Délka 4. obtížnosti Inferno: týdny až měsíce?

Jak dlouho zabere projít obtížnost Inferno? Nikdo to neví jistě, ačkoliv z předchozích komentářů Blizzardu k tomuto tématu vyplývalo, že by mělo jít o týdny až měsíce.

Diablo 3 ikony

Původní prohlášení znělo: „Budete ‚wipeovat‘ týdny na bossech z prvního aktu.“ Komunitní manažer Diabla 3 Bashiok však ale později dodal příspěvek adresovaný některým znepokojeným hráčům, kteří se obávají, že Inferno bude možné projít opravdu rychle. V tomto prohlášení uvádí, že Inferno může být dohráno rychleji, než Blizzard očekával, obzvláště pokud hráči využijí určité taktiky k rychlejšímu průchodu…

Zde je oficiální prohlášení:

Takže berete zpět své vyjádření o Infernu?

Ne tak docela. Já si myslím, že je důležité stanovit „legitimní“ možnost dohrát Inferno, očekáváme totiž, že by mohly existovat způsoby, jako jsou chytré, ale kýčovité mechaniky, které by hráčům umožnily dohrát obtížnost Inferno opravdu rychle (využitím exploitů apod.). Sázka zůstává tak, jak je (pozn. – Bashiok se již dříve vsadil, že nikdo neprojde Inferno do měsíce; je to však spíše spekulace). Ale myslím, že pokud hráči přijdou na tyto „chytré, ale kýčovité mechaniky“, může se stát Inferno mnohem rychleji farmitelným prostředím. Mnohem rychleji myšleno tak, že hráč může zabíjet koncového bosse pořád a pořád dokola, bez toho, aby použil některé nepovolené techniky jako jsou exploity, bugy, mezery ve hře nebo zabezpečení apod., což samozřejmě nechceme.

Samozřejmě pokud něco takového nastane, budeme se snažit řešit tyto problémy co nejdříve, ale je pravděpodobné, že obtížnost Inferno bude poprvé dohrána za pomoci „unintended means“ (nezamýšlenými způsoby), technicky ale stále legálních.

Není pochyb o tom, že se najdou hráči, kteří budou „závodit“ o to být první, kdo prošel Inferno. Stejné to bylo i s WoW Raidy apod., takže v Diablu 3 tomu asi nebude jinak. Jak dlouho to bude trvat se můžeme ale pouze dohadovat. Chystáte se i vy být „závodníkem“ a dosáhnout konce Inferna co nejdříve?

Na závěr si připomeňme video, které vývojáři vydali v souvislosti s obtížností Inferno:

Podrobnější informace o obtížnosti Inferno čtěte v sekci Obtížnosti

45 komentářů u „Délka 4. obtížnosti Inferno: týdny až měsíce?

  1. Je třeba si uvědomit, že Inferno je nemožný dohrát, pokud nemáte skoro top věci. Je úplně jedno, jaký máte skill (tady se otevírá pouzte možnost exploitů, jak píše Bashiok), protože na Infernu jsou potvory vždy vyšší úrovně, takže jediná možnost jak si je dát, je dohnat to gearem. 

    Doporučuju tohle video. Nej video o obtížnostech:

    http://www.youtube.com/watch?v=IzhoGX_7uFY&feature=related 

  2. to jo projedeš to za 48 hodin když u toho budeš sedet přesne 48 hodin tim myslím normal ale řekni mi co budeš mit za itemy možna to co ti padne z bosse nebudeš mit žadne skore 😀 u SK budes mít tak 500 zabitych s možnych 1200 CCA když sem to dohral a prolezl sem každej malej koutek s toho sem mel full magicke itemy docela dobre na lvl 10 s kterym sem zkončil 🙂 jenže pak pudes na nightmare a tam už to nepujde že skočíš mezi 30 kostlivcu 5x sekneš hodiš 10x kladivem o zem a všichni K0 to nemluvím na infernu když sem koukal par videii o infernu jak ti tvurci ukazuji jak bojuji v teamu proti přihlouplím zombie a dostavaji od 10 zobie nafrak tak sem koukal co to je ? vždyt byly 4 nebo 5 ? a museli utikat skakat stunovat slowovat aby nedostali IK a když pak potkaš skupinku Zlate elitky 😀 a ona se na tebe škarede podíva da ti knock back a hodi te mezi 5-10 zombie tak je s tebou amen a chcu videt ty lidi kteří to budou hrat na HC :DD lituji je jejich nervy proto aby si na infernu dal hc musíš mít pevne nervy .. dobrou klavesnici odlnou proti všem narazum … a nejlepší je byt flegmatik 😀 když sem videl fight proti bossovi jak ho chytnul ukousl hlavu a zahodil 😀 a to nemluvím že sem bojoval minimalne 3-6 minut s SK 😀 solo na normalu k tomu ještě na bete když si vemete že do bety nedali polovinu toho děje co tam ma být

  3. Tak oni by se ty akty měli postupně zkracovat kdy 4 akt by měl být nejkratší jako tomu bylo v D2, celá beta je opravdu asi jen 1/3 aktu a pokud hráč nebude vyloženě někam hnát a prozkoumávat všechny lokace tak mu dohrání 1 obtížnosti(hlavně těch vyšších) určitě nějaký ten týden zabere.

  4. Moneta,KUFI: No Beta je teda tak 1/5 prvniho aktu..prece rikali,ze asi tam,kde jsme sejmuli SK, tak tam teprv potkame Caina.. Tak si umite spocitat jak dlouha Beta teda asi je.. Takze finalni verze bude taky jinac poskladana jako je tomu v Bete..

    A jak tu nekdo psal, ze se k infernu nedostane,protoze to bude chtit zkusit za vsechny postavy.. ja teda ne. Ja budu hrat akorat za Monka,Wizzardku a Barbara.. takoje WD a DH me vuebc neberou a nemam potrebu je ani zkouset.Tyto classy me vubec neberou.. Ale i tak,kdyz budu hrat za 3 postavy,tak stejne Inferno zkusim mozna tak za jednu,protoze aniv D2 jsem nedohral hell,mozna tak jednou,takze v D3 to nebude jinac..

  5. Moneta: bossove vsech 4 aktu jsou uz znamy a ne SK mezi nima neni. Beta je necela pulka prvniho aktu. Nekde pisou jedna tretina. Kdosi z dat vydoloval, ze kompletni 1 akt obsahuje 55 lokaci (od maly mistnosti typu Cainovo dum az po cely jedno patro dungu) a v bete je jich pouze 38. Nejaky veci, jako questy a veci co by moc odhalovali pribeh, byly v bete odstraneny a uvidime je az v plny verzi.

  6. Nektere nejlepsi itemy ti mohou padnout s mizivou sanci uz na Hell. Inferno urcite farmit pujde. Nicmene bude zalezet na Blizzardu, jake % lidi nechaji farmit. Jde to krasne videt u WoW. Ano snizuji obtiznosti heroic raid instanci casem, ale jenom z duvodu, ze je za dvermi novy patch a content. Treba takovy heroic Firelands bylo dlouho zalezitosti jenom opravdu elitnich guild. Obtiznost musi uplne snizit, aby umoznili zase vsem ziskat gear a pokouset se o nove heroic raid instance. Nicmene tady patche neprinesou zadny novy content a navic je zde RMAH, proto nelze ocekavat, ze by Blizzard umoznil farmit inferno vetsimu % hracu z celkoveho poctu.

  7. u me teda nevim s tim Infernem. D2 jsem dokoncil jednou jedinkrat na Hell a to s Hammerdinem. S ostatnima postavama uz se mi to zdalo nemozny. A kdyz si predstavim ze bude jeste dalsi.. Kazdopadne clovek si bude chtit vyskouset vic postav, tak tech Infernistu asi moc nebude. Aspon ja jakmile dojedu hru za prvni postavu (WD) na Normal, tak rozjedu hnedka druhou.

  8. Nazdárek lidičky, rozhodně hodlám hrát diablo II s HC postavou a dohrát to na obtížnost Inferno!

    Když, uvažím že to budu hrát od 18. května letošního roku, když se nestane nic mimořádného, tak bych to mohl mít dohraný někdy kolem vánoc letos. A těch mrtvých HC postav bude hodně, tipuju postup asi tako 1. smrt 2. akt začátek normál, 2. smrt 2 někde ve středu a takhle to bude pokračovat dál, prostě budu začínat znova a znova, až najednou dojednu i obtížnost inferno. Postup bude pomalí a strnití, ale za odměnu se ze mně stane mistr!

    S pozdravem! 

  9. @Cipi .. Normal v D2 jsi dokazal solo projit s paskou pres oci s nastavenim 8 hracu. Normal, Nightmare i Hell v D3 bude daleko obtiznejsi nez tomu bylo v D2 a k tomu se jeste pridava Inferno. Ve hre je RMAH a Blizzard ma poprve opravdovy zajem o nastaveni obtiznosti, ktera povede k optimalni regulaci ekonomiky.

  10. Taky moc nezávidím HC hráčům 🙂 nevím ale HC hráči jsou moc veliký blázni. Já si několikrát profrčím celou hru na soft. Ale když HC hráč umře 1. ve 4 aktu po 2. v Hell 3 akt a nakonec po 3. na Infernu -> tak balím hru a letí z okna 😀 

    Jsem HC nikdy nehrál a nějak mě to ani netáhne a apsolutně neláká ani hrát. 

Napsat komentář