Diablo III po roce – 4. část: Předměty

predmety Přichází další, a to sice předposlední, díl
našeho seriálu Diablo III po roce. Tentokrát se zaměříme na
druhý z velmi mohutných pilířů Diabla a akčních RPG obecně. Jsou jím
itemy neboli Předměty. V naší sekci jsme
předměty pojali poněkud šířeji a zmiňujeme se tam i o Orbech nebo
Audio Books.

Stejně tomu bude i nyní v tomto shrnutí, takže se můžete těšit na
informace nejen o běžných předmětech, ale například také
o inventáři, penězích (tedy zlatu) či barevném rozlišení
předmětů.

Začal bych obyčejnými předměty, které můžeme najít.
Viděli jsme prakticky vše, co můžeme vidět v Diablu II. Jediné, co se
zatím ve hře neobjevilo jsou setové předměty a speciální classové itemy.
Když mluvíme o setech, tak Blizzard se vyjádřil, že zamýšlejí sety
využít trochu jinak než v minulém díle, ale nebylo řečeno, jakým
způsobem tedy budou užitečné. Jde tu o to, že většina setů neměla moc
velký význam a sety třeba pro 20. lvl už vůbec žádný. Nedávno Bashiok
nepřímo řekl, že pušky, ani jiné zbraně na střelný prach ve hře
nebudou, ovšem luky se už tradičně ve hře objeví. O kuších se zatím
nemluvilo a nikde se zatím neobjevily.

Itemy budou již tradičně barevně rozděleny podle
kvality, akorát se prý hodně pletla béžová resp. zlatá barva a žlutá,
takže jednu z nich nahradili fialovou. Mimo tuto změnu systém odpovídá
barvám v Diablu 2. Oproti minulému dílu nám přibyly 2 druhy zbroje –
nárameníky a stehenní pláty.

orb-health

Health Orb

Co se týká obecně věcí, které mohou padnout, tak ty zůstaly při
starém, akorát přibyly samozřejmě skill runy. Další
netypickou věcí, která v D2 nebyla jsou Health Orby a
Mana Obry, což jsou orby, přes které když přejdete, tak
celé vaší partě doplní 25% many/zdraví. Zatím nikoho nenapadlo se zeptat,
jestli budou orby léčit i vaše spojence – třeba ty lučištníky
v BlizzCon demu.

Inventář prošel řadou změn jak oproti minulém dílu, tak i oproti
Blizzcon demu. V současné chvíli se inventář rozděluje na
3 části
. Do první se umisťují velké předměty jako zbroje,
zbraně apod. V další najdete menší věci jako scrolly, potiony, gemy.
V poslední se ukládají předměty potřebné ke questům. Peníze se budou
ukládat zvlášť a nebudou zabírat žádné místo.

inventar

Inventář

O funkci peněz se vedou sáhodlouhé diskuze od té doby, kdy se o nich
Blizzard zmínil. Je to způsobeno nejspíš tím, že v Diablu 2 neměly
téměř žádnou funkci a byly místy až zbytečné. Vývojáři už řekli,
že chtějí, aby zlato mělo určitou hodnotu, a aby se
obchodovalo prostřednictvím peněz a ne směnou. S tímto také souvisí
další nový prvek, kdy uvidíte hodnotu daného itemu i mimo konverzace
s obchodníkem. Tato hodnota určuje cenu itemu pouze u obchodníka a
samozřejmě se vyvine druhý trh – Battle.net – kde budou ceny
reálné.

Velmi zajímavě je řešen drop/loot při hře více
hráčů
. Itemy budou padat každému zvlášť. Tento krok by měl
přispět k popularitě a atraktivnosti hry více hráčů. Pokud totiž
půjdete 4 a zabijete bosse, tak každý z vás dostane loot, jakoby tam byl
sám, takže je větší šance, že vám, nebo někomu z vašich přátel,
padne něco užitečného. Víc informací o této novince zatím není.

Poslední novinkou v této sekci jsou tzv. Audio Books
(„Audio knihy“). Jde o tradiční knihy s informacemi o světě,
příběhu a historii světa, jaké známe kupříkladu ze hry Sacred.
V Diablu III si je budeme moci přehrát pomocí jednoduchého přehrávače
přímo při hře a obohatit tak naše hraní o zajímavé informace
o příběhu a prostředí. To vše ale bohužel anglicky, takže
neangličtináři si tento prvek moc neužijí.

— — — — — — — — — —
— — — — — — — — — — — — — —

Diablo III po roce [seriál] – přehled
Diablo III po roce –
1. část: Charaktery
Diablo III po roce –
2. část: Prostředí
Diablo III po roce –
3. část: Monstra
Diablo III po roce –
4. část: Předměty
(právě čtete)
Diablo III po
roce – 5. část: Základní informace

— — — — — — — — — —
— — — — — — — — — — — — — —

134 komentářů u „Diablo III po roce – 4. část: Předměty

  1. hele mne se strasne libilo v tom clanku to jak blizzardi jedli a u toho jim volal nebo co nakej prej odbornik na pvp a cely diablo 2 a rikal ze se to podoba wow xdd to je odbornik xd i priblbej pan prstenu se podoba wow protoze tam sou skritci a elfove xd divim se ze bashiok vubec zveda telefony takovejm volum 8-O :-)

  2. Souhlasím s NOXem. To vypadávání podle toho, co mají potvory na sobě, je špatně. Jen by to podporovalo farming a z některých potvor by vůbec nepadaly (z většiny potvor) žádné brnění a zbraně. Pokud teda nechcem potkávat ve hře krokodýly ajánevimco v brnění apod. šílenosti jako v TQ.

  3. nemyslel jsem úplnou logiku vypadávání věcí to zase ne, jen jsem psal o tom že mi příjde že některá monstra by prostě po smrti neměla „ztrácet“ :-) věci které logicky nemohou mít, ale je pravda že pak by všichni zabíjeli jen některé potvory atd, každopádně si pamatuji jak kamarádi nikdy neotvírali truhli ani mrtvoly to neřešili a pořád se moc divili kde beru ty fajn věci, to bych rozhodně navrhoval zachovat.

  4. komentar miereny k teme: ta logika vypadavani veci se mi moc nelibi, kdyz ste hrali napr. Titan Quest, je to sice pekne ze vidite kdyz ma nepritel nejakou nezvycajnou zbran a uz dopredu viete ze ked ho zabijete vypadne vam nejaky zvlastny mec[ na bossoch to tusim videt nebolo], ale potom straca zabijanie zvierat zmysel, lebo zvery nenosia brnenia ani zbrane, takze sa nemusite nadejat ze vam vobec nieco vypadne, mozno tak perie alebo pazur, vsak ak ste hrali TQ tak to dobre poznate

  5. příjde mi naprostý nesmysl aby barbarovi padal jen věci vhodné pro něj, budu hrát za barbara a padne mi super věc pro kouzelníka tak budu jen rád a dám ho pak své druhé postavě. Dle mého budou věci stejně náhodně generované jako to bylo dotěd a to že to uvidíš jen ty co ti padlo na tom nemá co měnit, to je dle mého jen čistě proto aby ti předměty někdo neukradl a nemá to jiný význam jako že ti to přímo ušije loot na tělo:).

  6. Jo inac delosombresi asi mas bravdu s tymi itemamy ze modre su magicke a tak ale zlte neni oznacene…ked si pozres to video na youtube s tym barbarianom(uplne prve gameplay video na D3) tak si ich tam vymiena a ked ukaze na tu zbran neurobi sa okolo nej ten zlty obris…takze si myslim ze to je dalsia,lepsia rarita zbrane jo a btw..v tom videu este nemaju rozdeleny inventar na zbrane,scrolly atd :)

    Jo inac Garne k tomu 20:36 o tom tlacitku…Ja si osobne myslim ze tebe take veci ani nepadnu…bud tam bude mala sanca ze ti padne nejaka dobra vec a budu ti tam stale padat crapy alebo to spravia nejako inak ale myslim si ze barbarovy by nemali padat veci na ine classy..Este predtym ako sa budete pytat „Naco tam potom dali trade a podobne veci“.. Tak na to aby si to menili napr vacsie lvli wizardov s mensimi alebo tak…ALE pozor..je to moj nazor a nemusi to tak byt tak nechcem tu videt ziadne blbe reci .)

    Komentář upravil James:
    Příště prosím spoj dva komentáře do jednoho, díky.

  7. jj garne tenhle obrázek si pamatuji witch doctor tam vypadal spíš jako nějakej boss kterého máme zabít než hratelná postava:)

    původně jsem chtěl hrát za chlápka když konečně přišla po dvojce ta možnost ale moc se mi líbí jak popisuje charakter wizárdky bashiok myslím charakter jako charakter:) a až takováhle holčina nakope v aréně toho golema uprostřed to bude něco ;-)

  8. mě by se zase moc líbilo kdyby udělaly že každá unikátní sada nějak třebai výrazně ovlivní vzhled např že třeba sada pro kouzelnici by udělal že by pak byla třeba jakoby průhledná, nebo by se jakoby vznášela ve vzduchu. Aby prostě sada nebyla jen super bonus na víc ale i něco do vzhledu. Vím že nějaké takové věci byly i ted ale nic moc výrazného

    to 3D by snad i šlo ale mě se ty malované ikonky líbí moc akorát na tu podobu štítu a té dýky vedlě něho jsem byl už i ve dvojce alergický

  9. Tak stejné nejsou. Spíš vypadají jen trošku modifikované do lepší grafiky. Mě by to ani nevadilo. Alespoň na pohled poznám starou věc a hned vím co to je :) Jen doufám že se jim povedou pěkné obrázky unikátů. V Diablo 2 bylo povedených jen pár. Třeba Tyraels Might vypadal fakt pěkně.

  10. EA helpdesk mi nepřipomínej :-D Měl jsem problém s Bf2 a zavolal jsem jim a ten borec ani nevěděl, jak se to instaluje…tak sem si pak našel na anglickým fóru, že je to chyba kodeku :-D Ale mohli by to přeložit způsobem, jakým říkáš…Blizzard nebo Cenega by zacálovali pár lidí na pár týdnů a říkalo by se tomu neoficiální čeština a nenápadně by to Cenega přibalila ke hře a Blizz by mohl mít čistý štít…uf…už abych začal vyjednávat.

  11. Hm, těžko. Kdyby dělali to, co píšu já, tak máme CZ verzi Diabla 3, Blizzard by to stálo na jeho poměry úplné ***** (což sám potvrdil Bashiok – překlad samotný je nic) a CZ hráči, kteří neumí anglicky, by to uvítali. Takže to je asi tak všechno, co by se stalo. Je ještě by se satlo to, že by tu nebyl CZ support, což tu není ani teď, haha. Žádný krach nevidím. Jen spokojené CZ zákazníky.

    Pokud ti připadá, že zaplatit malou sumu peněz a mít ve hře češtinu, je řešení vedoucí ke krachu, zatímco zaplatit češtinu plus investovat miliony do CZ základny, je v pořádku, tak se asi budu muset jít vychechtat z podoby. Pokud vím, tak třeba EA tu support center má, tak bych rozhodně neargumentoval tím, že by to pro Blizzard bylo zničující.

  12. Bože psychopate bavíme se tady o pár stranách textu, což si sám napsal, tak jaké nestíhání? Prostě tohle s časovým pressem vůbec nesouvisí. Souvisí to a sám na to teď čumim s tím, co psal Bashiok. Nemají pro CZ support centrum, tak nepodporují ani překlad. Hmm.

    „vždycky se že je něco jednoduché zařídit ale pověčinou je toho pod povrchem o hodně víc.“

    Ne když máš prachy. Pak není nic složité a zaplatit 1–2 překladatele na pár dní pro Blizzard opravdu nic neznamená.

    Javůrek: Proč bych mu to psal, když vím, co odpoví? „Nemáme support v CZ, není to jen o překladu textu.“ Sám to Bashiok píše, tzn. že mám samozřejmě pravdu. Překlad textu je úplné hovno. To, že oni neudělaí překlad kvůli x jiným věcem je problém číslo dvě.

  13. Hlavně má delo pravdu v tom, že nějaká ČR je jim někde…máme tu jen pár hráčů a málo lidí…z obchodního hlediska jsme pro ně malá ryba a tak nás mají v paži…Blizzard normálně kontaktuje fan weby, ale nám nikdo z Blizzu nikdy nenapsal a ještě k tomu ignorují naše maily.

  14. Peníze jsou pořád peníze i když malé. Jak už psal Garn asi by museli mít i help desk atd. V tom se tak nevyznám ale něco na tom asi bude. Když máš tak nezvratné argumenty, zkus to Bashiokovi na officiálním fóru navrhnout a vypsat mu tam že překlad mají za pár šupů a uvidíme co odepíše. :-D

  15. @delo: Já si to nevymyslel…

    Bashiok: The process of supporting additional languages for our products isn’t something we take lightly. It includes full time production, technical, account, in-game, translation, QA, web, and community support. Which then requires the hiring and training of staff for each where necessary to support the language. So, it’s more than simple translations in a text file, it’s a full range of support for the language and the customers that speak it.

    a nakonec: We don’t have any announcements to make regarding additional language versions at this time.

  16. mě by zase spíš zajímalo proč toto vůbec řešíte zrovna v diablu kde bylo nutné přeložit akorát dojdi tam a zabij tam toho a to bylo všechno, jednat se o klasické RPG jako je třeba teď dragon age tak to chápu ale tady u toho. A u BG to také řešili amatéři proto že Bioware nevydala legální lokalizaci a to je taky nějaká firma. Věřím že v tomhle má garn pravdu ono vždycky se že je něco jednoduché zařídit ale pověčinou je toho pod povrchem o hodně víc.

    delo co když texty upravují v rámci příběhu který ještě doladují, pak jej budou mít hotový třeba tři měsíce před vydáním a pak klidě věřím že se to stihnout nedá

  17. Garn:

    Omg. Proč by měli zřizovat nějakou základnu v ČR, školit lidi atp. crap? Prostě si najmou překladatele za pár šupek. Ten text, co je v Diablu 2 přeloží i průměrný angličtinář za pár dní a pochybuju, že v Diablu 3 toho textu bude nějak výrazně víc. A několikadenní práce profesionálního překladatele drahá? Pro Blizzard? Rofl.

    „a i kdyby se teď rozhodli to do češtiny přeložit, tak to nestihnou do vydání vše splnit.“

    Žádné „do vydání“ neexistuje. Až to bude, tak to bude. Nechápu tvoje myšlenkové pochody, ale věř nebo ne, překladatel nemusí čekat, až hra bude mít před vydáním. On to může přeložit nezávisle na Blizzard týmu. O ztrátě času, zdržování, nestíhání prostě logicky nemůže být řeč. Prostě Activision nechce utrácet ani buck navíc, když je jim ČR u řiti. Jednoduché.

  18. Nezbývá než doufat, že CZ titulky veme do svých rukou nějaká skupina nadšených překladatelů… jak už to u nás bývá zvykem. V opačném případě, bude mít né spousta, ale většina domácích smůlu… protože pochybuju, že je u nás většina lidí na tom s angličtinou tak dobře. Spíš myslím, že je to velká menšina, které by absence CZ překladu nechyběla.

  19. Přátelé, nechci tu rozpoutávat bouři ve sklenici vody, ale jak jsme se tu bavili o lokalizaci hry do češtiny, vládnu angličtinou celkem slušně, takže nemám problém. A z nudy jsem si pustil hned první video na ofiko stránkách Diabla – gameplay trailer (http://www.blizzard.com/diablo3/media/#…), a tam představují barbariana jako jednoho ze 8-O 8-O sedmi 8-O 8-O postav Diabla 3, ta informace zazní hned poté, co charakter vymastí všechny ty lezoucí potvory na mostě. A že bych nerozeznal číslovku pět a sedm…

  20. Jde o to, že by zde museli postavit svou základnu, zaměstnat a vyškolit lidi, zřídit helpdesk atd. Toto je finančně náročné. Paradox je, že třeba do polštiny to přeložili, ale polsko má taky 40 mega lidí a my i se slovákama dáme dohromady sotva 20, takže se jim to ani nevyplatí.

    EDIT: Samotný překlad není samozřejmě tak náročný, ale Blizz v těch zemích dodržuje standardy, a i kdyby se teď rozhodli to do češtiny přeložit, tak to nestihnou do vydání vše splnit.

  21. Garn:

    „Diablo 3 v češtině na 90% nebude, protože Bashiok se vyjádřil, že lokalizace do nového jazyka je velmi časově i finančně náročná a že v současné době neplánují rozšíření podpory v dalších zemích.“

    Tohle neomhli říct, protože je to naprostý nesmysl. Pochybuju, že Diablo 3 bude mít víc textu, než hry typu Fallout, Baldur’s Gate, Planescape Torment atd. Tyhle hry překládali amatéři zadarmo.

  22. mě by zajímalo jestli budou věci vypadávat i trochu logicky. Jako že z truhly může vypadnout cokoli ale z poletující krvelačné mouchy by asi dvouriční sekyra vypadnou neměla, třeba může nějaká runa, svitek, potion atd. Beztak „velkých“ protivníků tam dle mého bude dost na to aby padali „velké“ věci ale tohle mi přišlo trochu hloupé že z těch much ve druhém aktu sem tam vypadl třeba zlatý meč.

  23. Mno to nerozdělováni atribut mě docela naštvalo aale zase inventář mrtě pohodlnej a Health orby ohromná změna k lepšímu protože ty minulí byli šíleně jednoduchý a pěkně na h—- jinak s tim archandělem at si je klidně zlej.Jinak rozdělování lootu taky ohromna změna k lepšímu… no čím dál víc bych to chtěl už si zahrát… :-D

  24. :) jsem rád že se někdo zeptal na co je to odpočítávadlo, opravdu jsem nevěřil že k tomu dojde. Mě příjde současné řešení lootu naprosto výborné a souhlasím s tím co psal delo tohle bude dle mého fér a každý bude mít to co mu patří jestli to pak vymění či ne je jen jeho věc ale má zaručeno že něco dostane. Ano jendou to bude horší než ostatní ale jednou lepší pořád bude mít lepší šanci. A nepříjde o ni jen kvůli tomu že hrajete s hajzlíkama cojen sbíraj věci.

  25. jakej mate nazor na ty batuzky v co rozsirujou invetar kfyz jich budem mit plnej zkladni inventra a charmy nebo podobny itemy na budou pridavat jen v zakladnim iventu nebo myslite ze i ve vsech batohach mne by to nevadilo ale pak bysme byli jak nacitovany xd a o zkladni vyzbroj by pak moc neslo hlavne mit narvanejch deset batohu charmama :-)

  26. Diablo 3 nebude žádný MMORPG, akortá tady pár lidí má zhovadilý nápady :-D:-D pokud hrajes s kamosi tak mluvite pres TS, Skype čit ak něco… a pokud ne… tak všechyn předměty co padnou porovnam s tim co mam na sobe a co ma na sobe tvujmerc no a kdyz to bude i tak slabi tak to hodis tomu kamosovi at se podiva s tim ze pokud mu to bude taka at ti hodi to co mel driv :-) aby jsi mel aspon nejaky ten vydelek…na takovýhle a podobný řešení přijde snad každý kdo umí napočítat víc než do 10.. a to zobrazování itemů by bylo dobrý, ale zas by se ta parta hádala půl hodiny třeba o setovou věc…

  27. A ještě tu nikdo nezmínil jednu věc..chcou aby peníze měli větší cenu..co to znamená??že každej hráč si svůj loot, kterej nepotřebuje a nemá pro něj tak velkou cenu, radši prodá nějakýmu NPC za prachy..tohle je podle mě nejhorší slabina, protože jak říká Javůrek, spousta lidí zbírá jenom unikáty a setový věci a rare věci, který sou kolikrát o dost lepší než ty unique prodá za prachy.

  28. Garn: Ano, open battle net jako je teď, je jen otázkjou času než to bude zas totálně zacheatované :). Když už máš možnost hrát po netu je blbost hrát na open battle netu.

    Delosombres: Jo, ale alespoň vím co padlo. Já neříkám že ten jejich systém nechci, mě se líbí, ale má i své nedostatky. Narážka na rare věci byla jen pro to abych ukázal jak lidí neví co sbírat :). Hm , nevím proč píšeš že těžko když v zápětí napíšeš to samé. Psal jsem porve-klikání… nebo organizovaně rozdělí, což není nic zvláštního když hraješ s lidma co znáš.

    Závěrem: prostě bych uvítal funkci, která by vypisovala co vše padlo ostatním a aby to šlo různě nastavit.

  29. Javurek:

    Filters, WoW..

    „Parta se o to nějak porve a nebo si to organizovaně rozdělí. každý ale okamžitě vidí co vše padlo.“

    Hm, těžko.

    1. Total nefér. Jakmile je boss skoro mrtvý, tak většina hráčů jen kliká po zemi.
    2. Vychází z bodu 1. Skutečně si nestihneš všimnout, co všechno vypadlo, protože to všichni okamžitě vyberou. Maximálně stihneš tak barvu itemu.

    „Můžu se jen ptát, zda jim něco padlo, načež dostanu odpověd že jen blbosti(pro neznalého), které dotyčný jde prodat obchodníkovi.“

    Aha. A když si vezmu v D2 rare item, a řeknu ti, že je to blbost, tak je rozdíl jaký? Žádný. Dokud si ho nevezmeš a nepodíváš se na staty osobně, tak víš kulové.

  30. Na BN to je nekddy jak o zivot plati tam pravidlo (podle toho s kym hrajete) kdo prvni bere ten se potom smeje :-D.Jednou sem hral za sossu byl sem trochu opodal mlatili sme Balla jeste s barbem sem ho ucastil k smrti zatimco ho barb drzel v sachu a ten jeden hajzl sebral vsechen loot od te doby na BN nehraju :-) :-(

  31. no to hej, neznasam wow ako aj dohadovanie o veciach,Diablo je dobré aj vdaka tomu ze zabijas a zabijas a zabijas a questy su jasné ako facka a vo wow len KAM MAM IST? NACO TAM IDEM? ZA KYM MAM POTOM PRIST? ale zatial to Blizzard spravel v diable tak, ze to uplne staci a vzdy to bude najRPG, a nase dohady o tom ako to bude su dost zbytocne, su tu len kvoli tomu ze sa nemozeme dockat 8-O

  32. LOYF: veci kt. by mal niekto druhi a boli by vhodne pre teba by mohol byt podobny ako system need/greed, v Diable neni ziadna funkcia pri kliknuti pravym tlacitkom na niaku vec/ak neratame scroly,potionky/ takze by si klikol pravym tlacitkom mysi na niaku vec, objavela by sa taka niaka moznost ako darovať, ty by sa na nu klikol, este ARE YOU SURE?- YES or NO a potom by sa ludom pre ktorich class by bola ta vec vhodna objavilo to zname okienko z WOW need/greed a je to v suchu

  33. Nepsali, že tam class věci nebudou? Navíc težko můžeš rozdělit co je pro koho. některé věci jsou taky pro všechny :D. Ideální by bylo kdyby šlo zapojit okno, kde by se vypisoval drop ostatních. Třeba by jsi si tam nastavil, že chceš vidět jen unikáty a sety.

    Já teda stíham vidět co padlo. Navíc unikáty znam jen podle základních názvů :) To je ale holt praxe a vycvičené reflexy z braní dropu na BN .

  34. a co keby sa automaticky zobrazoval loot ostatnych, kt. je vhodny pre nas class: keby ste boli napr. sorc tak by ste videli ze barbar ktori je s vami v parte dostal ako loot z bossa niaku staffku

    Javurek: v D2 ani nestihnes pozret co vypadlo staci ked vypadnu len unikaty a niektori ludia iba klikaju a nevedia ani co beru, a je to fuč a nam zostanu len zlate oči

  35. Javůrek: nemyslím, že se ty dobrý věci budou ztrácet, protože když už mají mít ty peníze nějakou hodnotu, tak se je každý bude snažit sehnat noa ze začátku bude prodávat věci a nebo je bude vyměňovat… protože i jedna, ta nejslabší, skillruna s ehodí vždy ne? :-) za předmět, který nepotřebuješ :-)

  36. Garn: Fakt o tom tlačítku na zobrazení uvažujou?…to je fajn:))…dříve jsem párkrát zmiňoval, že by to bylo dobrý řešení, protože lidi se nebudou chtít pořád sbírat s předmětama ze země a házet to tam, aby se někdo mohl podívat, zda to nechce…tlačítko to pořeší:)

  37. Jinak bych řekl, že se tu opět někdo pustil do hodnocení systému Diabla 3 z hlediska systému Diabla 2 .. nevíme nic o tom kolik jakých předmětů bude padat a mnoho dalších veličin, které to ovlivňují a proto je tahle spekulace jen a pouze spekulace a ještě k tomu nepodložená ..

  38. @Loot: Jenže to co píšeš jde snadno vyřešit tím, že budeš hrát s lidmi co hrát umí. Popřípadě skočíš na TSko, kde ti během pár vteřin můžou říct, co jim padlo. Pořád lepší než ninjování lootu.

    @Tlačítko: Špatně jsi to pochopil. Z Bosse kupříkladu padne Staffka a nějaká róba pro mága. Ty jsi barbar, jde s tebou kámoš WD. Tvůj kámoš to chce. Teď by jsi musel vzít staffku i róbu, pak otevřít inventář a vyházet je ven, aby je kámoš viděl. To tlačítko by dělalo to, že všechny itemy co jsou v tu chvíli za zemi a vidíš je jen ty by se staly viditelné pro všechny a kámoš by si je tak mohl hned vzít.

    EDIT: Aha, špatně jsem to napsal. Mělo tam být, že by se „vše co vidíš ty zviditelnilo všem“.

  39. Ten systém s tím že každý vidí své, je dobrý z hlediska krádeží, ale má to podle mě jendu nevýhodu, kterou sem neviděl že by někdo psal. Kolikrát bylo lepší nějakou věc ukořistit ostatním, protože tak 50% battle netu vůbec nevědělo co je dobré a kolikrát prodali akaře nějaké skvosty. O Rare věcech nemluvím vůbec, to tak 90% lidí neví co sbírat.

    Diablo II : Zabije se Boss, vypadne třeba 8 věcí. Parta se o to nějak porve a nebo si to organizovaně rozdělí. každý ale okamžitě vidí co vše padlo. Může tak alespoň napsat a otravovat toho kdo sebral něco pro něj aby mu to prodal/dal 😀

    Diablo III: Zabije se Boss,Každému vypadnou třeba 2–3 věci, (těžko každému 8 protože to by hra byla za chvílí zahlcela věcmi). Vím co padlo ostatním? Nevím. Můžu se jen ptát, zda jim něco padlo, načež dostanu odpověd že jen blbosti(pro neznalého), které dotyčný jde prodat obchodníkovi. Podle mě se díky tomu bude ze hry ztrácet hodně věcí.

    Co se týče toho tlačítka jak si psal Garne, nějak to nechápu. ak jak si to napsal to lze pochopit, že když ho zapnu vidím drop všech? Ty věci bych ale neměl moct sebrat, to by bylo proti tomu jejich systému. Stejně pak ty věci budou muset vyhodit na zem. Jedinou možnost jak by nějaké funkce mohla fungovat je, že by jsi měl někde okno s hráče ve hře, kde by se vypisovala co komu vypadlo.

  40. nevidím důvod proč to že padaj věci jen tobě by nemohlo být ovlivněno tím že při multiplayeru je třeba šance na vypadnutí rare předmětu o 15% vyšší to se přeci nevylučuje

    mato když to má léčit všechny tak je asi jasné že když vypadne jeden tak ho všichni uvidí, ten kdo ho vezme vyléčí sebe i ostatních, vím že někteří nečtou všechny novinky a články ale pořád se s některými dotazy opakovat…

  41. Mno, že D3 nebude v češtině mi vůbec nevadí. Beztak D2 hraju v angličtině a nedělá to problémy. Člověk si to buďto přeloží komplet nebo si časem získá alespoň základní slovní zásobu pohybující se okolo tý hry a půjde to jako po másle:)))


    Jinak good info:)


    Stone: Žádný strachy, ještě to nevylezlo. Až to vyleze, tak se ukáže, kdo za co bude hrát a jak ten systém bude fungovat:) A po potionech nesmutni. Teď budeš mít ruku na skillech místo na potionech. Je nanejvýš fajn, že to změnili.


    Azure: Zlej Tyrael? A odkud jsi to vzal? Zatím je to jen jedna z možností…

  42. punkondra: no titulky byli, ale díky lidem které je napsali… a navíc si Blizzard nepřeje, aby byla udělaná cz lokalizace

    LOYF: jo to by taky mohlo být… ale stejně bych řekl že mu Nebe něco udělá…

    Komentář upravil James:
    Příště prosím spoj dva komentáře do jednoho, díky.

  43. prvně děkuji garnovi za hezké shruntí, za druhé jsem velmi rád že změní tu jednu barvu protože já si předměty vždy pletl a poznal jsem je až dle ceny. K diskusi co tu probíhá mám jem lheké vyjádření. Systém health orbů je bezpochybyy fajn, do teď byla i sebeslabší postava tak silná kolik měla potionů a to mi příjde jako stupidní tohle dá hře nový rozměr, nové napětí a nový styl hraní protože bude potřeba i taktika, nepůjde hned zabít bosse první to bude chtít nějaké poskoky aby z nich vypadl atd… o grafice: bud jsem slepý ale když porovnali vzhledy tak je jasně patrné že ve wow to bylo zaměřené na kreslenou grafiku jakoby cartoon ale diablo bylo kreslené ale kreslené aby napodobovalo reálné prostředí a né skatch jako wow, mě se taot grafika moc líbí a je vidět že je to takové malé umělecké dílko. Inventář je rozhodně fajn. Vím že je změn hodně ale dle mého zatím k lepším a podpoří hratelnost. Jediné co mě mrzí je také ta nemožnost atributů ale pokud to bude pro „větší dobro“ tak proč ne každopádně uvidíme…

  44. no podle mě si to u nadřízených pos*al… protože takhle by jakákoliv invaze byla pod kontrolou… ale tim že zničil ten šutrák, tak se v pekle místo válčení mezi sebou můžou spojit a přijít na jinej způsob a podle D3 soudím, že se jim to povedlo :-D:-D takže Tyrael podle mě může být i odpadlík, ale ne na straně pekla, ale na straně lidí :-)

  45. Azure: jj rikal to,to nekecam :-P to si nahodou pamatuju a kdyz sem D2 dohral poprve,tak me hned napadlo ze se stany zlym..uz pred tema letama :-) No a kdyz si vemes cely pribeh diablo,tak dycky se tam nekdo doberj dal k temne strane – jak v jednicce tak i ve dvojce..takze podle me to vic nez mozny.. Ja zkoncil v Sacredovy asi v pulce,pak uz me to moc nebavilo..Spis se mi tam nelibilo,ze tam byla cela mapa-sem byl zvyklej z diabla,na ty lokace,a najednou velkej svet,.sice si tam muzes jit kam chces,ale parkrat sem zabloudil tam,kde sem nemel sanci,tak to se mi na to docela nelibilo..Diablo je proste diablo a asi takovy dobry jako bylo ASI nebude..ale uvidime..

    ja taky WoW nemam rad :-|

  46. Ja teda WoW zase tak moc nehral,ale kdyz se koukens na grafiku a na ty ikonky a dalsi veci,tak to je uplne WoW :-(

    O tom resetu sem jeste ani neslysel :-D takze o tom azse moc nevim. Ale jeswteli to chapu dobre,tak za prachy se ti secky body ve skillech daj do banky a pak si to muzes porozdelovat jinac? to neni zase zas tak moc spatny..kolikrat sem taky litoval ze sem dal ty body jinam nez sem chtel.

  47. Stone: jo tak to co řikal Cain si nepamatuju:-D… nekecáš náhodou:-D… a jestli to tedy řikal tak je zase o kousek blíže k temné straně:(… Sacred? ten me celkem bavil, náhodou velkej svět spousta zabavnejch i méně zábavnech úkolů… ale Diablo je Diablo:) (nemám rád w o w)

  48. Oni z toho neudělaj WoW… by mě zajímalo, jestli by jste tohle tvrdili ( vy všichni co říkáte že z toho chtějí udělat další WoW), kdyby Diablo dělala jiná firma než ta co dělala WoW :-) Mně osobně se zatim na Diablu 3 nelíbí jedna věc… ten reset skill tree… nebo jak se to jmenuje… chápu, že hrát to 70 hodin a pak zjistit, že postava je slabá a že by to šlo udělat líp… tak si to zahraju od začátku ne ? :-) ale zas na druhou stranu, když to bude stát hromadu peněz… tak to aspoň dá penězům hodnotu… teda pokud to bude stát aspoň tolik, kolik je průměrný výdělek za 1 akt :-)

  49. Azure: no jestli z toho udelaj napodobeninu WoWka,tak je asi… ale podle obrazku je tam uplne stejna grafika ja ve WoW a ta se mi teda nelibi:( Jj,znicil ji.Ale pokud si pamatujes,tak Dekard rikal ze nechape proc ji znicil,kdyz nemusel,ze teda ASI byla az tak moc zkazena a podle me byl Svetovin az moc dulezitej aby ho znicil…

    Jinac hral sem Sacred,hral sem Titan Quest a byly to napodobeniny Diabla a nebylo to ono a az tak moc me to nebavilo jako Diablo-to uplne nejvic.A ted kdyz ma vyjit dalsi dil Diabla,tak tam toho menej tolik,ze to zase nebude stary dobry diablo :-(

    Tak mozna uz Tyrael byl nacnutej uz na konci dvojky,tak ho znicil ikdyz asi teda nemusel.. – to teda podle me z toho vypliva :)

    Komentář upravil James:
    Příště prosím spoj dva komentáře do jednoho, díky.

  50. morte: to me stve uplne nejvic,nevim proc to zrusili to rozdelovani bodu do atributu :-( kazdy lvl sem se tesil az si to budu moct rozdelit,bez toho to bude pekne na h… jestli to nezmeni,tak jim normalne poslu petici :-D jonyx: preste,inventar se mi taky libil v D2 a ne ten co je ted,dalsi vec kvuli ktere to uz nebude Diablo jak byvalo :-( LOYF: no padne tam podle me 10 flasek za akt:( s tema orbama fakt nevim hele,nevim proc to az tako meni. Pritom upplne ze zacatku rikal,ze to nechce nechat nekomu jinymu,aby z diabla neudelali nekdo neco jinyho,ale on to taky meni docela dost,skoro aj zaklady:( ma stesti ze z toho neudelal first person rubacku :-)

    Azure, LYOF:
    podle me bude zlej,podle toho jak D2 skoncilo,tak by bylo aj logicky ze se obrati na druhou stranu..ale tak toto uz je pribeh a ten je v D dycky dobrej :-) :-D :-)

    Komentář upravil James:
    Příště prosím spoj dva komentáře do jednoho, díky.

  51. Stone: no hele, ty orby budou vyadávat ( podle mě) asi tak jako potiony, akorat si je nebudeš moct uskladnovat no… a potiony tam budou, ale ne tolik jako v D2… takže tohodle se bát nemusíš…a barbar má pasivní schopnost na zvětšení šance padnutí Health orbu, tkaže počítám, že podobnou vlastnost budou mít všichni melee bojovníci a magiči zas mana orby ;-)

  52. LOYF: no ja to nekde myslim zahlidl,ale tak co budes delat,kdyz ten Org nikde nevypadne a ty bdues potrebovat vylecit.to budes muset jit nekam do ustrani az se ti samo doplni nebo do mesta se jit healthnou..s flaskou jsi mohl poodejit a uzdravit se,ale takhle se to hrozne prodlouzi a podle me se to znudni..Jako nevim pesne jak casto to bude padat a kde to bdue,ale kdyz ti vypadne 1 Orb nekde uplne na zactku a pak zadnej,tak pak budes muset litat tam a zpet :-( mas pravdu ze sis narval celej inventar lahvama a byl jsi skoro nesmrltelnej,ale tak kdyz to bylo v jednicce a dvojce a trojku takhle zmenit.jsem pro zmeny,ale toto patrilo k Diablo,nemuzu si pomoct.spolu s tema ostatnima zmenama..

  53. Stone: prejizdenim… nevim jestli jsi to pochopil, ale jestli jsi videl GP tak mi to prijde jako dobry reseni… je to jako by jsi v D2 sebral potiona ten se rovnou aplikoval…a to, že nepujdou sbirat do zasoby je jen dobre… protoze v D2 tohle delalo hru jednoduchou… narvat si plny inv potionama a byl jsi takrka nesmrtelnej a mana to samy :-)

  54. Pěkný, ale jen bych měl dotaz k Audio Books: „To vše ale bohužel anglicky, takže neangličtináři si tento prvek moc neužijí.“ To znamená, že už dneska se ví, že nebude česká verze? Když se dnes skoro vše počešťuje, tak bych se docela divil kdyby se tomu D3 nějak vyhnulo. I když já sám preferuji originál, takže kdyby tomu D3 nějak uniklo, byl bych rád.

  55. dobry shrnuti ;-) jen podle me to vsechno az MOC meni a moc to kombinujou. oddelat flasky a nahradit nejakym prejizdenim pres orby,nerozdelovani atributu,zruseni normalniho peknyho inventare a u barabara Fury-a to sem ho mel tak rad.doufam ze tam bude nejaka postava typu Paladin,pac za barbara se mi hrat nebud chtit kuli tomu fury :-( uvidime co z toho vyleze,opravdu si netroufam rict jestli to bdue dobry bo spatny… 8-) to se uvidi az s vydanim

Napsat komentář