jim
mělo podařit tyto nároky minimálně o 20% snížit.
Další maličkostí je, že kvůli vyvážení PvP bude jediné možné
nastavitelné rozlišení 1920×1080 pixelů

Dalším bodem programu je systém statů. Blizzardi se po
dlouhém váhání shodli, že systém hry je příliš
složitý
, a přestože hra je téměř hotová, rozhodli se
k razantním zásahům do herních mechanismů. Fanoušci Diabla 2 mohou
jásat, protože prvním bodem na jejich wishlistu je návrat
lahvičkovému systému. Lahvičky budou nyní padat
z každého moba, aby se zabránilo tomu, že by jich měl hráč nedostatek, a
každá lahvička vyléčí 100% zranění během několika
vteřin. Hra musí odpovídat cílové skupině hráčů, jejíž věkový
průměr je 13 let. Naopak si autoři pochvalují automaticky
rozdělované staty a rozhodli se přikročit ještě k automaticky
rozdělovaným skill pointům
a zrušení Traitů.
Hráče jakékoli přemýšlení nad herními principy prý odvádí od
akce
, takže je to kontraproduktivní. Pomůže to také při
balancování PvP, o což jde v Diablu III především.

Poslední informace se týká zvířat, na kterých můžete v průběhu hry
jezdit. Tyto „mounty“ známe moc dobře z her jako
Warcraft III nebo World of Warcraft, takže do světa Diabla bezesporu patří.
Prvním mountem, kterého hráč získá po dosažení 2.
levelu, je tzv. My Little Pink Pony, což je statný oř,
který svou svítivě růžovou hřívou bude děsit všechny
nepřátele.

Zdroj: kukutaku.com

114 komentářů u „Optimalizace, fáze vývoje, mounti, systém statů

  1. Plavec: Co se týče statů tak to žádnej apríl není viz z tohoto webu: „Atributy postav, které hrály v předešlých dílech série Diablo velkou roli, jsou nyní vyřešeny tak, že se jimi hráč v podstatě ani nemusí zabývat. Na rozdíl od Diabla 2 tak je rozdělování bodů mezi jednotlivé atributy postav prováděno automaticky.“ No skilly tedy naštěstí zůstali tak že si je rozdělujeme sami. Ale je to škoda no s těma statama.

  2. Azure: Jen pro menší objasnění LAN != TCP/IP. TCP/IP je rodina protokolů, kdežto LAN = local area network. V dnešní době je komunikace mezi PC převážně tvořena pomocí TCP/IP a to i právě v lokálních sítích. Každopádně problém s LANem a diablem 3 (sc2 apd.) je ten, že se musí připojit na server, který pak danou hru hostuje a bohužel pro nás už není ta možnost aby jakýkoliv počítač v LANu zastal právě onu roli serveru.

  3. Dwight: souhlasím, ze začátku to vypadalo jako žert (kotel info, úprava DH), ale jak jsem si přečetl o půlročním zpoždění, tak jsem se nemohl zbavit pocitu, že je zpráva pravdivá.. Naštěstí se tam ale vmísilo info o cílové skupině, které prozradilo pravou povahu tohoto článku, společně s datem jeho vydání 1.4. 😀

    btw. nechtěli byste někdo začlenit toho růžového poníka do nějakého módu? třeba místo golema, valkýry, stínu, medvěda, hydry, find item na find the pony a něco pro palase a u každé postavy by mohl mít jinou barvu :-p

  4. Jste pořádní tupci tady.Kůli vám jsem zrušil předobjednávku na Diablo,protože po tom co jsem tady četl tak se mi Diablo 3 absolútne znechutilo. A když mi už docvaklo že je to jen žert,tak bylo neskoro. Někdo to nemusel pochopit jako žert,kdo to četl napr. až dnes,bože,ani nevíte kolik hráčů ste odradili týmto článkem od hraní Diabla.

  5. fuj, divný mi to začalo připadat teprve ve chvíli ‚známe moc dobře z her jako Warcraft III nebo World of Warcraft, takže do světa Diabla bezesporu patří‘. jako antitechnik jsem jim sežral i parametru celýho DH,… ještě že tam nebudou tz lahvičky, konečně se bude nad diablem víc přemýšlet… děsím se ale sám sebe že jsem si toho poníka dokázal představit 😀

  6. nejak ma tato novinka nepovzbudila, a navyse som naposledy cital ze d3 nebude zamerana na pvp co uz asi zmenili. Neviem si predstavit ked z kazdeho moba padne healing, asi budem mat cely monitor cerveny 😀 snad mi to na phenom x4 4gb ram hd 5770 bude len „trosku sekat“ 😀 a nechce sa mi verit ze cielova skupina je 13rokov ( podla mna tie decka hraju viac cs ako diablo ) ale tak aspon budem mat viac casu nasporit si peniaze aby som potom 2 roky nerobil a hral d3 :-P

  7. Nechodím sem moc často, ale jako fanda D2 mě těžce zaráží: cca nároky: procesor AMD Phenom II x6, operační paměť 8GB RAM DDR3 1333MHz a grafické karty Crossfire 2× ATI HD 5970 se hra trochu seká. Zdá se to jenom mě, nebo je to poměrně náročný? Ano chystám se na upgrade a tohle nebude problem, ale přecejenom ne každej timto disponuje… Nemluvě o „další maličkosti“:
    Další maličkostí je, že kvůli vyvážení PvP bude jediné možné nastavitelné rozlišení 1920×1080 pixelů Proč mám dojem, že dnes tohle rozlišení plno lidí nedá? =D

    No a nakonec se divím, že z toho rovnou neudělají CoD: každá lahvička vyléčí 100%; automaticky rozdělované staty; automaticky rozdělovaným skill pointům

    Když tomu připočtu stálé spojování s WoW a to nejenom grafikou, tak mě ta hra čím dál víc odrazuje… Nemluvě o tom, že jako zastánce Necra si snad ani pořádně nevyberu postavu… Jsem zklamanej čím dál víc…

  8. Stone: No budeš se divit, ale osobně jsem nějak pozapomněl, že je apríl a včera večer jsme to s Jamesem začli řešit. Vymýšlel jsem to v 10 večer když jsem koukal na broadcast Starcraftovýho turnaje. Můj oblíbený hráč hrál skvěle a komentátoři měli hodně dobrý hlášky, takže jsem byl skvěle naladěný. :-D

    DamageDeath: Ok, DD, takže příští rok pod jiným nickem. :-D ;-)

  9. Garn: No ty kravo :DDD Jak jste toto dlouho vymysleli? ja jsem na to bohuzel skocil..dokonce jsem hledal i tu grafiku kolik stoji a malem me trefil slak.. Jenze ja jsem dnes celej den makal a prisel pred chvili-jeste se mi nedarilo,nasranej jsem 😀 a pak toto 😀 tak jak jsem unavenej tak jsem to sezral i s navijakem.. 😀 a reknu vam,kdyby jste nedali moznost psat komenty,tak tomu verim stale.. 😀 Pac mi vubec ani nedocvaklo ze je april 😀

    1. roztrhl se pytel? 😀 sem si rikal,co to kua?
    2. odlozeni o pul roku – chtel jsem hodit notas z vokna
    3. kdyz jsem videl tu sestavu,tak uz jsem premyslel kde na to vemu a ze je poslu nekam blizz..
    4. automaticky skill pointy a optimalizace pro 13 lety haranty? paneboze..
    5. a ten ponik,ten me dostal,uz jsem chtel zacit rvat 😀

    6)hele,ta horadric cube je taky pekna blbost 😀 asi jako ten puntik na halvni strance 😀 vzdycky tam bude umyvadlo 😀 pry naji 40 moznosti 😀 zkusil jsem to jednou,pak jsem si to docetl a vidim 40 moznosti,tady nekdo neumi pocitat 😀 tak jsem zkoncil 😀

  10. Garne, Garne, tohle mi nedělej, už jsem chtěl Blizzard poslat do prd*le a na Willsona spáchat atentát bazukou na veřejnosti…ale kdybych neznal tvůj vytříbený vkus pro ironii a neviděl napsané tvoje jméno pod článkem… :-D Tomu tedy říkám doslova a do písmene „vystřelit si z někoho“ 8-)

  11. Jsem rád, že se to líbí. :-)

    Stupňování článku jsem chtěl stejně jako to, aby na konci každý věděl, že je to apríl. Všichni vzpomínáme na dvouměsíční flame když někteří nepochopili odpočet. :-D Toho jsme se nejvíc báli. :-D

    Je zajímavé, že každý prohlédnul v jiné části článku. :-D

  12. Pěkné 😀 Jako kompový nadšenec sem sežral celýho Demon Huntera, i tahle „godlike“ sestava by se dala věřit, než program projde optimalizací může žrát mnohem více (vím z vlastní zkušenosti :D), 20% začalo smrdět (20% z tohodle je počítač boháče :D), ale jediné možné rozlišení 😀 To už vám asi vážně nesežeru 😀

    Ale opravdu palce vzhůru krása 😀

  13. Haha, s tim horadric cube na offic strankach se da docela pekne vyhrat… da se tam vytvorit ze dvou aplikaci Wirtova noha a tome of town portal a ty kdyz se zkombinuji tak vytvori secret cow level 😀

    A nebo se tam da nejak vytvorit chat gem, na kterej kdyz kliknete tak se aktivuje/deaktivuje :)

  14. Haha, tak mě to došlo, až když jsem si přečetl první komentáře.:D:D Toho Pink Ponyeho jsem už ani nečetl, pač jsem chtěl vědět, jestli jsou ostatní taky tak nasraní kvůli nastávajícím změnám. To bylo samý: „Co? Cože? Co prosím? Co to hergot…? COŽE?! ACH BOŽE!!!“ 😀 A teď si představte, že by mysleli vážně, ha! Apríl by byl, že by dělali, že je to apríl.:D

  15. Tak když sem tam viděl že se to oddálí o půl roku nemálo mi stoupnul tlak. Pak ta sestava a říkám si že budu muset trošku našetřit. Pak sem si, ale přečet to o těch lahvičkách a začal sem větřit nákou neplechu. Když sem viděl tu cílovou skupinu tak mě bylo jasno a zbytek článku sem se už jenom smál. Já ty borce z Blizzardu prostě žeru i přesto že pořád jenom čekám a čekám.

Napsat komentář