Nephalem Valor

Již dříve jsme se mohli dočíst něco o tom, že po zabití skupiny rare nebo champion monster dostane postava bonus k magic find a gold find. Blizzard konečně tento systém, zvaný Nephalem Valor, detailně popsal.

Zde si můžete přečíst, o co jde:

Oficiální oznámení Blizzardu

Tvrdě pracujeme na balancování a testování Diabla III a jedna z velmi důležitých věcí je, že se chceme ujistit, aby hra byla v konečných fázích zábavná a strhující. Rádi bychom se podělili o pár našich cílů pro konečné fáze hry:

  • Máme nespočet kombinací buildů a chceme, aby spousta těchto buildů byla použitelná a zajímavá
  • I když máme milióny dostupných buildů, nechceme, aby si hráči pravidelně měnili své skilly, když se před nimi objeví noví nepřátelé
  • Nechceme, aby byly dokola se běhající 3 minutové úseky hry tou nejefektivnější metodou, jak získat vybavení pro vaše postavy
  • 3 minutový náběh na bosse by neměl být nejefektivnější způsob hledání věcí, to ale neznamená, že chceme, aby ste museli hrát 2 hodiny pokaždé, když zapnete hru
  • Bossové by stále měli stát za zabití

Nephalem Valor je jeden z hlavních nových systémů v Diablu III a začíná fungovat na úrovni 60. Berte na vědomí, že se tento systém stále testuje a stále ještě pracujeme na detailech. Takhle to momentálně funguje: Ze skupin rare a champion monster již padají mnohem lepší věci. Zabitím takovýchto skupinek nejen, že získáte věci, které z nich padnou, ale také se vám zvýší magic find a gold find. Nicméně, když si změníte skill, skill runu, pasivní skill nebo opustíte hru, tak tento bonus zmizí. Jako odměnu navíc dostanete po zabití bosse další extra loot, pokud máte tento bonus aktivní.

Přesné množství magic find a gold find, které obdržíte z tohoto bonusu, stále posuzujeme, stejně tak jako extra loot z bossů s tímto bonusem. Také stále řešíme, zda-li se bude tento bonus sčítat nebo ne, jak dlouho bude trvat a jestli bude přetrvávat i po smrti. Chceme se ujistit, že bonus bude dostatečně dobrý pro to, aby bylo výhodnější zůstat ve hře déle, než zakládat hru novou. Na druhou stranu, kdyby byl moc silný, tak by dělal krátké hry pro hledání věcí téměř zbytečné.

Očekáváme od tohoto systému, že povede hráče k tomu, aby si zvolili svůj build a lokaci, která jim vyhovuje a hledali v ní rare a champion skupiny na své cestě za bossem, který bude stát za zabití. Když budete chtít hrát kratší dobu v jedné hře, pak vám to takto stačí, pokud ale máte více času, tak bude nejjednodušší vydat se na cestu k dalšímu bossovi.

26 komentářů u „Nephalem Valor

  1. osbně jsem nadšen, že na něčem takovém pracují. Nekonečné runy na final bosse jsou na 2 věci.

    Otázka teď je jen to, jestli dokáží vyřešit rovnici s tolika neznámými jako je Nephalem Valor Smutný aby dostali správný výsledek

    P.S. 5 stacků se mi zdá docela dost – samozřejmě bude záviset jak často se bude dát narazit na rare bosse apod. a jak dlouho buff vydrží…

    Každopádně asi každý uvítá, když bude možné staty z těchto buffů najít v rozložení statů apod. – ať člověk ví, na čem je 🙂

  2. @Vozi
    Mas pravdu, potvrdili to s tim boss lootem. Shania tu uz v podstate neco popsal – je to vynatek z prepisu z http://www.diablofans.com

    Tak jen v kratkosti prelozim to, o cem tu jeste nebyla rec :
    – doba trvani buffu a kvalita dropu z bossu : viz info od Shania / Vozi
    – 1 stack = 1 extra predmet navic (z bosse)
    – max. pocet stacku maji v tuto chvili nastaven na 5
    – buff zustava i po smrti (a pry se jim to tak libi)
    – pri disconectu mate chvilku na to, abyste se vratili do hry a v tom pripade vam buff zustane
    – po zabiti bosse stacky zustavaji (tzn. nenuluji se)

    Samozrejme na tom stale pracuji, takze se to vsechno jeste muze zmenit 😉

  3. @soptik … ta informace je sice starsi, ale porad platna. Navic neni az tak stara a myslim si, ze Blizzard uz v te dobe davno pracoval s myslenkou Nephalem Valor bonusu. Blizzard bude moci s timto novym systemem pridat bossum lepsi loot, ale pochybuji, ze budou dropovat ten nejlepsi mozny.  Tim extra lootem muze byt take minena i kvantita dropu (cenne materialy pro craft) a nikoliv jen kvalita. 

  4. @Vozi
    Ona ta informace o tom, ze bossove nebudou mit nejlepsi loot je preci jen trosku starsi, nez predstaveni Nephalem Valor systemu. A tam, jak spravne SK podotyka, je jasne napsan jeden z pozadavku vyvojaru : „Bossové by stále měli stát za zabití„. Coz zminovany starsi clanek na druhou stranu vylucuje.

    A ja myslim, ze ani my hraci a konec koncu ani vyvojari nechteji uplne zanevrit nad zabijenim bossu. Takze ted jde jen o vymysleni pripadne motivace, aby hraci delali ve hre neco jineho, nez jen tupe farmili bosse. Naphalem Valor system se mi v tomto ohledu zda jako dobry pocin, takze ted drzme Blizzardu palce, aby to jeste dobre „nastavili“ 😉

  5. Když budeš mít buf, tak z bosu bude padat stejný loot jako z rare packu, za každy stack by pak měl by jeden předmět navíc. Buf má být 15-60 min, takže zustat loglej přes noc nemá význam.

    Ještě pořád se v tom hrabou a předělávají to, takže to klidně nakonec může být uplně jinak. 

  6. @Emhyr .. imo pokud nekdo bude stale chcipat na infernu a snazil by se pokracovat kvuli stackovani MF GF, tak se mu to stejne nevyplati kvuli penezum co necha na opravach. Navic se tam urcite objevi situace, ze bude uplne jedno jestli tam hrac umre 100x a stejne to neda a bude nuceny zalozit novou hru. A hraci, kteri to budou solovat nebo davat se stalou partou, nebudou potrebovat vice casu nez nekolik hodin. Zbytek hracu bude farmit hell (predpokladam, ze tento bonus naskoci po lvl 60 a na obtiznosti nezalezi) dokud nebudou mit solidni gear na inferno.

     

  7. @SK .. tady mas info o tom, ze bossove ne budou dropovat nejelpsi loot ..

    http://diablo.incgamers.com/blog/comments/diablo-3-boss-runs-sub-optimal-strategy 

    Zabit 1 grupu na bonus k MF GF nebo vycistit cely akt vyusti v propastny rozdil bonusu k MF GF i tak..

     

    @Emhyr .. tim opustenim hry je mysleno aktualni zalozenou hru a ne se odlognout. Cili jakmile vycistis 1-4 akt, tak jsi nucen zalozit novou hru tak nebo tak a Nephalem Valor bonus si budes stackovat od znovu.

  8. @zaza Jak už někdo říkal, stačilo by položit na myš tužku nebo cokoli jiného a neodlognulo by tě to a žádný program by nebyl potřeba. Vypadá to sice celkem komicky, ale je určitě se najdou lidé, kteří by to byli ochotni využít, jenom aby zůstali v jedné hře přes noc a nepřisli tak o MF boost 🙂

    V D2 lategame to bylo víceméně „ještě jeden Ball run a jdu spát“.

    V D3 lategame to nejspíš bude „ještě jedna skupinka championů/rare bossů a jdu spát“.

    Druhá varianta se mi líbí o poznání více, i když to asi bude o něco větší nápor na spánkový deficit =)

     

     

  9. podla mna je to dobre lebo v d2 musel mat snad kazdy daku mf postavu najcastejsie sosu ktora farmila veci a sla aj 100x za den mepha co bola chvilami dost nuda v d3 to snad uz vdaka tomuto systemu nebude tak treba + si myslim ze takto je hra tazsia (co je dobre) lebo zabit 1 uber bossa 3x bolo lahsie ako dat 3 klasickych bossov ktory si vyzadovali ovela vacsiu rozmanitost buildu

  10. EmhyrVarEmreis

    Tenhle systém se mi líbí. Jenom aby se nestackovalo příliš…potom by nastala situace, źe by bylo výhodnější vůbec neleavovat hru (a třeba nechat komp běžet přes noc) a příští den pokračovat s extra MF. Snad to bude nějak časově omezené. Taky otázka, jak to bude s tím extra lootem. Ale vypadá to, źe to skutečně zamezí stále se opakujícím runy na stejné bossy.

     

    – Ahoj,

    myslím si, že když budeš nějakou dobu afk tak tě to odlogne. To by šlo obejít nějakým programem ale podle mě to nebude podstatné být v diablu i přes noc. 

  11. Blizz uz nekolikrat rekl ze zabijeni bossu neni nejefektivnejsi zpusob ziskani itemu je mnohdy lepsi zabijet tyhle skupinky nez jen chodit dokola jeden run na bosse .. svym zpusobem to vystihuje tato veta:

    3 minutový náběh na bosse by neměl být nejefektivnější způsob hledání věcí, to ale neznamená, že chceme, aby ste museli hrát 2 hodiny pokaždé, když zapnete hru 

  12. Tenhle systém se mi líbí. Jenom aby se nestackovalo příliš…potom by nastala situace, źe by bylo výhodnější vůbec neleavovat hru (a třeba nechat komp běžet přes noc) a příští den pokračovat s extra MF. Snad to bude nějak časově omezené. Taky otázka, jak to bude s tím extra lootem. Ale vypadá to, źe to skutečně zamezí stále se opakujícím runy na stejné bossy.

  13. SK: ta tvoje uvaha je zcestna ..

    1. rare a elitni monstra budou mit porad lepsi loot nez bossove (extra loot neni to same jako lepsi loot)

    2. ten MF GF boost z Nephalem Valor se bude stackovanim neustale zvysovat v ramci cele hry (ani nahodou nebudes mit max po zabiti jedne skupinky championu nebo rare mostra)

  14. To je dobrej nápad, ale už vím jak to budou lidi ochcávat. Vyčistí vše před bossem, kromě skupinky rare – champions. Před bossem hurá change skill, následně killnou rare – champion skupinku a z bosse mají extra loot.

    OT: nevíte existuje critical hit když mě sekne příšera do zad ?

Napsat komentář