Nedávno Blizzard informoval
o nadcházejících změnách resource systému u Demon Huntera a jeho skillů.
Komunitní manažer Bashiok také odpovídal na dotazy na oficiálním fóru
ohledně regenerace resource u Demon Huntera. Změny se projevily také
u skillů jiných postav.
Na otázku fanouška jestli se Hatred (jedna ze dvou resource DH) stále
pasivně regeneruje, odpověděl Bashiok takto:
Ano regeneruje, ale zhruba poloviční rychlostí než doposud. Díky
skillům, které Hatred generují je možné získat ji rychleji.
Zhruba před rokem jsme si uvědomili, že děláme lidi závislé
u některých postav na jejich resource, což není moc zábavné. A tak jsme
vymysleli novou filozofii v cenách skillů. V podstatě nápad, že byste
měli v jakýkoliv čas mít možnost zahrát nějaký skill a udělat něco,
i když nemáte resource. Znamená to, že nemůžeme mít prostě jen skilly
které závisejí na resource. Musí tu být mix skillů, které stojí
resource, které ho generují a nějaké, které jsou zdarma (možná
s cooldownem).
Witch Doctor měl vždycky skilly na obnovu many, Monk měl zase skilly
na generování spiritu, takže to byl vlastně důvod přesunutí celé
filozofie i na jiné charaktery. Navíc Demon Hunter byl nejnovější postavou
(a viditelnou teď, když je beta spuštěná a my odhalujeme všechna
ta data).
Bonus! Ještě více to zvětší rozmanitost buildů DH.
Takto by měl vypadat skill panel DH:

Otázkou zůstává, zdali se to ještě nezmění, protože Blizzard
několikrát zmínil, že změny nejsou definitivní a že neustále něco
mění na skillech a věcech. Budou stránky aktualizovat jen několikrát, ale
s většími updaty.
Dále byl změněn damage skillů, který je teď udělován podle zbraně.
Názorná ukázka:

Vystřelí jedovou šipku která udělí 100 % zranění zbraně jako
jedové poškození a poté dalších 80 % zranění zbraně za vteřinu po
2 sekundy.
takze tak http://www.abload.de/…ngesw03z.jpg
beznadejny: To jsem četl, ale i tak…toto je docela zásadní.
Garn: Nemaji to jeste dodelane. U pasivniho skillu Grenadier je stale snizena spotreba hatred u granatu, pritom je granat ted uz taky v generatorech… buh vi jak to bude vypadat ve finalni verzi. Protoze je hodne lidi upozornuje na nevyvazene silny build zamereny na rockets, tak to treba budou jeste vyznamne menit.
@KUFI: DH měl první koncept.
Všiml si někdo, že Strafe je v Hatred generate skillech, ale stojí 2 hatred per sec?
AJey: ale líbí se mi voodoo panenka jako štít
i když naložená hlava ve sklenici byla lepší 😀
DarkGenius: Me o to neslo, psal sem barbara tudiz to nemohl byt DH, to je vse, jestli pak prisel kouzelnik, wd nebo Chuck Norris na tom faktu uz asi nic nezmeni. Tak bych to s tim poradkem moc neprehanel
Fight: tak aspon bude hra za woodoo-mana vyzvou… nenariekajte tolko… blizzard este nevidal zlu alebo nevyvazenu hru…
Ohlášení a vymyšlení není totéž, mohli mít DH v šuplíku a ohlásit ho přesto až naposled. Jinak, co se resource týče, já jen doufám, že nebude witch doctor moc znevýhodněn, vždyť uvažte, že všechna jiná povolání (možná s výjimkou demon hunterovy disciplíny) mají velmi rychle zregenerovatelné zdroje. A jestli ani nebudou manové lahvičky…
BlackLight: Jako první byl oznámen barbar a witch doctor. Kdo si v tom má udělat pořádek, hm?
Kufi: urcite nerikali ze DH byl prvni postavou kdyz si mel barbara a kouzelnika po zacatku oznameni… a o DH nebylo ani zminky
kdo v tom ma vetsi bordel, hm? 
borgy: pokud sis toho vsiml treba za kouzelnika, tak ze zacatku se podivaj na to jake skily ve videu pouziva a precti si ze magic missile na na lvl 1 stoji 13 arcane power, s kazdym lvl vys se o 1 ap snizuje az do 0, pokud tam das runu na regeneraci ap naopak si ji sesilanim doplnujes. Mas skily ktere regeneruji ap ale naopak mas na vyssich lvlech skilly ktere te stoji treba polovinu tveho ap a to nemluvim o cooldownu. Takze ver ze to co kouzelnik tady pouziva za skil na lvl 1–10 a neubyva mu mana, je opravdu jen na easy ze zacatku. Takze to zhodnot az si udelas postavu na 30+ ..
Pseudopes: co se týče skillů a zbraní tak osobně mě vadí že WD nema flusačku a je to jen čistě skill což je škoda a nevyužitý potenciál
DH momentálně vypadá odost vyváženěj než byl 
Sip: viděl bych to tak, že wizard bude hledat WANDky s co největším DPS a WD bude hledat DAGGERy s co největším DPS.
blazen: Runy by neměly být jakkoliv ovlivňovány staty/gearem… měly by mít podle jejich ranku své neměnné hodnoty.
Co se týče damage kouzel, tak ano i ne. Ano damage kouzel je nyní ovlivňován damagem zbraně, proto i wizard a witch doctor budou hledat zbraně s co největším damagem, aby měli větší damage kouzel. Na druhou stranu, jak witch doctor, tak wizard, mají své speciální off-handy (wizard ty orby a witch doctor ty trofeje, nebo co to je), které se jim vyplatí více, než vlastnit dvouruční zbraň, díky jejich statům. Takže podle toho, jak to je ve hře teď, tak wizard a witch doctor budou hledat jednoruční zbraně s co největším damagem (a samozřejmě taky bude záležet na statech té zbraně) a k nim budou nosit orb/trofej.
chápete někdo to s tim weapon dmg? Předpokládám, že ta procenta jsou na základě statů, v kalkulátoru tedy na lvl 60 bez gearu. Mají staty vliv i na velikodt účinku efektů run, nebo ty jsou jen podle ranku?
A zanamená to tedy, že i casting char bude muset mít zbaň s co největším dps, aby kouzla fungovala? Třeba wizard nebo Wd s obouručákem? furt mi to nějak nesedí..
Demon hunter mi co se týče skillů přišel šitej horkou jehlou, postrádalo to koncept a podle mě to vypadalo dost nudně. Hlavně ať už moc nehrabou na barbara, ten se mi zdá opravdu povedenej
Borgi: ale neee… ty to furt zle chapes…
oni to zjednodusili preto, aby si aj lamy co pouzivali flasticky mohli zahrat 
SHADE45: Ale neboj se fungovat to bude v zásadě je to to samé co udělali s huntrem ve wowku kde na jednu stranu máš útoky co ti generují fokus a dalšími ho využíváš v podobě silnějšího útoku tohle bude mnohem zábavnější

Myslel jsem si to ze neco takoveho prijde protoze styl „generator spelly a spender spelly“ jsou fakt bozi v tehle akcni rpg… ikdyz jsem koukal ze nekteri valili jen generator spelly a na spendery nejak zapominali
nerikaly nahodou, ze DH byl prvni vytvorenou postavou? Maj v tom bordel.
dusko: Tak už je mi jasné, proč to tak zjednodušili. Aby to mohli hrát i hráči, kteří nevěděli k čemu jsou lahvičky s manou
Slou: v tom mym prvním komentáři jsem to myslel tak jako že se obnovuje rychlejc než discipline
nikdo teď neví jak se co rychle obnovuje, ale discipline nejspíš pomaleji než hatred
Borgi: lahvicky s manou? to boli take tie modre, ze?
nikdy som ich nepouzival… ty ano?
Mutman: jo promin, ale „rychleji obnovující se hatred“ tohle jsi psal ty
Slou: Čet sis ten článek? 😀 😀
No nechci nic řikat, ale demon hunter se zmenil, protože teď se mu neobnovuje hatered, ale doplnuje si jí abilitama jako monk či barbarian, ohledně discipline to nevim přesně, ale ta se asi obnovuje, stačí se podívat na calculator a tam to je.
dusko: Mana v Diablu 2 fungovala úplně jinak než tady. Rozhodně se celá nezregenerovala za dvě sekundy. To nikomu z fanoušků Diabla 2 nebudou chybět lahvičky s manou?
neviem co sa vam furt nepaci… v d2 takisto nebol ziaden problem s manou…
každá postava to má jinak, u WD se mana obnovuje pomalu, u barbara je to fury která se postupně vyprazdňuje, monkovi spirit neubejvá ani nepřibejvá, ale naopak si ho generuje pomocí skillů; wizard má velmi rychle obnovující se arcane power a u demon huntera je to pomalu doplňující se discipline a rychleji obnovující se hatred
Borgi:
1 ty kouzla na low lvl ještě tolik nestojí
2 některá kouzla žerou nechutné množství za sekundu
3 až přitvrdí hra donutí tě používat více dovedností což pěkně ubere
4 některé postavy mají s jakoukoliv energií problémy už teď
Trochu jsem z těch informací a videí zmatený. Podle toho co jsem viděl, tak se „mana“ sama regeneruje a to až tak, že nejsou potřebné lahvičky na doplnění. To přece nemyslí vážne, že se věškerá mana a energie takto regeneruje. To je koncept přímo pro nooby, když to tak musím říci
Hmm zajimave snad to bude fungovat kdyz to zmenili