Sunday Evening on Carpinus | patch 16, novinky, akční rpg

Dnešní SEoC se bude nést v duchu drobného patche číslo 16, některých menších novinek a budeme se zabývat některými diskutovanými tématy – především pak v druhé části, která bude opět formou volnější diskuze mezi moderátory. Během streamu nám můžete psát na náš habrózně nový chat, se kterým James ještě v tuto chvíli bojuje. Máme tu 30 dní do vydání Diabla III a stejně tak tu máme neděli, takže se uvidíme v 19:00! Pro zapomnětlivce připomínám, že dnes o půlnoci končí naše soutěž o Diablo knihu Hadí šupiny.

Oficiální část (40 min)

„Aftershow“ (1h 10m)

39 komentářů u „Sunday Evening on Carpinus | patch 16, novinky, akční rpg

  1. Ahoj. Chtěl bych hodit nějak dotázek, zda to druhé video nehodíte také na yutube, protože na tom twitchtv to načítá moc pomalu. Popřípadě, jestli někdo víte, co s tím. Na yutube mi to jede v poho, ale tam to je otřesné, navíc, když to má přez hodinu To mi to bude načítat celý den. Díky za reakci.

  2. Pánové, myslím, že je úplně zbytečné se tady hádat a hatovat long range hity. Beta beztak za necelé 2 týdny končí, takže s tím už nikdo nic neudělá. Pochybuju, že budou dělat ještě nějaké větší změny, což oprava range-hitů a jejích výpočtů rozhodně je.

    Za 27 dní se zjistí, jestli tu měl opravdu někdo pravdu anebo to byli jen povídačky a diablo 3 bude tak úžasné, jak všichni očekáváme 🙂

  3. Dejme tomu, ze monstrum bude utocit 1x za 3s a animace utoku bude trvat 1s. Kdyby hrac stal u monstra 3,9s a jeste mel moznost na posledni chvili utect, tak by to bylo spise zneuzivani funkce systemu. Animace utoku je jenom vizualni efekt, aby to vypadalo dobre a nema nic spolecneho s casting time. Utok uz probehnul podle matematiky.

  4. Vozi: zadny emulator, ikdyz i to sem zkousel 🙂 Ano ano vetsina meele je instant. Kdyz tedy pominu slam u warriora, kde se pokud se nemylim bud naprahl pripadni nic, dokud ho „nevycastil“ a pak teprve machl a posital se hit, nebo sance na nej. Jen rikam ze najaky „cast meter“ tady jakoby chybi. Proste nevis kdy na tebe zacne utocit a vidis uz jen cesi s cim nemas moznost neco udelat. Prijde mi uplne normalni ze se utoku vyhnu a pokud ne, tak je cely meele uplne vedle. Abych reagoval na to ze nechapes souvislost, v diablu, pri attacku monster nevidis nic jineho nez animaci. Zady „cast“ pred kterym se da utect. A jak bylo receno naprah zombie trva treba vterinu a to je sakra casu, ale po celou tuto dobu neni mozne utect, proto rikam, ze do pulky na prahu by to melo/mohlo byt brano jako cas po ktery je mozno se zbalit a utect/portnout/prerusit nejakym utokem. Proto srovnani cast a animace u WoW. Rozhodne to nechci nejak srovnavat uz tak je to hodne pribuzny 😉

    Neber to tak doslovne, soufam ze ted uz sem to vysvetlil lip, samozreme aby u me monstrum stalo a vhlave mu bezelo 5 vterin nejakeho premysleni kam mi ranu da, je blbost. Na to je ta animace sakra dlouha aby vic nez pulka mohla obsahovat tuto moznost, nemyslis?


    a dalsi double …  A.Jey

  5. Jeste doplnim, ze tech 40y je mysleno samozrejme pro ranged utoky / kouzla. Predstava, ze se dostanes do meele range monstra a to zacne utocit stylem, ze ceka az dobehne nejaky interni casting time na utok, mne fakt pobavila.

     

    @Lionhart.. Vetsina utoku je ve WoW instant, bezna range je pak 40y a zalezi spise na LoS. Nechapu souvislost mezi casting time a animaci meele utoku. Jsi to hral na nejakem emulatoru ne?

     

    ehm double … ZASE !  A.Jey

  6. Vozi: Jde o to ze ve WoW mas ukazatel v jake fazi se utok nachazi, myslim tim cast time (at uz je to spell ci meele, nebo bow/xbow). a pokud pri castu stihnu odbehnout tak fail. pokud odbiham az po cast time, tak prichazi animace (letici spell) a uz je uplne jedno kam dobehnu. Ale tady je animace vlastne i samotny cast time takze se to ma, nebo melo, spustit az ve chvili dopadu, ci chvilku pred. Ono nejlepsi by bylo, pro uklidneni vody, kdyby to dmg davalo tak nejak stejne s animaci +- a byl by klid. Chci D2 v hezcim kabate, s par itemama navic 😉

  7. Nikdo tady nikdy o reálnosti nemluvil. Jde jen o to, že Blizzard udělal „umělé lagy“ kvůli tomu, aby zajistil něco, co by šlo zajistit i 50 jinými způsoby. Nejde o to, jestli je to reálné. Dostat hit sekundu a 10y po tom, co odběhneš od monstra, je hloupé. Zamezit probíhání a donutit lidi jet defensivní staty jde i dalšími způsoby.

  8. Vsetko by som riesil s chladnou hlavou .. Patch 16 vobec nemusi byt ten ruzovy a moze vsetko fungovat ako ma a ak nie clovek si jednoducho zvykne .. nemoze frflat zato ze v inych hrach to tak hral a teraz aj diablo musi byt take .. a ked sa bavime o logike tu prosim stranou je to fantasy svet (:D) Mimochodom viac sa obavam druhej veci a to ze vsetky ucty budu tkz. online!! Co ak nahodou sa najdu nejake Bugy kde na urcitych miestach budu kralovske dropy alebo nieco podobne a blizzard bude uvazovat o wipe? Usmívající se (Nezamyslajte sa nad realnostou prikladu ale skor nad tym wipom)

  9. V ramci WoW PVP se pouzivaji hlavne instantni utoky. Kdyz uz je tam nejaky casting time, tak hraje roli LoS. U meele utoku hraje jedinou roli meele range. Drtiva vetsina meele utoku je rovnez instatni (az na nejaky „Slam“ treba, ktery stejne nikdo nepouziva v arenach). Takze je to maximalne tak otazka toho, ktery pozadavek server zpracuje drive. Jestli instantni meele utok nebo treba teleport. Urcite to nezalezi na tom, v jake fazi animace se utok prave nachazi.

  10. Samozřejmě, že ne úplně stejně, koneckonců betu jsem ještě ani nehrál a nevím, co se změnilo a jak to teď funguje v D3. Jen upozorňuju, že když už jste to přirovnávali, tak si nemyslím, že popis mechaniky ve wow, který jste přednesli, funguje tak jak bylo ve streamu řečeno, toť vše 🙂

  11. Když jse to srovnávali s wowkem, tak myslím, že to tam funguje stejně. Nic podobného, jako, že záleží v jaké části swingu jste se tam neřeší (Eraser). Prostě pokud při swingu či docastění spellu můžete zasáhnout tak zashánete i přesto, že posléze target zaleze za texturu apod. Ruku do ohně za to nedám, ale zatím jsem to tak vypozoroval. Především u spellů je to zřetelné. A je důležité, že se to děje po docastění, nikoliv při castu.

  12. Ani jsem si nevsimnul, ze nejsem prihlaseny. Navic je treba vzit v uvahu, ze agresivita monster poroste s obtiznosti. Tam borec mel mistama problem v tom videu odbehnout od zombika na normal. Jinymi slovy pokud build prezije skupinku rychlych elitnich monster s affixy neco teleport+jailor+molten+waller, tak nebude mit problem s tim, ze sem tam dostane hit na dalku.

  13. S tim automatickym hitem u monster v ramci meele range nevidim zadny problem. Klicove na vyssich obtiznostech bude zvladnout skupinky elite / rare s affixy. Buildy budou muset byt konstruovane tak, aby neco vydrzely vs teleport / jailor / entagler / vortex atd. Nehlede na fakt, ze vsechny elite / rare monstra jsou nyni extra rychle.

  14. Prvni cast byla dobre pripravena. Je videt, ze nad tim premyslite a pracovali jste na tom co rict, ale veskere vase opinions bych se snazil presunout prave do druhe casti.

    „Aftershow“ byla spis debata o jinych hrach a porovnavani hernich mechanik. Coz moc o Diable nebylo.

    Celkove trochuhater style broadcast“, jak rikal Pana_Ruplahlava.

    Opet double posty …  Edit A.Jey

  15. Welfcz: jojo, taky jsem zvědavej jak to s tou truhlou dopadne. na D2:LoD jsem měl jeden acc na hraní a asi další tři jsem měl muly na předměty. Tady bude deset postav a acc pevně svázaný s klíčem ke hře.

    Navíc k betě jsem dostal přístup až na patchi 16 a koukal jsem, že v truhle jsou pouze tři záložky, takže toho místa opravdu moc nebude… Snad se ve hře dočkáme něčeho rozumějšího v tomto ohledu  

  16. jj. Je to poměrně nesmyslné a doufám, že se Blizz alespoň v tomto případě umoudří a předělá to. Alespoň by bylo dobrá, když by upravili dosah těchto útoků , aby nedocházelo k tomu o čem jste mluvili ve streamu, že postava dostane dmg i v případě, kdy se nacházíc na druhé straně obrazovky.

    Rád bych se zeptal, protože jsem o tom už dlouho nic neslyšel, jak to je to teď s gemama ? Pořad existuje těch nesmyslných 14 stupňů kvality gemů ? Nebo se už někdo z Blizzu konečně probudil a upravili to na normální počet ? Nedovedu si představit, že bych od každého měl mít v baglu, nebo truhle biť jen jeden s tím, že ho budu schovávat až budu mít počet na složení vyšší kvality. Dyť bych musel mít v případě  4 druhů gemu a 14 stupňů kvality, když budu počítat, že budu mít 1 gem z každé kvality 56 políček v bedně jen na to. A jelikož je to společná truhla, pak mě budou zajímat vesměs všechny gemy. Když si vzpomenu na D2, tak jsem měl bednu plnou gemů a run pořád a snad každý měl tzv. muly na lvl 1, kde se jen uskladňovaly itemy a hlavně runy a gemy.  

  17. Když se včera na streamu řešil problém s tím útokem mobů, kterému se nedá vyhnout, vzpomněl jsem si asi na nejvíc jasný a nejvíc problémový případ přímo v betě. Podle mě, de tento hloupý systém nejvíc vidět přímo u SK jakmile se k vám portuje a hned po tom následuje útok, kterému se strašně blbě uhýbá, nebo to dokonce snad ani nejde.Nedokážu si představit, že bych měl na infernu dostávat od SK každou ránu z tohoto jeho spellu… rozhodně je to demence

Napsat komentář