Po kratší pauze je tu report o Wizardovi. Na BlizzConu ho testoval The
Eliminator, uživatel na IncGamers. V článku jsou podrobně rozepsány
všechny skilly, které měl Wizard na BlizzConu k dispozici. Jsou tam také
klady a zápory buildu a strategie hraní za Wizarda.
Wizard byl na BlizzConu opravdu skvělý. Mohl udělit obrovské damage,
ale taky jednoduše umřít. Byla to také postava s největším počtem
skillů díky Archonu. Každý skill měl v buildu své místo a nemusel jsem
si pokládat stejné otázky jako u Demon Huntera.

Přemění kůži na diamant na 5 sekund a
absorbuje až 2661 poškození z příchozích útoků.

Navýší absorbované poškození na
5322.
Ze začátku jsem si nemyslel, že by 5 vteřin bylo dostačujících,
taky jsem si myslel, že absorbované zranění má vysoké číslo. Zmýlil
jsem se. Když Barbar mohl dát 6 tisíc damage criticalem, Diamond Skin trval
asi tak 2 vteřiny. Ve spoustě případů stačily 2 sekundy na to, aby tě
někdo sejmul a nebo si se dostal pryč Teleportem. Doba trvání nutí
promyslet vhodnou dobu, kdy skill použít. Několikrát se stalo, že jsem
viděl Barbara jak na mě nabíhá, tak jsem použil Diamond Skin a bylo to
v suchu.
25 vteřinový cooldown se mi zdá rozumný. Pokud by Wizard měl
pasivní skill Evocation (snižuje cooldowny o 20 %), bylo by to hezké, ale
hru by to zásadně nezměnilo.
Po estetické stránce, skill vypadá cool a dá se použít jako
odstrašující element. Někteří hráči se prostě otočili a zaútočili
raději na někoho jiného, než aby marnili čas s mou nezranitelností. Byl
to skvělý skill, který dával Wizardovi potřebnou schopnost
přežít.

Teleportuje vás do vybrané lokace vzdálené
maximálně 35 yardů.

Po seslání Teleportu je 1.2 sekundová pauza
než začne cooldown.
Všichni víme co Teleport dělá, ale díky nejednoznačnému popisu
Alabaster runy, hráčí celé týdny rozebírali co to nakonec bude. Po
seslání prvního Teleportu máte 2 vteřiny na to, abyste seslali tolik
teleportů, kolik uznáte za vhodné. Z mých zkušeností to bylo asi tak
4 krát, to stačilo na to, dostat se na druhou stranu arény.
Teleport je král všech pohybových skillů. Mohl jsi jednoduše
odteleportovat jinam nebo úplně zmizet pronásledovateli. Teleport nebyl jen
na útěk. Byl taky skvělý na dohnání lidí, takže si je mohl
vyřídít.
Párkrát jsem se přemístil k hráči, seslal Frost Novu, přemístil
se znovu (abych se dostal pryč od případných obtíží) a pak na ně
sesílal z dálky Magic Missile. Skill není tak silný, jak si spousta lidí
myslela, přesto je ale parádní.

Magická střela způsobující 110%
poškození jako Arcane. Za každý váš level je cena za kouzlení snížena
o 1 Arcane Power.

Poškození navýšeno na 193%.
Viděli jsme ho snad milionkrát z videí z bety,ale nikdy jsme ho
neviděli s Crimson runou. Abych řekl pravdu, nemyslím si, že byste si
všimli že tam nějaká je. Efekt kouzla vypadá skoro stejně jako bez runy.
S runou vypadá trošku větší a světlejší. Runa nemění barvu ani
cokoliv jného co by skill výrazně odlišilo od normálního skillu. Všimli
byste si toho jedině, pokud by do vás někdo střílel a HP by vám ubíhaly
rychleji.
Magic Missile se skvěle kombinuje se skillem Arcane Torrent s Crimson
runou, která přidává efekt, že cíl utrpí o 100% poškození navíc od
přístího Arcane kouzla. Ještě navíc tu byl bonus z Frost Novy. takže
pokud jsi zasáhl nepřítele, který byl zasažen skilly Arcane Torrent a Frost
Nova, udělill jsi zhruba o 450% víc damage než normální skill.
Normální zásah skillu byl kolem 500, critical 1300. Útok se všemi
buffy a tak byl mezi 4–5 tisíci. Když vezmeme v úvahu, že postavy měly
kolem 10 000 HP, netrvalo dlouho zemřít. Chytří hráči prostě utekli, ale
naneštěstí pro ně měl Wizard Teleport. Tento build měl taky pasivní skill
Prodigy, takže každý seslaný Magic Missile dával 5 Arcane Power. Tento
skill byl důkazem, že abilita z prvního levlu je užitečná i na
60 levlu.

Vychrlí projektily způsobující 200%
poškození zbraně jako Arcane poškození za sekundu všem nepřátelům
v blízkosti dopadu.

Cíle zasáhnuté Arcane Torrentem budou
rozrušeni na 6 sekund, což jim způsobí o 75% damage navíc při
příštím zásahu útokem, který způsobuje Arcane poškození.
Popis skillu Vám neřekne, jak je skill doopravdy účinný. Jenom
řekne, kolik zranění udělí a čte se hezky, ale nejsou to jednorožci
s duhami. Skill sesílá střely, které létají nahoru a pak rovnou na
zacíleného nepřítele. Ve zkratce to není příliš rychlý skill, ale pokud
váš cíl neutíká, zasáhnete ho.
Když jste zasáhli nepřítele, dostali debuff, který jim navyšoval
udělené poškození. Debuff trval 10 vteřin se skill runou na 7 levlu. Jak
jsem již dříve zmiňoval u Magic Missile, debuff byl velmi účinný a
pomáhal také vlastnímu Arcane Torrentu.
Skill dával 350–750 damage. Když se nepřítel nehýbal, skill
zasáhl zhruba 3 krát během vteřiny. Viděl jsem spoustu ostatních
hráčů, jak používali tento skill pořád dokola, aby zasáhli pohybující
se nepřátele, ale v tu chvíli bylo lepší přepnout na Magic
Missile.
Arcane Torrent je skvěle vypadající a spolu se skill runou i dobrý
skill. Sám o sobě to ale není příliš účinný skill.

Ledová exploze zmrazující nepřátele
v blízkosti na 4 sekundy a způsobující 75% poškození chladem.

Nepřátelé obdrží navíc 80% poškození
pokud jsou zmraženi.
Frost Nova byla účinná na Barbary a jiné Wizardy, protože neměli
jak přerušit efekt zmražení. Stručně řečeno, většina hráčů
nevěděla, že některé skilly ruší mražení, takže mi nikdy nepřišlo,
že by Frost Nova byla zbytečná. Nejenom, že skill byl výborný na kontrolu
ostatních postav, spolu se skill runou navíc dával bonusové poškození.
Toto dávalo skillu defenzivní i ofenzivní možnosti.
S tím, že má skill takové možnosti, přistihl jsem se, že jsem ho
používal, kdykoliv jsem mohl, dokonce hned poté, co doběhl cooldown. Použil
bych na jeden cíl Frost Novu, pak Arcane Torrent a pak bych poslal pár Magic
Missiles. Jindy, když jsem viděl někoho, jak utíká pro healt orb, já jsem
se mohl teleportovat, zmrazit ho a ukradnout mu orb. Nova měla spoustu
synergíí s jinými skilly.
Poškození nebylo velké, okolo 75 až do criticalů, které dávaly
zhruba 200. Jsem si docela jistý, že to bude velmi oblíbený skill
v plné hře.

Přeměna v bytost z čisté energie
trvající 15 sekund. V přeměně jsou všechny schopnosti proměněny
v mnohem silnější schopnosti Archona. Obrana a odolnosti jsou navýšeny
o 40%. Každý zabitý nepřítel v proměně prodlouží dobu proměny
o 1 sekundu.

Navyšuje poškození všech skillů Archona
o 75%.
Nechal jsem si nejlepší (a taky nejdelší) na konec. Když použiješ
Archona, charakter se promění a začne létat nad povrchem. Vypadá to hodně
dobře. Skill vypne všechny normální skilly a přinese si s sebou nové
skilly, už připravené na klávesy.
Když se proměníš, přijdeš o všechny efekty, třeba jako Diamond
Skin a můžeš přijít i o negativní efekty. Byl jsem překvapený, když
jsem vyzkoušel Diamond Skin na půlce života. Myslel jsem si, že je správný
čas na použití Archona, že tam oblbnu nepřátele, ale jedinej kdo byl
oblbnutej jsem byl já.
Archon zvyšuje resisty a armor, ale nevypadalo, že by to tolik pomohlo.
Byly zde 2 reakce na Archona. Jedna, kdy skupina zaútočila hromadně na
Wizarda a rozmlátila ho dřív než stačil něco udělat a druhá, která
když se nedomluvila, tak byla rozdrcena.
Nejpopulárnější skill v Archon formě byl Beam. Fungoval podobně
jako Disintegrate, akorát měl kratší dostřel. Nepamatuju si, jestli skill
dával critical hity, protože jsem to nikdy neviděl. Beam poškozoval za
900 až 1300 poškození za vteřinu. To bylo bez cílů zasažených Arcane
Torrentem nebo Frost Novou.
Byly zde další dva skilly, ale ty neuměly tolik co Beam. Jeden vypadal
jako Wave of Force, ale neměl knockback ani neměl nějaké zpomalovací
efekty. Dával kolem 900 damage. Poslední skill byl na blízko, použil jsem
ho jen jednou a nepamatuju si co dělal (asi nebyl tak dobrý, když si to
nepamatuju). Většina hráčů se nechtěla dostat blízko Archona, takže byl
málokdy použitý.
Stačil jeden kontakt s Archonem a už jsi věděl, že ho nechceš
znovu potkat. Pokud měl nějaký hráč polovinu života, byl mrtvý dříve
než, když Barbar útočil s Wrath of the Berserker. Archon se zdá být velmi
silný skill a mění hru, ale není to neporazitelný skill a protože Archon
Form sám o sobě nemá Teleport, dalo se jim vyhnout a porazit je.

Snižuje obdržené poškození zblízka
o 20%.

Kdykoliv udělíš nepříteli Arcane damage,
je zpomalen o 24% na 2 sekundy.

Pokaždé když sešleš Signature skill,
získáš 5 Arcane Power.
Hraní za Wizarda byla neuvěřitelná zábava. Build dával smysl a
fungoval lépe než u ostatních postav. Uděloval dobré zranění, ale nebylo
to až zas tolik. Mohl být zabit velmi rychle, pokud měl skilly na cooldownu.
Pokud měl alespoň Frost Novu nebo Teleport, mohl utéct. Bude tu spousta
Wizardů, až vyjde plná hra, takže si dávejte pozor.
Díky moc za překlad. Jak se zdá, tak diamond skin a teleport budou určitě klíčové spelly v aréně.
Paráda, tohle mě jen utvrdilo v mé oblíbené postavě. Whirlwinde jen s tim teleportem nevim, daval bys pak se tim beam skillem o 75% nizsi dmg coz je hodne znat. Uvidíme až si bude moci každý sestavit svůj build
co se osvědčí.
Psychopat: whirlwind: Díky
video nebude, protože jsme se v redakci dohodli, že je ve špatné kvalitě a ještě k tomu porušuje pravidla Blizzardu
Díky za překlad a už se těším až budu hrát za wizarda určitě si dám runu,která přidává Archonovi teleport.
Děkuji opět za pěkný překlad
a co nejake video???