Report z PvP dema z BlizzConu: Barbarian

barbar-femalePo menší pauze tu máme konečně
report o Barbarovi. Článek je
opět od The Eliminator, člověka z IncGamers a který napsal reporty o Demon
Hunterovi a Wizardovi. Postupně rozebírá všechny skilly, jejich využití,
plusy a zápory. Řeší také samotný build, jak to šlapalo a jeho
případné vylepšení.

frenzy

Švih zbraní poškozující za 100%. Každý
švih navyšuje rychlost útoků o 15% na 4 sekundy. Tento efekt se navyšuje
5 krát až do maximální rychlosti 75%.

frenzy-crimson

Každý efekt Frenzy navýší poškození
o 16%.

Hodněkrát jsme viděli Frenzy v betě, ale to bylo proti jednoduchým
potvorám ve velkých skupinách. Když jsem ho použil, nikdy jsem ho nenabil
5 krát. Bylo to kvůli PvP, protože tam jenom nestojíte a nečekáte až na
vás ostatní naběhnou. Pomalá zbraň není moc účinná s tímto skillem.
Každý zásah dával kolem 400 damage, critical byl 800.

Řekněme si to narovinu – Frenzy tu bylo jen na generování Fury.
Špatnou věcí bylo, že to skill nedělal moc dobře. Pokud byste chtěli
dobrý Fury generátor, byl by lepší Bash s Golden runou. Pokud byste chtěli
Frenzy jako útočný skill, tak by byly lepší 2 zbraně, kvůli
rychlosti.

hammer-ancients

Přivolá masivní kladivo, které poškodí
nepřátele kolem daného cíle za 180% a zvýší šanci na kritický zásah
o 15%.

hammer-ancients-crimson

Zasáhne menší oblast s poškozením za
236%.

Tento skill zabíjel ostatní hráče dost často. Barbar mohl zasáhnout
hráče za 1000 poškození (bez criticalu). S criticalem to mohl být
největší úder, co šel dát v buildech na BlizzConu. Charaktery měly
v demu mezi 9000–11000 HP, takže zásah za 6000 zčervenal nejednomu
hráči obrazovku a spousta z nich potom, co jim zbyla 1/3 života, brzy
čekala na respawn.

Zjistil jsem, že jsem skill používal dokud mi nedošla Fury. Vzhledem
k tomu, že bylo snadné získat Fury, nikdy jsem nemusel moc dlouho čekat.
Hammer of the Ancients velmi dobře spolupracoval s Wrath of the Berserker.
WotB dává bonus ke criticalům a Hammer of the Ancients má zvýšenou šanci
na critic. Moje taktika byla většinou použít Leap Attack a pak použít
Hammer. Když měl Leap cooldown, tak jsem použil Ancient Spear.

ancient-spear

Hodí oštěp do 45 yardů a přitáhne
nepřítele a zároveň mu způsobí poškození za 100% a zpomalí jeho pohyb
o 50%.

ancient-spear-indigo

Hodí 5 kopí na místo jednoho.

Některé postavy se mohly tomuto skillu jednoduše vyhnout. Většinou
jsi přitáhl jen jednoho hráče. Spousta hráčů totiž nestála moc blízko
u sebe. Arena měla zdi po kolena, takže si viděl všechno, ale pokud jsi
někoho přitahoval zpoza zdi, tak jsi ho nepřitáhl.

Ancien Spear byl zvláště účinný, pokud měl někdo málo životů a
snažil se utéct. Přitáhl jsem si je a pak použil Hammer of the Ancients.
Stějně jako jiné skilly ovládající postavy, tak i u téhle je další
damage bonusem. Ancient Spear nedává moc damage, ale občas to stačilo na
zabití. Nikdy jsem nepoužil skill na malou vzdálenost, ale z videí se mi
zdá, že hráč byl zasažen všemi pěti. Nedokážu říct, zdali bylo
hráči uděleno poškození za všechny.

Deset vteřin se mi na cooldown zdálo akorát. Nikdy to nebylo moc
dlouho, aby se skill opět obnovil a pokud jsi hrál proti jinému barbarovi,
nezdálo se ti, že by jej používali často. Tento skill se mi jeví spíše
jako skill, který spotřebovává Fury a taky bych ho tak udělal. Nezměnilo
by to pocit z hraní za Barbara, ale udělání Leap Attacku bez
cooldownu ano.

leap-attack

Výskok do vzduchu, který při dopadu
poškozuje za 70% všem nepřátelům v okruhu 8 yardů. Generuje Fury pouze
v případě zasažení nepřítele.

leap-attack-alabaster

Doskok má 70% šanci že nepřátelé v jeho
dosahu budou omráčeni na 3 sekundy.

Vyjasníme si jednu věc, Leap Attack není dobrý skill na udílení
damage. Pokud je to to, co hledáš u pohyblivého skillu, jsi na špatném
místě. Není tu žádná runa co z něj dělá damage skill. Hned jak si to
uvědomíš, začneš si cenit toho, co pro tebe ten skill dělá. Běž se
podívat na Furious Charge, pokud chceš pohyblivý skill, co dává
damage.

Tam kde Ancient Spear dokončovalo souboje, Leap Attack byl skvělý na
začátek souboje. Alabaster runa dávala šanci na omráčení. Jakmile byli
omráčení, mohl jsi použít Hammer of the Ancient abys je vyřídil. Pokud
stáli dva protivníci v řadě, mohl jsi je zabít oba.

Leap Attack není moc rychlý skill a občas jsem zjistil, že jsem ho
používal, jen abych se dostal k cíli. Taky jsem zjistil, že bylo lepší si
počkat, než protivník bojoval s mým spoluhráčem. Spousta lidí se
zaměřovala jen na jednu věc, takže tě neviděli, jak k nim skáčeš a to
ti dalo všechnu výhodu, co jsi potřeboval. Další výhodou bylo, použit ho
kolem těch zdí. Některé střelecké postavy se mohly cítit v bezpečí,
ale jednoduše si k nim přiskočil a zabil je.

wrath-berserker

Barbarian vstoupí do stavu berserkra, který
mu zvyšuje atributy po dobu 15 sekund.
– Šance na kritický zásah: 10%
– Rychlost útoku: 45%
– Šance na vyhnutí se zásahu: 20%
– Rychlost pohybu: 20%

wrath-berserker-golden

Každých 18 Fury získaných dokud je
schopnost aktivní, prodlužuje dobu její trvání o 1 sekundu.

Když jsi použil Wrath of the Berserker vyrostl jsi, přišel jsi
o grafické zpracování brnění a měl dlouhé ostnané vlasy. Podobně jako
Archon Forma u Wizarda, většina lidí utekla pokud tě viděla. Jak všichni
víme, proměna nebyla jen kosmetická.

Jakmile jsi se proměnil, změna rychlosti a rychlost útočení se
viditelně změnila. Taky šance na vyhnutí se útoku se změnila, ale nebylo
to tak viditelné jako u rychlostí. Poslední bonus byl +10% ke criticalům,
ale myslím, že to bylo k damage, né šanci na provedení. Říkám to proto,
že když jsem byl v WotB tak jsem uděloval víc poškození při
criticalech.

Thrive on Chaos byl hodně cítít během hry. Byl jsem schopný zůstat
proměněný vždy zhruba tak minutu. Barbar musel udělat jen to, že použil
Hammer of the Ancients, Ancient Spear nebo použít Frenzy, abys zůstal
proměněný. Proměnil ses zpátky jedině, pokud nezbyl nikdo, koho
bys zabil.

ignore-pain

Sníží všechno obdržené poškození o 65%
po dobu 5 sekund.

ignore-pain-golden

Odhodí všechny nepřátele v dosahu
8 yardů a Cooldown je zredukován na 40 sekund. Také způsobí poškození
za 50%.

Nepochopil jsem, proč vybrali „Bravado“ pro tento skill. Ve
skutečnosti jsem si ani nikdy nevšiml odhození nepřátel. Použil bych
jakoukoliv jinou runu kromě Golden. Indigo nebo Obsidian by byly mnohem leší.
Jsem si i celkem jistý, že by souhlasila většina hráčů. To, že runa
neměla příliš velký dopad na hru, skill sám o sobě měl.

Nejsilnější skill o přežití v PvP (Monkova Serenity je hned za
tímto). Na 5 vteřin si obdžel o 65% méně zranění. Mohl jsi jednoduše
stát a nechat Demon Huntera ať do tebe vystřílí veškerý svůj arzenál a
ty jsi ztratil možná tak 1000 HP. Ingnore Pain byl ještě více užitečný
pokud jsi měl pouze 20% HP. Spolu s pasivním skillem Relentless jsi byl
opravdu nepřemožitelný. Chytří hráči se jednoduše otočili a zaútočili
na někoho jinýho.

superstition

Redukuje veškeré poškození mimo fyzického
o 20%. Kdykoliv vás zasáhne útok na dálku nebo elementární útok, tak
obdržíte +3 Fury.

Další skill na přežití. Nejenom, že redukoval poškození, ale
dával ještě Fury. Jeden z důvodů proč DH nesnášel Barbary. Pokud Demon
Hunter vystřílel Rapid Fire, měl Barbar plnou Fury a ještě mu DH neubral
moc životů.

relentless

Pokud klesne zdraví pod 20%, skilly nestojí
Fury a veškeré obdržené poškození je zredukováno o 50%.

Skill dával neomezenou Fury, pokud měl Barbar málo životů. Mohl jsem
používat hrozně moc Hammer of the Ancients, buď dokud jsem nebyl mrtvý nebo
jsem nerozdrtil nepřátele.

bloodthirst

Barbarian získá 3% z veškerého poškození
jako HP.

Pokud jsi dal velký critical, tak se ti obnovilo hodně HP. Nebyl to
klíčový passivní skill, ale pěkný bonus.

Opravdu jsem si hraní za Barbara užil. Byl silný a jeho skilly
pracovaly společně. Byl jsem jedině zklamaný s Frenzy a runou v Ignore
Pain. Také by bylo hezké, kdyby Leap Attack dával víc damage. Pro mě byl
Barbarian postava, se kterou jsem si užil nejvíc zábavy.

14 komentářů u „Report z PvP dema z BlizzConu: Barbarian

  1. Ahoj, chtel jsem se zeptat na vas nazor mojeho PvP buildu 2H, ktery bych chtel v D3 testnout. Myslim si ze build obsahuje vsechny ability co by spravne pvp meelecko melo mit. Jak survival tak dmg.. Je to spis takova kombinace stuny/velka reduc dmg proti protihraci/ Jen skoda ze ten Bash odhazuje ty protivniky od tela. Mozna by byla opravdu lepsi kombinace s Frenzy.. http://eu.battle.net/…or/barbarian#…!UTS!cabZYZ

Napsat komentář