Beta Patch 16, oficiální Patch Notes

Dnes byl spuštěn nový Beta Patch #16. Žádné extra razantní změny nepřinesl, ale určitě se i tak vyplatí si je pročíst. Blizzard opět nezveřejnil všechny změny, ty se pravděpodobně v budoucnu objeví v aktualizovaných článcích o skillech. Zajímavostí je taky možnost zakoupení magických prstenů u obchodníků ve městě, které byly v předchozích patchích poměrně vzácné.

Zde jsou změny:

Obecně

  • Všechny postavy byly smazány. Berte na vědomí, že se smazání vztahuje také na zlaťáky, achievementy, předměty, followery a artisany
  • Byla přidána nová možnost zobrazování FPS (frame per second=obrázků za sekundu) při hraní
          • Tento prvek spustíte stisknutím CTRL+R (PC) nebo CMD+R (Mac) během hraní
  • Cooldown při změně skillu byl snížen z 15 sekund na 5 sekund na obtížnosti Normal

Postavy

Barbarian

Aktivní skilly
                              • Bash
                                            • Runa „Clobber“ má nyní 35% šanci na omráčení nepřítele na 1,5 sekundy
                              • Revenge
                                            • Uzdravení sníženo z 6% na 5%

Demon Hunter

Aktivní skilly
                              • Caltrops
                                            • Snížena cena Discipline z 8 na 6
                              • Smoke Screen
                                            • Snížena cena Discipline z 18 na 14
                                            • Doba trvání snížena ze 3 sekund na 2 sekundy
                                            • Nyní přidává 10% movement speed (rychlost pohybu) bonus
                                            • Může být použit pod vlivem efektů crowd control schopností (omráčení, zastrašení, …)
                                                          • Použití Smoke Screen prolomí efekty crowd control a navíc poskytne imunitu vůči těmto efektům po dobu trvání skillu
                              • Vault
                                            • Cena Discipline snížena z 10 na 8

Witch Doctor

Aktivní skilly
                              • Haunt
                                            • Nyní způsobuje 575% poškození za 12 sekund (namísto 15 sekund)
                              • Sacrifice
                                            • Poškození zvýšeno z 200% na 275%

Crafting

  • Množství potřebného zlata a materiálů na craftovací recepty bylo upraveno
  • Šance na rozložení magického předmětu na rare materiál byla zvýšena

Předměty

  • Class-specific předměty se již nemohou vyskytnou s affixy, které ona specifická postava nemůže použít
    • Například: „zvýšená regenerace Hatred“ se nemůže objevit na hůlce
    • Demon Hunterovy jednoruční kuše dostaly navýšení poškození
    • Regenerace Spiritu na předmětech pro Monka byla zvýšena

Monstra

  • Zpomalení, omráčení a ostatní pohyb-narušující efekty jsou nyní efektivnější na Treasure Goblinech
    • Avšak Treasure Goblini nyní budou chvíli utíkat pryč po zásahu
    • Scavengeři se nebudou zahrabávat tak často
    • Zombie si už nebudou pochutnávat na mrtvolách, budou to dělat pouze tehdy, když budou mít plné životy
      • Je to kvůli problému, který neumožňoval správné resetování časovače jejich rozzuření

Opravy chyb

  • Hráči se nyní mohou zařadit do čekací fronty pro veřejné hry s úkolem „Reign of the Black King“ po zabití Skeleton Kinga
  • Hráči čekající v čekací frontě pro veřejné hry se specifickým úkolem by neměli být zařazování do skupin s jiným úkolem
  • Obdržení zásahu s knockbackem (odhozením) během používání Tempest Rush vás již nebude odhlašovat z Battle.netu
  • Placeholder text by se již neměl zobrazovat při prohlížení zesnulých Hardcore postav v Hall of Fallen Heroes
  • Při připojování do Auction House by nemělo nastávat zpoždění
  • Ženský Monk by nyní měla správně zobrazovat její „nedostatek zdroje“ chybové zprávy namísto „neplatná lokace“ chybové zprávy při pokusech o provedení skillu, na který nemá dostatek zdroje
  • Předměty s affixy, které snižují nároky na zdroje energie, budou od nynějška správně snižovat minimální množství energie nutné pro vykonání skillu.
  • Několik zjednodušených a rozšířených tooltipů (popisky skillů) bylo gramaticky opraveno

 

 

39 komentářů u „Beta Patch 16, oficiální Patch Notes

  1. @Timpa: Mne se osobne jevi WD jako nejlehci postava, je hrozne persistni, ma plno survival skillu, plno petu, osobne ho budu hrat asi jako prvniho a myslim si, ze se s nim dostanu nejdal diky temto vlastnostem. Nevidim jedinej duvod proc zrovna A.Jey by mel mit s hranim problem po vsech zkusenostech z d2, co z nej mluvi.

  2. Právě ten Haunt je DOT kledba která celkem trvá hlavně se mě jeví jako nezvyhodnující protože kdyby to byla hned instant kledba jak kdyby značka za HD. Ale ona cellkem dlouho letí + se nesčítají ale resetují. Takže se vyplatí v podstatě cokoliv jiného vypalit ryhle.

    Kdyby to bylo jak ve WOW za Warlocka nahaziš plno Kledeb(ToD -> časově dlouhé) a utíkáš si pryč. Mě se třeba WD jeví jako poměrně dost těžká klasa proto jsem hodně zvědaví jak bude Ajey hrát WD a různé buildy.   

  3. Liuk: public games (veřejné hry) fungují tak, že se připojuješ k hráčům podle zvoleného questu (úkolu)… zvolíš si prostě quest a připojí tě to do náhodné hry, kde jsou hráči plnící právě ten úkol. No a bylo to rozbité, takže když ses chtěl připojit třeba do Reign of the black king, tak tě to občas hodilo do hry, kde byl první quest

  4. Chá pu dobře větu : Hráči čekající v čekací frontě pro veřejné hry se specifickým úkolem by neměli být zařazování do skupin s jiným úkolem. Znamená to tedy že když budu v příběhu kdekoli a budu si chtít zahrát co op najde mi to hráce kterí budou zhruba ve stejne casti hry???

  5. @passco .. Staci se nad tim trochu zamyslet. Bud se jedna o okamzitou dmg (dmg bez udani casu), dotu (dmg a cas) nebo kombinaci (okamzita dmg + nasledna dmg a cas). Haunt muzes mit na libovolnem poctu nepratel a preskoci pokud cil umre. Stackovat na jeden cil nelze, doty funguji tak, ze pri opetovne aplikaci se jenom obnovi maximalni cas trvani.

Napsat komentář