Výzva pro nejlepší hráče: v Diablu 3 bude čtvrtá obtížnost Inferno

wizard-v-akci Diablo 3 bude mít vedle
obtížností Normal, Nightmare a Hell ještě jednu obtížnost: Inferno.
Nepřátelé s největším množstvím životů, největším poškozením,
s nejvyšším levelem a samozřejmě ty nejkvalitnější předměty. To
všechno čeká na nejlepší hráče, kteří dohrají všechny tři
předchozí obtížnosti a dosáhnou max. levelu 60.

Monstra budou mít v této obtížnosti minimálně level
61. V porovnání s Diablem 2 jde o novinku. Tam mohl být level monstra
maximálně 85, přičemž level hráče mohl být max. 99. Abychom stejné
obtížnosti dosáhli v Diablu 2, monstra by údajně musela mít level
minimálně 103 (což je o 18 levelů více, než jejich maximum).
V obtížnosti Inferno se tedy nemůže stát, aby hráč narazil na
nepřítele s nižším levelem než je level postavy
. Monstra
v Infernu budou mít vyšší životy (life), poškození (damage), odolnosti
(damage resistances) a budou agresivnější. To platí i o bossech a
minionech, kteří budou v Infernu těžší než obvykle.

difficulty-progression-nahled

Vpravo vidíme předměty, které budou padat jen v obtížnosti
Inferno.

„Obtížností Inferno se chceme vyhnout opakovaným
procházením
jistých oblastí ve hře po dosažení maximálního
levelu. Inferno je jak výzvou pro nejlepší hráče Diabla 3, tak i jistotou
dobře vybalancované hry,“ řekl o nové čtvrté obtížnosti Inferno
přední vývojář Jay Wilson. Ano, je to tak. Vývojáři již dále
nechtějí vidět „nájezdy (runy) na Mephista
či jiné podobné praktiky typické pro Diablo 2.

Video: Představení čtvrté obtížnosti
Inferno

„Je nám jasné, že pár takových nájezdů ve hře bude, ale chtěli
jsme vymyslet i nějaký další způsob, jak by se dalo bojovat s nepřáteli
za účelem získání kvalitnějších předmětů. Chceme, aby hráči ale
využívali celý svět Diabla 3,“ řekl Jay Wilson. Zdá se, že
vývojářům zkrátka přišlo nudné, aby hráč chodil hledat předměty jen
do některých lokací či na jednotlivá místa. Pokud se prý hráči
i přesto rozhodnou dávat přednost spíše menším nájezdům na konkrétní
bosse, pak se zřejmě vývojáři uchýlí k možnosti
odměňování
hráčů, kteří chodí do více lokalit. O jaké
odměny by šlo zatím ale nevíme.

runes-progression-nahled

Vpravo vidíme runy, které jsou jen v obtížnosti Inferno.

Na hráče, kteří se odhodlají vstoupit do obtížnosti Inferno, čekají
odměny vysoké kvality. V Infernu budou padat předměty, které jinde
ve hře nenajdeme
. Ať už jde o brnění, zbraně nebo runy, které, jak již víme, budou
vylepšovat skilly a kouzla postav. Ty určitě přijdou vhod těm, kteří
chtějí mít nejlepší vybavení, nebo si chtějí vydělat v aukční síni (Auction House).

Předměty z Inferna nebudou mít jen lepší vlastnosti, ale od ostatních
obtížností (Normal, Nightmare a Hell) budou odlišeny i fyzickým
vzhledem
. Zatímco prý v Diablu 2 docházelo k recyklaci
předmětů z prvních částí hry, v Diablu 3 půjde o zbrusu nové
předměty, které mají úplně jiný vzhled. Vývojáři chtějí, aby se
předměty z Inferna daly rozeznat zkrátka už jen podle toho, jak
vypadají.

gear-progression-nahled

Ukázka toho, jak se bude vylepšovat výbava hráče během hry.

Všechny výše uvedené informace o obtížnosti Inferno jsou od nynějška
k dispozici v sekci Základní
info
.

Zdroje: Kotaku.com,
Diablofans.com

112 komentářů u „Výzva pro nejlepší hráče: v Diablu 3 bude čtvrtá obtížnost Inferno

  1. je pravda, ze se na D3 docela tesim, jen me zklamaly ty obtiznosti, D2 sem sice dohral ale dat si to na dalsi obtiznost a jet znova a delat vsechno znova to by me nebavilo to nejspise bavi jen fanatiky ale ne normalniho cloveka, myslim si ze to meli vymyslet jinak, kazdopadne na tezsi obtiznost pojedu jen pokud budou dobre ceny v aukci za real prachy a vse budu prodavat jinak to asi ani nema smysl znova jet od zacatku

  2. Ked niekoho nudi druha obtiaznost(ktora bola vzdy vdaka silnejsim skillom ovela lepsia nez normal), tak ani nemoze vidiet D3 v pravidvych „farbach“. Nikdy nepochopi, ze zbrane z inferna zapadaju do desingu sveta, v ktorom by boli skilly a dalsie prvky nepouzitelne, keby D3 nemalo prave taku grafiku aku ma.

  3. Hrát to nejspíš nebudu (bohužel) a sem chodím bo mě to tu baví číst, všechny ty „debaty“. Si tak super krátím čas v práci když zrovinka nikdo nevolá a nic po mě nechce. Což mě teď napadá že bych si tu mohl potunit krapet PC (hlavně grafárna) a po pracovní době to přece jen zkusit zasmažit. Jen pro to musím vymyslet nějaký super název ve firemním firewallu aby ostatní nekoumali co že to je za port. Třeba „tunel – PC ředitel“ by mi nemusel nikdo smazat 😀

    Tak uplně chata ne, ale něco podobného. Napoprvně mě to celkem vyvedlo z míry že si to po tolika letech čekání nezahraji, ale pak jsem si řekl že je to jen hra a že se z toho nepotento že :)

  4. Tak tu též přiliji pár hektolitrů benzínu do ohně – aneb můj názor:

    4 obtížnost – tak o tom nevím co si mám myslet. Na jednu stranu paráda, delší hra, super drop na který se člověk těší… No na druhou stranu už obtížnost druhá mě nudí (kompletně se opakující úkoly, lokace…) Snad to bude taková zábava, aby to po dohrání na normál člověk nehodil na půl roku do šuplete.

    zbraně – děs. I z toho nekvalitního obrázku je možné poznat že je to šílené. I když pak „v ruce“ to nebude asi až tak patrné, tak před pohledem do inventáře raději nasaďte svářeckou kuklu aby jste neoslepli od té záře :)

    zbroj (hlavně pak gear st. 3) – co k tomu říci? Velebnosti jdu blejt? Ale ne, to bych byl hater… tak raději nic.

    S každou další novinkou ve mě sílí pocit že to bude skvělá nová hra od Blizzardu, ale nebude to Diablo. Ani už mě neštve že si to (kvůli online only) nebudu moci zahrát.

  5. Tieto zbrane sú naozaj strašné, a výhovorka že je to fantasy mi príde trochu scestná viz. d1 d2 zaklínač atď..Zbrane nemusia byť vyložene realistické , ale mohly by mať aspoň trochu zmysluplný tvar a farbu. Nevyzerajú tieto meče , akokoľvek sú neralistické o mnoho krajšie ako tie na obrázku hore ?http://www.exchange3d.com/images/u­ploads/aff1911/S8.jpg http://cdn3.iofferphoto.com/…Qh9hFEYd.jpg http://cn1.kaboodle.com/…AAAG2nTQ.png?… http://www.deviantart.com/…hiro_FDP.jpg

  6. Pridavam se na stranu „hateru“, protoze ikony tech zbrani vypadaj opravdu dementne. V D1 to byly opravdovy zbrane, v D2 to porad byly hezky obrazky, ikdyz uz tomu chybela „opravdovost“. Nejde mi do hlavy, proc do graficky-naprosto-vymazleny hry daj ikony zbrani z detsky konzolovky.

    • Inferno: zajimavej napad, ale verim tomu, ze z toho udelaj jeste neco malinko jinyho.. dodaj spec. lokace, potvory, questy…

  7. ahojte, možno porovnám od veci ale … pred vydaním SC2 tiež blizz sľuboval ,že obtiažnosť bude radikálne odlišná oproti very easy jedničke….. neviem koľký ste hrali SC2 ale každý si príde na svoje…casual je fakt pre deti…normal je zlatý stred…a hard je slušný…na dnešné teen hry som sa zapotil a teraz sa trápim na brutale pomerne brutálne :) takže ma napadlo,že to inferno bude skutočná výzva a za to sa blizzard aj epicky odmení…btw a bude to dobrovolné…každý si sám pred sebou povie ..mám na to ? nemám na ? btw2 ťeším sa na inferno achievy :))) to beriem ako “ 5 “ obtiažnost

  8. Inferno se mi líbí, ale mám takové tušení že to zas tal těžké nebude. Ale doufám v to, jestli to bude o tom využít správně skilly, pořádně se naučit úhýbat útokům, měnit strategii atd, zamezí to i botování.

    Co se mi však moc nelíbí je to že už na hell dá průměrný hráč max lvl. Když už zavedli to, že spolu s vaším level se zvedá dmg a schopnosti skillů, není větší důvod, proč nenavýšit zpět maximální level postavy, tak aby každej hned nedal 60. Lidi tak budou mít kromě huntění věcí velkou motivaci expit. V Diablu jsem poznal spoustu lidí, kteří radši expili anež by huntili věci pořád dokola. V diablu se tím ztratí jedna z možností co šlo dělat.

  9. Erendil: Erendil : přesně. Podle mě je to trochu přefouknutý. Demon Hunter je taková spíše obratná postava, a ne oplátovaný tank co dělá salta. Ono už bylo na mě moc když jsem viděl jak DH střílí z těch kuší jak z rotačáku = pro mě je tohle nejvíc FAIL postava. Sory, ale jako do diabla mi to nesedí. To už by si barbar mohl sehnat raketomet na házecí sekerky… :-|

  10. logik:

    logik: tipujem, ze budes jeden z tych, ktori ako prvi budu utekat do obchodu ked vydaju D3… :-P

    vsimni si ostatnych vyvojarov hier, ti sa s fanusikmi nebavia vobec a naserviruju ti nedotiahnutu hru, ktora ti vydrzi par dni a potom sa k nej nevratis, hlavne, ze skasnu za predobjednavky a ziju na jednom uspesnom titule desatrocia… ja osobne tiez neviem co si mam o niektorych zmenach mysliet, ale to sa uvidi az potom a verim tomu, ze ked nieco vyslovene ****, tak sa to opravi v najblizsich patchoch…

    Slušně prosím AJey

  11. 3×3cut0r: Mělo by to fungovat tak že postupem času pomocí patchu chtějí do inferna přidávat nové věci, nové výzvy apod. Tohle je prý jen začátek, který prý ještě vůbec nemají hotový (asi je tlačí čas) a je pro to prostor později. Líbí se mi také to že má každý na výběr jestli do inferna jít. Přeci jen všichni již dosáhnou max levelu na konci hellu takže tento level je čistě dobrovolný. Také jsem se těšil na nějaké end game questy ale svou formou je pro to inferno ideální. Uvidíme.

  12. 3×3cut0r: Něco na obdobu Cow levelu tam 100% bude. Navíc, co oni tvrdí, je že Inferno je počátek toho, co chtějí nabídnout.

    Navíc, tenhle systém bylo přání fanoušků zhruba před rokem. Bashiok se tehdá vyjádřil, že chystají něco jinýho. Nakonec dostanem to, co si fandové přáli a to znamená, že asi zkoušeli jiné možnosti, ale nic nefungovalo dobře (podobně jako talisman, skilly…), takže bych řekl, že lehký to rozhodně neměli.

  13. Spector: Tak jasný, má to svoje pro a proti a jakoukoliv možnost prodloužení hry vítám, ale je potřeba uznat, že si to Blizzard docela ulehčil. Kdyby místo Inferna udělal například high-level questy jako jsou třeba v Medianu, vyšperkoval Cow-level apod, bylo by to zajímavější, než počtvrtý skládat Khalim’s Will :) … Uznej, že kdyby bylo 10 obtížností, bylo by to moc a kdyby byla 1, je to málo. Ale 3 mi přijdou akorát. A nejen proto, že tomu tak bylo v D2. I třeba v jazyce máš tři stupně přídavných jmen (např. big, bigger, biggest), trojka je celkově psychologicky silný číslo, řiká se „dotřetice…“, máš samý filmový trilogie a co já vim :-D … Ale nic moc proti tomu nemám a věřim, že to všechno dopadne dobře, jde o Blizzard, nejsou to žádný amatéři :). BTW: To já třeba na online-only nenadávám, přestože mi to pravděpodobně znemožní občasný hraní v práci, protože porty máme samozřejmě bloklý :) … Dá se udělat HTTP tunnel, ale zas to nebudu hrotit, v práci se má pracovat :)

  14. muzu se zeptat jestli nekdo vidi rozdil vyznamove ve slove inferno a hell? :) btw cim vic si ctu tyhle novinky, tím víc se na d3 netesim, je dobry vyjadrit svuj nazor, ale blejt ho u kazdy novinky kazdymu? ehm, co to s vama je? stejne se vsichni sejdem po roku 2012 u d-cka a zacnem si zase paradne nadavat do lam a kazdymu uz chyby vadit nebudou. :)

  15. 3×3cut0r: Pokud by udělali z Hellu Inferno, tak byste zase nadávali, že zkrátili levelování jen na dvě obtížnosti… Fakt, ať Blizzard udělá cokoliv, je to špatně. Pořád si stojím za tím, že online only je zbytečnost, ale mít vůbec nějaký problémy s přidáním 4. obtížnosti, tzn. s prodloužením a zpříjemněním hry, to už je jen bezdůvodné kopnutí si do Blizzardu…

  16. Souhlasim s názorem, že mohli z Hellu udělat Inferno. Když už potřetí dávám dohromady Khalim’s Will nebo Horadric Staff, tak to ještě beru, ale abych to dělal 4×, to už je možná moc. Už takhle byl Normal a Nightmare jen „nutný zlo“ před samotnou hrou. (i když znám pár lidí, co to dohráli na Normal a tim pro ně hra skončila). Ale mně je to jedno, hlavně aby to už vyšlo, nemůžu se dočkat, až mě na Inferno zabije první bodlina od Spike Fienda po výlezu z města, protože tim pro mě začne to pravý D3 8-)

  17. Rozporuplné pocity, a vzhled zbraní je fakt dost futuristickej, zase jsem začnu tahat wow ,ale připadne mě že v blizzu hodně hulej a všechno jim všude svítí, v původním wowu byly krásný zbraně i zbroje a s přibívajícíma datáčema to bylo horší a horší až k současnému hnusu (to byl jeden z hlavních důvodů proč jsem WOW přestal hrát). S další obtížností mě napadlo že, budou unikátky hodně dropovat , aby všechny děti měli unikátní gear ( tak jako dnes fialkovej gear ve wowu ) a další obtížnost přidali právě pro Hard core hráče. Na diablo se opravdu teším, nikdy jsem ani na chvilku nezapochoboval o koupi, ale diablo (ponurá gotic atmosféra je prič včetně designu zbraní a zbroje) což je docela škoda.

  18. logik: Měj na paměti, že ta hra je od základu nová. Není to předělávání D2, ale komplet vše je nové a pokud lidi chcete kvalitu a ne zabugované Elder Scrols, holt se musíte smířit s tím, že to bude trvat dlouho. Navíc, proč by přidávali dva akty navíc, když mají datadisky? Raději se věnovat tomu, aby ta hra byla vyladěná a pak můžou přidávat. Blizzard už se zmínil, že nebude pouze jeden datadisk, takže se můžem těšit na hodně.

  19. Co se týče těch zbraní… Tohle jsou enchanted zbraně, tzn plameny=oheň, fialová záře=arcane,… Pořád je pod tím kov a zbraně, které nebudou enchanted, budou vypadat úplně normálně. Mě se tohle zdá jako super rozlišení zbraní a když už jsem u toho, tak je to vlastně i reálnější.

    Ta třetí postava na screenech z gamescomu se zdá tak světlá, protože ty první dvě byly stmaveny. Viz: http://www.youtube.com/watch?…

  20. spector..pracují na tom dýl, než u nás na opravách silnic a ve výsledku mi tam hodí jako super vylepšení další uroven, kterou by narovnal i další patch do D2..místo ní bych čekal v základní hře o další akt více, než ve dvojce a ten poslední, bez zkrácení, opět jako ve dvojce…ale proč by, když vidí, že vám „fandům“ můžou zvysoka na… do pusy a vy jste stále spokojení

    kromě toho mi hra bude ještě rozdělovat body do všeho, což je totální nechutnost, která by měla být příčinou třeba i zastavení dalšího vývoje hry, na podmět komunity, ale jak říkám, zaslepení fanboyové jsou kosa kvalitním hrám a vůbec ve všem odvětví

  21. Chuck Norris: s níčím jiným tu ani nepočítám;)

    kromě toho, přidáním obtížnosti(což je mimochodem vskutku famozní krok, který muselo vymýšlet nejspíše celé jejich oddělní – ironie) mi přijde, že jim jen došlo, že hra je natolik krátká, že ji musejí uměle nadstavit a přidat k tomu „cool“ komentář, aby to nevypadalo tak trapně..po 5ti letech „vymyslí“ jako super novinku další obtížnost – heh..a co v diablu 4?..tam jich daj asi rovnou 10..

    pseudopes: ty si koukám něco, jako fanboy fanatik?..prostě i kdyby si tam mohl běhat pouze s lulín*m po záchodové míse, tak by si to stále obhajoval..páč je to přece od blizzáčQů

    to, kam se nám trojka stočila je jasné, ale to pochopí jen ti, kteří mají aspon trochu neutrální pohled

  22. pseudopes: jedna věc, která se mi na hře nelíbí(zbraně), je podle tebe „snad všechno?“.. Tleskám. Když vyjádřim svůj názor, že s něčim nesouhlasim a že se mi to nelíbí, znamená to podle tebe, že to nenávidim!! tleskám znovu. Radši tuto konverzaci ukončíme, jelikož už jsem si o tobě i o Schvalne obrázek udělal. Pa

  23. logik: Když nechceš vyzkoumat jak to všechno funguje a spokojíš se s tím, že skilly se rozdělují samy… plus pro nás, když tam nebudeš :)

    Chuck Norris: – vidíš, zase nečteš… psal jsem „snad na všechno“… znamená něco jiného ;-) Navíc Schvalne jen vyjádřil svůj názor, který se shodoval s mým a podpořil mne, za což mu děkuji, vidím to stejně. :) Můžete si všimnout, že se snažím psát dle svého názoru, přesně jak píše Schvalne.

    Chuck Norris: Není podle mého názoru, to je hate.

  24. tahle hra, bude známá jako budgetovka, s nejdelším vývojem v historii her – vše od vizuálu po gameplay už jen z videjí působí neskutečně slabě..od začátku jsem se snažil přehlížet různé blbosti, které s hrou dělali, ale už je toho fakt moc, zvlášt i s těmi auto rozdělujícími skilly, což je už totální výsměch diablistům a pozdrav pro teens hráče

    a k vizuálu zbraní je zbytečné něco dodávat, bo tohle museli vymýšlet snad děcka ve školce…

    blizzmucQálQům už ty prachy zatemnily mozek uplně

  25. Fakt bych chtel aby mi panove dokonali aka spasitele zbloudilych ovci „Pseudopes“ a „Schvalne“ rekli v cem jsou moje posty fail kdyz jsem psal ze ty zbrane budou v realu vypdat urcite jinak a podle obrazku se to nepozna atd.. ocividne ani neprectou posty a pak kidaji neco co si domysli z posledniho prispevku neco jim do toho prida jejich supermozek a je hotovo.. vsichni hatujou

  26. Schvalne: tak tys to teda rozsek. Ty jsi spíš nepochopil, že tady nejsme na lekci etikety. Já jsem prostě napsal názor, kterej na vzhled těch zbraní mam a nepotřebuju ho formulovat do slušivejch větiček jako ty. A nevím co je větší fail, než tu někomu lízt do zadku a dávat mu plusy.

  27. Perfektní. Tuto novinku ze světa D3 vítám. Všichni víme, že úroveň HELL v diablu 2 byla těžká, ale se správným vybavením, skily to byla celkem pohodička. Tato 4 obtížnost bude velká výzva pro jakéhokoliv veteránského pařana jako jsem já (pařim diablo od 96), či nováčka. Kurnik, já se těšim jak malý děcko na lízátko … :-D :-D :-D

  28. lu-xXx-us: big fail

    Chuck Norris: big fail

    vy dva si zas pletete pojem „vyjádřit názor“ a „haterství“ předvedu vám rozdíl na velice jednoduchém příkladu, který raději ještě zjednoduším aby jste ho dokázali pochopit.

    haterství (viz Chuck Norris post) → „Jako sorry, ale ty zbraně vypadaj, jak když je někdo vytáhl ze hry Golden axe 1. V jedničce byly zbraně pěkný, ve dvojce hezčí… Ale tohle?? To je snad fakt blbej vtip. Jestli to nepředělaj a nebudou ty zbraně vypadat víc „seriozně“, tak ta hra ztratí fakt hodně.“

    vlastní názor (přeformulujem jeho post do názoru) → „podle mě ty zbraně vypadají divně, skiny z D1 a D2 vypadali daleko lépe, kdyby ty skiny ještě poupravili, byl bych rád“

    Myslím že rozdíl je velice jasně patrný..

    Jinak Pseudopes: +1

  29. pseudopes: tady je přesně vidět, že jsi arogantní pseudopes, kterej musí mít vždy poslední slovo. Já jsem zase nikde nečetl, že bych si stěžoval na všechno. Jediný, co se mi nelíbí je vzhled zbraní. Samozřejmě, že nemusí bejt všechno jen černá ocel, ale taky nemusí vypadat všechno jako světelnej meč. A ještě jendou opakuji, zbraně jsou jediná věc, co se mi na D3 nelíbí. Tak si tady procvičuj dál svojí angličtinu a mlč! BRO!

  30. Pseudopes: a dovolis mi tam jit ikdyz se mi to nelibi ? prosim.. nebo kdyz reknu ze by dyka nemusela svitit jako neony v las vegas tak to znamena ze hatuju cele d3 ze je uplne o nicem nikdy si ho nekoupim a kdo ho bude hrat je dment ? Precti si moje posty tady u toho clanku alespon, vem si prasky a bez si lehnout at se nevyvratis z toho ze nekdo ma nazor..

  31. Psychopat: Asi tak, kdyby ti dva borci dostali reálně vypadající zbraně, prostě ocel a pouze rytiny a celou hru by viděli jen ocel, ocel, ocel, měděná záštita, bronzová záštita s červeným kamínkem, ocel, ocel tak by to bylo přesně jak píšeš. Fádní, chybí tomu barva…

    Nebudu na vás reagovat (pravděpodobně už asi vůbec), protože nadáváte snad na všechno co není D2, ačkoli o tom víte houbec. Kdyby jste hráli betu na Gamescomu, a potom říkali, že to ve hře vypadá moc barevně a že 20 zbraní je málo dádádá… tak neřeknu. Dobře, ti vědí o čom mluví. Ale na základě jednoho rozmazaného obrázku se zbraněmi (další je s brněním) prohlásit: „2o zbraní je málo, a ještě jsou hnusně barevné“… to zavání hnojem.

    Mimochodem nikde jsem ti nevzkazoval aby jsi sem nelezl, jak říkám, ani ten příspěvek nečeteš, jen hatuješ to co se ti nehodí :-D (Když ti vadí vzhled no tak tam prostě nelez, problem solved br0!)

    Luxusíku, jediný co s tim můžeš udělat je nechodit tam když se ti to nelíbí. Můžeš tady nadávat a ničit diskusi jo, ale tim nic nezměníš :) Mimochodem slovo kidovské je snad víc „kidovské“ než cokoli jiného :-D

  32. Pseudopes: Je zcela logický to, že budu chodit se svítící zbraní, když bude mít 10× lepší vlastnosti, než věc, která vypadá aspoň trochu normálně. Ovšem, jestli jsou všechny moje komentáře fail, tak co je potom tvoje představa o cool vypadající věci? Total fail. A nevim, proč bych sem neměl lézt? Vyjádřil jsem tu prostě názor na poslední příspěvěk. Bro

  33. Já nevím, jestli dobře vidím, ale ten obrázek ze statama mi nějak nesedí. precision 9 → a šance na crittical 3% a pak 230 a šance 2.61. To samí u defense. Při 11 šance 50% a při 356 šance 56.10%. U obrany je ten nárůst mizernej a u přesnosti je to nějaký úplně pošahaný. (teda jestli to dobře čtu na tom mázlím obrázku) :-))

  34. To se tady nenosí, někteří se snaží na všem najít jen chyby. Nedávno si polovina lidí stěžovala, že hru zjednodušují a teď zase někteří tvrdí jak to bude těžké. Předměty dle mého vypadají tak aby byly zajímavé a svým vzhledem jasně odlišitelné. Důležité je jak budou vypadat zmenšené na vaší postavě a ne samotný obrázek v inventáři. Proto musí být trochu přehnané. Kdyby se měli držet reálného vzhledu, tak by všechny zbraně měly stejnou barvu, to by zase polovina lidí říkala jak je to fádní.

  35. Bože, všichni nadáváte na světýlka, ale docela bych se vsadil, že až se bude chodit inferno, tak budete všichni chtít právě svítící věci. Je to tak všude, viděl jsem to ve WoWku, všichni, bože, ta staffka víc svítit nemůže? Lol jak ze SW. Přišel patch a všichni „Hmm cool staff bro, bych rollovat hned kdyby padla :)))“… Komentáře od Chuck Norris: jsou spíš jeden velikej fail než něco jiného. Když vám vadí vzhled no tak tam prostě nelez, problem solved br0!

    Inferno obtížnost jako 4. je super, po runách je to asi nejlepší vytunění od D2 bych řekl, někdo tu psal, že přidávání obtížností je dost lame, myslete si co chcete, inferno v D2 chybělo. 3 obtížnosti na levelování sou ok, 4. pokud by byla stejná na lvl by už možná trošku smrděla, ale Inferno bude super :)

    Koukal jsem znovu na ten skill system, ze začátku to bylo trošku divný, měnění spellů když chci, ale začalo se mi to líbit mnohem víc. Prostě prosekávám se na HC, tak potřebuju alespoň 1 CC… dostanu se k bossovi, místo CC hodim psy aby tankovali. Fajn, nevidím žádný problém. Vzhledem k tomu, že to bude otázka pár kliknutí – level se dorovná sám, runy budu mít už dávno naházený, rychlost se neztratí a bude to řezanice.

    Prostě Haters gonna hate. Když se jim nelíbí todle, tak ať ot na hře ignorujou.

  36. Vzdyt je dobre, ze unikaty budou unikatni. V infernu bude vetsi sance na vypadnuti vzacne veci nez na hell + miziva moznost ziskat jednu z 20 inferno unikatnich… alespon se u monitoru hlasite zaradujes, kdyz ti po roce hrani vypadne jedna z techto. Spis se divim, ze mezi temi dvaceti nejsou helmy, boty…

  37. A to ani nemluvim o tom, že budu hledat jen 20 zbraní? No to je největší stupid! Diablo je hlavně o zbraních. Dělaj na tom 4 roky a daj tam na Inferno 20 zbraní. :(( Na tuhle věc by měl bejt vlastní tým a zbraní by tam měly bejt tisíce… Jako 4. obtížnost super, ale zklamání je větší než potěšení.

  38. Jako sorry, ale ty zbraně vypadaj, jak když je někdo vytáhl ze hry Golden axe 1. V jedničce byly zbraně pěkný, ve dvojce hezčí… Ale tohle?? To je snad fakt blbej vtip. Jestli to nepředělaj a nebudou ty zbraně vypadat víc „seriozně“, tak ta hra ztratí fakt hodně. :(

  39. ctvrta obtiznost mno.. tri jsou podle mne akorat s tim ze by dali parametry inferna uz na hell ale budiz :-) snad nebudou namisto hernich napadu do budoucna pridavat jen obtiznosti :-) btw u poslednich videi s monkem jsem si vsiml ze se tam objevuje jakysi zvon ted v tomhle videu cas 1:07 :-? co to je prosim vas za skill ? Imho to vypada jeste stupidneji nez ten zombie zebrik :-| misto nejakeho cool skilu a animace tam spadne zvon z katedraly sv vita :-x

  40. Vypadá to velmi dobře, ale nevím, zda na to mám ;-). V D2 jsem se nejdál dostal před Baala na Hell. A i to mi připadalo jako hrozná fuška. Každopádně to ale obecně bude dobré, protože to prodlouží dobu hry (a případné achievementy související s inferno obtížností ji prodlouží zase.) Dobrý nápad – uvidíme, jestli se tam někdy prokoušu.

Napsat komentář