Followers (společníci) jsou unikátní postavy, které Vás budou doprovázet na cestách ve světě Sanctuary a bojovat na vaší straně. Ovšem pouze pokud budete hrát sami, tedy single player (vyjímku tvoří questy, týkající se právě těchto společníků, při kterých se vyskytují Followers i v multiplayeru). Další omezení se týkalo obtížností, jelikož původně měli být Followers pouze na Normal.
Poté co Blizzard zveřejnil tuto novinku, velké množství hráčů si přálo, aby je Followers mohli doprovázet i na ostatních obtížnostech (Nightmare, Hell, Inferno). Na BlizzConu oznámili, že na tom začali pracovat.
Před pár dny se s námi podělili o detaily, týkající se této změny.
„Mnoho z nás také chtělo, aby byli Followers dostupní v celé hře. Souhlasíme, že ještě více umocňují požitek ze hry. K tomuto rozhodnutí nás vedlo především to, že by single player hráči byli znevýhodněni vůči co-op hře při hraní na Nightmare, Hell a Inferno. Ke konci jsme hru udělali brutálně obtížnou a uvědomujeme si, že by hráči chtěli pomoc ve formě Followerů.
Některým hráčům se nezamlouvali Mercenaries (žoldáci) v Diablu 2, od nich se ovšem v klíčových věcech společníci liší. Zaprvé, jejich oživování nestojí žádné peníze. Zadruhé, když „zemřou“, tak se jednoduše za pár vteřin sami vrátí do bitvy. Nechceme aby se kvůli nim museli hráči stále vracet do města.
Stále vylaďujeme některé mechanismy, včetně skillů a balancování v konečné fázi hry. Naším cílem je, aby single player hráči shledávali Followers jako užitečné pomocníky.“
Více o Followers najdete v článku NPC postavy.
>že by single player hráči byli znevýhodněni vůči co-op hře
>single player
Nice try, Blizzard.
Oni ani nebudou mít nějaké extra dmg co jsem četl. Minimálně Enchantress ne
Pomocníci budou v Infernu užiteční jen pokud by měli s nějakým předmětem skil (pokud by to vůbec šlo), třeba, že po zabití zasáhne okolí Apokalypsa odpovídající levelu postavy 300. :oD
Mikro: No mě už dělá problem si představit sosu bez many natož bez merca. Ale celkově se těším, až si konečně vyzvednu tu krabici a vyzkouším si tu koncepci hrani. Už aby to tu bylo.
Taky jsem zvědavý. Vůbec si nedovedu představit jak bude vypadat konec Inferna, jestli to fakt bude tak mega difficult. Jestli to půjde vůbec na hardcore projít nebo to bude chtět hodně zkušeností opakováním lokací a tak…
Jo a mercenaries v D2- dovedete si představit sorcku bez merca s insight/infinity ? Já ani náhodou 🙂
Rozumné od Blizzu, ale v inferno bych je vynechal 🙂 každopádně jsem rád a skutečně doufám, že bude hra „brutálně“ těžká. Konečně nějaká výzva a bez pomocníků 🙂 supr
K zoldakum v D2 se vic nez prikladne hodi „easy to use, hard to master“. Jak tu uz nekdo psal, se spravnou vybavou to byli uber bojovnici.
Pokud bude člověk hrát single, tak se mu určitě bude hodit minimalně k odlakání pozornosti a plus nějaká ta abilita k dobru taky pomůže asi budou aspoň trochu užiteční a doufejme že i v těch skrytych lokacích jestli tam nějaké budou 😉
Zoldaci v D2 boli klucovy element. Bez nich to neslo a so spickovou vybavou boli fakt silny. Zato tyto v D3, konkretne templar je dost nevkusne urobeny a ja by som ich najradsej nevyuzival. Teda ak to bez nich pojde.
Na kravách se hodil s nekrem, zabil první kravičku a pak už to šlo jak po másle
StoneCZE: Žoldáci v D2 nebyli na nic, ale museli mít pořádnou výzbroj. Teda aspoň pro sorcku se hodily, s jinýma charama jsem je taky nepoužíval. Navíc byla paráda, že se u nich neničily věci, takže jim člověk mohl nasadit éterický věci.
diablo 2 vyslo nedodělané a byl to docela trhák 😀
Hej, jen ať dělají svoji práci, ať ji dělají důkladně. Jako vývojář bych se taky snažil být precizní, aby potom, jak hra vyjde, se nespamovalo fórum: „Omg, to je balanc jak sviňa, tady bug, tady bug, měli na tom ještě dělat a ne vydat nedodělanou hru…“ Jak dopadají takové hry, víme (viz Heroes 6) – nevzpomíná se na ně v dobrém a ze hry s dobrým potenciálem se stane ostuda, na kterou budou pamatovat ještě vaší pravnuci.
ja jsem je vubec nepouzival,byli naprd… a snad ani ted je nebudu pouzivat..pokud nebudou lepsi a opravdu k necemu,tak na ne stejne kaslu tak jako v D2
Komu se nezamlouvali žoldáci v D2 ?
Silblade: healne i například summony od WD
Má dobré escape mechanisms a nablízku má třeba Fan of Knives a má i hodně defensivních abilit. Blizz to podle mě dělá tak, že potencionálně každý může být „tank“ a i DH s Wizardem mají parádní defensivní skilly.
Jediný možná pozitivní na tomhle je, že už údajně balancujou koncovou část hry…tak uvidímě.jinak fakt až na vánoce:D
Tak ale pro range jednotky je celkem pomocník potřeba aby tankoval. Z wizzarda se dá udělat bojovník na blizku + ty jeho stíty ale podle mě největší neváhodu bude mít Hunter o nemá nic na blizku
Secondly, when you die, so does your follower. These aren’t characters that can hope to compete or continue on without you.
Mikro: Healne celou partu, to myslíš dva lidi, tedy hráče a followera…:)
Spíš se teď snaží vybalancovat followery tak, aby nebyl větší bitkař než sám hráč a aby bylo znát, že ve společnosti má větší váhu hráč než follower.
Mimochodem, jak to je, když zemře hráč? Follower taky „padne do bezvědomí“ nebo na vás bude čekat ve městě?
tak těžší to bude o to, že musíš zabíjet i ty monstra, které by sejmul follower.
Loot asi lepší nebude, to by pak všichni hráli v singlu radši bez followera, což by byla škoda.
nevíte jak to bude když se člověk rozhodne hrát bez pomocníka ? bude to tezsi? bude lepsi loot ?
Základ je, že si vybereš vždycky jeden ze dvou skillů na každém tieru (viz článek o followerech) a jsou tam třeba skilly, že healne celou partu za 2000 life a podobně. Prostě může být jak offenzivní tak defenzivní
vcelku dobrá správa… som zvedavý ako moc budú spoločníci nápomocný, koľko znesú a aký dmg budú dávať…
Tak u barbara je to možná jedno i když taková čarodějka která z dálky metá kouzla mu asi pomůže víc než templář u DH nebo wizarda bude templář asi nejlepší přece jen jsou to postavy které si budou snažit udržet nepřítele od těla. Ale jsou to spekulace nejlíp se to pozná až ve hře. I když živím kamarádům se ti pomocnici asi nevyrovnají.
Jasně je to individuální, taky může být Demon Hunter a mít po boku Scoundrela nebo wizard s enchantress
Píšete, že templář je nejlepší pro charaktery útočící z dálky. Je to věc názoru. Já se chystám hrát primárně barbara a právě kapitán Teplák bude můj vyvolený společník 😀
Nesmíme být pesimisti 😀 To balancování skillů je myšleno na followery ne na postavy btw