Diablo 3 bez synergií, Health Globy v aréně a legendární předměty

health-globe Celkem tři zajímavé informace se
v posledních dnech objevily na oficiálním Diablo Twitteru. Nejprve
vývojáři prozradili důvod, proč v Diablu 3 nebudou synergie. Dále
vysvětlili, jak to bude s Health Globy, tedy s léčením v PvP arénách.
No a třetí věc je přejmenování unikátních předmětů na
legendární.

Synergie v Diablu 3 nebudou. Synergie byly
přidány do Diabla 2 v Patchi 1.10 proto, aby donutily hráče rozdělit
body mezi více různých skillů, ale přinášely také problémy. V Diablu
3 navíc nebudou Skill Trees v podobě, na kterou jsme byli zvyklí u Diabla
2. Nepůjde o lineární strom dovedností, kterými by se hráč musel
postupně dostávat dále k lepším skillům. Hráč bude mít navíc
k dispozici také pasivní skilly nebo runy,
které budou skilly různými způsoby vylepšovat. To už je ale zase jiná
kapitola. Za jakousi podobu synergie lze považovat traity, tedy pasivní vylepšování postavy.
Rozhodně se ale nebude jednat o přímé propojení s nějakými skilly.

obrazek
Ukázka synergie v Diablu 2 (Bone Spear u Necromancera).

Health Globy se budou v PvP aréně vyskytovat na základě
daného časového intervalu, respektive jejich výskyt bude načasován.
Rozhodně se tedy nebudou objevovat náhodně, protože by to tak zbytečně
narušovalo princip samotného PvP – hráč by mohl mít „štěstí“ a
náhodou narazit na Health Globe a tím se
zachránit.

Jste-li zvyklí z Diabla 2 na pojem unikátní
předměty
, nebo jen „Unique Items“, začněte si zvykat na nové
označení. V Diablu 3 budou totiž takové předměty označené jako
„Legendary Items“, tedy legendární předměty (zkráceně
také jen Legendaries). Původní označení „unikátní“ předměty bylo
podle vývojářů nepřesné a zavádějící.

27 komentářů u „Diablo 3 bez synergií, Health Globy v aréně a legendární předměty

  1. Já to docela vítám, ano jsem taky zvyklý říkat unikáty, ale to jen ze zvyku, legendární zní opravdu lépe a jsem za to tak rád, to je dobrý krok ;)… Ještě by mohly udělat, aby třeba sety byly opravdu vynikající… já je mám rád, ale je to prostě slabý, oproti ostatnímu a to mi příde škoda, protože složený set a s ním síla spojená by měl za něco hodně stát :)

  2. To co povedal v tom rozhovore uz davno vieme – hra se pry bude skladat ze 4 kapitol haha. Pokial to je vyhodeny tester tak sa snazi ociernit D3 a Blizzard tak, ze povie len to co uz je v podstate zname(takze ho nemozu zalovat) s dodatkom ze hra je ovela slabsia nez vsetci cakaju. Alebo je to fake, comu napoveda aj sposob odpovedi ako – „I`m not afraid, dumbass“

  3. Unique/Legendary..podle mě výmluva pro přejmenování (to že to bylo nepřesné mi přijde absurdní), aby byla zas další změna oproti předchozímu dílu a remcálkové pak nemohli nadávat, že to předchozí díl kopíruje v každém detailu :) Sakra už aby to vyšlo, můj karpální tunel je málo zanícený :)))

  4. erik: Don’t spam :-P

    Bez synergií se klidně obejdu, stejně jsem se D2 nahrál jako nepatchnuté, takže synergie objevuju teprve chvilku. Popravdě řečeno, pod pojmem „unique“ jsem si nedokázal moc představit „vzácnost“ onoho předmětu, nezní to ani dostatečně „fantasy“. Když se řekne „legendary“, hned má hráč jasno, s čím má tu čest. Je to detail, ale i malé detaily dělají hru.;-)

  5. Weapon switch tam není, to už nějak zdůvodňovali a je to vcelku dávno. Unikátní je zavádějící, protože „unikátní“ znamená pouze „jeden svého druhu“, když ti v D2 padlo 10 Nagelringů, tak to moc unikátní nebylo, jen to nikdo neřešil a hráči si zvykli. Možná, že se „unikáty“ objeví v D3 v nějaké jiné formě. :-)

  6. Opět lavina nejnovějších informací, které nás skalní fanoušky nenechají ani spát :-D To, že ve hře nebudou synergie je snad jasné od doby, co víme, že budou existovat traity a runy upravující samotné skilly. Ještě do toho zamíchat synergie a měli bychom pravý nefalšovaný a nepřehledný eintopf :-) Jestli se unique itemy přejmenovaly na legendární je až tak malý detail, že bych tuhle informaci nechal jako malinkaté překvapení pro hráče, kterým takový legendární poprvé padne. Vsadil bych boty, že v D3 neuvidíme jediný název legendárního itemu(rozumějme původně unique itemu) z Diabla 2 a to v rámci snahy kompletně se odlišit od předchozího dílu. Takže na takový nagelring zapomeňte. Stejně první lepší item co padne bude obdoba sanders bot:-D :-D

  7. Absenci synergii vitam… V D2 mi nevadily, ale je pravda, ze to dost omezovalo… A co se tyka „legendary items“… No ja nevim jak vam, ale me to asociuje HIMYM… A… copak mi to vypadlo… chvilka napeti… Legend… wait for it… dary 😀 co je probuh na „Unique“ zavadejiciho? unikatni nazev, unikatni vzhled, unikatni vlastnostni… proste Unique item :) ale ze by mi to trhalo zily, to taky ne :)

  8. Ježiš, nechci strašit, ale tímhle infem si blizzard zajistil další flame war v podobě „Legendarní itemy jsou z WoW“ :-D ale zase mě se tohle označení více líbí, asi to bude i tím, že jsem si už prostě na to zvykl.. jinak synergie – škoda jich, ale uvidíme jak budou fungovat traity, runy, aj.; globy v pvp – já bych to ani nespawnoval :-D bych tam dal jen 1 spawn a pak ať se pozabíjí bez nich :-D

Napsat komentář