Carpinus PodCast #4 | Filosofická rozvaha

Rádi bychom Vám s Eraserem zpříjemnili čekání na Hadí šupiny popřípadě vydání Diabla III tím, že dnes cca v 19:00 odstreamujeme další Carpinus PodCast, který bude nyní na motivy jednoho nejmenovaného čtenáře, kterého budeme později jmenovat. Musím říct, že mě článek tohoto člověka velmi zaujal a donutil přemýšlet nad některými otázkami, které bychom chtěli poslat dál. Především půjde o téma „Absolutní hodnoty vs. relativní srovnávání – co z toho je úspěch v Diablu III?„. Možná to nevypadá na první pohled tak úžasně, ale osobně si myslíme, že je -> takže dnes v 19:00 v sekci BroadCast!

http://www.youtube.com/watch?v=r7TbBBWQ8kU

39 komentářů u „Carpinus PodCast #4 | Filosofická rozvaha

  1. Jestli datadisk budou dělat tak jak hru 😀 tak hodně štěstí oni slibovali že budou dělat každej rok noví datadisk na SC2 za každou rasu no a jaksi rok uběhnul a nic –> možná tento rok by to mohlo vyjít. 

    Tak to už záleží na člověku co ho baví jestli jednou dohrát a konec nebo to hrát pořád dokola stím rozdílem že do podvor bude bušít dele a dele a bude rychleji umírat a dostavat lepší věci.

     

  2. souhlas s AJeyem, myslim si, ze hra bude vyborna a zabavna na hooodne dlouho, uz jenom pokorit hru na vsechny urovne bude mozna ukol na nekolik mesicu + 5 postav + mraky gearu, Blizz hru nenecha ladem, takze verim ze za 1-1,5 roku bude datac, verim, ze hru si uziju na nekolik let a moc se tesim na zabijeni vseho mozneho, protoze i grindeni narozdil o MMo her bude zabavny

  3. SkeletonKing, je to taky možná z toho důvodu aby jim to vyšlo i lvl normal (0-30) nigmare (31-50), Hell (51-60) Inferno (60) přičemž.  Myslím že ta poslední obtížnost je i jakousi odměnou za pokoření max lvl, kde už nepůjde o exp.  ale získání toho nejlepšího vybavení, je to vlastně taková motivace pokoření max lvl to třeba v D2 nebylo.

  4. Asi jste mě špatně pochopili, já tím myslel že by stačila třístupňová obtížnost z minula, přičemž ta poslední Hell by měla vlastnosti současného Inferna. Tahkle je to hrát 4x stejnou hru. To inferno se mi zdá jako marketingovej tahák, něco jako dáváme vám nový prvek hry a ona to je stejnak jen nějak nastavená obtížnost 🙂

  5. – Tak jsem si trochu poslechl podcast, je děsně dlouhej 🙂 Vydržel jsem 15 minut

    – Můj cíl v diablu 3 je dohrát hru na inferno s jakoukoliv postavou solo, mezi tím švihnout pár mulťáků, ale jakmile hru pokořim na Inferno, hra pro mne končí a půjde do police. Opráším až vyjde přídavek.

    – Co drží hráče u hry ? Na to je jednoduchá odpověď, je to drop, těšíte se co vypadne a co udělá postavu silnější. Kdo nehraju kvůli dropu lže 🙂  Ostatně hra je pouze o Dropech 🙂 GL farmerům 🙂

    -Ano addony na dps nejsou, ale myslim si že budou, a to řešeny separátně mimo hru jako software které si data bere z přenesných dat mezi serverem a pc. Takto to funguje již u Rift.

  6. Osobne si myslim, ze D3 bude prevazne o gearu. Takze srovnavat se bude predevsim gear a vse ostatni se od toho v podstate odviji. Ano budou tu jeste progress achievementy, ale predpokladam, ze vetsina lidi, co si poridi nejlepsi gear, bude smerovat prave k tomu, aby tento gear vyuzila k progressu/farmeni v Infernu pripadne v blizke budoucnosti k PvP. Moc neverim tomu, ze bez gearu to v Infernu taky pujde. A je jedno jestli si ten gear hraci poridi ocividne slozitejsim farmenim anebo rychlym nakupem na RMAH. RMAH v zasade nic na veci nemeni – nebude-li RMAH bude opet hromada 3rd-party sajt, ktere si odbyt vzdycky najdou…

    Vemte si Force – ten jednoznacne rekl, ze si nejlepsi veci nakoupi na RMAH, protoze se mu to vyplati. Cim driv bude mit top veci, tim driv muze natacet videa ze „zabavnejsi“ casti hry (Inferno, PvP) a tim vetsi bude mit sledovanost…a kolotoc penez se uzavira. Myslim, ze jeho uvaha je spravna, kazdopadne me by takovadle hra asi moc nebavila. Kazdy z nas ma holt jine priority.

  7. Uxi: Sice pekny za jak dlouho sestrelis placnu nakou Elitu 61 lvl na Inferno ale mas tu par faktoru ktere ovlivni vse. U postavy je napsane DPS dejme tomu ze 300 na infernu. ja pudu s s tez postavou a budu mit DPS jen 250. Kdo pak da elitu rychleji ? prvni nebo druhy char.  Muzete psat odpovedi a kluci by to mohly trochu rozebrat v podcastu. osobe si myslim ze z 10 ranu  bude vitez pokazde nekdo jiny.

  8. celkové srovnávání bude těžké, ale ve finále se to nebude dělit na to kdo má jaký gear, ale asi to bude na progresse na nejtěžší úroveň s max LVL, pokud budou bossove a elite skupinky tak těžké jak slibují tak podle toho by šlo srovnávat kdo co sestřelil a v jakém čase. Samozřejmě pokud Blizzardu nerupne v bedně a neudělá D3 causual hru jako u WoW, to by bylo nemilé a hra by se dala srovnávat s farmville 🙂

  9. Ta efektivita se dá srovnávat. podobně to funguje na WoW je to rozdělené  takže nemůžeme srovnat Heal s Tankem a DPS. Ale byl by na to jednoduchý addon který počítá počet použitých abilit za dobu toho fightu a pak krásně vidíš  kdo něco dělal a kdo ne. Možná by jste mohly trochu  odkomentovat co si o tom myslíte.

Napsat komentář