Sunday Evening on Carpinus | Diablo III beta patch 6, sběratelská edice, hardcore

stream-beta Další neděle, další patch,
další Sunday Evening on Carpinus. Tentokrát vám tradiční
trojka Garn, iDaddy, A.Jey
představila nový – v pořadí šestý – beta patch,
sběratelskou edici, hardcore mód,
Mutmana a mnoho dalších věcí. Záznam najdete tradičně na
našem YouTube
channelu
. Těšíme se na příště.

147 komentářů u „Sunday Evening on Carpinus | Diablo III beta patch 6, sběratelská edice, hardcore

  1. AlterEgo: Tentokrát sa ale z HC módu môžeme vytešovať dlhšie, pretože jediné čím budeš rozlíšiteľný od SC hráčov, je banner a achievementy, nikoli loot, čiže rad plačúcich detí, že nemajú blik blik modrozelenú sekerku ako ju má ten XYZ z HC módu a oni si to nedávajú, aby to zľahčili by mal byť menší. Otázne je či ti achievementy a banner bude stačiť

  2. Mikki: Heroic obtiznosti ve WoW jsou od TBC nikoliv of WotLK. Tenkrat na to byly treba jeste farmit reputace, aby si clovek mohl koupit u prislusne frakce klic na odemceni HC obtiznosti pro konkretni dungy, ktere spadaly pod danou frakci. Achievementy Blizzard pridal ke konci TBC a v WotLK pak pridali prepinani normal a heroic pro raidy nekdy s vydanim TOC. V Ulduaru se daly jeste zapnout heroic mody encounteru zvlast u kazdeho bosse vetsinou tim, ze se neco treba zabilo driv (napr. kill srdce u XT), nebo se naopak neco nezabijelo (addi pred pullem Freyi) apod.

    V zasade pro shnuti heroic obtiznost, nebo hard mod ve zminenem Ulduaru znamenal extra loot, ale za cenu mnohem obtiznejsiho boje, protoze tam pribyly ruzne nove skilly apod. na co si hraci museli davat pozor a pripadne ty stare veci, ktere jsou na normale nakladaly mnohem vic. Hodne moc doufam, ze presne tohle prinese obtiznost inferno, ze normal – hell bude jen takova sranda na zapnutim inferno obtiznosti bude hra nekde uplne jinde, ale narozdil od WoW to nezacne Blizzard hned nerfovat jen proto, protoze to bude davat malo lidi.

  3. Oficiální zprávy říkají, že veškerý herní content je hotový tzn. všechny akty, questy a obtížnosti už jsou hotové. Blizzard pracuje na balancování postav, artisanech, interface. A hlavně řeší Battle.net a stabilitu serverů. Takže hra jako taková je hotová, ale potřebuje se dát dohromady ta omáčka okolo, aby bylo možné hrát přes Battle.net a aby byli fixnuté všechny bugy a nepříjemnosti, které můžou nastat při hraní online, jelikož offline verze nebude.

  4. A podle ceho soudis ze jeste nezacali delat na predmetech? Mozna se mylim a vydani bude opravdu az Q2 2012. Ale porad mi proste pripada ze uz se o hre vi moc informaci a beta bezi dost dlouho na to aby vydani probehlo v nejblizsich mesicich. Jestli by vydani bylo za vic jak pul roku tak to spoutu lidi odradi a zacnou hrat neco jinyho nez neustale cekat na D3.

  5. KUFI: Nemyslim si ze by to byla informace potvrzena blizzem. Preci jen nezda se ti ze ted uz je moc informaci a taky beta uz bezi nejaky ten patek na to aby hra vysla az za vice jak pul roku. Muj nazor je ze datum vydani se dozvime do konce roku (pekna moznost je 30. listopadu kdy je 15 vyroci od vydani D1) a hra se objevi v obchodech nekdy do konce unora / prvni tyden brezna.

  6. cylonjoe: nevidim duvod, proc by to nemohlo fungovat. Pokud to monk pouzije, tak proste zasazeni hraci nebudou moct na chvilu postavu ovladat stejne jako i u jinych cc abilit. Spis to asi ale bude v ramci nejake balance mit zkraceny ucinek, nebo u nekterych bude nejspis pri opakovanem pouziti stejneho efektu zavedeny nejaky diminishing return.

    Jinak, jen tak mimo. Ve streamu me pobavila hlaska, ze Blizzard je znamy tim jak ma vsechno vybalancovane :-) Nebudu to nejak rozvadet a jen proste reknu, ze kdo hral nejak vic WoW a je schopny to nezaujate posoudit, tak se jiste tez nad tim „balance“ usmeje at uz PvP, tak i PvE.

  7. Jak je to u mnicha s vlastnostmi jako je oslepení (Blinding Flash), strach (Breath of Heaven + bílá runa) a reflect damage (Mantra of Retribution)? Ví se, jak budou fungovat v PvP? Hlavně mě zajímá, jak to bude s tím oslepením. Píše se tam, že oslepený nepřítel nezaútočí jako první – tak tohle v PvP asi fungovat nebude, co?

  8. Když jsem koukal na nedělní stream, tak mě přitelkyně upozornila na jednu věc, které jsem si do té doby nějak nevšímal…ale potom co jsem to slyšel od ní mi to začalo připadat poměrně nepříjemné. Když sekáte do jakéhokoliv moba, tak při každém zásahu mob problikne. Dokud se na to člověk nesoustředí, tak je to jedno…jen si nedokážu představit jaká to bude diskotéka, až bude Barbar na frenzy něco rubat…asi je to malicherná prkotina, ale předpokládám že to tam asi zůstane až do vydání co? :P

  9. Pokud mas na mysi specialni tlacitka, ktery treba normalne windows nepodporuje tak ti poradim jednoduchy reseni. Stahni si ovladace a v nich vetsinou byva nastaveni vsech specialnich tlacitek a staci vsechny ty specialni tlacitka nastavit aby fungovali treba jako pismena „P“, „O“, „I“ atd.. pak jednoduse nabindujes skilly na tlacitka P O I a muzes je pouzivat na mysi. nevyhoda je ze nemuzes pouzivat ty tlacitka na nic jinyho. Moje G5 to podporuje a vyuzival jsem to u hodn eher ktery nepodporovali spec tlacitka :-)

  10. Ňouma: MF bude (snad) součástí těch mých Calculation, nicméně statisticky se z toho nedá vyvodit nic, protože v betě můžeme dosáhnout pouze malého MF a nikdo nemáš čas naběhat 200 runů, aby se z toho dala udělat solidní statistika.

    • Kdo chce dělat odrážky, tak vedle smajlíků při tvorbě commentu je na to tlačítko.
    • Razer Naga nemám a nevím jak to otestovat, mám myšku stavěnou na střílečky…Eraser říká, že to prý jde. :) (a v D2 to prý šlo taky)
    • autorun funguje na levým myšítku tuším…

  11. Chtěl bych se připojit s poděkováním za streamy. Sice by šly informačně ještě značně vylepšit, ale snad se už v příštím pokračování dočkáme (viz. Garn a jeho počty). Nechtěli by jste vyzkoušet vliv MF potažmo kolik procent z MF je šance na drop rare itemů? Je to sice trošku časově náročnější (sám bych odhadl na cca. 10h), ale v nějakém z příštích streamů by se to vyjímalo. Dále mě napadlo, jestli někdo z vás zkoušel poctivě rozbíjet všechny sudy a urny. Padlo z nich něco jiného než gold?

    P.S. Trochu se tu probíralo ztmavení vzhledu D3. Na YT video ukazuje, že zatím to lze. Byl bych opravdu rád, kdyby takovou možnost Blizz do hry zakomponoval. Po shlédnutí videa mi to jejich přesvícené a rozblizlé cosi dost nesedí :) http://www.youtube.com/watch?…

  12. Garn: Ďalšia séria mojích otázok :-D add 1: zaujímalo by ma, či je podpora keybindings na viactlačidlovú myš, nechcem robiť reklamu ale napr. Razer Naga. Ovládanie skills len pomocou myšky. Nejedná sa teraz o praktickosť, skôr či je support aj do tejto strany. add 2: je v hre možný takzvaný autorun? T.j. ak stlačím, napr. middle button na myške, postava začne automaticky utekať za kurzorom, t.j. nemusím klikať na zem stále alebo držať obe tlačidla na myške. add 3: dokedy je súťaž s tými hláškami afk postavy? add 4: OT: ako sa tu v komentároch dajú formátovať odrážky, takto to je taký guláš. videl som že to robíš. Pokojne do PM. ;-)

  13. garn je všude… 😀 jinak na to ztmavování sem našel článek na incgamers pokud to tu muzu napsat :-? je tam že je na to nějaký mód a vypadá to dost drsněj…rozhodně by bylo dobré, kdyby se to s obtížnostma měnilo a na infernu by to bylo třeba uplně jinak nebo by to třeba uplně totálně zářilo jak duha:D

  14. K tomu vasemu topicu: je to dobre jak to maji jsou to tzv. lifetime staty za celou dobu co hrajete takze v tom problem nevidim :-)

    Jinak napadl me zajimavej napad k diskuzi :-) jde o ten temnej vzhled, ktery zname z D2. prvni akt D3 je hodne barevny. Vyvojari sice slibuji ze dalsi 3 akty budou temnejsi ale co takhle kdyby pro kazdou uroven obtiznosti udelali akty temnejsi a temnejsi. napr. Akt1 na hell by byl o hodne temnejsi a strasidelnejsi nez Akt1 na normal :-) aspon by byla nejaka zmena kdyz budete postupovat vyssima obtiznostma a nebude se jen menit sila monster. To prostredi by vypadalo jen zmenou tonu barev jako uplne novej zazitek :-) Ocekavam smrst odpovedi a vylepseni. Popr. kritiky :-)

  15. Garn: http://www.youtube.com/watch?… najdi si čas 4:02 – je tam vidět „monster killed“ u jednotlivé postavy. Takže pravděpodobně bude možné vidět počet zabitých monster u každé postavy i celkem zároveň. V tomto videu ale ten součet monster killed u postav nesouhlasí. Takže zřejmě některý postavy smazal a ty monstra, které na těch smazaných zabil, mu zůstaly v „total monster killed“.

    A zajímá mě taky, jestli to bude bez omezení – pravděpodobně budou achievementy typu „kill 1 000 monsters total“ / „kill 10 000 monsters total“ / „kill 100 000 monsters total“ atd atd a zajímá mě, zda to bude počítat i když překročíš maximální achievement v tomto směru. Čili například pokud by byl maximální achievement „kill 1 000 000 monsters total“ a někdo tento achievement překoná, tak jestli to bude počítat zabitá monstra dál. jednoznačnou odpověď na too jsem zatím nenašel. Je to dost specifická a teoretická věc – uznávám – ale přesto bych rád znal odpověď :)

  16. Dotaz ohledně achievementu. Viděl jsem, že je tam něco jako „počítadlo zabitých monster“. Bylo oznámeno, zda toto „počítadlo“ bude počítat zabitá monstra bez omezení daných achievementů? Čili donekonečna?

    A ještě jedna věc, viděl jsem jakési video, ohledně toho „monsters killed“ – ten člověk měl dvě postavy, u jedné měl napsáno cca 200 monster killed a u druhé cca 600 monster killed a celkem měl v profilu „total monster killed 1400“. Čili součet nesouhlasí. Jedná se teda o to, že měl předtím více postav a některé z nich zrušil a to počítadlo počítá i zabitá monstra z postav, které jsem již smazané?

  17. Robo0000100: Drtím no. ;-) Skreat20: „Names can only include letters.“ – takže ani znaky, ani mezery Koleso: O tom to je, ne? :-D Umírat pro zábavu. ;-) Mikro: Taky jsem nad tím přemýšlel, ale myslím si, že to nejde. Přičemž jsem zjistil, že ty random properties nejsou až tak random. :-D Existují tam koeficienty, že na určitém itemu se určitá vlastnost vyskytuje s určitou pravděpodobností. ScreaM: Ano, tuším shift+click jde ukázat item. Skilly a acievy zatím nejdou, ale snad to fixnou. :-)

  18. Zda se to jenom mne ze cim bliz je vydani D3 tim vic ignoruju vzdelavani (skolu) ? :-D to nastesti nemam beta klic jinak bych tu skolu nevidel uz ted :-D

    No ale ted muj hlavni dotaz pro ty co pari betu :-D Je v co-op hre nejaka funkce pro zobrazeni itemu spoluhracum ? napr. poslat odkaz na item v chatu ? :-)

    Sloučen doublepost AJey :-(

  19. Garn: Jasné nájsť postavu podľa unique ID chňápem, ale myslím že unique ID len tak ľahko nezistíš. Vieš, napíklad pri public hre budeš s nejakým hráčom, ktorý sa ti zdá top skill a má fakt super equip, nestihneš si ho nejak obhliadnuť tak si ho chceš pozrieť na nete. čo potom? poznáš len nick nič viac mám pocit…

  20. Garn: Super, takže predsa som mal pravdu 8-), zaujímalo by ma ale potom, či bude možné ale to je asi otázka mimo bety, pozrieť si svoj char aj mimo hry, niečo na štýl armory pre už spomínanú hru World of Warcraft, kde sa bude dať pozrieť všetko o danej postavičke. Ak však áno, čo predpokladám, potom podľa čoho budem vedieť o ktorú postavičku ide ak bude dajme tomu 1500 characterov s nickom napr. Brutalus. Na armory vo wow funguje že si môžem zadefinovať čo je to za classa a z akého realmu a dá sa to filtrovať. Tu je potom tiež niečo na štýl battlegrupy/realmu? kedže sa hrá na Bnetu zaujímal by ma potom ten prepoj. nejaké info o tom?

  21. zdravím, tak ťešíme sa na nášup nového infa..posledný patch ..6 pridal množstvo zaujímavých noviniek…vidieť, že hra sa fakt pomaly ale isto blíži k svojmu finále a nášmu začiatku v boji proti silám pekla :) všetkým tvorcom streamu vopred dakujem za vykonanú prácu !

Napsat komentář