Na oficiálních stránkách se objevilo několik novinek v sekci Game Guide. Jednou z nich je tabulka u každé character-class, ukazující postupné odemykání aktivních/pasivních skillů a skill run. Můžete si tedy přehledně prohlédnout na jakém levelu se odemyká ten a ten skill. Také se můžete přesvědčit, že se opravdu zpřístupňují až 4 skilly nebo skill runy na jednom levelu.
Zde jsou odkazy:
Pardon, že ještě otravuju, ale když bude všechno přístupné, tak jak se rozezná specializace různých postav stejného „povolání“ (tzn. Barbar, Wizard, DH, WD a Monk)? Bude to záležet na pasivních skilech a runách, nebo i ty mohu přenastavovat a záleží tak hlavně na vybavení, které nejčastěji využívám? Díky.
SK: podle mě jsou to crafty…. já viděl potřebný lvl 95 myslím amulet. tudíž nebude problém 99
Ajey: jaké ? Dej link pls…
Boleslav: na 60lvl máš úplně všechno a můžeš libovolně vybírat a měnit
Chápu to správně tak, že při postupu na vyšší úroveň se člověku otevře nějaké kouzlo a on pak má možnost si ho kdykoli vybrat? Takže si může úplně změnit build kdy chce? Nebo nějak musí potvrdit, že tohle kouzlo opravdu bude hrát? Díky.
btw ano jsou itlvl i na 99
Skeletonking – pises „toto je ten velký rozdíl oproti D2. Tam bylo jedno jaký je hráč level, když už dával Hell.“ Hluboce se mylis, ja smita dotlacil do 99lvl a 98 jsem hral asi rok aby clovek nezmagoril a nesmelo se ripnout. Tam jsem teprve snad pochopil o cem to je. Po kazdem lvl bylo citit, jak je postava silnejsi, padaji lepsi veci a nejvic na krafteni. Modlim se, at se D3 co nejvic podoba v systemu genialni D2. Ta grafika, to je bonus
. Jsem se nasmal pozdeji pri ruznych buildech „hra dohrana na lvl83 a pod., to vlastne jeste nezacala.
Jo pravda, ach ty předměty mají taky levely a zas max. Byl v D2 nějaký předmět lvl 99 ? Asi ne co. Ta podobnost s mmo principem tu prostě je.
@SK .. Treba si uvedomit, ze obtiznost inferna je dana take rozdilem levelu hrace a monster (Bashiok zminoval, ze monstra v poslednim actu budou mit zhruba lvl 65). Jaky smysl by vubec melo jit inferno bez gearu z dropu / craftu, ktery vyzaduje lvl 60 a jeste mit nevyhodu velkeho rozdilu levelu oproti monstrum? V tomhle rozdeleni skillu v ramci levelu a pozadavkem lvlu 60 pro inferno nevidim vubec zadne omezeni. I po dosazeni lvlu 60 bude daleko vyhodnejsi nejakou dobu farmit hell. Nephalem Valor bude fungovat pro vsechny obiznosti po dosazeni levelu 60.
Tib3rian: Těžko říct. U MMO tomu tak je, když je některý content hry otevřený jen pro max lvl. Každýho pak otravuje levelovat a chce být max jen na raidy a další přídavky. Pod raidem si můžem představit právě to Inferno. Takže asi víte co nastane potom co se raid pokoří. Divim se, že třeba Inferno není od 58 nebo 57 když je hra jen o věcech a ani ne tak o zakl. atributech.
Toto je prave najvacsi omyl. Zda sa mi ako keby si niektori ludia mysleli, ze normal nightmare a hell bude nuda. Ved to bude prave ta najvacsia zabava.
Ksinbad: Cold Blood buude asi pěkná sranda 🙂 Já nejspíš budu hrát wiza jako sekundárku a pojedu Cold Blood jako primary a Disindegrate s runou Volatility jako secondary
SkeletonKing: Já si nemyslím, že se nějak přehnaně bude čekat na 60 level. Spousta nejlepších skillů a run je na nižší úrovni. Takže až na vyjímky bude každý i na 60 levelu používat skilly a runy odemčené například ze 30 levelu. Rozhodně neplatí, že skilly a runy vyšších levelů jsou lepší a účinnější než skilly a runy nižších levelů. Ve většině případů bych řekl, že je to naopak, i když tohle se dost špatně určuje.
Suicider: Hádám, že problém je asi v prohlížeči, mám Operu s nejnovější aktualizací a nemám problém. Dobrou volbou je také Mozilla (také samozřejmě s nejnovější aktualizací). Pokud není probém v prohlížeči, zkusil bych spustit antivirový program, jestli něco nenajde.
Koukal jsem především na wizarda, je vidět, že účinnost většiny skillů je hodně snížena (např. arcane orb, meteor či arcane torrent). Zajímavou volbou se tak stal například Ray of Frost s runou Cold Blood, kterou lze mít už na 15 levelu.
Už ať mám ten 60 lvl 🙂
Dost zváštní uvažování, toto je ten velký rozdíl oproti D2. Tam bylo jedno jaký je hráč level, když už dával Hell. V D3 je vidět, že je to jak v každém jiném MMO, prostě se čeká na max level. Otázkou je, zda je to tak dobře. To pak ta hra bude jenom o novém contentu, když do 60lvl to je jako nezajímavé ? Chmmmmmmm toť otázka
d3vilWolf 60 lvl mě zatím vůbec netrápí, mě zatím stačí když to vyjde.
zdar lidi potrebuju poradit cim to je, ze kdyz chci na odkaz treba barba tak me to hodi :
This page contains the following errors:
Below is a rendering of the page up to the first error.
nevim jak dal to same na battle.net
diky suicider
Už ať mám ten 60 lvl 🙂
Vozi: nejak nerozumim tomu co pises… sak tohle je rozhozeni skillu a run v ramci levelu, nebo ne? 😀
toz zajimave to udelali…. toz v tom pripade uz to maji opravdu dokoncene,kdyz to tak budou zverejnovat a uz to nejspis nebudou menit..
jen tak bokem: ten vas supr trupr habr odpocet nebude?
Mikro: me jede jak co, treba ten Valor system vubec „A PHP Error was encountered“
Jak tak ctu ty komentare dole, tak to asi blbne vsem.
KUFI: mně vše jede jak má, dnes měli akorát chvíli zhozený web…
Dobře udělaný, každej lvl up neco novýho 🙂
nejak jim ty novy apdejty nefachaj, samy 404 http://eu.battle.net/d3/en/blog/4012604/Darkness_Falls_Heroes_Rise-06_04_2012#blog
Docela by mne zajimalo, kdy kdy potvrdi finalni rozhozeni skillu a run v ramci levelu. Tohle beru spise jako takovou ilustracni ukazku pro lidi, kteri poradne nevideli skill calculator.
super vymyslené… každý level sa človek môže tešiť na čosi nového…
Niiiice, nudit se opravdu nebudeme 🙂