Vývojáři provádějí v posledních týdnech změny a ze hry proto odstraňují funkce či principy, které nejsou úplně funkční nebo u kterých si nejsou úplně jistí, že hře něco opravdu dají. Jedním takovým případem je Halls of the Dead, tedy jakási Síň mrtvých, do které mají být zařazeny zesnulé Hardcore postavy. Podle vyjádření komunitního manažera Bashioka Síň mrtvých ve hře nakonec asi nebude:
„Síň mrtvých jsme na BlizzConu 2011 představili jako věc, která je na našem wish-listu, že ano? Nevím, jestli to nakonec bude ve hře, je to stále na wish-listu.“ – Bashiok |
Jednomu z fanoušků Diabla 3 to však nedalo spát a na Twitteru se Bashioka zeptal, co se tedy stane s Hardcore postavou, když zemře, a zda bude zabírat na Battle.netu slot pro postavy (ten je totiž omezený na 10 postav). A komunitní manažer reagoval:
„Proč? Mrtvé Hardcore postavy se samozřejmě přesunou do Hall of Fallen Heroes.“ |
Nyní zůstává otázkou, co to je Hall of Fallen Heroes (Síň padlých hrdinů). Zda se jedná o nový název Síně mrtvých, nebo jde o něco nového.
SK: Neklep si na celo… Jedinej kdo tu nechape system HC, potazmo o nem ma jinou predstavu, jsi ty. Vsichni tvoji myslenku chapou, ale z jejich pohledu (a meho) to uz neni zadny HC… to by na HC zacal kazdej a kdyz by umrel, tak by pokracoval na SC, ale o tom HC proste neni… HC je o tom, ze smrt je proste konec… Nejde o to ze sou to oddeleny svety, to je jenom kvuji tradovani a jinymu stylu hrani…
Jak máš v D2 na realmech laddery-žebříčky, kde se ti ukazují charaktery a kolik mají zkušeností a level a když ti na hardcore umře postava, tak v onom ladderu zčervená-označení, že je mrtvá, aby prostě nezemřela a nikdo o tom nevěděl nebo tak
rád bych se zeptal k cemu ty mistnosti jsou dobrý?
Ja bych chtel, aby se v ty Hall of cokoliv, dal prehrat moment smrti postavy, i zpomalene. Treba poslednich 10s.
K TEMATU
@delovo video: Confirmed.
(Morishort) „..takže by si v podstate mohol 2x rozmyslieť či chce HC.. raz pri vyvorení a raz pri smrti..“
To mi přijde stejně nesmyslný, jako kdybych v ruletě vsadil a po tom co padlo číslo, si to rozmyslel a o nic nepřišel.
http://www.youtube.com/watch?v=4G5SGG2zUTw
@SK: Mám cable, za posledních 5 let ani jednou nespadl.
Tak problémy s připojením asi bude vždycky riziko já když hrál d2 tak výpadky byli minimální
Ja hrát HC můžu, bavilo by mě to, ale díky nestabilitě připojení co mám se obávám, že bych neprošel ani první akt, páč jeden DC by byl epic fail. Jak to řešíte s připojením aby byla jistota ? Platíte dvoje,aby to nepadalo nebo jak ?
Red Eagle O grafiku ani příběh mi tolik nejde pro mě je nejdůležitější hratelnost to mě drželo u D2 tak dlouho.
Sa tu hadate a pritom este neviete ze ci vas vobec ten po grafickej stranke aj po pribehovej (pribeh Cainovej ,,holciciky,, ) stranke ,,skvost,, bude vobec bavit tak dlho aby ste sa dopracovali k HC hraniu.
Vždyť by byla v HC mrtvá, toto už je fakt velký lol
Morishort já jsem proti možnosti výběru od toho je ta postava HC a jdeš do toho s tím rizikem že o ní můžeš přijít v tom je to napětí, kdyby to bylo tak jak píšeš HC by ztrácela smysl.
Morishort: Jo takle by se mi to líbilo, jak píšeš. Zvolit zda pude postava na hřbitov a nebo převést na SC a v druhém případě, tam dát nějaké znatelné sankce.
Otázka trochu offtopic, když zemře SC postava, tak tam nění vůbec žádný postih? V D2 byl postih ztráta zlata, tak alespoň něco podoného.
mňa tak napadá s tým prevodom z HC na SC, že by mohol fungovať systém, že po smrti HC postavy si človek bude môcť zvoliť či postava bude prevedená na SC alebo či pôjde do Hall of fallen heroes, kde bude žiť naveky… samozrejme že HC hrači budu proti tomu, ale ak si niekto obľúbi svoju postavu, tak by o ňu nemusel prísť definitivne, bola by to voľba hráča, takže by si v podstate mohol 2x rozmyslieť či chce HC.. raz pri vyvorení a raz pri smrti… tak by sa aj zamedzilo tomu aby bol preplnený HoFH a budú tam len naozaj mrtvé postavy… tie čo sa prehodia na SC by mohli dostať možno nejaký postih, napríklad by stratili niektoré možnosti k bannerom čo su len na HC, prišli by o polku penazi a nejake expy alebo tak podobne…
prípadne by tam mohla byť aj možnosť zmazať postavu a ani ju nehadzať do HoFH, aby tam nezaberala miesto, hlavne nejake low lvl…
osobne ak budem hrať na HC a umrel by som ta by som sa hodil do HoFH…
do not hate me, it is just a suggestion…
Kolikrat sem ja nadaval a ruzny sprosty slova kdyz me kutli na HC na vysokym lvl s dobrou vybavou a zrovna sem tam byl sam, ze mi ji nidko ani nemohl sesbirat, ale tak o tom to bylo. ze jo. O ten pocit…
SkeletonKing: Ja ti rozumim co tim myslis, ale je to proti smyslu HC. HC je to proto, ze tam lvlis mas drsny veci, a kdyz te zabijou o vsechno prijdes a uz to nikdy nemuzes nikde pouzit. To je na tom prece to HC, ze prijdes o vsechno.
No nevim, ale logicky snad HC hráči většinou hrajou HC, protože, protože to je hardcore (což by ve tvém případě už moc nebylo) a ne proto, že chtějí zkusit SC.
inferius, Fight, Lunreal: Asi moc nechápete že HC je od SC oddělené, tedy že postava v HC světě je mrtvá navždy, takže pokud jste hráči HC ONLY tak Vám to může být úplně fuk, páč postavu nevyužijete. Nečtete a celkově vám nedochází poenta.
delosombres: Mno taky mě tahle varianta napadla, ale spíš jsem to mířil na HC hráče který bych chtěl zkusit SC (takže by tam postavu měl jednu z normal než se mu SC odemkne). A protože znovulevelit si ve světě nesmrtelných postav může být pro takového hráče poněkud nudné, tak by využil tu přenesenou a začal by na levelu úmrtí. Přičemž pokud budeš chtít mít od každého pohlaví jednu class tak je variabilita větší a i využitelnost takového systému.
Hlavně by mě zajímalo, k čemu by to bylo ve chvíli, když už bych měl na SC všech 5 classů na 60 levelu.
SkeletonKing: Vysvetli mi chlape, proc bych teda to HC vubec zacinal? Kdyz bych po smrti pokracoval na SC. To nak pak ztraci smysl ne? To muzu rovnou zacit na SC.
SkeletonKingova myšlenka mi připomíná hru LOTRo, kde je titul Undying za dosažení 20. levelu bez zemření. Když umřeš, samozřejmě se nic neděje a můžeš hrát dál (akorát bez titulu), ale pro spoustu lidí to je taková prestiž a zadostiučinění, že si kvůli smrti zakládají (i několikrát) postavu znovu. Takže pokud by HC hráči měli své servery, byli jasně odlišeni, označeni, mohli dosáhnout lepších odměn a achievementů apod., pak by zde samozřejmě nějaký ten strach ze smrti HC postavy byl, ale ne tak velký, jako když skutečně zemře. I když, nechat „žít“ v hanbě, není to ještě horší, než umřít a navěky být v paměti jako hrdina? Třeba by sis mohl vybrat při HC, jestli smrt, nebo přechod do SC a povinný titul „Coward“. 🙂
Myšlenka zajímavá, ale totálně nudná. To by se o tu postavu nikdo nebál, kdyby věděl, že se jí nic nestane a bude s ní dál hrát na softcore. To má být jako hardcore?:D Chápeš to slovo?
Jireky: Vždyť by byla v HC mrtvá a nebylo by možné pokračovat… mno nic, vzdávám se, to je boj s větrnými mlýny
„Ale postava v HC, módu, který existuje jen proto, aby hra pro hráče tvořila větší výzvu tím, že po smrti nejde dále pokračovat v hraní za danou postavu, by prostě měla mít možnost oživit se a tím jednoduše zabít jediný smysl HC!“
Tsk tsk.
Jen všem masochistum GL v Harcore 🙂
Kupříkladu mě by to bylo tak nějak jedno ale spíš bych byl rád. Tak i tak v Softcore budou mít hráči lepší equipy takže o zbohatnutí z věcí tam až tak nejde, ale spíš o to že si pomůžete v přeskoku pár nudných levelů ( Podle toho jak budete śpěšný v hc) a ty věci by byly jenom jako bonůsek. Levely v Softcore stejnak nemají smysl, když je postava nesmrtelná, to si uvědomte. A to že postava zemře definitivně ? Vždyť ano, v Softcore je nesmrtelnost, tak komu by to vadilo. V HC by jsi neexistoval.
na postave co by bola preradena do softcore by nebolo hardcore nic to mas pravdu ale tam by slo o to ze postavy co by boli v hardcore by boli hardcore slo by o prestiz a o to kto nikdy nezomrie presne ako HC len by si si mohol potom s tou postavou spomienkovo zahrat softcore popripade z jej itemov daco spravit pre svoje softcore postavy aby tvoej usilie nevyslo celkom navnivoc
@SkeletonKing Já hraji v D2 už jen Hárdcore a v D3 by pak pro mě HC neznamenalo nic… protože by všichni zakládali postavy na HC, to tlačítko jestli „opravdu chcete hrát na hardcore“ by tam nemělo smysl. A v síni slávy by bylo 100x tolik postav a nikdo by si z toho nic nedělal že umřel… možná na tom 59-60 lvlu.. ale i tak by lidem chyběl ten důležitý adrenalin
HARDCORE = přijít o postavu definitivně
a to je to co nás Hardcore hráče na HC baví.
doufám že v tý síni budou nějaký podrobnosti o postavě equip postavy atp… protože těch 60tek tam bude do do pár týdnů – čtvrt roka dost
Co pak na tom bylo hardcore? Mám dojem, že nic.
Johny: Ale prrrrsimtě, ta postava by umřela pro svět hardcore. V softcore komu to bude vadit ? Boterům že nebudou mít kšeft, že jim tam přešla postava z hc ? Kdyby Ti to oznámil Blizz v příštím patchi tak řekneš že je to supr a cíkneš si radostí do trenek
SkeletonKing – To co rikas je uplna hloupost, todle by „nikdo“ kdo chce hrat HC nechtel, nejake degradovani na sc, preziti postav, druha sance, same … sam uvadis ze sc bude strasne easy, pac itemy nakoupis , uz jen proto se HC budou chtit odlisit od nich…
Co sem rikal o vulgaritach a vyteckovavani slov ? Ze to tu nechci ! Takzte naposled … AJey
@Silblade Jo to máš pravdu, ale právě pro ten pocit, že opravdu něco ztratíš, spousta lidí bude hardcore hrát. Strašně mě mrzí, že třeba úplně vymyzelo z her vypadávání předmětů. To jsem měl v D1 strašně rád, když někdo z party umřel a ostatní se pak snažili vybít zbytek potvor, aby ten mrtvej chudák nepřišel o úplně celej gear. V tu chvíli nastupoval ten správnej adrenalin a telekineze 😀
Nejlepší recept, jak nepřijít o postavu, je nehrát hardcore.
samozřejmě přesunou do Hall of Fallen Heroes
A jak o tom máme kua vědět?
Ale spoň něco na ty HC postavy.
edit AJey
@SK: Princip z PoE, nefunguje moc dobře… hlavně z toho nevidím žádný prospěch. Je to jen feature s pár zanedbatelnými klady i zápory. A hlavně tím degraduješ hardcore postavy – když umřou, nic se vlastně nestane, o postavu nepřijdeš.
Taky si nemyslím, že bude v AH pořád na výběr, to nebude žádný velkoobchod s equipem. Pokud na tom bude chtit nekdo vydelavat hodi to RMAH. pochybuju ze v AH s goldama bude pořád k sehnání opravdu kvalitní equip, když opravdu každý kdo bude moct toho nákupu využije.
@SkeletonKing Jasně už chápu kam tím směřuješ. Otázka bude jak doopravdy bude lehké boostování a získávání goldů. Ono umřít s lvlem 59 a muset pak začít hrát od 0 už bude stát zřejmě dost času i těch goldů než se zase postava dostane na lvl 59. Uvidíme…
Bubba: Vím co myslíš, ale díky resetovatelným postavám a aukčnímu systému, kde lehce nakoupíš (goldy získat není problém) nevidím v přenosu postavy problém. On by tam byl totiž jediný přínos a to ten, že pokud by hardcore hráč chtěl hrát softcore, tak si prostě zvolí nejakou wajpnutou postavu a jede dál. Takhle to bude tak, že si postavu bude boostovat z AH a trapně lehce levelovat.
@SkeletonKing Ok, máš pravdu hardcore může hrát jen s hardcore. Nelíbí se mi ten přenos, jelikož jak jsem psal, hardcore je to v tom, že tu postavu už prostě nebudeš moct hrát. Hlavní rozdíl mezi non-hardcore – umřeš a hraješ dál, a hardcore – umřeš. Tohle by pak jednoduše zmizelo. Postava na hardcore by umřela, ale stále by si za ni mohl hrát. Btw i na hardcore budou hrát casual hráči. Ono to neni obtížnost jako taková, ale jen vlastnost postavy. Osobně se taky považuju za casual hráče a rozhodně si zkusim posléze postavu na hardcore rozjet. Nevim no, nevidim v tom co navrhuješ moc smysl. Na jednu stranu ano, budu hrát s určitou sortou lidí (postavy na hardcore), a nebudu mít přístup do rmah, ale nebudu se obávat smrti, jelikož má postava bude stále žít. Pokud vyloženě nehraji se stále stejnými lidmi na hardcore, ke kterým bych se pak nemohl připojit, bozbývá pak smrt postavy svého významu.
Bubba: Hardcore hráč hraje s Hardcore hráči, to by pak nemohl, princip stejný. Výhoda by byla přenos do softcore mezi casual hráče, nevim co se Ti nelíbí…, ale pokud Ti jde o ducha, tak to je jiná
@SkeletonKing Heh, hele a jakej by byl pak význam toho „hardcore“? Mě napadá jedinej rozdíl a to ten, že do první smrti by nemohla postava na rmah. Promiň, ale to co navrhuješ je naprostá blbost. Hardcore je prostě od toho, aby když postava umře, byla prostě mrtvá. Jen ještě pro objasnění. Když postavičku po smrti degraduješ na „non-hardcore“ tak to znamené že sis vlastně na začátku vůbec nezvolil hardcore, když si na začátku nezvolíš hardcore, tak proč nějaký harcore vůbec existuje? Doufám, že chápeš co tím chci říct 😉
StoneCZE: Si asi nečetl co jsem psal že…
SkeletonKing: jenze normalni postava kdyz ti zemre tak hrajes dal, kdezto u HC ji pak uz hrat nemuzes,to je rozdil prece,tak nechapu moc co tim chces rict… HC uz pak nerozjedes,tak je prece dobry mit nejakou sin,kde se pak muzes kouknout ty,pripadne i ostatni,co ti umrelo za postavu
Ja teda nevim, ale být designerem, tak smrtí hardcore postavy bych ji degradoval na obyčejnou non-hardcore. Stejnak v singlu si budu moct rychle naboostovat postavičku přes AH. Tak jestli bych ji dostal z hardcore nebo kupoval věci na rychlej run nové postavy, vyjde nastejno.
no dúfam, že nejaký pomník padlých bude… ono by to ani nemuselo byť nejak moc náročné to naprogramovať… prdsalen štatistiky o postave sa už zobrazujú nejaké to info tiež, tak sa to len presunie zo stavu aktívneho do stavu pasívneho… no ved uvidíme…
každý padlý by mal byť zapamätaný…