Jedové poškození v Diablu 3 pracuje o poznání jinak, než v jiných RPG (včetně Diabla 2) a Jay Wilson si našel čas na pár odpovědí na twitteru, které tuhle celou problematiku vysvětlují.
Jak funguje jedové poškození u Witch Doctora, zmizí pokud je cíl zasažen například skillem Rend? (způsobuje krvácení po 3 sekundy, pozn. překl.) -sebducker
Jed v Diablu 3 nefunguje stejně, jako tomu bylo V D2. Není to zaručený DoT (damage over time=poškození s časem, pozn. překl.). Pokud skill funguje jako DoT, opětovné zásahy tento efekt obnovují. -JayWilson
Když už o tom mluvíme, je tu nějaká možnost na zvýšení šance otrávení nepřítele nebo je předem dané nějaké procento? -sebducker
Není žádná šance „na otrávení“. Když se trefíš, tak se trefíš.
Takže v zásadě bude nepřítel otráven jen jedním jedovým efektem, tím, který dává největší poškození po nejdelší čas? -sebducker
Některé dovednosti mají DoT efekt, a některé z těchto dovedností mají jedové poškození, ale jedové poškození neznamená automaticky DoT efekt. -JayWilson
Opakuji: jedové poškození nefunguje stejně, jako v Diablu 2. Nezpůsobuje trvalý efekt, je to druh poškození stejně jako ohnivé nebo svaté. -JayWilson
A jéje, všechny tyhle hry mají principem stejný základ plus pár nabalených věcí okolo. Žádná hra tohohle typu není nijak převratná natolik, aby se dalo hovořit, že je jiná. Furt si tank, dps, nebo heal. Až tohle někdo prolomí, tak mu zatleskám.
SK: Ale jo pochopil a taky s tebou souhlasím, jen m šlo o to, že je to zbytečný se o tom bavit, jelikož to je v D3 naprosto jinak, než v D2.
zumik: zbytecne to komplikujes, asi jsi nepochopil zaklad o kterem sme se bavili.
SK: Jasně maxuješ gear, jenže pokud bude mít gear tak variabilní vlastnosti, jak bliz říká, tak jen těžko najdeš gear kterej se bude soustředit jen na jeden spec. Navcí proč bys to dělal, když z toho nemáš žádnou výhodu.
zumik: Omyl, maxuješ a to gear. Hra je pouze o gearu a skillech směrovaných na jeho staty.
SkeletonKing: Jenže zde nic nemaxuješ jako v D2, leda zbírat věci který budou například přidávat jen k jednomu specu, jenžě dokud to člověk pořádně nehrál, tak se nedá říct jak to s věcma bude. Zatim to vypadá, že si opravdu budeme spíš přizpůsobovat postavu věcem. Navíc proč si dělat problémy a specializovat se jen na jeden specu.
a nebo treba vubec nevime jak ta hra bude vypadat a je zbytecne se o tom ted dohadovat
Ajey: Sice pravda, ale Tib3rian má tak trochu pravdu. Stačí maxnout jeden spec, ten co dělá nejvíc damage a na ostatní enemy, co nepůjdou tak hladce, pouze přehazovat gear na boostnotí jiného formy damage. Třeba se immune časem vrátí.
To ze nebudou immunity rikame ve streamu od zacatku SEoC. Zamereni na jedno poskozeni neni idealni protoze moby budou mit ve hre dost velke resisty na ruzne elementy a pokud ty budes mit jen jeden tak se tam taky muzes mlatit s mobem pul hodiny
No ja som to pocul tiez prvy krat pred par dnami, ze nebudu imunity. Myslel som, ze len daju hracom dost variant aby imunity neboli problem. Takto to ale dava moznost sa sustredit na 1 element, ako v D2 napriklad s Lightning sorckou.
Nejvtipnejsi je, ze v AH jsou vzdy nejdrazsi +2-4 cold damage zbrane, pak 2-4 fire,light,holy,arcane.. a na konci poison.. xD
ono je u poison damage over time, ale ne vždy no…
aha, to se omlouvám, dnešní stream jsem viděl až jen konec a Novinku jsem asi přhlídl
Opravdu jsem myslel imunty.
Ale jo, tak mě to taky nevadí, navíc kdyby byl jed jako v D2, tak by se za Witch Doctora těžko hrálo
Já myslim, že homeles8 neměl na mysli imunity, ale rezisty.
Mě osobně se to líbí. Přibyl vlastně další druh poškození. A pokud se nepletu, tak už se o tom Jay vyjadřoval, že to takhle bude, akorát trochu strozeji.
homeles8: more reading, less writing=par novinek dozadu jsi mohl zjistit, že imunity ve hře nebudou (mimoto se to říkalo i dnes na streamu)
No to se mi spíše líbil systém v D2, ale na všechno se dá zvyknout
Takže když je poškození jedem 23, tak to protivníkovi ubere stejně, jako kdyby bylo poškození ohněm 23, akorát se zeleným vizuálním efektem. Tak to nemá chybu. Akorát u imunních potvor bude poznat rozdíl