Další nášup twitter odpovědí Bashioka

@DaniRGon Je pravda, že prvním šampionem je barbar a jeho jméno je Chuck Norris?
Špatně, je to barbarka jménem Snusnu. 
@iM_Bennotronica Jaké procento si budete brát z RMAH?
To je dobrá otázka, ale nevím.
 @ReXimus128 Proč jste lidi zrušili identifikační svitky? Z důvodu zjednodušení? A taky, proč si teď můžeme měnit skilly kdekoli chceme?
Opravdu si nemyslíme že byly potřebné, maximálně tak zabíraly místo v inventáři.

 

@Varastus21 Mám otázku ohledně přátel a chatem v D3. Je možné přidat si někoho do friend listu? A je tam global chat?
Ano, je tam mnoho odlišných typů friend listů. Global chat proto,a bys spammoval kamarády? 😀 ne.
@Millerjoeblue Nějaké plány ohledně podpory klanů/guild?
Rádi bychom nabídli něco v tomto smyslu, ale zatím je to jenom na seznamu našich přání, co do hry implementovat.
@Sarfazar Podobně jako ve WoW nebo SC2 bude mít D3 real ID compatibility (Mohu chatovat z WoW s kamarádem z Diabla III?)
Ano můžete!
@koitenbatsu Jaká je vaše nejoblíbenější postava v D3?
Nemám ponětí… Ale vážně zvažuju hraní za Witch Doctora.
@Efren1776 Kdy budou další beta pozvánky?
My to opravdu moc neplánujeme, je to spíše reakce na to kolik lidí hraje a jestli jich potřebujem dalších. 
@OldIronBlood Uvidíme v betě nějake runové kameny nebo drahokamy?
Velmi velmi nepravděpodobně. Účelem bety je testovat provoz, záplatovat chyby a sledovat hardwarovou kompatibilitu. 
@jeremysnow2 Má žena chce vědět, jak moc spíte vy všichni v Blizzardu? Pracujete hodně tvrdě?
Hah! Jsou to dlouhé hodiny a víkendy práce, a ještě chvíli budou… ale baví nás to 😀
@ACLDox Můžete mi dát svůj autogram?
Jistě. – bashiok
@Regardless_ Kidding Jak to jde s legendárními předměty? Budou i v beta verzi?
Vcelku dobře. Nemyslím, že budou padat v betě, nejdřív budou padat na konci 1. aktu.
@Efren1776 bude pro ty, kteří nehráli předešlé dva díly těžké porozumět příběhu?
Na tom nezáleží, bude to poutavý příběh. Když budete hráč, který hrál předešlé dva díly, dostanete něco navíc, když ne, budete to hledat. 

44 komentářů u „Další nášup twitter odpovědí Bashioka

  1. Craft

    vedlejsi prijmy se nedani do 6k rocne a ne do 20k 🙂 ale to jen tak mimo.

     

    Co se tyce te „infikace“ predmetu, tak me osobne by vubec nevadilo, kdyby to zrusili uplne a clovek by nemusel identifikovat nic. Nejaky ten moment prekvapeni je fajn, ale tak moment prekvapeni je uz kdyz se otevre inventar hleda clovek ten predmet, aby se mrkl na jeho vlastnosti.

    Uz vidim jak za nejaky cas lidi whinuji na forech, ze klikani na identifikaci je zdlouhave a jestli nemohli udelat, ze kdyz clovek klikne pravym na neidentifikovany predmet, tak jestli by se to nemohlo zacit identifikovat.

  2. K RMAH: Vedlejsi prijmi sou v CR myslim do 20k kč/ rok osvobozeny od dane a hlavne u fyzicke osoby je sance ze FU na to skoci minimalne a kdo vi ze 100% bude jen za diablo mesicne mit nejmene 1k kč (ja samozrejme pojedu RMAH od rana do vecera a pod 700k Kč rocne nejdu  😛 tak abych daval Diablo 3 danove priznani)

    Jinak to ze je potreba identifikovat pravim je dobre neb to prekvapko je super moment (ale taky mi v D2 semtam chybel svitek a neco padlo a ja hned nadsene bezel do mesta „u dedouska sem nikdy neidentifikoval neb sem si na nej krom q nikdy nespomel“ D2 u me 99,9992% itemu identifikovano svitkem

  3. SkeletonKing: Vtipné je, že zruší svitky, tzn. máš jedno kliknutí méně a o jeden předmět méně a ty tu hned nadhazuješ, že bude vše automatické, nebo na jedno kliknutí a jednoduché, to mi přijde dost hloupé :). Ano, svitky hru provázejí a inventář je vždy malý… já jsem identifikace nikdy nenosil, zabíraly místo, takže jsem to řešil Cainem, asi jako většina lidí… co myslíš, že má podle tebe větší smysl, nebo že je jednoduchý? To samé town portal, jediný rozdíl je, že máš jakoby jeden „nekonečný svitek“, namísto knihy zabírající místo v inventáři… tzn. je to to samé, ale lepší, tak co je za problém? Kliknutí jako kliknutí… já tuhle změnu vítám a pro chod hry si myslím, že je to plus 🙂

  4. Cimrman: Proč zklamání ? Díky svitkům ? Tohle je vlákno na odpovědi Blizzardu a jeden dotaz byl svitky. Tak píšu proč je zachovat, tak i tak co tam je teď na CD je nesmysl, takže nic nového pod sluncem. Já bych je zachoval už jenom proto že hru doprovázejí od původního dílu a je to herní prvek. Argument že v inventáři zabírají místo je kravina. Kdo hraje hry ví, že každý inventář je malej a je jedno co tam je. Je jenom na hráči jak hraje a jakej je bordelář či chodící popelnice. Lidi jsou od přírody lenivci a hráčema nevyjímaje. Já to beru jako součást hry si dojít do města a koupit svitek. Je to přeci hra. Argument že běžím do Tal Rasha bez svitku je víc než úsměvná, to je jako běžet bez lahvičky na samotnýho Diabla. A co je u Tebe rozumnej argument ? Mít jednodušší hru, protože ty když hraješ, tak přeci chvátáš ? Hraní je snad práce ? Ať si každej přebere sám…

  5. (Tib3rian) „V Baldur`s Gate bola identifikacia predmetov dolezita kuzelnicka schopnost a v D2 to bolo len na oko prevzate s klasickych RPG. Ale v Diable pada taka halda predmetov(oproti BG aj vdaka ovela rychlejsiemu tempu), ze babranie sa so scrolls of identify a Cainom bolo nakoniec otravne.“

    This. Ale to je jedno, někdo to prostě stále bude obhajovat (většinou trollové neschopní logicky uvažovat). Protože kupovat si nesmyslně miliony svitků několik let hraní stále dokola je tak zábavné. Kupovat dokola svitky, které nemají žádnou hodnotu/vzácnost, takže mě ani netěší, že je mám (a ani nemůžou mít vzácnost, už z konceptu tý hry – musím furt identifikovat). I když proti gustu, že ano. Pokud někoho baví mlátit hlavou do zdi – načež si stěžuje, že ho bolí hlava – a mlátí do zdi dál a ještě řekne, že ho to baví, tak ho to baví a nikdy mu to nevymluvíte (akorát vás vytrollují). Je to ztráta času.

    SkeletonKing: Moc dobře vím, jak to fungovalo v Baldur’s Gate, takže taky vím, že DOST předmětů šlo identifikovat pouhým kliknutím. Proč píšu DOST? Protože předměty typu šipky +1/+2, šípy +1/2, kameny +1/+2 atd. atd. se nacházely v DOST (největší) velké míře (mnohem mnohem mnohem více, než nějaký Drizztův Meč +3 nebo Vecnova Lebka, což byly artefakty), takže to šetřilo čas. Kdybych měl identifikovat kouzel každou magickou věc, munici nebo něco, co se nacházelo takto často, tak sem hodně v ***. Ano, hodně vzácné předměty šly pouze přes svitek/kouzlo, (i když tady by se dalo polemizovat, kam až by šlo zajít, kdybych hrál min/max systémem a vyboostoval Lore na max).

    Pointa je ovšem v tom, že tam se tyto vzácné předměty, které takto chtěli identifikovat, nacházely asi tak 100x méně často, než v Diablu. A to byl účel toho kouzla – použití na vyjmečné/vzácné itemy, kterých je ve hře asi tak (s nadsázkou) 5 a půl. BG je hlavně ale úplně jiný setting – kde jakýkoliv magický předmět je pomalu artefakt a navíc úplně jiná hra – HC RPG a ne hack and slash, kde padají kvanta itemů.

  6. mít políčko mimo inventář s nějakou věcičkou na identifikaci je úplně zbytečné, zabírá to prostor jenom. je úplně jedno, jestli klikneš na knížku a na předmět nebo jenom na předmět. 

    a navíc ten čas u identifikace zní i logicky, padne legendary předmět (má nějakou svoji historii) – postava si ho vyzkouší, prozkoumá (zjistí jeho vlastosti). osobně se mi svitky na identifikaci vůbec nelíbí. navíc je stejně v D2 nikdy nepoužíval, měl jsem plný inventář itemů, tak jsem stejně vždycky skočil za Cainem.

     

    doufám, DOUFÁM, že tam nebude Chuck Noriis Cože?! 

  7. Já jsem rád za každou takovouto novink, ikdyž moc neřekne, osvěží čekání a kéž by takové byly pořád ;).

    Co se týče scrollů, jsem rád, že je vyřadily, současný systém je stejný, akorát nezabírá zbytečné místo v inventáři a tolik nezatěžuje ztrátou času, což je podle mě jedině plusem :). Ano, trochu to k Diablu patří a možná nám to  bude i chybět… na druhou stranu si na pohodlí rychle zvykneme… já jsem si třeba na tlačítko TP v TQ na podobném místě zvykl rychle a opravdu to je jen přínosem ;)!

    Na to, jak Cain dopadne, jsem velice zvědav 🙂

     

  8. Tak svitky identifikace a TP mi chybět nebudou. Ale stejně, moc dobře si pomatuju, když jsme s kámošem hráli a v zápalu boje jsme zapoměli koupit svitky TP a pak nám došli a mi tam utíkali před potvorama. Jo to byla paráda. Většinou se to stávalo u Nihlathaka na hell, tam to pro sorcku se špatným eqipem bylo dost nepříjemný.

  9. V Baldur`s Gate bola identifikacia predmetov dolezita kuzelnicka schopnost a v D2 to bolo len na oko prevzate s klasickych RPG. Ale v Diable pada taka halda predmetov(oproti BG aj vdaka ovela rychlejsiemu tempu), ze babranie sa so scrolls of identify a Cainom bolo nakoniec otravne. Takze takto je to fajn, len mi vadi ten cas kuzlenia. Krajsie by bolo, ak by sa item identifikoval hned.

  10. taky hraju Diablo 1 za wara a musim uznat že je to mnohem težší a myslím i zábavnějsí než co vymysleli v D3 tak například jsem na 19lvl a teprve nedavno  jsem našel knihu town portal… nejen, že jsem ji nemohl přečíst, ale když jsem konečne knihu přečetl, tak zase nemám manu na vyčarování kouzla, takže používám stále svitky :o) a s identifikací, mě osobně svitky skoro nepadaj takže chodím za Cainem. Pro mě je to krok zpět, a další zjednodušovaní hry… které určite bude dál pokračovat jako ve WOW :o(

  11. Delosombres: V Baldurs Gate na to bylo kouzlo, pokud jsi neměl namemorováno použil jsi svitek. Pokud jsi měl dostatek atributu na lore, tak se automaticky identifikovalo většinou jen u jednoduších předmětů. Když jsi neměl svitek musel jsi si kouzlo namemorovat a odpočinout. Báječný systém. Člověk prostě hrál a nenadával že tam místo identifikace může mít bojové kouzlo a identifikace mu zbytečně zabírá slot. Ale je to věc názoru. Když chtěj hry zjednodušovat, proč ne, …lenost lidí je nekonečná. Aby to nedopadlo jako z přechodu DA1 na DA2 Vyplazující jazyk

  12. K tym scrolom … pamata si niekto z vas ako to bolo v D1 ? Mizerne maly inventar a Cain identifikoval za prachy. Ziadne scroly neboli aby nezaberali miesto v inventari a tak bola kniha ktora sa dala ziskat od Adrie alebo dropom, ktora vas naucila identifikovat veci alebo robit portal. Nie vsetko stare je zle a v D3 sa to dalo vyriesit aj takto. Predsa ked sa clovek nad tym zamysli tak odhalit magicke vlastnosti predmetu vyzaduje nejake kuzlo, takisto ako vycarovanie portalu do mesta. Kludne to mohli nechat ako spelly. Jediny problem by mal asi barbar 😀

  13. Yop, taky si myslim, ze Cain nekde padne, ale nemyslim, ze to ma s tou identikaci neco spolecneho, proste by to pak za nej delala mladicka slecna…ac nezkusena, tak se super wiki knizeckama :))

    Kazdopadne mi nejaky hloupe svitky chybet nebudou, jestli pro ne mam specialni misto v inventari, porad padaji, da se jich ne-omezene levne koupit nekonecno, tak jaky to ma smysl ? Kdyby to bylo necim omezene, at uz by to bylo hodne drahe, nebo by svitky byly nedostatkove zbozi, pak by mely ve hre nejaky smysl, takle je to jen preskoceni zbytecnosti.. jestli si z D2 pamatujes nejaky super „mini-hry“ o tom, kolik ti svitku zbyva, jestli paneboze jeste nejake mas, jestli ti s trochou stesti padnou dalsi, tak sme asi hrali jinou hru, svitky si mel v 

     

    Tak naposled … vyteckovane sprosta pismenka budou znamenat smazani celeho prispevku AJey

  14. Btw. v podcastu na diablo.incgamers spekulovali o tom, proč Cain neidentifikuje předměty v D3 – nejlepší vysvětlení bylo, že jednoduše v příběhu zemře. Tento fakt docela podporuje i Book of Cain. Kdo četl, ví. ^^ Ale nechme se překvapit, třeba se z toho stařík vytříská i napotřetí, v katedrále tam ty skeletony mlátil docela s vervou na to že měl jen dřevěnou tyčku. 😀

  15. Teď jsem nějaký zmatený. Saladine, tak co si teda na tom systému zbožňoval? 

    1. To překvapení, co to bude za item.

    2. Fakt, že si musel jít po 154875té do města přes Town Portal svitek (kterých bylo ve hře neomezeně, na každém rohu a za nulovou hodnotu) a koupit si 356879tý Scroll of Identify?

    3. Nebo fakt, že si už dávno měl v invenáři Tome of Identify, (takže si potom tedy do města nemusel) a do něj sis „naklikal“ 20 kousků Scroll of Identify. při poslední návštěvě města?

    Já jen suše dodám, že ten první (imho nejdůležitější) bod v Diablu 3 je. To snad popřít nejde. Prostě najdu item, kliknu na něj a on se identifikuje (mám dojem, že tam je nějaká časová prodleva). Podobně to fungovalo už například v Baldur’s Gate nebo Neverwinter Nights (pokud měl člověk dostatečné Lore, nepotřeboval svitky identifikace). Takže mi teď stačí jen jednoduchá a stručná odpověď.

  16. Víte … já naprosto chápu k čemu byli identifikační svitky … udělal jste najezd na bose a dostal jste něco sadového nebo legendarního a identifikace pro mě tehdy byla něco jako rozbalování dárků na vánoce Usmívající sevždy jsem se těšil na to co to tentokrát bude.Musím říct že blizzard obdivuji , občas si říkám jestli náhodou nezaměstnává tým psychologu, to jak jsou boží a jak spracovávají některé hráče už několik let před vydáním hry aby denně sledovali novinky a slintali u obrazovky mě nevyvádí z úžasu. To že je někteří hráči zbožnují až s fanatickým zaujetím a brání hru jako rodnou vlast ani nemusím zminovat Mrkající

    Bude to určitě dobrá hra … asi si pujdu pořídit slintací žlábek … nechce se někdo přidat? dostanu pak skupinovou slevu Usmívající se

  17. skeleton king: a co takto ty co chcu aby bola identifikacia uplen odstranena ? osobne mi je jedno ci to identifikujem scrollom alebo len tak ide o to ze to msuim identifikovat ale garn ma pravdu je to vlastne jedno teraz je dolezite co vymysleli s tymi skillami a runami to moze zmenit raz celej hry

  18. Delosombres: Aby zůstal zachován moment překvapení. To mě cituješ ? To už jsem psal pár dní dozadu a možná i tobě. To je tak jedinej důvod. Ale překvapen můžu být až najedu kurzorem a to nemusim klíkat ne ? Vyplazující jazyk Spíš mi připadá že tam byl nějaký technogický bug jak píše Tib3rian který neštimoval se svitkovou identifikací. Blizz by jinak mohl postavičce přidat speciální slot na jenom Tome (svitkář) nezávislej na inventáři. Herní prvek identifikace by byl zachován a inventář by se nepřeplňoval. Vždy to jde vyřešit – logicky. 

  19. (SkeletonKing) „V tom případě proč tam zůstala absolutně nesmyslná funkce klikat pravým myšítkem na předmět pro identifikaci ? To ptákovina není ? Erhm…maxiptákovina!“

    Aby zůstal zachován moment překvapení.

    (Drakkari) „No ale logicky ty svitky fakt byly navic kdyz skoro nic nestály a jeste padaly z kazde druhe potvory.“

    Problém je v tom, že ne každý uvažuje logicky.

  20. Skeletonking: Presne viem co mysis. Clovek si hovori, ze to mohlo byt lepsie. Ale keby herny priemysel urobil vsetko co by mohol, hrali by sme dnes graficky dokonale hry so starou hratelnostou a hry by mali v telke prime time. Na moze sa nehra. A to je kruta pravda. Pozri si sezonu nejakeho tvojho oblubeneho tymu a uvidis, co vsetko mohli dokazat, co mali dokazat a co im nebolo dopriate. Toto je pravidlo. Aj pri D3 je teda otazka, co vsetko by v hre mohlo byt. Ale praca vyvojara moze byt hodnotena az ked vyjde plna verzia. A tam moze D3 oproti povodnemu konceptu dost stratit. Blizz  mozno nie je schopny vsetky prvky do hry implementovat tak, aby poriadne fungovala.

  21. Zahraj si PoE a zjistíš, že spousta kroků, které Blizz dělá má reálný základ. Je sice super, že nějaký systém vypadá složitě a ve většině lidí to evokuje „profesionalitu“ a „náročnost“, ale po chvilce hraní zjistíš, že to jsou ptákoviny, které kdyby ve hře nebyly, tak se ti jenom uleví a žádnou skutečnou funkci nemají.

  22. No ale logicky ty svitky fakt byly navic kdyz skoro nic nestály a jeste padaly z kazde druhe potvory. Jediny rozdil je vic mista v inventari. Zato jsem fakticky nastvanej. A společně s portálovýmy svitky mě podvědomě štvalo že je sbírám ale přitom jich mám v tome už 20 🙂 Člověk si nemohl pomoct ale potřeba v budoucnu využít svitek mě nutila ty krámy hromadit v invu, no prostě teď to bude lepší když už jsou konečně v tahu.

  23. Kaplan007: Jaké předčasné závěry. Se svitkama které doprovází hru od prvního dílu je ámen. To je FAKT a žádný předčasný závěr. Naštvaný Ja chci identifikovat. Já se chci vracet do města a nakupovat když nemám svitky, to je prostě úděl hry. A taky chci town portal svitky. A docela bych uvítal infravision svitky pro hardcore. Svíčková bez brusinek, pfuuj, pfuuj … pardon že jsem poplival web Vyplazující jazyk

  24. Otázka na svitky = LoL, nejsou potřebné. Tak ať zruší vše o čem si myslí, že není potřebné. Dal bych tam tlačítko hned na začátku – SKOL DIABLA – a pak už jen titulky. Proč to hrát dlouho když to jde rychleji. Pak by to bylo příjemné zjednodušení. A oni už přemýšlí o gildách ? Tak to rofl. Jen tak dál Blizz a přetvořte to v mmo paskvil 🙂

Napsat komentář