Report z PvP dema z BlizzConu: Demon Hunter

demon-hunter-male Včera jsme se podívali na report
o Witch Doctorovi a dneska se podíváme na Demon Huntera. Mezi fanoušky,
kteří testovali postavy na 60 levlu na BlizzConu, panoval souhlas, že DH byl
nejslabší postavou. Dnes se jedná o článek od uživatele The Eliminator
z IncGamers, který podrobně rozepsal build a jeho možná vylepšení.

Postava, jak si většina lidí myslela, byla nejslabší. Ačkoliv
udělovala nejméně zranění, byla velmi dobrá při utíkání
z nebezpečí. Mockrát jsem nezemřel, protože jsem si dával pozor, abych
měl dostatek Discipline na schopnost Vault nebo Smoke Screen nebo dokonce
Evasive Fire na útěk z boje. Používání pohybu – věc ve které
dokáže DH zazářit. Pokud jsi dával pozor, mohl jsi se dostat skoro
z každého problému.

Největší slabina DH bylo kolik damage dával. Myslím si, že to mohlo
být lepší, kdyby byl jiný build. Jiné postavy mohly udělit 4–6 tis.
damage, zatímco DH uděloval sotva 1 tisíc, dokonce i ten 1 000 byl jenom
pokud byla jiná postava oslabená třeba Wizardovou Frost Novou.

Teď se podíváme na jednotlivé skilly:

evasive-fire

Výstřel s poškozením za 115 %. Pokud je
cíl výstřelu blízko postavy, je proveden úskok do vzdálenosti
15 yardů.

evasive-fire-alabaster

Délka úskoku je prodloužena na
27 yardů.

Protože to byl jediný generátor Hatred, používal jsem ho často.
Tenhle skill dával 200–400 damage normálně, 500–750 na critic. Celkové
poškození nebylo špatné, protože skill nemá cooldown a dá se střílet
skoro pořád (na rozdíl od jiných postav, jejichž ability mají cooldown).
Mol jsi vystřelit 7× za 2 sekundy, což dělá průměrné 1575 zranění za
sekundu.

Abilitu jsem používal k překažení plánů Monků a Barbarů, protože pokud se dostali
blízko, jednoduše jsem odskočil. Jeden nebo dva úskoky bylo všechno, co
jsem potřeboval, protože Barbarovy schopnosti (Ancient Spear a Leap Attack)
mají 10 sekundové cooldowny. Monky tento skill testoval, jak dlouho mě
chtějí pronásledovat, než použiju Smoke Screen a uteču.

Evasive Fire je přijatelný skill, i když je damage malé. Pokud by
dělal něco navíc byl by to skvělý skill. Možná že jsem prostě chtěl
jiný Hatred generátor v tom buildu. Možná by byl Hungering Arrow lepší,
protože ho můžeš vystřelit zpoza rohu a šíp si sám najde cíl. Navíc
má Hungering Arrow lepší poškození s určitými skill runami.

caltrops

Vytvoří nášlapnou past, která se aktivuje
v blízkosti nepřátel a zpomalí jejich pohyb o 65% do 12 yardů. Past
vydrží 12 sekund.

caltrops-indigo

Hodnota zpomalení je zvýšena na
73%.

Nevím co s tím skillem bylo, ale myslím si, že nezpomaloval ostatní
hráče tolik, kolik měl. Asi to bylo tou 12 yardovou rozlohou. Abilita
zpomalovala pouze na jeden nebo 2 kroky. V porovnání s Witch Doctorovým
Grasp of the Dead musel tohle být vtip. Ačkoliv Grasp of the Dead zpomaloval
méně, má větší oblast kterou ovlivňuje a navíc ještě uděluje
zranění. Caltrops by byl mnohem více učinnější, pokud by v něm byla
jakákoliv jiná runa kromě Golden runy. Musejí buďto zvětšit oblast nebo
pokud nepřítel vstoupí do té oblasti, tak že se tam bude muset
zastavit.

rapid-fire

Rychlá střelba s 6 násobkem normální
rychlosti s poškozením za 35% každým zásahem.

rapid-fire-obsidian

Při střelbě jsou každou sekundu na
nepřátele poblíž vystřeleny 4 náváděné rakety s poškozením
za 50%.

Byl to jediný skill, který spotřebovával Hatred a ačkoliv skill
vypadal suprově, postrádal šťávu být efektní skill. Zásahy zraňovaly
většinou za 50–125, 100–200 na critic. Přestože skill vystřelil
zhruba10 projektilú za vteřinu, skoro třetina byla vždycky zblokovaná nebo
se protihhráč vyhnul.

Naváděné střely dávaly jen velmi malý bonus. Faktem je že
Alabaster nebo Indigo runy by byly mnohem lepší pro tento build. Skill byl
hodně užitečný pokud jsem použil Shadow Power. Vybral bych si jiný skill?
Možná. Ale pokud by to bylo na mě, vyměnil bych víc skillů. Tenhle skill
prostě potřebuje víc DPS.

vault

Akrobatický pohyb, sloužící k přesunu do
vzdálenosti 35 yardů.

vault-indigo

Vzdálenost je prodloužena na
55 yardů.

Perfektní na zvýšení vzdálenosti mezi Vámi a nepřítelem. Dva
skoky mě posunuly na druhou stranu arény. Dokud ses nedostal do rohu nebo
nenaběhl do jedné ze zdí, byl jsi v bezpečí a schopný najít health globe. Používáním
tohoto skillu se DH mohl dostat přes cizí pasti, aniž by je spustil. Pokud by
se Barbar chtěl pokusit chytit vás pomocí Ancient Spear, jednoduše jste
utekli. Vault se také dal použít k pronásledování nepřátel, kteří
měli málo životů, což jsem několikrát udělal. Skill byl trošku
zbytečný v kombinaci s Evasive Fire, ale stějně hodně přišel k ruce.
Pokud bych já dělal ten build, vzal bych si Vault a vynechal bych
Evasive Fire.

shadow-power

Navyšuje rychlost útoku po dobu 10 sekund
o 50%.

shadow-power-alabaster

Dokud je schopnost aktivní, tak 30%
poškození je získáno jako HP.

Tento skill zvyšoval damage a byl to jediný zdroj uzdravování DH. Bez
tohoto skillu by byl Rapid Fire naprosto zbytečný. Regenerace životů nebyla
tak dobrá, jak by mohla být.

Řeknu toto – skill vypadá fantasticky a i když zranění navíc
bylo nadbytečné, byl to zábavný skill. Má taky psychologický efekt,
protože ostatní hráči předpokládají, že se bude dít něco
strašlivého, obdobně jako u Wizarda a jeho Archon formy. Naneštěstí to
tak nebylo.

Pro tenhle build byla Alabaster runa nejlepší volbou. Pokud jsi ho
použil spolu se Smoke Screenem, stačilo párkrát vystřelit s Evasive Fire a
to znamenalo uzdravit se a ještě po někom vytřelit zatímco jsi byl
kompletně neviditelný.

smoke-screen

Kouřová clona díky které je postava po
2 sekundy neviditelná.

smoke-screen-indigo

Neviditelnost je prodloužena na
3,25 sekundy.

*Jeden z nejlepších únikových skillů v PvP. Nejenom že uvolnil DH
z debuffů (Grasp of the Dead), mohl jsi ale také útočit naprosto
neviditelný. Chyba spousty hráčů byla střelba s Rapid Fire, protože
svíticí projektily prozradily vaší polohu. Nejlepší bylo použít Evasive
Fire, protože neukázal vaše místo. *

S tím, že skill nemá cooldown se dá používat skoro pořád.
Nejlepší skill Demon Hunterova buildu. Pokud by build měl Impale, Evasive
Fire a tento skill, moje reakce na postavu by byly jiné.

Pasivní skilly si bohužel nepamatuju. Tak to dopadá, pokud hrajete za
postavu poprvé a ještě k tomu jen jednou.

PvP build DH na BlizzConu byl hodně o přežití, pohybu a malém
damage. Musím položit otázky tomuto buildu. Proč tolik skillů na
Discipline? Proč nemít o jeden méně a mít o jede DPS skill navíc?
Dokonce kdyby se změnily skill runy, byl by build lepší. Postava jednoduše
nedělala to, co bys očekával od PvP buildu. Vidím v classe potenciál a
líbí se mi. Nemůžu se dočkat, až se mi dostane do ruky plná hra a já si
vytvořim nějakýho hustýho zabijáka, co střílí ze stínů a všichni se
diví odkud přichází smrt.

Zdroj: http://diablo.incgamers.com/…demon-hunter

18 komentářů u „Report z PvP dema z BlizzConu: Demon Hunter

  1. jak jsem rikal,ta cerna barva je tam hrozna… nevim jestli jsem jedinej,komu se to nezda,ale me se to opravdu nelibi… Hezky na te cerne je jen ten cerny kour,jinac jak hazi ty skilly,tak ta cerna je hrozna (jak jsem rikal,jako kdyz blbnou textury..) kdyz uz tam chteli dat cernou,tak jinou..tadle je takova moc seriznuta (nejak moc ostra hrany) nebo tak neco…

Napsat komentář