Před pár dny byl na beta servery nahrán Beta Patch #14. Přinesl změny v craftingu a dalších systémech, ale největší změnou je, že byl zaveden Hardcore mód.
Zde si můžete přečíst oficiální Patch Notes:
Obecně
- Hardcore mód je nyní zpřístupněn a je odemknutelný po dosažení úrovně 10 s alespoň jednou postavou. (Tato změna je podle Jaye Wilsona permanentní a tento systém bude i v plné verzi.)
- Potřebná doba na oživení padlého spoluhráče byla prodloužena z 1 vteřiny na 3 vteřiny
- Když založíte hru, tak je v základu nastavena jako privátní.
- Magic Find a Gold Find se nyní rozdělují mezi hráče v partě. Součtem hodnot všech hráčů a následným vydělením počtem hráču získáte výslednou hodnotu pro každého z vás. Tato hodnota se ovšem nezobrazuje ve vaších statistikách.
Skill interface
- Při zapnutém volitelném módu si nyní můžete přetáhnout skilly na akční tlačítka.
- Po kliknutí pravým myšítkem na akční tlačítko skillu se vám otevře skill interface
Auction House *
- Prodejní interface byl vylepšen a nyní více ladí s inventářem ve hře.
- Byly zkombinovány zjednodušené a detailnější prvky pro vyhledávání.
- Záložka aktivní aukce nyní zobrazuje všechny aktivní aukce.
- Přidáno vyhledávání receptů a knih.
Postavy
Barbarian
Barbariani nyní mají pasivní 30% redukci veškerého poškození. Tato redukce se aplikuje zároveň s jinými poškození redukujícími prvky (například Armor).
- Ground Stomp
- Nyní ničí i sudy
- Leap Attack
- Přejmenován na Leap
- Poškození sníženo ze 125% na 85%
- Nyní zpomaluje nepřátele v oblasti dopadu o 60% na 3 vteřiny
Demon Hunter
- Hungering Arrow
- Runě Puncturing Arrow byla snížena šance na průlet nepřítelem (pierce) z 55% na 50%
- Impale
- Runě Impact byla snížena šance na omráčení (stun) ze 100% na 65%
- Smoke Screen
- Doba trvání prodloužena ze 2 na 3 vteřiny
- Cena zvýšena z 15 na 24 Discipline
Monk
Monkové nyní mají pasivní 30% redukci veškerého poškození. Tato redukce se aplikuje zároveň s jinými poškození redukujícími prvky (například Armor).
- Breath of Heaven
- Snížena hodnota uzdravení
- Crippling Wave
- Poškození zvýšeno ze 100% na 110%
- Deadly Reach
- Poškození zvýšeno ze 100% na 110%
- Exploding Palm
- Tato dovednost byla předělána
- Již negeneruje Spirit, ale stojí 40 Spirit
- Nyní uděluje poškození 220% za 3 vteřiny
- Fists of Thunder
- Poškození zvýšeno ze 100% na 110%
Crafting
- Cena na craftování předmětů byla snížena
- Trénování Blacksmitha (kováře) nyní stojí dvojnásobek
- Je potřeba více materiálů na craftování předmětů
- Šance na rozložení magického předmětu na rare materiál byla snížena z 10% na 5%
Followers
Templar
- Základní útok má nyní poškození 15%
- Doba trvání efektu skillu Intervene byla zkrácena z 5 vteřin na 3 vteřiny
Předměty
Bylo změněno několik ekonomických aspektů hry:
- Drop zlata
- Prodejní hodnota předmětů
- Ceny u obchodníků
- Ceny za opravu
- Prsteny a náhrdelníky budou přístupné až na vyšších úrovních. To znamená, že již nebudou padat v betě. Nebojte se, ve finální verzi hry budou.
Monstra
- Z Miry Eamon nyní padají lepší předměty
- Monstra nyní udělují větší poškození
Opravy chyb
- Hráči nyní mohou opustit hru, pokud jsou neočekávaně odpojeni od Battle.netu
- Do veřejných her nyní můžou opět vstoupit až 4 hráči
- Hráči se nyní mohou zařadit do čekací fronty pro veřejné hry zahrnující všechny úkoly, které už mají zpřístupněné
- Mělo by správně fungovat posílání a přijímání pozvánek o přátelství *
- Hráči by se nyní v chatu neměli zobrazovat jako [ ] *
*) v betě ve skutečnosti nefunguje k datu 11.3.2012
No a hlavně jen než se dostaneš na 0.8.1.0000 tak to je ještě nějakých 1185 patchů ;))
Edit A.Jey
Slobi: Bohuzel nikde nebylo receni ze verze 1.0 musi byt finalni … 🙂
Diablo III Beta Patch 14 – v. 0.8.0.8815
uz sa to blizi podla doterasieho vyvoja betapatchov bude pravdepodobne este jeden 0.9.x.xxxx a potom finalna verzia
Taky by se mi líbilo, kdyby udělali ve statistice aktuální stav GF&MF jednotlivce v partě.
Ja to chapu… to je jak treba v LOLku Meele maji lepsi scaling armoru,magic resist,HP do late game atd… Ale takove AP/(AD) Carry ma zase daleko lepsi scaling do abillit (DMG). Ale na skodu by to nebyl neco pridat vsem classam, aby si mohl hrat treba za Wize troch vic defenzivnejc a nemusel kvuli tomu obetovat trochu toho DMG. Verim ze to maji dobre promyslene:). Nerikam ze je Blizzard neomylny, ale kdyby to nefungovalo urcite nebudou jenom tak sedet na zadku.
pěkne se to blíží ke konci 🙂
S těmi staty jako MF a GF v partě by mohli udělat nějakou tabulku s „party stats“ a bylo by to perfektní 🙂
@dejavu .. ten bonus 30% dostal barbar a monk kvuli tomu, ze to jsou meele classy, nicmene zahrnuje se do klasickeho armor a resist capu .. cili pokud budes mit na gearu namaxovany resist na magii, tak tech 30% ti je uz k nicemu .. ano je to bonus a muzes to vyuzit a usetrit nejake staty na gearu na neco jineho nez zvyseni armoru a resistu. Prijde mne to jako takovy bonus pro ty jejich prilezitostne hrace, kteri nebudou obeznameni s hernimi mechanismy a rozhodnou se hrat meele character 🙂
Nechapu co to ten pikolik z Blizzardu postnul za patch notes. V patchi 14 je daleko vice zmen at uz u Wizarda tak u WD… Ten bonus 30% je zajimavy… doufam ze to nejak vykompenzuji i u jinych class.
ja na HC umrel s WD lvl 11 v te trap mistnosti s truhlou.. chvili jsem cekal, at je jich vice na nejaky ten killing spree bonus, ale vzhledem k cca 400 latency a spatnemu stesti na padajici to byl spatny napad 🙂 planoval jsem ho nechat umrit na lvlu 13, ale ta legie koster byla jineho nazoru 🙂
Docela dost hodne peknych zmen :D. Docela se mi libi to ze tam hodili tu redukci o 30% na monka a barba.
Mam zasebou taky RIP na skupince v DC, ale ani jsem si ho neuzil, UPC nejak zalagovalo dostal jsem od blizzu connection time out a kdyz jsem se logl tak jsem byl v shadow forme
Už mám za sebou první rip na HC.
Skeleton king + f…. North America realm s 450 latency. Jsem měl 289HP a se o mě otřel palicí za 256… 
Akorát už nejdou craftit rare itemy pro lvl <14 🙁
Zajímavé změny, určitě k lepšímu.
Taky bych byl rad kdyby byly tyto zmeny v SEoC,Je to docela dost zmen
i ja doufam ze dneska zase bude SEoC, jsou tam zajimave novinky
Zajímavé změny. Doufám, že se to dnes probere c SEoC 😉