Dnes byl spuštěn nový Beta Patch #16. Žádné extra razantní změny nepřinesl, ale určitě se i tak vyplatí si je pročíst. Blizzard opět nezveřejnil všechny změny, ty se pravděpodobně v budoucnu objeví v aktualizovaných článcích o skillech. Zajímavostí je taky možnost zakoupení magických prstenů u obchodníků ve městě, které byly v předchozích patchích poměrně vzácné.
Zde jsou změny:
Obecně
- Všechny postavy byly smazány. Berte na vědomí, že se smazání vztahuje také na zlaťáky, achievementy, předměty, followery a artisany
- Byla přidána nová možnost zobrazování FPS (frame per second=obrázků za sekundu) při hraní
- Tento prvek spustíte stisknutím CTRL+R (PC) nebo CMD+R (Mac) během hraní
- Cooldown při změně skillu byl snížen z 15 sekund na 5 sekund na obtížnosti Normal
Postavy
Barbarian
Aktivní skilly
- Bash
- Runa „Clobber“ má nyní 35% šanci na omráčení nepřítele na 1,5 sekundy
- Revenge
- Uzdravení sníženo z 6% na 5%
Demon Hunter
Aktivní skilly
- Caltrops
- Snížena cena Discipline z 8 na 6
- Smoke Screen
- Snížena cena Discipline z 18 na 14
- Doba trvání snížena ze 3 sekund na 2 sekundy
- Nyní přidává 10% movement speed (rychlost pohybu) bonus
- Může být použit pod vlivem efektů crowd control schopností (omráčení, zastrašení, …)
- Použití Smoke Screen prolomí efekty crowd control a navíc poskytne imunitu vůči těmto efektům po dobu trvání skillu
- Vault
- Cena Discipline snížena z 10 na 8
Witch Doctor
Aktivní skilly
- Haunt
- Nyní způsobuje 575% poškození za 12 sekund (namísto 15 sekund)
- Sacrifice
- Poškození zvýšeno z 200% na 275%
Crafting
- Množství potřebného zlata a materiálů na craftovací recepty bylo upraveno
- Šance na rozložení magického předmětu na rare materiál byla zvýšena
Předměty
- Class-specific předměty se již nemohou vyskytnou s affixy, které ona specifická postava nemůže použít
- Například: „zvýšená regenerace Hatred“ se nemůže objevit na hůlce
- Demon Hunterovy jednoruční kuše dostaly navýšení poškození
- Regenerace Spiritu na předmětech pro Monka byla zvýšena
Monstra
- Zpomalení, omráčení a ostatní pohyb-narušující efekty jsou nyní efektivnější na Treasure Goblinech
- Avšak Treasure Goblini nyní budou chvíli utíkat pryč po zásahu
- Scavengeři se nebudou zahrabávat tak často
- Zombie si už nebudou pochutnávat na mrtvolách, budou to dělat pouze tehdy, když budou mít plné životy
- Je to kvůli problému, který neumožňoval správné resetování časovače jejich rozzuření
Opravy chyb
- Hráči se nyní mohou zařadit do čekací fronty pro veřejné hry s úkolem „Reign of the Black King“ po zabití Skeleton Kinga
- Hráči čekající v čekací frontě pro veřejné hry se specifickým úkolem by neměli být zařazování do skupin s jiným úkolem
- Obdržení zásahu s knockbackem (odhozením) během používání Tempest Rush vás již nebude odhlašovat z Battle.netu
- Placeholder text by se již neměl zobrazovat při prohlížení zesnulých Hardcore postav v Hall of Fallen Heroes
- Při připojování do Auction House by nemělo nastávat zpoždění
- Ženský Monk by nyní měla správně zobrazovat její „nedostatek zdroje“ chybové zprávy namísto „neplatná lokace“ chybové zprávy při pokusech o provedení skillu, na který nemá dostatek zdroje
- Předměty s affixy, které snižují nároky na zdroje energie, budou od nynějška správně snižovat minimální množství energie nutné pro vykonání skillu.
- Několik zjednodušených a rozšířených tooltipů (popisky skillů) bylo gramaticky opraveno
mikro:ne nebyla,hraju vyhradne sam.nebyl tam skeleton king a ani ostatni potvurky…:)
anung: nebyla to public hra, ve které ho už někdo zabil??
sel jsem na skeleton kinga ze si ho dam a on tam nebyl:)))bug
she-wa patche budou ale bez mazani neboj 🙂
jen doufám ža až hra výjde tak nebudou házet patche každý 14 dní a mazat pořád dokola postavy
@Timpa: Mne se osobne jevi WD jako nejlehci postava, je hrozne persistni, ma plno survival skillu, plno petu, osobne ho budu hrat asi jako prvniho a myslim si, ze se s nim dostanu nejdal diky temto vlastnostem. Nevidim jedinej duvod proc zrovna A.Jey by mel mit s hranim problem po vsech zkusenostech z d2, co z nej mluvi.
@Timpa .. Myslis, ze na vyssi obtiznosti budes monstra davat na ranu? Jeste budes rad za nejakou DoTu, kdyz budes muset vetsinu casu jenom davat pozor, aby jsi nechcipnul.
Vozi: otázka je jestli se vyplatí hodit na několik oblud. Kdyby jsi je jiným kouzlem sejmul rychleji. S runou to nemusí být špatné ale těch 575% na 12 sec 47%/s což není nějak moc. Tak uvidím jak to bude fungovat v praxi.
Tak Spirit regeneration z věcí:
padly mi illuminating knuckles
@Timpa .. Runa resentful spirit u hauntu upravi dmg a trvani na 287%dmg over 2sec. Vyuziti hauntu si dokazi predstavit i s life per second runou, nahazis na nekolik nepratel a mas skvelou 15sec HoTu.
Právě ten Haunt je DOT kledba která celkem trvá hlavně se mě jeví jako nezvyhodnující protože kdyby to byla hned instant kledba jak kdyby značka za HD. Ale ona cellkem dlouho letí + se nesčítají ale resetují. Takže se vyplatí v podstatě cokoliv jiného vypalit ryhle.
Kdyby to bylo jak ve WOW za Warlocka nahaziš plno Kledeb(ToD -> časově dlouhé) a utíkáš si pryč. Mě se třeba WD jeví jako poměrně dost těžká klasa proto jsem hodně zvědaví jak bude Ajey hrát WD a různé buildy.
ještě je dota typu ubírání po dobu času a až na zavěr megarána
Vozi: Tak neviem ja som len reagoval na ten prispevok nizsie.. ked sa zamyslim tak je jasne ze behom 12 sekund da ten dany dmg s tym ze nie na konci ale cely cas mu dava nejaky dmg s tym ze za tych 12 sek. to dava to vysledne číslo .. je škoda že sa to nenásobí ale len resetuje sa čas ..
Pocítil jsem dvě docela zásadní změny. První je CD skillů, když je přehazujete (5 vs 15 sec se pozná velmi zřetelně) a druhý je to, že ringy nejsou už nedostatkovým zbožím: můžete si je koupit.:)
A jak to funguje ? Všichni začínají od začátku z města ? Nebo se mi může stát, že se lognu a oni zrovna quest dokončí, mě to dingne a vlastně nebudu ani tušit o čem ten quest byl a ještě příjdu o lot z případného bosse ?
Liuk: public games (veřejné hry) fungují tak, že se připojuješ k hráčům podle zvoleného questu (úkolu)… zvolíš si prostě quest a připojí tě to do náhodné hry, kde jsou hráči plnící právě ten úkol. No a bylo to rozbité, takže když ses chtěl připojit třeba do Reign of the black king, tak tě to občas hodilo do hry, kde byl první quest
Chá pu dobře větu : Hráči čekající v čekací frontě pro veřejné hry se specifickým úkolem by neměli být zařazování do skupin s jiným úkolem. Znamená to tedy že když budu v příběhu kdekoli a budu si chtít zahrát co op najde mi to hráce kterí budou zhruba ve stejne casti hry???
@passco .. Staci se nad tim trochu zamyslet. Bud se jedna o okamzitou dmg (dmg bez udani casu), dotu (dmg a cas) nebo kombinaci (okamzita dmg + nasledna dmg a cas). Haunt muzes mit na libovolnem poctu nepratel a preskoci pokud cil umre. Stackovat na jeden cil nelze, doty funguji tak, ze pri opetovne aplikaci se jenom obnovi maximalni cas trvani.
Haunt je normalni DoT, tusim ze se i stackuje, ale to bych musel znovu vyzkouset
whirlwind az po 12 sekundach? Ked zabijem akoze priseru skor tak ten utok ma 0% poskodenia? Inak dufam ze sa bude dat normálne násobiť pri kazdom utoku haunt na priseru
@Vozi: Po 10 minutách strávených nad pár slovníky jsem musel uznat, že máš pravdu. 😀 Opraveno, díky. 😉 Ale i tak mi to tam významově příliš nesedí, asi by tam mělo být spíš něco jako „vyladěno“. 🙂
Achievy se nesmazaly
FYI Preklad „adjusted“ u craftu nema byt vylepseno, ale upraveno. 🙂
je mozne, ze je to mysleno na ty zakladni crafty, kde nepotrebujes nejake recepty, ale samozrejme suroviny a goldy potrebujes…
V tom případě nechápu proč se o tom zminujou… Vylepšit něco co do ty doby nikdo neviděl dokaže každej.
cimrman: z toho postu nevyplývá jestli víc nebo míň 🙂 a v betě nejsou recepty na craft stejně (recepty jako že bys udělal nějaký scroll nebo knihu)
Množství potřebného zlata a materiálů na craftovací recepty bylo vylepšeno
Nějak nechápu… jako víc/mín než to bylo doposud?
no jdu to zkusit v cem je zmena:)
2h bow/xbow je pořád šíleně OP a mám hodně důvodů, proč na to budu hrát i ve full. Jde jen o to, že dual-xbows se šíleně brutálně vyplácí, když máš někde +x-y damage. S 2h se zase víc vyplácí dex a as.
mikro: i bez nej, tusim ze rozdil byl 45/48 DPS, pak jsem to vytahl na 51+ s +DEX quiverem
celkove se vsude psalo ze 2 xbow jsou na nic a vsichni hrali 2h luky/kuse.. radsi bych videl demon huntera tak, jako je v trailerech – poradne 2 kuse a nejakej attack speed 😀
legend: jako některé věci z toho taky upřímně nechápu 😀 ale tady jde určitě o class-specific itemy, které mají property „increased spirit regeneration by X“ a to X je asi vyssi nez byvalo ted
Jak mám chápat, tu zvýšenou regeneraci spirit u předmětů pro monka? Všechny věci, které si monk nasadí regenerujou spirit, nebo se jedná jenom o class-specific předměty?
wizi: s quiverem, ne?
Konecne bude k necemu mit 2 xbow.. predtim mel bilej luk s 19.2 dmg celkove vetsi DPS nez 2 kuse s 18.5/18.5
myslel jsem ze to bude ta druha varianta ale radsi jsem se zeptal diky 🙂
Těch 575% to udělá až po dvanácti sekundách.Kdyby to bylo každou sekundu bylo by to mín procent poškození a navíc by tam bylo napsáno za sekundu.
ano jak pise Azure, tech 575% dmg se rozlozi do 12 sekund=47,9166..% dmg/s
no stupidní otázka to myslim že není… dle mého to je, že za 12sek bude ubráno 575% dmg
asi hodne stupidni otazka ale ten skill napriklad: Haunt- Nyní způsobuje 575% poškození za 12 sekund… to jako ze po zasahu ( dmg 100) bude nepriteli ubrano kazdou sekundu 575zivota nebo az po tech 12 sekundach to naskace na hodnotu 575 ? diky 😀