Zjednodušíme popisky skillů, ale hardcore hráči nemusí mít obavy

box-art01 V následujícím beta patchi se
máme podle Bashioka těšit na zjednodušené popisky skillů.
Blizzard se je rozhodl zavést, protože chtějí, aby hra
základní formě byla jednoduchá na
pochopení. Nemá tím ovšem utrpět
potenciál kalkulací a vzorců výpočtu poškození.
Základní „tooltips“ nebudou obsahovat dokonce žádná
čísla
.

Bashiok píše:

„Potřebujeme se ujistit, že na základní úrovni je hra snadno
pochopitelná, rychle si na ni zvyknete a klade velký důraz
na
hratelnost. Toto si myslíme, že jsou
pilíře , na kterých pro většinu hráčů spočívají
hry jako Diablo. Jde v první řadě o
 akční RPG ,
a my se hodně soustředíme na to

“akční„ .“

V dalším odstavci asi A4 dlouhého textu Bashiok odkazuje na
Arreat Summit z Diabla II, kde jsou k dispozici velmi
podrobné popisky ke všem skillům včetně obrovské
množství číšel. Blizzard chce na stránce o Diablu v budoucnu zveřejnit
něco podobného pro Diablo III. Použití takto podrobných
dat přímo ve hře, je ale nemožné.

Mimo vysvětlení této změny chce ještě Blizzard tímto oznámením
sdílet myšlenku o vytvoření podobného portálu jako je Arreat Summit –
website se statistikami a podrobnými čísly o hře. Kdo
nezná, tak doporučuji si tento užitečný web o DIablu II
alespoň prohlédnout.

44 komentářů u „Zjednodušíme popisky skillů, ale hardcore hráči nemusí mít obavy

  1. Mě osobně by vyhovovalo, pokud to chceš s čísly tak si to v menu zapneš… Stanovení – prostě to bude tak jak Velký Blizz řekl že si myslí že to tak každý lépe pochopí, je jen další bludný kořen… já preferuji číselné popisky a ne hledání na netu atd. u wowka mě taky mrzelo, že zkrátka nevíš kolik ti to hodí hned… když kladou důraz na akci, proč dělají krok tímto směrem… ztráta času, měla by být volba když už se do tohoto pouští…

  2. Nevidim az tak zasadni problem u damage skills, prave diky dps, ktere nam rekne konkretni poskozeni a jestli to je na jednoho nebo plosnak uz se z popisku pozna, pokud teda dps ukazuje dps s danym skillem a ne jen basic attack. Mnohem problematictejsi situace je ale u buffdebuff skilu, at uz mantry, shouty, situacni skilly, heal skilly, nebo pasivy. A hlavne naprosto nerozumim cemu tam ty cisla vadi… 8-O To de proste mimo me :-D

  3. tak jasně, že si to ti lepší hráči a HC hráči budou počítat pak někde navíc, než z tooltipu, ale pro lepší orientaci je podle mě fajn, když tam je „xx% weapon“ dmg na „xx second“ + krátký popisek, co to dělá.

    osobně bych to neviděl jako velkou překážku, stejně ten build si stavíte jednou na PvE a jednou na PvP, případně jednou za čas obměníte, nebude v tom velký problém.

  4. Ze začátku to bude asi trochu matoucí. Co si budeme povídat, všichni jsme se spoléhali na čísla. Teď se člověk bude soustředit na: massive, around, for a few seconds, through atp. Ono je to jedno. Někdo prostě hraje stylem agresivního a nejsilnějšího útoku, ale za cenu třeba větší zranitelnosti..někdo zase plošný zranění, ale zase s ne tak velkým poškozením. Jakej je rozdíl, když v těch větách teď použiju čísla nebo slova? Žádnej. Navíc, u D3 víte, kolik poškození jste doopravdy dali viz plovoucí čísla. Takže to počítání bude dalším taktickým aspektem až v pozdějších fází hry..třeba..

  5. Je pravda, že některé skilly (např. Monkův „Sweeping Wind“) májí trochu delší popis, ale nepřijde mi, že by byly tak moc nesrozumitelné, aby je museli zjednodušit. To si hráči na fórech stěžovali, že je to v téhle formě moc složité? Popisky sice už znám z paměti (ikdyž betu nehraju), ale tenhle krok se mi nelíbí.

  6. Garn: no takhle Garne ty to třeba znáš nazpaměť ,ale my co s me to nehráli tak to neznáme mimo to ve full verzi to taky zapomeneš a bude tě to prudit jelikož překročíš lvl 13 a přibudou ti další skilly .Každopádně určitě nebudeme čučet co 20 sec na tooltips jen jde o princip ono to vypadá potom tak nějak divně.Zde jak si to představuje jeden ze zahraničních fanoušku 😀 http://imageshack.us/…4/boomp.jpg/

  7. Představil jsem si hned, kolik lidí bude nadávat, ale víte co vám řeknu?

    Mě se to líbí a moc :) Přesně jak píše Garn, možná to půjde zapnout a jinak stejně budete hrát se skilly, které se vám budou líbit a né, s kterými dáte největší dmg ( alespoň já teda budu, protože hraju pro zábavu :))

    Takže za mě, je tohle dobrý nápad :)

  8. hledat na netu věci, dělat si kalkulace atd, v poho… ale lézt na net kvůli tomu kolik „ten“ skill má poškození? dyť to sakra má bejt ve hře napsaný, chlapci by se měli probrat!… a když už takovou kravinu chtěj udělat, dobře, ale jak řikal Sigurn, ať se to dá zase zapnout!

  9. Imho to půjde zapínat/vypínat nějaké enhanced tooltips. Ale jako upřímně…vy někdo používáte tooltips ve hře u skillů? Já v betě teda ne…znám všechny skilly zpaměti a podle ikonky. Nechápu proč na to nadáváte, děláte jako kdybyste každých 20s najeli na bar s ikonkama a četli si kolik tím dáváte damage. :-P :-D

  10. Lepší by bylo přidat zaškrtávací pole v Options: Show detailed informations…protože takto rozhodně budu mít pocit, že hra je dělaná pro pitomce

    Ironfist: plně s tebou souhlasím, snad to nebude tak, že abys věděl co si dát za skill (který se ti momentálně hodí lépe dle jeho charakteristik) tak budeš muset minimalizovat a hledat na webu….Jde v první řadě o akční RPG , a my se hodně soustředíme na to “akční„ .“ – hledání na webu je hodně akční

  11. Po dlouhe dobe neco, cim mi Blizzard pohnul zluci, pokud to teda dobre chapu… Podle ceho teda poznam kterej skill je silnejsi? Jeste by mohli zrusit character tab, aby nas ty atributy, rezistence a dps nerozptylovaly od hrani treba :-? Kdyz nekdo nechape ze 50% weapon dmg je min nez 200% weapon dmg, tak podle me nema u pocitace co delat, a nebo se na ty cisla proste muze vite co, a vybrat si treba skill s hezci animaci… nikdo nikoho nenuti premyslet nad tim kterej skill bude vhodnejsi na co. Jedine ze by Blizz pustil hned od zacatku ten web s podrobnejsima popiskama, sice vic prace pro me tledat si skill dmg na netu, ale lepsi nez se orientovat podle popisku: „Zarve valecny pokrik, ktery zvysi nektere jeho bojove vlastnosti“ Jake? O kolik? Na jak dlouho? Takovyhle kidy me u her naprosto irituji.

  12. Acti/Blizz si asi myslí, že háči D3 (rating M), nebo akespoň větší část z nich, jsou kompletně retardovaný, protože pár čísel s procenty by je zmátlo a frustrovalo natolik, že by je to odradilo od hry. Radši tam napíšeme „super cool skill se krásně barevným efektem that sends enemies to oblivion“ nrbo tak něco..

    Teď nevím jestli se tím, co si o mne blizz myslí, nemám být dotčen :-D

    btw to už to musej mít hotový, když maj čas řešit tahovýhle nesmysle, co myslíte?

    btw2 na incgamers je u tyhle novinky docela zabavnej flame ;-)

Napsat komentář