Přehled barbarových skillů

barbarKromě stávajicích skillů, které jsme měli
možnost vidět i na oficiálních
stránkách
, byly na tento web nově přidány také další Barbarovy skilly, jejich
český překlad a obrázky přímo ze hry. Už nyní se tedy můžete podívat
na přehled skillů, které budou k dispozici, a jejich konečné
rozdělení.

Barbarovy skilly se dělí na pasivní a aktivní. Aktivní se dále dělí
podle jejich charakteristiky na skilly generující Fury, využívající Fury a
skilly pro různé situace.

Na začátku máte na výběr pouze 2 skilly, které nevyžadují žádný
dosažený level. Pro celou nabídku skillů musíte získat 30. level.

Některé náročnější skilly stojí velké množství Fury a po jejich
použití si musíte počkat až 2 minuty, než je budete moct
použít znovu.

Všechny skilly byly zařazeny do sekce Herní postavy –
Barbarian
.

Za zpracování popisů skillů a obrázků patří velký dík Javůrkovi.
Taktéž děkuji Garnovi za jejich překlad.

108 komentářů u „Přehled barbarových skillů

  1. ramm: Jde o to, do čeho budeš cpát ty runy, protože skill bez run bude prostě slabší. A seskládat nejsilnější verze run bude na dlouho, to už se (také) tady kdysi počítalo. Nelogické by mi pak přišlo už jen, kdyby se runy daly rovněž zdarma vytahovat a dávat jinam (takže hádám, že za to bude třeba poplatek).

  2. Nevite jak to ma byt presne s respecem? To co jsem slysel posledni je to, ze by mel byt free a na vyssich obtiznosti snad za goldy. Co udelaji runestones?

    Free respec mi ale prijde divnej…..vzhledem k tomu, ze jsou skill pointy odebrany a sila skillu zavysi na lvl postavy + free respec = situaci, kdy bych v D2 mel namaxovany vsechny skilly (treba na lvl85). Ano, muzu pouzivat pouze 6 aktivnich a 3 pasivni skilly. Ale stejne neni v silach hrace aby pouzival vsechny…stejne tak jako to neslo v D2.

    Prijde mi to, ze to je jako situace v D2, kde napriklad v oblasti, kde jsou cold immune budu pouzivat namaxovany ohnivy kouzla a tam kde budou naopak fire immune zase namaxovany ledovy kouzla.

    V D3 to bude odpovidat situaci, kdy vim do jake oblasti jdu a podle toho si zvolim skilly, pak se presunu jinam, kde mi bude vyhovovat neco jinyho a porad to dokola menit…..

    Takze v tom nekde musi byt nejakej hacek, jinak by nemelo smysl se orientovat na nejakej build, ale hrac by si jednoduse pockal na lvl60 a pak si jen volil ruzne aktivni a pasivni skilly podle oblasti kam by sel hrat…..coz je moc easy a nedava to smysl.

  3. Tib3rian: co je v tomto nejasného ?

    „Fungování skillů se v Diablu 3 liší od předchozích dílů. Nyní jsou totiž body pro rozdělování do dovedností odstraněny. Celý systém funguje tak, že na úrovni X se hráči odemkne aktivní / pasivní dovednost Y, kterou bude moci libovolně vyměnit za nějakou co již využívá. Stále ale může mít pouze 6 aktivních a 3 pasivní dovednosti najednou. Důvodem pro tyto změny je snaha o odstranění stylu hraní alá Diablo 2, kde si mnoho hráčů schovávalo dovednostní body a použili je až na vyšších úrovních, kde měli zpřístupněnou novou dovednost.“

  4. Tib3rian Pochopil si to spravne,presne tomu som nerozumel a to tu nieje.Ja som sa sice zaregistroval len dnes,ale citam to tu uz niekolko mesiacov a myslim si,ze taka je vacsina,proste len citajucich a niako registrovanych..Ja som cital Psychopate prispevky,ale ako som aj pisal mal som v tom zmatok.

  5. Tib3rian: ptal se o tom proč je možné používat jen 6 skillů a o tomto tam informace je. Každopádně předpokládám, že je ideální se nejprve po informacích pídit cestou, která nevyžaduje pomoc ostatních. V tomto případě snad není tak těžké podívat se na informace, které jsou na tomto webu k dispozici. Nakonec stačilo přečíst komentáře a bylo by to také zřejmé.

  6. Psychopate jj,ja som to zle pochopil.Tak a tu sa tiez najprv hovorilo,ze vsetky pojdu menit,potom,ze len active a pasivky treba volit dôkladne,potom zasa,ze pojdu aj tie a este sa pisalo aj to,ze tam pri zmene bude urcite aj niaky poplatok a to s runami v nich sa tiez este niak nedohodlo ci pojdu menit,alebo ci sa zmazu a taak.. :-? Sa potom nemozes divit,ze ma clovek z toho bordel v hlave ;-)

  7. zatím jsem prostudoval kouzla jen pro Kouzelnici (plus jejich variace s runami) a musím říct že bude hodně hodně obtížné najít to ideální řešení (pokud takové vůbec je). Mile mě překvapilo a jsem zvědav jestli tím disponují i ostatní postavy, že některá kouzla ovlivňují jiná a napřiklad při použití vhodného pasivu a vhodného skillu je možné navýšit další skill až o 50%. Je to opravdu hodně zajímavé.

  8. Azataky u barbara ti chybi jen útočný skill se štítem, jinak ho samozdřejmě využiješ když má barb skilly posilující obranu o hodně % a pokud přihodíš obranu štítu, určitě to nebude zanedbatelné. Pokud máš na mysli kopí jako takové, je to obouručka takže bys to se štítem asi těžko dal dohromady, pokud vrhací, tam asi problém nebude,že. A co se týče síly skilů tak si myslím že to udělají jak je to nově ve wow od Cataclysmu, čili síla skilů se skutečně každým lvlem sama zvedne, tudíž u mágů to bude znát okamžitě, u % skilů si ale jistý nejsem, v diable to asi bude řešit síla zbraní.

    parbexxx souhlasim, jen na nejlehčí obtížnost ten unforliving skill fakt mít nebudeš když bys měl kolem 30 lvl začínat obtížnost střední tak je to prý nastavené, uvidíme.

    Sloučen doublepost AJey :-)

  9. Chuck Norris: Chlape… o cooldownech se už mluvilo a budou u všech postav a je to jedině dobře, aspoň trochu je postava limitována, že pořád jako u blbejch nehází jedno a to samý. A byli bychom zase tam, kde jsme, jak říkají blizzardi – používání 2 skillů a nějaká skill-combination v nedohlednu, no fujtajbl. 8-O Takhle, než se ti nabyje jeden ze skillů, a potřebuješ nutně použít nějakej jinej skill než ten na levým/pravým tlačítku myši, zvedneš ten svůj línej prst a zmáčkneš „1“ nebo „2“. Chvála bohu za CD.

  10. Skilly se mi libi, jen me trochu zklamalo, ze barbar nema ani jeden aktivni nebo pasivni skill pro stit :( Tesil jsem se na barbara kopi + stit a prijme mi skoda, ze barbar neumi stit vyuzit.

    Podle me je trochu predcasne mluvit o buildech. Jasne, budou ofenzivni, defenzivni, vyvazene.. atd. Ale pokud ja vim, buildy se nejvice odvijeli hlavne od equipu a bonusu z nej ;]

    Jinak me zaujal skill Call of the acients.. Nejsou to nahodou ti tri barbarove (sochy) z posledniho aktu D2:LoD? :]

    Jo a jeste mi neni jasna jedna vec.. pri nahrazeni skill point systemu se mluvilo o tom, ze sila skillu bude narustat spolu s levelem. Znamena to tedy, ze uvedene popisy skillu jsou jen zakladni urovni a az do 60 levelu se bude jejich ucinek zvysovat?

  11. Opět mám smíšené pocity.. Jak tak koukám, tak každý druhý barbarův skill je nějak limitován časem. Jeden je na 5 sekund, další na 10, jiný na 15 sekund atd… To barbara zprotivilo tak, že za něj určitě(aspoň ze začátku) hrát nebudu. Jen pevně doufám, že tyhle časově omezené skilly nebudou tvořit 50% skillů i u dalších postav.. :(

  12. jn na prvni obtiznost to bude asi jeste zbytecny, ale pozdeji spis nedocenitelny.. navic bonus pomalyho rustu- skocis si na zachod nebo teoreticky jen do mesta (jestli to tam teda neni deaktivovany- na to se u streamu musim jeste podivat jak to resi v bete) a hned to muzes zase rozjet na plny otacky

  13. Taky vidím velkou výhodu v Unforgiving, protože začínat souboj s 80–100 Fury (těžko odhadnu jaká bude ta hodnota v daných fázích hry) znamená okamžité použití nejsilnějších skillů a při dlouhotrvajícím souboji (více jak dvě minuty) se tak dají využít vícekrát…

  14. tak fury se opravdu nebude vybijet stylem 1 za 5s.. v bete se muzes podivat ze je to stejne jako za bojovnika v drakensang- nabijes a kdyz nebojujes tak chvili drzi a pak postupne (celekem rychle mizi) pro udrzeni musis proste furt neco rubat. zrovna v tom drakensang sem si vyzkousel ze pokud chces fungovat proti tezsim enemakum, bez fury to nepujde, tudiz na vyssi obtiznosti to vidim chte nechte jako nutnej pasiv.. ne ze by se nedalo zacinat s budovacima skillama, ale ty co potrebuji fury jsou jako opener vetsinou uzitnejsi. muj nazor :)

  15. A navíc se mi zdá že tu vymíšlíš už dále celkem nesmyslný barbary „AoE barbar“ xDD nebo whirlwindak se štítem, nevim ale kombinaci skilů a hlavně passivů bych jim teda dal uplňě jinou, bude to taky záležet na tom kolik kde bude potvor, nemůžeš podle mě ject stále jedno, nebo můžeš ale budeš to mít těžší, v každé části bude třeba trochu jiná strategie tak si myslím že tyhle tvé buildy se asi neujmou už jen pro to, že někdo bude preferovat jiné skilly a měnit taktiku…

    Milaczech na 70% physical redukce bych moc nevsázel když budeš mít pod 20% hp, znamená to že budeš bez nasávačky a navíc spousta nepřátel bude mít dmg jiné než physical…

    DWalker Unforgiving nemůžeš počítat 1 rage 5 sec když nevíš kolik bys ztratil behem doby nez zas fightíš tim se ti to nějak hroutí… to že ti rage neubejvá je velká zbraň…

    Sloučen doublepost AJey :-)

  16. Whirlwind Barbar:

    • Zbraň 1h + štít

    Pasivní:

    • Animosity – rychlá regenerace Fury pro Whirlwind
    • Brawler – navýšení dmg při 5+ nepřátel poblíž
    • ………

    3. pasivkou bych nejspíš zvolil Weapon Mastery nebo v případě, že by někdo tohle chtěl jet s 2H, tak bych určitě dal Toughs as Nails a timpádem i Relentless místo Animosity ( Nebude to potřebovat, když pod 20% hp nic nebere Fury).

    Aktivní:

    • Cleave nebo Bash
    • War Cry – zvyší armor + 50 Fury ( velmi výhodne pro 2H )
    • Battle Rage nebo Threatening Shout (Battle Rage bych zvolil pro 1H+ štít, Threatening Shout pro 2H)
    • Whirlwind – s Crimson runou by to mohlo byt dost zajímavé nebo Golden pro redukci spotřeby Fury ( rozhodně použít na 100 Fury pro lepší efektivitu )
    • Revenge – healuje vás 5% za každého nepřítele v okolí 8yardů
    • Ignore Pain – snižuje dmg ( hodí se u 2H )

  17. PASIV: Boon of Bul-Kathos ,Relentless ,Superstition

    …pokud mi klesne HP pod 20%, redujiki veskere poškození mimo fyzického o 70% !!! (fyzicke o 50%) a nepotrebuji fury pro boj

    AKTIV:

    Cleave  – zaklad (dava fury!)

    Ground Stomp  – stun (dava fury!)

    Revenge  – HP regen

    Earthquake  – rozhaneni davu

    Call of the Ancients  – rozhaneni davu

    Wrath of the Berserker  – proti „bossum“

    Tak tohle by bylo asi podle mne. ;-)

  18. Co do pasivek se mi líbí např. Relentless, které vám de facto dává +20 % zdraví (ale výhodněji, než kdyby je dával přímo) nebo Tough as Nails, přeci jen 2× armor, to je docela velký boost a Thorns efekt k tomu, to se taky šikne. Ale asi je dost brzo se dohadovat o skillech, než si to člověk sám osahá, no ne? :)

  19. AoE Barbar (plošný barbar – farmeni)
    Pasivní:

    • Brawler – více jak 5 nepřátel zvýší dmg o 30%
    • Toughs as Nails – vrácení dmg
    • Boon of Bul-Kathos – zmenšení cd od Earthquake atd…

    Samozřejmě by se daly použít jiné pasivky namísto Toughs as Nails a Boon of Bul-Kathos…

    Aktivní:

    • Cleave – základní plošný útok
    • Ground Stomp – plošný útok se stunem ( mohl by se hodit ve skupině silných monster na možnost útěku )
    • Seismic Slam nebo Whirlwind nebo Rend ( záleží, jestli chcete zabíjet z blízky nebo dálky :-D )
    • Revenge ( jestli se dá furt používat, tak by se mohl používat namísto Cleave, v tom případě není nutný ani Ground Stomp a mohl by ho nahradit Leap Attack )
    • Earthquake – nejsilnější plošný útok
    • Threatening Shout nebo Battle Rage (řekl bych, že v tomhle bude záležet na obtížnosti, co se více vyplatí )

    V případě, že Revenge by se dal používat místo cleave, tak bych si dal do poslední aktivky Wrath of the Berserker nebo Call of the Ancients na rychlejší zabíjení a taky pomocí pasivky Boon of Bul-Kathos by byl menší cd…

  20. Shout Barbar ( Podpůrný spec )
    Pasivní:

    • Inspiring Presence – 2× delší trvání pokřiků ( základní pasivka )
    • Ruthless
    • Weapon Mastery – Axe/Mace ( Zase kvůli critu, v případě zvolení jiné zbraně, tak bych nejspíš dal něco jiného místo Ruthless )

      Aktivní:

    • War Cry – zvyší armor ( jedině bych nedával Gold runu )
    • Threatening Shout nebo Battle Rage ( záleží, jestli chceš snížit dmg nepřítele nebo zvýšit dmg party )
    • Bash – rozhodně bych šel do 2H zbraně
    • Wrath of the Berserker
    • Furious Charge
    • Weapon Throw, Seismic Slam nebo Hammer of the Ancients ( Např. místo Call of the Ancients )
    • Call of the Ancients + Indigo nebo Golden – použil bych jen když hrajete sami

    V případě, že chcete použít i v partě Call of the Ancients ( samozřejmě, že nikdo neví, jaký dmg ti tři borci budou dávat ), tak bych použil pasivku Boon of Bul-Kathos namísto Ruthless a šel bych swordů místo axe/mace…

  21. Frenzy Barbar:
    Pasivky:

    • Berseker Rage – 20% dmg navíc za plné Fury
    • Ruthless – zvyšení šance na crit a dmg za crit
    • Weapon Mastery – Axe/Mace ( V případě použití Ruthless ) – rozhodně doporučuji tyhle zbraně, ale nevím, jestli 2H nebo 2× 1H

    Co se týká „Unforgiving“ dobrá věc je, že se Fury nesnižuje, ale 1 Fury za 5sec ( 100 Fury = 500sec, což se nevyplatí )

    Aktivní:

    • Frenzy + Crimson nebo Indigo – základní útok
    • Battle Rage – základní shout na dmg a crit (záleží na pasivkách s critem, jestli se zvolí Crimson nebo Indigo runa )
    • Leap Attack – na začátek 20 Fury // Ground Stomp + Golden – získání 20 Fury
    • Furious Charge + Golden – na začátek 20 Fury
    • War Cry + Golden – jediným důvodem je získání 50+ Fury
    • Wrath of the Berserker + Crimson nebo Golden – rozhodně bych použil až po naběhnutí cooldownu War Cry, Leap Attack a Furious Charge, aby se rychle dobila pasivka Berseker Rage

  22. Silblade: Tak buildy budou určitě po delší době, ale myslím, že tohle vývojáři zrovna nechtějí, aby se hrálo např. Hammer Paladin v D2… Rozhodně u toho Barbara už vím, jak pojedu.. Frenzika.. tady jsem napsal Bashera, který mě napadl, ale ten Basher bude použitelný až na hellu nebo tomu infermu nebo jak se to nazývá na bosy…

  23. Silblade: Taky možnost. Já byl vždy jeden z těch, kterej si radši někde skilly (resp. talenty) zkopíroval, než abych vymyslel nějakej hroznej nepoužitelnej mišmaš. Ale to ostatně čeká každého z nás, jak D3 vyjde, pač buildy asi ještě nebudou, takže první hraní to bude metodou pokus/omyl. Už úplně vidím, jak nedohraju s prvním charem ani Nightmare… tak jako tomu bylo u D2. :-D

    Smažte ten předchozí příspěvek s překlepy, díky. ;-)

  24. DWalker: Ty jsi asi strávil hodně času hraním multi v D2, že? 😀

    Hoši, klobouk dolů za překlad, hrozně se mi líbí a velmi mě navnadil, že po monkovi bude barbar další char, který zkusím.:) Hlavně skill Call of the Ancients mě hodně překvapil, to je dobrý nápad. No a těch několik posledních pasivek, to se mi zdá, že barbar bude neporazitelná mašina na ďáblí steaky.:D

  25. Tankovací spec, co jsem zatím vymyslel: Pasivky:

    • Bloodthirst – obnovení života za dmg // Juggernaut – redukce stunů atd
    • Superstition – redukuje magický dmg
    • Toughs as Nails – obrana a klasická trnovka

    Aktivní:

    • Threatening Shout + Crimson runa = Taunt ( přivolání nepřátel na sebe )
    • Ignore Pain + Indigo = redukuje dmg ( u bose, kdyby měl málo hp )
    • Bash + Obsidian = hlavní útok, který stunuje s runou ( nejlépe na bose )

    Ještě by se dalo použít:

    • Wrath of the Berserker – z důvodu dodge (uhýbaní)

    Ještě jsem potom našel teďka: War Cry – zvyšení armoru nebo s runou i dodge Ancient Spear – přitáhnutí bose zpátky, kdyby selhal taunt Weapon Throw / Seismic Slam – stun nepřítele

    Sloučen doublepost AJey :-)

Napsat komentář