Beta Patch 13, oficiální Patch Notes

O víkendu byl na beta servery nahrán další patch. V pořadí je to již 13. patch a přinesl opět spousty změn. O hlavních změnách si můžete přečíst v novince Změny u skill run a skillů. Zde však najdete kompletní oficiální výpis všech změn.

Obecně

  • Všechny postavy byly smazány. Berte na vědomí, že se smazání vztahuje také na zlaťáky, achievementy, předměty, followery a artisany.
  • Za 1 bod v intelligence nyní dostanete 0,1 bodu do odolností (resistances). Nadále již nebudete dostávat bonusy do uzdravování pomocí health globes.
  • Při používání 2 zbraní zároveň (dual-wield) se nyní bude u některých skillů vypočítávat poškození z vaší hlavní zbraně.
    • Například Cyclone Strike bude dávat poškození odpovídající vaší hlavní zbrani i když budete mít nastavenou druhou zbraň na další útok.
  • Do Gameplay Options byla přidána možnost nechat si permanentně zaplé Advanced Tooltips (podrobnější popisky skillů)

Auction House

  • Gold Auction House je opět zprovozněný.
  • Byl odstraněn poplatek za založení aukce
  • Transakční poplatek v Real Money Auction House byl navýšen na 1,25 Beta Bucks.
  • Minimální nabídka za předmět v RMAH byla zvýšena na 1,50 Beta Bucks.
  • Hráči mohou mít nyní pouze 10 aktivních aukcí.
  • Byly přidány popisky, takže si hráči mohou porovnávat věci v aukcích s tím, co zrovna nosí.

Battle.net

  • Public chat (veřejný chat) je nyní zpřístupněný pro testování
  • Byla přidána podpora pro cross-game chatování. Nyní si můžete přes Real ID chatovat s vašimi přáteli, kteří hrají World of Warcraft nebo StarCraft II.

Skilly (dovednosti)

  • Byly změněny úrovně, na kterých se odemknou jednotlivé skilly, jak aktivní, tak pasivní.
  • Do testování byly přidány Skill runy
    • První skill runa se vám odemkne na úrovni 6. S vyššímy úrovněmi se budou postupně odemykat nové runy.
    • Na úrovni 60 budete mít odemčeno celkem 5 run pro každý skill.
  • Skilly byly rozčleněny do kategorií a každá kategorie byla přiřazena k jinému tlačítku.
    • Následující kategorie bude mít každá třída (character class):
      • Primary Attack (primární útok)
        • Primární útok je určen pro skillly, které se dají používat velmi často nebo třeba generují váš zdroj (resource).
        • Primární útok je tedy v základním nastavení přiřazen na levé tlačítko myši.
      • Secondary Attack (sekundární útok)
        • Sekundární útok je určen pro silnější skilly, které jsou zpravidla limitované cooldownem nebo spotřebou zdroje.
        • Sekundární útok je tedy v základním nastavení přiřazen na pravé tlačítko myši.
      • Defensive (defenzíva)
        • Defenzíva je určena pro skilly používané na útěk nebo na kontrolu davu.
        • Defenzíva je tedy v základním nastavení přiřazena na první akční tlačítko
    • Každá character class má nyní další 3 unikátní kategorie skillů přiřazené na 2., 3. a 4. akční tlačítko
  • Volitelný mód: Pro ty, kteří si nepřejí mít skilly předem rozdělené do kategorií je určen tak zvaný „Volitelný mód“. Když je aktivní, můžete si dat všechny skilly kamkoliv chcete.
    • Tento prvek zapnete v Gameplay Options
    • Cooldown po změně skillu byl snížen ze 30 na 15 vteřin.

Barbarian

Aktivní skilly 

  • Bash
    • Poškození navýšeno ze 145% na 150%
  • Cleave
    • Poškození navýšeno ze 115% na 120%
  • Frenzy
    • Poškození navýšeno ze 100% na 110%
  • Ground Stomp
    • V základu tento skill již nezpůsobuje žádné poškození
    • Doba trvání stunu (omráčení) navýšena ze 3 na 4 sekundy
  • Hammer of the Ancients
    • Poškození navýšeno ze 180% na 200%
  • Leap Attack
    • Poškození navýšeno ze 100% na 125%
  • Threatening Shout
    • Redukce poškození snížena z 50% na 25%

Pasivní skilly

  • Weapon Master
    • Swords/Daggers (meče/dýky): Bonus k poškození zvýšen z 10% na 15%
    • Maces/Axes (kyje/sekery): Šance na kritický zásah zvýšena z 5% na 10%
    • Mighty Weapons (mocné zbraně): Generované Fury za zásah zvýšeno z 1 na 3

Demon Hunter

Aktivní skilly

  • Bola Shot
    • Poškození hlavního cíle zvýšeno ze 100% na 130%
    • Poškození na ostatní cíle zvýšeno ze 75% na 110%
  • Caltrops
    • Zpomalení sníženo ze 65% na 60%
  • Chakram
    • Poškození zvýšeno ze 135% na 150%
  • Entagling Shot
    • Generace Hatred snížena ze 4 na 3
  • Evasive Fire
    • Poškození zvýšeno ze 115% na 125%
    • Dráha úskoku byla upravena
  • Hungering Arrow
    • Poškození zvýšeno z 85% na 115%
  • Impale
    • Poškození sníženo z 275% na 250%
  • Vault
    • Dráha úskoku byla upravena

Pasivní skilly

  • Steady Aim
    • Bonus k poškození, pokud nejsou nepřátelé v blízkosti 10 yardů zvýšen z 10% na 20%
  • Vengeance
    • Bonus k maximální hodnotě Hatred snížen z 50 na 25
    • Zvýšeno doplnění Hatred z 10 na 20 a Discipline z 1 na 2, když se uzdravíte health globem

Monk

Aktivní skilly

  • Breath of Heaven
    • Cena Spiritu snížena z 50 na 25
    • Zvýšena hodnota uzdravení
    • Má nyní 15 vteřin cooldown
  • Dashing Strike
    • Poškození sníženo ze 160% na 80%
    • Byla upravena dráha pohybu
  • Exploding Palm
    • Poškození z krvácejícího efektu sníženo z 65% na 60%
  • Lashing Tail Kick
    • Poškození sníženo z 225% na 200%
  • Mantra of Evasion
    • Bonus k šanci na úhyb snížen z 25% na 15%
    • Sekundární bonus k úhybu během prvních tří vteřin po aktivaci snížen z 25% na 15%

Pasivní skilly

  • Guardian’s Path
    • Při nošení dvou zbraní současně (dual-wield) byl zvýšen bonus k šanci na úhyb z 10% na 15%
    • Při nošení obouruční zbraně byl zvýšen bonus k regeneraci spiritu z 20% na 25%
  • Resolve
    • Redukce poškození snížena z 30% na 25%

Witch Doctor

Obecně

  • Witch Doctorova mana prošla změnami

Aktivní skilly

  • Corpse Spiders
    • Poškození sníženo z 38% na 25%
  • Firebomb
    • Poškození sníženo ze 155% na 100%
  • Grasp of the Dead
    • Zpomalení zvýšeno z 50% na 60%
  • Haunt
    • Doba trvání Hountu se nyní nezvyšuje s úrovní
    • Způsobuje nyní 350% poškození za 15 vteřin
  • Hex
    • Bonus k poškození monstrům pod vlivem Hexu snížen z 20% na 12%
  • Plague of Toads
    • Poškození sníženo ze 150% na 130%
  • Summon Zombie Dogs
    • Poškození za 1 zásah sníženo z 15% na 9%

Pasivní skilly

  • Spiritual Attunement
    • Regenerace many snížena z 2% na 1% za vteřinu z maximální hodnoty many

Wizard

Obecně

  • Regenerace Arcane Power snížena z 12,5 na 10 za vteřinu

Aktivní skilly

  • Arcane Orb
    • Poškození zvýšeno z 225% na 250%
  • Diamond Skin
    • Snížena hodnota maximální absorpce
  • Frost Nova
    • Nyní již nezpůsobuje žádné poškození
  • Ray of Frost
    • Poškození zvýšeno ze 155% na 200%
    • Zpomalení sníženo ze 40% na 30%
    • Zpomalení útoku sníženo ze 30% na 20%
    • Doba trvání zpomalení snížena z 5 na 3 vteřiny
  • Shock Pulse
    • Poškození zvýšeno z 90% na 105%
  • Wave of Force
    • Poškození sníženo z 250% na 220%
    • Zpomalení pohybu zvýšeno z 50% na 60%

Pasivní skilly

  • Evocation
    • Redukce cooldownu snížena z 20% na 15%
  • Glass Cannon
    • Bonus k poškození snížen z 20% na 15%

Crafting

  • Cena pro levelování Blacksmitha (kováře) byla snížena o 50%
  • Ceny za recepty byly upraveny
  • Následující přípony se nyní mohou vyskytnou dvakrát při craftění předmětu:
    • Minimální poškození
    • Maximální poškození
    • Všechny typy elementárního poškození

Followers

Templář

  • Heal
    • Zvýšena hodnota uzdravení
  • Loyalty
    • Zvýšena hodnota uzdravování za vteřinu

Předměty

Obecně

  • Pasivní regenerace spiritu poskytovaná příponou Spirit Regeneration na předmětech byla navýšena
  • Toulce nyní budou přidávat poškození
  • Byly přidány nové přípony!
    • Šance při zásahu na:
      • Fear (zastrašení)
      • Stun (omráčení)
      • Freeze (zmražení)
      • Immobilize (znehybnění)
      • Chill (zchlazení)
      • Blind (oslepení)
      • Slow (zpomalení)
      • Knockback (odhození)

Prodejci

  • Prodejci nyní budou častěji měnit nabízené předměty, které budou mít navíc více různorodé přípony
  • Šance, že se u prodejců objeví bílý předmět byla snížena ze 30% na 10%
  • Cena předmětů u prodejců byla snížena

Monstra

  • Množství životů a poškození monster bylo upraveno
  • Byla zvýšena hodnota padnutých goldů (zlaťáků)

Opravy chyb

  • Achievmenty by nyní měly fungovat správně
  • Účty uzamčené chybami (jako třeba ERROR_395002) by nyní měly být odemčeny
  • Hráči by nyní měli být schopni nakupovat goldy pomocí svých Beta Bucks

15 komentářů u „Beta Patch 13, oficiální Patch Notes

  1. mikro: je to pravda nemyslel som akoze tesne pred smrtou vypnem hru a nezomriem som skor myslel ze pride navsteva/zazvoni telefon atd a mozem rychlo pausnut a utekat vybavit namiesto zloziteho portenia ktore okrem toho neni mozne uprostred boja

     

    proste smrt v boji ked sa sustredim na hru nepovazujem za zbytocnu ale zasluzenu zatial co smrt koli telefonu rozhodne zybtocna je

Napsat komentář