Dvojitá damage a prefix na předmětech

Dnes se dočteme dvě zajímavé informace, které se objevili v poslední době. Ani jedna z nich bohužel nemluví o datu vydání hry samotné, na které jsme všichni tento týden čekali. Doufejme tedy, že se dočkáme již brzy. Prozatím si zkraťte čekání u další novinky na našem webu.

První z nich je informace, kterou jsme vyštrachali z twitteru Jaye Wilsona:

„Zdvojnásobili jsme damage nepřátel na levelu 1-20 a hraje se to fakt skvěle“. Snad to tak zůstane nadále!“

Tato úprava pravděpodobně reaguje na různě diskuze, které lze nalézt na Blizzard fórech a jinde, kdy se lidé bojí příliš jednoduché obtížnosti na začátku hry, kterou lze pozorovat v betě. Změna bude aplikována s dalším patchem, jeho datum vydání je ovšem rovněž neznámé. Důležitá je také informace, že zdvojnásobení poškození nemusí potkat světlo světa, nelze totiž říci, jestli se vývojáři nevrátí k původnímu stavu. Doufejme tedy, že si svoje rozhodnutí nerozmyslí a my budeme muset zase o něco více taktizovat při boji proti silám Zla.

Pro ty z vás, kteří se stále dívají skrz prsty na radikální změnu systému run, máme možná potěšující zprávu. Kolegům z diablo.incgamers.com se podařilo „vydolovat z dat“ informace, že na předmětech nalezneme bonusy ke skillům jako to bylo ve druhém díle. Jedná se ovšem o předměty z vyšších levelů a tak se nedočkáme jejich implementace do beta testu. Doposud není příliš jasné, jak to celé bude fungovat kvůli absenci skill pointů a jediné oficiální vyjádření Blizzardu je k nalezení na italských Battle.net fórech. V něm se říká: 

„Ve finální podobě hry naleznete mnohé možnosti personalizace vaší postavy. Ve hře se totiž budou mimo jiné nacházet předměty s příponou a legendární předměty, které zvýší účinek některých vašich schopností. Ty samozřejmě nenaleznete v betě, jelikož se nacházejí v pokročilejších částech hry.

Berte to jako částečné nahrazení run. Chtěli jsme dát hráčům možnost si svůj avatar upravit tak, aby se něčím odlišoval od ostatních. Nemůžeme zatím říci, jak to přesně bude fungovat, stále se nacházíme ve fázi vývoje a vše se může do vydání změnit.“

 

21 komentářů u „Dvojitá damage a prefix na předmětech

  1. K těm + skills affixům. Osobně si myslím, že by to mohlo být tak že by využili ty sekce pro jednotlivé skilly. Tzn např. -5% cooldown for Defensive skill apod. To by mohlo být docela slušný řešení. Dál by asi šlo naimplantovat tyto affixy do Only Char items (jestli v D3 jsou, sorry za nevědomost, ale to je asi jediná věc kterou jsem nezkoumal :)) jako např Summon one more Zombie Dog, nebo +20% weapon damage to Entagling Shot apod. 

    to Mikro: S těmi runami by to mohlo být docela zajímavé, ale stejně tak divoké 😀 (hlavně v podání Blizzu).

    to Ivos: Tvůj post mi přijde trošku slabomyslný (no offense), proto snad je BETA test ne? Kde jinde chceš ozkoušet obtížnost lokací, monster, bossů apod.

  2. No pekne.. takze nebude to Q2 2012 ale 2013 .. kolko to je koniec roka 2010? co som cital ze v 2011 ma prist diablo a teraz to vypada ako keby to bolo len na pol ceste .. 🙁 Inak ako by to asi bolo, no podla mna jednoducho .. Pridava do schopnosti run +3% a hotovo .. a je jedno ci tam je taka alebo onaka runa ..

  3. Uprimne receno jak jsem videl tu zpravu o tom, ze zase experimentuji s lootem, co bude mit affixy ovlivnujici skilly, tak jsem hodne znervoznel v navaznosti na ocekavane vydani. Blizzard to nedokazal rozchodit po cele mesice a znovu to zkousi v jine forme a jeste v kratsim case. Mozna by se meli ridit porekadlem 2x do stejne reky nevstoupis… 

  4. @forsaken .. tady jde spise o nastaveni optimalni obtiznosti pro ty jejich prilezitostne hrace, ktere lovi 🙂

     

    Osobne jsem se Bashioka ptal pres Twitter:

     Vozi: Hi, did you think about adding affixes improving specific skills? It will help a lot to character customization.

    Bashiok: That was in the rune system at one point. But it only works with runes as items, and that has too many issues.

    Fakt jsem byl prekvapeny, kdyz jsem to cetl na incgamers, protoze Blizzard se vzdal stareho runestone systemu jenom z toho duvodu, ze to proste nedokazali rozchodit. Neni to zadna zmena pro prileztostne hrace. Proste to nefungovalo. Si pripadam jako Alenka v risi divu, kdyz sleduji deni kolem vyvoje Diabla 3 a doufam, ze si tak nepripadaji developeri z Blizzu…

  5. myslim, ze to bude fungovat jako set bonus ve wowku. neco co hodne pomuze, ale zaroven meni veci jiz docela zazite 🙂 a hlavne je to vylozene individualni a u kazdeho skillu se meni neco jine 🙂  vetsi damage, lepsi generovani resource, mensi cooldown, lepsi sance na proc a tak jde pokracovat hodne dlouho….

  6. Jsem zvědav jakým způsobem, pokud to ve hře vážně bude, budou prefixy vypadat. V D2 to bylo jednoduché, +x bodů do některého skillu, ale v D3 chybí skill pointy… A k tomu u každého skillu pět run k výběru. Jediné co mě napadá, je nějak modifikovat účinnost skillu i s runou. Např. o 50% zvýšit účinnost skillu, ať už má jakoukil runu… Co myslíte vy?

  7. Paráda, další customizace 🙂 už teď jsem se těšil a rád jsem si občas naplánoval postavu…ale s tímto bude tvorba jednotlivých buildů imho mnohem větší zábava, páč se bude moci postavit build i na jednom totálně naboostovaném skillu…a současně i build založený na více „slabších“ skillech. Těším se na taktizování 🙂

Napsat komentář