Interface skillů, animace monster, Whirlwind, Necromancer jako NPC a trait Lucky

barbar Shrnutí zpráv za poslední dny je opět tady.
Tentokrát je to celkem pět drobných zpráv. První z nich se týká
uživatelského rozhraní skillů a jeho nastavení, dále byly na oficiálním
webu přidány animace monster, na fóru pak padlo několik slov o Whirlwind
buildu, o návratu Necromancera v podobě NPC a o traitu Lucky.

Uživatelské rozhraní (interface) nyní funguje tak, že
je k dispozici 5 slotů pro skilly. Tyto sloty jsou defaultně přiřazeny na
klávesy čísel 1–5. Pokud bude hráč chtít, může si to v nastavení
změnit. K dispozici budou také možné levé a pravé tlačítko myši. Po
stisknutí klávesy X se změní skill na pravém tlačítku myši. Toto
„přepínací“ tlačítko bude samozřejmě možné také změnit.

Na webu Diablo3.com byly všechny popisy monster doplněny
animacemi. Hlavní stránka oficiálního bestiáře má
adresu: http://eu.blizzard.com/diablo3/world/

Komunitní manažer Bashiok se svěřil, že v poslední době zkoušel
build na Barbara s Wirlwindem.
V souvislosti s tím řekl, že Whirlwind je nyní
„tahací“ skill. To znamená, že skill Whirlwind je aktivní i po dobu
pohybu. Hráč pohybuje s postavou stisknutým tlačítkem myši, a ta stále
máchá svými zbraněmi kolem sebe. Problémem by ale prý mohla být velká
náročnost na Fury. Hlavním cílem Bashioka však je zjistit, zda je možné
postavit takový build, který by nekonečně obnovoval Fury. Sčítání více
regenerací je totiž možné, ale za cenu sníženého poškození. A to by
mohlo být nudné, možná i nepoužitelné.

I když v Diablu 3 Necromancer nebude jako herní
postava, objeví se mezi jinými postavami – NPC. Mimochodem o tom, jaké
postavy ve hře budou, se vývojáři rozhodovali už před samotným
ohlášením hry v červnu roku 2008. Později pak uvedli, že další herní
postavy se v Diablu 3 objeví až v případném datadisku.

Jeden z traitů, tedy pasivních dovedností, bude Lucky a
bude zvyšovat množství nalezeného zlata o 10%. Do tohoto traitu se ale prý
vyplatí investovat až v pozdních fázích Nightmaru, nebo na Hell.

114 komentářů u „Interface skillů, animace monster, Whirlwind, Necromancer jako NPC a trait Lucky

  1. nechapu jak jsou chcou spustit beta testing ve tretim ctvrtleti a pritom D3 chcou vypustit do sveta tento rok… tak bud tu hru uz maj hotovou i s vetsim testingem,nez nam prave rekli,nebo zas jen lakujou lidi a stejne to vyjde tak leden,unor mozna brezen pristi rok…

    kazdopadne je jiz jiste,ze do 9 mesicu maximalne to mame vsici v kompech a mysky zacnou umirat 😀

  2. Pochopil jsem to správně, že se teď bavili o tom, že cca „Dnes jsem ani nepředpokládal, že by jsme se dozvěděli datum vydání D3“. „Ano, to platí, stejně jako platí informace, že v roce 2012 mohou vyjít 2 hry, ale neřekneme jaké, a platí informace, která proběhla již před pár týdny, že na tom pracujeme atd atd atd?

  3. 1:0 pro Garna :-D Propadák to neni, Blizz si akorát nechce posrat jméno tím, že vydá polotovar šitý horkou jehlou. Diablo má až příliš fanoušků na to, aby nad tím mávli rukou. A zas tak dlouho ve vývoji není, rozhodně známe lepší borce (namátkou Daikatana, Max Payne, Alan Wake nebo blonďatý „Vévoda“..). Já osobně si ještě nějaký ten pátek počkám, pokud to bude mít dopad na lepší výsledek…:)

  4. Stone: Myslím si ,že si na omyle čo sa týka toho ,že by za WD malo hrať najmenej ľudí. Na poslednom Live Chat-e ( Minulý piatok) v ankete dopadol viac ako dobre. Napríklad aj moja osobná voľba je niekde medzi WD alebo Monkom.Len toľko som chcel ;) Myslím si ,že o diverzitu charakterov sa naozaj obávať nemusíme.

  5. Truhla sice zdielana bude, ale zlato nie, to by bol totalny nezmysel. Ono to zlato ani v truhle nie je :) WD je pre mna mix necra a druida, teda ano je spaty s prirodou. Podla mna sa WD velmi hodi do D3, najmä do prveho aktu, tam do tej prirody uplne zapada. Dokonca sa mi zda, ze Blizz dost zmenil atmosferu celej hry, ktora sa trochu priblizila k Zaklinacovi a WD to umocnuje.

    Pseudopes: Nebolo to nahodou tak, ze WD skoncil posledny v ankete pytajucej sa na postavu, ktoru budeme hrat ako prvu?

  6. Ad WD – je přece jedno jestli tu postavu budete milovat nebo nenávidět, stejně si ji 99 procent hráčů vyzkouší jen proto, aby si hru sjeli za každou postavu :) Já osobně třeba v D2 necra dost nemusel, ale stejně jsem to s nim sjel až do konce Hell..:) A myslim, že tenhle tatar u mě taky moc nezaboduje :) Ad Lucky – mi tak napadlo, že podle toho názvu se to nebude týkat jen peněz, ale i nálezu rare předmětů, takže do něj hráči nacpou nějaký ten bodík. Teď si nějak nepamatuji, jestli už bylo řešené, čím se bude ovlivňovat šance nalezení rare předmětů, ale zatím mi přijde, že názory hráčů na tenhle trait jsou spíše negativní, takže s tím Blizz bude chtít něco udělat, aby hráče k tomuto traitu víc motivoval..(a dalším zdražováním by je určitě nemotivoval :))) )

  7. Jinak abych nebyl pořád mimo téma, tak jsem chtěl říct, že mě osobně též přijde WD jako nejzajímavější postava, myslím, že vzhledem i stylem hry je velmi netradiční (to byl Nekro též) a proto bude oblíbená. Pro mě je to též volba č. 1.

    EDIT by Garn: První část postu jsem smáznul, už to, prosím, nerozebírejte.

  8. RCermi: Ten příběh je dost dobrej, a to jak tam vysvětlujou ty božstva je přímo boží.

    Richard: Asi tak, navíc na incgamers maji wizarda jako výherce ankety o nejmíň hranou postavu, čili o populaci WD bych se nebál. Mínění, že WD není bezvadný je založené na trolech jako RCermi: :) Navíc WD je prostě pecka nad kterou není :)

    EDIT by Garn: Pokud možno nenapadat ostatní návěštěvníky webu.

  9. možná ten lucky trait bude ovlivňovat aji hru ve vědšim měřítku, něco jako že při vyším lucky bude útok o něco vyší, průměrný damage se bude blížit vyšímu rozsahu útoku, postava bude uhýba více útokům než by podle obrany měla, anebo nějaký záchrany bonus tzn ´třeba že nemůžes zařvat jednym útokem, sem tam zpolovičnění zranění atd.

  10. Tak pokud by byl problém s odlivem peněz vždycky mohou zpoplatnit vytváření nových postav že… třeba od 3. postavy by každá další stála víc a víc, truhla je společná pro všechny takže by se to z ní strhlo. Další věcí by mohly být placené turnaje, každý zaplatí vstupní poplatek a vítěz nebere vše, ale třeba jen 80%. A prachy by ubývaly…

  11. Zlato bude mat velky odbyt. Platit sa bude za crafting, vyberanie gemov, socketovanie predmetov, spajanie gemov, mozno aj za respec. Priblizi sa to inym RPG hram.

    Hodnotit aky dopad bude mat na hru trait luck je predcasne. Nevieme vela o ich fungovani v hre. I ked pocitam, ze traity budu prave takehoto charakteru – zvysovanie sance na najdenie veci, zvysovanie sily magickych a melee utokov, rychlosti atd.

  12. jesty: Bashiok psal, že on by ten bod asi neobětoval. Traity by měly mít velký dopad na celkovou sílu postavy proto si také myslím, že investování bodů do „bohatství“ není zcela idální. Kdo si myslí, že pak budou postavy jen pro farmení. Tak zrovna body do tohoto Traitu asi taky nebude možné nacpat jen sem. Pokud bude dopad na tvorbu postavy tak velký tak by se také mohlo stát že postava bez těchto bodů prostě přežít nedokáže. A jestli to co psal Garn bude podobně zachováno tak abyste si vydělali na jedno vyjmutí gemu budete muset zabít cca 2000 nepřátel. Počítám jen s penězi bohužel z věcí asi také moc peněz nebude, protože ty zase budete rozebírat raději na součástky. Myslím, že to mají zatím vymyšlené dobře. Také jak psali je to věc, kterou vyvíjí nejdelší dobu.

  13. Lunreal: aby ekonomika v jakekoliv hre mohla fungovat, musi existovat omezene zdroje prijmu a pak statky, za ktere se to bude utracet… v Diablu, kde prijem je prakticky neomezeny, by musel byt nejaky zpusob jak z cele ekonomiky penize odsavat, protoze kdyz jich bude moc, stane se to co v jedne africke republice… papir mel vetsi hodnotu nez hodnota na nich natistena… jednou moznosti je drahy respec… ale to bude fungovat jen do te doby, dokud se vyplati pouzivat respec misto buildu komplet novy postavy… dalsi moznosti je vyrazne drazsi oprava v pozdejsi fazi hry… nebo cokoliv, co donuti hrace nedrzet penize v obehu a snizovat jejich hodnotu… pokud to nevyresi, nastane ta situace co v D2… najde se nahradni platidlo (gemy)… a pokud se chteji drzet sveho prohlaseni (uz nevim, kdy to bylo), ze chteji aby zlato melo hodnotu i v late game, tak se musi snazit.. a to jim teda vubec nezavidim xD

  14. „V případném datadisku“ :-D Je jasné, že Blizz už teď vyvíjí nejméně dva datadisky a má pro ně připraven i příběh, který půjde ruku v ruce s D3 – viz. D2, 3 pekelní bratři a ve hře sejmeme jen 2, poslední se v perfektním outru vytratí do neznáma – byl tehdá LoD taky „případný datadisk“? ;) To že je snížen max. lvl na 60 by tomu i nahrávalo ;) A ohledně toho Lucky traitu, moc bych se nebál toho, že hráči si budou kvůli tomu tvořit jiné postavy. Podle mě při levlení bohatě postačí na utrácení to co hráči najdou i bez Lucky + loot, který prodají. A až postavu maxnou a budou mít luxusní výbavu, nebudou mít tu potřebu investovat body už vůbec – sice Blizz brutálně sníží money, aby z nás ze všech zas nebyli Rotschildové, ale zas nám určitě nepřipravěj mindráky děravými kapsami.

  15. Tak tu úpravu Whirlwindu docela vítám, ale zato trait Lucky se mi vůbec nelíbí. Je to jako by v Diablu 2 byl pasivní skil +x% magic find. Výsledkem bude, že si každý vytvoří navíc jednu postavu na hledání peněz, protože u svých hlavních postav bude chtít investovat body do traitů, co dávají nějaký bonus, který se dá využít přímo v boji. Osobně jsem doufal, že se Blizzard pokusí takové věci omezit. Nicméně, pořád se to ještě může změnit…

    Pozn.: Ve čtvrtém odstavci jsou přehozená slova – „Problémem by ale prý být mohla velká náročnost“.

Napsat komentář