S rozvíjejícím se oficiálním webem Diabla 3 jsme doplnili nové informace i zde na tomto webu. V sekci Gemy a runy od nynějška najdete například přehled všech druhů gemů a jejich úrovní. Vedle toho tam najdete také nový popis run a obrázek ukazující aktuální podobu run z bety Diabla 3.
Různé typy elixírů.
Novinkou je sekce Elixíry, která se v tuto chvíli převážně zabývá tím, jak se může hráč léčit. Dosud totiž známe převážně léčivé elixíry (samozřejmě vedle takovýchto elixírů existují ještě Health Orby, pomocí kterých si může hráč doplnit své životy).
Konkrétně tedy existuje 10 různých typů léčivých elixírů a jeden zvláštní elixír (tzv. Power Potion), který zvyšuje šanci na Critical Hit. Více informací se dočtete ve zmiňované sekci Elixíry, která byla mimochodem přidána do levého menu pod Předměty.
Za překlad dat patří poděkování Venomovi.
delo: v kombinacii so skillmi ako ignore pain to moze byt velmi silne aj na HC a nezabudaj ze popri udelovani tohto dmg mozes vzdy este normalen mlatit vsetko naokolo a davat takisto velmi slusny dmg, a k tomu ze to je na 1-2 postavy len tolko ze je tu nespocet inych affixov ktore su plne pouzitelne len na 1-2 postavy uz aj take + dex + int + str su vsetky plne pouzitelne len na 1-2 postavy a na ostatnych su len mensia dopomoc ktora je lepsia ako nic ale horsia ako nieco vhodne pre tu classu o tom to je ze niesu vsetky vlastnosti pre vsetkych ale kazda postava a kazdy hrac si musi vybrat co sam u paci za co sa mu dobre hra co potrebuje atd
dark genius:pri mojom modeli je to len 8192*viac co je sice stale dost ale uz to neznie tak nerealne ak by sa zacinalo niekde pri 1 atd ale uznam ze dostat z gemu 8192 str by nebolo asi clekom s kostolnym poriadkom to uznam ale urcite by to nemali spravit ze kazda uroven gemu prida rovnako na tvoj podnet som sa trcohu pohral s kalkulackou a pri koeficiente 1,5 som sa dostal k vysledku 194,6 co uz vyzera dost realizovatelne ale ak by blizz chcel aby aj rank 1 gemy boli na nieco a zacinal niekde na 10 statoch tak tam moze hodit koeficient 1,3 pri ktorom je posledny rank cca 30 nasobne silnejsi ako povodny gem ale uprimne neviem v akych cislach sa pohybuju vlastnosti vyskytujuce sa v inferne ale blizz to vie tak snad ich napadne zmenit rast sily gemov z linearneho na exponencialny s dosadenim spravneho koeficientu ale uprimne si mylsim ze tych rankov mohli spravit tak 6-7 nahodit koeficient 2 a bol by porieseny pomer nakladov k realnemu efektu ale no je to ich hra a ci tie gemy spravia tak alebo tak kazdy kto bude chciet dat inferno si ich porpi itemoch nafarmi a povylepsuje lebo pochybujem ze o low gemy bude velky zaujem na aukcii aj ked uprimen si myslim ze mozno dokym to vydaju este zdvihnu hranicu po ktoru gemy padaju koli miestu v inventari a truhle niekde na uroven 8-10 aj ked tie najvyssie budu padat fakt tak ze sa tomu dropu kazdy potesi
Gorelord v tom s tebou naprosto souhlasim, i když skládat to asi z principu přeci jen budem…
DarkGenius: Vsak netvrdim ze to mam vybalancovany v tech 5 vterinach co sem tomu venoval:)Ja nejsem ten co si vzal velky sousto s 14 lvl gemy jako blizzard. Vazne me zajima jak to nakonec udelaji, pokud k vyssim lvl nepridaji nejaky super bonus ktery bude kazdy chtit, tak jsou ty +2% hodnoty za lepsi level pro poslednich 6-7 lvl gemu k smichu a sestavovani se proste nevyplati..
(Anonym) „Spamatajte sa, jedna sa tu o hru od Blizzardu. Asi ste zabudli kto su to a mate ich za blbeckov. Co je strasne mylne.“
Ehm, prosimtě, Diablo 2 dělal kdo? Já jen, že v Diablu 2 je takových nesmyslností, že to až bolí…
Takže je to prakticky jen pro 1 class. A co když budu útočit s Barbem z dálky? Weapon Throw/Seismic Slam? Co když budu používat Stun/Knockback? Na tohle tam je dost skillů. Není mnohem lepší něco, co tu potvoru zpomalí/zamrazí, když se do mě trefí? Máš pravdu, že tady armor redukuje damage a ne šanci na zásah, ale já silně pochybuju, že na Infermu s Barbem (a hlavně na HC) budeš hrát tak, aby tě potvory trefovaly. Blizzard sám chce, aby si používal více skillů a taktizoval, což dost omezuje tento efekt i u Barba. Jediný využití bych tam viděl v PvP, ale to by museli ty hodnoty damage sakra předělat.
to bunkerman a Gorelord: Vy jste mě ale rozesmáli. Silnější gem 3x (2x) silnější než ten slabší. To by 14lvl byl 4782969x silnější než lvl jedna. Kdo z vás dvou určí aspoň orientačně bonus který by měl dávat lvl1 aby pak 14lvl byl tak mocný, tak má můj hluboký obdiv.
Presne tak, bunkerman ma pravdu. Nepaci sa mi, ked ludia pisu z utrzkovych a nekompletnych informacii uvahy, ako zle a nefunkcne bude ta ktora vec vybalancovana. Oni si to chcu mysliet a preto kazdu prkotinu zvelicuju. Spamatajte sa, jedna sa tu o hru od Blizzardu. Asi ste zabudli kto su to a mate ich za blbeckov. Co je strasne mylne. D3 moze byt zjednodusene, ale bude dobre vybalancovane a plne funkcne.
delo: s tym ze dmg taken je vzdy nanic nemozem suhlasit, v diablo 2 to bolo nanic lebo tam sa nedalo nijak dostat k vysokym hodnotam ale tu ams na to u barbara dokonca aj pasivku a hodnoty mi pripadaju radovo o dost vyssie mylsim si ze pouzitelnost tejto vlastnosti je cisto o cislach ak blizz da dostatocne silne affixy tak to fungovat bude nesmies zabudnut ze v D2 armor sposoboval ze monstra sa netriafali tu sposobuje ze ti uberu menej zivota co je zas dalsia vec ktora pouzitelnost tejto vlastnosti niekolkonasobne zvysuje ako urcite to bude crap affix na ranged chary ale na melee chary ktore sa dmg len tazko vyhnu to moze pomoct s rychlym kosenim neprijemnych nepriatelov s priemernym az vysokym attack speedom samozrejme ze ozembuchovi co udrie raz za 5s a zobere ti polku hp to moc nespravi ale urcite to nebude bez vyuzitia viem si velmi zivo predstavit nejakeho iron barba co bude tazit prave z tohto statu a jedinym problemom budu uz spominany slow hiteri a ranged monstra cize suma sumarum moj nazor na atatcker takes dmg je: WD,Wiz,DH- okrem crazy buildov zbytocny stat, monk- celkom pouzitelne ale predsa len dodge je k thornom horsi ako armor a nakoniec barb- postava ktora moze z tejto vlatsnosti vytazit najviac a urcite aj cast normanych barbarov (nielen crazy buildy) bude tuto vlastnost vyuzivat ak by bol throns dmg moc slaby blizz ho boostne hotfixom podla mna
Nie su tam nahodou nejake skilly, ktore generuju resource energiu pri obdrzanych hitoch?
Tady musim souhlasit s bunkermanem. Je blbost skládat půl roku pár nej topazů, abych pak dával nějakých 300 damage jako reflect, když mají potvory na inferno desítky disíc HP. Nesmysl. Navíc ten afix je už z principu ptákovina. Nechat se mlátit, abych dal damage? Není náhodou mojím cílem, aby se do mě ty potvory netrefovaly? Říkám, ten afix je už z principu nepoužitelný a Blizzard asi neumí za několik let vymyslet nějaký zajímavý afix, tak kopíruje to, co už bylo v Diablu 2 a nefungovalo to tam? To i v tom Torchlitu je to vymyšlený líp, tam je alespoň reflect procentuální. Tomuhle se člověk musí jenom smát.
Btw, to že to fungovalo v betě je tím, že tam mají potvory pár HP. Jako „for fun“ low level build je to cool, ale obecně v praxi a hlavně v endgame totálně k ničemu.
bunkerman: vsechno bude zalezet na vzacnosti tech gemu, ale jinak souhlas, hodnoty proste tak, aby se to stale vyplatilo upgradovat na vyssi..
gore: to urcite nie to by bolo prehnane uprimne by som povedal ze zdravy stred ked za 3 slabsie spravis silnejsi tak aby ten silnejsi bol 2* taky silny ako ten slaby, aby to nepodporovalo prazdne miesta v itemoch na ukor 1 uber gemu ale zaroven aby bol rozdiel citelny a kazdy sa o to snazil keby ten gem daval dajme tomu 4* tolko co predosly trak to by potom kazdy mal par gemov namaxovanych a ostatne sloty prazdne co tiez neni dobre podla mna idelane je ked mas motivaciu vyuzit vsetky sloty ale zaroven nadbytocne gemy pouzit na vylepsenie lebo ked uz mas vsetko plne tak rozdiel je citelny
Bunkerman: No ano, nejlepsi je pouzit takovy lvl gemu aby to pokrylo tve sockety, pokud mas moznost sehnat 15x lvl 14 tak je to nejlepsi:)Pro smrtelniky a AH bude ale vzdy lepsi pouzit/prodavat mensi lvl gemu a to je podle me spatne. Vetsi lvl gemu by mel mit takove hodnoty aby byl alespon jako soucet 3 horsich gemu, pak by cena i hodnota rostla adekvatne s narocnosti sestaveni..Uz to tu ale nebudu rozebirat kdyz to Ajara zakazal:)
gorelord: jedina chyba tvojej teorie je ze tych slotov na gemy nemas nekonecno, samozrejme je ze ked mas len zopar 10 a ledva ti vystacia na vsetky sockety tak je lepsie si ich nechat ale zase ked ich uz budes mat trebars 2* tolko co socketov tak si ich pospajas na 11 aby si mal tie co su socketnute silnejsie ako ten rozdiel by mohli zvecsit ale aj keby to nechali ako to je vecsian hracov by si tie lvl 14 gemy vramci tunenia postavy urcite zohnala
Jen poznamenam ..toto je jen na takove mensi komentovani. Pokud to chete rozebirat jdete radsi na forum kde je proto vytvorene lepsi prostredi
Mikro: Vsak ano, jsou ale jen 2 moznosti, bud bude sestaveni 14lvl narocne a pak tomu musi odpovidat i hodnoty gemu, nebo pujde lvl 5 gem jednoduse nejak 9x upravit a i z gemu 14 se stane „obycejny“ dostupny predmet a ty hodnoty ktere ma ted jsou ok. Pokud zustanou hodnoty jake jsou + sestaveni bude narocne, tak nikdo nebude chtit lvl 14 gem, protoze se po souctu hodnot mnohem vic vyplati mit 3x lvl 13 (nebo 27x lvl 12) atd. Nejvic goldu by se pak vydelalo na prodeji tech gemu, ktere dropujou jako nejvyssi..
Somos: ani omylom ti silna zbran stacit na dmg nebude, ten weapon dmg sa mylsi po vsetkych moznych bonusoch atd cize aj trebars + str na brneni ti zvysi dmg u barba alebo trebars +20 max dmg na rukaviciach a ked sa tieto a este mnohe dalsie bonsuy zapocitaju tak potom z tej hodnoty sa ti vypocita tych co ja viem 200% weapon dmg, pre istotu dam priklad: zbran ma zranenie 50-100 ty mas v brneni +20 min dmg cize uz je to 70-100 potom mas 100 sily (si barbar) cize +100% potom mas este v brneni +50% dmg cize dokopy mas 175-250dmg a potom mas trebars skill co dava 200% weapon dmg cize celkova hodnota zranenia pred redukciami a resistami supera bude 350-500 snad je to vsetko dost jasne
Lidi vy hlavně nevíte jaké budou ve hře další systémy a prvky… v D2 třeba byla „gem shrine“, která vám z gemu v inventáři udělala stejný gem o třídu vyšší (např.: máte flawless emerald a gem shrine udělá perfect emerald)
Nemyslím si, že budem muset skládat několik set tisíc gemů, abychom vytvořili gem rank 14
S velkou obtiznosti na sestaveni 14lvl souhlasim, odmena ale musi byt adekvatni namaze a to ze mi lvl 14 prida +2% na MF proti lvl 13 za tu 3x vyssi namahu nestoji. Take myslim ze pred vydanim jeste probehne nejaky balanc aby se z lvl 14 stal „must have“ predmet, nebo dojde k zjednoduseni sestaveni lvl 14 a pak i ty +2% MF budou dostacujici..
Gorelold: No je pravda, že v infernu už ty tisícovky lítají jako nic a nějakých 50 damage je jako kapka v moři. Ale věřil bych v tomto Blizzu, že neudělají affix, který nikdo nevyužije. Navíc kdo ví – třeba se tyto atributy ještě změní stejně jako u legendárních a setových předmětů. Myslím, že dostat se na lvl 14 gemu bude hodně velký oříšek, ale v tom je přece i to kouzlo. Navíc na vytvoření nejvyšších gemů je potřeba najít ještě návod (Design), což asi též nebude easy 🙂
Gorelord: Zmena nie je nova predstava. Obcas to na nete pozorujem, ze sa nazor neberie v suvislostiach. Niekto mi na nete tvrdil, ze som spojil 2 teorie dokopy, a ze si protirecim. To nie, iba vnimam to co je moje, co je „nase“ a co je „ich“. Blizzardi su takisto ludia, a vnimaju D3 v pohybe. Ich predstava sa nemoze vyjadrovat sposobom: oni chceli nieco ine a teraz chcu zase nieco dalsie. Oni maju o gemoch nejaku predstavu a snazia sa ju naplnit. Mozno 14 lv gemov tak ako je teraz nie je adekvatnou odmenou za snahu, takze to mozno opravia.
Ahoj chtěl bych se zeptat když u diabla 3 jsou spelly všechny zavisla na weapon dmg tak jestli záleži pouze na zbrani co nosim a podle ni mam dmg nebo i na jine atributy jako je dexterity u huntera atd? stači tedy nosi mega zbran a udělam velkej dmg?
Ano, podle jejich predstav to je vzdy do doby nez se to rozhodnou predelat podle svych novych predstav, rozhodne to nedokazuje vubec nic;)
Rozhodne nemam pocit ze ty rozdily u gemu odpovidaji „namaze“ pro sestaveni 14lvl gemu. Rozdily hodnot jsou stejne po prechodu z 9 na 10 i z 13 na 14 lvl a pritom je narocnost na sestaveni 14lvl asi 100x vyssi
Gorelord: A to mozes vediet ako? Nehral si to, nevies nic. Povodne mali gemy na 14lv ovela vyssiu vlastnost +stats a Bizzard ju znizil. Takze podla nich boli gemy prilis silne a teraz su podla ich predstav. To dokazuje, ze budu pouzitelne a naviac socket mozes dat aj tych najlepsich predmetov a takto im navysit vlastnosti, alebo si zvysit magic find atd., co sa hodi.
firdecek: pro 6 gemu na 14lvl bys potreboval asi 120000 lvl 5 gemu:) jen proto abys ziskal -300 dmg na melee utok. Zajimavy by to bylo kdyby na 60lvl nebyl HP pool pres 50000. Jediny co se z gemu vyplati jsou ty bonusy v %. Rozdil hodnot gemu mezi lvl 14 a 13 navic neodpovida narocnosti na jejich slozeni..
@Jakim: Podle toho, co říkal Jay Wilson na GamesComu 2010 při prezentaci artisans, půjde do každého itemu přidat +1 socket maximálně. Takže ti dropne 2 socket item a zvýšíš si to na 3, padne ti s 1 socketem, zvýšíš na 2 atd…
tak slot na lahev si myslim bude jen jeden a bude na hraci kterou si tam vlozi.
Ja mám takú menšiu otázku ohľadom gemov. Možno to tu niekde aj je, len som si to nevšimol. Ak mám nejaký item bez socketovych dier, môže mi ich jewelcrafter vytvoriť? Napr. z nesocketovatelneho itemu na 6 socketov
Tak pokud to budou chtít udělat rozumně, tak ten jeden slot bude rozkládací, přičemž každému slotu přiřadímě zkratku, hráč si pak nechá slot rozložený do víc pozic aby viděl zda tam jsou flašky a jaké, pokud má dobrou pamět tak slot ztáhne zpět.
Vemte si ale kolik gemů budete muset nasbírat, aby ste složili 14. rank gemu… nehorázně moc
@firdecek: thx for morning lol
@delosombres: aj tak bude kazdy socketovat red gem do zbrane
delosombres: No dle mého je možné i toto použít – nejvyšší level gemu dává 50 damage každému meele úroku. Pokud budeš mít 2 zbraně a každou s několika sockety (nevím, jestli je toto ale možné), tak se můžeš dostat třeba i na 300 damage na každý meele útok. To už nemusí být tak zlé, ne? 🙂 A to nepočítám případnou synergii s itemy, které budeš mít na sobě. Někde na netu bylo video, jak nějaký monk udělal celou betu bez toho, aniž by do někoho bouchnul – pouze Attacker takes damage 🙂
Ty čísla jsou přehnaný. Už vidim jak dám nějaký AoE a budou tam vyskakovat 5 místný cifry, lol. Mě se líbí, když vidim, kolik dávám damage, criticaly atd., ale nakonec to asi bude člověk muset vypnout.
Mikro: Koukám, že se skutečně opět opakuje historie. Topaz – „meele attackers take damage“. To je těch afixů tak málo, že tam musejí na blbý 4 typy gemů dávat nepoužitelné?
strudl: http://us.battle.net/d3/en/artisan/jeweler/progression/#level=1 (zatím) to není přeložené
budou u gemů popisy co kterej dává ve zbrani, v armor atd ?? plss 🙁
Nejlepší, jak ohledně MoP vyhlašovali, že chtějí skoncovat s astronomickými čísly a tu je hned v zákl. verzi Diabla (a na třetí ze čtyř obtížností) zřejmě možné mít kolem čtyřiceti tisíc životů. 😀 Věřím, že vybalancované to mají a číslo ve tvaru např. 3.5K je také srozumitelné, přesto je to lehce úsměvné.
Samozřejmě.
Garne, předpokládám, že tam pořád platí ten pierce? 🙂
Takze jeden elixir rozhodi leta budovany balanc v D3?:)Nechce se mi verit ze by blizz do obehu pustil takovou vec..
@delo: Spray of Teeth
firdecek: to zatim nevime
Vzhledem k tomu, že jsem dva druhy potionů, ale jen jeden slot v UI, tak by mě zajímalo, jak se mezi nimi bude hráč přepínat. Anebo si zvolí, zdali tam chce Health potion nebo Power potion?
100% crit? Výborně. Takže 30 sekund Overpower spam s Barbem. 🙂
Hmmm 100% crit na 30s ? Trochu OP ne 🙂
Na 60lvl to ted snad ma byt i pres 60k HP, s nejakym 1 affixem pak mas z Health globu +3520-5556 Life
v pvp bete byli 60lvly ne ? a max hp co jsem tam videl bylo 12k
Kolik je v betě obsah kuličky na životy, v jakým levelu? Když od lvl 1 doplňuje 100 životů, tak ta budou asi celkově větší cifry než v D2, ne?
35000 HP? holy s.