Beta Patch 14, oficiální Patch Notes

Před pár dny byl na beta servery nahrán Beta Patch #14. Přinesl změny v craftingu a dalších systémech, ale největší změnou je, že byl zaveden Hardcore mód.

Zde si můžete přečíst oficiální Patch Notes:

Obecně

  • Hardcore mód je nyní zpřístupněn a je odemknutelný po dosažení úrovně 10 s alespoň jednou postavou. (Tato změna je podle Jaye Wilsona permanentní a tento systém bude i v plné verzi.)
  • Potřebná doba na oživení padlého spoluhráče byla prodloužena z 1 vteřiny na 3 vteřiny
  • Když založíte hru, tak je v základu nastavena jako privátní.
  • Magic Find a Gold Find se nyní rozdělují mezi hráče v partě. Součtem hodnot všech hráčů a následným vydělením počtem hráču získáte výslednou hodnotu pro každého z vás. Tato hodnota se ovšem nezobrazuje ve vaších statistikách.

 

Skill interface

  • Při zapnutém volitelném módu si nyní můžete přetáhnout skilly na akční tlačítka.
  • Po kliknutí pravým myšítkem na akční tlačítko skillu se vám otevře skill interface

Auction House  *

  • Prodejní interface byl vylepšen a nyní více ladí s inventářem ve hře.
  • Byly zkombinovány zjednodušené a detailnější prvky pro vyhledávání.
  • Záložka aktivní aukce nyní zobrazuje všechny aktivní aukce.
  • Přidáno vyhledávání receptů a knih.

Postavy

Barbarian

Barbariani nyní mají pasivní 30% redukci veškerého poškození. Tato redukce se aplikuje zároveň s jinými poškození redukujícími prvky (například Armor).

  • Ground Stomp
                • Nyní ničí i sudy
  • Leap Attack
                • Přejmenován na Leap
                • Poškození sníženo ze 125% na 85%
                • Nyní zpomaluje nepřátele v oblasti dopadu o 60% na 3 vteřiny

Demon Hunter

  • Hungering Arrow
                • Runě Puncturing Arrow byla snížena šance na průlet nepřítelem (pierce) z 55% na 50%
  • Impale
                • Runě Impact byla snížena šance na omráčení (stun) ze 100% na 65%
  • Smoke Screen
                • Doba trvání prodloužena ze 2 na 3 vteřiny
                • Cena zvýšena z 15 na 24 Discipline

Monk

Monkové nyní mají pasivní 30% redukci veškerého poškození. Tato redukce se aplikuje zároveň s jinými poškození redukujícími prvky (například Armor).

  • Breath of Heaven
                • Snížena hodnota uzdravení
  • Crippling Wave
                • Poškození zvýšeno ze 100% na 110%
  • Deadly Reach
                • Poškození zvýšeno ze 100% na 110%
  • Exploding Palm
                • Tato dovednost byla předělána
                • Již negeneruje Spirit, ale stojí 40 Spirit
                • Nyní uděluje poškození 220% za 3 vteřiny
  • Fists of Thunder
                • Poškození zvýšeno ze 100% na 110%

Crafting

  • Cena na craftování předmětů byla snížena
  • Trénování Blacksmitha (kováře) nyní stojí dvojnásobek
  • Je potřeba více materiálů na craftování předmětů
  • Šance na rozložení magického předmětu na rare materiál byla snížena z 10% na 5%

Followers

Templar

  • Základní útok má nyní poškození 15%
  • Doba trvání efektu skillu Intervene byla zkrácena z 5 vteřin na 3 vteřiny

Předměty

Bylo změněno několik ekonomických aspektů hry:

  • Drop zlata
  • Prodejní hodnota předmětů
  • Ceny u obchodníků
  • Ceny za opravu
  • Prsteny a náhrdelníky budou přístupné až na vyšších úrovních. To znamená, že již nebudou padat v betě. Nebojte se, ve finální verzi hry budou.

Monstra

  • Z Miry Eamon nyní padají lepší předměty
  • Monstra nyní udělují větší poškození

Opravy chyb

  • Hráči nyní mohou opustit hru, pokud jsou neočekávaně odpojeni od Battle.netu
  • Do veřejných her nyní můžou opět vstoupit až 4 hráči
  • Hráči se nyní mohou zařadit do čekací fronty pro veřejné hry zahrnující všechny úkoly, které už mají zpřístupněné
  • Mělo by správně fungovat posílání a přijímání pozvánek o přátelství  *
  • Hráči by se nyní v chatu neměli zobrazovat jako [ ] *

 

*) v betě ve skutečnosti nefunguje k datu 11.3.2012

18 komentářů u „Beta Patch 14, oficiální Patch Notes

  1. Ja to chapu… to je jak treba v LOLku Meele maji lepsi scaling armoru,magic resist,HP do late game atd… Ale takove AP/(AD) Carry ma zase daleko lepsi scaling do abillit (DMG). Ale na skodu by to nebyl neco pridat vsem classam, aby si mohl hrat treba za Wize troch vic defenzivnejc a nemusel kvuli tomu obetovat trochu toho DMG. Verim ze to maji dobre promyslene:). Nerikam ze je Blizzard neomylny, ale kdyby to nefungovalo urcite nebudou jenom tak sedet na zadku.

  2. @dejavu .. ten bonus 30% dostal barbar a monk kvuli tomu, ze to jsou meele classy, nicmene zahrnuje se do klasickeho armor a resist capu .. cili pokud budes mit na gearu namaxovany resist na magii, tak tech 30% ti je uz k nicemu .. ano je to bonus a muzes to vyuzit a usetrit nejake staty na gearu na neco jineho nez zvyseni armoru a resistu. Prijde mne to jako takovy bonus pro ty jejich prilezitostne hrace, kteri nebudou obeznameni s hernimi mechanismy a rozhodnou se hrat meele character 🙂

      

  3. ja na HC umrel s WD lvl 11 v te trap mistnosti s truhlou.. chvili jsem cekal, at je jich vice na nejaky ten killing spree bonus, ale vzhledem k cca 400 latency a spatnemu stesti na padajici to byl spatny napad 🙂 planoval jsem ho nechat umrit na lvlu 13, ale ta legie koster byla jineho nazoru 🙂

Napsat komentář