Shrnutí zpráv za poslední dny je opět tady.
Tentokrát je to celkem pět drobných zpráv. První z nich se týká
uživatelského rozhraní skillů a jeho nastavení, dále byly na oficiálním
webu přidány animace monster, na fóru pak padlo několik slov o Whirlwind
buildu, o návratu Necromancera v podobě NPC a o traitu Lucky.
Uživatelské rozhraní (interface) nyní funguje tak, že
je k dispozici 5 slotů pro skilly. Tyto sloty jsou defaultně přiřazeny na
klávesy čísel 1–5. Pokud bude hráč chtít, může si to v nastavení
změnit. K dispozici budou také možné levé a pravé tlačítko myši. Po
stisknutí klávesy X se změní skill na pravém tlačítku myši. Toto
„přepínací“ tlačítko bude samozřejmě možné také změnit.
Na webu Diablo3.com byly všechny popisy monster doplněny
animacemi. Hlavní stránka oficiálního bestiáře má
adresu: http://eu.blizzard.com/diablo3/world/
Komunitní manažer Bashiok se svěřil, že v poslední době zkoušel
build na Barbara s Wirlwindem.
V souvislosti s tím řekl, že Whirlwind je nyní
„tahací“ skill. To znamená, že skill Whirlwind je aktivní i po dobu
pohybu. Hráč pohybuje s postavou stisknutým tlačítkem myši, a ta stále
máchá svými zbraněmi kolem sebe. Problémem by ale prý mohla být velká
náročnost na Fury. Hlavním cílem Bashioka však je zjistit, zda je možné
postavit takový build, který by nekonečně obnovoval Fury. Sčítání více
regenerací je totiž možné, ale za cenu sníženého poškození. A to by
mohlo být nudné, možná i nepoužitelné.
I když v Diablu 3 Necromancer nebude jako herní
postava, objeví se mezi jinými postavami – NPC. Mimochodem o tom, jaké
postavy ve hře budou, se vývojáři rozhodovali už před samotným
ohlášením hry v červnu roku 2008. Později pak uvedli, že další herní
postavy se v Diablu 3 objeví až v případném datadisku.
Jeden z traitů, tedy pasivních dovedností, bude Lucky a
bude zvyšovat množství nalezeného zlata o 10%. Do tohoto traitu se ale prý
vyplatí investovat až v pozdních fázích Nightmaru, nebo na Hell.
Q3 2011 alias přelom June-Jully tedy červen červenec. Takže když se to podaří tak v prosinci mě chytne asi 4 týdenní chřipka:-)
Aha tak ne, prave bashiok rekl ze to fiskalni neni, takze cervenec – zari, sry
Coopy: V archivu si klikni na potřebný měsíc a vypíšou se ti všechny novinky.
vsechno co tam zatim uvadeli se vztahovalo k fiskalnimu roku, ne ke kalendarnimu, takze Q3 by velmi realne mohlo znamenat duben – cerven, jeste ujasni prej
proč nejde procházet starší novinky? z hlavní stránky jdou přešíst jen čtyři poslední a přes menu tak isto Oo
nechapu jak jsou chcou spustit beta testing ve tretim ctvrtleti a pritom D3 chcou vypustit do sveta tento rok… tak bud tu hru uz maj hotovou i s vetsim testingem,nez nam prave rekli,nebo zas jen lakujou lidi a stejne to vyjde tak leden,unor mozna brezen pristi rok…
kazdopadne je jiz jiste,ze do 9 mesicu maximalne to mame vsici v kompech a mysky zacnou umirat 😀
To nás tím infem teda nešetřili 😀
Takže jsme se dozvěděli to samé, co před pár měsíci. Beta test se blíží,ale zatím probíhá interní testing. Beta by měla začít Q3 2011 a vydání BY RÁDI stihli letos…
M_Luke: Hm, takže nic. Minulý týden začala interní beta. Externí beta test ve třetím čtvrtletí a chtějí D3 vydat letos, toť vše. Dosti slabé imho.
už testujou uvnitř
Jo a dodatek, taky je tam že se snaží to vypustit do konce roku (asi chtějí stihnout vánoční horečku)
M_Luke: taky na to koukám… xD
Na tom slidu D3 je napsáno launching Q3 2011 beta external testing?
M_Luke: Ti týpci jsou z fansitu, nějak neposlouchám, co řeší, ale na konferenci ještě na Diablo nedošlo.
23:00 Mike Morhaime na scéně. =)
Podle prezentace to vypadá, že Q3 2011 beta testing, je tam napsané, že se pokusí vydat D3 v roce 2011.
Pochopil jsem to správně, že se teď bavili o tom, že cca „Dnes jsem ani nepředpokládal, že by jsme se dozvěděli datum vydání D3“. „Ano, to platí, stejně jako platí informace, že v roce 2012 mohou vyjít 2 hry, ale neřekneme jaké, a platí informace, která proběhla již před pár týdny, že na tom pracujeme atd atd atd?
SMLomoz: zapoměl jsem… děkuji za link
SMLomoz: Super link! Díky!
SMLomoz: Zatím probíhají nějaké finanční záležitosti, budoucnost firmy atd.
Já si zatím vypnul zvuk, ty jejich kecy mě rušej při sledování hokeje
. Ale pokud bude něco o betě (jakože bude), nejrychleji se to dozvíme tady:)
Jojo, poslouchám. Zatím melou blbosti, uvidíme co budou říkat během konference.
Garn: Nz:) Podle toho co tam píšou to spíše vypadá na nějakou obdobu livechatu, ale mělo by to být online přímo z konference. Btw, právě ten stream spustili, konference začíná ve 22:30.
už tam začali něco řikat na tom YT…
SMLomoz: To vypadá seriózně, díky.
Nějaký livecast bude tady http://www.youtube.com/…eSC2strategy?… . Jestli to bude video přímo z konference netuším, ale zkuste:)
franzkfk: ten artwork diabla je moc pěkny dik ze si se zminil
Q: Stream z konference mají přístupný pouze akcionáři. My budeme asi sledovat diablo.incgamers.com budou mít nejvíc fresh info.
Kde presne (link pls) sa to cele oficialne zverejni ?
Bliiz hodil na facebook artwork samotneho Diabla, ktery vypada luxusne:)…trebanje to naznak, ze se opravdu dneska neco blizi:)
OT: nekdo v commentech pod tim obrazkem napsal: The Heavens shall piss themself. 😀
Bartuc: To jo se musi oslavit!:))
Když dnes ohlásí kdy vyjde betaverze,bude se oslavovat
No, je jasný, že před dvanáctou spát nepůjdu:-) Držme všichni palce a snad to dopadne:-))
RCermi: Já nic o infu o betě neříkal
já reagoval na diskuzi ohledně toho aby si mobky dávali navzájem dmg 
schvalne: Napsal jsem jim schválně na Twitter.
schvalne: No prave ze dneska ma probehnout info o bete;)
Garn: Garn ma pravdu. Ziju ve statech a Blizzardi sidlej na zapadnim pobrezi a tam sou o 9 hodin pozadu.
Se na to můžete zeptat Bashioka na forum
od čeho to Diablo 3 to forum má?
A třeba nad tím ještě nepřemýšleli a tak třeba aspoň budou mít ještě co projednat..
RCermi: Pseupopsi to vidí pozitivně!
Zejtra beta, pozejtří PR, příští úterý (bashiok na blizzconu 2010 „Next tuesday after it’s done“) vydání!
Mno, to asi né, ale tak datum beťule už by mohl padnout.
„Uvidíme řekl, a vypálil si oči“
Tak jak to dneska vidite ze to dopadne s tou betou?

Logicky by se monstra navzájem měla zraňovat pouze pod vlivem nějaké kletby nebo spellu… ale uvidíme…
.: Kouknu to první demo, ale zdá se mi, že tam bylo hodně plošných abilit… no uvidím.
EDIT: V gameplay jsem nic nenašel, hlavně žádná plošná kouzla, ale asi máš pravdu.
Garn: Monstra budou určitě dávat poškození samy sobě, protože existuje spell Mass Confuse… A že by to bylo umožněno jen při jeho použití, bych neřekl.
franzkfk: Dává to docela prostor pro různé exploity, že by se monstra pozabíjela sama… A taktika nabrat 4 obrazovky monster na hromadu a hodit si třeba za monka to odrážení abilit… jako není to špatné a bylo by to asi zábavné (
) ale myslím, že toto Blizzard podporovat nebude.
Martin: Tak tohle mě zajímá. Zní to dobře, ale v praxi by to asi nebylo úplně nejlepší, jelikož by to muselo platit plošně a to by znamenalo, že by tvoje akce ovlivňovala tvoje spoluhráče, ať NPC, tak hráče jako takový.
instinkt: http://www.timeanddate.com/…ck/city.html?…
Posun je –7 hodin vůči UTC, my jsme nyní UTC +2.
ale posun je 7 hodin ne 9
Jak píše mato, mělo by to být někdy v noci. Budou online 2 redaktoři, takže by tu mělo být nějaké info co nejdřív a jako vždy v češtině samozřejmě.
EDIT: Tak 4.
@instinkt: bude to o 1:30p.m. (13:30) pacifickeho casu, cize ak sa nemylim u nas bude 22:30
tak jsem to našel a da se to poslouchat i online je to May 09, 2011, 1:30 PM takzě v 8:00–8:30, neznám přesnej časovej posun.
Kdy má bejt ta konference v kolik hodin ?
Bylo něco řečeno o poškození creatur navzájem, příklad: předemnou a zamnou stojí potvory ktere proti mě vyšlou kouzlo ja se kouzlu vyhnu, tím padej schytají kouzlo protivníka navzájem, bude to mít vliv na jejch život pokud nebudou resist. nebo to ve hře nebude???
Jj KUFI, jsem to já, diablo je srdcovka, tak tu musim obcas neco napsat
kedy dnes mozeme ocakavat nejake info z tej ich stvrtrocnej konferencie ??
Stone: ajo
srry.. tak to mělo být na Gumu v kleci 
1:0 pro Garna
Propadák to neni, Blizz si akorát nechce posrat jméno tím, že vydá polotovar šitý horkou jehlou. Diablo má až příliš fanoušků na to, aby nad tím mávli rukou. A zas tak dlouho ve vývoji není, rozhodně známe lepší borce (namátkou Daikatana, Max Payne, Alan Wake nebo blonďatý „Vévoda“..). Já osobně si ještě nějaký ten pátek počkám, pokud to bude mít dopad na lepší výsledek…:)
swat: A největší zoufalci trollují na fanstránkáh největšího propadáku století.
diablo 3 je prepadak storocia, takto dlho nevychadzala ziadna z hier, v predpredaji je to snad 2 roky a stale nic, len omrvinky pre „nadsencov“ vo forme biednych info
Stone: Myslím si ,že si na omyle čo sa týka toho ,že by za WD malo hrať najmenej ľudí. Na poslednom Live Chat-e ( Minulý piatok) v ankete dopadol viac ako dobre. Napríklad aj moja osobná voľba je niekde medzi WD alebo Monkom.Len toľko som chcel
Myslím si ,že o diverzitu charakterov sa naozaj obávať nemusíme.
schvalne: sis spletl cloveka
ja psal jen,ze me se WD vubec nelibi a urcite za nej nebudu nikdy hrat a podle me za nej bude hrat strasne malicko lidi..taky v anketach skoncil skoro vzdy na posledni pricce.. nic o tom, jestli je prirodni nebo antiprirodni ja nepsal

Tib3rian: Proc si myslis ze zlato sdileny nebude a proc by to mel byt nesmysl, naopak mi to prijde uplne logicky… Pripadne posli odkaz jestli s to nekde precetl
Truhla sice zdielana bude, ale zlato nie, to by bol totalny nezmysel. Ono to zlato ani v truhle nie je
WD je pre mna mix necra a druida, teda ano je spaty s prirodou. Podla mna sa WD velmi hodi do D3, najmä do prveho aktu, tam do tej prirody uplne zapada. Dokonca sa mi zda, ze Blizz dost zmenil atmosferu celej hry, ktora sa trochu priblizila k Zaklinacovi a WD to umocnuje.
Pseudopes: Nebolo to nahodou tak, ze WD skoncil posledny v ankete pytajucej sa na postavu, ktoru budeme hrat ako prvu?
Ad WD – je přece jedno jestli tu postavu budete milovat nebo nenávidět, stejně si ji 99 procent hráčů vyzkouší jen proto, aby si hru sjeli za každou postavu
Já osobně třeba v D2 necra dost nemusel, ale stejně jsem to s nim sjel až do konce Hell..:) A myslim, že tenhle tatar u mě taky moc nezaboduje
Ad Lucky – mi tak napadlo, že podle toho názvu se to nebude týkat jen peněz, ale i nálezu rare předmětů, takže do něj hráči nacpou nějaký ten bodík. Teď si nějak nepamatuji, jestli už bylo řešené, čím se bude ovlivňovat šance nalezení rare předmětů, ale zatím mi přijde, že názory hráčů na tenhle trait jsou spíše negativní, takže s tím Blizz bude chtít něco udělat, aby hráče k tomuto traitu víc motivoval..(a dalším zdražováním by je určitě nemotivoval
)
schvalne: takovvá mlátící vrba by možná byla zajímavá
Richard: Podpis.
WD je zajimavejsi charakter a bude asi nejoblibenejsi spolu s barbarem. Je to totiz ekvivalent necromancera. Ja byl vzdycky caster, at v podobe summoning charakteru v podobe necra nebo sorcky. Rubajici charakter neni prece tak zajimavej. Ale proti gustu…
Lehce promazáno.
Jinak abych nebyl pořád mimo téma, tak jsem chtěl říct, že mě osobně též přijde WD jako nejzajímavější postava, myslím, že vzhledem i stylem hry je velmi netradiční (to byl Nekro též) a proto bude oblíbená. Pro mě je to též volba č. 1.
EDIT by Garn: První část postu jsem smáznul, už to, prosím, nerozebírejte.
RCermi: Ten příběh je dost dobrej, a to jak tam vysvětlujou ty božstva je přímo boží.
Richard: Asi tak, navíc na incgamers maji wizarda jako výherce ankety o nejmíň hranou postavu, čili o populaci WD bych se nebál. Mínění, že WD není bezvadný je založené na trolech jako RCermi:
Navíc WD je prostě pecka nad kterou není 
EDIT by Garn: Pokud možno nenapadat ostatní návěštěvníky webu.
Stone: WD že neni zaměřený na přírodu? Summon žáby, včelí roj, atd. neni příroda? V tom případě už nevim co jako zaměření na přírodu bereš.. vyvolání vrby, která bude mlátit Diabla větvemi? to doufám ne..
Koukám, že WD můžete buď milovat, nebo nenávidět.
Mně osobně se líbí velmi, snad mu i dám přednost před jinak oblíbeným barbarem…
Co máte proti WD já třeba si ho vyberu jako prvního právě pro jeho podobnost s nekrem
anger: „ma v oblibe kopirovat z WoW“ xD oni vytvorili WoW, takze nekopiruji xD a to ze by v datadisku byl nejaky druid, saman neco takovyho budou lidi srovnavat s wowkem vic, nez ze v diablu 2 byl taky druid xD
schvalne: ne with doctor je neco spis na styl , necromancer/ ritualista , ja myslel druida , shamana sem zminil protoze blizz ma v zalibe kopirovat veci z wow. No jo druid by byl dobrej.
A proto nás pár co budeme WD milovat bude unikátních! Jen počkejte! Muhuhehe (děsivý smích).
WD je postava,ktera se mi naprosto nelibi a troufam si rict,ze za nej bude hrat nejmin lidi…
schvalne: Nee, WD nepracuje s přírodou, ale spíš proti ní, jako vyvolávání mrtvol, používání ohně atd…
Je to jedina postava co me do Diabla story:D nesedi!:-/
anger: Presne tak to je presne Witch Doctor
a pro me je tahle postava z tech peti nejmin oblibena…
anger: a starej křovák Witch Doctor nespolupracuje s přírodou?
pochybuji ze uvidime paladina nebo necra , spis bych vsadil na neco typu druid/shaman , neco co spolupracuje s prirodou
RCermi: Paladina možná (chybí někdo defensivní, kdo by např. využil více štíty apod.), ale na necra bych nesázel, to spíš chybí někdo morfující.
baglik: Osobne si myslim ze Necra a nakyho rytire podobneho Paladinoj uvidime v datadisku..
Škoda že nekro nebude jako herní postava ve 2 byla moje nejobíbenější, snad ho WD nahradí.
Tyrael: Když Bashiok psal že on by si tam ten bod nedal, tak to asi nebude tak dobré. Spíš myslím že na těžší obtížnosti bude nějaká možnost dostávat daleko více peněz a tam už těch 10% bude hrát roli, na nižším lvlu jetli dostaneš 80 goldu nebo 88 je fakt jedno.
Já četl titulek jako „Inflace skillů…“ O__o
možná ten lucky trait bude ovlivňovat aji hru ve vědšim měřítku, něco jako že při vyším lucky bude útok o něco vyší, průměrný damage se bude blížit vyšímu rozsahu útoku, postava bude uhýba více útokům než by podle obrany měla, anebo nějaký záchrany bonus tzn ´třeba že nemůžes zařvat jednym útokem, sem tam zpolovičnění zranění atd.
Tak pokud by byl problém s odlivem peněz vždycky mohou zpoplatnit vytváření nových postav že… třeba od 3. postavy by každá další stála víc a víc, truhla je společná pro všechny takže by se to z ní strhlo. Další věcí by mohly být placené turnaje, každý zaplatí vstupní poplatek a vítěz nebere vše, ale třeba jen 80%. A prachy by ubývaly…
LOYF: Blizzardi nielen ze slubili velky odbyt zlata, oni ukazali ze to tak v hre naozaj bude. Ak nesledujes kazdu malickost v novinkach, mozno ti to uniklo, ale u remeselnikov sa budu platit giganticke sumy za tie sluzby, ktore som spomenul. Stavim sa, ze toto uz Blizzardi vyriesili.
Zlato bude mat velky odbyt. Platit sa bude za crafting, vyberanie gemov, socketovanie predmetov, spajanie gemov, mozno aj za respec. Priblizi sa to inym RPG hram.
Hodnotit aky dopad bude mat na hru trait luck je predcasne. Nevieme vela o ich fungovani v hre. I ked pocitam, ze traity budu prave takehoto charakteru – zvysovanie sance na najdenie veci, zvysovanie sily magickych a melee utokov, rychlosti atd.
Psychopat: Nn, sestra je fanda. A pred lety pri tvoreni uctu na skypu me to faklo ze Stranger uz je a nabidlo mi to stranger plus par cisel..tak mi napadlo vyuzit tohle cislo (ktere diky sestre ktera na to cumela denne nezapomenu
). Jinak sry vsem za offtopic..
KUFI: Mne sa tiež zdá že už sú tam pekne dlho, na 95% tam už boli, lebo presne som sa díval teraz že čo tým myslia že pridali animácie, ked ja už som ich tam mal riadne dlho pri všetkých…tak neviem teraz…
Stranger: koukám, že je tu další příznivec Star Treku
Ok, ja (ceskej Stranger) menim nick na Stranger8472
Lunreal: Ne, ale můžeš z toho odhadnout, že s odlivem peněz asi problém nebude.
Lunreal: ty ses taky vsude kultůristo
Nebo se jedna o jinyho Lunreala nez chodi na ronnie.cz?
Jirkis: to ale neni novy, to je tam uz 2 roky. Posledni update stranky byl pred vanocema – konkretne 21.12. (encounters). Nepocitam teda tu app Horadric cube, ktera nema se hrou jako takovou nic spolecnyho.
Garn: Tjn, ale z 2 roky starého dema nemůžeme posoudit jak to bude v plné verzi
jesty: Bashiok psal, že on by ten bod asi neobětoval. Traity by měly mít velký dopad na celkovou sílu postavy proto si také myslím, že investování bodů do „bohatství“ není zcela idální. Kdo si myslí, že pak budou postavy jen pro farmení. Tak zrovna body do tohoto Traitu asi taky nebude možné nacpat jen sem. Pokud bude dopad na tvorbu postavy tak velký tak by se také mohlo stát že postava bez těchto bodů prostě přežít nedokáže. A jestli to co psal Garn bude podobně zachováno tak abyste si vydělali na jedno vyjmutí gemu budete muset zabít cca 2000 nepřátel. Počítám jen s penězi bohužel z věcí asi také moc peněz nebude, protože ty zase budete rozebírat raději na součástky. Myslím, že to mají zatím vymyšlené dobře. Také jak psali je to věc, kterou vyvíjí nejdelší dobu.
v první chvíli jsem myslel že lucky bude na vzácný předměty… ale kdybych si to maxovaal a padal jeden za druhym tak by to ztratilo to kouzlo…
Lunreal: V demu ve druhém aktu dropovalo tak z každýho 20. creepa 80–200g a v Artisian videu na GamesComu enchant/díra do itemu/vytáhnutí gemu stálo tak nějak 14 000 myslím.
Bez drahych lektvaru bude odbyt penez fakt obtizna vec.. snad aspon upgrade itemu a crafty budou velmi drahe. Hlavne prosadit penize jako prostredek smeny, pak uz bude celkem jedno jestli item bude mit cenu 1k nebo 100k, problem je jen jak zamezit inflaci…
Stranger: Nechcete si to psát Stranger(sk) a Stranger(cz) ?

Stranger: Výborne, takže máme Českého aj Slovenského Strangera
Mimochodom v pondelok je tá konferencia, nie? Som veľmi zvedavý na ich správy o bete
.
KUFI: Na zalozce s Fallenama je video obsahujici concept arty+pohyby monster
Rosťa: Už pár měsíců.
Nvm jestli jste si toho vsimli jestli o tom uz nevite ale na diablo3.com uz je male demon hunter asi 2 dny nebo i dyl mozna
KUFI: Nepamatuju si, že by tam byly.
ty animace monster tam maji od zacatku co tu stranku spustily..nebo sem neco prehlid?
Stranger: no i kdyz snizi pocet penez, stejne jich bude po chvili hrani vic nez bdue potreba, (viz. muj prispevek nize) hlavne pokud bude 30% postav vytvoreno kvuli lootu…
Lunreal: aby ekonomika v jakekoliv hre mohla fungovat, musi existovat omezene zdroje prijmu a pak statky, za ktere se to bude utracet… v Diablu, kde prijem je prakticky neomezeny, by musel byt nejaky zpusob jak z cele ekonomiky penize odsavat, protoze kdyz jich bude moc, stane se to co v jedne africke republice… papir mel vetsi hodnotu nez hodnota na nich natistena… jednou moznosti je drahy respec… ale to bude fungovat jen do te doby, dokud se vyplati pouzivat respec misto buildu komplet novy postavy… dalsi moznosti je vyrazne drazsi oprava v pozdejsi fazi hry… nebo cokoliv, co donuti hrace nedrzet penize v obehu a snizovat jejich hodnotu… pokud to nevyresi, nastane ta situace co v D2… najde se nahradni platidlo (gemy)… a pokud se chteji drzet sveho prohlaseni (uz nevim, kdy to bylo), ze chteji aby zlato melo hodnotu i v late game, tak se musi snazit.. a to jim teda vubec nezavidim xD
„V případném datadisku“
Je jasné, že Blizz už teď vyvíjí nejméně dva datadisky a má pro ně připraven i příběh, který půjde ruku v ruce s D3 – viz. D2, 3 pekelní bratři a ve hře sejmeme jen 2, poslední se v perfektním outru vytratí do neznáma – byl tehdá LoD taky „případný datadisk“?
To že je snížen max. lvl na 60 by tomu i nahrávalo
A ohledně toho Lucky traitu, moc bych se nebál toho, že hráči si budou kvůli tomu tvořit jiné postavy. Podle mě při levlení bohatě postačí na utrácení to co hráči najdou i bez Lucky + loot, který prodají. A až postavu maxnou a budou mít luxusní výbavu, nebudou mít tu potřebu investovat body už vůbec – sice Blizz brutálně sníží money, aby z nás ze všech zas nebyli Rotschildové, ale zas nám určitě nepřipravěj mindráky děravými kapsami.
Ten trait neni spatny… a pokud bude opravdu fungovat ekonomika tak to naopak vitam, mit nejakou postavu, ktera se specializuje na sbirani penez a predmetu by bylo great. Univerzalni postavy jsou nuda a nikdy me nebavily.
Mirda: Díky, opraveno.
Tak tu úpravu Whirlwindu docela vítám, ale zato trait Lucky se mi vůbec nelíbí. Je to jako by v Diablu 2 byl pasivní skil +x% magic find. Výsledkem bude, že si každý vytvoří navíc jednu postavu na hledání peněz, protože u svých hlavních postav bude chtít investovat body do traitů, co dávají nějaký bonus, který se dá využít přímo v boji. Osobně jsem doufal, že se Blizzard pokusí takové věci omezit. Nicméně, pořád se to ještě může změnit…
Pozn.: Ve čtvrtém odstavci jsou přehozená slova – „Problémem by ale prý být mohla velká náročnost“.
Pěkné
omg , nehorazne se tesim na tuhle hru, co myslite kolik bude trvat nez se hraci dokonale oboznami s hrou a budu myt nejlepsi charaktery , buildy atd. ja tomu typuji tak 2rok min.