Deckard Cain herní postavou aneb když se fanoušci nudí

aaa-diablo3-logo „Tomuto se pánové říká
informační sucho,“
tak zněl Garnův komentář
k předchozímu článku. A situace se zatím bohužel nezměnila. Tentokrát
jsem si z vody uvařil několik drobností z oficiálního fóra a
také malé vylepšení, kterého si jako první z návštěvníků webu všiml
uživatel jménem Psychopat.

Nejprve ale k současnému dění na oficiálním Battle.net fóru. Před
několika dny se tam objevilo téma týkající se Deckarda Caina. Tamější
uživatel Scyberdragon této postavě vymyslel i dovednosti.

Přestože Deckard Cain vždy byl jen pouhou NPC postavou, tedy postavou,
která vždy jen doprovázela hráče ve světě Diabla, lidské
fantazii se meze nekladou
a zmiňovaný uživatel je toho důkazem.
Kompletnímu popisu této vymyšlené herní postavy a jejích tří odvětví
dovedností chyběl snad jen obrázkový doprovod a ukázky všech těch
vymyšlených dovedností přímo ve hře. Například taková dovednost Stay
Awhile And Listen, které neodolá žádné monstrum a ještě ho to doslova
omráčí, by mohla ve hře vypadat opravdu zajímavě.
Zdroj: http://forums.battle.net/thread.html?…

Když už tady padla zmínka o Deckardu Cainovi, tak bychom si mohli
připomenout jeho píseň. Pamatujete si na píseň The Cain
Rap
? Že ne? A co takhle několik prvních slov
z této písně…

My name’s Deckard Cain and I come from
Tristram,
If you’re looking for Diablo, then you just missed him.

Každopádně stojí za to si tuto píseň připomenout, když už není nic
lepšího ze světa Diabla 3. Píseň najdete ke stažení na Diablo
2 LoD
webu v sekci Download – Soundtracky.

Nyní ale zpět k oficiálnímu fóru. Kromě fiktivní herní postavy
Deckarda Caina se tam řešila záležitost týkající se pravidelného či
nějak organizovaného výběru otázek a odpovědí, jako je tomu například
u StarCraftu 2. Ten má na starost komunitní manažer Karune, který vždy
jednou za čas vybere a odpoví na několik dotazů. Bashiok, tedy komunitní
manažer Diabla 3 však preferuje více konverzace a rozebírání
určité oblasti hry
, než jen čisté otázky a odpovědi. Na druhou
stranu však připustil, že v případě většího množství informací by
bylo lepší přejít k nějakému organizovanějšímu a přehlednějšímu
řešení.
Zdroj: http://forums.battle.net/thread.html?…

Pokud je informační sucho, na oficiálním fóru se najde ledacos.
Poslední střípek se týká Bashiokovy pracovny, o čemž nám tu již před
několika dny padla zmínka v komentářích. Pracovní stůl se dvěma
obrazovkami, dvěma klávesnicemi, blokem a tužkou, ale i se soškou
Spidermana a na zdi visící obraz s artworkem. Takto vypadá pracovna
komunitního manažera Blizzardu
.
Zdroj: http://forums.battle.net/thread.html?…

Další věcí je tzv. fav-ikonka, tedy ikonka, která se může zobrazovat
v internetovém prohlížeči nalevo od adresy webu nebo mezi oblíbenými
položkami. Nedávno byla totiž vytvořena nová fav-ikonka.
Jejím autorem je Lophius. Prvním člověkem, kdo si jí všiml, se stal jeden
z pravidelných návštěvníků tohoto webu – Psychopat. A jak vlastně
nová fav-ikona vypadá? Od původního červeného obličeje se Lophius rozhodl
přejít ke znaku III, který má vyjadřovat cifru 3. V internetových
prohlížečích podporující animované fav-ikonky se zobrazí i animovaně.
Příkladem je nejnovější verze Mozilly Firefox.

No a poslední informace se už snad ani netýká Diabla 3, ale pochází ze
stejné rodiny – z Blizzardu. Vydání StarCraftu 2, který
byl ohlášen v už roce 2007, bylo odloženo. Původně se
očekávalo datum vydání již letos, ale nakonec bylo odloženo na rok
2010. Důvodem má být pomalejší vývoj nové verze Battle.netu 2.0, který
by měl poskytovat hru více hráčů také Diablu 3. V případě Diabla
3 však žádná oficiální data týkající se vydání stanovena nebyla.

Zdroj: http://www.starcraft-2.cz/index.php?…

Aktuallizace 07.08.2009 12:00 hod. – Před 12 hodinami se na Battle.net
fóru objevil příspěvek uživatele Jinxor, který děkuje Blizzardu za dobře
odvedenou práci, a ptá se na podrobnosti ohledně PvP. Přesněji
„jestli bude PvP velkou součástí Diabla 3“ a „jestli by se
mohly objevit arény stejně jako ve WoW nebo SC“
. Bashiok na to
odpovídá na jeho poměry docela stručně : „Hra hráče proti
hráči je neodmyslitelnou součástí hry. Není to něco, co bychom teprve
plánovali do hry dát, je to součást vývoje už od jeho počátku. Jen
o tom zatím nemluvíme.“

200 komentářů u „Deckard Cain herní postavou aneb když se fanoušci nudí

  1. mot: Problém je v tom, že je veliký rozdíl ten super item najít nebo vyměnit za jiný super item, který jsem našel a mezi tím, když si nafarmím zlato z jednoho fleku a pak si ho koupím. Ta druhá možnost je to, co v Diablu nikdy nešlo a podle mě to tam nepatří. Proč? Protože to vždycky bylo o tý radosti, když sem něco našel.

  2. Škoda, že prostě nepochopíte, co říkám. Vemte to takto: z monstra vám vypadne třeba 10 zlatých a musíte zabít 100000 monster, abyste měli 1000000 zlatých. Stejnou šanci na drop (1:100000) má třebas nějaký super unikát. Chápu, že ty peníze jsou větší jistota, ale někomu třeba zas ten imba item padne po zabití 1000 monster.

    Na classiku jsou peníze vzácné, protože jich je málo díky gamblení, díky ztrátě peněz při smrti a díky limitu goldů na postavu. No prostě nechápu, jak můžete měřit vzácnost 1 goldu : 1 unikátu. Na BN se třeba obchoduje nejmíň 1mil goldů a ten už má nějakou svou cenu.

  3. LOYFe = jasně, všimnul. Jen jsem udiven tím, jak se taková snadná věc těžko vysvětlitelná. Věřím, že po této naší snaze už je patrný rozdíl mezi hodnotou a vzácností a i takoví jako mot pochopili ..

    Tak to bychom snad měli :o) Teď by mě zajímalo, jaké dvě postavy se nám za 3 dny a 17 hodin odhalí a jestli opravdu podle nejrůznějších spekulací bude hra na Conech hratelná i v pokročilých aktech!

    Tak co přátelé, do jakého aktu ty šťastlivce na akcích pustí?;)

  4. Richard: všiml sis, že my dva tu pořád říkáme to samé, každý se to snažíme vysvětlit jinak a stejně to pár lidí nechápe a překrucuje? :-D

    to all: kdyby peníze byly „vzácné“ (!) tak nemůžou sloužit jako platidlo dlouhodobě ( už jsem to zmiňoval o několik postů níž), jejich „hodnotu“ (!) ovlivní hlavně jejich počet v oběhu… tudíž aby peníze sloužili jako platidlo dlouhodobě, musel by být ve hře systém nutící hráče se těch peněz zbavovat – gamble, vrtání děr do předmětů, drahá oprava, drazí společníci a další podobné věci… ale to tu už padlo několikrát, tak doufám, že teď už mi všichni rozumí ( a tím pádem i tomu co celou dobu říká Richard ;-) ) a už to dál nerozvádějte děkuji

  5. Peníze by mohly být vzácné jen pokud by nešlo nic prodávat a zlato by se jen dropovalo (vzácně – zlato, platina, silver atd.).

    V tom může být problém měnového obchodu a peněz, které mají hodnotu ve hře, kde jde hlavně o itemy, jejichž vzácnost je generovaná nádoně. Protože dáváš za něco, co je vzácné (dobrý item) něco, co vzácné není. Jen si ty prachy na jisto nafarmíš.

  6. Jinak přátelé, vy, kteří věříte, že peníze budou opravdu vzácné (zdůrazňuji), budete pociťovat pocit nalezení nečeho vzácného při každém gold dropu od lvl 1 do lvl 90? Vám na 90 lvlu padne ze smradlavého zombie hrst goldů a budete se radovat, že jste našli opravdovou vzácnost? Podle mě slovo vzácný vystihuje item, na který je drop chance 1 / 1 000 000 a je jich ve hře dohromady třeba jen několik desítek, ale ne když mi padně několik goldů .. proto stále nerozumím hlasům, kteří říkají, že peníze budou vzácné.

    Poznámka: to, že tvrdím, že nebudou vzácné neznamená, že nebudou cenné. Tyto dvě věci jsou na sobě nezávislé. Peníze mohou být tím nejběžnějším platidlem (běžný je prakticky opak vzácného), ale přesto mohou mít cenu, tak jako to známe z reálného života. V Diablu 3 to podle mě bude také tak, peníze budou hodnotné, budou prostředkem směny, budou se za ně dát kupovat věci z na vysokých levelch a stále budou rozhodujícím prvkem obchodu, ale nebudou vzácné, jsem jediný, který to takto chápe?

    mote = ve svém příkladu s classic D2 mluvíš jen o ceně, nikoli o vzácnosti pěnez. To, že mají peníze cenu neznamená, že jsou vzácné. V classic D2 byly cenné, v expansion na vysokých levelch prakticky bezcenné, ale ani tam ani tam nebyly vzácné.

  7. psychopat:

    „myslím že s penězi se dá udělat tolik variant aby byly vzácné že o toto strach opravdu nemám, jednou z nich je třeba geometricky narůstající cena za zmíněný respec“

    Kdy už lidi konečně pochopí, že tohle je nesmysl. Uber ceny respeců, kde zlato má hodnotu, nic neřeší. Proč platit milion zlata, které sbírám rok na změnu x skillů, když můžu začít hrát znovu s upravenými skilly, prachy si nechat a ještě ušetřím čas.

  8. „Myslím si přesně to samé, i když se budou snažit, peníze mohou být vzácné jen krátkodobě,…“

    No možná tu každej mluvíme jiným jazykem – oba sice mají společná slova, která ale mají různý význam. Proto jsem se snnažil naznačit, že nechápu, proč by peníze nemohly být vzácné dlouhodobě.

    BTW: Prosím přečti si svoje příspěvky ještě jednou od začátku až do konce.

  9. pozrite ludia ja sa do ekonomiky nevyznam az tak…ale do ekonomiky v hrach sa vyznam velmi dobre :)…ono nech sa robi co robi…da sa to spravit tak ze budu peniaze vzacne…ale tak ci tak raz pride ten moment X ze penazi budete mat vela…dalo by sa to riesit tak ze by v tom momente X pride do hry dalsi faktor F…ten faktor F nech je co je malo by to byt nieco za co sa oplati davat peniaze a zase by sa mohli peniaze stat vzacnymi…len je tu to ze co bude ten faktor…dam priklad … priklad …moze to byt ze peniaze budete davat do niecoho co z vas spravi super silnych…ale to bude mozno trosku nefer voci ostatnym mohlo by to narusit hru…priklad 2 mozete mat napriklad na vysokomm lvli frajerku o ktoru sa musite starat kupovat jej drahe veci a jedine potesenie budete mat v tom co vidite…:) dufam ze aspon trochu chapete co chcem povedat:D…

  10. mot = dobře jsi mě nečetl! To jsem přece nikdy neřekl! Řekl jsem několikrát a výslovně, že si nemyslím, že udrží peníze VZÁCNÉ a také jsem zdůraznil, že mnohem větší důraz by měli klást na to, aby byly použitelné (tedy měly cenu) i v posledních fázích hry! Prosím přečti si moje příspěvky ještě jednou od začátku až do konce.

  11. Tak teď jsem nepochopil, proč Richard říká, že když se bude hrát dýl, bude peněz tolik, že nebudou vůbec cenné. To snad záleží na tom, jak se budou dat využít a kolik jich bude dropovat, ne na čase.

    Kupříkladu v D2 jsou peníze téměř jen na gamblení, takže v classic D2 jsou poměrně dost cenné, protože tam se vyplatí s charem 90+ gamblit amulety (neexistují zde crafty ani plno unikátů). Kdežto na expansionu už peníze skoro ztrácí využití a proto je nikdo nepotřebuje a proto jsou bezcenné. Zktrátka a dobře, cenu tvoří nabídka/poptávka.

    No Diablo ještě nikdy od 12 nebylo a ty hektolitry krve, který se různě pohybovaly mimo svá těla ve všech trailerech tomu taky moc nenasvědčují. No krev ve hře se dá vypnout, takže asi hlavně záleží na tom, jak budou vypadat filmové ukázky v D3. V d2 rozhodně 12+ nebyly.

    BTW: už necelé 4 dny (Do BlizzConu 2009 zbývá: 3 dní 23 hod. 5 min. a 21 sek.)

  12. psychopat: no ber to takhle… budes mit zakladni charaktery, ty vybalancujes a pustis hru do sveta… nejaci chytrolini prijdou na bugy jako marrowalk a odhalí několik nevyvážeností, tak vydáš patch a bude to… samozřejmě počítej s tím, že nikdy ty postavy nebudou stoprocentně vyvážený… ale když vyvážíš to s tím zlatem… tak za pár měsíců ho stejně bude nadbytek… a jediný způsob by byla třeba penalizace každý měsíc příjít třeba o 90% zlata… což je úplná blbost… no a tímhle jsem chtěl říct, že je podle mě těžší vyvážit ekonomiku hry než postavy… ;-)

  13. super napsal jsem dlouhý příspěvek ale smazal jsem si ho ještě dřív než to stihl james :-) no psat se mi to znovu nechce ale jen vypíchnu nějaké myšlenky pro to jak udržet vzácnost peněz, dražší gamble, limit pro cenu předmětu dalece za jeho skutenčou cenou, drazí pomocníci, velké death penalty, drahá oprava věcí, např. pronájem truhly, zpoplatněné sockety, velmi drahé opravy věcí atd. je toho hodně co se dá dělat a určitě je těžší vybalancovat charaktery než vyvážit ceny..aspoň si myslím

  14. Richard: lol, ja nejdriv cestl s psychopatem LOYFem :-D:-D:-D:-D jinak to, že to má být od 12, to neznamená, že to nebude temný, akorát tam neuvidíme jak se lidi střílej a jak monstra lidem vytrhávaj vnitřnosti z vlastního pohledu… ale kdyby tu hranici zvýšili tak mi to nevadí… ale bohužel, i dkyž bych to uvítal, ten rating neovlivní počet tšchlech malejch smradů na BN :-( :-D

  15. ach, skoda, ty mě nikdy nepochopíš aj kdybych to napsal tak, že by se to dalo pochopit takže já neříkám, že mám na 100% pravdu, ale v jedn jsem si jist. systém s penězi se kterými si hráči mezi sebou budou platit není nemožné vytvořit…horší pak je nastavit ceny u NPCs, aby nějak odpovídali…

  16. Omlouvám, že to není pohromadě ..

    Chtěl jsem ještě dodat, že LOYF řekl to velmi podstatné slov „krátkodobě“. Myslím si přesně to samé, i když se budou snažit, peníze mohou být vzácné jen krátkodobě, když všichni budou na začátku hry. Jakmile bude na BN desítky tisíc charů na max. lvl, kteří budou denně čistit nejlepší lokace a brát nejcennější loot, tak bude v oběhu tolik peněz, že se asi jen těžko bude dát mluvit o jejich vzácnosti.Toť k tému peníze odemě vše a teď si rád počkám, co nám napíše JUrovo ekonom.

  17. psychopat = já s Tebou taky souhlasím. Jen nesouhlasím s tím, aby se dalo rozdělit vše za nějaký časem rostoucí poplatek (což je současný systém WoW, pokud se nepletu). Pokud by se takto dal rozdělit pouze skill po skillu a cena by úměrně tomu rostla, byla by to taky samozřejmě možnost, která by tu vážnou atmosféru hry nemusela narušit. A co se vzácnosti peněz týče.. samozřejmě, existuje spousta možností jak ten systém trhu a peněz udělat vybalancovaný (a věřím, že takový bude), ale nemyslím si, že v takovém budou peníze vyloženě vzácné, prostě budou lidi, kteří jich budou mít nadbytek a kteří je budou ve velkém utrácet .. ovšem pokud bude za co :o) v reálném světě přece peníze taky vzácné nejsou, vzácné jsou třeba diamanty a celkově statky, kterých je málo (omezené množství, jsou hodně žádané a velmi špatně dostupné (třeba na výrobu, naležiště surovin apod.), ale to podle mě nemohou být peníze, ale to je jen můj názor 8-)

  18. a už zas jede OT :-D:-D btw JUra, určitě víš, že když bude hromada peněz, tak klesne jejich reálná hodnota ( pro neekonomy , půjde za ně koupit méně),a le na druhou stranu, když jich bude málo, tak budou mít sice velikou hodnotu, ale kvůli malému množství nebudou moct sloužit jako platidlo… ze stejného důvodu se dnes jako platidlo nepoužívá zlato, stříbro ( a jiné drahé a vzácné kovy) a drahé kameny…takže aby peníze opravdu mohly ýt platidlem, musel by jich být omezený počet v oběhu, a toho lze dosáhnoout přiměřeným dropem, lootem… jak chcete… a přiměřenými cenami za služby (NPC), možnost prodávání předmětů je nyní omezena jen nepřítomností teleportačních svitků… ještě musí dořešit ceny atd… ale to co jsi napsal že na high monstrech 1 gold pri cene obyc itemu 100 000… to je nesmysl, to by nikdy nefungovalo, ale kdyby z high monster padaly tisice a normalni predmet stal 50 000, tak by to vydrzelo aspon kratkodobe…

  19. Richard: Sry, ale je to ůplně jednoduché:D (s penězmi), prostě třeba nějaká dobrá věc bude stát cca 100000g baz jednoho monstra (třeba v nějaké lokaci pravávě na farmení goldů, kde budou high lvl monstra) padne 1g, pak už si sakra rozmyslíš jestli půjdeš nějaký dungeon a budeš se modlit nebo vsadíš na jisto a pár nocí se nevyspíš:D

    LOYF: Když začne přibývat peněz,tak začne přibívat cena itemů. V d2 by jse tky teoreticky dalo platit penězi…ale nesmělo by existovat omezení max množství. (možná bychom se dočkali třeba cen v řádu miliard:D) Někdo kdo má oprání tak mě to prosím hodtě do jednoho, sry/díky

  20. richarde, nevím jestli jsi hrál třeba zmíněný titan quest, ale tam ti to za jeden bod ve skilech který si chtěl měnit odebíralo vždy dvojnásobnou částku, takže opravud po pár špatně rozdělených bodech jsi již byl na obrovských sumách, druhá věc pokud bude výkupní poměr oproti nové věci opravdu velký, budou death penalty že ztratíš peníze při smrti z inventáře, pokud budou pomoníci tak jejich najímání drahé tak věřím že dost dlouhou dobu budou peníze opravdu vzácné, nikdy se nevyhneme tomu že lidé co to budou hrát 15h denně po čase nebudou mít hodně ale co je na tom když tomu tolik času objetují bylo by nelogické aby víc nevydělali. Myslím že zrovna k tomuto je tolik faktorů jak ovlivnit vyváženost ceny že se toho nebojím, když to funguje v reálném světě není problém aby to tak bylo i v herním, to jest můj názor

  21. loyf = rozumím co myslíš, ano také jsem na to myslel, ale prostě tomu nevěřím. Pěnez bude prostě moc a kdyby bylo trošku náročnější (na vzdálenost) se k nim dostat, lidi to neodradí. Proto si to nedokážu moc přeedstavit, čímž ovšem netvrdím, že to nějak neudělají :o) A co se týče run, oni zase řekli, že v D3 nebudou tam vzácné itemy, že by mohly nahradit cenu pěnez, v tom vidím možnost, ale ne takovou, která by zajistila „vzácnost“ peněz, ale mohla by zajistit jejich využívání i v posledních fázích hry.

    petrklic = určitě to bude složité, jedním vrzem to snad nepůjde, to by bylo moc snadné;)

    psychopat = To by si pak každý jednou, dvakrát, třikrát přehodil celý build, než by ho to stálo pořádné peníze a rozmyslel si to … to už by se mi nelíbilo :o)

    Nevím jestli to tu padlo:

    „Diablo III, Očekávané akční RPG Diablo III bude hratelné na nadcházející akci Gamescom 2009 v německém Kolíně nad Rýnem v hale 6/C21. Mluvčí vydavatelské firmy Activision Blizzard oznámil, že během akce, která začíná 20. a končí 23. srpna, bude možné hru si otestovat.

    Pravděpodobně půjde při testování hry o zcela nové lokace, které dosud nebyly veřejnosti předvedeny, v každém případě si bude možné třetí díl legendárního titulu pořádně vyzkoušet na vlastní kůži. Ačkoliv nebylo dosud určené datum vydání hry, Diablo III bude údajně podle informací herního webu pcgames již pro hráče od dvanácti let. Tak tato informace v nás přiznáváme velké nadšení nevzbuzuje, budeme doufat, že se nepotvrdí. Nejsme nepřející, ale Diablo by přece jen mělo mít svůj specifický nádech.“

    Zdroj: pcgames

  22. Richarde – představ si, že předěláváš postavu po jednom skilu. Dovedeš si představit, jak dlouho by trval mezistav, kdy by jsi byl zranitelný, protože nemáš dmg? Musí to jít jedním „vrzem“ :-D

    Loyf – pokud půjde všechno koupit, s runama se obchodovat nebude, naopak to bude stejně jako v životě. Doufám, že Cain nebude brát úplatky :-D

  23. no s tim generováním (možná) nemáš zas tak pravdu… protože, jestli nebudou scrolly teleportace, ale jen WP a příležitostný porty po skončení nějakého ůkolu na místě hodně vzdáleném od WP… tak nebdue tak jednoduchy nahrabat předměty a odnýst je do města… to by jsi musel dropovat u WP, ale kddyž to bdue dělat půlka lidí ve hře, tak to taky nebude mít tolik žádanej efekt :-) ale je to jen můj názor, samozřejmě časem, apk bude bpadat lepší loot, takže budeš mít víc peněz, ale to neznamená, že jich budeš mít nadbyte k;-) a i kdyby byl ten systém udělanej sebelíp, tak se najdou farmáři… takže po několika dnech, týdnech, měsících by to dopadlo jako teďka ve světě… v oběhu hromada peněz, který začnou ztrácet hodnotu… tkaže se zas přejde na runy atd… takže jediný co nám zbývá je počkat :-)

  24. S těmi pěnezi, pořád tomu nerozumím .. myslím si, že tak jako to napsali a tak jak je to asi většinově chápáno, to není dost dobře realizovatelné. Podle mě se budou primárně snažit, aby i v poslední části hry měly peníze cenu, tedy bude něco, co si za ty peníze koupíme a bude to stát hodně (equip, různá vylepšení, apod.). Ale udělat peníze vzácné v systému, kde se COKOLI co vypadne na zem dá snadno proměnit v peníze a je jich tedy možno vygenerovat nekonečně .. ne, takhle to prostě není možné. Nemůže být vzácné něco, čeho může být nekonečně a generovat to lze takhle snadno … maximálně tak, že by NPC odmítali vykupovat většinu věcí a ty, které by vykoupili by byly za cenu X a ty, které prodali za cenu (X . 1000), ale tomu také nevěřím. Nedokážu si představit, ale o to více jsem na to zvědavý.

    Jinak LOYFe ten quest za velk peníze. Ona by to byla možnost, pokud by dejme tomu ta cena byla nastavena opravdu vysoko. Jenže si myslím, že se nevyhnou tomu, že hráči na nejvyšších levelech nebudou mít o peníze nouzi a mohli by si tudíž zaplatit klidně respec všech skillů (zase pokud by cena mil třeba miliarda, tak by to taky nebylo ono :-D ), což by už trošku zavánělo WoW, kde to za pár zlatých tuším jde a s tím bych nesouhlasil.

  25. petrklic = uvidíme, já se toho tolik nebojím. Řekli, že to bude omezené a jako takové to vítám. Osobně mám představu takovou (už jsem to zde jednou prezentoval), že bude existovat nějaký „side quest“, který bude patřit k časově náročnějším a po jeho splnění si třeba budeš moct vyresetovat jeden strom skillů, nebo třeba jen jeden skill a ty body dám jinam.. v tomhle množství by to snad tu „serióznost“ hraní nenarušilo, ale zase by tu existovala nápravná možnost pro ty, kteří něco pokazí … za cenu prakticky zabitého času. A každý by volil mezi novým charem, tímto questem nebo stávající situací.

  26. petrklic = věru nevím jak se to chystá v připravovaném patchi, ale na D2 existuje mód, kde je možné přerozdělovat obojí, nevím, možná v podobném duchu bude fungovat i nový ofic patch. Jinak ale v D3 se tohoto bát asi nemusíme, statsy budou rozdělovány automaticky a tudíž možnost jejich přerozdělení zde existovat nebude.

  27. Richarde, týká se to opravdu i stats? To by totiž byla opravdu revoluce. Kámoš jel amu asi rok a půl, aby se dostal z 98 na 99lvl. Hra ho nepustila, měl chyby ve statech. Až se tohle dozví, tak si sedne na zadek, je z ní nosič. Nepomohl bug-belt ani naprostá GZ výbava. Něco tu nesedí, hlava to nebere. 8-O

  28. Článek, respektive novinka o tom, že v připravovaném patchi 1.13 pro Diablo 2 LoD bude respec, byl před několika dny zveřejněn zde: http://diablo2lod.diablo3.cz/index.php?…. To, že by tento patch měl mít nějakou spojitost s D3, se samozřejmě může „řešit“ tady, nebo případně v příslušné kategorii na fóru. Konkrétně jde o téma Patch 1.13 – respec. Najdete ho tady: http://forum.diablo3.cz/viewtopic.php?….

    Je mi jasné, že je jednoduché přejít od jednoho tématu k druhému. Vždyť věci jsou ve světě propojeny a mají na sebe vliv. Tak jako jsou svým způsobem propojena témata ohledně Diabla 3, grafiky, technologie a grafických karet. To všechno se tady v posledních dnech řešilo. Myslím si ale, že dohadování se o tom, jestli já mám lepší grafickou kartu než někdo jiný, sem už opravdu nepatří. Stejně tak to, jak dobře či nedobře byla udělána hra TES IV: Oblivion.

    Nápad ohledně registrace nezní špatně a je fakt, že takový návrh tu teď nepadl poprvé. Je jasné, že by se všechny komentáře lépe kontrolovaly, lépe upravovaly a koneckonců lépe i mazaly. Jde o to, že pokud by se toto mělo zavést, mělo by se to spojit s fórem. Jinak by to naopak zase komplikovalo situaci těm, kteří jsou již registrovaní na fóru. Museli by se totiž registrovat znova.

    Důvod, proč to ještě nebylo zavedeno, je jednoduchý. Já to sám dohromady nedám a času jsem zatím bohužel neměl tolik, abych s tím alespoň začal. Ale neříkám, že už tady nějaké pokusy byly. Takže zatím zůstává jen jediná možnost: zůstat u toho, co tu teď je.

    Na závěr ještě dodám, že odpočítávání do BlizzConu 2009 bylo posunuto o 18 hodin zpět. Zatímco u nás bude už 18:00, tedy večer, v Anaheimu (California, USA) bude teprve 9:00 ráno. Oficiální čas zahájení BlizzConu se mi zatím nepodařilo zjistit, ale je pravděpodobné, že to v těch 9:00, či v 10:00 (18:00 či 19:00 našeho času) začne.

  29. to Loyf – známý, který mě „dokopal“ do D2 říkal, že D2 v podstatě pořád začíná (hraje to 6–7 let) a kde jsi udělal chybu zjistíš na 98levlu. Mám tuším tři nosiče na 95lvl a poslední pala má v síle už jen 35 bodů (dostal pouze 10), šel by udělat i se základem :-D a to to hraju necelé dva roky. Prostě je to geniálně udělané a proto si nedovedu logicky vysvětlit již veřejně ohlášený respec v D2 jinak, než že to má souvislost s D3. Je to naprosto zásadní zásah do hry!! No budeme se těšit, co na nás vymyslí :-D, že to bude pecka je jasné. ;-)

    Jamesi, poprosím o stručné vysvětlení a předem dík za odpověď. JUra a i jiní dole píše o OT (nemyslím obrněný transportér). :-D Pokud se za současného stavu dostupných informací zajímám zde o respec pro D2 a davám ho do souvislosti s D3, je to něco co sem nepatří?

  30. Sry Jamesi, ale musim se k tomu vyjádřit. Na těhle stránkách je prohnilá komunita bez kázně. Každý porušuje pravidla (včetně mě) a nikdo si z toho(kromě Jamese) nedělá hlavu…Jednak jedem perma off-topic, druhak nemame jet ani topic…(mame jen napsat komentař, na diskuzi je forum) a nejhorší je, že dokážem diskutovat aj o tom, že by se tady nemělo diskutovat…Očekávím že tento příspěvek bude smazán a vám ani nepromluví do duše…Jediné možné řešení snad je: (navrhoval to myslím kdysy RIchard)udělat komentáře přes registrace a každému dát jen jedno místečko…(ale to nwm, nemám zkušenosti s web. strankami, tudíž nwm, jak to je náročne, či jestli by to vůbec šlo) Závěrem se omlouvám znovu Jamesovi za tento zbytečný post, taky všem ostatním co to stihnou přečíst za chyby…p.s.:„Tomuto se pánové říká informační sucho.“ ;-)

  31. no, to, že se zlepší grafika, neznamená, že pujde hra do hajzlu… např. Doom 3… změnil se sice styl hraní, ale hra to je supr, a koupil jsem si origo… Fallout 3 ( taky mam orig :-D) taky změnil grafiku, a pdole mě je to docela chytlavý… hál sjem ho několikrát, jen abych vyzkoušel všechny možnosti splnění úkolů… což mě přivádí na myšlenku, proč ta změna grafiky přichází vždy :-D se 3 dílem ? jenom aby jsi me pochopil… to ze vytisknou knizku s jinym obalem a druhem pisma neznamena, ze neni tak zabavna jako predesly vytisk… ;-) zkus se zamyslet

  32. Nedělal bych z lidí oftopíky, když je do očí bijící, že Blizárd zásadním způsobem mění legendu, což se běžně nedělá a přitom v blízké době údajně chystají D3. Co lidé vlastně chtějí, D2 s novou grafikou, prostředím a itemy. Ono totiž hrozí, že si D3 lidé vyzkouší, poděkujou a pokud nezačnou hrát něco jiného, tak se třeba část vrátí k D2, ona je to opravdu povedená hra, že s tou archaickou grafikou přežila dodneška. Skoro bych zopakoval to co mě napadlo dříve, že patch 1.13 bude D3, nebo si Blizárdi chtějí otestovat, co to provedena s D2? Nevím, trochu provokuju, ale respec udělá s D2 kotrmelec. Vyhrožovali i větší bednou a je pravda, že lidé si drží spoustu postav jenom jako skladníky. Myslím že tohle souvisí s D3 víc než co jiného. 8-)

  33. Bylo promazáno několik offtopic příspěvků, tedy komentářů, co byly až příliš mimo téma. Vyvarujte se prosím odbočování od tématu a nedělejte z komentářů chat či diskuzi na všeobecná témata, která nemají s Diablem nic společného. Díky.

    Ještě dodám, že byl nově vytvořen oficiální účet Diabla na Twitteru. Viz. http://twitter.com/diablo. Před několika hodinami o tom informoval Bashiok přímo na oficiálním fóru.

  34. Asi máme tu hru moc rádi a jak nás „informačním suchem“ šponují, tak se to trochu projevuje :-D. Na batle je teď spousta dupe sojů za 2hr, já si taky „koupil“, není nad to vydělas hr a někam zmizel. Bude zajímavé jak tohle v D3 (ne)ošetří.

    Mato – jo, přesně tak :-D, na pěknou grafiku máme spoustu jiných her, které nebudeme hrát. D2 je totálně zastaralá vykopávka, ale hraje se to božsky a vovovotomto je.. 8-)

  35. LOYF Super extra HC edicia s kondomami ,infuziou,mysou, kreslom, antistresovimi pripravkami juuj to boli casy:D…inak este k tej grafike…dost hier co ma super grafiku nepotrebuje DX10..a vsak naco?prida to par peknych vymozenosti..ano videl som rozdiel je to super ale v D3vam bude nahovno mat hladinu vody v ktorej sa vam brnenie odraza to posledneho detailu…ak si inak vsimnete VZDY ma lepsiu grafiku FPS ako napriklad strategia…je to proste tak z jednoducheho dovodu ze vo FPS vzdy vidite tak ako vidite a vidite vsetko zblizka…tam sa musia FAKT snazit aby to dobre vyzeralo…take strategie tam sa tak namahat nemusia…a preto aj v D3 by bolo v podstate zbytocne davat DX10…vidite to z vysky tak nemusi byt vsetko perfektne…petrklic…ja som hral prvy krat diablo ked som uz videl Far Cry na plnych a obrazky zo spominaneho Oblivionu…kamarat co bol u mna ked som to prvy krat nainstaloval povedal…jeziis fuuj to si si mohol rovno maria dat na komp…samozrejme ze aj ja som povedal…WTF?…no potom som prisiel k prvemu zombikovi a hodil som donho fireball…vtedy sa vomne nieco prebudilo a odvtedy ako som hodil ten fireball moje 1. miesto rebricka naj hry obsadilo d2 LOD…tie chvile co som stravil v prvom akte su nezabudnutelne…dufam ze ked sadnem za diablo 3 tak nebudem mysliet nato „hej ako to vyzera“ ale „hej to je super“…a dufam ze ked tam zabijem prveho zombika (zatial to vyzera tak ze to bude sekerov) tak moj rebricek top hier sa zmeni…grafika je fakt na tom tretom mieste hned po atmosfere a vsetkeho co sa tyka hratelnosti…aspon tak si to myslim ja…(no co dnes mi proste ide:P)

  36. Loyf – koukni o kousek níž, překonal jsem Mata pouze o 1 řádek. Pořád tu někdo řeší grafiku a když na to zareaguju, tak jsem „oftopík“. :-D Prostě řešit podobný problém jako zda má barbarka mít trojky, nebo pětky a modrožlutý falen nemá mít červené boty,to je mimo mísu. Píšou, že půjdou prohazovat skily. Nejdřive jsem souhlasil a postupně mně dochází, že to můžou totálně po…t. Pořád tu řešíme něco, o čem víme akorát že se to hýbe, takový „klub oftopíků“, tak vocode. :-)

  37. to Delosobres (all??) – když už se tu dělá ínformační mokro tak bych jen utrousil naprosto obecnou poznámku. Myslím že se moc nepletu když odhadnu, že diablo vyšel nedlouho po Duke Nukenovi, Bloodu a Doomu, myšleno jejich první vydání. Kde jim je konec :-D a že to byly „squosty“. Potom se hrál Half life2, Doom3 a když mně známý asi 4 roky zpět tvrdil v hospodě, že D2 je špičková hra, tak jsem se v duchu usmíval a říkal si, že tentokrát se konečně plete. Dostal se mně asi před dvěma lety do ruky „crack“ D2. Při prvním ohledání a po instalaci mně odpuzovaly celkem amatérsky a comixově malované obrázky seker zbroje atd., vše dělané nějak v nepoměru, D2 grafika a celé jakoby rozmazané prostředí. Jenom ze zvědavosti abych to mohl pomluvit jsem si zkusil zahrát. No a neodtrhnul jsem se dodneška ;-). Následovalo zakoupení originálky a potom jsem objevil co to je hrát na batlenetu, což byl další šok a ten „prevít“ kamarád měl zase pravdu. Zkráceně, nemám strach u D3 z grafiky, ale zda dokážou to co D2 a mám obavu, nedělají to stejní lidé jako D2. Minule jsem to tady psal, když to přeženu, D2 by mohly hrát kolečka proti čtverečkům. Ty námitky na D3, že je to moc světlé, potom zase tmavé a je to wow atd., mně připadaly celkem veselé, o tomhle D2 a doufám i D3 není. Pokud ta hra člověka do sebe vtáhne, tak si ji podvědomě zidealizuje. Doufejme, že z toho neudělají přiblblou mlátičku, kde místo králíka co hledá mrkev běhá plechovka a hledá meče. Já bych třeba nepovoloval prohazovat skily a nebudu zdůvodňovat proč, to se nedá, to by byl referát -!!NIC NEULEHČOVAT. Prostě D3 musí mít spoustu parametrů a musí dát fušku, než je člověk sladí dohromady a než přijde na to jak. Pokud to bude o tom, že si za 5 euro koupím dvě nejdražší runy, zbraň a
    armor a budu geroj, tak to lidi přestanou brzo hrát, grafika je až na třetím místě. Nejsem Jirka Paroubek a nemám patent na rozum, rád si to nechám vysvětlit i jinak. ;-)

  38. Btw, líbí se mi, jak se tady už jen řeší, že někde nějaká hra měla super grafiku, ale byla to blbost. Přesně jak jsem psal. Naprosto mimo mojí pointu. Přeneseně řečeno, je to něco jako kdybych tvrdil, že WoTLK intro je graficky mnohem vymakanější, po technologické stránce vypadá mnohem líp, než intro Diabla jedničky.(Toto je konstatování, které je pravdivé, konstatování, které se týká výhradně vzhledu.) A následně se tu tvrdilo, že ten Lich King prostě vypadá divně, má divnou helmu a někomu se nelíbí Ty modrý oči a že WoW je hratelnostině nuda proti Diablu a že na grafice nezáleží atd. Jako dobře zorganizovaná troll party Richarde. Řekl bych i psychopate, ale ten se vlastně o grafice ve hrách nebavil, heh.

  39. Flecheete:teraz si urazil par milionov ludi :/…Oblivion bol a stale je jedna z najvydarenejsich hier ake kedy boli a su…co sa tykla diskusie delo a psycho…necital som to cele ale to co som cital tak ja mam na to takyto nazor…v tejto dobe dominuju hry ktore maju vacsinou poziadavky, neviem ako to povedat…dajme tomu stupnicu… 5 je brutalne narocna hra ktora si vyzaduje najprocesory dvojjadrove aspon 512 graficke a min 4gb ramky aby ste to hrali ako tak na najvyssich… 4 su hry ktore nazveme proste..„narocne“… 3 je uz taky priemer kde vam staci 1gb ram ale spustite to len na strednych…aj tobude sekat…no a 1 to su hry novej doby ktore niesu narocne…a ked ste si kupili komp co spustil pred dvoma rokmi hru „4“ tak teraz mate tak na 2…no naspat…v dnesnej dobe podla mna su naj hry ktore maju poziadavky tak na tych spominanych 4…vyzera to dobre…hra sa to dobre..je to proste dobre…videl som par hier ktore proste po vydani maju poziadavky tak na 5 ale to je vsetko/…proste obcas su to hry ktore len vyzeraju…zase poziadavky 3…kto v tomto techologickom veku vyrobi hru a ma poziadavky 3 spolieha sa na to ze ta grafika a engine sa k tej hre budu hodit..tak by som hodnotil diablo…a 2 a 1 tak tam je to trosku ine…napriklad tam su hru ako unreal…unreal moze byt neviem aky narocni…ale zato 2004ku (myslim ze to bola ona) som videl ako sekala na zostave ktora by ju mala v pohode utiahnut…a plus som ju videl rozbehanu na 800tovke sice v hnusnej grafike ale velmi dobre hratelna!!!chcem povedat len to ze o technologiu ide ale aj nejde…ak vedia spravit dobru hru na 3 roky starom engine tak nech to spravia…ale zato ak potrebuju najnovsi engine kde to proste vyzera skoro ako naozaj a vsetko je tam krasne tak nech spravia na tom…ide skratka o to ze ked si vybral blizzard havoc tak nato mal svoj dovod…a keby to co som tu pisal bolo odveci tak si to nevsimajte:D

  40. hehe :-)

    jsem dnes ze srandy koukal na gameexpress (herní obchod), kde mají minimálně rok Diablo 3 k dispozici i v češtině :o) .. dříve měnili poměrně často datum vydání, ale teď je tam už dlouho 1. 12. 09, jsem docela zvědav, kdy to upraví a jaký datum si vymyslí tentokrát :o)

  41. Jinak je dobrý poznatek ten, že ani nejlepší a nejvymakanější technologie nezaručuje dobrou a poutavou grafiku hry. Například ty screeny z RAGE vypadají hrozně .. samozřejmě ta hra v pohybu potom může vypadat dobře, to nevím. Výsledek je dle mého ten, že Blizzardi ať to udělají jakkoliv, tak tu poutavost do toho vloží a to je to podstatné 8-)

  42. no s vistami mě naštvali kupoval jsme legální a bylo mi řečeno že přechod nebude možný týden po mé koupi vydali kupon který to umožnoval ksakru:) jinak zatím musím říct že mi na 64bitech jede vše i starý software což je pro mě důležité. Nebyl minulý rok blizcon o víkendu proč to teď vychází tak divně…máte tam započítaný časový posun či jak to je díky.

  43. No já hlavně doufám, že už do té doby budou dostatečně stabilní ovladače na 64bit systémy (v té době asi Windows 7) a ne jak teď, že mám 64bit Visty a polovina her mně blbne :-)

    Jinak o podpoře PhysX se zatím nemluvilo, ale myslím, že hry od Blizzu věci takovéhoto druhu většinou nepodporují a D3 nebude výjimka.

  44. tak pani, neviem co stale mate s tou cestinou! ked som zacal kedysi hrat diablo 1 , vedel som prd po anglicky, ale bol som nuteny sa nieco naucit aby som poxopil hru. prisli dalsie hry v anglicine a pekne som sa nenasilne prirodzene ucil. ako som rad, ze to tak bolo. tak prosim, trozku snahy nezaskodi a anglictina sa vzdy zide. s pozdravom

  45. Mně osobně angličtina vůbec nevadí, naopak: aspoň mě to donutí občas otevřít ten slovník, co mám hned vedle klávesnice, když něčemu nerozumím. :-D Právě díky hrám mám velkou slovní zásobu a kdo se učí anglicky, by na češtinu neměl ani pomyslet, to podle mě ztrácí nádech toho „fantastična“.

  46. Pokud je pravda, co říkáte, tak Blizzard dělá trochu chybu, protože někteří lidi to bez svýho jazyka (např. češtiny) prostě ani nebudou zkoušet hrát. Nevidím důvod k tomu, proč by ty texty nenapsali tak, aby šly aspoň amatérsky přeložit, když už podporují jen asi 5 jazyků… No mě to osobně neva, ale vím, že plno lidí má češtinu i na Dotu, kde je fakt zbytečná.

    to LOYF: pochopitelně by sis mohl vybrat, co chceš mít v češtině a co ne, stejně jako třeba u češtiny pro D2

  47. no ja hral vetsinu casu Diablo 2 s Tekno kyo mod ( ancestral recall) a muzu rict, ze normal bez modu me ted bavi mnohem vic :-D to ma clovek radost kdyz padne jakejkoliv zelenej predmet :-D a jeste vetsi, kdyz je dobrej :-D a když češtinu, tak opravdu jen na příběh, ale jinak vše ostatní, úkoly, lokace, monstra, zbraně… at je v originale :-)

  48. Celé to závisí na vytvoření programu, který nějakým způsobem z té hry vytáhne potřebné části kódu, který pak může modder nějakým způsobem upravit. Teoreticky ten kód můžou udělat takovým způsobem, že to bude přinejmenším hodně složité, ne-li nemožné. Čeština je na tom závislá, protože pokud se jim nepodaří ze hry vytáhnou nějaké údaje o monstrech, zbraních atd. (což je potřebné k moddingu), tak se jim nepodaří asi dostat ani k textům. Tak daleko mé programátorské schopnosti nesahají, jsem rád, že se vyznám v základních syntaxích Cčka. Možná se tu najde někdo, kdo bude tvrdit, že modding určitě možný bude, to fakt nevím. :-)

  49. No myslím, že čeština je nanic, jen by to způsobovalo zmatek na BN. Štvali mě i němci(nebo to byli francouzi?), kteří dávali printy s francouzskýma statama na jsp. Zkrátka pár termínů se naučíš a za odměnu je mnohem jednodušší komunikace s ostatními.

    A ještě jedna věc – nevím, jak moc se to už probíralo, ale v D2 prý bude od 1,13 možnost respecu, což podle mě má být test efektu této „novinky“ na hru. No pokud se to osvědčí, tak bude určitě něco podobnýho v D3.

  50. Za hammera trvá zbytečně dlouho zabíjení i Diabla a Baala… Meph už de hoodně těžko, respektive jsem ještě neviděl hammera, kterej by ho dal…

    Na UT je potřeba někdo s lifestealem a CB(crushing blow) – ideální je dobře vyladěnej smiter s max resama i při Mephově auře, 80+%CB a na switchi s hůlkou na life tab. Ten to dá bez problémů sám.

    UT expem jsem myslel leech, kterej se může dělat díky bugu. Zaprvé musí být mrtvé všechno (včetně diabla a baala) kromě Mephista. Když je pak Mephisto seklej na daném místě a nekro vyvolá na dané místo bonewall, začnou se objevovat za určitých podmínek kostlivci kolem 2 připravených hammerů, kteří mají dostatek life per kill, takže to bezproblémů ustojí a jen zabíjí stovky kostlivců. Tímto způsobem trvá exp „přihlížejících“ = leecherů z lvl 1 na lvl 60 asi 10 minut. Rychle to de asi do lvl 90, pak už se vyplatí spíš baalruny.

    No a abych to nějak spojil s D3, tak de o to, že v D2 bylo zbytečně moc bugů a zbytečně moc se vyplácelo chodit na stejná místa. Doufám, že se vývojáři z D2, které jistě znají, co nejvíc nejen v tomto směru poučí.

  51. To je zajímavý, já taky D2 nehraju moc dlouho, asi tak před 4 lety jsem to začal hrát, před 3 jsem to poprvé dohrál na single player, pak jsem hrál s kámošem přes lan a teprve asi před 2 lety jsem začal hrát na BN. No na jsp su od 23. září 2008…

    Plno lidí si stěžuje u D2 na rozlišení, to mi ale neva, protože hraju v okně, já bych spíš ocenil legální D2loader, abych mohl na BN jet z několika CD-keyů naráz, aniž bych se furt musel ve winech přepínat na jinej účet… To by byl luxus, 4 okna s diablem s max rozlišením (800×600) na jedné ploše :-D :-D

    Možná i proto, že D2 nehraju už od jeho vydání, mi teď je celkem jedno, kdy vydají D3 (není mi ale jedno, co tam bude, proto su na těchto stránkách), ale zato už nervím, že údajně kvůli debilnímu patchi na W3 odložili už o 3 měsíce 1,13!

  52. to Mot – no ja mam na laderu 199 UPG Zaku a pro Merce 15ed forti a už teď ma ve hře 15 až 16 K dmg s eth GA a botd, tak jsem zvedavý co to s ním provede xDDD. Je to sranda, do neceho pichne a ono to chcípne. Pronesu sobecky velezrádnou řeč a řeknu,že mně je to jedno, kdy D3 vyjde hraju D2 teprve dva roky :-D

  53. No jesi nebude 1,13,tak mě fakt dost hoodně naštvou… Já osobně se třeba momentálně těším víc na 1,13 (už od konce dubna, na kdy slíbili její vydání) než na D3, o kterým se ještě ani neví, kdy bude a jak nakonec bude vypadat…

    No ne že by se toho o 1,13 vědělo víc, ale o D2 toho vím dost ;-)

  54. to Rae: o tom tady pochopitelně dávno víme, ještě dřív, než se něco takovýho psalo na bonuswebu…

    Jinak u mě ve třídě (střední škola) máme jednoho borce, co furt byl „nemocnej“ kvůli D2. Pak dostal na BN ban za MH a měsíc chodil do školy, to se profesoři divili, že ho vidí tak často. Kuriozita byla, když měl omluvenku na 7 hodin s důvodem: „Zaspal“

  55. to Butal – viděl jsi ty seriály v televizi, ta ohromná stupidita lauderovských sraček (pardon mám adrenalin). Namontoval bych protějšku měřák na televizi :-D a co bude koukat na ty nesmysly, ty budeš provozovat inteligentní zábavu, u které se musí přemýšlet. Mám známé, vysokoškoláky a jsou v řídících funkcích a hrajou diabla ne proto, že zabiješ potvoru, ale celé skládání postavy atd., D2 to je matematika a logika. Když to přeženu, tak grafika je druhotná a mohla by to hrát kolečka proti čtverečkům. Pochopitelně, když je to pěkně udělané, je to radost. A co se týče přítelkyně, vztah dvou lidí je vždy o vzájemné toleranci, neexistuje normální vztah, kde někdo nemusí slevit. Za předpokladu že vše ostatní je OK, když to nebude Diablo, najde si něco jiného. Někdo chodí do hospody, jiný na ryby atd., tohle není o Diablu. Znáš to, co můžeš udělat hned, neodkládej na zítřek. 8-)

  56. Firma Activision Blizzard oznámila, že posunuje vydání očekávané realtime strategie StarCraft II na rok 2010. V této souvislosti zní velmi zajímavě prohlášení samotného Blizzardu, že datum vydání akčního RPG Diablo III nebude nijak tímto přesunem ovlivněno.

    Prezident Blizzardu Mike Morhaime na otázku, zda to znamená, že jak StarCraft II, tak Diablo III vyjdou příští rok, odpověděl: „Zatím jsme neuvedli ani jedno přesné datum vydání našich budoucích titulů. Chci ale znovu potvrdit, že posun StarCraft II nijak neovlivní vydání Diablo III. A je přesné, že z toho vyvozujete vydání dvou titulů od Blizzardu příští rok.“ Blizzard se totiž nechal před nedávnem slyšet, že každý rok vydá jeden klíčový titul. Takže se opravdu můžeme dočkat naplnění snu, že příští rok bude rokem vydání jak StarCraftu II, tak i Diabla III. To ovšem Morhaime nepotvrdil.

  57. přesně tak na foru by se to dalo rozebrat nicméně si také dovolím malou odpověď, přítelkyně jako asi jedna z mála si také občas diablo když byla mladší zahrála takže pro občasné hraní má pochopení, každý dojde věku kdy zjistí že hraní je fajn ale nemělo by mu zasahovat do reálného světa respektive rozhodně nestojí hraní hry za to přijít o přítelkyni.

    Je jasné že pokud je člověk mladý na tyto věci se dívá jinak a asi nemá moc cenu Vám něco říkat na to si každý příjde sám, taky mě vždycky mrzelo že jsem neměl tak dobré postavy a to jen proto že jsem neměl tolik času na hraní. Zkloubit práci školu a osobní život společně se hrou je opravdu složité, nicméně na diablo 3 se moc těším a snad tu hodinku deně si pro něj vyčlením.

  58. Jelikož se mi dneska zdálo o hraní D3 a byl to celkem dlouhý a přesvědčivý sen,tak počítám,že je vydání Diabla na spadnutí a očekávám ho každým dnem :-D :-D A proto to jdu dneska oslavit na nejbližší zahrádku :-D :-D

    Tak jsem Diabla krásně zapil…škoda,že jsem neseděl se žádným „Diablářem“ :-( …teď už jen musím čekat a konečně se DOČKAT!!! Chtěl jsem se vůbec zeptat..myslím,že tady ještě nepřišlo na tuhle otázku…jak na Diabla nahlíží vaše manželky,přítelkyně,milenky a tak vůbec?Já Už jsem své milé nastínil jak to asi bude vypadat,jak vyjde D3(nehledě na to,že musí snášet X hodin co trávím u D2) a více méně čekám rozchod :-D Jak to máte vy bratři ve zbrani? 8-) Pochlubte se please(ať vím,že v tom nejsem sám kdo bude mít velké dilema :-D )

  59. No podle mýho tam pude asi whispovat mezi všema hrama, protože na BN2 bude mít každej, kdo bude chtět, jen jeden účet na všechny hry. Takže se nestane, že kámoši budou offline, přestože budou hrát :-)

    Jinak tam asi budou aji chaty, podobně jako na BN v diable nebo v SC, ale taky tam budou snad i chaty, na které se dostanou lidi ze všech her zároveň.

  60. No já bych to nepřeháněl s vážností této zprávy. Když říkají, že příští rok vyjdají 2 věci, tak taky nemusí vyjít ani jeden datadisk (všichni tu známe Blizz), zkrátka tohle nám, co se týče vydání D3, podle mého vůbec nepomohlo…

    Jinak na nový BN jsem moc zvědavej, jesi půjde přímo ve hře si psát s hráči na jiných hrách, tak to bude sranda :-)

  61. @LOYF: Ve hře je ještě tajemné next-gen MMORPG, které se už vyvíjí dlouho, ale nikdo o něm nic neví, ale údajně by měl vyjít až WoW bude mít komplet datadisky (chystají se udělat max lvl 100). Další ve hře je Warcraft IV, ale to moc nesleduju a nevím, jak je na tom. Další na mušce je třetí datadisk k World of Warcraft, který je mimo Diabla 3 asi nejpravděpodobnějším kandidátem (i pravděpodobnějším), protože mezi posledními 2 datadisky byl pouhý rok a něco a Wrath of the Lich King vyšel v roce 2008. Pak je další kandidát samozřejmě naše Diablo 3, ale nevím jak moc tomu věřit ;-)

  62. Abych tu trošku rozproudil diskuzi, tak bych rád zmínil část článku o novém BN od Mika Morheima. Na začátku říká, že jejich ambice ohledně battle.netu jsou velké, že jeho vývoj je strategicky důležitý pro další rozvoj celé firmy a BN2.0 bude v budoucnosti hostovat všechny hry od Blizzardu, které lze hrát přes internet (čili i Diablo II a WoW…). V další části zmiňuje nové funkce BN2.0, mezi které patří: turnaje, žebříčky, multiplayerová hra obecně, bude mít pokročilý account management, dobrou základnu pro komunitu a prvek, který mě docela zaujal a to sice „meziherní komunikace“. Takže nějak teoreticky budou moci komunikovat Diablisti s WoWkaři na BN… To nechci zažít :-D Potom říká, že hlavní problém je, že BN2.0 je ve Starcraftu doslova zabudovaný tak hluboko, jako v žádné jiné hře od Blizzardu. Pak říká, že je mnohem jednodužší zaujmout hned na první pohled, než hráče potom dlouze přesvědčovat, takže to chtějí udělat pořádně. Nakonec řekl, že narozdíl od jejich předchozího prohlášení (1 hra za rok), příští rok vyjdou 2 přední tituly Blizzardu, ale nechtějí říci jaké.

    A zdroj: http://www.diii.net/…zard-titles/

  63. když jsem hrával NWN, tak jsme si turnaje v arénách pořádali sami, bylo to super tam byl maximální level 40 takže nebylo těžké sehnat postavy na tomto levelu aby to bylo fér. Vítěz dostal něco od DM nebo jsme každý jak píšeš něco vybrali a to dostal vítěz. Jedním z pravidel byl zákaz léčení. Aréna taky měla takový mechanismus že poznala kdo ze dvou charakterů vyhrál a ten kdo měl nejvyší rating (počet vátězných zápasů) tak po něm byla pojmenována vstupní socha do arény:) což bylo super každý hned věděl kdo je ten nejlepší v aréně…obecně platilo že ti nejlepší v aréně ještě nemuseli být ti nejlepší v okolním světě. Další super věcí byl tzv. cvičný mod. Vlezli jste do arény a ta sama začala generovat monstra prvně lehká pak těžší až po epické kde trval souboj s hlavními i 15min:) jj to bylo super bose které zasáhnete jen když hodíte 20 a uberete mu pouze 6 života…no spočítejte si to sami když měl třeba i 1000 životů :-)

  64. To Silblade: díky, původně jsem si myslel že to vzniklo aktualizací firefoxu, protože se mi to tam objevilo ve stejný den. No očividně shoda náhod. Jinak k poslední aktualizaci od Garna, myslím že všichni tak nějak doufali že to tam bude jsem rád že je to potvrzeno a pokud by to ještě navícokořenili něčím jako že za určitý počet skalpů dostanete nějaké body a za ně pak třeba budete moci u nějakého kupce nakupovat lepší nebo speciální věci bylo by to fajn.

  65. Bashiok píše na BN fóru o tom, že PvP (hra hráče proti hráči) není něco, co by se plánovalo dát do hry, ale je její nědílnou součástí od počátku vývoje, jen o ní Blizzard zatím nemluví.

    Dopíšu to do této novinky. Jinak na fóru probíhají technické úpravy, takže mějte strpení :-)

  66. Hlavně pry blizzard ohlasil, ze datum vydani diabla nebude posunutim vydani starcraftu nijak ovlivnen. Nevim jestli si to domysleli fanousci, nebo to bylo oficialni prohlaseni blizzardu, ale zaslechl jsem, ze nechteji vydat dve hry v tom samem roce. To ted uz neni pravda, kdyz potvrdili, ze datum diabla nebude nijak ovlivneno starcraftem..

Napsat komentář