Pár zajímavostí o Infernu

Jak již kluci říkali na nedělním streamu, Jay Wilson prohlásil, že nikdy nedohrál obtížnost inferno. Ani sám ani v partě.

Objevily se další dvě krátké zprávy ohledně obtížnosti této obtížnosti.

Ahoj Jayi, rychlá otázka: je Inferno navržené tak, aby bylo možné ho dokončit s HC postavou?

Ve skutečnosti ne, ale prosím, zvažte to jako výzvu. 🙂

Dokázal někdo z týmu interních testerů dokončit Inferno?

Ne

Co si o tom myslíte? Je to dobře nebo špatně, že ještě nikdo nedokázal projít celé Inferno?

116 komentářů u „Pár zajímavostí o Infernu

  1. Když tu vidím diskuzi o tom, zda je HC ztráta času nebo ne, tak když si vzpomenu na své začátky v Diablo II, hrál jsem softcore pouze do začátku 5. aktu nightmare. Poté jsem hrál pouze a jedině HC. A prvního guardiana jsem měl po přibližně 4 pokusech…

     

    Rozhodně nesouhlasím s tím, že je nutné si hru nejprve projet na SC za všechny obtížnosti, aby to šlo odehrát na HC. Ripama (myslím definitivníma) se člověk učí nejlépe. Málokdy (spíše nikdy) se mi stane, že má postava v diablu II ripne ze stejného důvodu jako předchozí.

  2. delo: no hej mas pravdu nejak mi vypadlo z pamete to niektore a tak ci onak top itemy v diable 3 niesu to iste co top itemy v diablo 2 v D2 si mal rozdiel medzi top a niecim horsim velmi markantny tu mas rozdiel medzi top itemom a niecim slabsim mozno jednu vlastnost ktora vobec nemusi byt klucova cize je to vzdy o vybere najlepsieho equipu z toho co napada a naslednom crafteni z materialov z toho co dobre neni, v D2 bolo ziskat top itemy pre bezneho hraca otazkou niekolko tyzdnov alebo mesiacov v D3 bude mat top itemy malokto aj po polroku alebo roku co je sposobene tym ze top itemy maju vlastnosti typu: +x random properties cize vycraftit nieco co bude mat apson vecsinu vlastnosti dobrych bude problem a to ani nehovorim o tom ze by to mal byt perfect, perfectov bude aj po par rokoch na serveri len par kusov lebo myslim ze v D3 dupovanie nebude vobec a boti budu velmi dobre strazeni

  3. SkalLDa: Třeba že už to nebude tolik o těch momentech, (typických pro Diablo hru), když najdu TEN konkrétní item, který sem chtěl? Ještě jednou opakuju, když ho NAJDU. Nejsou náhodou Magic Find a Boss Runy o tom, co dropne? Takhle mi vlastně může být úplně jedno, co dropne, protože mě zajímá jen ten materiál (plus zlato) a pak si ten item vycraftím. Je to dost veliký rozdíl v tom, JAK ten předmět získám (i když to časově může vyjít nastejno). Pokud by craft byl zdroj nejlepších itemů, tak by to imho zabilo tu náhodnost, hledání těch supervzácných itemů s pravděpodobností 0.0 nic procent, protože by pak člověk měl jistotu, že stačí jen sbírat materiály a zlato.

  4. ok, takze aby to bolo jasne…

    ludia neleju peniaze do hier kvoli investicii, ale kvoli zabave. ak si moze kupit clovek kazdy mesiac novy model za 50 eur, ak si moze kupit auto za 20-30k namiesto za 10k, ktore by mu stacilo, tak co je na tom divne, ze kvoli zabave investuje par drobnych do diabla? ved ide o zabavu. to co ini prepiju, prejazdia na kolotococh, prefajcia, prepotapaju, preskacu na padakoch, preinvestuju do tuningu auta jednoducho niektori minu na hru… nehladaj za tym logiku, ide o tuzbu, vasen…

  5. Timpa: To je síce pekné, ale ty nie si tá vzorka, o ktorú má Blizz záujem. Uvedom si, ako dnes prosperujú všeliake blbinky na FB a koľko peňazí do toho ľudia lejú – Zynga je obrovský kolos, kopec MMO prechádza na FtP a ľudia to akceptujú a platia. Ver mi, je takých dosť.

  6. Jako já pochopím že někdo bude rvát prachy do MMORPG kde máte velký světy mnoho možností obrovske lokace PvP, PvE dungy, raidy a podobně a je to hodně velký. 

    Ale ukažde blázna který rve prachy do hry typu D3 za itemy. To je magořina do takové hry bych nedal ani korunu. Nevím proč bych aji měl dávat. Spíše je to odreagovačka než nějaký super propracovaný svět MMORPG.

  7. Nič sa nerfovať nebude. Stratégia je predsa jasná – elitní hráči to dokážu až k infernu, kde sa do toho zahryznú a pomaličky sa budú posúvať ďalej. Budú predávať veci na RMAH, tí slabší casual a BFU si ich budú kupovať – a to bude ťahať ďalej obe skupiny. A výsledkom bude trvalý prísun financií pre Blizz z aukcii. Skôr si myslím, že prehodnotia vyhlásenie, že nebudú do hry pridávať nový obsah – myslím, že minimálne nové veci tam raz začas pridajú, aby udržali „farming extasy“.

  8. Jay Wilson: One of the key elements of crafting is that to acquire the best stuff you need the recipes to make them. and recipes drop. You might find those from final bosses in hell difficulty. It is our goal that some crafted items are viable as top tier items. We don’t want crafting to dominate. If anything, we’ll make them the smallest percentage of the items. But we do want to make some crafted items obviously the best in their area. So that when you get a max level char, they’re not wearing just rares/legendary/crafted. But a mixture.

    Top craft věci budou jen některé typy, ale ne všechny. Jinak by se celé Diablo 3 zvrhlo místo hledání itemů jen ve farmení zlata a materiálů.

  9. Legendary itemy pujdou craftit. Nicmene musi ti nejdrive dropnout recept, ktery to artisiana nauci. Ke craftu zaroven budes potrebovat rovnez fiery brimstone, ktery ziskas ze salvage jineho legendary itemu. Cili na kazdy vycrafteny legendary item bude muset nejaky legendary item nejdrive dropnout kvuli potrebe fiery brimstone.

  10. Tak HC se podle me hraje hlavne pro prestiz. Ac budu hrat SC, stejne udelam vse proto, abych ani jednou nezemrel pro sve osobni vitezstvi. Jinak pro mne hra bude totozna vcetne emoci a adrenalinovych pasazi. Jediny pro me zasadni rozdil je v tom, ze kdyz zemru, nebudu nucen zacit od znova a predeslou cast hry opet otravene projizdet. Pri takovyhle hernich failech si pak uvedomim, jak zbytecna ztrata casu to bylo cele hrat a opusti me nadseni a radost ze hry. Take si rad zaexperimentuju s hernimi buildy pripadne stylem hry a nerad bych prisel o vse zkousenim ne prilis efektivni kombinace. Zkratka pro me HC neni, ale je dost mozne, ze si ho rad zahraju po nejake dobe, kdy budu mit D3 projete krizem krazem, jako nostalgicke zavzpominani na lance s prateli.

    V kazdem pripade si preztiz vydobiju radeji v PvP nez utracenim casu pri opakovanem a pozdeji pak nejspis take stereotypnim hranim pribehu, kterym bych si hru nejspis zprotivil. Ozelim i to, ze se nebudu moci pochlubit, kam jsem to na HC dotahl.

     Jedna se o muj osobni nazor a nerad bych tady budouci HC hrace odradil, hra na HC urcite ma sve kouzlo, jen ja uprednostnuji jine hodnoty.

  11. k tym itemom len tolko ze blizzard sa jasne vyjadril ze crafty budu moct byt podstatne silnejsie ako veci co vam padnu a porovnavanie craftov a legendary itemov(tak sa po novom volaju unique) je zavadzajuce lebo pojdu craftit aj legendary sice recepty na diablo stranke niesu ale blizzard sma povedal ze ta stranka je nekompletna a ze presnejsie info o legendary veciach bude az po vydani

  12. Věci z Inferna skutečně na Hell padat budou, ale jen nějaké nižší tiery a s mnohem menší pravděpodobností. Je to logické, protože nelze farmit itemy na obtížnosti, která je nehratelná (respektive nefarmitelná), abych tu obtížnost mohl vůbec hrát. Tudíž k sehnání gearu do začátku na Inferno bude sloužit konec Hellu (popř. časem začátek Inferna).

    Co se týče nerfování, tak toho bych se moc nebál, protože za prvé: Inferno není pro casual hráče, tečka a za druhé: je v Blizzardím zájmu, aby Inferno bylo těžké. Ten zájem má hodně společného s RMAH.

  13. ano ano srdce ti buchne radostí když daš bose ale tady je otazka když maš sakra lvl 60 nekdo uděla chybu a ty umřeš to bude jak moc zažívne že se ti nekolik mesícu hraní obratí v Postavičku ukázanou v hale poraženych hrdínu prodle me HC je pro profesionalní hrače kteří vi jak ktery skill použít ne jenom hazardeři s časem a pak tady psat že umřel a že na to kašle

  14. Adrenalin, radost z uplně všeho co najdeš, když zabiješ těžké monstrum, tak máš milionkrát větší radost, srdce ti může buchnout, když tak tak vyvázneš před smrtí…to, že tam jde fakt umřít neznamená, že tam musíš umřít. Proč by to asi hrálo tolik lidí? Musíš hrát uplně odlišným stylem. TO je sakra záživné!

    A v D2 to nejdůležitější, z 99% tam nejsou lamy, které akorát žebrají o věci

  15. Vozi: citas vobec, co ludia pisu? kde som napisal, ze si to povedal ty? ja som napisal, ze som to kedysi niekde cital (kedysi je neurcite vyjadrenie minuleho casu, niekde je neurcite vyjadrenie miesta vyskytu…) a ze je mozne, ze sa to uz zmenilo, pretoze to bolo uz davno (vid vysvetlivky, synonymum kedysi…)… Usmívající se

  16. myslel som tym, ze ak 1/5 craftov (myslene podla urovne artisana, nie podla mnozstva…) odkazana na meterial z inferna, tak bude farmitelny… minimalne prvy act urcite….

    co sa tyka gearu, kedysi som cital, ze craft by mal byt vediet byt lepsi ako set/legendary… i ked to sa mozno uz zmenilo, neviem… zacinam to sledovat az teraz od open bety, predtym len tak zbezne…

  17. @persoholic … Fakt, ze potrebujes pro craft materialy z inferna nema absolutne zadnou vazbu na obtiznost. Craft itemy budou kvalitnejsi nez vetsina magic a rare, ktere budes nachazet. Kvalite take odpovida mnozstvi potrebnych craft materialu. Bude to takovy posledni stupen pred setovym a legendary gearem.

  18. Na infernu budou padat nejlepší itemy, které nikde jinde padat nebudou, tím pádem je zcela logické, že budou crafty, které půjdou jen na infernu (z inferno materiálů)… myslíte si jako, že to kvůli tomu bude jednodušší? NE, bude to o to těžší. Vždyť jen vytrénovat artisany na lvl 10 bude brutální makačka

  19. cawte! ja si tiez myslim to ako Javor píse.ani v D2 nikto hned nezacal s HC mozno len taky co nevedeli co robia a rychlo skoncily.pokial sa to nenaucis na SC kde co je a co ta caka nemas sancu aj keby ste boli naj team.a tu pisete niektory ze prejdes to za mesiac alebo 2 mesiace ! no a ? ved aj D2 si hral stale ! farmil itemi a stale dokola. o to strach nemam ze ked to niekto prejde ako sa pise ze potom to zabalí a uz to nebude parit dalej :))) V klidu

     

  20. HC je podleme oničem pokud si hru neprojel na SC alespon na normalu i na tom normalu se dozvíš co maš čekat od spellu ruznych bossu je zbytečne hrat nekolik dni dostat s k diablovi a umřít jenom protože neznáte jeho ultimatni spell Da vam ik třebas aji na normalu a stratite HC postavu me by to osobne nebavilo začít znova umřit a znova znova .. v Diablu 2 už me to přestalo bavit po druhe obtížnosti na Softcore jenom proto že se to opakovalo tedka se na to těším protože budou peknější veci a tak v Infernu budou uplne luxusní sety itemu a podobne 🙂 ale Hrat na HC je moc nezáživné strašne se těšim až uvidim posledního bosse a me sunda diablo a tim končí pro me cesta za posledním bossem tak na další tyden 😀

  21. Azataki:

    Tak tak. Ne kazdy ma cas hrat D3 porad odznovu na HC a navic vim co umi muj internet a jak zurim jen pri „kratkych“ (30s) disconnectech v LoLku… Takze pro me HC urcite neni a navic me ani nelaka. Takze obtiznost vitam s otevrenou naruci. Mam rad styl D3, kdy si ho muzu pustit ve volne chvili 🙂

  22. Ja mam s HC jedinou potiz a to, ze prijit o cas straveny hrou, je pro mne proste velky luxus. Pokud ma nekdo cas a nervy objevovat nastrahy treba i s opakovanym hranim hry, jen at si to uzije. Ja se radeji na SC vyskillim ve hre a ve svem buildu a pak to treba nekdy zkusim s mnohem vetsi jistotou.

  23. No ja myslim, ze s tim, ze to neprojeli interni testeri Jay pekne keca :]

    Mozna, ze silu mobu na inferno testovali nekde bokem, ale nejak to balancovat a ladit museli.  Takze ja se toho Jeyova straseni nebojim.. naopak se tesim na vyzvu. 

     

     Co se tyce prveho hrani na HC, prijde mi to s prominutim jako desna kravina. Zemrit je pak jen otazkou, kdy se narazi na nejakeho noveho moba, ktery po smrti exploduje a veme vas sebou. Proste vyrazit hrat s HC postavou proti neznamym mobum a bossum, jejich utokum nebo bez znalosti vzacnych skillu elitek,  mi prijde jako hloupost, ktera proste nemuze dopadnout dobre. 

  24. Nikdo nikoho nenutí jet HC postavu, tak proč by ta obtížnost nemohla být na takové úrovni, že ..

    Osobně HC zkusím též, ale až po SC, závidím jen Carpinus teamu, že to pojedou hned zprvu na HC a tudíž se nemůžou, jako ostatní připravit na to, co přijde, když ripnou, tak jedou znova od „nuly“, u SC prostě na to půjdeš hned znova a můžeš si ripnout třeba na další elitce, jenže oni neví, co je čeká za zatáčkou, což podle mě musí bejt úplně jinej pohled na hru a více si to užijou 🙂

  25. Nevidím jediný důvod pro nerf inferna, lol vždyť ho po interním testování sami chvilku před vydáním udělali ještě obtížnějším, ze všech stran nás blizzard masíruje jak budeme umírat, proč by najednou otočili a nechali nás to dohrát za týden, to je blbost, navíc by přišli o hromadu peněz z aukce. Je potřeba aby lidé hráli, farmili a pokud možno využívali všech prostředků ku progresu, ergo lili prachy do gearu, a tím do blizzardu. 

  26. Myslim že pro HC hráče (já jim nejsem) bude nejhorší asi to, že přijdou na bosse na inferno a nebudou vědět co čekat. Když ste šli na bosse ve dvojce na hell tak ste vedeli co puzije za kouzla a i snad v jykm poradi a kdy co jak.. co by ste u trojky vědět neměli (teda alespoň podle blizzcastu), takže se vám může stát že na vás boss vybafne s abbilitou kterou nikdy neudělal a prostě vás sejme protože netušíte že to přijde .. To bude teprve výzva, ale HC? to bude o nervy. 

  27. Najvacsi problem vidim v neustalom whine a QQ na blizz len kvoli tomu ze casual jozef a jeho dedo cecyl nemoze hrat inferno. Kopec ludi si mysli ze ked su tam 4 obtiaznosti tak si aj musia zahrat tie 4 obtiaznosti a uz vobec sa nevedia zmierit stym ze proste na tu poslednu obtiaznost nemaju skillovo pripadne gearovo.

    Dufam ze blizzu to stou obtiaznostou vydrzi co najdlhsie.

  28. Tohle se mi hodně nelíbí…přecejen je to Diablo, a ja si nedovedu představit jinou cestu, jak udělat hru takhle těžkou než, že každé druhé monstrum bude davat IK. Navíc Blizzard říkal, že chce Inferno právě proto, aby zabránil opakovaným nájezdům na Hell. Nevím co udělá vetšina hráčů, pokud si zapne Inferno a první elitka je 3x zabije na ranu… je to jen můj názor, ale čím víc slyším o Infernu, tím míň mě těší, že ho udělali…

  29. @I3ookmaker.. Asi jsi moc vyvoj D3 nesledoval. System run u skillu je daleko starsi. Zmenil se pouze fakt, ze runy nedropuji jako loot, ale jsou automaticky k dispozici. Nezapominej, ze interni testeri maji uz za celou tu dobu dokonalou predstavu o tom, jak veci funguji, coz je velka vyhoda. Rovnez to netestuji systemem, ze musi expit a farmit od lvlu 1. Dostanou lvl 60 postavu s gearem a jdou.

  30. Vozi: JAsně 1000 hodin… ale těžko ti řeknou, že dhrali Inferno v prosinci 2011, ale to ještě nebyl system runových skillu… A runy jsou venku jak dolouho, od února? takže těch hodin rozhodně moc nemají… 

    Kromě toho zní mi to skoro jako reklama… Každej teď hluboko v sobě touží to dohrát ještě o trochu víc když to „ani ti testeři“ nedokázali 😀

  31. Mě taky HC neláká chci dělat kamikaze a hru si vychutnat na plno a ne se bát kde RiPnu. Hlavně mě HC nikdy nelákalo ani neláká příjit o postavu skterou hraji měsice na to nemám nervy. 

    Podle mě si HC hráči ani nevychutnají hru na plno když nebudou moci dělat kraviny ale vážně se soustředit aby neripli 😀 tohle neee teda. 

    Hlavně si to chci hrát s kamoši pro legraci a ne se stresovat jestli na Hc semnou hrajou super hraci a nepodělajíto. 

  32. A to jay ještě říkal že i Hell je 2x těžší než na Diablo 2 takže to bude sranda a jak zde nekdo říkal že by to meli dat po slepu ti s toho teamu no nemyslím že oni že nehrali inferno nebo se nesnažili ale nešlo jim to Ale jako realne mi řekněte kdyby ste se dostali s HC postavou do inferno a na prvním Gold Champion by ste si chtěli zkusit svuj Spree a ten moment by ste dostali kopačku ktera by vam dala instant kill nebylo by pekne příjit o lvl 60 😀 ja bych osobne Chytnul takovou žílu a to sem dost flegmatik ale tohle by me vytočilo protože bych si k te postavě získal da se říct takove to pouto vlastnictví tech itemu a tak dal 🙂 nebylo by to nic příjemne a proto všem HC hračum zavidím že maji žaludek hrat tyden a pak například nechtěne kliknout blbě .. a o vše příjit 

  33. Ze to nedali interni testeri je docela jasne. Vzdy to testovali spise s prumernym random gearem. Nicmene nesmime zapominat, ze Blizzard pro jistotu zvedne obtiznost 2x v plne hre. Nerfovat budou pouze v pripade, kdyz to opravdu bude davat podstatne mene lidi, nez by si tak predstavovali. Tohle neni WoW, kde dochazi k nerfovani, aby vetsine lidi umoznili postup dale, kdyz je za dvermi patch a novy content a udrzeli ve hre co nejvice mesicne platicich hracu.

  34. StoneCZE: Asiati jsou blazni sice ale oni jsou bez kreativity maji to brutalne anucene a vypilovane ale kreativita nikde. Se da dobře pozorovat na SC2 styl Asiatu je 10 000x hrat jeden build pořad dokola a potom pylovat a učit se sekvence ne kreativity a myšlení. 

    to není jak TLO když se diváš na jeho hry tak jenom hledíš co dělá za uplně blazniví taktiky že ani potom někteří Korejci neví co maji dělat. 

     

    Bych řekl že spíše Evropani nebo Amici pokoří Inferno nějak speciálně. 😀 

  35. Ale zase na 2 stranu nevime jaci ti testeri jsou borci, jestli to hrali postupem nabehnout a umrit tak to nepujde, ale jsou to jen spekulace a myslim si ze to projet pujde pokud bude clovek opatrnej a mit dobrou partu (vse je porad jen teorie) a uvidime jak tezke to bude od 15.5. Beta byla jen tutorial ta to si clovek moc obraz neudela jak tezke to bude.

  36. kdyz to ta ctu….a posloucham jak se Carpinus tym chce první dostat přez inferno HC…no to bude spis první kdo v infernu ripne ( nic ve zlem) bude to tim ze proste malokdo na HC se do inferna odvaží. A když nam povidají o tom jak přídem do inferna nadupany z Hellu a hned prvni skupinka na infernu nas killne. hmm me zajima jak HC postavy budou zkoušet jestli na inferno mají…

  37. 2 free – theorycraft je opravdu i jinde než ve WoWku 😉

    A určitě máš pravdu, podle mně ti testeři prostě neměli dost času aby to prošli, ale dřív nebo později to někdo projde. Podle mně super zpráva, v D2 to byly Bhaal runy na Hell pořád, příjemná změna když tady tu hru ani nedohraješ za několik týdnů 😀

  38. Přesně tak, tohle je jedině dobře a takhle by to mělo být… aby člověk měl výzvu, měl cíl… který ho zabaví na hodně dlouho… né aby během pár týdnů namakal postavu a pak dokola při kafi řezal… ale aby se dlouhé měsíce potil, obzvlášť na HC… už se těším V klidu

  39. Cau vrazi 🙂 Z mého pohledu to má 2 stránky samozřejmě víme jaké. Pokud si hru na Inferno neprošel ani jeden tester to je podle mýho špatný, ti by měli tu hru hrát poslepu a pozpátku 🙂 A ne říct, že to nedohrál nikdo. Ta druhá stránka je, když nikdo nedohrál Inferno kdo bude jako první? Někdo z obyčejných smrtelníků.-) A je to výzva:-) Mějte se

Napsat komentář