Potvrzeno: Demo Diabla 3 bude na srpnovém Gamescomu 2011

gamescom-logo Polská oficiální stránka Blizzardu
přinesla potěšující zprávu pro všechny Evropany, kteří by si
o letošních prázdninách chtěli zahrát Diablo 3. Na herní výstavě Gamescom 2011 bude k dispozici demo verze Diabla
3. Výstava se koná ve dnech od 18. do 21. srpna 2011 v Kolíně nad
Rýnem v Německu.

07.07.2011, 22:31 hod. – aktualizováno
Podle nejnovějších zpráv z oficiálního Battle.net fóra bude na Gamescomu
k dispozici demo, které bylo představeno loni na BlizzConu, nikoli nová
verze Diabla 3, jak se někteří domnívali. V Evropě však tato verze Diabla
3 ještě pro veřejnost otevřená nebyla.

123 komentářů u „Potvrzeno: Demo Diabla 3 bude na srpnovém Gamescomu 2011

  1. Pokud CD bude kolem 2 minut a ne třeba těch 30 tak bych v tom nijaký problém neviděl.Mohu-li porovnat s WOW, tak ty 2 minuty nejprve vypadají strašně, ale v reálu jsou skoro nepostřehnutelné. Věřím že tohle Blizz pořeší tak, aby to bylo plynule hratelné. A když ne hned, tak nějaký update ty časy upraví. Určitě se budou stahovat po spuštění hry každou chvilku, podobně jako u SC2.

  2. Tib3rian: Len reagujem na tvoje vlastné slová. Teoretizujeme bez dostatku informácií.

    Okrem toho, práve som si uvedomil, že relevatnosť cooldownu v Diable je úplne zbytočná, pretože existoval už v Diablo 2 (a myslím, že aj Diablo 1) v podobe casting rate, na ktorý sa nikto pokiaľ viem, nesťažoval. Rozdiel spočíval len v tom, že CD skillu ako bol napr. fireball hráč nepoznal (pokiaľ nemal stopky) a spočiatku stál za prd, ale s lepšou výzbrojou a zmieňovaným casting rate, sa zvyšoval. Takže sa to volá inak, ale dôsledok je viac menej ten istý (výnimku by tvoril len globálny CD). Je teda pravdepodobné, že opäť budú určité itemy, ktoré nám tento CD budú nepatrne znižovať.

    Mimochodom, neviem koľko je tu hráčov medianu, ale v tom Diablo móde bol cooldown spracovaný úplne dokonale.

  3. Mysterious Stranger: Tak ak sa mi nieco nepaci, tak to poviem. Mna skor stve, ze sa spochybnuje kvalita spickovych hier, ze sa nam niekto snazi nahovorit aky sme trapni, ked nevidime aky je D3 prepadak, ze sme „stado slepych oviec“ ci „fanboyi“ a ze niekto chodi na fan stranku Diabla a pritom su prenho Blizzardi h***a. Ak si nieco alebo niekto zasluzi respekt, dam mu ho, ale zase pre mna nie je D3 dokonala hra. A navyse cooldown skillov je prva vec, ktora mi na D3 vadi. Kazi to zabavnost a pohodu pri kilovani monstier. Hraci si budu tie naj skilly setrit na boj s bossom a vysledok bude taky, ze 2 minuty budes stat pred dverami, za ktorymi je boss, len preto ze cakam na recharge mojho naj skillu. A celkovo tato taktika, ktora je nadbytocna a kazi hratelnost. Ale ako pisem ked bude cooldown len potial aby nam zabranil pouzivat 2 skilly stale dokola, potom je to fajn.

  4. Tib3rian: Jednoduše: supr spelly měly CD třeba 15 min, ale i půl hodiny, pokud se šlo PvE, nějakej raid, tak se dycky dohodlo, kdo a kdy se jaký spell bude dávat a když to nevyšlo (v čemž vidím trochu slabinu) tak jsi musel čekat celej další CD. V PvP to fungovalo normálně, dle schopnosti hráče. Omezovalo to takový spelly jako suprbublinu u paladina (nvm už její název), kdy ses stal na určitou dobu (10–15 sec) úplně imunní. CD byl asi 10 min. Si představ takovej spell bez CD, ha! 😀 V D3 by CD pak mohli pořešit runy, které by CD zkracovaly.

  5. Pseudopes: Bavíme o skille, o ktorom máme len hrubé informácie. Pri barbarianskych summoningoch musíš zohľadniť koľko majú života, aký majú dmg, ako dlho vôbec bojujú po boku hráča, aké skilly používajú atď. atď. Z môjho pohľadu cd na summoninga ako je Ancient Ones je 2 minúty málo, dal by som viac (opäť tu máš problém, budeš si dookola recastovať summoninga, ktorý urobí všetku prácu za teba- nezdá sa ti takýto gameplay nudný?). Okrem toho ak najdlhší CD je na summoningov a sú to dve minúty, tak to sa mi vôbec nezdá hrozné. Na väčšinu ostatných skillov zrejme nebudeš čakať viac ako pár sekúnd. V tom čo hovoríš by som s tebou súhlasil iba ak by existoval globálny CD, to už by bola chyba. Anketa je z troch štvrtín hotová, navrhujem (ak so mnou niekto súhlasí) ďalšiu anketu dať spokojnosť s CD s tým, čo o ňom doteraz vieme.

  6. Mysterious Stranger: Délka CD, řekl bych, se bude měnit úplně neustále, hold tak to chodí, zjistí se, že na ubersuperkiller spellu je 20s málo, dá se minuta, to bude moc atp atp…

    Je mi jasné, že někomu se to bude líbit někomu ne, ani mi nešlo o to, aby každý souhlasil. Spíše mě zajímalo jaké na to budou reakce. Ty skilly co tam napsali k tomu byly dost drsné (jako např summon Anců z D2 nebo zemětřesení), jasné, že nemohou dát ten spell bez CD nebo nějakého jiného omezení. Ale nějaký předmět nutný k zacástění by se mi u takovýchto uberkiller spellů hodil více. Chápete – jako poslední skilly dát prostě něco jako frenzy, ww nebo tak, něco co člověk používat bude, uvidí, že ty poslední skilly používá. Tyhle uber spelly bych možná dal úplně jinam, člověku padne talicův mečík a vyvolá ance, mečík dá talicovi a ancové mu poslouží, odejdou. Raději bych to viděl takto, než, že barbar každé 2 minuty zavolá ance aby mu pomohli… Neomrzí se jim to?

    Berte to jako noflame diskusi, nehádám se s nikým, že to tam nemá být dadada, jen mi přijde, že CD a D3 nejdou moc dohromady, alespoň pro mě ne.

  7. Konečnééé! Málo noviniek o D3 ma potešilo toľko ako implementácia cooldownu :-). Tib3rian: Ale kuš, že to nerozchodíš? Bavil by ťa od určitého levelu napr. never-ending whirlwind? Jedna z naj chýb Diabla 2. Navyše bude hranie (najmä pvp) nielen o tom, kto má menej vyclickanú myš, ale kto vie svoju kombináciu skillov dobre takticky používať. Spoj si to dokopy so systémom rún a vznikne ti vynikajúca customizácia tvojej postavy (omnoho lepšia ako má teraz wow, keď už tie hry chcete porovnávať :-P ). Čiže jeden z počiatočných skillov bude pre teba rovnako dôležitý na leveli 2 ako na leveli 60. Rovnako tak traity budú mať dôležitejší účinok na vývoj charru, než len zvyšovanie magic a gold find. Mimochodom je to len pár dní, čo si o sebe tvrdil, že si hráč zo starej školy, kde si hráči hry vážili a vyzdvihovali ich. Nepríde ti teda teraz tvoja reakcia trochu pokrytecká? Hlavu hore, CD bude super a jediné čo sa na ňom zrejme bude meniť behom bety a patchov, je jeho dĺžka.

  8. Pseudopes: v H&S by to mělo být pořád? ne, tohle opravdu není věc, ktrá učcuje styl H&S… třeba sacred 2, tam ty cooldowny (nebudu tu řešit systém zkracování a prodlužování CD) a vůbec tot ý hře neubíralo, právě naopak… a půlhodinový CD na abilitě (ta jedna jediná, přístupná od začátku) taky nebyl problém… Tib3rian: pochybuju, že vběhneme do boje 20 sekund cástíme a pak konec, protože budou cooldowny… jasný, že nějaký super spell, který vymlátí celou obrazovku jako nic, nebude k použití každý 2 sekundy… ale taky je jasný, že na těch základních spelech, typu WW nebude půl hodiny… bude to dělaný tak,a by jsi prostě střídal kouzla a nespamoval jen jedním namaxovaným… teda v to alespoň doufám xD

  9. Teraz som to cital. Oni sa asi nacisto zblaznili, to nemoze fungovat. Behom 20 sekund pouzijem raz kazdy zo svojich utocnych skillov a potom budem 1,5 minuty cakat? Ved aj v TQ bol co si pamatam cool down tak 15–20 sekund. Toto vyzera fakt hrozostrasne. Modlim sa aby sa to tykalo len vyvolavacich, obrannych a podpornych kuziel, inak to asi nerozchodim.

  10. Bah, to jsem právě v D2 ani jinde neměl rád – používání okolo 2–3 skillů a furt dokola jenom mačkat to stejný, to je stereotyp jak blázen, hratelnost jde pak prudce dolů. To přestane bavit každýho. Tímpádem, aby tu byla trochu ta variabilita, taktika a ne bezduché používání toho „nejlepšího skillu“, mělo by to být nějak limitované – CD, náročnost na manu, fury atd.

  11. Pseudopes: To, že abilitu s cooldownem šetříš je tvůj fail jako hráče, ne fail systému. Naučit se tyto ability používat efektivně je další z aspektů hry a další z požadavků na hráče a další „zesložitnění hry“. Respektive hráč musí brát v potaz více možností ať už v PvE/M, tak v PvP. A jak píše psycho – pokud budeš mít 7 abilit bez recharge, tak stejně budeš používat nakonec jen 2–3 a zase to spadne do toho stereotypu bez náznaku taktiky. Jediné čeho se bojím je to, že naběhnu do nějakýho mega hustodémonskýho davu monster a na nějaký hustý útok mi bdue zbývat třeba ještě 5s recharge a já to budu uběhávat jak nějakej Keňan na maratonu než se mi to rechargne.

  12. Pseudopes: Kdyby tomu tak nebylo tak budou postavy zase jako v diablu 2 pobíhat pouze se dvěma skilly a to je vše. Zde chtějí abyste jich používali sedm. myslím že toto je super nástroj jak tomu pomoci. Něco podobného bylo v TQ a dle mého to bylo fajn. Wow sem nikdy nehrál a je mi šuma fuk co tam bylo za CD, líbí se mi větší multifunkčnost postav a bez CD by zase všichni používali pouze nejdražší skilly. A mezi námi to že bude skill na posledním levelu stát více nějakého zdroje je to stejné jako by tam byl CD, také musíte nějaký čas počkat než se vám zdroj doplní abyste ho mohli použít. Těch možností je několik ale výsledek je stejný, tak sem zase nemotej Wow když se tohle používá ve spoustě jiných her. Fakt to je jako boj s větrnými mlýny…

  13. Zpět k Diablu 3 – docela mě rozhodila zpráva, co se objevila na incgamers… Bashiok v ní píše, že chtějí udělat skilly tak, aby se doplňovaly a tudíž například finální 3 skilly barbara budou mít 2 minutový CD… To mi přijde jako mílový krok vzad… Kolik skillů v D2 mělo CD? Kolik finálních spellů, spellů na které jsme tak dlouho čekali mělo cd? Nevím, ale hack’n’slash by to mělo být pořád né? A v tomto RPG žánru cooldowny? Budeme 29 levelů čekat na nějaký super spell, který použijeme jednou za 2 minuty nanejvýše? A to ani né, protože si jej vždy budeme šetřit na to „až bude nejhůře“, takže to bude jednou za 30 minut? Ano, zas mě budete nenávidět, ale tohle znám z doby kdy jsem hrál wow… všechny tyhle 2–30 minut CD se šetřily, až bude nejhůře, aby pomohly a potom se nepoužily vůbec… Bashioku, are you serious?

  14. No vidím že se tu rozvinula zajímavá debata. Já osobně kupuju jen věci které se mi opravdu líbí, D1,D2,Half-Life všechny epizody a spoustu jiných. Srovnal bych to s hudbou. Pokud mám oblíbeného zpěváka tak si přece jeho CDčka všechny nepostahuju z Uložta, co bych to byl taky za fanouška. To samé je to s hrama. Pokud mi hra přiroste k srdci tak ji ihned koupím jako důkaz dobře odvedené práce. Ovšem pokud je to sračka, která ani zdaleka není můj šálek kávy tak nedám ani cent. Není to nejlepší přístup protože každý vývojář si s produktem dá práci, ale upřímě je tu někdo kdo koupil všechny hry které kdy zkusil zahrát ?! :-?

  15. iNstinkt: To je jako by sis koupil balíček sušenek, dvě snědl a když ti nebudou chutnat nezaplatil a odešel. Když jo tak si je koupíš? Přečtu si dvě tři recenze a už mám asi slušnou představu o tom jak hra vypadá a jestli do ní chci investovat. To co tu většinou píšete je jen snaha jak obhájit Vaše jednání. Ale jak říkám u lidí co si nevydělávají to ještě chápu, jakmile ale někdo začne pracovat a má stále stejný postoj přijde mi to smutné.

  16. neithusak: Nezní to divně, přesně tak to dělá spousta lidí. Stačí se podívat na warez fóra, lidi tam stahujou a když se jim hra líbí, tak si ji nakonec koupí aby podpořili vývojáře. Koneckonců to i teď dělá většina týmů, např. Skidrow, Razor1911, apod. že přidají do readme nebo rovnou do hry komentář s tím, že jestli se jim hra líbí, ať si ji koupí. Člověk si řekne „hm.. warez, tam nikdo nemůže mít originálky“ a opak je pravdou, spousta lidí tam má spousta originálek, kolikrát víc originálek než stáhnutých kopií. Avšak když prostě je hra o které se ví, že bude skvělá, jako Diablo 3, tak nemá cenu ani stahovat, ale rovnou se předobjednává ať je co nejdřív doma ^^

  17. Psychopat: Většina lidí nejdříve hry krade, a pokud mají co nabídnout po případné koupi a nejsou to katastrofální spatlaniny jako např. Black Ops nebo Torchlight je následně koupí. Radši si hru nejdřív zahraji než si koupit něco jako hry zmíněné výše… Kór když hlavní leader té hry sám tvrdí, že je to spatlanina na to, aby z lidí vytahala peníze „na něco lepšího“ (ano narážím na Torchlight), když je herní komunita schopna udělat zákazníkům tohle… tak bych chápal, že po uveřejnění tohodle prohlášení by někdo chtěl peníze zpět…

  18. Řekl bych, že je trošku ostudné se v této době zabývat tím zda je stahování legální nebo ne. Co třeba jestli je to etické? Před patnácti lety stála originálka stejně jako stojí teď, možná ještě více a stejně u nás většina lidí hry krade. Doufám že se někdy myšlení lidí změní a duševní vlastnictví bude něco znamenat. Vím, že řešíte betu ale princip je dle mého stejný. Asi bych toto téma již uzavřel.

  19. Stranger8472: ale tím stažením je myšlena i instalace… protože právě až při instalaci, souhlasíš s podmínkami užívání… je to stejný jako s krádeží v obchoďáku (ano ty magnetický čárový kódy tam nejsou jen proto, že nemusí sedět u monitorů a čučet, ale i proto, že lidi chodili bez košíků, dávali si věci do kapes a pak říkali, že toho měli moc a pro košík se nechtěli vracet a u pokladny by to vytáhli, dělala to jistá nejmenovaná menšina), dokud neprojdeš s tím nezaplaceným zbožím kolem kasy, kdy už je 100% jasné, že za to nezaplatíš, nemohli prakticky nic dělat, aby nebyli obžalováni z obtěžování, a že jim to strčili do kapes atd (jo, taky si myslím, že právní systém v ČR je směšný…), takže každej právník, který nemá titul z Plzně, by tě z toho dostal, zvlášť když na poličce vedle kompu máš hromadu originálek, včetně windows xD btw BSA je hromada debilů, stejně jako OSA, který platíš poplatek za každý medium, na který by mohl být zaznamenána data, kteá porušují autorská práva… to je jako platit při vstupu do krámu poplatek, za to že můžeš krást… iNstinkt: : jak nám Razor předvedli, jde to i bez netu xD, ale u hry, která je v první řadě orientovaná na MP, i když je SP super… je to k ničemu :) Garn: :stejný, jako když měsíc před premierou už byla na netu, sice printwork, x-men:wolverine origins xD nebo jako policejní zátahy… měsíc dopředu si to přečteš v blesku xD

  20. Jaro: Já rozhodně nedoporučuju něco crackovat .), navíc jak jsem psal, pochybuju že single player v bete bude. Proč by taky měl být?

    Já když se dostanu do bety, tak se budu samozřejmě mimo jiné snažit o to abych blizzu hlásil případné chyby a bugy atd. Vždyť k tomu beta přece je ne? To tu někteří myslím moc nepochopili a berou betu něco jako demo.

  21. Dost nechapem tuto debatu o trestopravnej zodpovednosti ludi stahujucich ilegalny software a hry. Ved ak si hru stiahne 5000 ludi tak to budu tych 5 tisic stihat? Na to predsa nie su kapacity. A to uz nehovorim ze celosvetovo by museli stihat doslova 10ky milionov ludi. Ilegalne stahovanie softwaru je ilegalne len v teoretickej rovine. Takisto ako napalovanie filmov, poziciavanie, ilegalne sirenie a dalsie kraviny, s ktorymi otravuju ludi pred zaciatkom kazdeho filmu na DVD a VHS.

  22. Tak to tu betu rovnou může Blizz vydat do světa a nemusej dělat herečku ;) Ad BSA, to jste se samozřejmě chytli toho špatného konce, důležitý byl ten začátek o tom, že už jen stáhnutí SW je nelegální..Když příště budu oponovat nějakému komentáři a na konci poznamenám, že to řekl bin Ládin, tak reakce budou, že bin Ládin už je dávno mrtvý a tím bude lehce dáno najevo, že můj názor je kravina? :)))

  23. Funkce bety je ta aby se to otestovalo a odtranili chyby, bugy, vylepšil balanc postav, skillů atd. Když si někdo stáhne nelegální betu, tak tím nijak k finální verzi hry nepřispěje, a navíc si stáhne pravděpodobně do PC i nějaké svinstvo. Další věc je ta, že b bete vůbec nemusí být single player a narozdíl od Starcraftu 2 by tam v nějaké pirátské verzi nebylo co hrát, protože se na bn nepřipojíte.

    Co se týče BSA… jak už psal Vavik, ta organizace u nás byla už před časem zrušena a je v likvidaci, najímá si jen PR agentury aby strašila lidi a posílala výhružné e-maily.

  24. huh BSA!!! vzdycky kdyz slysim o tehle pseudo grupe a jejich kazanich, roluji se mi ponozky; „organizace“ bez pravni pusobnosti na nasem uzemi, ktera plosne obesila republiku dopisy s vyzvami o podepsani prohlaseni o legalnim sw ve firme, to je stejne, jako kdybych se sebral a sel bych do libovolneho kramu a zadal predlozit ucetnictvi, ze jdu na kontrolu; navic kdyz na jejich stekani jednou nezareagujete, ozve se zastupce (rozumej arogantni prase), za jehoz chovani by se nemusel stydet ani gestapak; chapu, ze pouzivani nelegalniho sw je konkurencni vyhoda, kazdy by si to mel prebrat ve svedomi sam, osobne se kontroly nemam duvod bat, nesouhlasim ale, aby nad dodrzovanim autorskych prav bdely takove radoby spolky

  25. LOYF: Nesouhlasím, viz článek ilegalitě stahování, kde se píše „Stahování nelegálního softwaru z internetu je v Česku velmi rizikové i kvůli neznalosti zákonů. Lidé si často myslí, že pokud software pouze stahují a nesdílejí jej s ostatními uživateli, jsou právně nepostižitelní. To je ale obrovský omyl. „I pouhé stažení nelegálního softwaru se v Česku považuje za porušení práv autorů. Zatímco nelegální stahování filmů a hudby zákon přímo nepostihuje – protizákonné je pouze jejich sdílení – u softwaru tomu tak není. Policie tedy může notorické stahovače chytit právě na stahování nelegálního softwaru,“ důrazně upozornil Jan Hlaváč.“ (jen poznámka – Jan Hlaváč je mluvčí BSA). Teď jde jen o to, jak je to v případě té bety, když ten je to nedistribuovaný software..:-D

  26. TheWitcher: zamořit si počítač havětí… máš pravdu, hlavně pokud někdo používá pseudoantiviry, které jsou většinou free… a proto je lepší počkat na scene release a používat antivir… a co se týče ilegálního stahování… stahovat si můžeš jak je libo, ale nesmíš šířit, čímž vypádávají torrenty, jako právně bezúhonné… ilegální činnosti se dopouštíš až, když schvaluješ licenční ujednání (jak napsal Samael)…

  27. Stahování (pokud se něco nezměnilo) by nelegální být nemělo. Ovšem určitě při spuštění budeš muset odkliknout nějakou tabulku s licenčním ujednání a tam určitě bude i něco o hraní nelegání kopie :) Nicméně myslím že drtivá většina lidí v této zemi nemá ani legální Wokna :) Já si pěkně počkám a koupím si ostrou verzi, v krásné barevné a novotou vonící škatulce. Nežli se štvát něčím co bude třeba pochybně kreknuté, bude to padat apod.

  28. Bo by si to mohl třeba poskytnou ještě někomu dalšímu a to už je šíření nelegálního SW a to se nesmí. Ne ne ne, ty ty ty! A pak taky že tyto „upravené“ záležitosti bývají velice často semeništěm virů. Třeba takové HIV – ale ne, to už jsem zas někde jinde ;) 😀

  29. Samael: Tak M&K je trochu jiný druh arén, tohle je právě originální a jedinečný nápad, arény v tomto RPG stylu. Diablo bylo vždycky skvělé na SP, ale lepší na MP, takže to co říkáš by byl sice hezký nápad, ale nebyl by použitelný na MP… někomu asi vyhovuje SP, ale přesto si myslím, že Diablo je odjakživa hlavně MP, neznám nic lepšího, než si s kamarády zahrát Diablo… dokazuje to i stálá návštěvnost BN 8-)

  30. To by mohla být další anketa – kdo bude hrát betu a kdo ne :)

    Já určitě ne. Jen mrknu na obrázky, nějaké to video , jinak si to nechám až na ostrou verzi.

    Co se multiplayeru týče, u hry jako D3 pro mě nemá moc smysl. Možná to pojedu co-op s někým, pokud to bude znamenat větší obtížnost a lepší předměty. Třeba představa arén mě nijak neláká. Kdybych se chtěl mlátit v aréně tak hraju něco jako MortalKombat ;) To to raději postupně projdu na singl se všema charama než toto. Škoda jen že za každého není krapet jiný příběh a jiné qvesty. To by pak bylo ještě mnohem lepší.

  31. Ježkovy voči .. to je tedy debata. Každopádně aspoň uniknou nějaká nová videa, i když tedy ne s novým obsahem, což je škoda. Doufám, že se brzy té bety dočkáme. Taky jsem si říkal, že budu odolávat a nezahraju si ji (samozřejmě v případě, že ji někdo „uvolní“) .. ale pak jsem si řekl, že to stejně asi nevydržím :-)

  32. …ta diskuze tu pokračovala, ale Garn ji raději smazal, což je dobře, neboť by to tu potom mohlo pokračovat i několik dnů..

    EDIT by Garn: Hej! Já tu vždycky jen vyhrožuju a pak přijde zpráva na icq od Jamese stylem „wtf? co to je na webu za flame, jdu to smazat“ a pak jsem já za toho špatnýho! ^^

  33. Také bych se rád juknul na demo, ale do Německa se kvůli tomu určitě nechystám :) co se bety týče, hrát bych jí určitě nechtěl, pochybuji že bys měl možnost se tam nějak vypracovat, prijděš o překvapení které si pak vychutnáš v plné verzi a myslím, že by mě to asi rychle omrzelo, když víš že je to jen děštík před bouří ;-)

    TheWitcher: Já mám pocit ze svýma postama tu asi jen nahánís body do vyšší hodnosti na foru… Tvé komenáře tu silně postrádají smysl, připomíná mi to mého synka co se jen snaží vzdorovat otci – ať plácnu co plácnu, hlavně že něco plácnu, i když to nemá hlavu ani patu a vyjádřím tím pohrdání názoru jiných… Až ti to dojde a začneš nad sebou přemýšlet, tak to pořádně oslav! ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)

  34. TheWitcher: Jojo, de facto stejná… akorát celý Singleplayer tam chyběl 😀 zabíjíš to hochu (k tvému minulému příspěvku snad jen, že když někdo sedí 100% volného času nad komentářema podobně jak ty,tak je akorát tak k smíchu – budu předvídat tvůj další trolol příspěvek – teď jsem byl venku posilovat a běhat ;-))

    Cracknutá beta? Řekl bych že bude, SC II taky byla, akorát hold je to úžasný způsob jak zavirovat počítač spoustě. Ale kdo si dá pozor, tak proč ne :) Lidičky neřešte kdo se dostane do bety a kdo ne, je to fuk 😀

    A k tomu jestli se to vyplatí hrát… Jop, nabudí to k horlivějšímu čekání a nedočkavosti, ale zase to může poskytnout docela odreagování… Ten pocit toho, že hraješ něco co už za chvíli budeš mít doma atp :) Plus samozřejmě pro ty co váhají zda koupit je to takové rozhodující – bude se líbit, můžeš koupit, nebude? Nekupuj :)

  35. Souhlas s Helljovanym, asi tak nějak to bude. Nemohu se bety dočkat a doufám, že dostanu klíč, očekávám od toho zkrácení čekání a konečně poodkrytí a ozkoušení té nádhery, kterou čerpáme z novinek, na druhou stranu se bojím jako tady ostatní, že to akorát nažhaví mou nedočkavost a bude to k nevydržení :). Předpokládám, že to někdo hodně rychle crackne, tak si myslím, že beta bude dostupná pro všechny, pokud to nebude jen BN záležitost… :)

  36. TheWitcher: S SC2 se to nedá srovnávat..Tam se v beťe ladil multiplayer a nebylo tam vůbec nic ze singlu.. V D3 i když jedeš multi, tak jedeš pořád po singleplayerový dějový linii..takže beta D3 bude nejspíš nějaká hodně malá a osekaná část hry. Něco na způsob demoverzí, který Blizz prezentuje na svých předváděčkách..

  37. Proc mi přijde, že většina vidí pod betou prostě DEMO verzi…u takového SC2 to muselo být velmi podobné, protože strategii si nemohli dovolit osekat ( pokud chtěli z té bety něco mít ), ale u D3 vám klidně dají jeden char, jednu zbran, půlku skillu a člověk pak spíš ztratí chuť zahrát si finální verzi. Pokud se někdo nemůže dočkat, tak pro něj asi bude beta nejlepším zkrácením času, ale stejně nevěřim, že to bude tak záživné a chytlavé jako plná hra ;-)

  38. Já řeším obrovské dilema, stáhnout si nějakou cracklou betu (protože předpokládám, že klíč nerecievnu), protože už to čekání prostě nemůžu vydržet – ale zřejmě okostěnou o příběh (nebo myslíte, že beta bude plnohodnotná, s příběhem?).. A nebo si počkat dalších pár měsíců na plnohodnotnou hru? Kdokoliv by mě přesvědčil svými tipy, k čemu se přiklonit, budu vděčennn..

  39. Sketa: closed beta to je většinou beta, do který se dostaneš pomocí klíče.. to že je closed beta interní a externí, je jedno, protože tak i tak si ji zahraje jen někdo za určitých podmínek… open beta, jak už název vypovídá je open xD takže většinou stačí vytvořit účet…

Napsat komentář