Změny u Demon Huntera a u skillů

demon-hunter-male Nedávno Blizzard informoval
o nadcházejících změnách resource systému u Demon Huntera a jeho skillů.
Komunitní manažer Bashiok také odpovídal na dotazy na oficiálním fóru
ohledně regenerace resource u Demon Huntera. Změny se projevily také
u skillů jiných postav.

Na otázku fanouška jestli se Hatred (jedna ze dvou resource DH) stále
pasivně regeneruje, odpověděl Bashiok takto:

Ano regeneruje, ale zhruba poloviční rychlostí než doposud. Díky
skillům, které Hatred generují je možné získat ji rychleji.

Zhruba před rokem jsme si uvědomili, že děláme lidi dhresourcezávislé
u některých postav na jejich resource, což není moc zábavné. A tak jsme
vymysleli novou filozofii v cenách skillů. V podstatě nápad, že byste
měli v jakýkoliv čas mít možnost zahrát nějaký skill a udělat něco,
i když nemáte resource. Znamená to, že nemůžeme mít prostě jen skilly
které závisejí na resource. Musí tu být mix skillů, které stojí
resource, které ho generují a nějaké, které jsou zdarma (možná
s cooldownem).

Witch Doctor měl vždycky skilly na obnovu many, Monk měl zase skilly
na generování spiritu, takže to byl vlastně důvod přesunutí celé
filozofie i na jiné charaktery. Navíc Demon Hunter byl nejnovější postavou
(a viditelnou teď, když je beta spuštěná a my odhalujeme všechna
ta data).

Bonus! Ještě více to zvětší rozmanitost buildů DH.

Takto by měl vypadat skill panel DH:

dhskillbox

Otázkou zůstává, zdali se to ještě nezmění, protože Blizzard
několikrát zmínil, že změny nejsou definitivní a že neustále něco
mění na skillech a věcech. Budou stránky aktualizovat jen několikrát, ale
s většími updaty.

Dále byl změněn damage skillů, který je teď udělován podle zbraně.
Názorná ukázka:

poison-dart

Vystřelí jedovou šipku která udělí 100 % zranění zbraně jako
jedové poškození a poté dalších 80 % zranění zbraně za vteřinu po
2 sekundy.

Zdroj: http://diablo.incgamers.com/…urce-changes

32 komentářů u „Změny u Demon Huntera a u skillů

  1. Garn: Nemaji to jeste dodelane. U pasivniho skillu Grenadier je stale snizena spotreba hatred u granatu, pritom je granat ted uz taky v generatorech… buh vi jak to bude vypadat ve finalni verzi. Protoze je hodne lidi upozornuje na nevyvazene silny build zamereny na rockets, tak to treba budou jeste vyznamne menit.

  2. Ohlášení a vymyšlení není totéž, mohli mít DH v šuplíku a ohlásit ho přesto až naposled. Jinak, co se resource týče, já jen doufám, že nebude witch doctor moc znevýhodněn, vždyť uvažte, že všechna jiná povolání (možná s výjimkou demon hunterovy disciplíny) mají velmi rychle zregenerovatelné zdroje. A jestli ani nebudou manové lahvičky…

  3. borgy: pokud sis toho vsiml treba za kouzelnika, tak ze zacatku se podivaj na to jake skily ve videu pouziva a precti si ze magic missile na na lvl 1 stoji 13 arcane power, s kazdym lvl vys se o 1 ap snizuje az do 0, pokud tam das runu na regeneraci ap naopak si ji sesilanim doplnujes. Mas skily ktere regeneruji ap ale naopak mas na vyssich lvlech skilly ktere te stoji treba polovinu tveho ap a to nemluvim o cooldownu. Takze ver ze to co kouzelnik tady pouziva za skil na lvl 1–10 a neubyva mu mana, je opravdu jen na easy ze zacatku. Takze to zhodnot az si udelas postavu na 30+ ..

  4. blazen: Runy by neměly být jakkoliv ovlivňovány staty/gearem… měly by mít podle jejich ranku své neměnné hodnoty.

    Co se týče damage kouzel, tak ano i ne. Ano damage kouzel je nyní ovlivňován damagem zbraně, proto i wizard a witch doctor budou hledat zbraně s co největším damagem, aby měli větší damage kouzel. Na druhou stranu, jak witch doctor, tak wizard, mají své speciální off-handy (wizard ty orby a witch doctor ty trofeje, nebo co to je), které se jim vyplatí více, než vlastnit dvouruční zbraň, díky jejich statům. Takže podle toho, jak to je ve hře teď, tak wizard a witch doctor budou hledat jednoruční zbraně s co největším damagem (a samozřejmě taky bude záležet na statech té zbraně) a k nim budou nosit orb/trofej.

  5. chápete někdo to s tim weapon dmg? Předpokládám, že ta procenta jsou na základě statů, v kalkulátoru tedy na lvl 60 bez gearu. Mají staty vliv i na velikodt účinku efektů run, nebo ty jsou jen podle ranku?

    A zanamená to tedy, že i casting char bude muset mít zbaň s co největším dps, aby kouzla fungovala? Třeba wizard nebo Wd s obouručákem? furt mi to nějak nesedí..

  6. každá postava to má jinak, u WD se mana obnovuje pomalu, u barbara je to fury která se postupně vyprazdňuje, monkovi spirit neubejvá ani nepřibejvá, ale naopak si ho generuje pomocí skillů; wizard má velmi rychle obnovující se arcane power a u demon huntera je to pomalu doplňující se discipline a rychleji obnovující se hatred

  7. Trochu jsem z těch informací a videí zmatený. Podle toho co jsem viděl, tak se „mana“ sama regeneruje a to až tak, že nejsou potřebné lahvičky na doplnění. To přece nemyslí vážne, že se věškerá mana a energie takto regeneruje. To je koncept přímo pro nooby, když to tak musím říci :-x

Napsat komentář