Kromě stávajicích skillů, které jsme měli
možnost vidět i na oficiálních
stránkách, byly na tento web nově přidány také další Barbarovy skilly, jejich
český překlad a obrázky přímo ze hry. Už nyní se tedy můžete podívat
na přehled skillů, které budou k dispozici, a jejich konečné
rozdělení.
Barbarovy skilly se dělí na pasivní a aktivní. Aktivní se dále dělí
podle jejich charakteristiky na skilly generující Fury, využívající Fury a
skilly pro různé situace.
Na začátku máte na výběr pouze 2 skilly, které nevyžadují žádný
dosažený level. Pro celou nabídku skillů musíte získat 30. level.
Některé náročnější skilly stojí velké množství Fury a po jejich
použití si musíte počkat až 2 minuty, než je budete moct
použít znovu.
Všechny skilly byly zařazeny do sekce Herní postavy –
Barbarian.
Za zpracování popisů skillů a obrázků patří velký dík Javůrkovi.
Taktéž děkuji Garnovi za jejich překlad.
Fight: Trochu jsem to toleroval ale tohle je o barbarových skillech … jděte na fórum …
Jo, hele, jak si vysvětlujete „academic spells“. To jako Electrocute stojí nejprve 12 arcane power, o 11 úrovní výš bude stát 1 arcane power a pak už bude zdarma? Nebo se to zastaví na 1? Nebo to funguje úplně jinak?
Fight: Podlě mě ty runy půjde vyndat se skillu s tím, že tam bude nutný poplatek ve zlatu + o tu danou runu přijdeš. Alespoň tak by to bylo logický. Kdyby tu runu ze skillu nešlo vyndat vůbec, tak by to bylo nesmyslný.
ramm: Jde o to, do čeho budeš cpát ty runy, protože skill bez run bude prostě slabší. A seskládat nejsilnější verze run bude na dlouho, to už se (také) tady kdysi počítalo. Nelogické by mi pak přišlo už jen, kdyby se runy daly rovněž zdarma vytahovat a dávat jinam (takže hádám, že za to bude třeba poplatek).
ramm: Prosím řešte to už na fóru … díky
Nevite jak to ma byt presne s respecem? To co jsem slysel posledni je to, ze by mel byt free a na vyssich obtiznosti snad za goldy. Co udelaji runestones?
Free respec mi ale prijde divnej…..vzhledem k tomu, ze jsou skill pointy odebrany a sila skillu zavysi na lvl postavy + free respec = situaci, kdy bych v D2 mel namaxovany vsechny skilly (treba na lvl85). Ano, muzu pouzivat pouze 6 aktivnich a 3 pasivni skilly. Ale stejne neni v silach hrace aby pouzival vsechny…stejne tak jako to neslo v D2.
Prijde mi to, ze to je jako situace v D2, kde napriklad v oblasti, kde jsou cold immune budu pouzivat namaxovany ohnivy kouzla a tam kde budou naopak fire immune zase namaxovany ledovy kouzla.
V D3 to bude odpovidat situaci, kdy vim do jake oblasti jdu a podle toho si zvolim skilly, pak se presunu jinam, kde mi bude vyhovovat neco jinyho a porad to dokola menit…..
Takze v tom nekde musi byt nejakej hacek, jinak by nemelo smysl se orientovat na nejakej build, ale hrac by si jednoduse pockal na lvl60 a pak si jen volil ruzne aktivni a pasivni skilly podle oblasti kam by sel hrat…..coz je moc easy a nedava to smysl.
Akorát si říkám, jestli tenhle systém až příliš nenahrává různým farmářům, protože úroveň skillu rovná se teď de facto runě a ta je z dropu.
Tib3rian: co je v tomto nejasného ?
„Fungování skillů se v Diablu 3 liší od předchozích dílů. Nyní jsou totiž body pro rozdělování do dovedností odstraněny. Celý systém funguje tak, že na úrovni X se hráči odemkne aktivní / pasivní dovednost Y, kterou bude moci libovolně vyměnit za nějakou co již využívá. Stále ale může mít pouze 6 aktivních a 3 pasivní dovednosti najednou. Důvodem pro tyto změny je snaha o odstranění stylu hraní alá Diablo 2, kde si mnoho hráčů schovávalo dovednostní body a použili je až na vyšších úrovních, kde měli zpřístupněnou novou dovednost.“
Tib3rian Pochopil si to spravne,presne tomu som nerozumel a to tu nieje.Ja som sa sice zaregistroval len dnes,ale citam to tu uz niekolko mesiacov a myslim si,ze taka je vacsina,proste len citajucich a niako registrovanych..Ja som cital Psychopate prispevky,ale ako som aj pisal mal som v tom zmatok.
Psychopat: Zas tak vazne som to nemyslel. Ale zdalo sa mi, ze mu nie je jasne, ako funguje moznost pouzivat vsetky skilly. To sa tam nedozvie.
Tib3rian: ptal se o tom proč je možné používat jen 6 skillů a o tomto tam informace je. Každopádně předpokládám, že je ideální se nejprve po informacích pídit cestou, která nevyžaduje pomoc ostatních. V tomto případě snad není tak těžké podívat se na informace, které jsou na tomto webu k dispozici. Nakonec stačilo přečíst komentáře a bylo by to také zřejmé.
Psychopat: Jedna vec je, ze niektori su zalostne neinformovany, druha ze nic z toho o com pise Roiko v sekcii postavy nie je.
morte: postavy mají rozpětí aktivních 21 – 25 a pasivních 12 – 15. V součtu na postavu je to celkově 34 – 37. To ti přijde jako velký rozdíl?
príjde vám divné aké sú veľké rozdiely v počte skillov medzi postavami? Mali by ich mať aspoň zhruba rovnako.
Prosím všechny jděte s obecnou diskusí na fórum. Už je tam dáno dost buildu a diskuse jede …
CIZO: mě se zase zdá že po některých (hlavně crimson) bude velká poptávka.
Teda některé ty efekty run se mi zdají až neuvěřitelně silné…
Psychopate jj,ja som to zle pochopil.Tak a tu sa tiez najprv hovorilo,ze vsetky pojdu menit,potom,ze len active a pasivky treba volit dôkladne,potom zasa,ze pojdu aj tie a este sa pisalo aj to,ze tam pri zmene bude urcite aj niaky poplatok a to s runami v nich sa tiez este niak nedohodlo ci pojdu menit,alebo ci sa zmazu a taak..
Sa potom nemozes divit,ze ma clovek z toho bordel v hlave 
DarkGenius: Dole v kalkulatoru mas napsano: Note: Information on this page is based on a level 60 character and rank 7 runestones.
Psychopat: Já spíš nějak nemůžu zjistit, jaký lvl mají ty runy v calculatoru. Jestli takovéhle vlastnosti dostane skill s runou na prvním lvl nebo až na 7 lvl runy.
Roiko: stačí se podívat do sekce postavy a vše si tam přečíst http://www.diablo3.cz/…postavy.html#…
Ja som si pozeral ten calculator a nieco tam splatal,ale tu sa pisalo,ze kazdy bude moct mat vsetky skilly a podla toho co tam vidim to tak nieje.6skillov a 3 passivky.Ja som vybral jednu signu,jednu offe a 4uti:/.
Som nieco presvihol s tou moznostou mat vsetky skilly ?
lubinosak: stejně jako activní
ahoj
nevite zda je info o tom zda se budou moct nejakym zpusobem resetovat passive skills?
zatím jsem prostudoval kouzla jen pro Kouzelnici (plus jejich variace s runami) a musím říct že bude hodně hodně obtížné najít to ideální řešení (pokud takové vůbec je). Mile mě překvapilo a jsem zvědav jestli tím disponují i ostatní postavy, že některá kouzla ovlivňují jiná a napřiklad při použití vhodného pasivu a vhodného skillu je možné navýšit další skill až o 50%. Je to opravdu hodně zajímavé.
Hodne pekne udelanej ten skill calculator a popis classu na blizz webu
Crazy_CZ: stačí na ně kliknout a máte k dispozici všechny aktualitty přehledně seřazené dle data vložení. Jednodušeji to již není možné.
Psychopat: Aha, tak to se omlouvam, aktuality nejsou moc videt a jde videt vzdy jen jedna novinka, chtelo by to nejak zvetsit
… kdyztak smaznete oba moje posty 
Crazy_CZ: to je jako když hrází hrách na stěnu…..
tady je zajimavy skill kalkulator
http://us.battle.net/…or/barbarian
Mutman: již je na to odkaz v aktualitách zvykněte si dívat se i tam. Snažíme se tam přidávat ty nejzajímavější odkazy a informace jakmile je to jen možné. Děkuji
tu jsou hezky všechny skilly od Blizzu http://us.battle.net/d3/en/game/
dakujem za pekne zhrnutie, to ze barbar bude moja prva postava som vedel hned ale takto si uz aj mozem naplanovat build
TheWitcher: myslel jsem opačny nazor na 2× 1hand zbraně, z videii se mi zda že s 2hand zbraněmi si to dava lepe, ale ty chary maji max 12lvl, takže je brzo na tuto debatu …
Sadrokarton: Opacny nazor pri trech variantach? Neni to protimluv?
TheWitcher: z videii co jsem viděl ja, mam právě opačný nazor, ale težko usuzovat z postav na -+ 10lvl
Ja mel na mysli ciste efektivnost. Samozrejme souhlasim s tim, ze 2 hand je pro Barbara nejprirozenejsi volba, ale z te Bety se mi zatim zda nejucinnejsi 2× 1 hand
Vzdy ma fascinovala brutálna sila obojrucných zbraní, ak barbar je ztelesnenie hrubej sily, tak obojrucaky su toho najvecsim dôkazom
,… také kladivo(kálačka)
s ktorím clovek rozbíja lebky na kašu…
Two- handa rulez
TheWitcher: Kopí plus štít vypadá nejlépe, nicméně se skilly takovými jaké jsou, asi nepoužitelná možnost.
u me jednoznačně za a.) už se těším jak budu pořadnou palicí lamat kosti
Tak trosku ozivime diskuzi. Jaky mate prozatim nazor na Barbara s:
u me zatim vede moznost c)
BlackLight: Myslim ze ve videu z bety jsem videl barbara? se stitem a jednorucnim kopim. Ale je mozne, ze slo o templar followera, u nej jsem to videl uz driv. Tak to mi asi nezbyva nez doufat, ze takovou jednorucku do hry pridaji i pro hrace
Ja bych si rad z barbara udelal poradnyho spartana 
Diky, naozaj pekný článok .
Azataky u barbara ti chybi jen útočný skill se štítem, jinak ho samozdřejmě využiješ když má barb skilly posilující obranu o hodně % a pokud přihodíš obranu štítu, určitě to nebude zanedbatelné. Pokud máš na mysli kopí jako takové, je to obouručka takže bys to se štítem asi těžko dal dohromady, pokud vrhací, tam asi problém nebude,že. A co se týče síly skilů tak si myslím že to udělají jak je to nově ve wow od Cataclysmu, čili síla skilů se skutečně každým lvlem sama zvedne, tudíž u mágů to bude znát okamžitě, u % skilů si ale jistý nejsem, v diable to asi bude řešit síla zbraní.
parbexxx souhlasim, jen na nejlehčí obtížnost ten unforliving skill fakt mít nebudeš když bys měl kolem 30 lvl začínat obtížnost střední tak je to prý nastavené, uvidíme.
Sloučen doublepost AJey
Azataki: U barbara je to podle zbraně kterou máš takže se ti skill levlem nevylepšuje,ale zbraní.Ale nevím to jistě.
Silblade: Tusim, ze mel na mysli spis duration time buffu/deuffu ze skillu. Podle me je to tak v poradku, protoze z principu uz samotne fury neustale klesa a tento system nuti hrace bojovat v ruznych kombinacich, coz zabave a hratelnosti rozhodne neuskodi ;] V neposledni rade jde take o vyvazenost v PvP.
Chuck Norris: Chlape… o cooldownech se už mluvilo a budou u všech postav a je to jedině dobře, aspoň trochu je postava limitována, že pořád jako u blbejch nehází jedno a to samý. A byli bychom zase tam, kde jsme, jak říkají blizzardi – používání 2 skillů a nějaká skill-combination v nedohlednu, no fujtajbl.
Takhle, než se ti nabyje jeden ze skillů, a potřebuješ nutně použít nějakej jinej skill než ten na levým/pravým tlačítku myši, zvedneš ten svůj línej prst a zmáčkneš „1“ nebo „2“. Chvála bohu za CD.
Skilly se mi libi, jen me trochu zklamalo, ze barbar nema ani jeden aktivni nebo pasivni skill pro stit
Tesil jsem se na barbara kopi + stit a prijme mi skoda, ze barbar neumi stit vyuzit.
Podle me je trochu predcasne mluvit o buildech. Jasne, budou ofenzivni, defenzivni, vyvazene.. atd. Ale pokud ja vim, buildy se nejvice odvijeli hlavne od equipu a bonusu z nej ;]
Jinak me zaujal skill Call of the acients.. Nejsou to nahodou ti tri barbarove (sochy) z posledniho aktu D2:LoD? :]
Jo a jeste mi neni jasna jedna vec.. pri nahrazeni skill point systemu se mluvilo o tom, ze sila skillu bude narustat spolu s levelem. Znamena to tedy, ze uvedene popisy skillu jsou jen zakladni urovni a az do 60 levelu se bude jejich ucinek zvysovat?
Chuck Norris: Vsechny postavy budou mit casove omezene skilly, takze mas smulu : – )
Opět mám smíšené pocity.. Jak tak koukám, tak každý druhý barbarův skill je nějak limitován časem. Jeden je na 5 sekund, další na 10, jiný na 15 sekund atd… To barbara zprotivilo tak, že za něj určitě(aspoň ze začátku) hrát nebudu. Jen pevně doufám, že tyhle časově omezené skilly nebudou tvořit 50% skillů i u dalších postav..
jn na prvni obtiznost to bude asi jeste zbytecny, ale pozdeji spis nedocenitelny.. navic bonus pomalyho rustu- skocis si na zachod nebo teoreticky jen do mesta (jestli to tam teda neni deaktivovany- na to se u streamu musim jeste podivat jak to resi v bete) a hned to muzes zase rozjet na plny otacky
Taky vidím velkou výhodu v Unforgiving, protože začínat souboj s 80–100 Fury (těžko odhadnu jaká bude ta hodnota v daných fázích hry) znamená okamžité použití nejsilnějších skillů a při dlouhotrvajícím souboji (více jak dvě minuty) se tak dají využít vícekrát…
tak fury se opravdu nebude vybijet stylem 1 za 5s.. v bete se muzes podivat ze je to stejne jako za bojovnika v drakensang- nabijes a kdyz nebojujes tak chvili drzi a pak postupne (celekem rychle mizi) pro udrzeni musis proste furt neco rubat. zrovna v tom drakensang sem si vyzkousel ze pokud chces fungovat proti tezsim enemakum, bez fury to nepujde, tudiz na vyssi obtiznosti to vidim chte nechte jako nutnej pasiv.. ne ze by se nedalo zacinat s budovacima skillama, ale ty co potrebuji fury jsou jako opener vetsinou uzitnejsi. muj nazor
A navíc se mi zdá že tu vymíšlíš už dále celkem nesmyslný barbary „AoE barbar“ xDD nebo whirlwindak se štítem, nevim ale kombinaci skilů a hlavně passivů bych jim teda dal uplňě jinou, bude to taky záležet na tom kolik kde bude potvor, nemůžeš podle mě ject stále jedno, nebo můžeš ale budeš to mít těžší, v každé části bude třeba trochu jiná strategie tak si myslím že tyhle tvé buildy se asi neujmou už jen pro to, že někdo bude preferovat jiné skilly a měnit taktiku…
Milaczech na 70% physical redukce bych moc nevsázel když budeš mít pod 20% hp, znamená to že budeš bez nasávačky a navíc spousta nepřátel bude mít dmg jiné než physical…
DWalker Unforgiving nemůžeš počítat 1 rage 5 sec když nevíš kolik bys ztratil behem doby nez zas fightíš tim se ti to nějak hroutí… to že ti rage neubejvá je velká zbraň…
Sloučen doublepost AJey
Linky na spoilery a vypsané věci z beta klienta tu nejsou vítány
vi nekdo jak to presne bude s runama a jaky budou mit vliv na skill myslim rozdil v poskozeni oproti skillu bez run a kolik run pujde do jedno skillu pridat zda pujde ze skillu i odebrat????
Pokud chcete diskutovat o možných kombinacích skillů a buildů, přesuntě to prosím na forum 😀
TheWitcher: momentalne to jde, ale znas Blizz. Muzou to kdykoliv zmenit.
inc o pasivnich skilech „They can be switched in and out freely as well“ http://diablo.incgamers.com/…llustrations
whirlwind: No bylo by to super, kdyby slo vsechno prehazovat kdykoli. Snad to tak bude.
TheWitcher: Well, do pasiváků nedáváš runy –
viz – Silblade:
TheWitcher: Když udělali,že jdou i aktivní skily přehazovat jak chceš půjdou určitě i pasivní přehazovat kdykoliv.
KUFI: No ja stale hledam, jestli bude mozne ve full hre volne prehazovat i pasivky…
TheWitcher: ty muzes prehazovat taky, takze je zbytecny resit cokoliv
Whirlwind Barbar:
Pasivní:
3. pasivkou bych nejspíš zvolil Weapon Mastery nebo v případě, že by někdo tohle chtěl jet s 2H, tak bych určitě dal Toughs as Nails a timpádem i Relentless místo Animosity ( Nebude to potřebovat, když pod 20% hp nic nebere Fury).
Aktivní:
Aktivni skilly podle me nema moc smysl resit, prtooze pujdou normalne prehazovat podle potreby. Zasadnejsi to bude s tema pasivkama…
PASIV: Boon of Bul-Kathos ,Relentless ,Superstition
…pokud mi klesne HP pod 20%, redujiki veskere poškození mimo fyzického o 70% !!! (fyzicke o 50%) a nepotrebuji fury pro boj
AKTIV:
Cleave – zaklad (dava fury!)
Ground Stomp – stun (dava fury!)
Revenge – HP regen
Earthquake – rozhaneni davu
Call of the Ancients – rozhaneni davu
Wrath of the Berserker – proti „bossum“
Tak tohle by bylo asi podle mne.
Co do pasivek se mi líbí např. Relentless, které vám de facto dává +20 % zdraví (ale výhodněji, než kdyby je dával přímo) nebo Tough as Nails, přeci jen 2× armor, to je docela velký boost a Thorns efekt k tomu, to se taky šikne. Ale asi je dost brzo se dohadovat o skillech, než si to člověk sám osahá, no ne?
Všechny Barbar specy jsem napsal na forum: http://forum.diablo3.cz/viewtopic.php?…
AoE Barbar (plošný barbar – farmeni)
Pasivní:
Samozřejmě by se daly použít jiné pasivky namísto Toughs as Nails a Boon of Bul-Kathos…
Aktivní:
V případě, že Revenge by se dal používat místo cleave, tak bych si dal do poslední aktivky Wrath of the Berserker nebo Call of the Ancients na rychlejší zabíjení a taky pomocí pasivky Boon of Bul-Kathos by byl menší cd…
Dekuji… diky tomu jsem vice jak hodinu koukal na pasivni/aktivni skilly a kombinoval jsem. Myslim, ze bude urcite nejaka moznost resetovat pasivni skilly. Pac jak sam Blizzard oznamil, hra(skilly) se budou doladovat v prubehu hrani, aby bylo vse vyvazeno na maximum jak to jen jde.
AJey: Dobrý nápad, ještě dopíšu jeden spec a potom to tam přepíšu 😀
Nechcete to jít probrat na fórum ? Jak už jsme jednou psal : vaše dost často i zajímavé věci a nápady skončí pohřbené společne s diskusí … zatímco na fóru by jste své názory zachovaly a mohly dále rozvíjet.
Shout Barbar ( Podpůrný spec )
Pasivní:
Aktivní:
V případě, že chcete použít i v partě Call of the Ancients ( samozřejmě, že nikdo neví, jaký dmg ti tři borci budou dávat ), tak bych použil pasivku Boon of Bul-Kathos namísto Ruthless a šel bych swordů místo axe/mace…
Pseudopes: Mluvim o pasivkách, ne o aktivních skillech.
TheWitcher: Přehození aktivních skillů a penalizace?
Koukali jste na betu? Protože nevím, jak jinak by jste potom mohli psát takové nesmysly 
Frenzy Barbar:
Pasivky:
Co se týká „Unforgiving“ dobrá věc je, že se Fury nesnižuje, ale 1 Fury za 5sec ( 100 Fury = 500sec, což se nevyplatí )
Aktivní:
Silblade: Nejaka penalizace bude, ja bych videl jako nejlepsi cestu poplatek ve zlatu.
Silblade: Penalizace určitě bude, ani nedoufej, že nebude, když si to vezmeš tak v D2 byla penalizace, že to bylo nevratné až do jednoho patche.. u WoWka to stálo goldy za respect…
Kdyby někdo chtěl více pokecat tak mi klidně napiště na ICQ 215176975
Zkusím sem napsat toho Frenzika co mě napadl…
TheWitcher: A nebude nějaká penalizace za to, že si přehodíš skilly? Třeba tam, kde máš vloženou runu, tak že se tím zničí? V betě zatím žádná penalizace není, co jsem postřehl, což může být i tím, že to je zatím bez run.
Mluvme tu o barbarových skillech a buildech …
Silblade: To nehrozi, protoze ten build bude mozne menit za pochodu. Takze kdyz zvolis „spatny build“, tak ho budes moct zmenit bez toho, aniz bys musel zakladat novou postavu.
Skvělá práce. Díky za článek. P.S. U skillu Boon of Bul-Kathos je redukce o 30 sekund a ne %. O nic nejde, ale chceme aby tu vše bylo ťip ťop, né?
Silblade: Tak buildy budou určitě po delší době, ale myslím, že tohle vývojáři zrovna nechtějí, aby se hrálo např. Hammer Paladin v D2… Rozhodně u toho Barbara už vím, jak pojedu.. Frenzika.. tady jsem napsal Bashera, který mě napadl, ale ten Basher bude použitelný až na hellu nebo tomu infermu nebo jak se to nazývá na bosy…
Silblade: Taky možnost. Já byl vždy jeden z těch, kterej si radši někde skilly (resp. talenty) zkopíroval, než abych vymyslel nějakej hroznej nepoužitelnej mišmaš. Ale to ostatně čeká každého z nás, jak D3 vyjde, pač buildy asi ještě nebudou, takže první hraní to bude metodou pokus/omyl. Už úplně vidím, jak nedohraju s prvním charem ani Nightmare… tak jako tomu bylo u D2.
Smažte ten předchozí příspěvek s překlepy, díky.
Silblade: Vymýšlet buildy pokud o nic nejde jako v případě D3 je největší zábava
Silblade:Spíš 4 roky u WoWka
D2 jsem taky hrál, ale nijak profesiálně jsem to nikdy neuměl
To, co jsem navrhnul mi připomína Bashera z D2
DWalker: Ty jsi asi strávil hodně času hraním multi v D2, že? 😀
Hoši, klobouk dolů za překlad, hrozně se mi líbí a velmi mě navnadil, že po monkovi bude barbar další char, který zkusím.:) Hlavně skill Call of the Ancients mě hodně překvapil, to je dobrý nápad. No a těch několik posledních pasivek, to se mi zdá, že barbar bude neporazitelná mašina na ďáblí steaky.:D
Unforgiving je jasna volba, de facto to meni Fury na jakousi „PseudoManu“ : – )
„Unforgiving“ je asi jasný passiv pro každýho barbara 30+ , další budou záležet na situaci.. taky doufám že se passiv budou moci resetovat
další asi „weaponmaster“ a špatně nevypada ani „bloodthirst“ nebo „ruthless“…
Tankovací spec, co jsem zatím vymyslel: Pasivky:
Aktivní:
Ještě by se dalo použít:
Ještě jsem potom našel teďka: War Cry – zvyšení armoru nebo s runou i dodge Ancient Spear – přitáhnutí bose zpátky, kdyby selhal taunt Weapon Throw / Seismic Slam – stun nepřítele
Sloučen doublepost AJey
Dobra práce hoši, dikes
Uz se těším na další postavy 
Mocné, díky za překlad, a doufám že to uděláte i s ostatními. Moje první postava by mněla být buď wizard, nebo demon hunter uvidím ještě. ,)
super praca, ten kto to prekladal, dikes
Ten skill Call of the Ancients sa mi dost lubi
TheWitcher: Tak to nevím, jestli to půjde nějak resetovat, ale rozhodně se z nich dá poskládat hodně různých buildů
Pěkný je to dobře udělané přehledné dobře se to čte
Jak rikam, snad ty pasivky bude mozne resetovat a prerozdelit (treba za poplatek ve zlate). Ale tak kdybych mel vybrat 3 jen podle toho seznamu, tak by to asi bylo Unforgiving + Relentless + Bloodthirst
Co jsou to „Mighty weapons“, o kterých se píše v pasivním skilu „Weapon Master“?
DWalker: Zatim nevim, ale ty pasivky snad bude mozne menit, resp resetovat a prerozdelit, teda aspon doufam…
TheWitcher: Mě by třeba zajímal názor na pasivky, jaké byste si dali…
NOX: Aha, no lepší ty yards, ty metry nezní moc logicky, když se na to člověk podívá ve hře. Momentálně pracuji na dalších postavách, tak se postupně můžete těšit na víc skillů.
Dobrá práce. Mohli by ste este prehodit tie jardy na metre, v jednej pasivke ste to premenili ale ostatne mate v jardoch, alebo radsej tu jednu pasivku naspat na jardy(desastinné čísla nie sú moc pekné). A tie dodatky u pasiviek su zaujmavé, mohli by ste ich prelozit
.
Já už uvažuji jaké pasivky si dám, protože mohou být jen 3 a jsou nevratné.. zatím to vidím na Weapon Mastery, Berseker Rage a Unforgiving.. co byste si vy dali? Samozřejmě jsem tam našel pasivky na tankovacího barbara jako je zvyšení obrany atd
Ethy: Neřekl bych, že WD bude hrát každý. V anketě na incgamers to bylo jedno z nejméně oblíbených povolání.
Nicméně mě se líbí Wizardka a Barbar, ale WD úplně lowískuju ♥ <3 ♥ takže první půjde WD, potom asi WZ (muhehe nová zkratka – wizard pro pomalejší
)
Pořád váhám jestli Wizardka nebo Barbar
, Witch Doctor mě už dávno pustil, stejně ho bude hrát úplně každej 
Fight: Ty jo, mám to uplně stejně
Barbar – pro me jasna volba
Barbarian a Wizard, toť momentálně mé čísla jedna, s Witch Doctorem v těsném závěsu.