Na internetu se objevilo několik
zpráv fanoušků týkajících se skillů Demon Huntera a runových efektů.
V některých efektech se zmiňuje fráze „raketa“, což zní divně a
nevhodně ve fantasy světě Sanctuary. Další jsou stížnosti na
„měsíční fyziku“ – tedy jak létají mosntra a předměty přes
obrazovku.
Fanoušek: Co se stalo s DH a raketomety? Co udělala? Sestrojila si
stroj času, vzala si pár raketometů a pak se vrátila?
Bashiok na to odpověděl:
Jsme velmi opatrní, abysme zachovali gotické téma, ale snažíme se
posunout vizuální hranice. Pokud bychom chtěli následovat historii Země,
tak rakety byly vynalezeny už v nějakém 13. století. Doba Diabla je
podobná evropskému středověku, včetně renesance, stejně jako gotická
architektura, která je v Diablu hodně přítomná. Takže používáme
historii lidstva jako pozadí, rakety nejsou nic nemožného.
Takže zpátky k tomu co děláme – v D3, které je nepřímo
ovlivněno pozemskou historií, rakety jsou jednoduše označeny jako
„alchymistické ohňostroje“. Svět Sanctuary nemá střelný prach, ale má
magii a používá různé chemické elementy a přísady v různých
spojeních. Náhodné výtvory chytrých a zoufalých mužů a žen,
pracujících každý den, aby vytvořili něco, čím mohou bojovat proti
nadcházející invazi.
Abych to vyjasnil: ve hře nejsou žádné raketomety. To, na co
poukazujeme, jsou pouze skilly odkazující na pojem „rakety“. Poté co
uvidíš efekty skillů, určitě si řekneš: „To není raketa!“ Jednoduše
proto, že to ani raketa není, teda není to to, co si mnozí představí pod
raketou. Až to uvidíš, jednoduše si uvědomíš, že to nejsou rakety podle
moderní definice, ale používáme je jako pojem pro upřesnění něčeho, co
se používá jako přísada a co vybuchuje s úžasnou
zničující silou.

Následně se objevila prosba, aby Blizzard zmírnil fyziku ve hře.
Nechceme nikoho nutit, aby si myslel že míříme v tomhle ohledu
k realističnosti. Protože náš cíl je, aby se hráč cítil jako polobůh,
který rozsévá smrt mezi démony a nechává jejich těla létat všude
po okolí.
Je náš záměr, že skilly Barbara mají největší dopad na
fyziku než ostatní charaktery. Myslíme si totiž, že to sedí k vizuální
stránce a pocitu z hraní Barbara – obrovské útoky, které rozmetávají
monstra na všechny strany a hází jejich zbytky kolem sebe, zatímco Monk má spíše útoky jako 1000×
říznutí ostrým nožem.
Zdroj: http://www.diablofans.com/…ii-in-space/
a http://diablo.incgamers.com/…ters-rockets
Libi se mi napad s nadskakovanim nepratel do vzduchu, ale dle meho nazoru momentalne litaji az moc vysoko
fakt neni spatna ani fyzika ani rakety me nevadej ale az me desi ta grafika a vsechno to vyhazovani do vzduchu a efekty…to mi vysvetlete co si predstavujou pod pojmem starsi pc…
Ta fyzika mě nevadí něco takového už přece bylo i v Titan Questu
Dovolím si citovat Mad Moxxi ze skvělé hry jménem Borderlands: „It’s rainin‘ body parts!“
Pozvánky a betu si řešte jinde
T3G: Uvidíme jak to ted bude. Je ohlášeno, že bude aplikován nový patch a po něm další pozvánky a klíče do bety. Kolik? To sem sám zvědav.
Ale pomaloučku by měli začít testovat zatížení serveru tak uvidíme.
Fyzika mi nevadí, naopak, ale některé prvky jsou hodně kýčové až komické. Když barbar provede útok z vrchu načež zombík se rozprskne na zemi, ale jeho tělo samotné zapruží a vznese se do výšky… to je závažný nedostatek .) Bral bych kdyby se rozprskl po zemi třeba, ale tohle není už ani fantasy… je to jako dát někomu pěstí do obličeje načež hlava poletí k vám 😀
Páni , opravdu se tu řeší chujovinky, fyzika je gut , a jestli lítá +/- 5 m je to celkem jedno. Já sem spíš sklamanej že tuším 21.09 blizzard vyhlasil open betu a hrajou ji dohromady 200 lidí. To mě teda vadí fest. Pod slovem Open si představuju betu alá BF 3 , pro všecky. Akorát někdo v bllizu ohlasil betu na 3Q roku 2011 a už jim teklo do bot tak spuslili „open“ betu pro pár desítek lidí. Mě štve že nás tahaj furt za nos.
Tak mohlo se to jmenovat třeba šípová bouře ,šípový hurikán tak ,ale vybrali tohle tak proč ne že .Jinak právě na to se těším až budu hrát s barbarem a bude to kolem něj lítat na všechny strany.
Mě ta fyzika vůbec nevadí naopak se mi to moc líbí . Souhlasím s „Capalek“ lidi tu kritizujou všechno co mužou , ale až to začnete hrat ,tak „budete slintat blahem“ capalek … Asi si tou kritikou zkracujete čas do vydaní D3 … Nic méně DH je pro mě taky nejméně zajímavá postava . Ty rakety mi sice nevadí je to přece jen název , ale nebudu hrat za postavu za kterou by mě to nebavilo .
Baglik: Nazvoslovie je v serii Diablo velmi dolezite. Aspon ja som to tak vzdy vnimal.
Názvy skillů neřeším hlavně aby to dobře vypadalo.
Mne ten nazov nevadi. Celkom dobre zapada do sveta Sanctuary, ktory ma mierne sci-fi nadych, myslim v oblasti alchymie. DH ma rozne vychytavky(utility), ktore su takou obdobou engeniera vo fantasy svete. Trochu v tomto pripomina hlavnu postavu filmovej serie Underworld.
P5ych0: A to vidíte pouze videa a v horší kvalitě než je skutečnost. Až budete na plné detaily hrát barbara a všude bude stříkat krev, výbuchy a kolem vás lítat těla jako jako, když vyletí topinka z topinkovače. To bude ráj ^^
Lunreal: asi si to spravne nepochopil 😀 Ten barbar ju udre tak silno ze sa telo odrazi od zeme a vyleti do vzduchu 😀
mne nazev raketovej blesk nevadi
ale nikdo nechce aby se t ostalo skutecnosti ze hunt buden nakonec nakej engenier lol
Mohli by naopak rozšířit pole efektů třeba tak, že když bude mít barbar sekeru, rozpůlí zombíka útokem z boku, kdežto kdyby měl palici, odrazil by ho třeba několik metrů do strany, nemuselo by to být jen nahoru a mohlo by se to pojit i se zbraněmi, to by se mi líbilo
…
Jo názor, nebudu hrát DH, protože je tam slovo rocket, který ani neznamená raketu v tom smyslu, v jakém jí chápeme nyní, je minimálně úsměvné
.
Všechno je perfektní nic bych neměnil ta fyzika je prostě boží a nechápu co to tu melete pořád o raketách to je jenom název daného útoku vám asi některým pěkně bije v palici pokuď si myslíte že tam vemete bazuku a budete sní kropit zombíky .Jako sorry ,ale to je už moc ,tenhle svět je vymyšlený tak v něm můžou být i různá názvosloví třeba jako Raketový blesk co je na tom divného to mi není jasné a znovu to píši můžete Blizzardu navrhnout jiný název tak přemýšlejte jak by ste tenhle útok nazvali
Mě se líbí jak to je ….. to že nebudou mít většina skillu v názvu Arrow beru jako plus. A jakože řešit takhle ty názvy tech skillu je dost srandovní =) Vždyt je to detail
Hlavně názor – Nebudu kvůli tomu hrát DH ….. no nebudu se vyjadřovat 
mozna to je prave barbarem kdyz kluci hrali treba s monkem tak se leteckej den nekonal
A nebude to taky tím, že má ten barbar ve videu evidentně nad moby lvlovou výhodu? Nebo lítaj takhle i moby kteří mají lvl 13?
Alespoň takhle to fungovalo napřiklad v tom TQ…moba na stejném lvlu jste odpálili tak maximalně pár metrů před sebe…
ty warhamerovsky litaci zombici po zabiti mne pripadaj cool to by mne ani nevadilo a ta raketa je moc modern svet diabla je o hodne starsi nez wow takze rakety PRYC
Majky_majk: Taky ještě ozkouším.
Garn: já jsem teda za Barbara moc nehrál… ale nepřišlo mi, že by to bylo až takhle
. Možná je to ale tím, že nepoužívám tak často skilly a jen tu rubu hlava nehlava
.
Asi tě zklamu, ale takto to vypadá normálně, nic sestříhanýho není.
Mike: tak ono je hlavně potřeba říct, že to na tom videu je sestříhané… v reálu to není tak, že by člověk s Barbarem šel a všechno lítalo 10m do vzduchu. Jen při určitejch skillech a někdy. A pro člověka je to takové zpestření, že si řekne „hehe… wow, leteckej den“. Na tom videu (jak to je nastříhaný) to vypadá, jako kdyby barbar šel a byl oto „wow, šmik, wow, wow, wow, šmik, šmik“.
Je to samozřejmě i o stylu boje, když člověk dělá leap za leapem, tak to vyhjazuje častěji. S mojim stylem hry to bylo tak v průměru vždy 1× za 5 minut. A rušivě to vůbec nepůsobilo. I když je fakt, že občas (zejména v dungeonu) si člověk říká… „heh, level UP“ (že jako vylítnul o 1 level vejš do vyššího patra)
.
Ale celkově blbost… nechal bych to tak.
Jéééžiš, to je zas rýpání… Rakety? Já naprosto chápu smysl použití tohoto slova a jen blbec to může přisuzovat k raketometu. Promiňte, ale opravdu přisuzovat kuš s výbušným šípem k raketometu, nebo dvě jednoruční kuše ke kulometu může jen bezmozek. Pro mě je důležité, že tam nejsou střelné zbraně, to mě k žádné fantasy nesedí a dle mě nepatří a každou fantasy mi to zkazí, ale možná je to jen můj zastaralý názor. Co se týče fyziky, přijde mi jako úžasný nápad takto odlišit na první pohled styl boje a sílu jednotlivých charakterů. Barbar je opravdu horda hrubé síly, která svým zničujícím zásah vyhodí monstra vysoko do vzduchu, to je skvělý efekt, protože když budu hrát za monka, spíš se sesype tisíc kousků z monstra bezvládně na zem;). Blizzard by se měl spíše podporovat v takovýchto záměrech, jsou to skvělé nápady, tak přestaňte remcat, konečně tu bude něco jedinečného a né tuctového.
To odlétávání mi vadí jen v tom, že barbar při tom útoku, sejme obludu jakoby do země a ona vyletí opačným směrem. Mohla to být alespoň reakce na nějaký útok ve stylu spodní hák
Na týhle novince jde vidět, že by Blizzard už měl rozeslat další klíče, protože se lidi očividně nudí..Sice mi DH zatim moc nesedí a asi ho budu hrát jako poslední postavu (Amazonka v D2 se mi taky nelíbila dokud sem jí nezkusil), ale jak by někoho mohlo napadnout, že pojem „rockets“ znamená, že ve hře budou rakety? Už jenom to, že je to v uvozovkách… Budou to prostě magický střely se stejně ničivým účinkem jako mají rakety:-) A mimochodem naváděnou střelu měla i Amazonka z D2.. A co se týče té fyziky, tak mě se to líbí a moc. Hlavně ta myšlenka, že Barbar jako obrovký hromotluk bude odhazovat nepřátele nejdál:-)…pokud to teda nebude i u velkých bossů:-)
tie rockets snad museli byt kazdemu jasne ze to niesu rakety ako ich pozname uz davno pred tym ako to vysvetlili a k tej fyzike len tolko ze sa mi paci a jedine co jej mozem vytknut je to ze ked priseru clovek zabije priamo zhora tak vyleti kolmo nahor do vzduchu co vyzera dost nanic ale tak blizzard s tym podla mna este daco spravi
Chrochtodlak47: to že Wizard používá missiles ti nevadí? Jak píše Programos, ta fyzika je stejná od začátku ale ani v jednom komentáři pod všemi články se o tom za 3 týdny nikdo nezmínil. Je důležité tu hru posuzovat jako celek a ne vždy vypíchnout jednu věc kterou pak zkritizovat. Mě se líbí že je pocit z hraní u barbara jiný než za monka a to je dle mého to o co se snažili.
Borgi: jj okopírovali to sakum pingl celé dokocne převzali i názvy postav…
ta fyzika se mi prave moc libi
Chrochtodlak47: Asi si vzali příklad z Dungeon Siege 3, tam byla stejná postava. Je fakt, že většinu nových věcí okopírovali, ale tohle si mohli odpustit.
Když už Bashiok pustil do historie tak se taky přidám
Líbí se mi jak se všichni báli aby v Diablo III nebyly střelné zbraně jako v Torchlight, protože každý přece ví, že ve středověku ruční palné zbraně nebyly, ale skoro nikomu třeba už v Diablo I nevadily zbraně jako Sabre, Scimitar apod. v Diablo II pak Ataghan apod. které se objevily buď společně s palnými zbraněmi nebo později. Ale to je jen takové rejpání

Chrochtodlak47: No, já třeba nevidím absolutně žádný rozdíl mezi „naváděnou raketou“ a „naváděným šípem“. Obojí je na stejném principu, akorát se to jinak jmenuje. Prostě nechtějí mít u každého skillu DHuntera přízvisko „arrow“, já v tom žádný problém nevidím.
Jinak to odlétávání se mi zdá v pohodě. Je to přeci jen hra, nejedná se o reálný svět. Lidi prostě jen rýpou, a to hlavně ti, kteří nemůžou zatám hrát ani betu. Rakety, zombie lety na Mars, nechápu co je na tom špatného. Sanctuary je fantasy svět, který si vymyslel a spravuje Blizzard, a tudíž oni si můžou rozhodnout, co je v tomto světě možné a co ne. NEní to pravdivý realistický svět. Ve výsledku se tyhle věci stejně lidem budou líbít, protože se u toho člověk i zasměje, a to je pravý účel každé hry – ZÁBAVA.
Chrochtodlak47: Tak, uz to prehanaju
tohle je jeden z důvodů, proč DH vůbec hrát nebudu
Dual uzi rotačák a dále tu máme naváděné rakety – k smíchu, no spíš vlastně k pláči. EPIC FAIL od blizzardu, pro mě jednoznačně nejhorší postava za všechny 3 díly.

Ste si toho všimli až teď, když je o tom článek co? Já osobně bych neměnil, v titanquestu se mi to líbilo
Borgi: gravitaci o polovinu snížit = tela budou letat 2× dal, opravdu tohle chces?
Prehnany. Stahnul bych to tak na 1/3 a to jeste jen pri kriticaku nebo at je to zavisly na damage. Cim vetsi poskozeni barbar bude mit, tim dal a vejs monstrum dopravi.. ale ne hned na 5lvl posilat zombiky na Mars?!?!
Hrozně přehnané, stačilo by tu gravitaci o polovinu snížit
Rakety v 13. století možná byly, ale naváděné („homing“), jak je na půlce z těch skillů, fakt ne. 😀 Ale však co, v klasickém DrD taky byly rachejtle (dokonce na ně bylo specializováno celé povolání) a to se taky mělo odehrávat v době jakoby středověké. Nemám s tím problém. A s cítěním se jako polobůh už vůbec ne.
Me se ta fyzika libi, jak to kolem barbara lita
presne tak, je to divné ale vyzerá to super, určite by som nič nemenil
Me pripada ze nektery lidi uz nevedi co D3 vytknout a snazi se za kazdou cenu najit nejakou ptakovinu, stejne po 15 minutach hrani bude kazdymu jedno co je napsany v popisu skillu, stejne budou vsichni slintat blahem…ale je divny ze se nehledaj takovy mouchy i na jinejch hrach soucasnosti…..
Tak ta fyzika je dost šílená, ale na druhou straná to má docela grády 😀