Předevčírem si jeden fanoušek
všiml, že na oficiálních stránkách s předměty jsou skill runy
jinak uspořádané – ranky 5–7 jsou posunuty mimo všechny obtížnosti.
Objevily se všemožné spekulace, včetně spekulací o zrušení ranků
5–7. Teprve dnes Bashiok uklidnil fanoušky svojí odpovědí.
Ve skill calculatoru jsme to změnili tak, aby si hráči lépe
představili jaké skill runy budou nejlépe k dostání. Stále na skill
runách hodně makáme. Vlastně je to jediný systém, který obklopuje stále
tolik designové práce. Skill runy jsou velmi klíčový systém ve hře.
Věnujeme jim spoustu času, aby fungovaly správně.
Ranky 5,6 a 7 můžou stále dropnout, ale budou pouze v Infernu a je
tu stále možnost, že by se daly pouze vyrobit.
Jay možná prozradí více o skill runách na BlizzConu, ale
neočekáváme, že budeme mít nějaké detaily tento týden.


Upozornění pod skill calculatorem.
Upozornění: Informace na této stránce jsou
na 60. levlu a skill runy 4 ranku.
Q1 neboli 28.6.
Piedcrow: jo je,asi pred 3 tydnama prohlasili,ze to letos nestihnou. tak to je na 1.ctvrtleti pristiho roku;-)
Tib3rian: A je to 100% ? To jsem nějak zaspal
Piedcrow: To sa teda nedockame, vydanie bolo odlozene na buduci rok.
No doufejme že po blizzconu budeme vědět víc,zdá se že tento rok se D3 ještě nedočkáme
Fight: přesně, navíc čistě matematicky by přidáním jen jedné runy možný počet buildů v původní hře vzrostl trojnásobně. Pro datadisk skvělá věc, změní se tím kompletně celá hra, nikoliv jen část díky přidání dvou postav a jednoho aktu a zvýšení level cap..
Ivos: Psal „typ“ a ne „stupeň“. A nový „typ“, to je jak zbrusu nových přes sto vlastností, to už je docela slušné.
blazen: Pridat do datace dalsi stupen runy by bylo na Blizze moc laciny. Navic pridanim runy s vysokym lvl by navnadili akorat hrace 60+ (level, ne vek), ale pro zacinajici postavy a stredne pokrocile by vlastne neprinesli nic zajimavyho. Ja verim v neco originalnejsiho.. ale to je jeste hodne daleko.
Oni ale už mají vymyslené runy jako takové. Teď výtváři systém dropu/craftu etc. s těma runama
to dává smysl.. Ale vsadím se že blizz to jistě vymyslí líp než my
blazen: Jo, to je dobré. Nebo by mohla mít runa něco jako durability, která by se snižovala pouze při přešoupávání do jiných skillů. Popř. by taky mohla po čase při takovém šoupání degradovat na nižší rank.
kING: věřim že to s tim respecem nějak vymyslej, to by přece nešlo aby se v endgame daly měnit skilly a runy dle potřeby. Třeba takto by mi to stačilo:
taky sem zvedavej, jak to dopadne. runy ve skillech sou jedina vec muze co muze odlisovat hrace se stejnou classou a jestli budou k mani snadno, nebo je naopak bude tezke ziskat a jeste bude moznost si je prehodit, tak v d3 nezustane nic co by se dalo nazvat vyvoj postavy. dalsi podobnost s wowkem
a jediny rozdil budou predmety a tim padem i vyssi cena v aukci 
a nemyslej to tak že ranky 1–4 budou ve hře padat celkem běžně, a 5–7 budou dost vzácné..
Ivos: : myslim že do datadisku spíš přidaj novej typ runy – tím by přidali spoustu buildů všem postavám, počet kombinací skillů a run by se zvýšil téměř trojnásobně
Ludia, nemozete podliehat kazdej malej sprave o momentalnej cinnosti Blizzardu, ktoru aj tak uz dlhe mesiace vyvija. Keby to mali hotove, tak to vydaju. Alebo si naozaj myslite, ze odstranuju pol roka bugy? Cely cas sa hovori o tom, kolko zaberie balancovanie. A ked konecne balancuju, tak sa to ludom nepaci. Skusaju viacere moznosti s runami. Je to jedina vec, ktoru este riesia. Mnohi maju zvlastnu predstavu, ze ked testuju a menia system run, tak tym zdrzuju vydanie. Naopak, tym ho urychluju.
No mozna by bylo jednodussi a rychlejsi vydat Diablo s 1.-4. rankem a dalsi 3 nechat do datadisku, protoze to vypada, ze nez vubec nekomu nejakej sestej rank vypadne, tak uz bude datac stejne v obehu.
lu-xXx-us: Lepší než aby to vyšlo a nadávat za vyhozený prachy. Jde vidět že o tom opravdu přemýšlí, ne bezhlavě nechají první nápad co je napadne.
takhle to nevyjde nikdy
Uvidime, jaky na to bude mit vliv aukce..
k tým 5,6,7 sa asi len tak lahko nedostanem…
