BattleTag, nová forma komunikace pro Diablo 3 + Diablo knihy

O BattleTagu padla na tomto webu zmínka už v jednom z předchozích on-line streamů. Nyní zde máme článek, který kompletně shrnuje veškeré dosud známé informace. A co že to ten BattleTag je? Jedná se o novou službu pro Battle.net, která by měla běžet paralelně s Real ID a poskytovat hráčům komunikační nástroje napříč hrami Blizzardu.

Logo Battle.netu.Logo Battle.netu.  

První hrou, do které budou BattleTagy zavedeny bude právě Diablo 3, a tak už v beta testu si můžou někteří vybraní hráči vyzkoušet, jak to bude fungovat, i když na plnou verzi této služby si všichni budeme muset počkat až na vydání hry.

Článek o BattleTagu se kromě obecných informací zabývá také tím, kde a jak si BattleTag vytvořit a problematikou duplicitních přezdívek. BattleTag totiž nemusí být unikátní.

Odkaz na nový článek byl zařazen do menu Info o hře.


Diablo knihy se vrací

Do menu Kronika byl přidán odkaz na aktualizovaný článek o Diablo knihách, na který si jistě pamatujete ze starého webu. Článek nyní obsahuje kromě vylepšeného popisu jednotlivých knih také další zajímavé informace.

Věděli jste například, že první video z Diabla 3, které bylo představeno 28. června 2008 má možná příběhovou souvislost s knihou Království stínu?

11 komentářů u „BattleTag, nová forma komunikace pro Diablo 3 + Diablo knihy

  1. 2 Azure
    Skôr nie. Ureh, ktorý uviedli v prvom cinematicu napokon do Diabla 3 nedali (možno ho ale pridajú v expanzii). Ja šanca, že Zayla stretneme ak bude v D3 aj Astrogha. Pochybujem však, že by Zayla vytrhli z prostredia, ktoré je pre D3 fanúšikovi dobre známe a dali ho tam len tak- z núdze cnosť.
    Ja osobne by som uvítal Darricka Langa, Taramisa Volkena a Kabraxisa, keďže je Stormfury medzi legendary swordami (kto čítal The Black Road vie o čom je reč).

  2. @legend: Pointa je, že když by jsi získal unikátní nick, tak bys měl stejně Legloas1-Legolas999, je to to samé, akorát toto interní číslo ti přidělí Blizzard a nebude se v hodně případech zobrazovat a prudit. Nehledě na to, že Blizz díky tomuto může zakázat čísla a znaky a nebudou právě vznikat takové paznehty, jak píšeš. I když 1337 5|°34|< má taky něco do sebe…

  3. Tak nejak nevidim zadnou vyhodu v BattleNetTagu. Komunikaci mezi ruznyma hrama popr. web rozhranim mohli udelat na zaklade BattleNet accountu. Ale je to celkem jedno. Radeji bych spise nejaky light komunikacni klient, abych videl, kdy kdo ze znamych hraje a nemusel poustet hru, popr. podporu chatu….

Napsat komentář