Jay Wilson vysvětluje jedové poškození

Jedové poškození v Diablu 3 pracuje o poznání jinak, než v jiných RPG (včetně Diabla 2) a Jay Wilson si našel čas na pár odpovědí na twitteru, které tuhle celou problematiku vysvětlují.

 

Jak funguje jedové poškození u Witch Doctora, zmizí pokud je cíl zasažen například skillem Rend? (způsobuje krvácení po 3 sekundy, pozn. překl.) -sebducker

Jed v Diablu 3 nefunguje stejně, jako tomu bylo V D2. Není to zaručený DoT (damage over time=poškození s časem, pozn. překl.). Pokud skill funguje jako DoT, opětovné zásahy tento efekt obnovují. -JayWilson

Když už o tom mluvíme, je tu nějaká možnost na zvýšení šance otrávení nepřítele nebo je předem dané nějaké procento? -sebducker

Není žádná šance „na otrávení“. Když se trefíš, tak se trefíš.

Takže v zásadě bude nepřítel otráven jen jedním jedovým efektem, tím, který dává největší poškození po nejdelší čas? -sebducker

Některé dovednosti mají DoT efekt, a některé z těchto dovedností mají jedové poškození, ale jedové poškození neznamená automaticky DoT efekt. -JayWilson

Opakuji: jedové poškození nefunguje stejně, jako v Diablu 2. Nezpůsobuje trvalý efekt, je to druh poškození stejně jako ohnivé nebo svaté. -JayWilson

 

17 komentářů u „Jay Wilson vysvětluje jedové poškození

  1. SkeletonKing: Jenže zde nic nemaxuješ jako v D2, leda zbírat věci který budou například přidávat jen k jednomu specu, jenžě dokud to člověk pořádně nehrál, tak se nedá říct jak to s věcma bude. Zatim to vypadá, že si opravdu budeme spíš přizpůsobovat postavu věcem.  Navíc proč si dělat problémy a specializovat se jen na jeden specu.

Napsat komentář